Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul prevederilor <>art. 11 alin. (5) din Hotãrârea Guvernului nr. 208/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice şi a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, având în vedere dispoziţiile <>art. 196 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ministrul finanţelor publice emite urmãtorul ordin: ART. I <>Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 585/2005 pentru aprobarea modelelor unor formulare utilizate în domeniul colectãrii creanţelor fiscale, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 443 din 25 mai 2005, se modificã dupã cum urmeazã: 1. Modelul formularului "Chitanţã nr. ..................." - MFP-ANAF cod 14.13.11.99 - formular cu regim special de înseriere şi de numerotare - din anexa la <>Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 585/2005 se înlocuieşte conform anexei nr. 1 la prezentul ordin. 2. Modelul formularului "Proces-verbal de adjudecare pentru bunuri imobile sau pentru ansamblu de bunuri" - MFP-ANAF cod 14.13.36.99/a - formular cu regim special de înseriere şi de numerotare - din anexa la <>Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 585/2005 se înlocuieşte conform anexei nr. 2 la prezentul ordin. 3. Modelul formularului "Proces-verbal de adjudecare pentru bunuri mobile" - MFP-ANAF cod 14.13.36.99 - formular cu regim special de înseriere şi de numerotare - din anexa la <>Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 585/2005 se înlocuieşte conform anexei nr. 3 la prezentul ordin. ART. II Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezentul ordin. ART. III Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul finanţelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu Bucureşti, 14 noiembrie 2006. Nr. 1.929. ANEXA 1
MODEL
[SIGLA]
REGIM SPECIAL
MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE Seria ...........
AGENTIA NATI0NALA DE ADMINISTRARE FISCALA
CHITANTA nr. .......*2)
D.G.F.P. ...... A.F.P........
Str. ...... Nr. ..... Localitatea ...... Nume si prenume/denumire debitor ....
In baza*1) ............................. Domiciliu/sediu in
localitatea .......... Str. .........
Nr. ...... bl. ..... sc. ... ap. ....
sector/judet .............
Alte date de identificare a
debitorului*3) .............
Unitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica
................................................
In conformitate cu prevederile art. 110 alin. (1) din Ordonanta Guvernului
nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile
si completarile ulterioare, s-au incasat:
┌─────────────────┬────────────────────────────────────────────────┬──────┬────┐
│Natura obligatiei│Numarul de evidenta a platii*4) │Termen│Suma│
│ bugetare │ │ de │(in │
│ │ │plata │lei)│
├─────────────────┼────────────────────────────────────────────────┼──────┼────┤
│*5)......restant/│ │ │ │
│ curent ││_|_│_|_|_│_|_│_|_|_|_│_|_|_|_|_|_│_│_|_|_│_|_│ │ │ │
├─────────────────┼────────────────────────────────────────────────┼──────┼────┤
│Majorari de │ │ │ │
│intarziere ││_|_│_|_|_│_|_│_|_|_|_│_|_|_|_|_|_│_│_|_|_│_|_│ │ │ │
├─────────────────┼────────────────────────────────────────────────┼──────┼────┤
│ │ │ │ │
├─────────────────┴────────────────────────────────────────────────┼──────┼────┤
│ TOTAL │ │ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────┴────┘
(totalul sumei de lei in litere)
Am platit*6) ............. Am primit*7) .........
*1) Se vor mentiona: denumirea documentului, numarul, data si emitentul.
*2) Se emite pentru fiecare creanta a bugetului de stat pe tipuri de
impozite si scadente.
*3) Se inscrie: codul de indentificare fiscala (codul de inregistrare
fiscala, codul numeric personal, numarul de identificare fiscala, sau codul
unic de inregistrare, dupa caz).
*4) Numarul de evidenta a platii se va inscrie obligatoriu pe documentul
reprezentand plata efectuata de contribuabil.
*5) Se va completa denumirea creantei principale reprezentand impozit,
taxa, contributie ori alt venit al bugetului de stat.
*6) Semnatura debitorului.
*7) Semnatura casierului.
1. Denumire: Chitanta. 2. Cod: 14.13.11.99. 3. Format A5/t1. 4. Caracteristici de tiparire: se tipareste pe o singura fata, in carnete de 100 de file, copie si original, de culori diferite, inseriate. 5. Se difuzeaza: gratuit. 6. Se utilizeaza: in baza <>art. 110 alin. (1) din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. 7. Se intocmeste: in 2 exemplare de organul de incasare 8. Circula: 1 exemplar la contribuabil (originalul) 1 exemplar ramane in carnet la emitent. 9. Se arhiveaza: la unitatea fiscala dupa utilizarea completa a carnetului.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Cod M.F.P. 14.13.11.99
Tiparit la C.N. "Imprimeria Nationala" S.A. Format A5/t1
ANEXA 2
MODEL
SIGLA Regim special
MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
DGFP/Directia regionala vamala ............/AFP ............/
Str. ...........nr. ......... Localitatea ..................
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Dosar de executare nr. ........../.........
Nr. .............. din ...............
PROCES VERBAL DE ADJUDECARE
PENTRU BUNURI IMOBILE
SAU PENTRU ANSAMBLU DE BUNURI
Incheiat astazi ....... luna .... anul ...... ora .........
In temeiul <>art. 162 alin. (1) din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind
Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile
ulterioare,
Conform procesului verbal de licitatie nr. ...... din data de ........
emis de ........ s-a valorificat prin vanzare la licitatie*1) ...........
Debitor: Cumparator:
...................... ..........................
....................... ..........................
(nume, prenume/denumire, forma juridica) (nume, prenume/denumire, forma
cod de identificare fiscala*2) ......... juridica)
....................................... cod de identificare fiscala*2)
..............................
str. ........ nr. ......... str. ........... nr. .........
localitatea ............................ localitatea ..................
judetul ................................ judetul ......................
Datele de identificare a bunului (imobil sau ansamblu de bunuri):
- cladire in suprafata de .......... compusa din .......... si construita
din ........ stare de uzura/elemente particulare ................ situata
in localitatea ............ str. .............. nr. ..........
- teren*3) .......... in suprafata de ........ situat in ............
str. .............. nr. ........
- alte bunuri .............................................................
...........................................................................
Adjudecarea s-a facut la pretul de adjudecare de ..........(lei) pentru
care s-a calculat TVA in suma de ......................... (lei).
Daca debitorul este inregistrat ca platitor de taxa pe valoarea adaugata,
in conformitate cu prevederile art. 128 alin. (3) lit. b) din Legea
nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile ulterioare,
bunurile imobile sechestrate se vor valorifica cu taxa pe
valoarea adaugata calculata prin aplicarea cotei standard de 19%, sau,
dupa caz, a cotei reduse de 9% asupra bazei de impozitare determinata
potrivit legii, respectiv conform art. 137 si 138 din Codul fiscal.
1. In cazul vanzarii cu plata pretului in intregime, s-au achitat sumele:
- ............. lei, reprezentand taxa de participare la licitatie, cu
chitanta/ordin de plata nr./data ......... in contul nr. ...............;
- ............. lei, reprezentand pretul de adjudecare diminuat cu
valoarea taxei de participare la licitatie, exclusiv TVA aferenta, cu
chitanta/ordin de plata nr./data ......... , in contul nr. ............;
- ........ lei, reprezentand TVA aferenta cu chitanta/ordin de plata
nr./data ......... , in contul nr. .................
2. In cazul vanzarii cu plata pretului in rate:
a) sume achitate:
- ............. lei, reprezentand taxa de participare la licitatie, cu
chitanta/ordin de plata nr./data .......... in contul nr. ..............;
- ............. lei, reprezentand avansul diminuat cu valoarea taxei de
participatie la licitatie, exclusiv TVA aferenta avansului, cu chitanta/
ordin de plata nr./data ......... , in contul nr. ..............;
- ............ lei, reprezentand TVA aferenta avansului*4), cu chitanta/
ordin de plata nr./data ........ in contul nr. ...........................;
b) suma ramasa de plata: ........................................... lei
*5) .......................................................................
Potrivit dispozitiilor art. 161 alin. (2) din Ordonanta Guvernului
nr. 92/2003, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
cumparatorul nu va putea instraina bunul decat dupa plata in intregime a
pretului si a dobanzii stabilite in cazul vanzarii cu plata pretului in rate.
In conformitate cu prevederile art. 162 alin. (1) din Ordonanta Guvernului
nr. 92/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, republicata,
prezentul proces-verbal de adjudecare constituie titlu de proprietate, pe
baza caruia se face inscrierea in Cartea funciara; procesul-verbal de
adjudecare constituie documentul pe baza caruia se emite titlul executoriu
impotriva cumparatorului care nu plateste diferenta de pret, in cazul in care
vanzarea s-a facut cu plata pretului in rate.
Impotriva prezentului inscris, cel interesat poate introduce contestatie
la instanta judecatoreasca competenta, in termen de 15 zile de la comunicare
sau luare la cunostinta, in conformitate cu prevederile art. 169-170 din
<>Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 , republicata, cu modificarile si completarile
ulterioare.
Potrivit dispozitiilor art. 9 alin. (2) lit. d) din Ordonanta Guvernului
nr. 92/2003, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, cand
urmeaza sa se ia masuri de executare silita, nu este obligatorie audierea
contribuabilului.
Prezentul proces-verbal de adjudecare s-a incheiat in ...... exemplare.
Conducatorul organului de executare
Nume si prenume ...................
Semnatura .................
L.S. Cumparator
(sau reprezentantul sau legal)
Nume, prenume, semnatura
Executor fiscal .............................
Nume ....................
Prenume .................
Semnatura ...............
____________
*1) denumirea bunului adjudecat (imobil sau ansamblu de bunuri)
*2) se va mentiona: codul numeric personal, numarul de identificare fiscala,
codul de inregistrare fiscala sau codul unic de inregistrare, dupa caz;
*3) se va mentiona felul terenului
*4) avansul este de minim 50% din pretul de adjudecare a bunului imobil
si TVA aferenta
*5) se va mentiona: numarul ratelor ramase de plata, cuantumul pentru
fiecare rata, dobanda si TVA aferente.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
MFP-ANAF cod 14.13.36.99/a
Tiparit la C.N. "Imprimeria Nationala" S.A. Format A4/t2
1. Denumire: PROCES VERBAL DE ADJUDECARE PENTRU BUNURI IMOBILE SAU PENTRU ANSAMBLU DE BUNURI 2. Cod: 14.13.36.99/a 3. Format: A4/t2 4. Caracteristici de tiparire: formular cu regim special de inseriere si de numerotare, tiparit pe ambele fete, in blocuri a cate 150 file, formate din 50 seturi cu cate 3 file numerotate cu acelasi numar, in culori diferite: albastru - exemplarul 1, rosu - exemplarul 2, verde - exemplarul 3. 5. Se difuzeaza: gratuit 6. Se utilizeaza: in baza <>art. 162 alin. (1) din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare 7. Se intocmeste: in 3 exemplare de organul de executare 8. Circula: 1 exemplar (albastra) la cumparator 1 exemplar (verde) la debitor 9. Se arhiveaza: 1 exemplar (rosu) la dosarul de executare ANEXA 3
MODEL Regim special
SIGLA
MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
DGFP/Directia regionala vamala .........../AFP ............../
Str. ............ nr. ......... Localitatea .................
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Dosar de executare nr. ........./.......
Nr. ................ din ...............
PROCES VERBAL DE ADJUDECARE
PENTRU BUNURI MOBILE
incheiat astazi ...., luna ..... anul ...... ora .........
in temeiul <>art. 162 alin. (4) din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003
privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si
completarile ulterioare,
Conform procesului verbal de licitatie nr. ...... din data de ......
emis de ................. s-a valorificat prin vanzare la licitatie*1)
.......................................................................
Debitor: Cumparator:
...................... ..........................
....................... ..........................
(nume, prenume/denumire, forma juridica) (nume, prenume/denumire, forma
cod de identificare fiscala*2) ........ juridica)
....................................... cod de identificare fiscala*2)
..............................
str. ........ nr. ......... str. ........... nr. .........
localitatea ............................ localitatea ..................
judetul ................................ judetul ......................
- datele de identificare ale bunului mobil ..............................
...........................................................................
- descrierea sumara ....................................................
...........................................................................
__________
*1) denumirea bunului adjudecat;
*2) se va completa codul numeric personal, numarul de identificare fiscala,
codul de inregistrare fiscala sau codul unic de inregistrare, dupa caz
MFP-ANAF cod 14.13.36.99
Tiparit la C.N. "Imprimeria Nationala" S.A. Format A4/t2
Adjudecarea s-a facut la pretul de adjudecare de .......... lei pentru
care s-a calculat T.V.A. in suma de ........ lei.
Daca debitorul este inregistrat ca platitor de taxa pe valoarea adaugata,
in conformitate cu prevederile art. 128 alin. (3) lit. b) din Legea
nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile ulterioare, bunurile
mobile sechestrate se vor valorifica cu taxa pe valoarea adaugata calculata
prin aplicarea cotei standard de 19%, sau, dupa caz, a cotei reduse
de 9% asupra bazei de impozitare determinata potrivit
legii, respectiv conform art. 137 si 138 din Codul fiscal.
Cumparatorul a efectuat plata pretului in intregime, in numerar sau cu
ordin de plata, dupa cum urmeaza:
- ............. lei, reprezentand taxa de participare la licitatie, cu
chitanta/ordin de plata nr./data ............ , in contul nr. ...........;
- ............. lei, reprezentand pretul de adjudecare diminuat cu
valoarea taxei de participare la licitatie, exclusiv TVA aferenta, cu
chitanta/ordin de plata nr./data .......... in contul nr. ...............;
- ............ lei, reprezentand TVA aferenta cu chitanta/ordin de
plata nr./data ........., in contul nr. ...............;
In conformitate cu prevederile art. 162 alin. (4) din Ordonanta Guvernului
nr. 92/2003, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
prezentul proces verbal de adjudecare constituie titlu de proprietate.
Impotriva prezentului inscris, cel interesat poate introduce contestatie
la instanta judecatoreasca competenta, in termen de 15 zile de la comunicare
sau luare la cunostinta, in conformitate cu prevederile art. 169-170 din
<>Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 , republicata, cu modificarile si
completarile ulterioare.
Potrivit dispozitiilor art. 9 alin. (2) lit. d) din Ordonanta Guvernului
nr. 92/2003, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, cand
urmeaza sa se ia masuri de executare silita, nu este obligatorie audierea
contribuabilului.
Prezentul proces verbal de adjudecare s-a incheiat in ...... exemplare.
Conducatorul organului de executare
Nume si prenume ...................
Semnatura ..................
L.S.
Cumparatorul
(sau reprezentantul sau legal)
Nume, prenume, semnatura
L.S.
..............................
Executor fiscal
Nume ...................
Prenume ................
Semnatura ..............
1. Denumire: PROCES VERBAL DE ADJUDECARE PENTRU BUNURI MOBILE 2. Cod: 14.13.36.99 3. Format: A4/t2 4. Caracteristici de tiparire: formular cu regim special de inseriere si de numerotare tiparit pe ambele fete, in blocuri a cate 150 file, formate din 50 seturi cu cate 3 file numerotate cu acelasi numar, in culori diferite: albastru - exemplarul 1, rosu - exemplarul 2, verde - exemplarul 3. 5. Se difuzeaza: gratuit 6. Se utilizeaza: in baza <>art. 162 alin. (4) din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare 7. Se intocmeste: in 3 exemplare de organul de executare 8. Circula: 1 exemplar (albastru) la cumparator 1 exemplar (verde) la debitor 9. Se arhiveaza: exemplarul 2 (rosu) la dosarul de executare -------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.