Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
ORDIN nr. 162 din 27 ianuarie 2011 privind modificarea anexei nr. 1 la Regulamentul de organizare si functionare a Comisiei superioare de evaluare a persoanelor adulte cu handicap, aprobat prin Ordinul ministrului muncii, familiei si protectiei sociale nr. 1.736/2010
EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 99 din 7 februarie 2011
Având în vedere prevederile:
- <>art. IV alin. (2) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 84/2010 pentru modificarea şi completarea <>Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap;
- <>art. 90^1-90^5 din Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul <>art. 12 din Hotãrârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale emite urmãtorul ordin:
ART. I
Anexa nr. 1 la Regulamentul de organizare şi funcţionare a Comisiei superioare de evaluare a persoanelor adulte cu handicap, aprobat prin <>Ordinul ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale nr. 1.736/2010, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 22 din 11 ianuarie 2011, se modificã şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. II
Comisia superioarã de evaluare a persoanelor adulte cu handicap din cadrul Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale va duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.
ART. III
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,
Ioan Nelu Botiş
Bucureşti, 27 ianuarie 2011.
Nr. 162.
ANEXÃ
(Anexa nr. 1 la regulament)
MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE
DIRECŢIA GENERALÃ PROTECŢIA PERSOANELOR CU HANDICAP
Comisia Superioarã de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap
DECIZIE
de încadrare în grad şi tip de handicap
Nr. ...... din data de .............
Comisia superioarã de evaluare a persoanelor adulte cu handicap, constituitã în temeiul <>Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, soluţionând contestaţia formulatã la Certificatul nr. ......../.............., emis de ........................, de cãtre domnul/doamna ..........................., CNP .............................., domiciliat/domiciliatã în ......................., str. .................... nr. ......., bl. ........, sc. ...., et. ......, ap. ......, sectorul/judeţul ................, statut social: 1. fãrã venit; 2. cu pensie de urmaş; 3. cu pensie de invaliditate; 4. cu pensie de limitã de vârstã; 5. salariat; 6. altele ...................., stabileşte urmãtoarele:
I. Se încadreazã în gradul de handicap ...................
A. Cod boalã ......................, cod handicap .....................
B*). Deficienţa funcţionalã:
● uşoarã;
● medie;
● accentuatã;
● gravã: - cu asistent personal;
- fãrã asistent personal;
- cu indemnizaţie de însoţitor;
- fãrã indemnizaţie de însoţitor.
II. Nu se încadreazã în grad de handicap
Motivare ..................................................................
III**). Data dobândirii handicapului ................., documentul ..........................
IV*). Valabilitate: - 6 luni - 12 luni - permanent de la data.................. .
Documentaţia cu care se va prezenta la revizuire .................
V***) Termen de revizuire ........................
Prezenta decizie poate fi contestatã în conformitate cu <>Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
Titularul prezentului certificat beneficiazã de toate drepturile şi facilitãţile prevãzute de <>Legea nr. 448/2006, republicatã, cu modificãrile ulterioare, corespunzãtor gradului de handicap stabilit.
Decizia obligã toate persoanele şi autoritãţile la respectarea ei în concordanţã cu prevederile legislaţiei în vigoare.
Preşedinte, Membri:
.....................
Secretar,
....................
---------
*) Se anuleazã ceea ce nu corespunde.
**) Se completeazã numai pentru persoanele care solicitã pensionarea în temeiul <>art. 58 din Legea nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
***) Nu se completeazã în cazul certificatului cu caracter permanent.
-------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: