Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
ORDIN nr. 2.169 din 26 septembrie 2018 de aprobare a Metodologiei de transmitere a datelor privind veniturile salariale ale personalului plătit din fonduri publice
EMITENT: Ministerul Muncii şi Justiţiei Sociale PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 877 din 17 octombrie 2018
Având în vedere:
- prevederile art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
– prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor);
– Referatul nr. 4.007 DPS din 24.09.2018,
în temeiul prevederilor art. 17 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 12/2017 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii şi Justiţiei Sociale, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul muncii şi justiţiei sociale emite următorul ordin:
ART. 1
(1) Începând cu data intrării în vigoare a prezentului ordin, autorităţile şi instituţiile publice care au calitatea de angajatori pentru categoriile de personal prevăzute la art. 2 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, vor transmite datele privind veniturile salariale ale personalului din subordine.
(2) Transmiterea datelor se va face în format electronic, în perioada 1-30 octombrie a fiecărui an, în conformitate cu Metodologia de transmitere a datelor privind veniturile salariale ale personalului plătit din fonduri publice, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
ART. 2
(1) Prevederile prezentului ordin se aplică personalului din cadrul autorităţilor/instituţiilor publice care exercită o funcţie în baza unui contract individual de muncă sau a unui raport de serviciu, a unui act administrativ de numire ori a unui altfel de act emis în condiţiile legii.
(2) Autorităţilor/Instituţiilor publice prevăzute la alin. (1) le revine obligaţia de a transmite prin mijloace electronice datele privind veniturile salariale ale personalului angajat, prin utilizarea formularului inteligent L153 privind veniturile salariale ale personalului plătit din fonduri publice.
(3) Formularul L153 va fi completat respectând etapele prevăzute în ghidul de completare.
ART. 3
În conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 905/2017 privind registrul general de evidenţă a salariaţilor, atât pentru angajatorii persoane fizice sau juridice de drept privat, cât şi pentru instituţiile/autorităţile publice se aplică în continuare prevederile legale cu privire la obligaţia de completare şi transmitere către inspectoratele teritoriale de muncă a datelor în Revisal, precum şi a procedurii privind transmiterea registrului general de evidenţă a salariaţilor în format electronic.
ART. 4
Începând cu data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice nr. 2.263/2016 privind procedura de transmitere a datelor în registrul public, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 991 din 8 decembrie 2016.
ART. 5
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul muncii şi justiţiei sociale,
Lia-Olguţa Vasilescu
Bucureşti, 26 septembrie 2018.
Nr. 2.169.
ANEXA 1
METODOLOGIE
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: