Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
┌───────────────────────┐┌───────────────────────┐┌──────────────────────────┐
│ RO ││ RO ││ RO │
│ ││ ││ │
│ Prezentul certificat ││ Prezentul certificat ││ ROMÂNIA │
│ este valabil pentru: ││ este valabil pentru: ││ │
│ ┌─┐ ││ ┌─┐ ││MINISTERUL TRANSPORTURILOR│
│ 𗈕│ ││ 𗈕│ ││ CONSTRUCŢIILOR ŞI │
│ ├─┤ ││ ├─┤ ││ TURISMULUI │
│ 𗈖│ ││ 𗈖│ ││ │
│ ├─┤ ││ ├─┤ ││ │
│ 𗈗│ ││ 𗈗│ ││ (STEMA │
│ ┌─────┬┴─┴──┬────┐ ││ ┌─────┬┴─┴──┬────┐ ││ ROMÂNIEI) │
│ │ 4.1.│ 4.2.𗈘.3.│ ││ │ 4.1.│ 4.2.𗈘.3.│ ││ │
│ └──┬──┴─┬───┴┬───┘ ││ └──┬──┴─┬───┴┬───┘ ││ │
│ 𗈙.1.𗈙.2.│ ││ 𗈙.1.𗈙.2.│ ││ │
│ ├────┼────┤ ││ ├────┼────┤ ││ CONSILIER DE SIGURANTA │
│ 𗈚.1 𗈚.2.│ ││ 𗈚.1 𗈚.2.│ ││ TRANSPORT MÃRFURI │
│ └───┬┴┬───┘ ││ └───┬┴┬───┘ ││ PERICULOASE │
│ 𗈛│ ││ 𗈛│ ││ │
│ ├─┤ ││ ├─┤ ││ │
│ 𗈜│ ││ 𗈜│ ││ │
│ ├─┤ ││ ├─┤ ││ │
│ 𗈝│ ││ 𗈝│ ││ │
│┌───────┴─┴───────────┐││┌───────┴─┴───────────┐││ │
││UN 1202 UN1203 UN1223││││UN 1202 UN1203 UN1223│││ │
│└─────────────────────┘││└─────────────────────┘││ │
│ Nota: ││ Nota: ││ │
│Se vor anula grupele ││Se vor anula grupele ││ │
│de mãrfuri pentru care ││de mãrfuri pentru care ││ │
│certificatul nu este ││certificatul nu este ││ │
│valabil ││valabil ││ CERTIFICAT DE PREGÃTIRE │
│ ││ ││ PROFESIONALÃ │
│ Seria Nr. ││ Seria Nr. ││ │
│ ││ ││ │
└───────────────────────┘└───────────────────────┘└──────────────────────────┘
┌─────────────────────────┐┌─────────────────────┐┌───────────────────────────┐
│ RO ││ RO ││ RO │
│ ││ ││ │
│ ROMÂNIA ││Emis de Ministerul ││ ROMÂNIA │
│ ││Transporturilor, ││MINISTETUL TRANSPORTURILOR │
│MINISTERUL TRANSPORURILOR││Construcţiilor şi ││ CONSTRUCŢIILOR ŞI │
│ CONSTRUCŢIILOR ŞI ││Turismului prin .....││ TURISMULUI │
│ TURISMULUI ││.....................││ │
│ ││ ││ │
│ CERTIFICATUL ││ ││ │
│DE PREGÃTIRE PROFESIONALÃ││ DIRECTOR GENERAL ││ CERTIFICAT │
│ A CONSILIERULUI DE ││ ││DE PREGÃTIRE PROFESIONALÃ A│
│ SIGURANTA PENTRU ││ ││CONSILIERULUI DE SIGURANTA │
│TRANSPORTUL___________DE ││Data eliberãrii:.....││PENTRU TRANSPORTUL_________│
│MÃRFURI PERICULOASE ││Valabil pana la......││DE MÃRFURI PERICULOASE │
│ ││ ││ │
│Numele:................. ││ ││ │
│Prenumele:.............. ││Valabilitatea ││Numele:....................│
│C.N.P:.................. ││prezentului certifi- ││Prenumele:.................│
│Data şi locul naşterii: ││cat se prelungeşte ││C.N.P.:....................│
│........................ ││pana la .............││Data şi locul naşterii:....│
│Naţionalitatea:......... ││ ││Valabil pana la:...........│
│ ││ ││Primit de:.................│
│ ││Emitent:.............││ │
│Se certifica prin prezen-││ ││ARR, AFER şi ANR prelucrea-│
│tul document ca titularul││ ││za date cu caracter perso- │
│a absolvit exeamenul prin││ DIRECTOR GENERAL, ││nal în scopul gestionãrii │
│care se atesta calitatea ││ ││unei baze de date cu privi-│
│de consilier de siguranta││ ││re la operatorii de tran- │
│pentru transportul marfu-││ ││sport şi persoanele fizice │
│rilor periculoase, precum││ ││direct implicate în activi-│
│şi pentru operaţiuni de ││ ││tatea de transport şi │
│încãrcare, descãrcare ││ ││furnizeazã informaţii în- │
│depozitare temporarã, ││ ││stitutiilor cu care conlu- │
│ambalare,etichetare sau ││Semnatura titularului││creazã în exercitarea │
│expediere de mãrfuri ││ ││atribuţiilor. │
│periculoase. ││ ││Titularul prezentului │
│ ││ ││certificat beneficiazã de │
│ ││ ││drepturile conferite de │
│ ││ ││art. 13-18 din │
│ Seria Nr. ││ Seria Nr. ││<>Legea nr. 677/2001 │
│ ││ ││ Semnatura: │
│ ││ ││ Seria Nr. │
└─────────────────────────┘└─────────────────────┘└───────────────────────────┘
ANEXA 2
───────
(Anexa D la regulament)
───────────────────────
RAPORT DE INCIDENT/ACCIDENT:
I. Model pentrul transportul pe cai navigabile al mãrfurilor periculoase:
1. Data incidentului/accidentului:
2. Ora:
3. Locul (de exemplu: km):
4. Mãrfuri periculoase implicate:
5. Codul mãrfurilor periculoase:
6. Denumirea mãrfurilor periculoase:
7. Tipul ambalajelor [containere de volum mediu (IBC)] aplicate:
8. Ambalaje aprobate [containere de volum mediu (IBC)]:
[] Da [] Nu
codul ambalajului/codul IBC:
9. Tipul mijlocului de transport implicat:
10. Scurta descriere a incidentului/accidentului:
a) cum s-a întâmplat accidentul (descrierea exactã a pagubei):
b) cauzele posibile (de exemplu: eroare tehnica şi/sau eroare umanã şi/sau
condiţii meteorologice):
c) propuneri pentru mãsuri care sa previnã asemenea accidente în viitor:
11. Cantitãţile de marfa pierdute (kg) şi, dacã este cazul,
radioactivitatea pentru materialele radioactive (B(q)) şi simbolul
chimic al nuclidului radioactiv:
12. Felul incidentului/accidentului:
[] pierdere de substanţe
[] foc
[] explozie
[] explozie cu foc ulterior
13. Persoane ranite ca urmare a deversarii de mãrfuri periculoase:
[] Nu [] Da
14. Alte detalii:
Data .................................
Semnatura ............................"
II. Model pentru transportul feroviar şi rutier al mãrfurilor
periculoase conform paragrafului 1.8.5 RID/ADR:
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Operator de transportator/Administrator al infrastructurii feroviare: │
│....................................................................... │
│ │
│Adresa: │
│....................................................................... │
│ │
│Numele persoanei de contactat: ........................................ │
│....................................................................... │
│ │
│Tel:...................... Fax: ....................................... │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
(Autoritatea competenta va inlatura aceasta pagina de coperta înaintea
transmiterii raportului)
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
𗈕. Mod │
├─────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────┤
│[]Feroviar │[]Rutier │
│ ─────── │ ────── │
│ Numãrul vagonului(facultativ) │ Numãrul de înmatriculare al │
│ │ vehiculului(facultativ │
├─────────────────────────────────────┴──────────────────────────────────┤
𗈖. Data şi locul evenimentului │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Anul:....... Luna:........ Ziua: ........ Ora: ......... │
├─────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────┤
│Feroviar │Rutier │
│──────── │────── │
│[] Statia │[] Zona locuita │
│[] Statia de triaj/de formare a │[] Locul de încãrcare/descãrcare/ │
│ trenului │ transbordare │
│[] Linia de încãrcare/descãrcare/ │[] Drum deschis │
│ transbordare │ Localitatea/Ţara:.............. │
│Localitatea/Ţara: ............... │ │
│sau │ │
│[] Linie descrisã │ │
│ Descrierea liniei:............ │ │
│ Kilometri: ................... │ │
├─────────────────────────────────────┴──────────────────────────────────┤
𗈗. Topografia │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│[] Panta/inclinare │
│[] Tunel │
│[] Pod/pasaj inferior de nivel │
│[] Intersectie │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
𗈘. Condiţii meteorologice deosebite │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│[] Ploaie │
│[] Ninsoare │
│[] Gheaţa │
│[] Ceata │
│[] Furtuna │
│[] Vijelie │
│[] Temperatura: ..................°C │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
𗈙. Descrierea evenimentului │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│[] Deraiere/ieşire în afarã drumului │
│[] Coleziune │
│[] Rasturnare/rostogolire │
│[] Incendiu │
│[] Explozie │
│[] Pierderi │
│[] Defectiune tehnica │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Alte detalii ale evenimentului: │
│....................................................................... │
│....................................................................... │
│....................................................................... │
│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
𗈚. Mãrfuri periculoase implicate │
├──────┬─┬─────┬──────────┬────────┬──────────┬──────────────────────────┤
│Nr. │C│Grupa│Cantitatea│Mijlocul│Materialul│ Tip de defect │
│ONU 1)│l│ de │estimatã │ de │mijlocului│ al mijlocului │
│ │a│amba-│de produs │reţinere│ de │ de reţinere 4) │
│ │s│lare │pierdutã │ 3) │reţinere │ │
│ │a│ │(kg sau l)│ │ │ │
│ │ │ │ 2) │ │ │ │
├──────┼─┼─────┼──────────┼────────┼──────────┼──────────────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼─┼─────┼──────────┼────────┼──────────┼──────────────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼─┼─────┼──────────┼────────┼──────────┼──────────────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├──────┴─┴─────┴──────────┴──┬─────┴──────────┴──────────────────────────┤
𗈕) Se va indica de asemenea 𗈖) pentru clasa 7, se vor indica valorile │
│denumirea tehnica în cazul │conform criteriilor enunţate la 1.8.5.3. │
│mãrfurilor periculoase │ │
│atribuite unei rubrici │ │
│colective la care se aplica │ │
│dispoziţia specialã 274 │ │
├────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────┤
𗈗) Se va indica numãrul 𗈘) Se va indica numãrul corespunzãtor │
│corespunzãtor 𗈕 Pierderi │
𗈕 Ambalaj 𗈖 Incendiu │
𗈖 RMV 𗈗 Explozie │
𗈗 Ambalaj mare 𗈘 Defect de structura │
𗈘 Container mic │ │
𗈙 Vagon │ │
𗈚 Vehicul │ │
𗈛 Vagon-cisterna │ │
𗈜 Vehicul-cisterna │ │
𗈝 Vagon-baterie │ │
Vehicul-baterie │ │
Vagon cu cisterne │ │
│ demontabile │ │
Cisterna demontabila │ │
Container mare │ │
Container-cisterna │ │
CGEM │ │
Cisterna mobila │ │
│ │ │
├────────────────────────────┴───────────────────────────────────────────┤
𗈛. Cauza evenimentului (dacã este cunoscutã cu claritate) │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│[] Defect tehnic │
│[] Arimare necorespunzãtoare a încãrcãturii │
│[] Cauze operationale(exploatare feroviara) │
│[] Altele: │
│....................................................................... │
│....................................................................... │
│....................................................................... │
│....................................................................... │
│....................................................................... │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
𗈜. Consecinţele evenimentului │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Vãtãmare corporalã cauzatã de mãrfurile periculoase implicate: │
│────────────────────────────────────────────────────────────── │
│[] Morţi (numãr: ................) │
│[] Rãniţi (numãr: ...............) │
│ │
│Pierdere de produs: │
│─────────────────── │
│[] Da │
│[] Nu │
│[] Risc iminent de pierdere de produs │
│ │
│Deteriorãri ale echipamentelor sau a mediului: │
│────────────────────────────────────────────── │
│[] Suma estimatã a deteriorarii ≤ 50000 Euro │
│[] Suma estimatã a deteriorarii > 50000 Euro │
│ │
│Intervenţia autoritãţilor: │
│────────────────────────── │
│[] Da [] Evacuarea de persoane timp de cel puţin trei ore │
│ din cauza prezentei mãrfurilor periculoase │
│ [] Închiderea cãilor de circulaţie publice timp de cel │
│ puţin trei ore din cauza prezentei mãrfurilor │
│ periculoase │
│[] Nu │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Dacã este necesar, autoritatea competenta poate cere informaţii
suplimentare.
ANEXA 3
───────
(Anexa E la regulament)
──────────────────────
RAPORT ANUAL
al consilierului de siguranta
conform prevederilor art. 1.8.3.3 din RID/ADR
1. DATELE DE IDENTIFICARE ALE ÎNTREPRINDERII
────────────────────────────────────────────
Denumire:
Sediu:
C.U.I.
Tel:
Fax:
email:
Puncte de lucru:
(Nota: se vor mentiona datele tuturor punctelor de lucru ale
întreprinderii)
2. DATE DE IDENTIFICARE ALE CONSILIERULUI(-LOR) DE SIGURANTA:
────────────────────────────────────────────────────────────
Nume:
Prenume:
CNP:
Act. identitate, seria/numãr:
Certificat de consilier de siguranta, serie/numãr:
(Nota: se vor mentiona datele tuturor consilierilor de siguranta ai
întreprinderii)
3. MENŢIONAREA ACTIVITÃŢILOR RELEVANTE ŞI A MODURILOR DE TRANSPORT
──────────────────────────────────────────────────────────────────
[] Încãrcare [] Transport rutier
[] Descãrcare [] Transport feroviar
[] Transport [] Transport pe cai navigabile interioare
4. ACTIVITÃŢILE MENŢIONATE LA PCT. 3 FAC PARTE DIN OPERAŢIUNI DE
TRANSPORT ÎN TRAFIC:
────────────────────────────────────────────────────────────────
judeţean (%)
naţional (%)
în U.E.(%)
în alte state (%)
5. INFORMAŢII PRIVIND ACTIVITÃŢILE ŞI CANTITÃŢILE RELEVANTE DE MÃRFURI
──────────────────────────────────────────────────────────────────────
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ ÎNCÃRCARE │
├─────────┬────────────────────────┬──────────────────────────────────────┤
│ │ cantitatea │ punct de încãrcare │
│ clasa │ (tone/ an sau mc/ an) │ │
├─────────┼────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────────┴──────────────────────────────────────┤
│ TOTAL │ │
└─────────┴───────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ DESCÃRCARE │
├─────────┬────────────────────────┬──────────────────────────────────────┤
│ │ cantitatea │ punct de descãrcare │
│ clasa │ (tone/ an sau mc/ an) │ │
├─────────┼────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────────┴──────────────────────────────────────┤
│ TOTAL │ │
└─────────┴───────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ TRANSPORT │
├─────────┬────────────────────────┬──────────────────────────────────────┤
│ │ cantitatea │ cantitatea în tone x km/an │
│ clasa │ în tone/an │ │
├─────────┼────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
└─────────┴────────────────────────┴──────────────────────────────────────┘
6. LISTA VEHICULELOR RUTIERE UTILIZATE
─────────────────────────────────────
┌─────────────┬─────────┬───────────┬────────────┬────────────────────┐
│ nr. │deţinãtor│ tipul │masa maxima │ tip certificat de │
│înmatriculare│ │vehiculului│ autorizata │ agreare │
├─────────────┼─────────┼───────────┼────────────┼────────────────────┤
├─────────────┼─────────┼───────────┼────────────┼────────────────────┤
├─────────────┼─────────┼───────────┼────────────┼────────────────────┤
└─────────────┴─────────┴───────────┴────────────┴────────────────────┘
7. MODURI DE TRANSPORT UTILIZATE
────────────────────────────────
┌─────────────────────────────────┬────────────────────┐
│ rutier (%) │ │
├─────────────────────────────────┼────────────────────┤
│ feroviar (%) │ │
├─────────────────────────────────┼────────────────────┤
│pe cai navigabile interioare (%) │ │
├─────────────────────────────────┼────────────────────┤
│ altele (%) │ │
└─────────────────────────────────┴────────────────────┘
8. TIPURI DE RECIPIENTE UTILIZATE LA TRANSPORT
──────────────────────────────────────────────
[] Containere
[] Containere cisterna
[] Colete
[] Recipiente mari pentru vrac
[] Cisterne
[] Recipiente pentru gaze
[] Vagoane cisterna
[] Cisterne demontabile
[] Altele
[] Vagoane de marfa
9. LISTA EVENIMENTELOR (ACCIDENTE. INCIDENTE SAU ABATERI GRAVE)
SURVENITE PE PARCURSUL ANULUI, ÎN TIMPUL TRANSPORTULUI, ÎNCÃRCÃRII SAU
DESCÃRCÃRII MÃRFURILOR PERICULOASE
────────────────────────────────────────────────────────────────────────
┌────────────┬─────────────────────────────────────────────────┐
│ DATA │ LOCUL EVENIMENTULUI │
├────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
├────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
├────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
└────────────┴─────────────────────────────────────────────────┘
10. INFORMARE GENERALÃ PRIVIND ACTIVITÃŢILE CONSILIERULUI(-LOR)
DE SIGURANTA
───────────────────────────────────────────────────────────────
10.1 Pregãtirea angajaţilor
───────────────────────────
Numãrul de angajaţi aflaţi în punctul de lucru unde se desfãşoarã
activitatea precizatã la pct. 3:
Numãrul de angajaţi implicaţi în activitatea precizatã la pct. 3:
Au fost pregatiti profesional angajaţii implicaţi în desfãşurarea
activitãţilor precizate la pct. 3:
DA [] NU []
Pregãtirea profesionalã a angajaţilor a fost menţionatã în fişele de
protecţie a muncii şi în dosarele cu acte personale ale acestora:
DA [] NU []
În cazul în care rãspunsul este negativ, detalierea mãsurilor luate de
conducerea întreprinderii pentru a remedia aceasta deficienta.
Descrierea, dacã este cazul, a pregãtirii profesionale efectuate (durata
în ore, numãr de cursanţi, conţinut, alte informaţii relevante)
11. INFORMAŢII DE ORDIN GENERAL PRIVIND ACTIVITÃŢILE CONSILIERULUI (-LOR)
DE SIGURANTA
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────
┌───────────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────┐
𗈕. Au fost examinate de consilierul de siguranta procedurile pentru│[]DA │
│identificarea mãrfurilor periculoase în vederea transportului? │[]NU │
│ │ │
│Observaţii: │[]Nu este│
│ │cazul │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
𗈖. Au fost examinate de consilierul de siguranta procedurile │[]DA │
│referitoare la luarea în considerare a tuturor particularitatilor │[]NU │
│mãrfurilor de transportat atunci când sunt achiziţionate vehicule? │ │
│ │ │
│Observaţii: │[]Nu este│
│ │cazul │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
𗈗. Au fost examinate de consilierul de siguranta procedurile de │[]DA │
│verificare a echipamentelor utilizate la transportul, încãrcarea │ │
│sau descãrcarea mãrfurilor periculoase? │[]NU │
│ │ │
│Observaţii: │[]Nu este│
│ │cazul │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
𗈘. Au fost examinate de consilierul de siguranta procedurile de │[] DA │
│punere în aplicare a mãsurilor de urgenta adecvate şi, dupã caz, │[] NU │
│de redactare a raportului, în cazul accidentelor, incidentelor sau │ │
│abaterilor grave constatate în timpul transportului, încãrcãrii sau│ │
│descãrcãrii mãrfurilor periculoase? │ │
│ │ │
│Observaţii: │[]Nu este│
│ │cazul │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
𗈙. A fost verificata de consilierul de siguranta implementarea │[] DA │
│mãsurilor necesare prevenirii repetarii accidentelor, incidentelor │[] NU │
│sau abaterilor grave din timpul transportului, încãrcãrii sau │ │
│descãrcãrii mãrfurilor periculoase? │ │
│ │ │
│Observaţii: │[]Nu este│
│ │cazul │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
𗈚. Au fost examinate de consilierul de siguranta procedurile │[]DA │
│referitoare la luarea în considerare a prescripţiilor legale şi a │[]NU │
│particularitatilor referitoare la transportul mãrfurilor │ │
│periculoase la alegerea şi utilizarea sub-contractorilor sau a │ │
│terţilor? │ │
│ │ │
│Observaţii: │[]Nu este│
│ │cazul │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
𗈛. A fost verificat de consilierul de siguranta faptul ca │[]DA │
│personalul implicat în transportul, încãrcarea sau descãrcarea │[]NU │
│mãrfurilor periculoase dispune de proceduri şi instrucţiuni de │ │
│lucru detaliate │ │
│ │ │
│Observaţii: │[]Nu este│
│ │cazul │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
𗈜. A fost examinata de consilierul de siguranta adoptarea de mãsuri│[]DA │
│în scopul sensibilizarii la riscul inerent transportului, │[]NU │
│încãrcãrii sau descãrcãrii mãrfurilor periculoase? │ │
│ │ │
│Observaţii: │[]Nu este│
│ │cazul │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
𗈝. A fost examinat de consilierul de siguranta modul în care se │[]DA │
│verifica existenta la bordul vehiculelor a documentelor şi │[]NU │
│echipamentelor care trebuie sa însoţeascã transportul, precum şi │ │
│conformitatea acestora cu prevederile legale? │ │
│ │ │
│Observaţii: │[]Nu este│
│ │cazul │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
. A fost evaluatã de consilierul de siguranta implementarea │[]DA │
│procedurilor de verificare a respectãrii prescripţiilor referitoare│[]NU │
│la încãrcarea şi descãrcarea mãrfurilor periculoase? │ │
│ │ │
│Observaţii: │ │
│ │[]Nu este│
│ │cazul │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
. A fost verificata de consilierul de siguranta existenta │[]DA │
│planului de securitate indicat în capitolul 1.10.3.2 din RID/ADR? │[]NU │
│ │ │
│Observaţii: │[]Nu este│
│ │cazul │
└───────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────┘
___________
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.