ANEXA 6
la norma sanitarã veterinarã
- Model -
AUTORITATEA NAŢIONALÃ SANITARÃ VETERINARÃ
ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR
DIRECŢIA SANITAR-VETERINARÃ
ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR .................
Nr. ........../..........
Referat de evaluare a unitãţii care desfãşoarã activitate/
activitãţi din domeniul hranei pentru animale în
vederea autorizãrii/reautorizãrii sanitare veterinare
Subsemnatul/Subsemnata, ................, responsabil/responsabilã cu nutriţia animalã/medic veterinar oficial în cadrul .................., având în vedere documentaţia înregistratã la ............... cu nr. .......... din data de ............, privind solicitarea emiterii autorizaţiei sanitare veterinare a unitãţii .................... pentru punctul de lucru ....................... din ........................*) şi activitatea ......................... codul CAEN ..............., în conformitate cu prevederile <>Ordonanţei Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activitãţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 215/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al Regulamentului (CE) nr. 183/2005 al Parlamentului European şi al Consiliului din 12 ianuarie 2005 de stabilire a cerinţelor privind igiena furajelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, am verificat unitatea, constatând urmãtoarele:
------------
*) Adresa completã.
1. Clãdiri şi local în funcţiune:
┌───────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────┐
│ Nr. clãdiri │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ Nr. încãperi │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ Suprafaţã │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ Distanţa faţã de perimetrul locuibil │ │
└───────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────┘
2. Caracteristici constructive:
┌───────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────┐
│ Materiale de construcţie: pavimente, pereţi, plafoane │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ Sisteme de aprovizionare cu apã rece şi apã caldã │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ Canalizare │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ Staţii de epurare │ │
└───────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────┘
3. Condiţii de microclimat:
┌───────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────┐
│ Ventilaţie │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ Temperaturã │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ Umiditate │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ Luminozitate │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ Dotarea cu aparaturã de mãsurã şi control, sisteme │ │
│ de înregistrare a temperaturii, umiditãţii etc. │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ Condiţii de depozitare şi de transport, care sã │ │
│ asigure conservarea materiilor prime şi a produselor │ │
│ finite │ │
└───────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────┘
4. Fluxul tehnologic:
┌───────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────┐
│ Spaţii pentru recepţie, producţie, depozitare │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ Dotarea cu utilaje │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ Dotarea cu ustensile │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ Circulaţia materiilor prime şi a produselor finite │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ Ambalaje, circuitul acestora │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ Sisteme de evacuare din incintã a produselor │ │
│ confiscate, a deşeurilor etc. │ │
└───────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────┘
5. Capacitãţi în funcţiune:
┌──────────────────┬──────────────────────────────────────────────────────────┐
│ de producţie │ │
├──────────────────┼─────────────────────────────────────────┬────────────────┤
│ de depozitare │pentru materii prime │ │
│ ├─────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ │pentru semifabricate │ │
│ ├─────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ │pentru produse finite │ │
│ ├─────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ │pentru materii prime, produse sechestrate│ │
│ ├─────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ │pentru deşeuri tehnologice │ │
└──────────────────┴─────────────────────────────────────────┴────────────────┘
6. Dotarea cu materiale şi mijloace pentru dezinfecţie, combaterea insectelor şi a rozãtoarelor:
.................................................................
.................................................................
.................................................................
.................................................................
7. Asigurarea ustensilelor şi a materialelor pentru igiena personalului:
┌───────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────┐
│Spãlãtoare pentru mâini │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│Sãpun lichid, substanţe dezinfectante, prosop │ │
│din hârtie etc. │ │
└───────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────┘
8. Grupuri sanitare:
┌───────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────┐
│Nr. cabine │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│Dotare │ │
└───────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────┘
9. Vestiare:
┌───────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────┐
│Nr. vestiare │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│Nr. încãperi vestiar │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│Dotare │ │
└───────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────┘
10. Personal muncitor încadrat:
┌───────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────┐
│Nr. total muncitori │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│Nr. total muncitori/schimb │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│Echipa de igienizare/Nr. muncitori │ │
└───────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────┘
11. Organizare, funcţionare, încadrare laborator uzinal:
┌───────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────┐
│Nr. spaţii │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│Nr. secţii (profil) │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│Dotare/Secţie │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│Nr. personal │ │
└───────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────┘
12. Elaborarea şi aplicarea programelor în conformitate cu procedurile operaţionale standard de sanitaţie - SSOP - şi analiza riscului şi punctele critice de control - HACCP, a altor proceduri de autocontrol
┌──────────────────┬────────────────────────┬────────┬───────────────────────┐
│Program │Implementat │ │Responsabil │
├──────────────────┼────────────────────────┼────────┼───────────────────────┤
│ │În curs de implementare │ │ │
├──────────────────┴────────────────────────┴────────┼───────────────────────┤
├────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
└────────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────┘
13. Amplasare, noxe, vecinãtãţi:
┌──────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────┐
│ Surse poluante în vecinãtate │ │
│ │ │
│ │ │
│ │ │
│ │ │
└──────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────┘
14. Autorizaţii emise de alte organe abilitate: ..................
..................................................................
..................................................................
..................................................................
..................................................................
15. Alte aspecte:
┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│Tipul de furaj pe care urmeazã │ Speciile de animale cãrora │
│sã îl producã │ le sunt destinate │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘
..................................................................
..................................................................
..................................................................
..................................................................
16. Propuneri:
[] Îndeplineşte condiţiile pentru autorizarea sanitarã veterinarã pentru activitãţile: ................................................................., codul CAEN ..................., specificate în cererea de înregistrare ............, punctul de lucru ....................... .
[] Nu îndeplineşte condiţiile de autorizare sanitarã veterinarã conform prevederilor legislaţiei sanitare veterinare în vigoare.
[] Nu corespunde activitãţii/activitãţilor ................................................ clasei CAEN declarate.
Responsabil nutriţie animalã/Medic veterinar oficial,
.....................................................
(numele în clar, semnãtura şi ştampila)
Reprezentantul legal al unitãţii,
.......................................
(numele în clar, semnãtura şi ştampila)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
17. Concluzii:
[] Îndeplineşte condiţiile şi se emite autorizaţia sanitarã veterinarã/autorizaţia sanitarã veterinarã provizorie nr. ..................., data ............., pentru activitatea/activitãţile ............................, punctul de lucru ..............................
[] Nu corespunde activitãţii/activitãţilor ..................... codului CAEN declarat ..................
Responsabil nutriţie animalã/Medic veterinar oficial,
....................................................
(nume şi prenume în clar, semnãtura şi ştampila)
Director executiv,
....................................
(nume şi prenume în clar, semnãtura şi ştampila)
ANEXA 7
la norma sanitarã veterinarã
- Model -
AUTORITATEA NAŢIONALÃ SANITARÃ VETERINARÃ
ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR
DIRECŢIA SANITAR-VETERINARÃ
ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR ....................
Autorizaţie sanitarã veterinarã
Nr. ...../........
Directorul executiv al Direcţiei Sanitar-Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor ...................., având în vedere cererea şi documentaţia pentru emiterea autorizaţiei sanitare veterinare, înregistrate cu nr. ........... din data de ............................., la ............................., pentru unitatea .........................., cu sediul social în localitatea ..............................., str. ................... nr. ..........., sectorul/judeţul ..............................................., punctul de lucru ......................., adresa punctului de lucru ..........................................*), cu activitatea/activitãţile ...............................................................................**),
*) Adresa completã.
**) Denumirea activitãţilor şi codul CAEN.
în baza Referatului de evaluare, înregistrat sub nr. ........... din data de ............... la ...............,
în temeiul prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activitãţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 215/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale Regulamentului (CE) nr. 183/2005 al Parlamentului şi al Consiliului din 12 ianuarie 2005 de stabilire a cerinţelor privind igiena furajelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
dispune:
Autorizarea sanitarã veterinarã
a unitãţii .........................., cu sediul social în localitatea ................................, str. ................................................... nr. ....., sectorul/judeţul ..................................., punctul de lucru ..............................................., adresa punctului de lucru .......................................*), pentru urmãtoarele activitãţi:
---------
*) Adresa completã.
1. .................................................................;
2. .................................................................;
3. ............................................................. .**)
------------
**) Denumirea activitãţilor şi codul CAEN.
Nerespectarea condiţiilor sanitare veterinare care au stat la baza emiterii prezentei autorizaţii, schimbarea profilului sau efectuarea altor activitãţi atrage, dupã caz, suspendarea temporarã ori anularea autorizaţiei sanitare veterinare, precum şi sancţionarea conform legislaţiei în vigoare.
Numãrul de identificare conform cap. II din Regulamentul (CE) nr. 183/2005 :
.............................................
Director executiv,
....................................
(semnãtura şi ştampila)
ANEXA 8
la norma sanitarã veterinarã
- Model -
AUTORITATEA NAŢIONALÃ SANITARÃ VETERINARÃ
ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR
DIRECŢIA SANITAR-VETERINARÃ
ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR .................................
Autorizaţie sanitarã veterinarã provizorie
Nr. ......./.........
Directorul executiv al Direcţiei Sanitar-Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor ......................, având în vedere cererea şi documentaţia pentru emiterea autorizaţiei sanitare veterinare, înregistrate cu nr. ..................... din data de .........................., la .........................................., pentru unitatea ................................, având sediul social în localitatea .................................., str. ...................... nr. ..........., sectorul/judeţul ....................................., punctul de lucru ............................., adresa punctului de lucru ...................................................*), cu activitatea/activitãţile ........................................................................**),
------------
*) Adresa completã.
**) Denumirea activitãţilor şi codul CAEN.
în baza Referatului de evaluare, înregistrat sub nr. .................... din data de .................... la ......................................,
în temeiul prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activitãţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 215/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale Regulamentului (CE) nr. 183/2005 al Parlamentului şi al Consiliului din 12 ianuarie 2005 de stabilire a cerinţelor privind igiena furajelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
dispune:
Autorizarea sanitarã veterinarã provizorie
a unitãţii ................................., cu sediul social în localitatea ..............................., str. ................................................... nr. ....., sectorul/judeţul ..................................., punctul de lucru ..............................................., adresa punctului de lucru ....................................*), pentru urmãtoarele activitãţi:
------------
*) Adresa completã.
1. ................................................................;
2. ................................................................;
3. ..............................................................**),
------------
**) Denumirea activitãţilor şi codul CAEN.
deoarece în urma evaluãrii punctului de lucru s-a constatat cã unitatea respectã toate cerinţele în ceea ce priveşte infrastructura şi echipamentele.
Autorizaţia sanitarã veterinarã definitivã se acordã dupã efectuarea unei noi evaluãri a punctului de lucru, în termen de 3 luni de la data acordãrii autorizaţiei sanitare veterinare provizorii şi doar dacã unitatea respectã integral toate condiţiile impuse de legislaţia în vigoare.
Prezenta autorizaţie sanitarã veterinarã provizorie este valabilã 3 luni de la data emiterii, cu posibilitatea prelungirii valabilitãţii acesteia, dar nu mai mult de 6 luni în total.
Numãrul de identificare conform cap. II din Regulamentul (CE) nr. 183/2005 :
.............................................
Director executiv,
............................
(semnãtura şi ştampila)
ANEXA 9
la norma sanitarã veterinarã
- Model -
AUTORITATEA NAŢIONALÃ SANITARÃ VETERINARÃ
ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR
DIRECŢIA SANITAR-VETERINARÃ
ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR .....................
Înregistrare sanitarã veterinarã
Nr. ....... data .......
Directorul executiv al Direcţiei Sanitar-Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor ......................., având în vedere cererea pentru emiterea înregistrãrii sanitare veterinare şi documentaţia înregistratã la .................................... cu nr. ................................ din data de ..................................... ale unitãţii ..............................., cu sediul social ........................................, punctul de lucru ......................................, adresa punctului de lucru ......................................*), cu activitãţile urmãtoare:
----------
*) Adresa completã.
1. ..............................................................;
2. ..............................................................;
3. ..............................................................,
în temeiul prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activitãţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 215/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ale Regulamentului (CE) nr. 183/2005 al Parlamentului şi al Consiliului din 12 ianuarie 2005 de stabilire a cerinţelor privind igiena furajelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
dispune:
Înregistrarea sanitarã veterinarã
a unitãţii ............................................................................., cu sediul social în localitatea ....................................., str. ......................................... nr. ........, sectorul/judeţul ................................, punctul de lucru .........................., adresa punctului de lucru ..............................*), reprezentant legal al unitãţii ..................................., pentru urmãtoarele activitãţi**):
----------
*) Adresa completã.
**) Denumirea activitãţilor şi codul CAEN.
- .............................................................;
- .............................................................;
- ............................................................ .
Nerespectarea condiţiilor sanitare veterinare, schimbarea profilului de activitate sau efectuarea altor activitãţi duce la suspendarea temporarã/anularea înregistrãrii sanitare veterinare şi sancţionarea în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
Numãrul de identificare conform cap. II din Regulamentul (CE) nr. 183/2005 :
.............................................
Director executiv,
....................................................
(numele şi prenumele în clar, semnãtura şi ştampila)
ANEXA 10
la norma sanitarã veterinarã
- Model -
AUTORITATEA NAŢIONALÃ SANITARÃ VETERINARÃ
ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR
DIRECŢIA SANITAR-VETERINARÃ
ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR ..........................
Ordonanţã de suspendare temporarã a
autorizaţiei/înregistrãrii sanitare veterinare
Nr. ............ data .............
Directorul executiv al Direcţiei Sanitar-Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor ............................., în temeiul <>Ordonanţei Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activitãţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 215/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, al Regulamentului (CE) nr. 183/2005 al Parlamentului şi al Consiliului din 12 ianuarie 2005 de stabilire a cerinţelor privind igiena furajelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al Procesului-verbal înregistrat la ................................... cu nr. ....................... din data de ............................, întocmit în baza verificãrii la unitatea ........................, cu sediul social în ..........................................................................*), punctul de lucru ............., adresa punctului de lucru ........................*), reprezentant legal al unitãţii ..................,
----------
*) Adresa completã.
dispune:
Suspendarea temporarã a autorizaţiei/înregistrãrii sanitare veterinare
Începând cu data de ..................., se suspendã temporar activitatea/activitãţile ............................................................................**), desfãşuratã/desfãşurate în baza autorizaţiei/înregistrãrii sanitare veterinare nr. ...................................... din data de .......................... de cãtre unitatea .........................., cu sediul social în ...................................................................*), punctul de lucru ..........................., adresa punctului de lucru .........................................................................*), având numãrul de identificare conform cap. II din Regulamentul (CE) nr. 183/2005 : ....................., şi se eliminã din registrul operatorilor din sectorul hranei pentru animale.
--------
*) Adresa completã.
**) Denumirea activitãţilor şi codul CAEN.
Reluarea activitãţii se efectueazã la solicitarea unitãţii, numai dupã remedierea deficienţelor şi verificarea unitãţii privind asigurarea condiţiilor sanitare veterinare, conform prevederilor legale, pentru activitatea/activitãţile desfãşuratã/desfãşurate.
Neremedierea deficienţelor constatate în termen de un an atrage anularea autorizaţiei/înregistrãrii sanitare veterinare.
Director executiv,
....................................
(numele şi prenumele în clar, semnãtura şi ştampila)
ANEXA 11
la norma sanitarã veterinarã
AUTORITATEA NAŢIONALÃ SANITARÃ VETERINARÃ
ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR
DIRECŢIA SANITAR-VETERINARÃ
ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR ........................
Ordonanţã de retragere a suspendãrii temporare
a autorizaţiei/înregistrãrii sanitare veterinare
Nr. ........ data ..............
Directorul executiv al Direcţiei Sanitar-Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor ......................., în temeiul <>Ordonanţei Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activitãţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 215/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, al Regulamentului (CE) nr. 183/2005 al Parlamentului şi al Consiliului din 12 ianuarie 2005 de stabilire a cerinţelor privind igiena furajelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al Notei de control al activitãţii sanitare veterinare nr. ..................... din data de ......................., întocmitã în urma verificãrii la unitatea ..............................., cu sediul social în ....................................................*), punctul de lucru ................................., adresa punctului de lucru ....................................*), reprezentant legal al unitãţii ....................,
-------------
*) Adresa completã.
dispune:
Retragerea suspendãrii temporare a autorizaţiei/înregistrãrii sanitare veterinare
Începând cu data de ................, se retrage suspendarea temporarã a autorizaţiei/înregistrãrii sanitare veterinare nr. ............ din data de .......................... şi se dispune reluarea activitãţii/activitãţilor .....................................................**), desfãşuratã/desfãşurate în baza autorizaţiei/înregistrãrii sanitare veterinare nr. ................................. din data de ....................... de cãtre unitatea ................................., cu sediul social .........................................*), punctul de lucru ................................, adresa punctului de lucru .............................................*), având numãrul de identificare conform cap. II din Regulamentul (CE) nr. 183/2005 ............................, şi reintroducerea în registrul operatorilor din sectorul hranei pentru animale.
------------
*) Adresa completã.
**) Denumirea activitãţilor şi codul CAEN.
Director executiv,
....................................
(numele şi prenumele în clar, semnãtura şi ştampila)
ANEXA 12
la norma sanitarã veterinarã
AUTORITATEA NAŢIONALÃ SANITARÃ VETERINARÃ
ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR
DIRECŢIA SANITAR-VETERINARÃ
ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR ..........................
Ordonanţã de anulare a autorizaţiei/înregistrãrii sanitare veterinare
Nr. ......... data ..........
Directorul executiv al Direcţiei Sanitar-Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor ........................, în temeiul <>Ordonanţei Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activitãţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 215/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, al Regulamentului (CE) nr. 183/2005 al Parlamentului şi al Consiliului din 12 ianuarie 2005 de stabilire a cerinţelor privind igiena furajelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al Procesului-verbal de constatare nr. ........................ din data de .........................., întocmit în urma verificãrii la unitatea ......................, cu sediul social în ..............................*), punctul de lucru ........................., adresa punctului de lucru ...................*), reprezentant legal al unitãţii ............, având numãrul de identificare conform cap. II din Regulamentul (CE) nr. 183/2005 ..........
-----------
*) Adresa completã.
dispune:
Anularea autorizãrii/înregistrãrii sanitare veterinare
Începând cu data de ..............., se anuleazã autorizarea/înregistrarea sanitarã veterinarã nr. .............. din data de ................ a unitãţii ........................., cu sediul social în .......................... *), punct de lucru ......................., adresa punctului de lucru ..................................... *), şi se eliminã din registrul operatorilor din sectorul hranei pentru animale.
-----------
*) Adresa completã.
Director executiv,
....................................
(numele şi prenumele în clar, semnãtura şi ştampila)
ANEXA 13
la norma sanitarã veterinarã
- Model -
AUTORITATEA NAŢIONALÃ SANITARÃ VETERINARÃ
ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR
DIRECŢIA SANITAR-VETERINARÃ
ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR ..............................
Înregistrare sanitarã veterinarã a
mijloacelor de transport al hranei pentru animale
Nr. ........... data ..........
Mijlocul de transport ..............................., seria .............,
capacitatea .................., nr. de înmatriculare .....................,
proprietatea ..........................................................,
adresa ..................................................................
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Mijlocul de transport: │
├─────┬──────────────────────────┬───────────────────────────────────────┬─────┤
│Nr. 1│Seria │ │ │
│ ├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────┤
│ │Nr. de înmatriculare │ │ │
│ ├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────┤
│ │Capacitatea de transport │ │ │
│ ├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────┤
│ │Proprietatea │ │ │
│ ├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────┤
│ │Adresa proprietarului │ │ │
│ ├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────┤
│ │Destinat transportului de:𗈕. Materii prime de origine │ │
│ │ │vegetalã/mineralã │ │
│ │ ├───────────────────────────────────────┼─────┤
│ │ 𗈖. Furaje medicamentate │ │
│ │ ├───────────────────────────────────────┼─────┤
│ │ 𗈗. Aditivi furajeri │ │
│ │ ├───────────────────────────────────────┼─────┤
│ │ 𗈘. Preamestecuri de aditivi furajeri │ │
│ │ ├───────────────────────────────────────┼─────┤
│ │ 𗈙. Furaje şi furaje combinate │ │
│ ├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────┤
│ │Condiţii de microclimat │Asigurã condiţii de microclimat conform│ │
│ │ │specificaţiilor tehnice ale tipului de │ │
│ │ │furaj transportat │ │
│ ├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────┤
│ │Condiţii de transport │Vrac │ │
│ │ ├───────────────────────────────────────┼─────┤
│ │ │Ambalat/Preambalat │ │
└─────┴──────────────────────────┴───────────────────────────────────────┴─────┘
Se va avea în vedere asigurarea condiţiilor sanitare veterinare în vigoare privind igiena şi siguranţa furajelor înscrise în fişa tehnicã a produsului eliberatã de producãtor.
Mijlocul de transport se înregistreazã pentru ........................*)
---------
*) Se va preciza activitatea pentru care este înregistrat mijlocul de transport.
Prezenta înregistrare sanitarã veterinarã este valabilã atât timp cât mijlocul de transport corespunde scopului pentru care a fost eliberatã înregistrarea sanitarã veterinarã şi îndeplineşte condiţiile sanitare veterinare în vigoare privind igiena şi siguranţa furajelor.
Nerespectarea condiţiilor sanitare veterinare atrage, dupã caz, anularea înregistrãrii sanitare veterinare şi sancţionarea în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
Director executiv,
....................................
(numele şi prenumele în clar, semnãtura şi ştampila)
ANEXA 14
la norma sanitarã veterinarã
- Model -
AUTORITATEA NAŢIONALÃ SANITARÃ VETERINARÃ
ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR
DIRECŢIA SANITAR-VETERINARÃ
ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR ............................
Ordonanţã de anulare a înregistrãrii sanitare veterinare
a mijloacelor de transport al hranei pentru animale
Nr. .......... data ..........
Directorul executiv al Direcţiei Sanitar-Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor ......................, în temeiul <>Ordonanţei Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activitãţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 215/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, al Regulamentului (CE) nr. 185/2005 al Parlamentului şi al Consiliului din 12 ianuarie 2005 de stabilire a cerinţelor privind igiena furajelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al Procesului-verbal înregistrat la ............................................ sub nr. ....................... din data de ........................., întocmit în baza verificãrii mijlocului de transport .............................. seria .................... capacitatea ..................., nr. de înmatriculare ......................, proprietatea .......................*), reprezentantul legal al unitãţii ..........................
---------
*) Adresa completã.
dispune:
Anularea înregistrãrii sanitare veterinare a mijloacelor de transport al hranei pentru animale
Începând cu data de ........................., se anuleazã înregistrarea sanitarã veterinarã nr. ................. din data de .................... a mijlocului de transport ................................. seria ........................ capacitatea .................., nr. de înmatriculare ..........................., proprietatea ................................................*).
---------
*) Adresa completã.
Director executiv,
....................................
(numele şi prenumele în clar, semnãtura şi ştampila)
ANEXA 15
la norma sanitarã veterinarã
- Model -
Notificare de încetare a activitãţii pentru care
s-a eliberat autorizaţia/înregistrarea sanitarã veterinarã
Cãtre
Direcţia Sanitar-Veterinarã şi pentru Siguranţa Alimentelor ..............
Subsemnatul/Subsemnata, ..........................., posesor/posesoare al/a B.I. (C.I) seria ....... nr. ...................., eliberat/eliberatã de ......................, CNP ........................./paşaport nr. ........................, eliberat de ........................., în calitate de .............................**) al unitãţii ..................................., cu sediul social în localitatea ............................., str. ............................ nr. ........., bl. ........, sc. ......., et. ......, ap. ......., judeţul/sectorul ...................................., cod poştal ................, cãsuţa poştalã ................., telefon ...................., fax ..................., e-mail ........................................., având numãr de ordine în registrul comerţului ................................., cod unic de înregistrare .........................., punctul de lucru .........................., adresa punctului de lucru ..................................*), având ca activitate principalã ................................, cod CAEN ..........., şi activitate/activitãţi secundarã/secundare ................................, cod CAEN ................................................
---------
*) Adresa completã.
**) Comerciant/Asociat/Fondator/Administrator/Reprezentant legal.
notific:
Încetarea activitãţii .................., cod CAEN ..........., a unitãţii cu sediul social în localitatea ................................., str. ................................, nr. ........ bl. ......, sc. ....., et. ......, ap. ......., judeţul/sectorul ..........................................., cod poştal ................., cãsuţã poştalã ................., telefon ...................., fax ......................., e-mail ........................, punctul de lucru ........................., adresa punctului de lucru ...................................*), având numãr de ordine în registrul comerţului .........................., cod unic de înregistrare............................., numãrul de identificare conform cap. II din Regulamentul (CE) nr. 183/2005 al Parlamentului European şi al Consiliului din 12 ianuarie 2005 de stabilire a cerinţelor privind igiena furajelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare ........., începând cu data de .................... .
---------
*) Adresa completã.
Data Semnãtura
............ ............
-------