──────
la norme
────────
CERERE
de înregistare în Registrul actuarilor
Subsemnatul/Subsemnata .............., cu domiciliul în .............,
adresa poştalã (dacã este diferitã) ......., numãr de telefon .......,
adresa de e-mail ........., codul numeric personal ............,
posesor/posesoare al/a buletinului/cãrţii de identitate/paşaportului*)
seria ..... nr. ....., eliberat/eliberatã de ..... la data de .......,
solicit înscrierea în Registrul actuarilor.
_______
*) Datele din paşaport sunt necesare doar în cazul cetãţenilor strãini.
Declar pe propria rãspundere urmãtoarele:
- îndeplinesc toate prevederile legale în vigoare pentru a putea fi
înregistrat în Registrul actuarilor;
- nu am interdicţia sã lucrez în instituţii financiare;
- deţin experienţa profesionalã necesarã.
De asemenea, mã oblig la urmãtoarele:
- sã informez Comisia de Supraveghere a Asigurãrilor asupra oricãrei
relaţii de muncã cu un angajator, atât în ceea ce priveşte data începerii,
cât şi data încetãrii relaţiei de muncã;
- sã nu fiu membru al Consiliului de administraţie şi sã nu fac parte din
conducerea executivã a asigurãtorului cu care mã aflu în relaţii de muncã;
- sã anunţ Comisia de Supraveghere a Asigurãrilor, în cel mult 7 zile
calendaristice, despre orice modificare a datelor care au fãcut subiectul
înregistrãrii în Registrul actuarilor.
În acest sens, anexez urmãtoarele documente:
1. curriculum vitae;
2. fotocopie de pe actul de identitate;
3. fotocopie de pe diploma de absolvire - studii superioare de lungã
duratã;
4. fotocopie legalizatã de pe diploma de absolvire - studii actuariale;
5. fotocopie de pe cartea de muncã;
6. fotocopie de pe documentul care atestã plata taxei prevãzute la
<>art. 13 alin. (10) din Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurãri
şi supravegherea asigurãrilor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
7. scrisori de recomandare privind experienţa profesionalã;
8. cazier judiciar şi fiscal;
9. copie legalizatã de pe actul doveditor care atestã certificarea de
actuar obţinutã în altã ţarã (numai pentru persoanele care deţin
certificarea de actuar obţinutã într-o altã ţarã);
10. traducerea legalizatã a documentelor mai sus menţionate (doar în cazul
în care acestea nu sunt în limba românã).
Data Semnãtura
........... .................