Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.985 din 8 octombrie 2001  privind modificarea   Ordinului ministrului finantelor nr. 1.801/1995 de aprobare a Nomenclatorului formularelor tipizate pentru stabilirea, evidenta, urmarirea, incasarea si raportarea impozitelor, taxelor si a altor obligatii, precum si al celor care privesc activitatea de trezorerie, bugetara, de control si sanctionare a contraventiilor la normele legale privind disciplina financiara    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.985 din 8 octombrie 2001 privind modificarea Ordinului ministrului finantelor nr. 1.801/1995 de aprobare a Nomenclatorului formularelor tipizate pentru stabilirea, evidenta, urmarirea, incasarea si raportarea impozitelor, taxelor si a altor obligatii, precum si al celor care privesc activitatea de trezorerie, bugetara, de control si sanctionare a contraventiilor la normele legale privind disciplina financiara

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 10 din 10 ianuarie 2002


Ministrul finanţelor publice,
în temeiul prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 7/1995 privind stabilirea regimului unor formulare tipizate din domeniul financiar, aprobatã prin <>Legea nr. 52/1995 , şi ale <>art. 14 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 18/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
având în vedere prevederile <>Ordonanţei Guvernului nr. 82/1998 privind înregistrarea fiscalã a plãtitorilor de impozite şi taxe, referitoare la identificarea contribuabililor dupã codul numeric personal, ale <>Hotãrârii Guvernului nr. 251/2001 pentru modificarea anexelor nr. 2 şi 3 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 18/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, precum şi ale <>Ordonanţei Guvernului nr. 26/2001 pentru modificarea <>Ordonanţei Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creanţelor bugetare, care stabilesc ordinea la plata creanţelor bugetare, precum şi penalitãţi de întârziere pentru unele obligaţii bugetare, menţionate de ordonanta, ţinând seama de necesitatea organizãrii evidentei fiscale analitice a plãtitorilor persoane fizice pe conturi fiscale personale, prevãzutã în <>Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 46/2001 pentru aprobarea Instrucţiunilor privind organizarea evidentei pe plãtitori persoane fizice şi procedura de închidere şi deschidere a evidentei fiscale,
emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se înlocuiesc modelul şi conţinutul formularelor "Adresa de confirmare", cod 14.13.17.99, "Nota de plata", cod 14.13.10.99, "Nota privind compensarea impozitelor, taxelor şi a altor venituri ale bugetului de stat, conform <>art. 86 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 ", cod 14.13.41.99 [din anexa nr. 1 b) la <>Ordinul ministrului finanţelor nr. 1.801/1995 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare] cu anexele nr. 1, 2 şi 3 la prezentul ordin.
ART. 2
Anexa nr. 1 a) la <>Ordinul ministrului finanţelor nr. 1.801/1995 privind stabilirea regimului unor formulare tipizate din domeniul financiar, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se completeazã cu urmãtoarea poziţie:
"Proces-verbal de constatare a implinirii termenului de prescripţie a dreptului de a cere executarea silitã", cod 14.13.39.99.
ART. 3
Anexa nr. 1 b) la <>Ordinul ministrului finanţelor nr. 1.801/1995 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se completeazã cu modelul, caracteristicile de tipãrire, difuzare, utilizare şi de pãstrare a formularului cuprins în anexa nr. 4 la prezentul ordin.
ART. 4
Direcţia generalã de proceduri fiscale, Direcţia generalã de administrare a veniturilor publice şi a monopolurilor, precum şi direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti vor aduce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 5
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu



ANEXA 1

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE REGIM SPECIAL
DIRECŢIA GENERALĂ A FINANŢELOR PUBLICE Seria ....... / Anul 200 ..........
A JUDEŢULUI .......................... Nr. ...............................
Administraţia finanţelor publice .....
Str. ............... nr. .............
Nr. ............. / ..................

Cãtre,
.........................
.........................
.........................


ADRESA DE CONFIRMARE
La adresa dvs. nr. ............ din ............ 200.......... va confirmãm primirea obligaţiilor de plata reprezentând:
1. .................... în suma de........... (...................)
2. .................... în suma de .......... (...................)
3. .................... în suma de .......... (...................)
4. .................... în suma de .......... (...................)
(se va scrie şi în litere)
privind pe ......., cod numeric personal .........,din ........, str. ........ nr. ......, bl. ....., sc. ....., et. ...., ap. ...., cu sediul principal de desfãşurare a activitãţii*): ................................................ va facem cunoscut ca obligaţiile sus-menţionate au fost înregistrate în fişele "Cont fiscal personal" ale contribuabilului mai sus menţionat (s-a întocmit Înştiinţarea de plata nr. .................. din ..................... 200.......... .)

Conducãtorul unitãţii, Contabil,
....................... ....................


──────────────
*) Se completeazã numai în cazul confirmãrii obligaţiilor de plata între unitãţile fiscale teritoriale.

M.F. cod 14.13.17.99 Format A4/t1






ANEXA 2
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ NOTA DE PLATA │
│ │
│ Pentru impozite, taxe
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Numele şi prenumele plãtitorului ............................................│
│ Domiciliul ......................... CNP ....................................│
├──────────┬──────────────┬─────────┬───────────────┬───────────────┬──────────┤
│Natura │ Nr. contului │ Debite │ Majorãri │ Penalitãţi │ Total │
│debitului │ │ │ de întârziere │de întârziere │- lei - │
├──────────┼──────────────┼──┬──────┼──┬────────────┼───┬───────────┼──┬───────┤
│ │ │R │ │R │ │ R │ │R │ │
│ │ ├──┼──────┼──┼────────────┼───┼───────────┼──┼───────┤
│ │ │C │ │C │ │ C │ │C │ │
├──────────┼──────────────┼──┼──────┼──┼────────────┼───┼───────────┼──┼───────┤
│ │ │R │ │R │ │ R │ │R │ │
│ │ ├──┼──────┼──┼────────────┼───┼───────────┼──┼───────┤
│ │ │C │ │C │ │ C │ │C │ │
├──────────┼──────────────┼──┼──────┼──┼────────────┼───┼───────────┼──┼───────┤
│ │ │R │ │R │ │ R │ │R │ │
│ │ ├──┼──────┼──┼────────────┼───┼───────────┼──┼───────┤
│ │ │C │ │C │ │ C │ │C │ │
├──────────┼──────────────┼──┼──────┼──┼────────────┼───┼───────────┼──┼───────┤
│ │ │R │ │R │ │ R │ │R │ │
│ │ ├──┼──────┼──┼────────────┼───┼───────────┼──┼───────┤
│ │ │C │ │C │ │ C │ │C │ │
├──────────┼──────────────┼──┼──────┼──┼────────────┼───┼───────────┼──┼───────┤
│ Total │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│general │ │R │ │R │ │ R │ │R │ │
│ │ ├──┼──────┼──┼────────────┼───┼───────────┼──┼───────┤
│ │ │C │ │C │ │ C │ │C │ │
├──────────┼──────────────┴──┴──────┴──┴────────────┴───┴───────────┴──┴───────┤
│ │ Semnatura ................................... │
│ │ Data ........................................ │
│ │ │
└──────────┴───────────────────────────────────────────────────────────────────┘
M.F.P. 14.13.10.99 Format A6/t1




ANEXA 2

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
DIRECŢIA GENERALĂ A FINANŢELOR PUBLICE Aprobat/data ...............
Administraţia finanţelor publice Director,
Str. ..................................... nr. ...............
Localitatea ................................................
Nr. ............... data ...................................

NOTA
privind compensarea impozitelor, taxelor şi a altor venituri ale bugetului de stat, conform <>art. 86 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996

Prin Referatul nr. .....................................din .....................................s-a aprobat compensarea veniturilor cu obligaţiile de plata scadente şi neachitate de cãtre:
- denumirea plãtitorului ..............................................
- adresa ..............................................................
- codul fiscal/codul numeric personal .................................

I. Veniturile care se compenseazã în contul altor obligaţii de plata la bugetul de stat:


┌──────────────────────────┬────────────────────────┬──────────────────────────┐
│ Denumirea venitului │ Contul venitului │ Lei │
│ care se compenseazã │ │ │
├──────────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────────┤
├──────────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────────┤
├──────────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────────┤
├──────────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────────┤
└──────────────────────────┴────────────────────────┴──────────────────────────┘

II. Veniturile care se sting prin compensare:
┌──────────────────────────┬────────────────────────┬──────────────────────────┐
│Denumirea venitului stins │ Contul venitului │ Lei │
│ prin compensare │ │ │
├──────────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────────┤
├──────────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────────┤
├──────────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────────┤
├──────────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────────┤
└──────────────────────────┴────────────────────────┴──────────────────────────┘

Şef serviciu colectare, Întocmit/data ................

Inspector,

┌─────────────────────────────────────┬────────────────────────────────────────┐
│Administrarea veniturilor statului │ Trezoreria judeteana ......... │
│ │ Înregistrat operaţiunile aprobate la │
│ │ pct. I şi II din │
│ │ nota │
│Director adjunct/Şef administraţie, │ Data ........................ │
│ Şef serviciu (birou), │ Director adjunct trezorerie, │
│ │ Şef serviciu (birou) │
│ │ încasarea şi evidenta veniturilor, │
└─────────────────────────────────────┴────────────────────────────────────────┘
M.F.P. cod 14.13.41.99 Format A4/t1



ANEXA 4

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
DIRECŢIA GENERALĂ A FINANŢELOR PUBLICE Aprobat/data .............
Administraţia finanţelor publice
Str. .......................... nr. ......... Director,
Localitatea .................................
Nr. ......... data .......................... Avizat


────────
Serviciu (Birou) juridic,

PROCES - VERBAL
de constatare a implinirii termenului de prescripţie a dreptului de a cere executarea silitã

Încheiat astãzi, .......... luna .......... anul ......., în baza <>art. 97 şi 98 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin Legea nr. 108/1996, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
Având în vedere ca debitorul ............, cu domiciliul/sediul în localitatea ........, str. ......... nr. ...., bl. ..., sc. ..., et. ..., ap. ....., cod numeric personal/cod fiscal .............., a fost înscris în evidenta fiscalã cu obligaţii de plata cãtre bugetul de stat, constând în ..........., conform titlului executoriu .......... emis de ............, din care a achitat suma de ................ prin .............., termenul de prescripţie a fost întrerupt sau suspendat, dupã caz, în perioada .................... prin ............... .
În urma verificãrilor efectuate s-a constatat ca pentru debitul provenind din ......................... s-a împlinit termenul de prescripţie a dreptului de a cere executarea silitã a acestuia, conform tabelului:





┌─────────────┬─────────────────┬────────────┬──────────────┬──────────────────┐
│Natura │ │ │ Perioada de │ Suma pentru care │
│obligaţiilor │ Începerea │ Suma │ întrerupere/ │ s-a împlinit │
│bugetare │termenului de │datoratã │ suspendare │ termenul de │
│restante │prescripţie │ │ a termenului │ prescripţie a │
│ │(scadenta sau │ │de prescripţie│ dreptului de │
│ │titlul executoriu│ │ │ a cere execu- │
│ │ │ │ │ tarea silitã │
├─────────────┼────┬────┬───────┼─────┬──────┼──────────────┼────────┬─────────┤
│ │anul│luna│ziua │Deb- │Majo- │ │Debitul │Majorarea│
│ │ │ │ │bitul│rare │ │ │de intar-│
│ │ │ │ │ │de în-│ │ │ziere │
│ │ │ │ │ │tarzi-│ │ │ │
│ │ │ │ │ │ere │ │ │ │
├─────────────┼────┼────┼───────┼─────┼──────┼──────────────┼────────┼─────────┤
├─────────────┼────┼────┼───────┼─────┼──────┼──────────────┼────────┼─────────┤
├─────────────┼────┼────┼───────┼─────┼──────┼──────────────┼────────┼─────────┤
├─────────────┼────┼────┼───────┼─────┼──────┼──────────────┼────────┼─────────┤
├─────────────┼────┼────┼───────┼─────┼──────┼──────────────┼────────┼─────────┤
├─────────────┼────┼────┼───────┼─────┼──────┼──────────────┼────────┼─────────┤
├─────────────┼────┼────┼───────┼─────┼──────┼──────────────┼────────┼─────────┤
├─────────────┼────┼────┼───────┼─────┼──────┼──────────────┼────────┼─────────┤
└─────────────┴────┴────┴───────┴─────┴──────┴──────────────┴────────┴─────────┘


Prezentul proces-verbal s-a încheiat în ......................... exemplare, din care ................... .

Conducãtorul unitãţii,
..............................

Şef serviciu evidenta, Şef serviciu colectare,
........................ ............................

Întocmit/data
.....................

Inspector,
......................

Se anexeazã urmãtoarele documente justificative:
........................................................................
1. Denumirea: Proces-verbal de constatare a implinirii termenului de prescripţie a dreptului de a cere executarea silitã
2. Codul: 14.13.39.99
3. Formatul: A4/t2
4. Caracteristici de tipãrire: se tipareste pe ambele fete, în blocuri de 100 de file
5. Se difuzeazã: gratuit
6. Se utilizeazã: pentru cunoaşterea implinirii termenului de prescripţie a dreptului de a cere executare silitã conform <>art. 97 şi 98 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin Legea nr. 108/1996, cu modificãrile şi completãrile ulterioare
7. Se întocmeşte în: 2 exemplare
de: organul de executare
8. Circula: 1 exemplar la debitor
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare.

M.P.P. cod 14.13.39.99 Format A4/t2




──────────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016