Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 2.194 din 24 noiembrie 2004  pentru modificarea si completarea Reglementarilor privind conditiile tehnice pe care trebuie sa le indeplineasca vehiculele rutiere in vederea admiterii in circulatie pe drumurile publice din Romania - RNTR 2, aprobate prin   Ordinul ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei nr. 211/2003 , cu modificarile si completarile ulterioare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 2.194 din 24 noiembrie 2004 pentru modificarea si completarea Reglementarilor privind conditiile tehnice pe care trebuie sa le indeplineasca vehiculele rutiere in vederea admiterii in circulatie pe drumurile publice din Romania - RNTR 2, aprobate prin Ordinul ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei nr. 211/2003 , cu modificarile si completarile ulterioare

EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 104 din 1 februarie 2005
ORDIN nr. 2.194 din 24 noiembrie 2004
pentru modificarea şi completarea Reglementãrilor privind condiţiile tehnice pe care trebuie sa le îndeplineascã vehiculele rutiere în vederea admiterii în circulaţie pe drumurile publice din România - RNTR 2, aprobate prin <>Ordinul ministrului lucrãrilor publice, transporturilor şi locuinţei nr. 211/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare
EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCŢIILOR ŞI TURISMULUI
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 104 din 1 februarie 2005

În temeiul prevederilor <>art. 12 lit. d) din Ordonanta Guvernului nr. 19/1997 privind transporturile, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ale <>art. 4 alin. (2) lit. f) şi alin. (3) lit. e) din Ordonanta Guvernului nr. 44/1997 privind transporturile rutiere, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 105/2000 , cu modificãrile ulterioare, precum şi ale <>art. 5 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 412/2004 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului emite urmãtorul ordin:

ART. I
Reglementãrile privind condiţiile tehnice pe care trebuie sa le îndeplineascã vehiculele rutiere în vederea admiterii în circulaţie pe drumurile publice din România - RNTR 2, aprobate prin <>Ordinul ministrului lucrãrilor publice, transporturilor şi locuinţei nr. 211/2003 , publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 275 din 18 aprilie 2003, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modifica şi se completeazã conform anexei care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. II
Regia Autonomã "Registrul Auto Roman" va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. III
Prezentul ordin se publica în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intra în vigoare dupã 30 de zile de la data publicãrii.

p. Ministrul transporturilor,
construcţiilor şi turismului,
Ileana Tureanu,
secretar de stat

Bucureşti, 24 noiembrie 2004.
Nr. 2.194.

ANEXA

1. Caseta reglementãrilor va avea urmãtorul cuprins:


┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ "MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCŢIILOR ŞI TURISMULUI - RNTR 2 │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Reglementãri privind condiţiile tehnice pe care trebuie sa le îndeplineascã │
│vehiculele rutiere în vederea admiterii în circulaţie pe drumurile publice │
│din România │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Aprobate prin: │
│ Ordinul ministrului lucrãrilor publice, transporturilor şi locuinţei │
│ nr. 211/2003 │
│ Modificate şi completate prin: │
│ Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului │
│ nr. 1.043/2003 │
│ Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului │
│ nr. 1.356/2004 │
│ Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului │
│ nr. 2.194/2004" │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



2. La secţiunea "Prescurtãri şi definirea unor termeni utilizaţi" se introduce urmãtoarea definitie:
"vânzare - comercializarea pentru prima oara în România a vehiculelor noi, care nu au mai fost înmatriculate, înregistrate sau utilizate anterior, ori comercializarea pentru prima oara în România a componentelor sau entitatilor tehnice noi."
3. Subpunctul 1.1 al capitolului II va avea urmãtorul cuprins:
"1.1. Omologarea nationala de tip a vehiculelor rutiere se acorda numai dacã vehiculul respectiv îndeplineşte conditiie tehnice specifice indicate în prezentele reglementãri.
a) Pentru vehiculele speciale se vor aplica prevederile din anexa XI la Directiva 70/156/CEE , modificatã prin Directiva 2003/102/CE , apendicele 1-4, în funcţie de destinaţia vehiculului special.
b) Pentru tractoarele agricole sau forestiere pe roti ori pe senile, având cel puţin doua axe şi o viteza maxima constructivã mai mare sau egala cu 6 km/h, remorcile agricole ori forestiere şi maşinile tractate interschimbabile agricole sau forestiere se vor aplica prevederile Directivei 2003/37/CE de la:
- data aderãrii României la Uniunea Europeanã, pentru noile tipuri de tractoare agricole sau forestiere pe roti din categoriile T1, T2 şi T3 (omologare de tip);
- 1 iulie 2009, pentru toate tractoarele agricole sau forestiere pe roti noi din categoriile T1, T2 şi T3 (prima înmatriculare, prima înregistrare sau prima utilizare);
- pentru noile tipuri de vehicule din celelalte categorii, la 3 ani dupã intrarea în vigoare a ultimei directive specifice care mai trebuie adoptatã pentru categoria respectiva (omologare de tip);
- pentru toate vehiculele noi din celelalte categorii, la 6 ani dupã intrarea în vigoare a ultimei directive specifice care mai trebuie adoptatã pentru categoria respectiva (prima înmatriculare, prima înregistrare sau prima utilizare).
La cererea constructorului, prevederile Directivei 2003/37/CE se pot aplica de la data de 1 iulie 2005 la omologarea nationala de tip a tractoarelor agricole sau forestiere pe roti din categoriile T1, T2 şi T3.
La cererea constructorului, prevederile Directivei 2003/37/CE se pot aplica la omologarea nationala de tip a vehiculelor din celelalte categorii de la data intrãrii în vigoare a tuturor directivelor specifice aplicabile pentru categoria respectiva."
4. Subpunctul 1.1.1 al capitolului II va avea urmãtorul cuprins:
"1.1.1. Omologarea nationala de tip a vehiculelor rutiere pentru care exista omologare de tip CE (comunitara) a întregului vehicul se acorda în baza documentelor care demonstreaza existenta unei omologari CE (comunitare) a întregului vehicul, valabil acordatã de cãtre autoritãţile competente din statele membre ale Uniunii Europene."
5. Subpunctul 2.5.1 al capitolului II va avea urmãtorul cuprins:
"2.5.1. Modificãrile vehiculelor rutiere precizate la subpct. 2.2.4 lit. a) şi b) şi care impun omologarea individualã a acestora se pot efectua numai în ateliere specializate, autorizate conform legislaţiei în vigoare."
6. La subpunctul 1.2 al capitolului III se abroga definiţiile pentru "autobuzul interurban" şi "autocar".
7. La capitolul IV secţiunea 4 se adauga un nou punct, punctul 4.1^1, cu urmãtorul cuprins:
"4.1^1. Începând cu 1 ianuarie 2007 tractoarele agricole sau forestiere noi trebuie sa respecte la prima înmatriculare sau la prima înregistrare prevederile anexei VI la Directiva 89/173/CEE , privind legatura sistemului de franare cu remorca, modificatã prin Directiva 2000/1/CE ."
8. La capitolul IV secţiunea 4, subpunctul 4.3.2 va avea urmãtorul cuprins:
"4.3.2. Autovehiculele din categoria M(3) din clasele B, II sau III trebuie sa satisfacã încercarea de tip II A, în conformitate cu prevederile Directivei 71/320/CEE , modificatã prin Directiva 98/12/CE ."
9. La capitolul IV secţiunea 8 se adauga un nou subpunct, subpunctul 8.14.1.3^1, cu urmãtorul cuprins:
"8.14.1.3^1. Începând cu 1 ianuarie 2007, pentru noile tipuri de motoare, şi începând cu 1 ianuarie 2008, pentru toate tipurile de motoare, omologarile acordate trebuie sa ateste şi buna funcţionare a echipamentelor antipoluare pe durata de viata a motorului."
10. La capitolul IV secţiunea 9 se adauga un nou subpunct, subpunctul 9.1.9^1, cu urmãtorul cuprins:
"9.1.9^1. Începând cu 1 ianuarie 2007, autovehiculele din categoria M(1), cu masa maxima tehnic admisibilã mai mica sau egala cu 2,5 tone, şi din categoria N(1), cu masa maxima tehnic admisibilã mai mica sau egala cu 2,5 tone, şi care provin din categoria M(1) trebuie sa respecte condiţiile tehnice privind protecţia pietonilor, prevãzute la secţiunea 3.1 sau 3.2 din anexa I la Directiva 2003/102/CE ;
9.1.9^1.1. Cerinţele subpct. 9.1.9^1 nu se aplica autovehiculelor care nu diferã, în ceea ce priveşte elementele esenţiale de construcţie şi conceptie ale caroseriei, situate înainte de montantii A, pentru tipurile de vehicule care au obţinut omologarea nationala înainte de 1 ianuarie 2007 sau omologarea CE înainte de 1 octombrie 2005 şi care nu au fost omologate conform cerinţelor Directivei 2003/102/CE .
9.1.9^1.2. Începând cu 1 septembrie 2010, autovehiculele din categoria M(1), cu masa maxima tehnic admisibilã mai mica sau egala cu 2,5 tone, şi din categoria N(1), cu masa maxima tehnic admisibilã mai mica sau egala cu 2,5 tone, şi care provin din categoria M(1) trebuie sa respecte condiţiile tehnice privind protecţia pietonilor, prevãzute la secţiunea 3.2 din anexa I la Directiva 2003/102/CE .
9.1.9^1.3. Prescripţiile tehnice necesare pentru efectuarea încercãrilor specificate la secţiunea 3.1 sau 3.2 din anexa I la Directiva 2003/102/CE sunt cele definite prin anexa la Decizia 2004/90/CE ."
11. La capitolul IV secţiunea 9 se adauga un nou subpunct, subpunctul 9.6^1, cu urmãtorul cuprins:
"9.6^1. Începând cu 31 decembrie 2012, la prima înmatriculare şi la vânzare, autovehiculele noi din categoria M(1), cu masa maxima tehnic admisibilã mai mica sau egala cu 2,5 tone, şi din categoria N(1) , cu masa maxima tehnic admisibilã mai mica sau egala cu 2,5 tone, şi care provin din categoria M(1) trebuie sa respecte condiţiile tehnice privind protecţia pietonilor, prevãzute la secţiunea 3.1 sau 3.2 din anexa I din Directiva 2003/102/CE ;
9.6^1.1. Începând cu 1 septembrie 2015, la prima înmatriculare şi la vânzare, autovehiculele noi din categoria M(1), cu masa maxima tehnic admisibilã mai mica sau egala cu 2,5 tone, şi din categoria N(1), cu masa maxima tehnic admisibilã mai mica sau egala cu 2,5 tone, şi care provin din categoria M(1) trebuie sa respecte condiţiile tehnice privind protecţia pietonilor, prevãzute la secţiunea 3.2 din anexa I la Directiva 2003/102/CE ."
12. La capitolul IV secţiunea 9, punctul 9.7.1 va avea urmãtorul cuprins:
"9.7.1. La omologarea individualã, vehiculele înmatriculate în România şi la care s-au efectuat, fata de varianta omologata, modificãri privind construcţia caroseriei trebuie sa respecte condiţiile tehnice privind proeminentele exterioare prevãzute în Directiva 78/483/CEE, modificatã prin Directiva 87/354/CEE sau Directiva 92/114/CEE , dupã caz, şi/sau nu trebuie sa prezinte proeminente şi muchii taietoare;".
13. La capitolul IV secţiunea 11 se adauga un nou subpunct, subpunctul 11.1.3^1, cu urmãtorul cuprins:
"11.1.3^1. Începând cu 1 ianuarie 2007 autovehiculele din categoriile M şi N trebuie sa respecte condiţiile tehnice privind dispozitivele pentru vizibilitate indirecta şi montarea lor, prevãzute în Directiva 2003/97/CE ;
11.1.3^1.1. Prin excepţie de la prevederile subpct. 11.1.3^1 se acorda omologarea nationala de tip pentru orice tip nou de autovehicul articulat din categoriile M(2) şi M(3), clasa I, constituit din cel puţin 3 pãrţi rigide articulate, care nu satisfac prevederile Directivei 2003/97/CE , cu condiţia de a fi respectate prevederile referioare la câmpul de vizibilitate al conducatorului, prevãzute în anexa III pct. 5 din Directiva 2003/97/CE .
11.1.3^1.2. Prin excepţie de la prevederile subpct. 11.1.3^1, cerinţele respective se aplica începând cu 26 ianuarie 2007 în cazul montarii pe autovehicule a antevizoarelor (oglinzilor fata) din clasa VI."
14. La capitolul IV secţiunea 11 se adauga un nou punct, punctul 11.3^1, cu urmãtorul cuprins:
"11.3^1. Începând cu 26 ianuarie 2010, pentru autovehiculele din categoriile M(1) şi N(1), şi începând cu 26 ianuarie 2007, pentru celelalte autovehicule din categoriile M şi N, la prima înmatriculare şi la vânzare autovehiculele noi trebuie sa respecte condiţiile tehnice privind dispozitivele pentru vizibilitate indirecta şi montarea lor, prevãzute în Directiva 2003/97/CE ;".
15. La capitolul IV secţiunea 11 se adauga un nou punct, punctul 11.3^2, cu urmãtorul cuprins:
"11.3^2. La omologarea individualã a autovehiculelor din categoriile M şi N în vederea primei înmatriculãri în România (autovehicule care au mai fost înmatriculate în alte tari) se verifica respectarea coeficientului de transparenta al geamurilor, în funcţie de amplasarea lor pe vehicul."
16. La capitolul IV secţiunea 11 se adauga un nou punct, punctul 11.4.1^1, cu urmãtorul cuprins:
"11.4.1^1. Începând cu 1 ianuarie 2007 dispozitivele pentru vizibilitate indirecta noi pentru autovehiculele din categoriile M şi N trebuie sa respecte condiţiile tehnice prevãzute în Directiva 2003/97/CE ;
11.4.1^1.1. Prin excepţie de la prevederile subpct. 11.4.1^1, cerinţele respective se aplica începând cu 26 ianuarie 2007 în cazul antevizoarelor (oglinzilor fata) din clasa VI;
11.4.1^1.2. Prin excepţie de la prevederile subpct. 11.4.1^1, este admisã omologarea sau extinderea omologãrii pentru componente ori entitãţi tehnice destinate a fi folosite pentru tipurile de vehicule care au fost omologate înainte de 26 ianuarie 2007, cu respectarea condiţiilor tehnice prevãzute în Directiva 71/127/CEE ."
17. La capitolul IV secţiunea 11 se adauga un nou punct, punctul 11.4^1, cu urmãtorul cuprins:
"11.4^1. Începând cu 26 ianuarie 2010 dispozitivele pentru vizibilitate indirecta noi pentru autovehiculele din categoriile M(1) şi N(1) şi începând cu 26 ianuarie 2007 dispozitivele pentru vizibilitate indirecta noi pentru celelalte autovehicule din categoriile M şi N trebuie sa respecte, la utilizare şi la vânzare, condiţiile tehnice prevãzute în Directiva 2003/97/CE ;
11.4^1.1. Prin excepţie de la prevederile pct. 11.4^1, sunt admise utilizarea şi vânzarea componentelor sau entitatilor tehnice noi destinate a fi folosite pentru tipurile de vehicule care au fost omologate înainte de 26 ianuarie 2007, cu respectarea condiţiilor tehnice prevãzute în Directiva 71/127/CEE ."
18. La capitolul IV, secţiunea 14 va avea urmãtorul cuprins:
"14.1. Omologarea nationala de tip pentru un vehicul rutier se acorda numai dacã se respecta urmãtoarele cerinţe privind elementele de identificare, datele prescrise, poziţia şi modul lor de amplasare:
14.1.1. Vehiculele din categoriile M, N şi O trebuie sa respecte condiţiile tehnice prevãzute în Directiva 76/114/CEE , modificatã prin Directiva 87/354/CE ;
14.1.2. Autovehiculele cu doua sau 3 roti trebuie sa respecte condiţiile tehnice prevãzute în Directiva 93/34/CEE , modificatã prin Directiva 1999/25;
14.1.3. Tractoarele agricole sau forestiere trebuie sa respecte condiţiile tehnice prevãzute în anexa V la Directiva 89/173/CEE , modificatã prin Directiva 2000/1/CE ."
19. La capitolul IV secţiunea 16, subpunctul 16.4.1 va avea urmãtorul cuprins:
"16.4.1. Pana la 13 februarie 2005, la prima înmatriculare şi la vânzare, aceste autovehicule trebuie sa respecte prevederile care afecteazã direct siguranta activa şi pasiva, precum şi pe cele privind amenajarea interioarã, prevãzute în Regulamentul CEE - O.N.U. nr. 36 sau în Regulamentul CEE - O.N.U. nr. 52, dupã caz. Troleibuzele trebuie sa respecte suplimentar condiţiile tehnice de securitate precizate în anexa nr. 9."
20. La capitolul IV secţiunea 16, punctul 16.8.1 se abroga.
21. La capitolul IV secţiunea 17, subpunctul 17.1.7 va avea urmãtorul cuprins:
"17.1.7. Omologarea nationala de tip şi omologarea individualã a unui autovehicul din categoriile N(2) şi M(3), având masa maxima tehnic admisibilã mai mare de 10 t, precum şi din categoria N(3), echipat cu limitator de viteza sau cu sistem integrat de limitare a vitezei, se acorda numai dacã acesta respecta condiţiile tehnice prevãzute în Directiva 92/24/CEE ;
17.1.7.1. Începând cu 1 ianuarie 2005, la omologarea nationala de tip, omologarea individualã, prima înmatriculare şi la vânzarea unui autovehicul nou din categoriile N(2), N(3), M(2) şi M(3), echipat cu limitator de viteza sau cu sistem de limitare a vitezei, acesta trebuie sa respecte condiţiile tehnice prevãzute de Directiva 92/24/CEE ."
22. La Capitolul IV secţiunea 18, subpunctul 18.1.4 va avea urmãtorul cuprins:
"18.1.4. Limitatoarele de viteza noi şi sistemele de limitare a vitezei noi pentru autovehiculele din categoriile N(2) şi M(3), având masa maxima tehnic admisibilã mai mare de 10 t, precum şi din categoria N(3) trebuie sa respecte, la omologare, vânzare şi utilizare, condiţiile tehnice prevãzute în Directiva 92/24/CEE ;
18.1.4.1. Începând cu 1 ianuarie 2005, limitatoarele de viteza noi şi sistemele de limitare a vitezei noi pentru autovehiculele din categoriile N(2), N(3), M(2) şi M(3) trebuie sa respecte, la omologare, vânzare şi utilizare, condiţiile tehnice prevãzute de Directiva 92/24/CEE ."
23. Capitolul VI devine capitolul V.
24. Titlul capitolului VI va avea urmãtorul cuprins:
"Vehicule exceptate de la procedura de omologare pentru circulaţie pe drumurile publice sau de la prevederile prezentelor reglementãri"
25. La capitolul VI, subpunctul 1.2.3.1.2 va avea urmãtorul cuprins:
"1.2.3.1.2. numãrul de vehicule dintr-un anumit tip este limitat la vehiculele prevãzute cu un certificat de conformitate sau cu CIV valabilã, eliberata la data fabricaţiei ori dupã aceasta data, acest certificat sau CIV rãmânând valabilã cel puţin 3 luni de la data emiterii, dar pierzându-şi valabilitatea prin intrarea în vigoare a unei directive specifice;".
26. La capitolul VI, subpunctul 1.2.3.2.2 va avea urmãtorul cuprins:
"1.2.3.2.2. numãrul de vehicule dintr-un anumit tip este limitat la vehiculele prevãzute cu un certificat de conformitate sau cu CIV valabilã, eliberata la data fabricaţiei ori dupã aceasta data, acest certificat sau CIV rãmânând valabilã cel puţin 3 luni de la data emiterii, dar pierzându-şi valabilitatea prin intrarea în vigoare a unei directive specifice.
27. La capitolul VI, punctul 6 va avea urmãtorul cuprins:
"6. Pot fi exceptate, de asemenea, de la unele prevederi ale prezentelor reglementãri, inclusiv cele referitoare la transportul de persoane, autovehiculele a cãror destinaţie nu permite respectarea prevederilor respective, cum sunt cele destinate forţelor armate, protecţiei civile, pompierilor, forţelor responsabile pentru menţinerea ordinii publice."
28. La capitolul VI, punctul 8 se abroga.
29. Capitolul VII devine capitolul VI.
30. În anexa nr. 1 secţiunea A, la punctul 6 se elimina ultima propozitie.
31. În anexa nr. 1 secţiunea A, la punctul 7, la definitia "Tractor agricol şi forestier" se elimina ultima propozitie.
32. În anexa nr. 2 secţiunea A, tabelul 1, la poziţia "6. Balamale şi încuietori pentru usi", la a treia coloana se elimina "98/90".
33. În anexa nr. 2 secţiunea A, tabelul 1, rândul corespunzãtor poziţiei "8. Vizibilitatea înapoi" va avea urmãtorul cuprins:


┌─────────────────────────────────┬────────┬──────┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬──────┐
│"8. Vizibilitatea înapoi 󧔏/127 󧔠/321│X│X│X│X│X│X│ │ │ │ │ 46 │
│Dispozitive pentru vizibilitate │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│indirecta �/97 │ │X│X│X│X│X│X│ │ │ │ │ -"│
└─────────────────────────────────┴────────┴──────┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴──────┘



34. În anexa nr. 2 secţiunea A, tabelul 1, rândul corespunzãtor poziţiei "9. Garnituri de frane de înlocuire" va avea urmãtorul cuprins:



┌─────────────────────────────────┬────────┬──────┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬──────┐
│"9. Garnituri de frane de 󧔏/320 󧔪/12 │X│X│ │X│ │ │X│X│ │ │ 90 │
│înlocuire �/78 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ " │
└─────────────────────────────────┴────────┴──────┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴──────┘



35. În anexa nr. 2 secţiunea A, rândul corespunzãtor poziţiei "47. Limitatoare de viteza" va avea urmãtorul cuprins:



┌─────────────────────────────────┬────────┬───────┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─────┐
│"47. Limitatoare de viteza 󧔤/24 �/11│ │X│X│ │X│X│ │ │ │ │ 89" │
└─────────────────────────────────┴────────┴───────┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─────┘



36. În anexa nr. 2, secţiunea A, la tabelul 1 se adauga o noua poziţie, poziţia 57, cu urmãtorul cuprins:



┌─────────────────────────────────┬────────┬───────┬───┬─┬─┬───┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬──┐
│"57. Protecţia pietonilor �/102│ - │X │ │ │ X │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │(6)│ │ │(6)│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │(7)│ │ │ │ │ │ │ "│
└─────────────────────────────────┴────────┴───────┴───┴─┴─┴───┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴──┘



37. În anexa nr. 2 secţiunea A, tabelul 1, la nota de subsol (5) se înlocuieşte "67/01" cu "67".
38. În anexa nr. 2 secţiunea A, tabelul 1, la nota de subsol (5) se înlocuieşte "GNC" cu "GN".
39. În anexa nr. 2 secţiunea A, tabelul 1, se adauga doua note de subsol cu urmãtorul cuprins:
"(6) A cãror masa maxima tehnic admisibilã nu depãşeşte 2,5 tone.
(7) Care provin din autovehicule din categoria M(1)."
40. În anexa nr. 2 secţiunea B, coloana a cincea se abroga.
41. Secţiunea D a anexei nr. 2 la reglementãri se abroga.
42. În anexa nr. 4 se înlocuieşte expresia "LPG" cu expresia "GPL".
43. În anexa nr. 8 subpunctul 2.2.2 va avea urmãtorul cuprins:
"2.2.2. postul de conducere trebuie sa fie prevãzut cu un parasolar, care poate fi reglabil;".
___________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016