Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Văzând Referatul de aprobare nr. 7.749 din 14.06.2022 al Autorităţii Naţionale Fitosanitare, având în vedere prevederile: - art. 59 alin. (1) din Regulamentul (UE) 2017/625 al Parlamentului European şi al Consiliului din 15 martie 2017 privind controalele oficiale şi alte activităţi oficiale efectuate pentru a asigura aplicarea legislaţiei privind alimentele şi furajele, a normelor privind sănătatea şi bunăstarea animalelor, sănătatea plantelor şi produsele de protecţie a plantelor, de modificare a Regulamentelor (CE) nr. 999/2001, (CE) nr. 396/2005, (CE) nr. 1.069/2009,(CE) nr. 1.107/2009, (UE) nr. 1.151/2012, (UE) nr. 652/2014, (UE) 2016/429 şi (UE) 2016/2.031 ale Parlamentului European şi ale Consiliului, a Regulamentelor (CE) nr. 1/2005 şi (CE) nr. 1.099/2009 ale Consiliului şi a Directivelor 98/58/CE, 1999/74/CE, 2007/43/CE, 2008/119/CE şi 2008/120/CE ale Consiliului şi de abrogare a Regulamentelor (CE) nr. 854/2004 şi (CE) nr. 882/2004 ale Parlamentului European şi ale Consiliului, precum şi a Directivelor 89/608/CEE, 89/662/CEE, 90/425/CEE, 91/496/CEE, 96/23/CE,96/93/CE şi 97/78/CE ale Consiliului şi a Deciziei 92/438/CEE a Consiliului; – art. 1 lit. d) din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2019/1.014 al Comisiei din 12 iunie 2019 de stabilire a unor norme detaliate privind cerinţele minime vizând posturile de inspecţie la frontieră, inclusiv centrele de inspecţie, precum şi formatul, categoriile şi abrevierile care trebuie utilizate în lista posturilor de inspecţie la frontieră şi a punctelor de control; – art. 13 din Ordonanţa Guvernului nr. 136/2000 privind măsurile de protecţie împotriva introducerii şi răspândirii organismelor de carantină dăunătoare plantelor sau produselor vegetale în România, aprobată cu modificări prin Legea nr. 214/2001, cu modificările şi completările ulterioare; – art. 11 din Hotărârea Guvernului nr. 563/2007 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 136/2000 privind măsurile de protecţie împotriva introducerii şi răspândirii organismelor de carantină dăunătoare plantelor sau produselor vegetale în România, cu modificările şi completările ulterioare, în temeiul prevederilor: - art. 20 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 105/2001 privind frontiera de stat a României, aprobată cu modificări prin Legea nr. 243/2002, cu modificările şi completările ulterioare; – art. 3 lit. f) din Hotărârea Guvernului nr. 30/2017 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, precum şi pentru modificarea art. 6 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 1.186/2014 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii pentru Administrarea Sistemului Naţional Antigrindină şi de Creştere a Precipitaţiilor, cu modificările şi completările ulterioare; – art. 5 alin. (1) lit. c) şi art. 8 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 43/2015 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale Fitosanitare, cu modificările şi completările ulterioare; – art. 6 pct. II.2 din Hotărârea Guvernului nr. 43/2020 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului, Apelor şi Pădurilor, cu modificările şi completările ulterioare; – art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare; – art. 9 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 370/2021 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, cu modificările şi completările ulterioare; – Hotărârii Guvernului nr. 445/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 105/2001 privind frontiera de stat a României, cu modificările şi completările ulterioare; – art. 8 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 237/2022 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Vamale Române şi pentru modificarea pct. 1 de la lit. C din cadrul anexei nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 791/2009 privind condiţiile pentru certificarea aeroporturilor civile internaţionale sau deschise traficului aerian internaţional, ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale, ministrul mediului, apelor şi pădurilor, ministrul afacerilor interne, viceprim-ministrul, ministrul transporturilor şi infrastructurii, şi preşedintele Autorităţii Vamale Române emit prezentul ordin. ART. I Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale, al ministrului mediului, apelor şi pădurilor, al ministrului afacerilor interne, al ministrului transporturilor şi infrastructurii şi al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 43/554/61/372/890/2021 pentru aprobarea listei posturilor de inspecţie la frontieră în care este organizat control fitosanitar oficial, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 659 din 2 iulie 2021, se modifică după cum urmează: 1. Titlul ordinului se modifică şi va avea cu următorul cuprins: "ORDIN pentru aprobarea listei posturilor de control la frontieră în care este organizat control fitosanitar oficial" 2. Anexa se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. ART. II Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale, Petre Daea Ministrul mediului, apelor şi pădurilor, Tánczos Barna p. Ministrul afacerilor interne, Bogdan Despescu, secretar de stat Viceprim-ministru, ministrul transporturilor şi infrastructurii, Sorin Mihai Grindeanu Preşedintele Autorităţii Vamale Române, Bogdan-Lari Mihei ANEXA 1 (Anexa la Ordinul nr. 43/554/61/372/890/2021) LISTA posturilor de control la frontieră în care este organizat control fitosanitar oficial
┌────┬────────────────┬─────────────────┬────────┬─────────┬────────────┬────────────┐
│ │ │ │ │ │ │Specificaţii│
│ │Postul de │Datele de contact│ │ │Categorii de│suplimentare│
│Nr. │control la │/ Programul de │Codul │Tipul de │bunuri şi │privind │
│crt.│frontieră │lucru │TRACES │transport│specificaţii│sfera de │
│ │ │ │ │ │ │cuprindere a│
│ │ │ │ │ │ │desemnării │
├────┼────────────────┼─────────────────┼────────┼─────────┼────────────┼────────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │6 │
├────┼────────────────┼─────────────────┼────────┼─────────┼────────────┼────────────┤
│ │ │Localitatea │ │ │ │ │
│ │ │Albiţa, judeţul │ │ │P, PP, │ │
│1 │Albiţa │Vaslui, e-mail: │ROALB3 │R │PP(WP), │ │
│ │ │albita@icfv.ro │ │ │OO │ │
│ │ │+4 0235482731 │ │ │ │ │
│ │ │Permanent │ │ │ │ │
├────┼────────────────┼─────────────────┼────────┼─────────┼────────────┼────────────┤
│ │ │Incintă Port Dana│ │ │ │ │
│ │ │52-53, │ │ │ │ │
│ │ │localitatea │ │ │ │ │
│ │ │Constaţa, judeţul│ │ │P, PP, │ │
│2 │Constanţa Nord │Constanţa, │ROCSN1 │P/ZL │PP(WP), │ │
│ │ │e-mail: │ │ │OO │ │
│ │ │constanta@icfv.ro│ │ │ │ │
│ │ │+4 0241601943 │ │ │ │ │
│ │ │Permanent │ │ │ │ │
├────┼────────────────┼─────────────────┼────────┼─────────┼────────────┼────────────┤
│ │ │Incintă Port, │ │ │ │ │
│ │ │Poarta 10, │ │ │ │ │
│ │ │localitatea │ │ │ │ │
│ │ │Agigea, judeţul │ │ │P, PP, │ │
│3 │Constanţa Sud │Constanţa, │ROCON1 │P/ZL │PP(WP), │ │
│ │ │e-mail: │ │ │OO │ │
│ │ │agigea@icfv.ro │ │ │ │ │
│ │ │+4 0241602113 │ │ │ │ │
│ │ │Permanent │ │ │ │ │
├────┼────────────────┼─────────────────┼────────┼─────────┼────────────┼────────────┤
│ │ │Calea │ │ │ │ │
│ │ │Basarabiei-Prut │ │ │ │ │
│ │ │nr. 1, sector │ │ │ │ │
│ │ │Vamă │ │ │P, PP, │ │
│ │ │Giurgiuleşti, │ │R │PP(WP), │ │
│ │ │judeţul Galaţi, │ │ │OO │ │
│4 │Galaţi │e-mail: │ROGAL3 │ │ │ │
│ │ │galati@icfv.ro │ │ │ │ │
│ │ │+4 0236448822 │ │ │ │ │
│ │ │Permanent │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────┤ ├─────────┼────────────┤ │
│ │ │La solicitare*) │ │F │PP, PP(WP), │ │
│ │ ├─────────────────┤ ├─────────┼────────────┤ │
│ │ │La solicitare**) │ │P/ZL │PP, PP(WP), │ │
├────┼────────────────┼─────────────────┼────────┼─────────┼────────────┼────────────┤
│ │ │Str. Gării nr. 1,│ │ │ │ │
│ │ │localitatea │ │ │ │ │
│ │ │Halmeu, judeţul │ │ │P, PP, PP │ │
│ │ │Satu Mare, │ │R │(WP), OO │ │
│5 │Halmeu │e-mail: │ROHAL3 │ │ │ │
│ │ │halmeu@icfv.ro │ │ │ │ │
│ │ │Permanent │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────┤ ├─────────┼────────────┤ │
│ │ │La solicitare***)│ │F │PP, PP(WP) │ │
├────┼────────────────┼─────────────────┼────────┼─────────┼────────────┼────────────┤
│ │ │Localitatea │ │ │ │ │
│ │ │Sculeni, judeţul │ │ │ │ │
│ │ │Iaşi, │ │ │P, PP, │ │
│ │ │+4 0232295557 │ROSCU3 │R │PP(WP), │ │
│6 │Iaşi │e-mail: │ │ │OO │ │
│ │ │sculeni@icfv.ro │ │ │ │ │
│ │ │Permanent │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────┼────────┼─────────┼────────────┤ │
│ │ │La │ │F │PP, PP(WP) │ │
│ │ │solicitare****) │ │ │ │ │
├────┼────────────────┼─────────────────┼────────┼─────────┼────────────┼────────────┤
│ │ │Aleea Portului │ │ │ │ │
│ │ │nr. 1, │ │ │ │ │
│ │ │localitatea │ │ │P, PP, │ │
│7 │Isaccea │Isaccea, judeţul │ROISC3 │R │PP(WP), │ │
│ │ │Tulcea, │ │ │OO │ │
│ │ │e-mail: │ │ │ │ │
│ │ │isaccea@icfv.ro │ │ │ │ │
│ │ │Permanent │ │ │ │ │
├────┼────────────────┼─────────────────┼────────┼─────────┼────────────┼────────────┤
│ │ │Aeroportul │ │ │ │ │
│ │ │Intenaţional │ │ │ │ │
│ │ │„Henri Coandă“, │ │ │ │ │
│ │ │Calea │ │ │ │ │
│ │ │Bucureştilor nr. │ │ │ │ │
│8 │Otopeni │224E, localitatea│ROILF4 │A │P, PP, │ │
│ │ │Otopeni, judeţul │ │ │OO │ │
│ │ │Ilfov, │ │ │ │ │
│ │ │e-mail: │ │ │ │ │
│ │ │bucuresti@icfv.ro│ │ │ │ │
│ │ │+4 0212041557 │ │ │ │ │
│ │ │Permanent │ │ │ │ │
├────┼────────────────┼─────────────────┼────────┼─────────┼────────────┼────────────┤
│ │ │Localitatea │ │ │ │ │
│ │ │Siret, judeţul │ │ │ │ │
│ │ │Suceava, │ │ │P, PP, │ │
│ │ │+4 0230280434 │ │R │PP(WP), │ │
│ │ │e-mail: │ │ │OO │ │
│9 │Siret │siret@icfv.ro │ROSIR3 │ │ │ │
│ │ │Permanent │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────┤ ├─────────┼────────────┤ │
│ │ │Localitatea │ │ │ │ │
│ │ │Vicşani │ │F │PP, │ │
│ │ │La │ │ │PP(WP) │ │
│ │ │solicitare*****) │ │ │ │ │
├────┼────────────────┼─────────────────┼────────┼─────────┼────────────┼────────────┤
│ │ │Localitatea │ │ │ │ │
│ │ │Moraviţa, judeţul│ │ │P, PP, │ │
│ │ │Timiş, │ │R │PP(WP), │ │
│ │ │e-mail: │ │ │OO │ │
│ │ │moravita@icfv.ro │ROMOR3 │ │ │ │
│ │ │Permanent │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────┤ ├─────────┼────────────┤ │
│ │ │La solicitare │ │A │P, PP, OO │ │
│10 │Stamora-Moraviţa├─────────────────┤ ├─────────┼────────────┤ │
│ │ │La solicitare │ │F │PP, PP(WP) │ │
│ │ ├─────────────────┼────────┼─────────┼────────────┼────────────┤
│ │ │La │ │ │P, PP, │ │
│ │ │solicitare******)│ │R │PP(WP), │ │
│ │ │ │ROLAU027│ │OO │ │
│ │ ├─────────────────┤ ├─────────┼────────────┤ │
│ │ │La │ │P │PP, PP(WP) │ │
│ │ │solicitare******)│ │ │ │ │
├────┼────────────────┼─────────────────┼────────┼─────────┼────────────┼────────────┤
│ │ │Localitatea │ │ │ │ │
│ │ │Stânca-Costeşti, │ │ │ │ │
│11 │Stânca-Costeşti │judeţul Botoşani,│ROBOT3 │R │P, PP, PP │ │
│ │ │e-mail: │ │ │(WP), OO │ │
│ │ │botosani@icfv.ro │ │ │ │ │
│ │ │Permanent │ │ │ │ │
└────┴────────────────┴─────────────────┴────────┴─────────┴────────────┴────────────┘
*) Transporturile intrate prin Punctul de trecere a frontierei Galaţi-Feroviar vor fi controlate la solicitare în Gara CFR „Gara Largă“ de inspectorii fitosanitari oficiali de la PCF Galaţi. **) Transporturile intrate prin PCF Galaţi Port/Zona Liberă vor fi controlate la solicitare de inspectorii fitosanitari oficiali de la PCF Galaţi. ***) Transporturile intrate prin Punctul de trecere a frontierei Halmeu vor fi controlate la solicitare în Gara CFR Halmeu de inspectorii fitosanitari oficiali de la PCF Halmeu. ****) Transporturile intrate prin Punctul de trecere a frontierei Ungheni vor fi controlate la solicitare în Gara CFR Ungheni de inspectorii fitosanitari oficiali de la PCF Iaşi. *****) Transporturile intrate prin Punctul de trecere a frontierei Vicşani vor fi controlate la solicitare în Gara Dorneşti de inspectorii fitosanitari oficiali de la PCF Siret. ******) Transporturile intrate prin Punctul de trecere a frontierei Porţile de Fier I şi Drobeta-Turnu Severin vor fi controlate la solicitare de inspectorii fitosanitari oficiali de la Oficiul Fitosanitar Mehedinţi. Legendă: PCF = post de control la frontieră; R = rutier; F = feroviar; P = port; ZL = zonă liberă; A = aeroport; P = plante; PP = produse vegetale; PP(WP) = lemn şi produse din lemn; OO = alte obiecte. ----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.