Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
- mii lei -
┌──────────────────┬─────┬─────────────────────────────────────────────────────┐
│ Perioada de │CA/CB│ Bugetul proiectului* (realizat/estimat) │
│ implementare │ ├───────┬───────────────────┬─────────────────────────┤
│ │ │ Total │ Cheltuieli │ Alte cheltuieli decât │
│ │ │ │ eligibile │ cele eligibile │
│ │ │ ├───────────┬───────┼──────────┬──────────────┤
│ │ │ │ FEN │Buget │ Total │din care: TVA │
│ │ │ │postaderare│propriu├──────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │ buget │ buget │
│ │ │ │ │ │ propriu │ propriu │
├──────────────────┼─────┼───────┼───────────┼───────┼──────────┼──────────────┤
│ 0 │ 𗈕=2+3+4│ 2 3 4 5 │ │ │ │
├──────────────────┼─────┼───────┼───────────┼───────┼──────────┼──────────────┤
│...(anul 1) │ │ │ │ │ │ │
│(realizat/estimat)│ I │ │ │ │ │ │
│ ├─────┼───────┼───────────┼───────┼──────────┼──────────────┤
│ │ II │ │ │ │ │ │
├──────────────────┼─────┼───────┼───────────┼───────┼──────────┼──────────────┤
│...(anul 2) │ │ │ │ │ │ │
│(realizat/estimat)│ I │ │ │ │ │ │
│ ├─────┼───────┼───────────┼───────┼──────────┼──────────────┤
│ │ II │ │ │ │ │ │
├──────────────────┼─────┼───────┼───────────┼───────┼──────────┼──────────────┤
│...(anul 3) │ I │ │ │ │ │ │
│ ├─────┼───────┼───────────┼───────┼──────────┼──────────────┤
│ │ II │ │ │ │ │ │
├──────────────────┼─────┼───────┼───────────┼───────┼──────────┼──────────────┤
│...(anul n) │ I │ │ │ │ │ │
│ ├─────┼───────┼───────────┼───────┼──────────┼──────────────┤
│ │ II │ │ │ │ │ │
├──────────────────┼─────┼───────┼───────────┼───────┼──────────┼──────────────┤
│TOTAL: │ I │ │ │ │ │ │
│ ├─────┼───────┼───────────┼───────┼──────────┼──────────────┤
│ │ II │ │ │ │ │ │
└──────────────────┴─────┴───────┴───────────┴───────┴──────────┴──────────────┘
Descriere activitãţi eligibile:
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Descriere cheltuieli, altele decât cele eligibile:
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌───────────────────────────────────────────────────┐
│ AVIZAT** │
└───────────────────────────────────────────────────┘
Departament/Direcţie (beneficiar) Autoritate de management,
....................
Director general/Director, Director general/Director,
........................... .........................
Date de contact responsabil proiect:
Nume: ........................
Telefon: ........................
Fax/e-mail: ........................
_____________ * Pentru proiectele în parteneriat se va lua în considerare numai totalul bugetelor activitãţilor proprii desfãşurate, conform acordului de parteneriat. ** Numai pentru ordonatorii de credite prevãzuţi la <>art. 5 alin. (1)-(3) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 64/2009 . Formularul 2
────────────
MODEL
de notificare cu privire la sumele virate în conturile de venituri
corespunzãtoare rambursãrii cheltuielilor aferente instrumentelor
structurale [conform art. 7 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţã a
Guvernului nr. 64/2009]
Nr. ....... din data de............
De la: Autoritatea de management ......................
Cãtre: ....................................(beneficiar)
Referitor:
Proiect ...... (numãrul contractului de finanţare) - Autorizare/Certificare cheltuieli eligibile şi rambursare cotã-parte cheltuieli eligibile aferente FEDR/FC/FSE ca urmare a Cererii de rambursare nr. ..... din data de .......
Vã informãm cã în data de ........ a fost viratã suma de ........ în contul de venituri ......., reprezentând rambursarea cotei-pãrţi din cheltuielile eligibile aferente FEDR/FC/FSE.
Suma menţionatã anterior corespunde urmãtoarelor categorii de cheltuieli eligibile cuprinse în cererea mai sus menţionatã:
┌─────────────────────┬───────┬─────────────┬───────────────┬──────────────────┐
│ Categorii de │Valoare│ │Suma solicitatã│ Suma viratã în │
│cheltuieli eligibile │totalã ├─────────────┤la rambursare │contul de venituri│
│ │ │din care TVA:│ │ │
├─────────────────────┼───────┼─────────────┼───────────────┼──────────────────┤
│.... │ │ │ │ │
├─────────────────────┼───────┼─────────────┼───────────────┼──────────────────┤
│..... │ │ │ │ │
├─────────────────────┼───────┼─────────────┼───────────────┼──────────────────┤
│TOTAL: │ │ │ │ │
└─────────────────────┴───────┴─────────────┴───────────────┴──────────────────┘
Director general/Director, .......................... Autoritatea de management .................... Formularul 3
────────────
Ministerul/Instituţia ................................
Autoritatea de management/Organismul intermediar ..................
Data emiterii ......................
Compartimentul de specialitate .....
....................................
Nr. ................................
PROPUNERE DE ANGAJARE
(pentru acţiuni multianuale în limita creditelor de angajament reflectate
în anexa la bugetul ordonatorului principal de credite cu rol de
autoritate de management)
Proiect individual selectat (beneficiar, denumire, valoare totalã finanţare nerambursabilã) ...............
sau
Lista de proiecte selectate - nr. ....... din data de ....................
- lei -
┌─────────────────────┬──────────┬───────────┬─────────────┬────────┬──────────┐
│ Anexa referitoare │Credite de│Credite de │Disponibil │ Suma │Disponibil│
│ la finanţarea │angajament│angajament │de credite │angajatã│de credite│
│programelor aferente │(ct. 8071+│angajate │de angajament│ │de angaja-│
│Politicii de coeziune│ct. 8072) │(cont 8072)│ce mai poate │ │ment rãmas│
│ a UE │ │ │fi angajat │ │de angajat│
├─────────────────────┼──────────┼───────────┼─────────────┼────────┼──────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 = 1-2 │ 4 │ 5 = 3-4 │
├─────────────────────┼──────────┼───────────┼─────────────┼────────┼──────────┤
│Finanţare UE, │ │ │ │ │ │
│din care: │ │ │ │ │ │
├─────────────────────┼──────────┼───────────┼─────────────┼────────┼──────────┤
│- FEDR │ │ │ │ │ │
├─────────────────────┼──────────┼───────────┼─────────────┼────────┼──────────┤
│- FSE │ │ │ │ │ │
├─────────────────────┼──────────┼───────────┼─────────────┼────────┼──────────┤
│- FC │ │ │ │ │ │
├─────────────────────┼──────────┼───────────┼─────────────┼────────┼──────────┤
│Contribuţia publicã │ │ │ │ │ │
│naţionalã totalã, │ │ │ │ │ │
├─────────────────────┼──────────┼───────────┼─────────────┼────────┼──────────┤
│din care: │ │ │ │ │ │
├─────────────────────┼──────────┼───────────┼─────────────┼────────┼──────────┤
│- cofinanţare publicã│ │ │ │ │ │
├─────────────────────┼──────────┼───────────┼─────────────┼────────┼──────────┤
│- TVA │ │ │ │ │ │
├─────────────────────┼──────────┼───────────┼─────────────┼────────┼──────────┤
│- TOTAL: │ │ │ │ │ │
└─────────────────────┴──────────┴───────────┴─────────────┴────────┴──────────┘
┌─────────────────────┬────────────────────────┬───────────────────────────────┐
│Compartimentul de │ Compartimentul de │ Control financiar │
│specialitate │ contabilitate*) │ preventiv propriu │
│ │ │ │
│ │ │ CFPP │
│ │ │ │
│Data .............. │ Data .............. │ Data ......... │
│ │ │ │
│ │ │ Viza │
│ │ │ │
│Semnãtura ......... │ Semnãtura ......... │ Semnãtura ........ │
│ │ │ │
└─────────────────────┴────────────────────────┴───────────────────────────────┘
_________ *) Rãspunde de datele înscrise în coloanele 1, 2 şi 3. Ordonator principal de credite/Conducãtor organism intermediar, ................................................. Data ..................... Semnãtura ................ Formularul 4
────────────
Ministerul (Instituţia) ....................................
Autoritatea de management/Organismul intermediar .................
Aprobat listã proiecte selectate
────────────────────────────────
Autoritatea de management/Organismul intermediar .................
Director general/Director,
..........................
(semnãtura şi ştampila)
LISTA
proiectelor selectate
Nr. ..... din data de .......
┌────┬──────────┬────────┬────────────────────────────────┬────────────────────┐
│Nr. │Beneficiar│Denumire│Valoare finanţare nerambursabilã│Valoare TVA aferentã│
│crt.│ │proiect │ eligibilã │ cheltuielilor │
│ │ │ │ - lei - │ eligibile │
│ │ │ ├─────────────┬──────────────────┤ - lei - │
│ │ │ │Finanţare UE │Finanţare naţio- │ │
│ │ │ │(FEDR/FSE/FC)│nalã eligibilã │ │
├────┼──────────┼────────┼─────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
├────┼──────────┼────────┼─────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
├────┼──────────┼────────┼─────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
├────┴──────────┴────────┼─────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
│ TOTAL: │ │ │ │
└────────────────────────┴─────────────┴──────────────────┴────────────────────┘
Autoritatea de management/Organismul intermediar ......................... Director general/Director, ................................. (semnãtura şi ştampila) Formularul 5
─────────────
Ministerul (Instituţia) ...........................................
Autoritatea de management/Organismul intermediar ..................
LISTA
contractelor/deciziilor/ordinelor de finanţare
Nr. ..... din data de ...........
┌────┬─────────┬──────────┬────────┬─────────────────────────────┬─────────────┐
│Nr. │Nr./Datã │Beneficiar│Denumire│ Valoare finanţare │ Valoare TVA │
│crt.│contract/│ │proiect │ nerambursabilã │ aferentã │
│ │decizie/ │ │ │ eligibilã │cheltuielilor│
│ │ordin de │ │ │ - lei - │ eligibile │
│ │finanţare│ │ ├─────────────┬───────────────┤ - lei - │
│ │ │ │ │Finanţare UE │Finanţare naţi-│ │
│ │ │ │ │(FEDR/FSE/FC)│onalã eligibilã│ │
├────┼─────────┼──────────┼────────┼─────────────┼───────────────┼─────────────┤
├────┼─────────┼──────────┼────────┼─────────────┼───────────────┼─────────────┤
├────┼─────────┼──────────┼────────┼─────────────┼───────────────┼─────────────┤
├────┴─────────┴──────────┴────────┼─────────────┼───────────────┼─────────────┤
│ TOTAL: │ │ │ │
└──────────────────────────────────┴─────────────┴───────────────┴─────────────┘
Director general/Director, ....................................... (semnãtura şi ştampila) Formularul 6
────────────
Ministerul/Instituţia ....................................
Autoritatea de management ................................
Compartimentul de specialitate ................
...............................................
Nr. ...........................................
Data emiterii .................................
ANGAJAMENT BUGETAR GLOBAL
(în limita creditelor bugetare reflectate în anexa la bugetul
ordonatorului principal de credite cu rol de autoritate de management)
- lei -
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Finanţare UE, din care: Suma │
│- FERDR ................... │
│- FSE ................... │
│- FC ................... │
│Contribuţia publicã naţionalã totalã, din │
│care: │
│- cofinanţare publicã ................... │
│- TVA ................... │
│TOTAL: ................... │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Spaţiu rezervat CFPP Data .............. │
│- Viza Semnãtura ......... │
│- Refuz de vizã │
│- Înregistrare individualã Nr. .......... Data .............. │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Ordonator principal de credite, .............................. Data .................. Semnãtura ............. Formularul 7
────────────
Ministerul ................
Autoritatea de management ................
Data emiterii ............................
Compartimentul de specialitate ...........
..........................................
Nr. ......................................
ORDONANŢARE DE PLATÃ
Tipul plãţii:
┌────────────────────┐
PREFINANŢARE ├────────────────────┤
RAMBURSARE ├────────────────────┤
TVA └────────────────────┘
Lista documentelor justificative:
conform anexei nr. ..............
.................................
Nr./Datã contract/decizie/ordin de finanţare sau "conform anexei" ........
Calculul disponibilului din contul de angajamente bugetare:
- lei -
┌─────────────────────────┬───────────────────┬─────────────┬─────────────────┐
│ │Disponibil înaintea│Suma de platã│Disponibil dupã │
│ │efectuãrii plãţii │ │efectuarea plãţii│
│ │(ct. 8066-770/5xx -│ │ │
│ │ doc. în decontare)│ │ │
├─────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┼─────────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 = col. 1-2 │
├─────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┼─────────────────┤
│Finanţare UE, din care: │ │ │ │
├─────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┼─────────────────┤
│- FEDR │ │ │ │
├─────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┼─────────────────┤
│- FSE │ │ │ │
├─────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┼─────────────────┤
│- FC │ │ │ │
├─────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┼─────────────────┤
│şi/sau │ │ │ │
├─────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┼─────────────────┤
│Contribuţia publicã │ │ │ │
│naţionalã totalã, │ │ │ │
│din care: │ │ │ │
├─────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┼─────────────────┤
│- cofinanţare publicã │ │ │ │
├─────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┼─────────────────┤
│- TVA │ │ │ │
└─────────────────────────┴───────────────────┴─────────────┴─────────────────┘
TOTAL
Numele şi adresa beneficiarului*) Numãrul de cont*) .............
................................ Trezoreria
................................ (Banca) ...............
Cod ...................
┌─────────────────────┬────────────────────────┬───────────────────────────────┐
│Compartimentul de │ Compartimentul de │ Control financiar │
│specialitate │ contabilitate**) │ preventiv propriu │
│ │ │ │
│ │ │ CFPP │
│ │ │ │
│Data .............. │ Data .............. │ Data ......... │
│ │ │ │
│ │ │ Viza │
│ │ │ │
│Semnãtura ......... │ Semnãtura ......... │ Semnãtura ........ │
│ │ │ │
└─────────────────────┴────────────────────────┴───────────────────────────────┘
__________ *) Se va completa cu "conform anexei", în cazul ordonanţãrii globale la platã. **) Rãspunde de datele înscrise în coloana 1. Ordonator principal de credite, ............................... Data ................ Semnãtura ........... Formularul 8
─────────────
Ministerul .................................................
Autoritatea de management ..................................
ANEXÃ LA
Ordonanţarea de platã nr. ...... din data de .........
┌────┬─────────────┬──────────┬──────────┬──────────┬──────────┬──────────────┐
│Nr. │ Nr./Datã │Beneficiar│ Adresã │ Bancã │Nr. cont │ Suma │
│crt.│ contract/ │ │beneficiar│beneficiar│beneficiar│ (lei) │
│ │decizie/ordin│ │ │ │ │ │
│ │de finanţare │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────────┤
├────┼─────────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────────┤
├────┼─────────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────────┤
├────┼─────────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────────┤
└────┴─────────────┴──────────┴──────────┴──────────┴──────────┴──────────────┘
Director general/Director, ............................. (semnãtura şi ştampila) Formularul 9
────────────
MODEL
de notificare cu privire la reconcilierea contabilã
De la: ................................... (beneficiar)
Cãtre: Autoritatea de management .......................
Referitor: Proiect ............(numãr contract de finanţare)
Vã informãm cã la data de ..........situaţia încasãrilor/plãţilor a fost urmãtoarea:
- sume încasate de la Autoritatea de management: ..........., conform:
- O.P. nr./data ......, suma ........., reprezentând ...........;
- O.P. nr./data ......, suma ........., reprezentând ...........;
- ........................... .
- sume plãtite (restituite) cãtre Autoritatea de management: .........., conform:
- O.P. nr./data ......, suma ........., reprezentând ...........;
- O.P. nr./data ......, suma ........., reprezentând ...........;
- .............................
Beneficiar (reprezentant legal),
................................
___________
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.