Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Având în vedere prevederile: - art. 9 alin. (2) şi ale art. 11 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecţie socială a angajaţilor şi a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităţilor economice, determinate de situaţia epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare; – art. 23 alin. (3) din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările şi completările ulterioare, în temeiul art. 18 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 23/2022 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale, ministrul muncii şi solidarităţii sociale emite următorul ordin: ART. 1 În aplicarea art. 11 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecţie socială a angajaţilor şi a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităţilor economice, determinate de situaţia epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare, denumită în continuare ordonanţă de urgenţă, se aprobă modelele cererii şi declaraţiei pe propria răspundere, după cum urmează: a) anexa nr. 1, pentru persoanele prevăzute la art. 6 alin. (1) lit. a) din ordonanţa de urgenţă; b) anexa nr. 2, pentru persoanele prevăzute la art. 6 alin. (1) lit. b) din ordonanţa de urgenţă; c) anexa nr. 3, pentru persoanele prevăzute la art. 6 alin. (1) lit. c) din ordonanţa de urgenţă; d) anexa nr. 4, pentru persoanele prevăzute la art. 6 alin. (2) din ordonanţa de urgenţă. ART. 2 Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezentul ordin. ART. 3 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul muncii şi solidarităţii sociale, Marius-Constantin Budăi Bucureşti, 3 februarie 2022. Nr. 131. ANEXA 1
Către Agenţia pentru Plăţi şi Inspecţie Socială a Judeţului ................../Municipiului Bucureşti CERERE Subsemnatul, ......................., în calitate de^1 ........................, cu domiciliul/sediul în localitatea ......................, str. ............... nr. ...., judeţul .............../municipiul ..................., sectorul ........, identificat cu CI/BI seria ..... nr. ......., CNP ...................., telefon ..........., e-mail ......................, vă solicit acordarea indemnizaţiei prevăzute de art. 6 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecţie socială a angajaţilor şi a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităţilor economice, determinate de situaţia epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare, pentru perioada cuprinsă între .....- ....., ...-..., ...-... (în total .... zile), luna ........, anul .............., în situaţia întreruperii activităţii ori a limitării capacităţii de funcţionare pentru sectorul/domeniul de activitate ca urmare a implementării măsurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevăzute de hotărârile Guvernului pentru prelungirea stării de alertă pe teritoriul României ori suspendării activităţii în baza deciziei direcţiei de sănătate publică^2 ori a hotărârilor consiliului judeţean pentru situaţii de urgenţă, respectiv Consiliului pentru Situaţii de Urgenţă al Municipiului Bucureşti, în contul^3 al cărui titular sunt ................, deschis la ..................... . Anexez următoarele documente: [ ] copie a actului de identitate; [ ] copie după extrasul de cont; [ ] declaraţie pe propria răspundere; [ ] decizia direcţiei de sănătate publică (dacă este cazul). Data ............................. Numele şi prenumele (în clar) ......................................... Semnătura .................................. ^1 Se vor înscrie calitatea solicitantului, conform prevederilor Codului civil, nr. şi data autorizaţiei de funcţionare sau tipul, nr. şi data documentului care atestă profesia sau a documentului/contractului în baza căruia îşi desfăşoară activitatea. ^2 În situaţia suspendării activităţii în baza deciziei direcţiei de sănătate publică, se va ataşa şi această decizie sau actul eliberat de direcţia de sănătate publică. ^3 Contul bancar poate fi atât cel deschis pe numele persoanei, cât şi cel deschis în calitate de profesionist. ANEXA 1 la cerere
Către Agenţia pentru Plăţi şi Inspecţie Socială a Judeţului ................................/Municipiului Bucureşti DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE Subsemnatul, .................., cu domiciliul/sediul în localitatea ......................, str. ........................... nr. ......., judeţul ..................../municipiul ..................., sectorul ......., identificat cu CI/BI seria ...... nr. ......., CNP ............................., telefon ........................................, e-mail ........................., cunoscând prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la falsul în declaraţii, declar pe propria răspundere că, potrivit prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecţie socială a angajaţilor şi a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităţilor economice, determinate de situaţia epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare, activitatea desfăşurată este^1: \u-3928? întreruptă; \u-3928? face parte din domeniile/sectoarele a căror capacitate de funcţionare este limitată; \u-3928? suspendată în baza deciziei direcţiei de sănătate publică; \u-3928? suspendată în baza hotărârii consiliului judeţean pentru situaţii de urgenţă/Consiliului pentru Situaţii de Urgenţă al Municipiului Bucureşti. Menţionez că în perioada pentru care solicit indemnizaţia nu realizez venituri şi nici nu beneficiez de sprijinul prevăzut de art. 3 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 132/2020 privind măsuri de sprijin destinate salariaţilor şi angajatorilor în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum şi pentru stimularea creşterii ocupării forţei de muncă, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 282/2020, cu modificările şi completările ulterioare, şi sunt de acord ca, în situaţia în care se determină că am realizat venituri, să returnez sumele primite cu titlu de indemnizaţie în baza Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 2/2022, cu modificările ulterioare. Data ....................... Numele şi prenumele (în clar) ............................................ Semnătura ........................................ ^1 Se va bifa căsuţa corespunzătoare situaţiei. ANEXA 2
Către Agenţia pentru Plăţi şi Inspecţie Socială a Judeţului ................../Municipiului Bucureşti CERERE Subsemnatul, ....................................., cu domiciliul/sediul în localitatea ......................., str. ................... nr. .........., judeţul ............./municipiul ...................., sectorul ….........., identificat cu CI/BI seria ....... nr. ...., CNP ................., telefon ................, e-mail ........................, vă solicit acordarea indemnizaţiei prevăzute de art. 6 alin. (1) lit. b) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecţie socială a angajaţilor şi a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităţilor economice, determinate de situaţia epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare, pentru perioada cuprinsă între ...................-..................., ........-........., .......-....... (în total ......... zile), luna ........, anul .............., în situaţia întreruperii activităţii ori a limitării capacităţii de funcţionare pentru sectorul/domeniul de activitate ca urmare a implementării măsurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevăzute de hotărârile Guvernului pentru prelungirea stării de alertă pe teritoriul României ori suspendării activităţii în baza deciziei direcţiei de sănătate publică^1 ori a hotărârilor consiliului judeţean pentru situaţii de urgenţă, respectiv Consiliului pentru Situaţii de Urgenţă al Municipiului Bucureşti, în contul^2 al cărui titular sunt ................................., deschis la ............................. . Anexez următoarele documente: [ ] copie a actului de identitate; [ ] copie după un contract de drepturi de autor şi drepturi conexe valabil pentru anul 2021, indiferent de data la care a fost încheiat sau perioada pentru care a fost încheiat; [ ] declaraţie pe propria răspundere; [ ] decizia direcţiei de sănătate publică (dacă este cazul). Data .................................... Numele şi prenumele (în clar) .......................................... Semnătura ................................................... ^1 În situaţia suspendării activităţii în baza deciziei direcţiei de sănătate publică, se va ataşa şi această decizie sau actul eliberat de direcţia de sănătate publică. ^2 Contul bancar poate fi şi cel deschis pe numele persoanei. ANEXA 1 la cerere
Către Agenţia pentru Plăţi şi Inspecţie Socială a Judeţului......................./Municipiului Bucureşti DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE Subsemnatul, .............., cu domiciliul/sediul în localitatea ...................., str. ...................... nr. ............, judeţul .........../municipiul ...................., sectorul ......, identificat cu CI/BI seria ....... nr. ......., CNP ................, telefon ......................., e-mail ......................, cunoscând prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la falsul în declaraţii, declar pe propria răspundere că, potrivit prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecţie socială a angajaţilor şi a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităţilor economice, determinate de situaţia epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare, activitatea desfăşurată este^1: [ ] întreruptă; [ ] face parte din domeniile/sectoarele a căror capacitate de funcţionare este limitată; [ ] suspendată în baza deciziei direcţiei de sănătate publică; [ ] suspendată în baza hotărârii consiliului judeţean pentru situaţii de urgenţă/Consiliului pentru Situaţii de Urgenţă al Municipiului Bucureşti. Menţionez că în perioada pentru care solicit indemnizaţia nu realizez venituri şi nici nu beneficiez de sprijinul prevăzut de art. 3 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 132/2020 privind măsuri de sprijin destinate salariaţilor şi angajatorilor în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum şi pentru stimularea creşterii ocupării forţei de muncă, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 282/2020, cu modificările şi completările ulterioare, şi sunt de acord ca, în situaţia în care se determină că am realizat venituri, să returnez sumele primite cu titlu de indemnizaţie în baza Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 2/2022, cu modificările ulterioare. Data .......................... Numele şi prenumele (în clar) ............................................... Semnătura ................................................... ^1 Se va bifa căsuţa corespunzătoare situaţiei. ANEXA 3
Societatea Cooperativă ........................................................ (felul şi denumirea) Adresa sediului social ........................................................... Judeţul .................................................................................. CUI ....................................................................................... Cont bancar nr. ..................................................................... Telefon ......................................... E-mail .......................................... Către Agenţia Judeţeană pentru Plăţi şi Inspecţie Socială .......................... CERERE Subsemnatul, ......................................................., în calitate de administrator/reprezentant legal al ............................................., cu sediul social în localitatea ...................................., str. ....................................... nr. ........, judeţul/sectorul ............................, identificat cu CI/BI seria ........ nr. ....................., CNP ..........................................., vă solicit acordarea indemnizaţiei prevăzute de art. 6 alin. (1) lit. c) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecţie socială a angajaţilor şi a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităţilor economice, determinate de situaţia epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare, pentru perioada cuprinsă între .....-....., ...-..., ...-... (în total .... zile), luna ........, anul .............., în situaţia întreruperii activităţii ori a limitării capacităţii de funcţionare pentru sectorul/domeniul de activitate ca urmare a implementării măsurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevăzute de hotărârile Guvernului pentru prelungirea stării de alertă pe teritoriul României ori suspendării activităţii în baza deciziei direcţiei de sănătate publică^1 ori a hotărârilor consiliului judeţean pentru situaţii de urgenţă, respectiv Consiliului pentru Situaţii de Urgenţă al Municipiului Bucureşti, pentru un număr de .................... persoane, în sumă totală de ................................. lei (brut). Plata se efectuează în contul societăţii cooperative nr. ................................, deschis la Banca ............................. . Anexez: [ ] declaraţia pe propria răspundere; [ ] lista persoanelor care urmează să beneficieze de indemnizaţie; [ ] decizia direcţiei de sănătate publică (dacă este cazul). Data ....................... Numele şi prenumele (în clar) ............................... Administrator/Reprezentant legal Semnătura .................................. ^1 În situaţia suspendării activităţii în baza deciziei direcţiei de sănătate publică, se va ataşa şi această decizie sau actul eliberat de direcţia de sănătate publică. ANEXA 1 la cerere
Societatea Cooperativă ........................................................ (felul şi denumirea) Adresa sediului social ........................................................... Judeţul .................................................................................. CUI ....................................................................................... Cont bancar nr. ..................................................................... Telefon ......................................... E-mail .......................................... DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE Subsemnatul, ..............................................., în calitate de administrator/reprezentant legal al ..............................................., cu sediul social în localitatea .........................., str. ........................... nr. ..........., judeţul/sectorul ............................, identificat cu CI/BI seria ..... nr. ................., CNP ...................................., cunoscând prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la falsul în declaraţii, declar pe propria răspundere că, potrivit prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecţie socială a angajaţilor şi a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităţilor economice, determinate de situaţia epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARSCoV-2, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare, activitatea desfăşurată este^1: \u-3985? întreruptă; \u-3985? face parte din domeniile/sectoarele a căror capacitate de funcţionare este limitată; \u-3985? suspendată în baza deciziei direcţiei de sănătate publică; \u-3985? suspendată în baza hotărârii consiliului judeţean pentru situaţii de urgenţă/Consiliului pentru Situaţii de Urgenţă al Municipiului Bucureşti. Menţionez că în perioada menţionată în cerere persoanele pentru care se solicită indemnizaţia nu realizează activitate şi nici nu beneficiază de sprijinul prevăzut de art. 3 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 132/2020 privind măsuri de sprijin destinate salariaţilor şi angajatorilor în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV2, precum şi pentru stimularea creşterii ocupării forţei de muncă, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 282/2020, cu modificările şi completările ulterioare, în caz contrar, societatea va returna sumele primite cu titlu de indemnizaţie în baza Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 2/2022, cu modificările ulterioare. Data ....................... Numele şi prenumele (în clar) ............................... Administrator/Reprezentant legal Semnătura .................................. ^1 Se va bifa căsuţa corespunzătoare situaţiei. ANEXA 2 la cerere
LISTA persoanelor care urmează să beneficieze de indemnizaţia acordată în baza art. 6 alin. (1) lit. c) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecţie socială a angajaţilor şi a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităţilor economice, determinate de situaţia epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative
┌────┬─────────┬───┬───────────┬───────────┬────────────┬─────────────┐
│ │ │ │ │ │ │Cuantumul │
│ │ │ │ │ │ │brut al │
│ │ │ │ │ │ │indemnizaţiei│
│ │ │ │ │ │ │(lei) (75% │
│ │ │ │ │ │ │din câştigul │
│ │ │ │Numărul şi │ │Nr. de zile │salarial │
│Nr. │Numele şi│ │data │Data │pentru care │mediu brut │
│crt.│prenumele│CNP│convenţiei │suspendării│se solicită │prevăzut de │
│ │ │ │individuale│convenţiei │indemnizaţia│Legea │
│ │ │ │de muncă │ │ │bugetului │
│ │ │ │ │ │ │asigurărilor │
│ │ │ │ │ │ │sociale de │
│ │ │ │ │ │ │stat pe anul │
│ │ │ │ │ │ │2021 nr. 16/ │
│ │ │ │ │ │ │2021) │
├────┼─────────┼───┼───────────┼───────────┼────────────┼─────────────┤
│1 │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼───┼───────────┼───────────┼────────────┼─────────────┤
│2 │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼───┼───────────┼───────────┼────────────┼─────────────┤
│....│ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼───┼───────────┼───────────┼────────────┼─────────────┤
│ │TOTAL │ │ │ │ │……………*) │
└────┴─────────┴───┴───────────┴───────────┴────────────┴─────────────┘
*) Total sumă ce va fi plătită de agenţia pentru plăţi şi inspecţie socială. Data ....................... Numele şi prenumele (în clar) ........................ Administrator/Reprezentant legal Semnătura .................................. ANEXA 4
Structura Sportivă ...................................................................... Adresă sediu social ................................................................... Judeţ ......................................................................................... CUI ............................................................................................ C.I.S. ......................................................................................... Cont bancar nr. .......................................................................... Telefon ..................................................... E-mail ...................................................... Către Agenţia pentru Plăţi şi Inspecţie Socială a Judeţului ................../Municipiului Bucureşti CERERE Subsemnatul, .................................................., în calitate de administrator/reprezentant legal al ......................................, cu sediul social în localitatea ....................., str. ....................., nr. ....., judeţul ...................../municipiul ....................., sectorul ....., identificat cu CI/BI seria ...... nr. ........, CNP ......................................, vă solicit acordarea indemnizaţiei prevăzute de art. 6 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecţie socială a angajaţilor şi a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităţilor economice, determinate de situaţia epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare, pentru perioada cuprinsă între .....-....., ...-..., ...-... (în total .... zile), luna ........, anul .............., în situaţia întreruperii activităţii ori a limitării capacităţii de funcţionare pentru sectorul/domeniul de activitate ca urmare a implementării măsurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevăzute de hotărârile Guvernului pentru prelungirea stării de alertă pe teritoriul României ori suspendării activităţii în baza deciziei direcţiei de sănătate publică^1 ori a hotărârilor consiliului judeţean pentru situaţii de urgenţă, respectiv Consiliului pentru Situaţii de Urgenţă al Municipiului Bucureşti, pentru un număr de .................... persoane, în sumă totală de ................................. lei (brut). Plata se efectuează în contul structurii sportive nr. ................................, deschis la Banca ............................. . Anexez: [ ] declaraţie pe propria răspundere; [ ] lista persoanelor care urmează să beneficieze de indemnizaţie; [ ] decizia direcţiei de sănătate publică (dacă este cazul). Numele şi prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) ............. Semnătura .............................. Data ............................ ^1 În situaţia suspendării activităţii în baza deciziei direcţiei de sănătate publică, se va ataşa şi această decizie sau actul eliberat de direcţia de sănătate publică. ANEXA 1 la cerere
Structura Sportivă ...................................................................... Adresă sediu social ................................................................... Judeţ ......................................................................................... CUI ............................................................................................ C.I.S. ......................................................................................... Cont bancar nr. .......................................................................... Telefon ..................................................... E-mail ...................................................... Către Agenţia pentru Plăţi şi Inspecţie Socială a Judeţului ............./Municipiului Bucureşti DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE Subsemnatul, .................................................., în calitate de administrator/reprezentant legal al ......................................, cu sediul social în localitatea ....................., str. ..................... nr. ....., judeţul ...................../municipiul ....................., sectorul ....., identificat cu CI/BI seria ......... nr. .............., CNP ..........................................., cunoscând prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la falsul în declaraţii, declar pe propria răspundere că, potrivit prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecţie socială a angajaţilor şi a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităţilor economice, determinate de situaţia epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare, activitatea desfăşurată este^1: [ ] întreruptă; [ ] face parte din domeniile/sectoarele a căror capacitate de funcţionare este limitată; [ ] suspendată în baza deciziei direcţiei de sănătate publică; [ ] suspendată în baza hotărârii consiliului judeţean pentru situaţii de urgenţă/Consiliului pentru Situaţii de Urgenţă al Municipiului Bucureşti. Menţionez că în perioada menţionată în cerere persoanele pentru care se solicită indemnizaţia nu realizează activitate şi, în caz contrar, structura sportivă va returna sumele primite cu titlu de indemnizaţie în baza Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 2/2022, cu modificările ulterioare. Numele şi prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) ............. Semnătura .............................. Data ............................. ^1 Se va bifa căsuţa corespunzătoare situaţiei. ANEXA 2 la cerere
LISTA persoanelor care urmează să beneficieze de indemnizaţia acordată în baza art. 6 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecţie socială a angajaţilor şi a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităţilor economice, determinate de situaţia epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative
┌────┬─────────┬───┬────────────┬─────────┬────────────────┐
│ │ │ │ │ │Cuantumul │
│ │ │ │ │ │indemnizaţiei │
│ │ │ │ │ │(lei) (75% din │
│ │ │ │ │ │drepturile în │
│ │ │ │ │ │bani aferente │
│ │ │ │Numărul şi │Suma │contraprestaţiei│
│ │ │ │data │brută de │activităţii │
│Nr. │Numele şi│ │contractului│plată │sportive, dar nu│
│crt.│prenumele│CNP│de │prevăzută│mai mult de 75% │
│ │ │ │activitate │în │din câştigul │
│ │ │ │sportivă │contract │salarial mediu │
│ │ │ │ │(lei) │brut prevăzut de│
│ │ │ │ │ │Legea bugetului │
│ │ │ │ │ │asigurărilor │
│ │ │ │ │ │sociale de stat │
│ │ │ │ │ │pe anul 2021 nr.│
│ │ │ │ │ │16/2021) │
├────┼─────────┼───┼────────────┼─────────┼────────────────┤
│1 │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼───┼────────────┼─────────┼────────────────┤
│2 │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼───┼────────────┼─────────┼────────────────┤
│....│ │ │ │ │ │
├────┴─────────┴───┴────────────┴─────────┼────────────────┤
│TOTAL │…………… *) │
└─────────────────────────────────────────┴────────────────┘
*) Total sumă ce va fi plătită de agenţia judeţeană pentru plăţi şi inspecţie socială, respectiv a municipiului Bucureşti. Numele şi prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) ................................ Semnătura ............................................... Data ........................... ----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.