Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
ORDIN nr. 2.667 din 17 octombrie 2011 privind modificarea Procedurii de selectie a avocatilor din Romania sau din strainatate, specializati in litigii internationale in legatura cu contractele finantate din fonduri externe gestionate de catre Oficiul de Plati si Contractare PHARE, in vederea incheierii si derularii acordului-cadru pentru asigurarea de asistenta si reprezentare juridica a Ministerului Finantelor Publice - Oficiul de Plati si Contractare PHARE in fata Curtii de Arbitraj International a Camerei Internationale de Comert, a Comisiei de Adjudecare a Disputelor si in faza de mediere/conciliere pe langa Comisia Europeana, precum si in alte litigii izvorate din contractele finantate din fonduri externe gestionate de catre Oficiul de Plati si Contractare PHARE, aprobata prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2003/2011
EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 743 din 24 octombrie 2011
Având în vedere Decizia Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor nr. 4.228/C8/4544, 4555, 4574 din data de 29 septembrie 2011, emisã în conformitate cu prevederile art. 278 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobatã cu modificãri şi completãri prin Legea nr. 337/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
potrivit prevederilor art. 16 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006, aprobatã cu modificãri şi completãri prin Legea nr. 337/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul art. 10 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
ministrul finanţelor publice emite urmãtorul ordin:
ART. I
Procedura de selecţie a avocaţilor din România sau din strãinãtate, specializaţi în litigii internaţionale în legãturã cu contractele finanţate din fonduri externe gestionate de cãtre Oficiul de Plãţi şi Contractare PHARE, în vederea încheierii şi derulãrii acordului-cadru pentru asigurarea de asistenţã şi reprezentare juridicã a Ministerului Finanţelor Publice - Oficiul de Plãţi şi Contractare PHARE în faţa Curţii de Arbitraj Internaţional a Camerei Internaţionale de Comerţ, a Comisiei de Adjudecare a Disputelor şi în faza de mediere/conciliere pe lângã Comisia Europeanã, precum şi în alte litigii izvorâte din contractele finanţate din fonduri externe gestionate de cãtre Oficiul de Plãţi şi Contractare PHARE, aprobatã prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.003/2011, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 369 din 26 mai 2011, cu modificãrile ulterioare, se modificã dupã cum urmeazã:
1. La anexa B la procedurã, "Caiet de sarcini", la capitolul 2 "Calificarea ofertanţilor", la punctul 2.1 litera a), subpunctul a.1) va avea urmãtorul cuprins:
"a.1) Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 180 şi 181 (formularul din anexa nr. 3 «Declaraţie privind eligibilitatea») din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006, aprobatã cu modificãri şi completãri prin Legea nr. 337/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare. Se vor prezenta în original sau copie cu menţiunea «conform cu originalul» urmãtoarele documente sau echivalentul acestora pentru avocaţii ofertanţi strãini:
- certificat de atestare fiscalã, eliberat de organul de administrare fiscalã competent privind plata obligaţiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sã fie valabil la data deschiderii ofertelor;
- certificat privind plata impozitelor şi taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor;
- cazier judiciar pentru avocatul/avocaţii propus/propuşi în ofertã;
- cazier fiscal pentru avocatul/avocaţii propus/propuşi în ofertã.
NOTĂ: Pentru claritate, precizãm cã certificatul de atestare fiscalã nu trebuie depus de cãtre membrii echipei ofertantului."
2. La anexa B la procedurã, la capitolul 3 "Criterii de selecţie", litera d) va avea urmãtorul cuprins:
"d) numãrul avocaţilor din echipã care au participat la proceduri de mediere/conciliere pe lângã Comisia Europeanã sau la alte proceduri de mediere/conciliere comercialã;".
3. La anexa B la procedurã, la capitolul 7 "Punctajul", la punctul 7.1 "Punctajul ofertei tehnice", litera d) va avea urmãtorul cuprins:
"d) numãrul avocaţilor din echipã care au prestat servicii de asistenţã şi reprezentare în proceduri de mediere/conciliere pe lângã Comisia Europeanã sau la alte proceduri de mediere/conciliere comercialã - câte douã puncte pentru fiecare membru al echipei de avocaţi care îndeplineşte criteriul, dar nu mai mult de 10 puncte;".
ART. II
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Ialomiţianu
Bucureşti, 17 octombrie 2011.
Nr. 2.667.
---------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: