┌────────────────────────┬────────────────────────────────┬──────────────────┐
│ Criterii de evaluare │ Obiective │ │
├─────┬──────────────────┼────────────────────────────────┼──────────────────┤
│ A │Performanţe │- valoarea rezultatelor profesi-│ │
│ │profesionale │onale (1-5) ├──────────────────┤
│ │ │- gradul de îndeplinire a atri- │ │
│ │ │buţiilor de serviciu, ordinelor │ │
│ │ │şi misiunilor (1-5) ├──────────────────┤
│ │ │- operativitatea şi eficienţa │ │
│ │ │dovedite în realizarea sarcini- │ │
│ │ │lor (1-5) ├──────────────────┤
│ │ │- calitatea lucrãrilor (sarcini-│ │
│ │ │lor) înscrise în fişa postului │ │
│ │ │(1-5) │ │
│ │ ├────────────────────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ Media │ │
├─────┼──────────────────┼────────────────────────────────┼──────────────────┤
│ B │ Capacitãţi │- organizarea şi planificarea │ │
│ │profesionale │activitãţii proprii/capacitatea │ │
│ │şi pregãtire │de conducere şi în luarea deci- │ │
│ │ │ziilor**) (1-5) ├──────────────────┤
│ │ │ - atitudinea faţã de muncã, │ │
│ │ │angajarea la eforturi şi sarcini│ │
│ │ │suplimentare (1-5) ├──────────────────┤
│ │ │- iniţiativã - creativitatea în │ │
│ │ │muncã (1-5) ├──────────────────┤
│ │ │- nivelul pregãtirii profesiona-│ │
│ │ │le (1-5) ├──────────────────┤
│ │ │- preocuparea pentru perfecţio- │ │
│ │ │narea pregãtirii proprii (1-5) ├──────────────────┤
│ │ │-interesul şi preocuparea pentru│ │
│ │ │acumularea de noi cunoştinţe/ │ │
│ │ │contribuţia adusã la formarea │ │
│ │ │profesionalã a subordonaţilor**)│ │
│ │ │(1-5) ├──────────────────┤
│ │ │- capacitatea de adaptare la si-│ │
│ │ │tuaţii noi, neprevãzute (1-5) ├──────────────────┤
│ │ ├────────────────────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ Media │ │
├─────┼──────────────────┼────────────────────────────────┼──────────────────┤
│ C │Responsabilitate │- loialitatea şi ataşamentul │ │
│ │ │faţã de instituţie (1-5) ├──────────────────┤
│ │ │- respectarea statutului profe- │ │
│ │ │sional şi a regulilor deontolo- │ │
│ │ │gice (1-5) │ │
│ │ │- apãrarea secretului profesio- │ │
│ │ │nal, respectarea normelor de │ │
│ │ │compartimentare a muncii (1-5) ├──────────────────┤
│ │ │- capacitatea de asumare a rãs- │ │
│ │ │punderii, inclusiv în cazurile │ │
│ │ │de eşecuri (1-5) ├──────────────────┤
│ │ ├────────────────────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ Media │ │
├─────┼──────────────────┼────────────────────────────────┼──────────────────┤
│ D │Trãsãturi │- cinste, corectitudine, altru- │ │
│ │caracteriale │ism (1-5) ├──────────────────┤
│ │ │- spirit de ordine, disciplinã │ │
│ │ │(1-5) ├──────────────────┤
│ │ │- capacitatea de relaţionare şi │ │
│ │ │ munca în echipã (1-5) ├──────────────────┤
│ │ │- principialitate, obiectivitate│ │
│ │ │şi onestitate (1-5) ├──────────────────┤
│ │ │- demnitate, sobrietate, fermi- │ │
│ │ │tate şi curaj (1-5) ├──────────────────┤
│ │ ├────────────────────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ Media │ │
├─────┴──────────────────┴────────────────────────────────┴──────────────────┤
│ NOTA FINALĂ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│LUAREA LA CUNOŞTINŢĂ ............... │
│ (data) [] DA*2) │
│ CONTESTAŢIE │
│ [] NU │
│ │
│ ......................................... ................ │
│ (gradul profesional, numele şi prenumele) (semnãtura) │
│ │
├─────────────────────────────────────────────┐ ┌─────────────────────────────┤
│ Decizia luatã în urma soluţionãrii │ │ │
│ contestaţiei │ │ │
│ Soluţia [a), b) sau c)]*3*) Preşedintele │ │ Luarea la cunoştinţã asupra │
│ comisiei │ │ rezultatului contestaţiei │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ ......................................... │ │ Semnãtura ........... │
│ (gradul profesional, numele şi prenumele) │ │ │
│ │ │ │
│ ................. ........... │ │ Data .......... │
│ (semnãtura) (data) │ │ │
└─────────────────────────────────────────────┴──┴─────────────────────────────┘