Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Furnizor Anul
┌───┬────────────────────────────────┬─────────────┬─────────┬─────────┬────┐
│Nr.│ Indicator de performanţã*) │ Tip │Semestrul│Semestrul│ An │
│crt│ │ consumator │ I │ II │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
𗈕. │Durata medie de emitere a │casnic │ │ │ │
│ │ofertelor de furnizare - art. 5 ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │alin. (1) lit. a) │necasnic mic │ │ │ │
│ │ ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │necasnic mare│ │ │ │
│ │ ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │total │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
𗈖. │Durata medie de semnare a │casnic │ │ │ │
│ │contractelor de furnizare - ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │art. 5 alin. (1) lit. b) │necasnic mic │ │ │ │
│ │ ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │ecasnic mare │ │ │ │
│ │ ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │total │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
𗈗. │Numãr de contestaţii justificate│casnic │ │ │ │
│ │privind facturarea - art. 8 ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │alin. (1) lit. a) │necasnic mic │ │ │ │
│ │ ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │necasnic mare│ │ │ │
│ │ ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │total │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
𗈘. │Numãr de contestaţii justificate│casnic │ │ │ │
│ │privind facturarea, raportat la ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │numãrul consumatorilor │necasnic mic │ │ │ │
│ │deserviţi - art. 8 alin. (1) ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │lit. a) │necasnic mare│ │ │ │
│ │ ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │total │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
𗈙. │Durata medie de rezolvare a │casnic │ │ │ │
│ │contestaţiilor privind ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │facturarea - art. 8 alin. (1) │necasnic mic │ │ │ │
│ │lit. b) ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │necasnic mare│ │ │ │
│ │ ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │total │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
𗈚. │Numãr de locuri de consum │casnic │ │ │ │
│ │deconectate pentru care │ │ │ │ │
│ │furnizorul solicitã reluarea în ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ 𗈘 ore - art. 9 alin. (2) lit. a)│necasnic mic │ │ │ │
│ │ ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │necasnic mare│ │ │ │
│ │ ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │total │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
𗈛. │Numãr de locuri de consum │casnic │ │ │ │
│ │deconectate pentru care ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │furnizorul solicitã reluarea în │necasnic mic │ │ │ │
│ │mai mult de 4 ore - art. 9 ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │alin. (2) lit. b) │necasnic mare│ │ │ │
│ │ ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │total │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
𗈜. │Numãr de solicitãri de modifi- │casnic │ │ │ │
│ │care a tarifului, rezolvate în ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │mai puţin de 10 zile lucrãtoare │necasnic mic │ │ │ │
│ │- art. 10 alin. (2) ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │necasnic mare│ │ │ │
│ │ ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │total │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
𗈝. │Numãr de petiţii de tipul celor │ │ │ │ │
│ │prevãzute la art. 11 alin. (1), │ │ │ │ │
│ │reprezentând o reclamaţie │ │ │ │ │
│ │justificatã - art. 11 alin. (3) │ │ │ │ │
│ │lit. a) │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
.│Duratã medie de rãspuns la │ │ │ │ │
│ │petiţiile de mai sus-art. 11 │ │ │ │ │
│ │alin. (3)lit. b) │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
.│Duratã medie de transmitere │ │ │ │ │
│ │cãtre operatorul de reţea a │ │ │ │ │
│ │sesizãrilor primite prin fax sau│ │ │ │ │
│ │prin e-mail - art. 13 pct. 1 │ │ │ │ │
│ │lit. a) │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
.│Duratã medie de transmitere │ │ │ │ │
│ │cãtre operatorul de reţea a │ │ │ │ │
│ │sesizãrilor primite în scris, │ │ │ │ │
│ │prin poştã sau direct la │ │ │ │ │
│ │registraturã, inclusiv cele │ │ │ │ │
│ │referitoare la accesul la │ │ │ │ │
│ │reţea - art. 13 pct. 1 lit. b) │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
.│Numãr de consumatori deserviţi │ │ │ │ │
│ │de Serviciul clienţi cu cel mai │ │ │ │ │
│ │mare numãr de consumatori │ │ │ │ │
│ │arondaţi - art. 14 alin. (3) │ │ │ │ │
│ │lit. a) │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
.│Numãr de linii telefonice │ │ │ │ │
│ │disponibile consumatorilor │ │ │ │ │
│ │pentru comunicarea cu │ │ │ │ │
│ │furnizorul - art. 14 alin. (3) │ │ │ │ │
│ │lit. b) │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
.│Numãr de linii telefonice cu │ │ │ │ │
│ │operator 24 de ore din 24 - │ │ │ │ │
│ │art. 14 alin. (3) lit. c) │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
.│Numãr de linii telefonice │ │ │ │ │
│ │gratuite - art. 14 alin. (3) │ │ │ │ │
│ │lit. d) │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
.│Numãr de reclamaţii privind │ │ │ │ │
│ │schimbarea furnizorului - de la │ │ │ │ │
│ │consumatorii proprii - art. 15 │ │ │ │ │
│ │alin. (2) lit. a) │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
.│Numãr de reclamaţii privind │ │ │ │ │
│ │schimbarea furnizorului - de la │ │ │ │ │
│ │consumatorii deserviţi de alt │ │ │ │ │
│ │furnizor - art. 15 alin. (2) │ │ │ │ │
│ │lit. b) │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
.│Numãr de reclamaţii privind │ │ │ │ │
│ │schimbarea furnizorului ajunse │ │ │ │ │
│ │în instanţa de judecatã - │ │ │ │ │
│ │art. 15 alin. (2) lit. c) │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
.│Numãr de reclamaţii privind │ │ │ │ │
│ │schimbarea furnizorului │ │ │ │ │
│ │finalizate în instanţa de │ │ │ │ │
│ │judecatã cu sentinţã defavora- │ │ │ │ │
│ │bilã furnizorului respectiv - │ │ │ │ │
│ │art. 15 alin. (2) lit. d) │ │ │ │ │
└───┴────────────────────────────────┴─────────────┴─────────┴─────────┴────┘
__________ *) Semnificaţia în detaliu a fiecãrui indicator este cea precizatã în textul standardului de performanţã, la referinţa menţionatã în anexã. ANEXA 2
───────
la standardul de performanţã
─────────────────────────────
Indicatori statistici privind activitatea de furnizare
Furnizor Anul
┌───┬────────────────────────────────┬─────────────┬─────────┬─────────┬────┐
│Nr.│ Indicator statistic*) │ Tip │Semestrul│Semestrul│ An │
│crt│ │ consumator │ I │ II │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ 1 │Numãr de contestaţii privind │casnic │ │ │ │
│ │facturarea - art. 8 alin. (3) ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │necasnic mic │ │ │ │
│ │ ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │necasnic mare│ │ │ │
│ │ ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │total │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ 2 │Numãr de contestaţii privind │casnic │ │ │ │
│ │facturarea, raportat la numãrul ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │consumatorilor deserviţi - │necasnic mic │ │ │ │
│ │art. 8 alin. (3) ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │necasnic mare│ │ │ │
│ │ ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │total │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ 3 │Numãr de locuri de consum │casnic │ │ │ │
│ │deconectate pentru neplata ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │contravalorii serviciului de │necasnic mic │ │ │ │
│ │furnizare - art. 9 alin. (4) ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │necasnic mare│ │ │ │
│ │ ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │total │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ 4 │Numãr de solicitãri de │casnic │ │ │ │
│ │modificare a tarifului - ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │art. 10 alin. (4) │necasnic mic │ │ │ │
│ │ ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │necasnic mare│ │ │ │
│ │ ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │total │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ 5 │Numãr total de petiţii primite, │ │ │ │ │
│ │altele decât cele tratate în │ │ │ │ │
│ │alte articole - art. 11 alin. │ │ │ │ │
│ │(5) lit. a) │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ 6 │Numãr de petiţii reprezentând o │ │ │ │ │
│ │solicitare de informaţii sau o │ │ │ │ │
│ │propunere de îmbunãtãţire │ │ │ │ │
│ │referitoare la serviciul de │ │ │ │ │
│ │furnizare - art. 11 alin. (5) │ │ │ │ │
│ │lit. b) │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ 7 │Numãr de petiţii cu subiect │ │ │ │ │
│ │nerelevant: reclamaţii nejusti- │ │ │ │ │
│ │ficate, destinatar greşit, │ │ │ │ │
│ │solicitãri de informaţii care │ │ │ │ │
│ │nu sunt referitoare la serviciul│ │ │ │ │
│ │de furnizare - art. 11 │ │ │ │ │
│ │alin. (5) lit. c) │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ 8 │Numãr de sesizãri privind │ │ │ │ │
│ │intermedierea relaţiei consuma- │ │ │ │ │
│ │tor-operator de reţea - art. 13 │ │ │ │ │
│ │pct. 3 │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ 9 │Numãr de solicitãri ale │ │ │ │ │
│ │consumatorilor de a primi │ │ │ │ │
│ │compensaţii - art. 16 lit. a) │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│Numãr de compensaţii acordate - │ │ │ │ │
│ │art. 16 lit. b) │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│Numãr de neînţelegeri privind │ │ │ │ │
│ │dreptul la compensaţii, aflate │ │ │ │ │
│ │în litigiu - art. 16 lit. c) │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│Numãr de locuri de consum │casnic │ │ │ │
│ │deservite la începutul ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │perioadei - art. 17 lit. a) │necasnic mic │ │ │ │
│ │ ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │necasnic mare│ │ │ │
│ │ ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │total │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│Numãr de locuri de consum │casnic │ │ │ │
│ │preluate în cursul perioadei - ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │art. 17 lit. b) │necasnic mic │ │ │ │
│ │ ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │necasnic mare│ │ │ │
│ │ ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │total │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│Numãr de locuri de consum │casnic │ │ │ │
│ │deservite la sfârşitul ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │perioadei - art. 17 lit. c) │necasnic mic │ │ │ │
│ │ ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │necasnic mare│ │ │ │
│ │ ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │total │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│Numãr de locuri de consum │casnic │ │ │ │
│ │deservite la sfârşitul ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │perioadei, pentru care furni- │necasnic mic │ │ │ │
│ │zorul a încheiat contractele de ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │reţea (transport şi/sau │necasnic mare│ │ │ │
│ │distribuţie) - art. 17 lit. d) ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │total │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│Numãr de contracte de furnizare │casnic │ │ │ │
│ │existente, modificate prin acte ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │adiţionale în cursul perioadei -│necasnic mic │ │ │ │
│ │art. 17 lit. e) ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │necasnic mare│ │ │ │
│ │ ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │total │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│Energie furnizatã (în MWh), pe │casnic │ │ │ │
│ │categorii de consumatori - ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │art. 17 lit. f) │necasnic mic │ │ │ │
│ │ ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │necasnic mare│ │ │ │
│ │ ├─────────────┼─────────┼─────────┼────┤
│ │ │total │ │ │ │
└───┴────────────────────────────────┴─────────────┴─────────┴─────────┴────┘
_________
* Semnificaţia în detaliu a fiecãrui indicator este cea precizatã în textul standardului de performanţã, la referinţa menţionatã în anexã.
ANEXA 3
───────
la standardul de performanţã
────────────────────────────
Indicatori de performanţã garantaţi privind
calitatea serviciului de furnizare
┌────┬──────────────────────────┬────────────────────────────────┬─────────────┐
│Nr. │ │ │Compensaţia │
│crt.│Indicator de performanţã*)│ Nivelul garantat │ în caz de │
│ │ │ │nerealizare a│
│ │ │ │ nivelului │
│ │ │ │ garantat │
├────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │
├────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 1 │Durata de emitere a zile lucrãtoare, în cazul │ │
│ │ofertei de furnizare - │consumatorilor casnici sau │ │
│ │art. 5 alin. (2) │necasnici mici, respectiv 30 de │ │
│ │ │zile calendaristice, în cazul │ │
│ │ │consumatorilor necasnici mari │ 50 lei│
├────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 2 │Timpul de rãspuns la zile calendaristice, în │ │
│ │contestaţia privind │condiţiile prevãzute la art. 7 │ │
│ │factura - art. 8 alin. (2)│alin. (1) │ 50 lei│
├────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 3 │Timpul de comunicare cãtre│ lei, la │
│ │operatorul de reţea a 𗈘 ore │care se │
│ │solicitãrii de reluare a │ │adaugã 35 lei│
│ │furnizãrii - art. 9 │ │pentru │
│ │alin. (3) │ │fiecare zi de│
│ │ │ │întârziere │
├────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 4 │Timpul de rezolvare a zile lucrãtoare, în │ │
│ │solicitãrii de modificare │condiţiile prevãzute la art. 10 │ 30 lei│
│ │a tarifului de furnizare -│alin. (1) │ │
│ │art. 10 alin. (3) │ │ │
├────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 5 │Durata de rãspuns la zile lucrãtoare sau 30 de │ │
│ │petiţii-art. 11 alin. (4) │zile calendaristice, în │ 30 lei│
│ │ │condiţiile prevãzute la art. 11 │ │
│ │ │alin. (2) │ │
├────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 6 │Duratã de transmitere │Ziua lucrãtoare imediat │ │
│ │cãtre operatorul de dis- │urmãtoare, pentru sesizarea │ │
│ │tribuţie a unei sesizãri │primitã de la consumator prin │ │
│ │care face obiectul │e-mail sau fax │ │
│ │art. 12, respectiv cãtre ├────────────────────────────────┤ 50 lei│
│ │consumator a rãspunsului 𗈗 zile lucrãtoare, pentru │ │
│ │primit de la operatorul │sesizarea primitã de la │ │
│ │de distribuţie - art. 13 │consumator în scris pe hârtie │ │
│ │pct. 2 ├────────────────────────────────┤ │
│ │ 𗈗 zile lucrãtoare pentru │ │
│ │ │comunicarea cãtre consumator a │ │
│ │ │rãspunsului primit de la │ │
│ │ │operatorul de reţea │ │
└────┴──────────────────────────┴────────────────────────────────┴─────────────┘
__________
* Semnificaţia în detaliu a fiecãrui indicator este cea precizatã în textul standardului de performanţã, la referinţa menţionatã în anexã.
_________
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.