Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 2.108 din 26 iunie 2023  privind modificarea şi completarea Normelor metodologice de aplicare a Hotărârii Guvernului nr. 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a Contractului-cadru care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale, a medicamentelor şi a dispozitivelor medicale, în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate, aprobate prin Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 1.857/441/2023     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 2.108 din 26 iunie 2023 privind modificarea şi completarea Normelor metodologice de aplicare a Hotărârii Guvernului nr. 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a Contractului-cadru care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale, a medicamentelor şi a dispozitivelor medicale, în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate, aprobate prin Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 1.857/441/2023

EMITENT: Ministerul Sănătăţii
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 582 din 27 iunie 2023
    Având în vedere Referatul de aprobare nr. AR 11.302 din 26.06.2023 al Ministerului Sănătăţii şi nr. DG 2.457 din 22.06.2023 al Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate,
    în temeiul prevederilor:
    - art. 229 alin. (4) şi art. 291 alin. (2) din titlul VIII „Asigurările sociale de sănătate“ din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    – art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare;
    – Hotărârii Guvernului nr. 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a Contractului-cadru care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale, a medicamentelor şi a dispozitivelor medicale, în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate;
    – art. 17 alin. (5) din Statutul Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 972/2006, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul sănătăţii şi preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate emit următorul ordin:
    ART. I
    Normele metodologice de aplicare a Hotărârii Guvernului nr. 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a Contractului-cadru care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale, a medicamentelor şi a dispozitivelor medicale, în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate, aprobate prin Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 1.857/441/2023, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 484 şi 484 bis din 31 mai 2023, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. În anexa nr. 7, la litera B punctul 1.8, subpunctul 1.8.6 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "1.8.6. Masajul limfedemului are o durată de minimum 50 de minute şi se efectuează de către fizioterapeuţii care atestă pregătirea profesională pentru drenaj limfatic manual. Prin masajul limfedemului se înţelege drenajul limfatic manual al limfedemului."

    2. În anexa nr. 10, la litera A, punctul 1.4 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "1.4. Tariful pe zi de tratament pentru procedurile specifice de medicină fizică şi de reabilitare acordate în ambulatoriu, care se decontează pentru un asigurat, este de 50 lei pentru 4 proceduri pe zi dintre cele prevăzute la lit. A pct. 1.1 din prezenta anexă, cu excepţia poziţiilor 1, 28-29, 32-34, 38 şi 54. Acest tarif se decontează numai dacă numărul procedurilor recomandate şi efectuate este de 4/zi; în caz contrar tariful se reduce proporţional conform formulei: număr proceduri recomandate şi efectuate pe zi/4 x tarif pe zi de tratament.
    Tariful pe zi de tratament pentru procedurile specifice medicină fizică şi de reabilitare acordate în ambulatoriu, care se decontează pentru un asigurat, este de 80 lei pentru 4 proceduri pe zi dintre cele prevăzute la lit. A pct. 1.1 din prezenta anexă, cu condiţia ca cel puţin o procedură pe zi să fie dintre cele prevăzute la poziţiile 1, 28-29, 32-34, 38 şi 54. Acest tarif se decontează numai dacă numărul procedurilor recomandate şi efectuate este de 4/zi; în caz contrar tariful se reduce după cum urmează:
    - pentru 3 proceduri, dintre care una dintre cele prevăzute la poziţiile 1, 28-29, 32-34, 38 şi 54, tariful pe zi este de 67,50 lei;
    – pentru 2 proceduri, dintre care una dintre cele prevăzute la poziţiile 1, 28-29, 32-34, 38 şi 54, tariful pe zi este de 55,00 lei;
    – pentru o procedură dintre cele prevăzute la poziţiile 1, 28-29, 32-34, 38 şi 54, tariful pe zi este de 42,50 lei.
    În situaţia în care numărul procedurilor recomandate şi efectuate este de 2 sau 3 pe zi, din care cel puţin două sunt dintre cele prevăzute la poziţiile 1, 28-29, 32-34, 38 şi 54, tariful pe zi de tratament este de 80 lei/zi.
    Nu se decontează de casele de asigurări de sănătate serviciile de medicină fizică şi de reabilitare atunci când acestea se acordă pentru situaţii care privesc corecţii de natură estetică şi de întreţinere, cum ar fi: vergeturi, sindrom tropostatic, gimnastică de întreţinere (fitness, body-building)."

    3. În anexa nr. 11, la articolul 1, alineatul (12) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(12) Decontarea lunară de către casele de asigurări de sănătate în limita sumelor contractate se face în funcţie de numărul de zile de tratament de medicină fizică şi de reabilitare realizat în ambulatoriu, înmulţit cu tarifele prevăzute la alin. (2). Aceste tarife se decontează numai dacă numărul procedurilor recomandate şi efectuate este de 4/zi; în caz contrar tarifele se reduc după cum urmează:
    a) tariful pe zi de tratament de 50 lei se reduce proporţional conform formulei: număr proceduri recomandate şi efectuate pe zi/4 x tarif pe zi de tratament;
    b) tariful pe zi de tratament de 80 lei se reduce astfel:
    (i) pentru 3 proceduri, dintre care una dintre cele prevăzute la poziţiile 1, 28-29, 32-34, 38 şi 54, tariful pe zi este de 67,50 lei;
    (ii) pentru 2 proceduri, dintre care una dintre cele prevăzute la poziţiile 1, 28-29, 32-34, 38 şi 54, tariful pe zi este de 55,00 lei;
    (iii) pentru o procedură dintre cele prevăzute la poziţiile 1, 28-29, 32-34, 38 şi 54, tariful pe zi este de 42,50 lei.
    În situaţia în care numărul procedurilor recomandate şi efectuate este de 2 sau 3 pe zi şi cel puţin două sunt dintre cele prevăzute la poziţiile 1, 28-29, 32-34, 38 şi 54, tariful pe zi de tratament este de 80 lei/zi."

    4. În anexa nr. 12, la articolul 12, al doilea paragraf al alineatului (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Tarifele pe zi de tratament se decontează numai dacă numărul procedurilor recomandate şi efectuate este de 4/zi; în caz contrar tarifele se reduc după cum urmează:
    a) tariful pe zi de tratament de 50 lei se reduce proporţional conform formulei: număr proceduri recomandate şi efectuate pe zi/4 x tarif pe zi de tratament;
    b) tariful pe zi de tratament de 80 lei se reduce astfel:
    (i) pentru 3 proceduri, dintre care una dintre cele prevăzute la poziţiile 1, 28-29, 32-34, 38 şi 54, tariful pe zi este de 67,50 lei;
    (ii) pentru 2 proceduri, dintre care una dintre cele prevăzute la poziţiile 1, 28-29, 32-34, 38 şi 54, tariful pe zi este de 55,00 lei;
    (iii) pentru o procedură dintre cele prevăzute la poziţiile 1, 28-29, 32-34, 38 şi 54, tariful pe zi este de 42,50 lei.
    În situaţia în care numărul procedurilor recomandate şi efectuate este de 2 sau 3 pe zi şi cel puţin două sunt dintre cele prevăzute la poziţiile 1, 28-29, 32-34, 38 şi 54, tariful pe zi de tratament este de 80 lei/zi."

    5. În anexa nr. 19, la capitolul I, litera a) a punctului 2 şi punctul 4 se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "a) Să facă dovada capacităţii tehnice a fiecărui laborator/punct de lucru de a efectua toate investigaţiile medicale paraclinice - analize medicale de laborator prevăzute la lit. A pct. 1 din anexa nr. 17 la ordin, cu excepţia examinărilor de anatomie patologică (histopatologice, citologice şi imunohistochimice), cu excepţia spitalelor cu peste 400 de paturi, precum şi a spitalelor de boli infecţioase şi de pneumoftiziologie, care efectuează examinări microbiologice, pentru care activitatea de microbiologie se organizează distinct ca laborator de microbiologie medicală. Dovada capacităţii tehnice a fiecărui laborator/punct de lucru de a efectua analizele medicale de laborator de la pct. 46, 47, 48, 49, 50, 51, 90, 91 şi 95 prevăzute la lit. A pct. 1 din anexa nr. 17 la ordin se va face în termen de maximum 12 luni de la intrarea în vigoare a prezentului ordin.
    ..................................................................................................
4. Să facă dovada că toată durata programului de activitate solicitat a fi contractat cu casa de asigurări de sănătate, care nu poate fi mai mică de 7 ore pe zi - de luni până vineri, pentru fiecare laborator de analize medicale/laborator de analize medicale organizat ca punct de lucru din structura sa, este acoperită prin prezenţa unui medic cu specialitatea medicină de laborator sau medic cu specialitatea microbiologie medicală, farmacist cu specialitatea laborator farmaceutic/analize medico-farmaceutice de laborator, biolog, chimist, biochimist medical cu titlul profesional specialist sau biolog, chimist, biochimist medical cu grad principal, declarat şi prevăzut în contract, în fiecare laborator de analize medicale/punct de lucru, pe toată durata programului de lucru declarat şi prevăzut în contractul încheiat cu casa de asigurări de sănătate pentru respectivul laborator/ punct de lucru, cu obligaţia ca pentru cel puţin o normă pe zi - 7 ore - programul laboratorului/punctului de lucru să fie acoperit de medic/medici cu specialitatea medicină de laborator care îşi desfăşoară într-o formă legală profesia la laboratorul/ punctul de lucru respectiv; să asigure prezenţa, pentru cel puţin o normă pe zi - 7 ore, a unui medic/a unor medici cu specialitatea de microbiologie medicală sau medici cu specialitatea de medicină de laborator care a/au obţinut specialitatea în baza curriculei valabile până în 2016 sau a unui medic/a unor medici care a/au obţinut specialitatea de medicină de laborator în baza curriculei valabile după 2016, numai dacă aceştia au cel puţin 10 luni de pregătire în microbiologie în cadrul modulelor curriculare obligatorii, exceptând lunile de perfecţionare aplicativă, conform reglementărilor legale în vigoare, şi anume pentru laboratoarele de microbiologie organizate în structuri distincte.
    Pentru furnizorii care doresc să desfăşoare activitate în relaţie cu casa de asigurări de sănătate şi în zilele de sâmbătă şi duminică, programul furnizorului pentru aceste zile poate fi mai mic de 7 ore/zi, cu obligaţia ca programul de lucru din aceste zile să fie acoperit de medic/medici cu specialitatea medicină de laborator care îşi desfăşoară într-o formă legală profesia la laboratorul/punctul de lucru respectiv; să asigure prezenţa, pentru cel puţin o normă pe zi - 7 ore, a unui medic/ a unor medici cu specialitatea de microbiologie medicală sau medici cu specialitatea de medicină de laborator care a/au obţinut specialitatea în baza curriculei valabile până în 2016 sau a unui medic/a unor medici care a/au obţinut specialitatea de medicină de laborator în baza curriculei valabile după 2016, numai dacă aceştia au cel puţin 10 luni de pregătire în microbiologie în cadrul modulelor curriculare obligatorii, exceptând lunile de perfecţionare aplicativă, care îşi desfăşoară într-o formă legală profesia la laboratorul/punctul de lucru respectiv, conform reglementărilor legale în vigoare, şi anume pentru laboratoarele de microbiologie organizate în structuri distincte.
    Să facă dovada că toată durata programului de activitate solicitat a fi contractat cu casa de asigurări de sănătate, care nu poate fi mai mică de 6 ore pe zi - de luni până vineri, pentru fiecare laborator de anatomie patologică/laborator de anatomie patologică organizat ca punct de lucru din structura sa, este acoperită prin prezenţa unui medic de specialitate anatomie patologică. Pentru furnizorii care doresc să desfăşoare activitate în relaţie cu casa de asigurări de sănătate şi în zilele de sâmbătă şi duminică, programul pentru aceste zile poate fi mai mic de 6 ore/zi, cu obligaţia ca programul de lucru din aceste zile să fie acoperit de medic/medici de specialitate anatomie patologică care îşi desfăşoară într-o formă legală profesia la laboratorul/ punctul de lucru respectiv.
    Să facă dovada, pentru fiecare laborator de anatomie patologică/laborator de anatomie patologică organizat ca punct de lucru din structura sa, că în cadrul acestuia/acestora îşi desfăşoară activitatea medic/medici de anatomie patologică într-o formă legală de exercitare a profesiei care să acopere cel puţin o normă/zi (6 ore).
    În situaţia în care în structura unui laborator de analize medicale este organizată şi avizată o structură care efectuează examinări histopatologice, citologice şi imunohistochimice, furnizorul trebuie să facă dovada că în cadrul acestuia îşi desfăşoară activitatea medic/medici de anatomie patologică într-o formă legală de exercitare a profesiei."

    6. În anexa nr. 19, la capitolul II punctul I litera A, subpunctele 1.2 şi 1.3 se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "1.2. Hemostază:
    a) analizor coagulare semiautomat ........................ 10 puncte
    b) analizor de coagulare complet automat ............ 20 puncte
    NOTĂ: Se iau în calcul maximum 2 aparate în vederea acordării punctajului.
1.3. Imunohematologie:
    a) manual ............................................................... 2 puncte
    b) echipament semiautomat pentru determinarea grupelor sangvine RH .........................................5 puncte
    c) echipament automat pentru determinarea grupelor sangvine RH ...................................... 10 puncte
    NOTA 1: Sistemul automat este considerat sistemul care îşi pipetează singur şi în mod automat volumul necesar de lucru atât din proba biologică, cât şi din reactiv. În fişele tehnice ale sistemelor speciale trebuie să fie specificat clar că toate etapele de lucru se efectuează automat. În caz contrar sistemul va fi considerat semiautomat.
    NOTA 2: Se iau în calcul în vederea acordării punctajului maximum 2 aparate dintre cele prevăzute la lit. b) şi c)."

    7. În anexa nr. 20, la capitolul II punctul I subpunctul 1 litera A, la paragraful privind punctajul pentru fiecare aparat, litera f) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "f) ecografia - se acordă 15 puncte pentru fiecare dispozitiv medical.
    Notă: Se ia în calcul 1 aparat pe medic în vederea acordării punctajului."

    8. În anexa nr. 22, la capitolul I litera B punctul B.3.2, în tabel, poziţiile 69, 70 şi 71 se abrogă.
    9. În anexa nr. 22, la capitolul I litera B punctul B.4.1, în tabel, poziţiile 63 şi 64 se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "

┌───┬─────────────┬──────────────┬─────┐
│ │ │Hemoleucograma│ │
│ │ │completă, │ │
│ │ │feritina │ │
│ │ │serică, │ │
│ │ │proteina C │ │
│ │ │reactivă, │ │
│ │ │glicemie, │ │
│ │ │creatinina │ │
│ │ │serică, uree, │ │
│ │ │timp Quick │ │
│ │Evaluarea │(inclusiv │ │
│ │preoperatorie│INR), APTT, │ │
│ │a pacienţilor│proteine │ │
│ │programaţi │totale, │ │
│ │pentru │albumina │ │
│ │intervenţii │serică, TGO, │ │
│63.│chirurgicale │TGP, │789 │
│ │elective │determinare │lei │
│ │majore cu │grup sanguin │ │
│ │administrare │şi Rh │ │
│ │de fier │Consultaţie │ │
│ │intravenos │cardiologie │ │
│ │500 mg******)│EKG │ │
│ │ │Ecografie │ │
│ │ │cardiacă │ │
│ │ │Consultaţie │ │
│ │ │medic │ │
│ │ │anestezie şi │ │
│ │ │terapie │ │
│ │ │intensivă │ │
│ │ │Fier │ │
│ │ │injectabil │ │
│ │ │intravenos 500│ │
│ │ │mg │ │
├───┼─────────────┼──────────────┼─────┤
│ │ │Hemoleucograma│ │
│ │ │completă, │ │
│ │ │feritina │ │
│ │ │serică, │ │
│ │ │proteina C │ │
│ │ │reactivă, │ │
│ │ │glicemie, │ │
│ │ │creatinina │ │
│ │ │serică, uree, │ │
│ │ │timp Quick │ │
│ │Evaluarea │(inclusiv │ │
│ │preoperatorie│INR), APTT, │ │
│ │a pacienţilor│proteine │ │
│ │programaţi │totale, │ │
│ │pentru │albumina │ │
│ │intervenţii │serică, TGO, │ │
│64.│chirurgicale │TGP, │1.258│
│ │elective │determinare │lei │
│ │majore cu │grup sanguin │ │
│ │administrare │şi Rh │ │
│ │de fier │Consultaţie │ │
│ │intravenos │cardiologie │ │
│ │1000 │EKG │ │
│ │mg******) │Ecografie │ │
│ │ │cardiacă │ │
│ │ │Consultaţie │ │
│ │ │medic │ │
│ │ │anestezie şi │ │
│ │ │terapie │ │
│ │ │intensivă │ │
│ │ │Fier │ │
│ │ │injectabil │ │
│ │ │intravenos │ │
│ │ │1.000 mg │ │
└───┴─────────────┴──────────────┴─────┘

"

    10. În anexa nr. 22, la capitolul I litera B punctul B.4.2, sub tabel, după NOTA1e se introduce o nouă notă, NOTA1f, cu următorul cuprins:
    "Nota1f: Serviciile de la poz. 7, 8a şi 8b nu se pot efectua şi raporta concomitent la o pacientă."

    11. În anexa nr. 22, la capitolul I secţiunea „Notă pentru litera B“, punctul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "7. Serviciile prevăzute la poz. 40 şi 41 din tabelul de la pct. B.3.2 se pot acorda şi pacienţilor cu afecţiuni oncologice care în luna respectivă beneficiază de serviciul prevăzut la poz. 1 din tabelul de la pct. B.3.1."

    12. După anexa nr. 22 se introduc două noi anexe, anexele nr. 22A şi 22B, al căror cuprins este prevăzut în anexele nr. 1 şi 2*) care fac parte integrantă din prezentul ordin.
    13. În anexa nr. 23, la articolul 5 alineatul (1) litera b), punctul 4 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "4. Casele de asigurări de sănătate contractează servicii medicale paliative în regim de spitalizare continuă dacă acestea nu pot fi efectuate în condiţiile asistenţei medicale la domiciliu sau în regim ambulatoriu.
    Suma aferentă serviciilor medicale paliative se stabileşte astfel:
    Numărul de paturi contractate pentru anul în curs x indicele mediu de utilizare a paturilor la nivel naţional pentru secţiile/compartimentele de îngrijiri paliative x tariful pe zi de spitalizare. Tariful pe zi de spitalizare este prevăzut în anexa nr. 23 C."

    14. În anexa nr. 23, articolul 21 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 21
    Unităţile sanitare cu paturi care acordă servicii medicale spitaliceşti în regim de spitalizare continuă vor prezenta la contractare şi documentele prevăzute în anexa nr. 22 A."

    15. În anexa nr. 23A, în tabel, poziţiile 102 şi 360 se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "

┌───┬────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬────┬─────┬──────┬────┐
│102│SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ BISTRIŢA │BN01│1.854│1,5972│6,04│
├───┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼──────┼────┤
│ │................................................................................................................│ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼──────┼────┤
│360│SPITALUL GENERAL CF SIBIU │T12 │1.709│1,2696│5,88│
└───┴────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴────┴─────┴──────┴────┘

"

    16. Anexa nr. 26 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 3*) care face parte integrantă din prezentul ordin.
    *) Anexele nr. 1-3 se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 582 bis, care se poate achiziţiona de la Centrul pentru relaţii cu publicul din şos. Panduri nr. 1, bloc P33, parter, sectorul 5, Bucureşti.

    17. În anexa nr. 30 A, în tabelul de la litera A, poziţia 22 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "

┌───┬──────────────────────────────────┐
│ │Drenaj limfatic manual al │
│ │limfedemului - se efectuează doar │
│ │de fizioterapeutul care îşi │
│22.│desfăşoară activitatea într-o │
│ │formă legală la furnizorul de │
│ │îngrijiri medicale la domiciliu şi│
│ │atestă pregătirea profesională în │
│ │drenaj limfatic manual. │
└───┴──────────────────────────────────┘

"

    18. În anexa nr. 31 C la punctul I, în tabelul de la subpunctul 8, poziţia 22 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "

┌───┬─────────────────────────────────┬┐
│ │Drenaj limfatic manual al ││
│ │limfedemului - se efectuează doar││
│ │de fizioterapeutul care îşi ││
│22.│desfăşoară activitatea într-o ││
│ │formă legală la furnizorul de ││
│ │îngrijiri medicale la domiciliu ││
│ │şi atestă pregătirea profesională││
│ │în drenaj limfatic manual. ││
└───┴─────────────────────────────────┴┘

"

    19. În anexa nr. 34, articolul 9 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 9
    Furnizorii de servicii medicale de medicină fizică şi de reabilitare şi recuperare medicală (sanatorii, preventorii) vor prezenta la contractare şi documentele prevăzute în anexa nr. 22 A."

    20. În anexa nr. 38, la litera A punctul 2, subpunctul 2.4 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "2.4. Durata prescripţiei - pentru maximum 90/91/92 de zile, în funcţie de starea clinică şi evoluţia afecţiunii pentru pacienţii care nu au stome permanente şi nelimitată pentru pacienţii care au stome permanente."



    ART. II
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul sănătăţii,
                    Alexandru Rafila
                    p. Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate,
                    Adela Cojan

    ANEXA 1

    ANEXE

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016