Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 148 din 12 iulie 2017  privind aprobarea modalităţii de plată a taxei de acreditare, valabilă pentru ciclul de acreditare corespunzător perioadei 2017-2021    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 148 din 12 iulie 2017 privind aprobarea modalităţii de plată a taxei de acreditare, valabilă pentru ciclul de acreditare corespunzător perioadei 2017-2021

EMITENT: Autoritatea Naţională de Management al Calităţii în Sănătate
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 581 din 20 iulie 2017
    Având în vedere:
    - Referatul Direcţiei generale de management al calităţii în sănătate şi al Direcţiei economice, aprobat cu nr. 381/C.V. din data de 12.07.2017;
    – dispoziţiile art. 173 alin. (8) coroborate cu cele ale art. 215, precum şi ale art. 249 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    – prevederile Ordinului ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Autorităţii Naţionale de Management al Calităţii în Sănătate nr. 1.350/668/2016 privind aprobarea modalităţii de calcul al taxei de acreditare, valabilă pentru ciclul de acreditare corespunzător perioadei 2017-2021,

    în temeiul art. 10 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 629/2015 privind componenţa, atribuţiile, modul de organizare şi funcţionare ale Autorităţii Naţionale de Management al Calităţii în Sănătate,
    preşedintele Autorităţii Naţionale de Management al Calităţii în Sănătate emite prezentul ordin.
    ART. 1
    (1) Taxa de acreditare, valabilă pentru ciclul de acreditare corespunzător perioadei 2017-2021, care include costurile aferente evaluării în vederea acreditării şi monitorizării încadrării unităţii sanitare în nivelul de acreditare acordat, pentru o perioadă de 5 ani se achită în trei tranşe, corespunzătoare etapelor principale ale procesului de acreditare, după cum urmează:
    a) prima tranşă, reprezentând 30% din valoarea taxei de acreditare estimată şi comunicată conform art. 4 lit. c) din Procedura şi metodologia de evaluare şi acreditare a spitalelor, aprobată prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 446/2017 privind aprobarea Standardelor, Procedurii şi metodologiei de evaluare şi acreditare a spitalelor, în termen de 10 zile lucrătoare de la data primirii de către unitatea sanitară a respectivei comunicări;
    b) a doua tranşă, reprezentând 40% din valoarea estimată şi comunicată a taxei de acreditare, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea înştiinţării de plată, care se transmite cu 3 luni calendaristice anterior datei estimate pentru începerea vizitei de evaluare;
    c) a treia tranşă, reprezentând diferenţa dintre valoarea achitată în primele două tranşe prevăzute la lit. a) şi b) şi valoarea finală a taxei de acreditare, calculată conform art. 4 lit. d) din Procedura şi metodologia de evaluare şi acreditare a spitalelor, aprobată prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 446/2017, în termen de 10 zile lucrătoare de la data primirii de către unitatea sanitară a raportului de evaluare.

    (2) Neplata la scadenţă a tranşelor prevăzute la alin. (1) produce dobânzi penalizatoare calculate potrivit prevederilor legale, care curg de la scadenţă până la momentul plăţii.
    (3) Neplata tranşei prevăzute la alin. (1) lit. c) în termen de maximum 3 luni de la data primirii raportului de evaluare atrage încetarea procesului de acreditare. Procesul de acreditare poate fi reiniţiat, la cererea unităţii sanitare, cu aprobarea Colegiului director al Autorităţii Naţionale de Management al Calităţii în Sănătate, conform prevederilor art. 4 din Procedura şi metodologia de evaluare şi acreditare a spitalelor, aprobată prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 446/2017.

    ART. 2
    Pentru perioada de valabilitate a acreditării unei unităţi sanitare, taxa de reevaluare la cerere se achită în modalităţile şi la termenele prevăzute la art. 1, care se aplică în mod corespunzător.

    ART. 3
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Preşedintele Autorităţii Naţionale de Management al Calităţii în Sănătate,
                    Vasile Cepoi

    Bucureşti, 12 iulie 2017.
    Nr. 148.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016