CERERE
de suspendare a plãţii taxei pe valoarea adãugatã aferente importurilor, în baza prevederilor <>art. 25 lit. D.b) din Ordonanta Guvernului nr. 3/1992 , aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 130/1992 şi republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare
1. Denumirea agentului economic ...........................................
2. Localitatea ........................................., str. ............ nr. ....., judeţul/sectorul ..............
3. codul fiscal al plãtitorului de T.V.A. .................................
4. Organul fiscal la care este înregistrat plãtitorul de T.V.A. ........................................................
5. Cifra de afaceri anuala (mii lei):
5.1. realizatã în anul precedent .......................................
5.2. prevãzutã pentru anul în curs .....................................
6. Valoarea importului (mii lei).............................., din care:
6.1. materii prime .....................................................
6.2. se marcheaza cu "x":
- utilaje ..................................................... []
- instalaţii .................................................. []
- echipamente ................................................. []
- maşini industriale .......................................... []
- maşini agricole ............................................. []
7. Importul de materii prime, cuprins la pct. 6.1:
7.1. denumirea şi poziţia tarifara ....................................
7.2. produsele fabricate ..............................................
8. Importul de utilaje, instalaţii etc., cuprins la pct. 6.2:
8.1. se marcheaza cu "x" obiectivul de investiţii:
- unitate productiva noua ..................................... []
- dezvoltare capacitãţi existente ............................. []
- retehnologizare fabrici, secţii, ateliere ................... []
8.2. date ale contractelor/comenzilor/facturilor externe:
nr. ....., data ........, furnizor extern .........., valoare .........
nr. ....., data ........, furnizor extern .........., valoare .........
nr. ....., data ........, furnizor extern .........., valoare .........
nr. ....., data ........, furnizor extern .........., valoare .........
9. Anexãm urmãtoarele documente justificative: ..............................................................................
................................................................................................................................................................
..............................................................................
Numele şi prenumele ............. Funcţia ........... Data ......
Semnatura şi ştampila
MINISTERUL FINANŢELOR
DIRECŢIA GENERALĂ LEGISLAŢIE IMPOZITE INDIRECTE
CERTIFICAT
Nr. ......, data .........
În conformitate cu prevederile <>art. 25 lit. D.b) din Ordonanta Guvernului nr. 3/1992 , aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 130/1992 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se suspenda plata în vama a taxei pe valoarea adãugatã, calculatã potrivit legii şi înscrisã în declaraţia vamalã de import, pentru:
I. o perioada de 120 de zile de la data înregistrãrii la organul vamal a declaraţiei vamale de import aferente utilajelor, instalaţiilor, echipamentelor, maşinilor industriale şi maşinilor agricole, care fac obiectul urmãtoarelor contracte, comenzi sau facturi externe:
nr. ........., data .........., furnizor ............., valoare ..........
nr. ........., data .........., furnizor ............., valoare ..........
nr. ........., data .........., furnizor ............., valoare ..........
nr. ........., data .........., furnizor ............., valoare ..........
nr. ........., data .........., furnizor ............., valoare ..........
II. o perioada de 60 de zile de la data înregistrãrii la organul vamal a declaraţiei vamale de import aferente materiilor prime (denumirea, cantitatea):
1. .......................................................................
2. .......................................................................
3. .......................................................................
4. .......................................................................
5. .......................................................................
Atestarea se referã la importul efectuat de:
Denumirea agentului economic ............................................, localitatea ........................................, str. ................... nr. ............, judeţul/sectorul ........................................, codul fiscal al plãtitorului de T.V.A. ............................. .
Prezentul certificat este valabil pentru importurile realizate pana la data de ......................... .
Director general,