Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 131 din 22 martie 2006  privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2006 al Institutului National de Studii si Cercetari pentru Comunicatii - I.N.S.C.C. Bucuresti    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 131 din 22 martie 2006 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2006 al Institutului National de Studii si Cercetari pentru Comunicatii - I.N.S.C.C. Bucuresti

EMITENT: MINISTERUL COMUNICATIILOR SI TEHNOLOGIEI INFORMATIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 289 din 30 martie 2006
Având în vedere prevederile <>art. 24 din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţificã şi dezvoltarea tehnologicã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 324/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în baza <>Legii nr. 292/2002 privind stabilirea modalitãţii de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare,

ministrul comunicaţiilor şi tehnologiei informaţiei emite prezentul ordin.

ART. 1
Se aprobã bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2006 al Institutului Naţional de Studii şi Cercetãri pentru Comunicaţii - I.N.S.C.C. Bucureşti, aflat în coordonarea Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei, potrivit anexei care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli prevãzut la art. 1 reprezintã limite maxime care nu pot fi depãşite decât în cazuri bine justificate şi numai cu aprobarea Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei şi cu avizul Ministerului Finanţelor Publice şi al Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei.
ART. 3
Nerespectarea prevederilor prezentului ordin atrage rãspunderea contravenţionalã în condiţiile legii.
ART. 4
Direcţia economicã, resurse umane şi administrativã din cadrul Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei şi Institutul Naţional de Studii şi Cercetãri pentru Comunicaţii - I.N.S.C.C. Bucureşti vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 5
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul comunicaţiilor şi
tehnologiei informaţiei,
Zsolt Nagy

Bucureşti, 22 martie 2006.
Nr. 131.


ANEXĂ




MINISTERUL COMUNICAŢIILOR ŞI TEHNOLOGIEI INFORMAŢIEI
INSTITUTUL NAŢIONAL DE STUDII ŞI CERCETĂRI PENTRU COMUNICAŢII


BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2006

'ad mii lei 'ad
┌─────────────────────────────────────────┬───┬──────────┬──────────┬──────────┐
│ INDICATORI │Nr.│Realizat │Prevederi │ │
│ │rd.│an 2005 │an 2006 │ % │
│ │ │- mii lei-│- mii lei-│ │
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│ A │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│I. VENITURI TOTALE, din care: │ 01│ 1.695,68│ 1.969,00│ 116,12│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│1. VENITURI DIN EXPLOATARE din care: │ 02│ 1.626,74│ 1.900,00│ 116,80│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│a) Venituri din activitatea de bazã*) │ 03│ 1.626,40│ 1.900,00│ 116,82│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│b) Venituri din alte activitãţi conexe │ │ │ │ │
│activitãţii de cercetare-dezvoltare │ 04│ 0,34│ - │ - │
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│2. VENITURI FINANCIARE │ 05│ 68,94│ 69,00│ 100,09│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│3. VENITURI EXTRAORDINARE │ 06│ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│II. CHELTUIELI TOTALE │ 07│ 1.404,61│ 1.629,35│ 116,00│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│1. Cheltuieli pentru exploatare, │ │ │ │ │
│total, din care: │ 08│ 1.404,59│ 1.629,35│ 116,00│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│a) Bunuri şi servicii │ 09│ 100,59│ 125,00│ 124,27│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│b) Cheltuieli de personal, din care: │ 10│ 978,37│ 1.132,85│ 115,79│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│- cheltuieli cu salariile │ 11│ 696,32│ 813,44│ 116,82│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│- contribuţii de asigurãri sociale de │ │ │ │ │
│ stat │ 12│ 142,82│ 151,62│ 106,16│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│- contribuţii pentru concedii şi │ │ │ │ │
│ indemnizaţii │ 13│ - │ 5,76│ - │
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│- contribuţii de asigurãri de şomaj │ 14│ 19,71│ 19,19│ 97,36│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│- contribuţii de asigurãri sociale de │ │ │ │ │
│ sãnãtate │ 15│ 48,74│ 56,94│ 116,82│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│- contribuţii de asigurãri de accidente │ │ │ │ │
│ de muncã şi boli profesionale │ 16│ 9,03│ 10,56│ 116,94│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│- alte cheltuieli de personal, din care: │ 17│ 61,75│ 75,34│ 122,01│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│- deplasãri, detaşãri │ 18│ 2,12│ 7,00│ 330,18│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│- tichete de masã │ 19│ 59,63│ 68,34│ 114,61│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│c) Cheltuieli de exploatare privind │ │ │ │ │
│ amortizarea şi provizioanele │ 20│ 62,58│ 70,00│ 111,86│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│d) Cheltuieli de protocol │ 21│ 5,98│ 6,79│ 113,54│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│e) Cheltuieli de reclamã şi publicitate │ 22│ 1,37│ 1,59│ 116,06│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│f) Cheltuieli cu sponsorizarea │ 23│ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│g) Cheltuieli prevãzute de art. 21 (3- │ │ │ │ │
│ litera c) din <>Legea nr. 571/2003 │ │ │ │ │
│ privind codul fiscal │ 24│ 10,48│ 15,35│ 146,46│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│h) Alte cheltuieli │ 25│ 245,22│ 277,77│ 113,27│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│2. Cheltuieli financiare, din care: │ 26│ 0,02│ - │ - │
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│- cheltuieli privind dobânzile │ 27│ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│- alte cheltuieli financiare │ 28│ 0,02│ - │ - │
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│3. Cheltuieli extraordinare │ 29│ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│III. REZULTAT BRUT │ │ │ │ │
│ (profit/pierdere) │ 30│ 291,07│ 339,65│ 116,69│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│IV. ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE│ │ │ │ │
│ POTRIVIT LEGII │ 31│ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│V. IMPOZIT PE PROFIT │ 32│ 46,57│ 54,34│ 116,68│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│VI. REZULTATUL NET │ │ │ │ │
│ (profit/pierdere) │ 33│ 244,50│ 285,31│ 116,69│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│VII. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE │ │ │ │ │
│ DIN ANII PRECEDENŢI │ 34│ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│VIII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ │ │ │ │ │
│ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE │ │ │ │ │
│ DIN ANII PRECEDENŢI │ 35│ 244,50│ 285,31│ 116,69│
│(potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobatã prin │ │ │ │ │
│ <>Legea nr. 324/2003 ) din care: │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│a) pentru cointeresarea personalului │ │ │ │ │
│ angajat în activitatea de cercetare- │ │ │ │ │
│ dezvoltare 20% │ 36│ 48,90│ 57,06│ 116,69│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│b) pentru finanţarea dezvoltãrii │ │ │ │ │
│ institutului, în conformitate cu │ │ │ │ │
│ planul de investiţii şi aprobat de │ │ │ │ │
│ organul administraţiei centrale │ │ │ │ │
│ coordonator 25% │ 37│ 61,13│ 71,33│ 116,69│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│c) pentru desfãşurarea activitãţii │ │ │ │ │
│ curente 55% │ 38│ 134,47│ 156,92│ 116,69│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│IX. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, │ │ │ │ │
│ din care: │ 39│ 20,95│ 61,13│ 291,79│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│1. Surse proprii │ 40│ 20,95│ 61,13│ 291,79│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│2. Alocaţii de la bugetul de stat │ │ │ │ │
│ pentru investiţii │ 41│ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│3. Credite bancare pentru investiţii │ 42│ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│- interne │ 43│ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│- externe │ 44│ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│4. Alte surse │ 45│ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│X. CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, │ │ │ │ │
│ din care: │ 46│ 20,95│ 61,13│ 291,79│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│1. Investiţii, inclusiv investiţii în │ │ │ │ │
│ curs la finele anului │ 47│ 20,95│ 61,13│ 291,79│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│2. Rambursãri rate aferente creditelor │ │ │ │ │
│ pentru investiţii │ 48│ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│- interne │ 49│ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│- externe │ 50│ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│XI. DATE DE FUNDAMENTARE │ │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│1. Venituri totale (rd. 01) │ 51│ 1.695,68│ 1.969,00│ 116,12│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│2. Cheltuieli aferente veniturilor totale│ 52│ 1.404,61│ 1,629,35│ 116,00│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│3. Rezultate (+;-)(rd.51 - rd.52) │ 53│ 291,07│ 339,65│ 116,69│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│4. Nr. mediu de personal, total │ │ │ │ │
│ instituit, din care: │ 54│ 38,66│ 40,00│ 103,47│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│- nr. mediu personal de cercetare - │ │ │ │ │
│ dezvoltare │ 55│ 24,66│ 27,00│ 109,49│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│5. Câştigul mediu lunar pe salariat, │ │ │ │ │
│ total instituit**) - lei │ 56│ 1.327,63│ 1.498,60│ 112,88│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│6. Câştig mediu lunar pe personal │ │ │ │ │
│ de cercetare-dezvoltare - lei │ 57│ 1.383,04│ 1.563,03│ 113,00│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│7. Rentabilitatea (rd.53/rd.52*100) │ 58│ 20,72│ 20,84│ 100,57│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│8. Productivitatea muncii pe total │ │ │ │ │
│ personal mii. lei/persoanã │ │ │ │ │
│ (rd.03/rd.54) din care: │ 59│ 42,0695│ 47,5000│ 112,91│
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│9. Rata rentabilitãţii financiare │ 60│ 18,53│ 18,82│ 101,56│
│ rd.35x100 │ │ │ │ │
│ capital propriu │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│10. Plãţi restante-total │ 61│ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────────┼───┼──────────┼──────────┼──────────┤
│11. Creanţe de încasat │ 61│ - │ - │ - │
│ │ │ │ │ │
└─────────────────────────────────────────┴───┴──────────┴──────────┴──────────┘


*) Veniturile previzionate a se realiza din contractele de cercetare
încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii/Autoritatea Naţionalã pentru
Cercetare Ştiinţificã, pentru programul nucleu şi pentru programul "Cercetare
de excelenţã" pe anul 2006, sunt în sumã de 1.350 mii lei, iar cele
previzionate a se realiza din contracte încheiate cu ordonatorii principali
de credite care finanţeazã programe şi proiecte din fonduri proprii, sunt
în sumã de 550 mii lei.
**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fãrã influenţa
sumelor prevãzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de
Administraţie şi a Directorului General.


NOTĂ:
În cheltuielile cu salariile pe anul 2006, s-au cuprins şi:
- suma de 45,742 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor Consiliului de Administraţie;
- suma de 66,325 mii lei, reprezentând drepturile bãneşti ale Directorului General.

-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016