Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 134 din 11 martie 2009  pentru modificarea si completarea   Ordinului ministrului comunicatiilor si tehnologiei informatiei nr. 220/2006 privind aprobarea documentelor adoptate de catre Consiliul de Exploatare Postala al Uniunii Postale Universale la reuniunea anuala din ianuarie 2005    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 134 din 11 martie 2009 pentru modificarea si completarea Ordinului ministrului comunicatiilor si tehnologiei informatiei nr. 220/2006 privind aprobarea documentelor adoptate de catre Consiliul de Exploatare Postala al Uniunii Postale Universale la reuniunea anuala din ianuarie 2005

EMITENT: MINISTERUL COMUNICATIILOR SI SOCIETATII INFORMATIONALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 205 din 31 martie 2009
În temeiul <>art. 6 din Legea nr. 24/2006 privind ratificarea actelor adoptate de Congresul Uniunii Poştale Universale la Bucureşti la 5 octombrie 2004 şi al <>art. 6 alin. (6) din Hotãrârea Guvernului nr. 12/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Comunicaţiilor şi Societãţii Informaţionale,

ministrul comunicaţiilor şi societãţii informaţionale emite prezentul ordin.

ART. I
Anexele nr. 1 şi 2 la <>Ordinul ministrului comunicaţiilor şi tehnologiei informaţiei nr. 220/2006 privind aprobarea documentelor adoptate de cãtre Consiliul de Exploatare Poştalã al Uniunii Poştale Universale la reuniunea anualã din ianuarie 2005, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 489 şi 489 bis din 6 iunie 2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
I. Regulamentul poştei de scrisori şi protocolul sãu final, prevãzute în anexa nr. 1, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. La articolul RL 115 "Caracteristicile timbrelor poştale, ale mãrcilor sau amprentelor de francare", alineatul 3.1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"3.1. Amprentele de francare obţinute cu presa de imprimerie ori un alt procedeu de imprimerie sau timbrare trebuie sã conţinã numele ţãrii de origine şi, eventual, al biroului de prezentare, în caractere latine, care poate fi completatã cu aceeaşi informaţie în alte caractere. De asemenea, ele trebuie sã conţinã o menţiune care sã indice cã taxa a fost plãtitã, de exemplu "Taxa plãtitã". În toate cazurile, menţiunea adoptatã trebuie sã figureze în caractere îngroşate într-un spaţiu a cãrui suprafaţã nu va fi mai micã de 300 mmp. Ştampila de zi, în cazul în care este utilizatã, nu trebuie sã aparã în acest spaţiu."
2. La articolul RL 126 "Ambalaje speciale", alineatul 7 se abrogã.
3. La articolul RL 131 "Condiţii de acceptare şi marcare a substanţelor radioactive", alineatele 1, 2 şi 4 se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"1. Trimiterile de materii radioactive ale cãror conţinut şi ambalaj se conformeazã reglementãrilor Agenţiei Internaţionale a Energiei Atomice vor fi admise pentru transport prin poştã, cu condiţia autorizãrii prealabile a organismelor competente din ţara de origine, dacã aceastã activitate nu depãşeşte o zecime din cea permisã în tabelul 3 «Limitã de activitate pentru pachetele exceptate, aşa cum este reglementatã în ediţia în vigoare a AIEA-TS-R-1».
2. Ambalajul exterior al trimiterilor care conţin materii radioactive trebuie sã fie marcat de cãtre expeditor şi cu o etichetã*) UN, prezentatã mai jos, care indicã un numãr aplicabil. În plus, el trebuie sã mai conţinã, pe lângã numele şi adresa expeditorului, o menţiune cu caractere îngroşate care solicitã returnarea trimiterilor în caz de nedistribuire.
....................................................................................
4. Eticheta va fi trecutã în mod clar în caz de returnare a ambalajului la origine."
---------
NOTĂ(CTCE)
Eticheta - Materiale Radioactive, Pachet Exceptat, se gãseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 205 din 31 martie 2009, la pagina 6, (a se vedea imaginea asociatã).

4. La articolul RL 131 "Condiţii de acceptare şi marcare a substanţelor radioactive", alineatul 5 se abrogã.
5. La articolul RL 140 "Serviciul de corespondenţã comercialã - rãspuns internaţional (CCRI)", alineatele 4.2.2 şi 5.2.1 se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"4.2.2. Taxa pe kilogram se va calcula, în principiu, dupã cum este indicat în articolul RL 237.3, dar în funcţie de greutatea netã. Tarifele pe kilogram se vor stabili pe baza a nu mai mult de 10 tarife medii, fiecare referitoare la un grup de ţãri de destinaţie şi fixate în funcţie de greutatea trimiterilor pentru diferite destinaţii în cadrul grupului. Tarifele pe kilogram vor fi notificate Biroului Internaţional şi publicate anual în Lista CN 68.
......................................................................................
5.2.1. Releveul recapitulativ CN 10 este transmis în dublu exemplar administraţiilor de destinaţie a trimiterilor CCRI, într-o perioadã de 5 luni de la sfârşitul trimestrului la care se raporteazã."
6. La articolul RL 144 "Materii periculoase interzis a se introduce în trimiteri ale poştei de scrisori", alineatul 1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"1. Obiectele vizate prin «Recomandãrile referitoare la transportul mãrfurilor periculoase», stabilite de cãtre Naţiunile Unite, cu excepţia anumitor mãrfuri periculoase prevãzute în prezentul regulament, precum şi prin Instrucţiunile tehnice ale Organizaţiei Aviaţiei Civile Internaţionale (OACI) şi Regulamentul pentru transportul mãrfurilor periculoase ale Asociaţiei Transportului Aerian Internaţional (IATA) sunt considerate ca mãrfuri periculoase conform dispoziţiilor articolului 15.3.1 al Convenţiei şi este interzisã introducerea lor în trimiteri ale poştei de scrisori."
7. La articolul RL 145 "Prelucrarea trimiterilor admise din greşealã", dupã alineatul 6 se introduce un nou alineat, alineatul 6^1, cu urmãtorul cuprins:
"6^1. Articolele dintr-o trimitere de corespondenţã a cãror deteriorare sau alterare viitoare este de temut, şi numai aceste articole, pot fi vândute imediat, fãrã aviz prealabil. Vânzarea se face în beneficiul proprietarului de drept, pe parcursul transmisiei, atât la ducere, cât şi la întoarcere. Dacã vânzarea este imposibilã, obiectele deteriorate sau alterate sunt distruse."
8. La articolul RL 150 "Reclamaţii", alineatul 2.2 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"2.2. Formularul CN 08 trebuie sã fie însoţit, pe cât posibil, de un facsimil al adresei trimiterii. Formularul de reclamaţie trebuie sã fie însoţit de toate detaliile pe care le conţine textul, inclusiv de informaţii obligatorii privind taxa plãtitã, dacã reclamaţia se referã la o trimitere recomandatã sau cu valoare declaratã, şi într-un mod foarte citeţ. Se vor utiliza, de preferinţã, litere majuscule latine şi cifre arabe sau, şi mai bine, se va utiliza maşina de scris."
9. La articolul RL 150 "Reclamaţii", dupã alineatul 6 se introduce un nou alineat, alineatul 7, cu urmãtorul cuprins:
"7. Nu se admite nicio rezervã referitoare la perioadele de prelucrare şi de decontare a reclamaţiilor decât în cadrul unui acord bilateral."
10. La articolul RL 155 "Aplicarea responsabilitãţii administraţiilor poştale", alineatul 4 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"4. Valoarea despãgubirii prevãzute la articolul 21.2.1 din Convenţie în caz de pierdere, spoliere totalã sau avariere totalã a unei trimiteri recomandate se ridicã la 30 DST. Despãgubirea în caz de pierdere, spoliere totalã sau avariere totalã a unui sac M recomandat se ridicã la 150 DST. Taxele şi drepturile achitate de cãtre expeditor pentru trimiterile de serviciu, cu excepţia taxei de recomandare, sunt adãugate la aceste valori pentru a determina suma totalã a despãgubirii datorate."
11. La articolul RL 158 "Plata despãgubirii", dupã alineatul 2 se introduce un nou alineat, alineatul 3, cu urmãtorul cuprins:
"3. Nu se admit rezerve cu privire la perioadele de tratare şi de soluţionare a reclamaţiilor şi perioada şi condiţiile pentru plata despãgubirii şi rambursarea cãtre administraţiile poştale plãtitoare decât în cadrul unui acord bilateral."
12. La articolul RL 159 "Termenul de platã a despãgubirii", dupã alineatul 1 se introduce un nou alineat, alineatul 2, cu urmãtorul cuprins:
"2. Nu se admit rezerve cu privire la perioada de platã a despãgubirii decât în cadrul unui acord bilateral."
13. La articolul RL 160 "Plata din oficiu a despãgubirii", alineatul 2 se abrogã.
14. La articolul RL 164 "Rambursarea despãgubirii cãtre administraţia plãtitoare", alineatul 1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"1. Administraţia responsabilã sau în contul cãreia a fost efectuatã plata trebuie sã ramburseze administraţiei plãtitoare valoarea despãgubirii, a taxelor şi drepturilor acordate celui în drept pe baza informaţiilor obligatorii furnizate de pe formularul de reclamaţie CN 08. Procedurile contabile de urmat sunt descrise la articolele RL 165 şi RL 166."
15. La articolul RL 184 "Etichetarea depeşelor", alineatul 15 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"15. Trimiterile conţinând materii admisibile infecţioase sunt închise în recipiente distincte. Fiecare recipient trebuie sã fie prevãzut cu o etichetã de semnalizare de culoare şi prezentare asemãnãtoare celor ale etichetei prevãzute de articolul RL 130, dar suficient de mare pentru orificiul de fixare."
16. La articolul RL 185 "Utilizarea de coduri cu bare", dupã alineatul 2 se introduc trei noi puncte, punctele 2.1, 2.2 şi 2.3, cu urmãtorul cuprins:
"2.1. În cazul în care o administraţie de origine aplicã un identificator de cod de bare cu 13 caractere standard UPU pentru trimiterile de corespondenţã prin serviciul internaţional, se va aplica doar un singur identificator unic. Acest identificator va fi conform cu standardul UPU S10c (identificarea trimiterilor poştale - Partea C: identificator cu 13 caractere pentru produsele speciale de corespondenţã) şi va fi aplicat pe trimitere într-o formã de cod de bare care poate fi şi cititã.
2.2. În cazul în care administraţia poştalã intermediarã şi/sau administraţia poştalã de destinaţie aplicã în plus un cod de bare pe trimiterile de corespondenţã, aceastã etichetã suplimentarã trebuie poziţionatã de aşa manierã încât sã se evite acoperirea oricãrei pãrţi din adresa expeditorului sau din adresa destinatarului şi fiecare:
2.2.1. va duplica identificatorul aplicat de ţara de origine;
2.2.2. va fi poziţionatã astfel încât sã nu acopere nicio parte a identificatorului aplicat de ţara de origine.
2.3. În cazul în care o trimitere de corespondenţã care fost etichetatã suplimentar în conformitate cu 2ter.2 este îndrumatã cãtre o altã administraţie sau înapoiatã administraţiei de origine, administraţia care a aplicat eticheta suplimentarã o va înlãtura sau şterge înainte de expedierea trimiterii, dacã codul de bare de pe eticheta suplimentarã are, de asemenea, formatul conform cu standardul UPU cu 13 caractere."
17. La articolul RL 208 "Calculul şi decontarea cheltuielilor de tranzit al trimiterilor neprioritare şi al trimiterilor de suprafaţã în tranzit deschis", titlul şi alineatul 1.1 se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"ARTICOLUL RL 208
Calculul şi decontarea cheltuielilor trimiterilor
de suprafaţã în tranzit deschis
1.1. Fiecare administraţie care îndrumã trimiteri în tranzit deschis pe cale de suprafaţã are dreptul de a colecta de la administraţia poştalã de origine plata pentru costurile suportate şi taxele terminale majorate pentru a fi plãtite cãtre administraţia poştalã de destinaţie. Costurile de prelucrare şi transport sunt calculate, în principiu, conform articolului RL 205, dar în funcţie de greutatea netã. Majorãrile taxelor terminale vor fi calculate pe baza mediei diferenţelor dintre taxele terminale primite de cãtre administraţia de tranzit şi cele plãtite cãtre administraţie. Taxele de trafic vor fi stabilite pe baza a nu mai mult de 10 tarife medii, fiecare referindu-se la un grup de ţãri de destinaţie şi fixate în funcţie de costurile de transport şi prelucrare, precum şi de majorãrile taxelor terminale pentru diferite destinaţii din cadrul grupului. Suma acestor taxe va fi majoratã cu 10%."
18. La articolul RL 217 "Mecanismul de revizuire a taxelor de cheltuieli terminale", dupã alineatul 1.4 se introduce un nou alineat, alineatul 1.5, cu urmãtorul cuprins:
"1.5. când o administraţie stabileşte ca numãrul mediu de trimiteri (IPK - TPK) primite de la sau expediate cãtre o altã administraţie poştalã s-a schimbat cu mai mult de 20% faţã de numãrul mediu de trimiteri originale utilizate pentru stabilirea unei taxe revizuite pe kilogram potrivit unei aplicãri anterioare mecanismului de revizuire."
19. La articolul RL 217 "Mecanismul de revizuire a taxelor de cheltuieli terminale", alineatul 7 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"7. În cazul în care numãrul mediu de trimiteri pe kilogram rezultând din aceastã revizuire este cuprins între 13 şi 17 trimiteri, taxa prevãzutã la articolul 30.1.1 din Convenţie se aplicã traficului în cauzã. În plus, eşantionarea pentru trimiterile pe kilogram vor înceta dacã numãrul mediu de trimiteri pe kilogram este cuprins între 13 şi 17, pânã în momentul în care condiţiile de eşantionare au fost îndeplinite şi eşantionarea a fost reactivatã."
20. La articolul RL 222 "Statistica pentru schimburile de curier între ţãrile din sistemul ţintã", dupã alineatul 4 se introduce un nou alineat, alineatul 5, cu urmãtorul cuprins:
"5. În cazul în care eşantionarea de trimiteri pe kilogram nu a fost efectuatã sau nu a fost comunicatã în termen de 5 luni de la sfârşitul celui de-al patrulea trimestru, cealaltã administraţie va avea dreptul sã prezinte propria sa eşantionare pentru datele lipsã. Programul de eşantionare şi estimare statisticã va fi în conformitate cu principiile stabilite în articolul RL 221, cu excepţia faptului cã se va aplica o ţintã de precizie de ± 7,5%, şi nu de ± 5%. Dacã nu existã date disponibile, se va utiliza cel mai scãzut dintre ultimele numere medii de trimiteri pe kilogram convenite sau numãrul mediu de trimiteri pe kilogram convenit pentru fluxurile de ţarã-ţintã."
21. La articolul RL 223 "Altã metodã statisticã pentru schimburile de curier între ţãrile din sistemul ţintã", dupã alineatul 4 se introduce un nou alineat, alineatul 5, cu urmãtorul cuprins:
"5. În cazul în care eşantionarea pentru trimiterile pe kilogram nu a fost efectuatã sau nu a fost comunicatã în termen de 5 luni de la sfârşitul celui de-al patrulea trimestru, cealaltã administraţie are dreptul sã prezinte propria sa eşantionare pentru datele lipsã. Programul de eşantionare şi estimare statisticã va fi în conformitate cu principiile stabilite în articolul RL 221, cu excepţia faptului cã se va aplica o ţintã de precizie de ± 7,5%, şi nu de ± 5%. Dacã nu existã date disponibile, se va utiliza cel mai scãzut dintre ultimele numere medii de trimiteri pe kilogram convenite sau numãrul mediu de trimiteri pe kilogram convenit pentru fluxurile de ţarã-ţintã."
22. La articolul RL 228 "Întocmirea releveelor de depeşe CN 55 şi CN 56", alineatul 2 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"2. Pentru fiecare administraţie de origine a depeşelor, dacã este cazul pentru fiecare administraţie de tranzit, administraţia de destinaţie întocmeşte trimestrial, în baza releveelor CN 55 pe tip de depeşã, birou de origine şi birou de destinaţie şi, dacã este cazul, pe tip de îndrumare, un releveu recapitulativ al depeşelor CN 56. Aceste relevee CN 55 şi CN 56 se vor lista în toate cele 6 caractere internaţionale, având codul centrului de prelucrare a biroului de origine şi de destinaţie."
23. La articolul RL 235 "Plãţi provizorii ale cheltuielilor de tranzit şi ale cheltuielilor terminale", dupã alineatul 2 se introduce un nou alineat, alineatul 3, cu urmãtorul cuprins:
"3. Dacã administraţia creditoare se aflã în poziţia de a fi debitor net cu privire la alte conturi acceptate de cele douã administraţii, administraţia debitoare poate rãscumpãra datoriile anterioare acceptate, renunţând la plata provizorie care i se cuvine. Dacã datoria anterioarã este mai mare decât plata provizorie cerutã, nu i se va cere administraţiei debitoare sã facã plata provizorie a taxelor terminale pentru anul respectiv. Administraţia creditoare poate în egalã mãsurã sã cearã administraţiei debitoare sã aplice plata provizorie în compensarea datoriilor anterioare între cele douã administraţii."
24. La articolul RL 238 "Calculul şi decontarea cheltuielilor de transport aerian ale trimiterilor prioritare, ale trimiterilor avion şi ale trimiterilor S.A.L. în caz de reîndrumare pe cale aerianã în tranzit deschis", titlul şi alineatul 1.1 se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"ARTICOLUL RL 238
Calculul şi decontarea taxelor pentru trimiterile expediate
cu avionul în tranzit deschis
1.1. Fiecare administraţie care expediazã trimiteri pe cale aerianã în tranzit deschis are dreptul sã colecteze de la o administraţie de origine plata pentru cheltuielile suportate şi majorãrile taxelor terminale care urmeazã a fi plãtite administraţiei de destinaţie. Costurile de transport sunt calculate, în principiu, aşa cum este indicat în articolul RL 237.3. Taxele terminale majorate sunt calculate pe baza diferenţelor medii dintre taxele terminale primite de la administraţia de tranzit şi cele plãtite cãtre administraţia de destinaţie. Ratele de tranzit sunt stabilite pe baza a nu mai mult de 10 rate medii, fiecare referindu-se la un grup de ţãri de destinaţie şi fixate în funcţie de costurile de transport şi prelucrare, precum şi cheltuielile terminale majorate pentru diferite destinaţii în cadrul grupului. Suma acestor taxe este majoratã cu 5%."
25. Articolul RL XII "Plata despãgubirilor" se abrogã.
26. Formularul CN 53 se modificã şi se înlocuieşte cu formularul prevãzut în anexa la prezentul ordin.
II. Regulamentul privind coletele poştale şi protocolul sãu final, prevãzute în anexa nr. 2, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. La articolul RC 118 "Ambalaje speciale", alineatul 7 se abrogã.
2. La articolul RC 119 "Condiţii de acceptare şi de marcaj a coletelor conţinând materiale radioactive", alineatele 1 şi 2 se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"1. Coletele care conţin materiale radioactive sunt admise la transportul prin poştã pe baza unei autorizaţii prealabile din partea organismelor competente ale ţãrii de origine, care prevede cã activitatea nu depãşeşte o zecime din cea permisã în tabelul 3 - Limitele de activitate pentru pachetele exceptate, astfel cum sunt enumerate în actuala ediţie a IAEA TS R 1.
2. Ambalajul exterior al trimiterilor ce conţin materiale radioactive trebuie sã fie marcate de expeditor cu o etichetã*) cu aplicaţia UN numãr prezentat mai jos. De asemenea, trebuie sã aplice, în plus faţã de numele şi adresa expeditorului, cererea pentru a returna trimiterile în caz de nelivrare.
--------------
NOTĂ(CTCE)
Eticheta - Materiale Radioactive, Pachet Exceptat, se gãseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 205 din 31 martie 2009, la pagina 9, (a se vedea imaginea asociatã).

2bis. Expeditorul trebuie sã indice numele şi adresa lui şi conţinutul trimiterii pe ambalajul interior.
2ter. Eticheta trebuie sã conţinã indicaţii clare referitore la coletul gol, care ar trebui returnat la locul de origine."
3. La articolul RC 119 "Condiţii de acceptare şi de marcaj a coletelor conţinând materiale radioactive", alineatul 3 se abrogã.
4. La articolul RC 142 "Colete conţinând obiecte a cãror deteriorare sau alterare viitoare este de temut", alineatul 1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"1. Articolele dintr-un colet a cãror deteriorare sau alterare viitoare este de temut, şi numai aceste articole, pot fi vândute imediat, fãrã aviz prealabil. Vânzarea se face în beneficiul proprietarului de drept, pe parcursul transmisiei, atât la ducere, cât şi la întoarcere. Dacã vânzarea este imposibilã, obiectele deteriorate sau alterate sunt distruse."
5. La articolul RC 144 "Reclamaţii", alineatul 4.2 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"4.2. Formularul CN 08 trebuie sã fie însoţit, pe cât posibil, de un facsimil al adresei trimiterii. Formularul de reclamaţie trebuie sã fie completat cu toate detaliile pe care le comportã textul, inclusiv informaţii obligatorii privind tarifele plãtite, şi într-un mod foarte citeţ. Se vor utiliza, de preferinţã, litere majuscule latine şi cifre arabe sau, şi mai bine, maşina de scris."
6. La articolul RC 144 "Reclamaţii", dupã alineatul 8 se introduce un nou alineat, alineatul 9, cu urmãtorul cuprins:
"9. Nu se admite nicio rezervã a perioadei de manipulare şi de decontare a reclamaţiilor decât în cadrul unui acord bilateral."
7. La articolul RC 151 "Plata despãgubirii", dupã alineatul 3 se introduce un nou alineat, alineatul 4, cu urmãtorul cuprins:
"4. Nu se admite nicio rezervã a perioadei şi condiţiilor de platã a despãgubirii şi de rambursare cãtre administraţia poştalã plãtitoare privind perioadele de tratare şi de finalizare a reclamaţiilor decât în cadrul unui acord bilateral."
8. La articolul RC 152 "Termenul de platã a despãgubirii", dupã alineatul 1 se introduce un nou alineat, alineatul 1^1, cu urmãtorul cuprins:
"1^1. Nu se admite nicio rezervã privind perioada pentru plata despãgubirilor decât în cadrul unui acord bilateral."
9. La articolul RC 153 "Plata din oficiu a despãgubirii", alineatul 2 se abrogã.
10. La articolul RC 157 "Rambursarea indemnizaţiilor administraţiei plãtitoare", alineatul 1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"1. Administraţia responsabilã sau în contul cãreia a fost efectuatã plata trebuie sã ramburseze administraţiei plãtitoare suma indemnizaţiei taxelor şi drepturilor vãrsate celui în drept, în conformitate cu informaţiile obligatorii prevãzute în formularul CN 08. Aceastã rambursare trebuie sã aibã loc într-un termen de douã luni, socotind de la data anunţãrii plãţii."
11. Articolul RC VIII "Plata despãgubirii" se abrogã.
12. Articolul RC IX "Termenul de platã a despãgubirilor" se abrogã.
ART. II
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul comunicaţiilor şi societãţii informaţionale,
Gabriel Sandu


Bucureşti, 11 martie 2009.
Nr. 134.


ANEXĂ





CN 53

Administraţia expeditoare RELEVEU DE DEPEŞĂ
Numãr de trimiteri şi
greutatea recipientelor

Biroul Data Depeşã nr.
expeditor

Data eşantionãrii

!_! Prin avion
!_! Prioritar !_! Prina S.A.L.
!_! Curier primit !_! Curier expediat !_! Neprioritar !_! Pe cale de suprafaţã
┌────────────────────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────┐
│Administraţia de destinaţie │Zbor nr./Tren nr./Numele pachebotului │
├────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│Biroul de destinaţie │Administraţia (ţiile) de tranzit │
└────────────────────────────────────────────┴────────────────────────────────────────────┘

Informaţii privind depeşa
┌───────────────────────┬─────────────────────┬───────────────────────────────────────────┐
│Numãrul total de │Greutatea totalã a │ │
│recipiente din depeşã │depeşei │Observaţii │
├───────────────────────┼───────────────┬─────┼───────────────────────────────────────────┤
│ │kg │g │ │
└───────────────────────┴───────────────┴─────┴───────────────────────────────────────────┘

┌─────┬───────┬───────────────────────────────────────┬──────────┬────────────────────────┐
│ Nr. │Tip de │Conţinutul recipientului │ │ │
│ de │reci- ├────────────────────────┬──────────────┤Observaţii│Codul de bare UPU │
│ or- │pient1 │Numãrul de trimiteri │Greutatea │ │nominalizat S1 │
│dine │ │ │brutã IPK│ │ │
├─────┼───────┼────────────────────────┼─────────┬────┼──────────┼────────────────────────┤
│ 1 │ │ │kg g │ │ │ │
│ ├───────┼────────────────────────┼─────────┼────┼──────────┼────────────────────────┤
│ 2 │ │ │ │ │ │ │
│ ├───────┼────────────────────────┼─────────┼────┼──────────┼────────────────────────┤
│ 3 │ │ │ │ │ │ │
│ ├───────┼────────────────────────┼─────────┼────┼──────────┼────────────────────────┤
│ 4 │ │ │ │ │ │ │
│ ├───────┼────────────────────────┼─────────┼────┼──────────┼────────────────────────┤
│ 5 │ │ │ │ │ │ │
│ ├───────┼────────────────────────┼─────────┼────┼──────────┼────────────────────────┤
│ 6 │ │ │ │ │ │ │
│ ├───────┼────────────────────────┼─────────┼────┼──────────┼────────────────────────┤
│ 7 │ │ │ │ │ │ │
│ ├───────┼────────────────────────┼─────────┼────┼──────────┼────────────────────────┤
│ 8 │ │ │ │ │ │ │
│ ├───────┼────────────────────────┼─────────┼────┼──────────┼────────────────────────┤
│ 9 │ │ │ │ │ │ │
│ ├───────┼────────────────────────┼─────────┼────┼──────────┼────────────────────────┤
│ 10 │ │ │ │ │ │ │
│ ├───────┼────────────────────────┼─────────┼────┼──────────┼────────────────────────┤
│ 11 │ │ │ │ │ │ │
│ ├───────┼────────────────────────┼─────────┼────┼──────────┼────────────────────────┤
│ 12 │ │ │ │ │ │ │
│ ├───────┼────────────────────────┼─────────┼────┼──────────┼────────────────────────┤
│ 13 │ │ │ │ │ │ │
│ ├───────┼────────────────────────┼─────────┼────┼──────────┼────────────────────────┤
│ 14 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───────┴─────────┬──────────────┴─────────┼────┼──────────┴────────────────────────┤
│ │ ─────── │ │ │ │
│Total│ │ │ │ │
├─────┴─────────────────┼────────────────────────┼────┴───────────────┬───────────────────┤
│Numãrul total de re- │Greutatea totalã a re- │Numãrul total de re-│Greutatea totalã a │
│cipiente primite2 sau │cipientelor primite2 │cipiente eşantionate│recipientelor eşan-│
│expediate2 în timpul │sau expediate2 în tim- │în timpul zilei de │tionate în timpul │
│zilei de eşantionare │pul zilei de eşantionare│eşantionare │zilei de │
│ │ │ │eşantionare │
├───────────────────────┼──────────────────┬─────┼────────────────────┼──────────────┬────┤
│ │kg │g │ │kg │g │
│ │ │ │ │ │ │
└───────────────────────┴──────────────────┴─────┴────────────────────┴──────────────┴────┘
1 BG = saci CN = container PU = lãdiţã GU = baxuri plate 2 Tãiaţi menţiunea inutilã

Biroul se schimb care întocmeşte formularul
Semnãtura

Dimensiuni 210 x 297 mm



Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016