Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 2.160 din 23 decembrie 2024  pentru modificarea Normelor tehnice de realizare a programelor naţionale de sănătate curative, aprobate prin Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 180/2022     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 2.160 din 23 decembrie 2024 pentru modificarea Normelor tehnice de realizare a programelor naţionale de sănătate curative, aprobate prin Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 180/2022

EMITENT: Casa Naţională de Asigurări de Sănătate
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 11 din 9 ianuarie 2025
    Văzând Referatul de aprobare nr. DG 8.889 din 23.12.2024 al directorului general al Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate,
    având în vedere prevederile art. 51 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale Hotărârii Guvernului nr. 423/2022 privind aprobarea programelor naţionale de sănătate, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul art. 291 alin. (2) din Legea nr. 95/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 17 alin. (5) din Statutul Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 972/2006, cu modificările şi completările ulterioare,
    preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate emite următorul ordin:
    ART. I
    Normele tehnice de realizare a programelor naţionale de sănătate curative, aprobate prin Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 180/2022, publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 318 şi 318 bis din 31 martie 2022, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează:
    1. Anexa 16 J.5 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin.
    2. Anexa 16 J.7 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin.


    ART. II
    Termenul prevăzut la art. 46 lit. g) din Normele tehnice de realizare a programelor naţionale de sănătate curative, aprobate prin Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 180/2022, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se înlocuieşte cu data de 31 decembrie 2025.

    ART. III
    Direcţiile de specialitate din Casa Naţională de Asigurări de Sănătate, casele de asigurări de sănătate şi unităţile de specialitate prin care se derulează programe naţionale de sănătate curative vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.



                    Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate,
                    Valeria Herdea

    Bucureşti, 23 decembrie 2024.
    Nr. 2.160.
    ANEXA 1

    (Anexa 16 J.5 la normele tehnice)
    CHESTIONAR DE EVALUARE
    pentru includerea în Programul naţional de ortopedie - Tratamentul copiilor
    cu malformaţii congenitale grave vertebrale care necesită instrumentaţie specifică
    Judeţul ..........................................................................
    Localitatea .....................................................................
    Unitatea sanitară ...............................................................
    Adresă .............................................................................
    Telefon ..........................................................................
    Fax ................................................................................
    E-mail .....................................................................

┌────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Manager*: │Nume .................................. Prenume ................... │
├────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Adresă │
│ │..................................................................... │
├────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Telefon .................................... Fax │
│ │........................ │
├────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │E-mail │
│ │.......................................................................│
├────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Medic │Nume ................................. Prenume ...................... │
│coordonator:│ │
├────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Adresă │
│ │..................................................................... │
├────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Telefon ................................ Fax │
│ │............................ │
├────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │E-mail │
│ │..................................................................... │
├────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Director │Nume ................................ Prenume ....................... │
│medical: │ │
├────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Adresă │
│ │.................................................................. │
├────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Telefon ...................................... Fax │
│ │........................... │
├────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │E-mail │
│ │................................................................... │
└────────────┴───────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



    Capitolul 1. Relaţie contractuală în sistemul de asigurări sociale de sănătate

┌──┬─────────────────────────────┬──┬──┐
│ │ │DA│NU│
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Unitate sanitară cu paturi │ │ │
│ │aflată în relaţie │ │ │
│1.│contractuală cu casa de │ │ │
│ │asigurări de sănătate pentru │ │ │
│ │furnizarea de servicii │ │ │
│ │medicale spitaliceşti │ │ │
└──┴─────────────────────────────┴──┴──┘



    Capitolul 2. Criterii privind structura organizatorică

┌───┬────────────────────────────┬──┬──┐
│ │ │DA│NU│
├───┼────────────────────────────┴──┴──┤
│ │Unitate sanitară cu paturi care │
│I. │are în structura organizatorică │
│ │aprobată: │
├───┼────────────────────────────┬──┬──┤
│ │- secţie de chirurgie şi │ │ │
│ │ortopedie pediatrică sau │ │ │
│1. │- secţie ortopedie ├──┼──┤
│ │pediatrică │ │ │
│ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────┼──┼──┤
│ │- secţie ATI categoria I sau│ │ │
│ │II, organizată conform │ │ │
│ │prevederilor Ordinului │ │ │
│2. │ministrului sănătăţii nr. │ │ │
│ │1.500/2009, cu modificările │ │ │
│ │şi completările ulterioare │ │ │
│ │(precizaţi categoria....) │ │ │
├───┼────────────────────────────┼──┼──┤
│3. │- unitate de transfuzie │ │ │
│ │sanguină │ │ │
├───┼────────────────────────────┼──┼──┤
│ │- structură de radiologie şi│ │ │
│ │imagistică medicală cu │ │ │
│ │posibilitatea efectuării │ │ │
│4. │radiografiilor specifice │ │ │
│ │(inclusiv coloana │ │ │
│ │cervico-toraco-lombo-sacrală│ │ │
│ │în ortostatism) │ │ │
├───┼────────────────────────────┼──┼──┤
│5. │- laborator de analize │ │ │
│ │medicale │ │ │
├───┼────────────────────────────┼──┼──┤
│ │- bloc operator cu sală │ │ │
│ │operatorie cu circuit │ │ │
│ │separat de alte specialităţi│ │ │
│ │chirurgicale cu flux laminar│ │ │
│ │vertical │ │ │
│6. │- în cazul în care sala ├──┼──┤
│ │operatorie nu are flux │ │ │
│ │laminar vertical, spitalul │ │ │
│ │va asigura o sală operatorie│ │ │
│ │exclusiv pentru cazurile │ │ │
│ │septice │ │ │
├───┼────────────────────────────┼──┼──┤
│ │- secţie/compartiment de │ │ │
│7. │recuperare, medicină fizică │ │ │
│ │şi balneologie │ │ │
├───┼────────────────────────────┼──┼──┤
│ │- structură de specialitate │ │ │
│ │în prevenirea şi limitarea │ │ │
│ │infecţiilor asociate │ │ │
│8. │asistenţei medicale conform │ │ │
│ │prevederilor Ordinului │ │ │
│ │ministrului sănătăţii nr. │ │ │
│ │1.101/2016 │ │ │
├───┼────────────────────────────┴──┴──┤
│ │Linii de gardă 24/7 organizate la │
│II.│sediul unităţii sanitare, pentru │
│ │specialităţile: │
├───┼────────────────────────────┬──┬──┤
│ │- chirurgie şi ortopedie │ │ │
│1. │pediatrică sau ├──┼──┤
│ │- ortopedie pediatrică │ │ │
├───┼────────────────────────────┼──┼──┤
│2. │- ATI │ │ │
├───┼────────────────────────────┼──┼──┤
│3. │- paraclinice - laborator de│ │ │
│ │analize medicale │ │ │
├───┼────────────────────────────┼──┼──┤
│4. │- paraclinice - radiologie │ │ │
│ │şi imagistică medicală │ │ │
└───┴────────────────────────────┴──┴──┘



    Capitolul 3. Criterii privind structura de personal

┌──┬─────────────────────────────┬──┬──┐
│ │ │DA│NU│
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Încadrarea cu medici şi │ │ │
│ │personal sanitar mediu a │ │ │
│ │secţiei de chirurgie şi │ │ │
│ │ortopedie pediatrică conform │ │ │
│ │Normativelor de personal │ │ │
│ │pentru asistenţa medicală │ │ │
│ │spitalicească, aprobate prin │ │ │
│ │Ordinul ministrului sănătăţii│ │ │
│ │nr. 1.224/2010, cu │ │ │
│ │modificările ulterioare, sau │ │ │
│ │Încadrarea cu medici şi │ │ │
│1 │personal sanitar mediu a ├──┼──┤
│ │secţiei de ortopedie │ │ │
│ │pediatrică conform │ │ │
│ │Normativelor de personal │ │ │
│ │pentru asistenţa medicală │ │ │
│ │spitalicească, aprobate prin │ │ │
│ │Ordinul ministrului sănătăţii│ │ │
│ │nr. 1.224/2010, cu │ │ │
│ │modificările ulterioare │ │ │
│ │(precizaţi nr. medicilor de │ │ │
│ │specialitate şi al │ │ │
│ │asistenţilor medicali ...) │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Încadrarea cu medici şi │ │ │
│ │personal sanitar mediu a │ │ │
│ │secţiei de ATI conform │ │ │
│ │Regulamentului de organizare │ │ │
│ │şi funcţionare a secţiilor şi│ │ │
│ │compartimentelor de anestezie│ │ │
│ │şi terapie intensivă din │ │ │
│2.│unităţile sanitare, cu │ │ │
│ │completările ulterioare, │ │ │
│ │aprobat prin Ordinul │ │ │
│ │ministrului sănătăţii nr. │ │ │
│ │1.500/2009, cu modificările │ │ │
│ │şi completările ulterioare │ │ │
│ │(precizaţi nr. medicilor de │ │ │
│ │specialitate şi al │ │ │
│ │asistenţilor medicali ...) │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Personal specializat de │ │ │
│3.│recuperare/kinetoterapie la │ │ │
│ │patul pacientului pentru │ │ │
│ │mobilizare rapidă │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Încadrarea cu medici şi │ │ │
│ │personal sanitar mediu a │ │ │
│ │structurii de radiologie şi │ │ │
│ │imagistică medicală conform │ │ │
│ │Normativelor de personal │ │ │
│ │pentru asistenţa medicală │ │ │
│4.│spitalicească, aprobate prin │ │ │
│ │Ordinul ministrului sănătăţii│ │ │
│ │nr. 1.224/2010, cu │ │ │
│ │modificările ulterioare │ │ │
│ │(precizaţi nr. medicilor de │ │ │
│ │specialitate şi al │ │ │
│ │asistenţilor medicali ...) │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Personal medical încadrat în │ │ │
│ │structură de specialitate în │ │ │
│ │supravegherea, prevenirea şi │ │ │
│5.│limitarea infecţiilor │ │ │
│ │asociate asistenţei medicale,│ │ │
│ │conform prevederilor │ │ │
│ │Ordinului ministrului │ │ │
│ │sănătăţii nr. 1.101/2016 │ │ │
└──┴─────────────────────────────┴──┴──┘


    Declar pe propria răspundere, cunoscând dispoziţiile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la falsul în declaraţii, că datele completate în chestionar sunt conforme cu realitatea.

┌───────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────┐
│Semnătură │Semnătură │Semnătură │
├───────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
│…......................................│...................................…..│….....................................│
├───────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
│(manager) │(medic coordonator) │(director medical) │
└───────────────────────────────────────┴──────────────────────────────────────┴──────────────────────────────────────┘



    Capitolul 5
    CAS ………….

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬──────┬────────┐
│Unitatea sanitară: │Avizat│Neavizat│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┼────────┤
│.................…........................................................................................................│ │ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────┴────────┘



┌───────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────┐
│Semnătură │Semnătură │Semnătură │
├───────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
│…......................................│...................................…..│….....................................│
├───────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
│(director general) │(director relaţii contractuale) │(medic-şef) │
└───────────────────────────────────────┴──────────────────────────────────────┴──────────────────────────────────────┘


    * Răspunderea pentru completarea datelor îi revine managerului.

    ANEXA 2

    (Anexa 16 J.7 la normele tehnice)
    CHESTIONAR DE EVALUARE
    pentru includerea în Programul naţional de ortopedie - Tratamentul
    instabilităţilor articulare cronice la pacientul pediatric
    Judeţul ...................................................
    Localitatea .............................................
    Unitatea sanitară .......................................
    Adresă ...................................................
    Telefon ...................................................
    Fax ........................................................
    E-mail ....................................................

┌────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Manager*: │Nume ...................... Prenume ......................... │
├────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Adresă │
│ │.............................................................. │
├────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Telefon ................... Fax │
│ │.................................. │
├────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │E-mail │
│ │...............................................................│
├────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Medic │Nume ...................... Prenume ........................ │
│coordonator:│ │
├────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Adresă │
│ │............................................................. │
├────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Telefon .................... Fax │
│ │................................. │
├────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │E-mail ...................................................... │
├────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Director │Nume ....................... Prenume ........................ │
│medical: │ │
├────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Adresă │
│ │.............................................................. │
├────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Telefon ..................... Fax │
│ │................................ │
├────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │E-mail │
│ │.............................................................. │
└────────────┴───────────────────────────────────────────────────────────────┘



    Capitolul 1. Relaţie contractuală în sistemul de asigurări sociale de sănătate

┌──┬─────────────────────────────┬──┬──┐
│ │ │DA│NU│
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Unitate sanitară cu paturi │ │ │
│ │aflată în relaţie │ │ │
│1.│contractuală cu casa de │ │ │
│ │asigurări de sănătate pentru │ │ │
│ │furnizarea de servicii │ │ │
│ │medicale spitaliceşti │ │ │
└──┴─────────────────────────────┴──┴──┘



    Capitolul 2. Criterii privind structura organizatorică

┌──┬─────────────────────────────┬──┬──┐
│ │ │DA│NU│
├──┼─────────────────────────────┴──┴──┤
│ │Unitate sanitară cu paturi care are│
│I.│în structura organizatorică │
│ │aprobată: │
├──┼─────────────────────────────┬──┬──┤
│ │- secţie de ortopedie │ │ │
│1.│pediatrică cu minimum 10 │ │ │
│ │paturi │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │- secţie ATI categoria I sau │ │ │
│ │II, organizată conform │ │ │
│ │prevederilor Ordinului │ │ │
│2.│ministrului sănătăţii nr. │ │ │
│ │1.500/2009, cu modificările │ │ │
│ │şi completările ulterioare │ │ │
│ │(precizaţi categoria ...) │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│3.│- unitate de transfuzie │ │ │
│ │sanguină │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │- structură de radiologie şi │ │ │
│ │imagistică medicală cu │ │ │
│4.│posibilitatea efectuării de │ │ │
│ │IRM, CT, ecografie │ │ │
│ │musculoscheletală │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│5.│- laborator de analize │ │ │
│ │medicale │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │- bloc operator cu sală │ │ │
│ │operatorie cu circuit separat│ │ │
│6.│de alte specialităţi │ │ │
│ │chirurgicale cu flux laminar │ │ │
│ │vertical │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│7.│- secţie/compartiment/cabinet│ │ │
│ │medical de recuperare │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │- structură de specialitate │ │ │
│ │în supravegherea, prevenirea │ │ │
│ │şi limitarea infecţiilor │ │ │
│8.│asociate asistenţei medicale,│ │ │
│ │conform prevederilor │ │ │
│ │Ordinului ministrului │ │ │
│ │sănătăţii nr. 1.101/2016 │ │ │
├──┼─────────────────────────────┴──┴──┤
│ │Linii de gardă 24/7 organizate la │
│II│sediul unităţii sanitare, pentru │
│ │specialităţile: │
├──┼─────────────────────────────┬──┬──┤
│1.│- ortopedie pediatrică │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│2.│- ATI │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│3.│- paraclinice - laborator de │ │ │
│ │analize medicale │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│4.│- paraclinice - radiologie şi│ │ │
│ │imagistică medicală │ │ │
└──┴─────────────────────────────┴──┴──┘



    Capitolul 3. Criterii privind structura de personal

┌──┬─────────────────────────────┬──┬──┐
│ │ │DA│NU│
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Încadrarea cu medici şi │ │ │
│ │personal sanitar mediu a │ │ │
│ │secţiei de ortopedie │ │ │
│ │pediatrică conform │ │ │
│ │Normativelor de personal │ │ │
│ │pentru asistenţa medicală │ │ │
│1.│spitalicească, aprobate prin │ │ │
│ │Ordinul ministrului sănătăţii│ │ │
│ │nr. 1.224/2010, cu │ │ │
│ │modificările ulterioare │ │ │
│ │(precizaţi nr. medicilor de │ │ │
│ │specialitate şi al │ │ │
│ │asistenţilor medicali ...) │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Încadrarea cu medici şi │ │ │
│ │personal sanitar mediu a │ │ │
│ │secţiei de ATI conform │ │ │
│ │Regulamentului de organizare │ │ │
│ │şi funcţionare a secţiilor şi│ │ │
│ │compartimentelor de anestezie│ │ │
│ │şi terapie intensivă din │ │ │
│2.│unităţile sanitare, cu │ │ │
│ │completările ulterioare, │ │ │
│ │aprobat prin Ordinul │ │ │
│ │ministrului sănătăţii nr. │ │ │
│ │1.500/2009, cu modificările │ │ │
│ │şi completările ulterioare │ │ │
│ │(precizaţi nr. medicilor de │ │ │
│ │specialitate şi al │ │ │
│ │asistenţilor medicali ...) │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Personal specializat de │ │ │
│3.│recuperare/kinetoterapie la │ │ │
│ │patul pacientului pentru │ │ │
│ │mobilizare rapidă │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Încadrarea cu medici şi │ │ │
│ │personal sanitar mediu a │ │ │
│ │structurii de radiologie şi │ │ │
│ │imagistică medicală conform │ │ │
│ │Normativelor de personal │ │ │
│ │pentru asistenţa medicală │ │ │
│4.│spitalicească, aprobate prin │ │ │
│ │Ordinul ministrului sănătăţii│ │ │
│ │nr. 1.224/2010, cu │ │ │
│ │modificările ulterioare │ │ │
│ │(precizaţi nr. medicilor de │ │ │
│ │specialitate şi al │ │ │
│ │asistenţilor medicali ...) │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Încadrarea cu medici şi │ │ │
│ │personal sanitar mediu a │ │ │
│ │structurii de explorări │ │ │
│ │funcţionale conform │ │ │
│ │Normativelor de personal │ │ │
│ │pentru asistenţa medicală │ │ │
│5.│spitalicească, aprobate prin │ │ │
│ │Ordinul ministrului sănătăţii│ │ │
│ │nr. 1.224/2010, cu │ │ │
│ │modificările ulterioare │ │ │
│ │(precizaţi nr. medicilor de │ │ │
│ │specialitate şi al │ │ │
│ │asistenţilor medicali ...) │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Personal medical încadrat în │ │ │
│ │structură de specialitate în │ │ │
│ │supravegherea, prevenirea şi │ │ │
│6.│limitarea infecţiilor │ │ │
│ │asociate asistenţei medicale,│ │ │
│ │conform prevederilor │ │ │
│ │Ordinului ministrului │ │ │
│ │sănătăţii nr. 1.101/2016 │ │ │
└──┴─────────────────────────────┴──┴──┘



    Capitolul 4. Criterii privind dotarea

┌──┬─────────────────────────────┬──┬──┐
│ │ │DA│NU│
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│1.│Turn de artroscopie │ │ │
│ │(endoscopie articulară) │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Truse specifice pentru │ │ │
│2.│tratamentul instabilităţilor │ │ │
│ │articulare cronice la │ │ │
│ │pacientul pediatric │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│3.│Aparat de radiologie cu braţ │ │ │
│ │mobil tip C-arm │ │ │
└──┴─────────────────────────────┴──┴──┘


    Declar pe propria răspundere, cunoscând dispoziţiile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, că datele completate în chestionar sunt conforme cu realitatea.

┌───────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────┐
│Semnătură │Semnătură │Semnătură │
├───────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
│…......................................│...................................…..│….....................................│
├───────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
│(manager) │(medic coordonator) │(director medical) │
└───────────────────────────────────────┴──────────────────────────────────────┴──────────────────────────────────────┘



    Capitolul 5
    CAS ………….

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬──────┬────────┐
│Unitatea sanitară: │Avizat│Neavizat│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┼────────┤
│.................…........................................................................................................│ │ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────┴────────┘



┌───────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────┐
│Semnătură │Semnătură │Semnătură │
├───────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
│…......................................│...................................…..│….....................................│
├───────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
│(director general) │(director relaţii contractuale) │(medic-şef) │
└───────────────────────────────────────┴──────────────────────────────────────┴──────────────────────────────────────┘


    * Răspunderea pentru completarea datelor îi revine managerului.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016