Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.786 din 23 august 2013  privind aprobarea Corrigendumului nr. 2 la Ghidul solicitantului - Conditii specifice pentru cererea de propuneri de proiecte de tip strategic nr. 165 Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.786 din 23 august 2013 privind aprobarea Corrigendumului nr. 2 la Ghidul solicitantului - Conditii specifice pentru cererea de propuneri de proiecte de tip strategic nr. 165 "Imbunatatirea accesului si a participarii grupurilor vulnerabile pe piata muncii" pentru implementarea Programului operational sectorial "Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013"

EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI, PROTECTIEI SOCIALE SI PERSOANELOR VARSTNICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 559 din 3 septembrie 2013
    Având în vedere:
    - Programul operaţional sectorial "Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013", aprobat prin Decizia CE nr. 5.811/2007;
    - Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiară a instrumentelor structurale şi utilizarea acestora pentru obiectivul convergenţă, aprobată cu modificări prin Legea nr. 362/2009, cu modificările şi completările ulterioare;
    - Hotărârea Guvernului nr. 218/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiară a instrumentelor structurale şi utilizarea acestora pentru obiectivul convergenţă, cu modificările ulterioare;
    - Hotărârea Guvernului nr. 457/2008 privind cadrul instituţional de coordonare şi de gestionare a instrumentelor structurale, cu modificările şi completările ulterioare;
    - Hotărârea Guvernului nr. 759/2007 privind regulile de eligibilitate a cheltuielilor efectuate în cadrul operaţiunilor finanţate prin programele operaţionale, cu modificările şi completările ulterioare;
    - Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare;
    - Ordinul ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale şi al ministrului finanţelor publice nr. 1.117/2.170/2010 pentru stabilirea regulilor de eligibilitate şi a listei cheltuielilor eligibile în cadrul operaţiunilor finanţate prin Programul operaţional sectorial "Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013";
    - Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 31/2010 privind aprobarea Manualului de identitate vizuală pentru instrumentele structurale 2007-2013 în România;
    - Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare;
    - Hotărârea Guvernului nr. 875/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare;
    - Hotărârea Guvernului nr. 10/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, cu modificările şi completările ulterioare;
    - Ordinul ministrului muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice nr. 1.545/2013 privind aprobarea Ghidului solicitantului - Condiţii specifice pentru cererea de propuneri de proiecte de tip strategic nr. 165 "Îmbunătăţirea accesului şi a participării grupurilor vulnerabile pe piaţa muncii" pentru implementarea Programului operaţional sectorial "Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013";
    - reglementări comunitare şi naţionale aplicabile,
    în baza art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 10/2013, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice emite următorul ordin:

    ART. 1
    Se aprobă Corrigendumul nr. 2 la Ghidul solicitantului - Condiţii specifice pentru cererea de propuneri de proiecte de tip strategic nr. 165 "Îmbunătăţirea accesului şi a participării grupurilor vulnerabile pe piaţa muncii" pentru implementarea Programului operaţional sectorial "Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013", prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 2
    Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, prin Direcţia generală Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial pentru Dezvoltarea resurselor umane, va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
    ART. 3
    Prezentul ordin modifică Ordinul ministrului muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice nr. 1.545/2013 privind aprobarea Ghidului solicitantului - Condiţii specifice pentru cererea de propuneri de proiecte de tip strategic nr. 165 "Îmbunătăţirea accesului şi a participării grupurilor vulnerabile pe piaţa muncii" pentru implementarea Programului operaţional sectorial "Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013", publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 467 şi 467 bis din 29 iulie 2013, cu modificările ulterioare.
    ART. 4
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                     Ministrul muncii, familiei, protecţiei
                       sociale şi persoanelor vârstnice,
                                Mariana Câmpeanu


    Bucureşti, 23 august 2013.
    Nr. 1.786.


    ANEXĂ


┌───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ SIGLĂ SIGLĂ SIGLĂ SIGLĂ │
│ UNIUNEA EUROPEANĂ GUVERNUL ROMÂNIEI Fondul Social European Instrumente Structurale │
│ M.M.F.P.S.P.V. POSDRU 2007-2013 2007-2013 │
│ AMPOSDRU │
│ │
│ │
│ │
│ CORRIGENDUM Nr. 2 │
│ la Condiţiile specifice pentru cererea de propuneri de proiecte de │
│ tip strategic nr. 165 "Îmbunătăţirea accesului şi │
│ a participării grupurilor vulnerabile pe piaţa muncii" pentru │
│ implementarea Programului operaţional │
│ sectorial "Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013" │
│ │
├────────────────────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────────────┤
│ Varianta iniţială │ Varianta modificată prin corrigendum │
├────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────┤
│ 4.4. Cheltuielile eligibile │ │
│Decontarea costurilor salariale cu personalul │Decontarea costurilor salariale cu personalul │
│(intern sau extern) implicat în managementul │(intern sau extern) implicat în managementul │
│proiectului se va face în limita unui procent din │proiectului se va face în limita unui procent din │
│totalul cheltuielile eligibile ale proiectului, │totalul cheltuielile eligibile ale proiectului, │
│respectiv: │respectiv: │
│ │ │
│┌───────────────────────┬────────────────────────┐ │┌───────────────────────┬────────────────────────┐│
││ │ % │ ││ │ % ││
││ Valoare proiect │ Costuri maximale cu │ ││ Valoare proiect │ Costuri maximale cu ││
││ │managementul proiectului│ ││ │managementul proiectului││
│├───────────────────────┼────────────────────────┤ │├───────────────────────┼────────────────────────┤│
││500.000-1.500.000 EUR │ 12% │ ││ 500.000-1.500.000 EUR │ 12% ││
│├───────────────────────┼────────────────────────┤ │├───────────────────────┼────────────────────────┤│
││1.500.000-2.500.000 EUR│ 10% │ ││1.500.000-3.000.000 EUR│ 10% ││
│└───────────────────────┴────────────────────────┘ │└───────────────────────┴────────────────────────┘│
│ Cap. 7. Procesul de contractare │ │
│(...) │ │
│2. Pentru societăţi comerciale înfiinţate în baza │2. Pentru societăţi comerciale înfiinţate în baza │
│Legii nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, │Legii societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu │
│republicată: │modificările şi completările ulterioare: │
│(...) │(...) │
│d) Bilanţul contabil pentru fiecare din ultimii 2 │d) Bilanţul contabil pentru fiecare din ultimii 3 │
│ani fiscali încheiaţi. Bilanţul contabil trebuie să │ani fiscali încheiaţi. Bilanţul contabil trebuie │
│fie copie a exemplarului depus la organul fiscal în │să fie copie a exemplarului depus la organul │
│raza căruia funcţionează, trebuie să fie vizibil │fiscal în raza căruia funcţionează, trebuie să │
│numărul de înregistrare şi antetul cu datele de │fie vizibile numărul de înregistrare şi antetul │
│identificare complete (în copie conform cu │cu datele de identificare complete (în copie │
│originalul) │conform cu originalul) │
│(...) │(...) │
│3. Pentru organizaţii nonprofit înfiinţate în baza │3. Pentru organizaţii nonprofit înfiinţate în baza│
│OG nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, │Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la │
│cu modificările şi completările ulterioare: │asociaţii şi fundaţii, aprobată cu modificări şi │
│(...) │completări prin Legea nr. 246/2005, cu │
│ │modificările şi completările ulterioare: │
│ │(...) │
│d) Bilanţul contabil pentru fiecare din ultimii 2 │d) Bilanţul contabil pentru fiecare din ultimii 3 │
│ani fiscali încheiaţi. Bilanţul contabil trebuie să │ani fiscali încheiaţi. Bilanţul contabil trebuie │
│fie copie a exemplarului depus la organul fiscal în │să fie copie a exemplarului depus la organul │
│raza căruia funcţionează, trebuie să fie vizibil │fiscal în raza căruia funcţionează, trebuie să fie│
│numărul de înregistrare şi antetul cu datele de │vizibile numărul de înregistrare şi antetul cu │
│identificare complete (în copie conform cu │datele de identificare complete (în copie conform │
│originalul); │cu originalul); │
│(...) │(...) │
│● Declaraţie privind existenţa resurselor adminis- │● Declaraţie privind existenţa resurselor adminis-│
│trative, prin indicarea numărului total de angajaţi │trative, prin indicarea numărului total de │
│în fiecare din ultimii 2 ani; │angajaţi în fiecare din ultimii 3 ani │
├────────────────────────────────────────────────────┴──────────────────────────────────────────────────┤
│ │
│ │
│ │
└───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

                                             --------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016