Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Având în vedere prevederile: - <>art. 53 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare; - <>art. 44 din Hotãrârea Guvernului nr. 1.066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesionalã a funcţionarilor publici, în temeiul art. 21 alin. (2) şi al <>art. 22 alin. (1) lit. b) şi d) din Legea nr. 188/1999, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, al art. 5 lit. c) şi d) şi <>art. 12 alin. (6) din Hotãrârea Guvernului nr. 1.000/2006 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, republicatã, preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici emite prezentul ordin. ART. I <>Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr. 13.601/2008 pentru aprobarea termenelor şi a formatului standard de transmitere a datelor şi informaţiilor privind planul anual de perfecţionare profesionalã şi fondurile alocate în scopul instruirii funcţionarilor publici, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 14 din 8 ianuarie 2009, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã: 1. Articolul 1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins: "Art. 1. - (1) Se aprobã formatul standard de transmitere a datelor şi informaţiilor privind planul anual de perfecţionare profesionalã şi fondurile alocate în scopul instruirii funcţionarilor publici, denumit în continuare format standard, prevãzut în anexa nr. 1, care face parte integrantã din prezentul ordin. (2) Se aprobã lista cuprinzând domeniile de perfecţionare profesionalã şi tematicile programelor de perfecţionare profesionalã sistematizate, la nivelul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, pe baza propunerilor formulate de autoritãţile şi instituţiile publice centrale şi locale, precum şi codificarea regiunilor şi a judeţelor, prevãzutã în anexa nr. 2, care face parte integrantã din prezentul ordin. (3) Se aprobã instrucţiunile de completare şi transmitere a formatului standard de transmitere a datelor şi informaţiilor privind planul anual de perfecţionare profesionalã şi fondurile alocate în scopul instruirii funcţionarilor publici, prevãzute în anexa nr. 3, care face parte integrantã din prezentul ordin." 2. La articolul 2, dupã alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu urmãtorul cuprins: "(4) În vederea asigurãrii îndeplinirii obligaţiilor privitoare la completarea corectã şi în termenele solicitate a formatului standard, la solicitarea persoanelor interesate, Agenţia poate acorda asistenţã de specialitate şi coordonare metodologicã." 3. La articolul 5, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins: "Art. 5. - (1) Ordonatorii principali de credite din administraţia publicã transmit datele şi informaţiile în format electronic, într-un singur document ataşat, la adresa de e-mail menţionatã la alin. (3), numai în format Excel, cu caractere Times New Roman, corp 12, fãrã diacritice, fãrã sublinieri sau prescurtãri." 4. Anexa se modificã şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1, care face parte integrantã din prezentul ordin. 5. Dupã anexã se introduc douã noi anexe, anexele nr. 2 şi 3, având cuprinsul prevãzut în anexele nr. 2 şi 3, care fac parte integrantã din prezentul ordin. ART. II Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I. Preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, Andras Zsolt Szakal Bucureşti, 25 octombrie 2010. Nr. 1.952. ANEXA 1 (Anexa nr. 1 la <>Ordinul nr. 13.601/2008) FORMATUL STANDARD de transmitere a datelor şi informaţiilor privind planul anual de perfecţionare profesionalã şi fondurile alocate în scopul instruirii funcţionarilor publici
┌───────────────────────────────────────────────────────┬────────────┬─────────┐
│Cod regiune: │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────┤
│Cod judeţ: │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼────────────┴─────────┤
│Instituţia: │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│Numele, prenumele şi funcţia publicã deţinutã de │ │
│persoana numitã în condiţiile art. 15 din Hotãrârea │ │
│Guvernului <>nr. 1066/2008 pentru, aprobarea normelor │ │
│privind formarea profesionalã a funcţionarilor publici:│ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│Telefon: │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│E-mail: │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│Informaţii privind avizul comisiei paritare: │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│Informaţii privind includerea de mãsuri privind │ │
│perfecţionarea profesionalã a funcţionarilor publici │ │
│în acordul colectiv: │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┴──────────────────────┤
│Fonduri alocate: │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────┤
│1. De la bugetul autoritãţii sau instituţiei publice │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│2. Alte surse: │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────┤
│Gradul de corelare dintre planificarea aprobatã, mãsurile efectiv implementate│
│şi rezultatele efectiv obţinute, conform prevederilor art. 21 alin. (1) │
│lit. d) din <>Hotãrârea Guvernului nr. 1066/2008 pentru aprobarea normelor │
│privind formarea profesionalã a funcţionarilor publici: │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Propunerile de imbunãtãţire a sistemului de formare profesionalã a │
│funcţionarilor publici la nivelul autoritãţii sau instituţiei publice conform │
│prevederilor <>art. 21 alin. (1) lit. f) din Hotãrârea Guvernului nr. 1066/2008 │
│pentru aprobarea normelor privind formarea profesionalã a funcţionarilor │
│publici, dacã este cazul: │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
├───────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────────┤
│ Domeniul de perfecţionare │Art. 14 alin. (1) lit. a) din Hotãrârea │
│ profesionalã │Guvernului <>nr. 1.066/2008 pentru aprobarea │
│ │normelor privind formarea profesionalã a │
│ │funcţionarilor publici │
│ ├─────────────────┬────────────────────────────┤
│ │ Funcţii publice│ Nr. funcţionari publici │
├───────────────────────────────┴─────────────────┴────────────────────────────┤
│ 1. Identificate în rapoartele de evaluare │
├───────────────────────────────┬─────────────────┬────────────────────────────┤
│Domeniul 1: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ARHITECTURÃ ŞI URBANISM │de conducere │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Coduri Tematici: │de execuţie │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul 2: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│COMUNICARE ŞI TRANSPARENŢÃ │de conducere │ │
│DECIZIONALÃ │ │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Coduri Tematici: │de execuţie │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul 3: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│DEZVOLTARE PERSONALÃ │de conducere │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Coduri Tematici: │de execuţie │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul 4: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│DEZVOLTARE REGIONALÃ DURABILÃ │de conducere │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Coduri Tematici: │de execuţie │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul 5: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│DREPT ŞI LEGISLAŢIE COMUNITARÃ │de conducere │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Coduri Tematici: │de execuţie │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul 6: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│GESTIONAREA FONDURILOR EXTERNE │de conducere │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Coduri Tematici: │de execuţie │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul 7: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│IT&C TEHNOLOGIA INFORMAŢIEI ŞI │de conducere │ │
│COMUNICAŢIILOR │ │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Coduri Tematici: │de execuţie │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul 8: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│MANAGEMENT │de conducere │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Coduri Tematici: │de execuţie │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul 9: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│POLITICI ŞI AFACERI EUROPENE │de conducere │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Coduri Tematici: │de execuţie │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul 10: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│RESURSE ŞI SERVICII PUBLICE │de conducere │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Coduri Tematici: │de execuţie │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┴─────────────────┴────────────────────────────┤
│ 2. Prioritare conform <>art. 11 din Hotãrârea Guvernului nr. 1.066/2008 pentru │
│aprobarea normelor privind formarea profesionalã a funcţionarilor publici │
├───────────────────────────────┬─────────────────┬────────────────────────────┤
│Domeniul prioritar: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
│ ├─────────────────┼────────────────────────────┤
│MANAGEMENT │de conducere │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Management financiar şi │de execuţie │ │
│contabilitate bugetarã │ │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul prioritar: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
│ ├─────────────────┼────────────────────────────┤
│GESTIONAREA FONDURILOR EXTERNE │de conducere │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Managementul proiectelor │de execuţie │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul prioritar: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
│ ├─────────────────┼────────────────────────────┤
│MANAGEMENT │de conducere │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Management resurselor umane din│de execuţie │ │
│entitãţile publice │ │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul prioritar: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
│ ├─────────────────┼────────────────────────────┤
│IT&C TEHNOLOGIA INFORMAŢIEI ŞI │de conducere │ │
│COMUNICAŢIILOR │ │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │de execuţie │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul prioritar: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
│ ├─────────────────┼────────────────────────────┤
│COMUNICARE ŞI TRANSPARENŢÃ │de conducere │ │
│DECIZIONALÃ │ │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │de execuţie │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul prioritar: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
│ ├─────────────────┼────────────────────────────┤
│DREPT ŞI LEGISLAŢIE COMUNITARÃ │de conducere │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Drept administrativ şi │ │ │
│contencioas administrativ │de execuţie │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
└───────────────────────────────┴─────────────────┴────────────────────────────┘
ANEXA 2 (Anexa nr. 2 la <>Ordinul nr. 13.601/2008) LISTA cuprinzând domeniile de perfecţionare profesionalã şi tematicile programelor de perfecţionare profesionalã sistematizate, la nivelul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, pe baza propunerilor formulate de autoritãţile şi instituţiile publice centrale şi locale, precum şi codificarea regiunilor şi a judeţelor Domenii de perfecţionare profesionalã şi tematici
┌───────┬──────────────────────────────────────────────────────────┐
│ COD │ DENUMIRE DOMENIU │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 1. │Arhitecturã şi urbanism │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 2. │Comunicare şi transparenţã decizionalã │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 3. │Dezvoltare personalã │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 4. │Dezvoltare regionala durabilã │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 5. │Drept şi legislaţie comunitarã │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 6. │Gestionarea fondurilor externe │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 7. │IT&C - Tehnologia Informaţiei şi Telecomunicaţiilor │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 8. │Management │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 9. │Politici şi afaceri europene │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 10. │Resurse şi servicii publice │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 11. │ │
└───────┴──────────────────────────────────────────────────────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Domeniul: 1. ARHITECTURÃ ŞI URBANISM │
├───────┬─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┐
│ COD │ TEMATICI │Numãr │
│ │ │funcţionari│
│ │ │publici │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 1.1. │Administrarea teritoriului │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 1.2. │Amenajarea teritoriului şi urbanism │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 1.3. │Amenajarea şi planificarea peisajului │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 1.4. │Arhitectura peisajului │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 1.5. │Autorizarea lucrãrilor de construcţii │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 1.6. │Conservare şi restaurare arhitecturalã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 1.7. │Management urban │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 1.8. │Proiectare şi planificare urbanã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 1.9. │Verificarea execuţiei lucrãrilor de construcţii, │ │
│ │întreţinere şi reparaţii │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 1.10. │ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 1.11. │ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 1.12. │ │ │
└───────┴─────────────────────────────────────────────────────────┴───────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Domeniul: 2. COMUNICARE ŞI TRANSPARENŢÃ DECIZIONALÃ │
├───────┬─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┐
│ COD │ TEMATICI │Numãr │
│ │ │funcţionari│
│ │ │publici │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.1. │Comunicare intra şi interinstituţionalã în entitãţile │ │
│ │publice │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.2. │Comunicare interpersonalã în cadrul entitãţilor publice │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.3. │Comunicare şi relaţii publice │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.4. │Comunicare în limbi strãine pentru administraţia publicã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.5. │Comunicare publicã şi mass-media │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.6. │Eticã şi integritate │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.7. │Gestionarea documentelor unei instituţii publice │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.8. │Gestionarea informaţiilor clasificate │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.9. │Imaginea şi relaţiile publice instituţionale │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.10. │Marketingul serviciilor publice │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.11. │Medierea şi negocierea în administraţia publicã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.12. │Relaţii europene şi internaţionale │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.13. │Transparenţa decizionalã şi liberul acces la informaţii │ │
│ │de interes public │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.14. │ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.15. │ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.16. │ │ │
└───────┴─────────────────────────────────────────────────────────┴───────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Domeniul: 3. DEZVOLTARE PERSONALÃ │
├───────┬─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┐
│ COD │ TEMATICI │Numãr │
│ │ │funcţionari│
│ │ │publici │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.1. │Coaching-ul - instrument al managementului public modern │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.2. │Comportament şi conduitã publicã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.3. │Dezvoltare abilitaţi şi aptitudini │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.4. │Formare formatori │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.5. │Gândire pozitivã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.6. │Inovaţie şi creativitate │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.7. │Inteligenţã socialã şi emoţionalã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.8. │Managementul competenţelor │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.9. │Managementul stresului │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.10. │Managementul timpului │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.11. │Mentoring (asistenţã profesionalã în dezvoltarea │ │
│ │carierei) │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.12. │Motivarea personalului │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.13. │Tehnici de motivare │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.14. │Tehnici şi programe de dezvoltare personalã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.15. │Teleworking (lucrul de acasã precum şi flexibilitatea │ │
│ │orelor de program şi a desfãşurãrii activitãţii într-o │ │
│ │locaţie prestabilitã) │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.16. │ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.17. │ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.18. │ │ │
└───────┴─────────────────────────────────────────────────────────┴───────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Domeniul: 4. DEZVOLTARE REGIONALÃ DURABILÃ │
├───────┬─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┐
│ COD │ TEMATICI │Numãr │
│ │ │funcţionari│
│ │ │publici │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.1. │Audit energetic │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.2. │Concesionarea, vânzarea sau închirierea bunurilor, │ │
│ │concesionarea de servicii ale unitãţilor administrativ │ │
│ │teritoriale - organizarea şi desfãşurarea licitaţiilor │ │
│ │publice │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.3. │Gestionarea durabilã a domeniului public sau privat al │ │
│ │unitãţilor administrativ teritoriale │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.4. │Dezvoltarea durabilã localã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.5. │Dezvoltarea urbanã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.6. │Ecologia şi protecţia mediului │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.7. │Ingineria dezvoltãrii durabile │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.8. │Ingineria valorificãrii deşeurilor │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.9. │Investiţii şi administrarea patrimoniului │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.10.│Managementul dezvoltãrii durabile │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.11.│Managementul energetic │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.12.│Managementul mediului │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.13.│Protecţia ecosistemelor │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.14.│Protecţia mediului │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.15.│Reconstrucţia ecologicã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.16.│ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.17.│ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.18 │ │ │
└───────┴─────────────────────────────────────────────────────────┴───────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Domeniul: 5. DREPT ŞI LEGISLAŢIE COMUNITARÃ │
├───────┬─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┐
│ COD │ TEMATICI │Numãr │
│ │ │funcţionari│
│ │ │publici │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.1. │Abordare tehnico-legislativã pentru elaborarea şi │ │
│ │publicarea actelor normative │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.2. │Acţiune în revendicare -legile proprietãţii şi rolul │ │
│ │acestora în dezvoltarea comunitãţii │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.3. │Cod fiscal, cod procedurã fiscalã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.4. │Controlul legalitãţii actelor administrative prin │ │
│ │contenciosul administrativ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.5. │Drept administrativ şi contencios administrativ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.6. │Drept şi drept comunitar │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.7. │Drepturile copilului în reglementãrile interne şi │ │
│ │internaţionale │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.8. │Gestionarea drepturilor de autor şi conexe în │ │
│ │administraţia publicã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.9. │Legislaţie cadastru │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.10.│Legislaţie privind regimul proprietãţii │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.11.│Norme şi proceduri de tehnicã legislativã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.12.│Proceduri de aplicare a legilor speciale în │ │
│ │administraţia publicã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.13.│Protecţia juridicã a drepturilor omului - jurisprudenţa │ │
│ │CEDO │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.14.│ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.15.│ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.16.│ │ │
└───────┴─────────────────────────────────────────────────────────┴───────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Domeniul: 6. GESTIONAREA FONDURILOR EXTERNE │
├───────┬─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┐
│ COD │ TEMATICI │Numãr │
│ │ │funcţionari│
│ │ │publici │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 6.1. │Accesarea şi utilizarea instrumentelor/fondurilor │ │
│ │structurale │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤