Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.739 din 9 martie 2011  pentru modificarea Ordinului ministrului administratiei si internelor si al ministrului finantelor publice nr. 712/634/2009 privind aprobarea cheltuielilor eligibile in cadrul axelor prioritare 1, 2 si 3 ale Programului operational Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.739 din 9 martie 2011 pentru modificarea Ordinului ministrului administratiei si internelor si al ministrului finantelor publice nr. 712/634/2009 privind aprobarea cheltuielilor eligibile in cadrul axelor prioritare 1, 2 si 3 ale Programului operational "Dezvoltarea capacitatii administrative"

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 197 din 22 martie 2011

    În temeiul <>art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 15/2008, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al <>art. 10 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    ministrul administraţiei şi internelor şi ministrul finanţelor publice emit urmãtorul ordin:

    ART. I
    Ordinul ministrului administraţiei şi internelor şi al ministrului finanţelor publice nr. 712/634/2009 privind aprobarea cheltuielilor eligibile în cadrul axelor prioritare 1, 2 şi 3 ale Programului operaţional "Dezvoltarea capacitãţii administrative", publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 268 din 24 aprilie 2009, se modificã dupã cum urmeazã:
    1. La articolul 2, litera u) se abrogã.
    2. Articolul 5 va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 5. - (1) Sunt eligibile în cadrul proiectului urmãtoarele cheltuieli privind leasingul pentru mijloace de transport:
    a) cheltuielile privind rata de leasing pentru bunul care face obiectul material al contractului de leasing;
    b) costurile aferente asigurãrii de rãspundere civilã auto (RCA).
    (2) Cheltuielile prevãzute la alin. (1) lit. a) trebuie sã îndeplineascã cumulativ urmãtoarele condiţii:
    a) obiectul material al contractului de leasing este utilizat exclusiv pentru realizarea obiectivului proiectului şi respectã prevederile din contractul/ordinul de finanţare;
    b) utilizatorul de leasing este beneficiarul proiectului;
    c) rata de leasing plãtitã de utilizator este aferentã contractului de leasing şi este justificatã de documente contabile;
    d) valoarea maximã eligibilã nu depãşeşte valoarea de piaţã a bunului care face obiectul contractului de leasing;
    e) rata de leasing este eligibilã doar pentru perioada de finanţare a operaţiunii.
    (3) Cheltuielile prevãzute la alin. (1) lit. b) sunt eligibile dacã sunt în sarcina utilizatorului, conform contractului de leasing.
    (4) Cheltuielile accesorii care intervin într-un contract de leasing, precum asigurãri (cu excepţia RCA), comisioane, dobânzi, taxe şi alte asemenea cheltuieli, nu sunt eligibile.
    (5) Utilizatorul leasingului trebuie sã fie în mãsurã sã dovedeascã faptul cã leasingul a fost metoda cea mai rentabilã pentru a obţine folosinţa bunului."
    3. Articolul 6 va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 6. - Cheltuielile aferente salariilor şi orelor suplimentare pentru personalul având atribuţii în implementarea proiectului/programului se deconteazã conform ordinului/dispoziţiei/contractului de muncã şi proporţional cu procentul prevãzut în fişa postului şi fişa de pontaj."
    4. La articolul 7, alineatul (2) va avea urmãtorul cuprins:
    "(2) Cheltuielile cu deplasarea, mai puţin diurna, sunt eligibile şi pentru experţii solicitaţi de beneficiari în contextul implementãrii proiectului."
    5. Articolul 8 va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 8. - Cheltuielile generale de administraţie sunt eligibile în conformitate cu regulile stabilite de Autoritatea de management, denumitã în continuare AM, în Ghidul solicitantului şi în Manualul de implementare, pe baza costurilor reale cuprinse în documente justificative, în limita a maximum 20% din costurile directe eligibile ale proiectului."
    6. În anexa nr. 1, punctul 18 se abrogã.
    7. În anexa nr. 2, punctele 1.2, 2.10, 3.1 şi 4 vor avea urmãtorul cuprins:
    "1.2. Cheltuieli cu deplasarea
    Cheltuieli cu cazarea, transportul şi diurna efectuate de personalul din cadrul AM, personalul din alte direcţii ale Ministerului Administraţiei şi Internelor (MAI) necesar în gestionarea PO DCA şi personalul din alte direcţii ale MAI care asigurã activitãţi-suport necesare gestionãrii PO DCA, cu ocazia deplasãrilor realizate în scopul gestionãrii programului operaţional.
    ...............................................................
    2.10. Cheltuieli pentru organizarea şi/sau participarea la evenimente de genul conferinţe, seminarii, ateliere de lucru, reuniuni de lucru, cursuri de instruire, activitãţi transnaţionale:
    a) cheltuieli pentru organizarea de evenimente de genul conferinţe, seminarii, ateliere de lucru, reuniuni de lucru, cursuri de instruire, activitãţi transnaţionale, reuniuni ale Comitetului de monitorizare, pentru personalul AM şi personalul din alte direcţii ale MAI implicat în gestionarea PO DCA, personalul din alte direcţii ale MAI care asigurã activitãţi-suport în gestionarea PO DCA, pentru membrii Comitetului de monitorizare a PO DCA, beneficiarii şi potenţialii beneficiari ai PO DCA şi publicul larg;
    b) cheltuieli pentru participarea la evenimente de genul conferinţe, seminarii, ateliere de lucru, reuniuni de lucru, cursuri de instruire, activitãţi transnaţionale pentru personalul AM.
    ..............................................................
    3.1. Cheltuieli pentru dotãri care pot intra în categoria mijloacelor fixe sau a obiectelor de inventar:
    a) cheltuieli privind achiziţia mobilierului de birou, a dotãrilor de birou şi a altor obiecte de inventar pentru uzul personalului din cadrul AM PO DCA;
    b) cheltuieli privind achiziţia de echipamente informatice, de comunicaţii, periferice de calcul şi cablare reţea internã pentru uzul personalului din cadrul AM PO DCA;
    c) cheltuieli privind achiziţia echipamentelor audio-video necesare pentru desfãşurarea activitãţilor de informare şi publicitate referitoare la PO DCA;
    d) cheltuieli pentru achiziţia de instalaţii şi aparaturã necesarã bunei desfãşurãri a activitãţii AM PO DCA.
    ...........................................................
    4. cheltuieli generale de administraţie (eligibile în cadrul proiectelor privind în exclusivitate funcţionarea AM):
    a) cheltuieli privind utilitãţile (energie electricã şi termicã, apã, canalizare, salubritate, gaze naturale);
    b) cheltuieli privind serviciile de comunicaţie (telefon, fax, servicii poştale, curierat rapid, servicii internet);
    c) cheltuieli cu servicii de pazã;
    d) cheltuieli cu achiziţionarea materialelor şi serviciilor de întreţinere a sediului şi a dotãrilor (mobilierului);
    e) cheltuieli cu arhivarea şi securizarea documentelor/ informaţiilor referitoare la managementul, implementarea, monitorizarea şi controlul PO DCA;
    f) cheltuieli cu servicii de întreţinere şi reparaţii ale mijloacelor de transport;
    g) cheltuieli cu achiziţionarea carburanţilor, lubrifianţilor şi consumabilelor pentru mijloacele de transport."
    ART. II
    Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                            Ministrul administraţiei
                                 şi internelor,
                             Constantin-Traian Igaş

                         Ministrul finanţelor publice,
                              Gheorghe Ialomiţianu

                                 --------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016