Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.638 din 26 septembrie 2008  privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli rectificat pe anul 2008 al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.638 din 26 septembrie 2008 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli rectificat pe anul 2008 al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie "Cantacuzino"

EMITENT: MINISTERUL SANATATII PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 787 din 25 noiembrie 2008

Având în vedere prevederile <>art. 15 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor mãsuri financiare în domeniul bugetar, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ale <>art. 2 alin (3) din Legea nr. 292/2002 privind stabilirea modalitãţii de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare şi ale <>art. 24 alin (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţificã şi dezvoltarea tehnologicã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 324/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
vãzând Referatul de aprobare al Direcţiei generale buget şi credite externe nr. E.N. 10.087 din 26 septembrie 2008;
în temeiul <>Hotãrârii Guvernului nr. 862/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii Publice, cu modificãrile ulterioare,

ministrul sãnãtãţii publice emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã bugetul de venituri şi cheltuieli rectificat pe anul 2008 al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie şi Imunologie "Cantacuzino", unitate aflatã în coordonarea Ministerului Sãnãtãţii Publice, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
(1) Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli al institutului prevãzut la art. 1 reprezintã limitã maximã şi nu poate fi depãşit decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea Ministerului Sãnãtãţii Publice şi cu avizul Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse şi al Ministerului Economiei şi Finanţelor.
(2) În cazul în care în execuţie se înregistreazã depãşiri sau nerealizãri ale veniturilor aprobate, institutul nominalizat la art. 1 va putea efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţã aprobaţi.
ART. 3
Nerespectarea prevederilor prezentului ordin atrage rãspunderea contravenţionalã în condiţiile legii.
ART. 4
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sãnãtãţii publice,
Gheorghe Eugen Nicolãescu

Bucureşti, 26 septembrie 2008.
Nr. 1.638.


ANEXĂ

MINISTERUL SĂNĂTĂŢII PUBLICE

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI RECTIFICAT
PE ANUL 2008
al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru
Microbiologie şi Imunologie "Cantacuzino"




┌───────────────────────────────────────────────────────────────┬────┬────────┬─────────┬──────────┬───┐
│ │Nr. │ BVC │ │ BVC │ │
│ INDICATORI │Rând│aprobat │Influenţe│rectificat│ % │
│ │ │ 2008 │ │ 2008 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│ A │ 0 │ 3 │ 2 │ 3 │ 4 │
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│I. VENITURI TOTALE, din care: │ 1 │ 55.622│ 1.200│ 56.822│102│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│1. VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: │ 02 │ 55.472│ 0│ 55.472│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│a) venituri din activitatea de bazã*) │ 03 │ 12.610│ 0│ 12.610│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│b) Venituri din alte activitãţi conexe activitãţii de │ │ │ │ │ │
│ cercetare-dezvoltare │ 04 │ 42.862│ 0│ 42.862│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│2. VENITURI FINANCIARE │ 05 │ 150│ 0│ 150│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│3. VENITURI EXTRAORDINARE │ 06 │ 0│ 1.200│ 1.200│120│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│II. CHELTUIELI TOTALE - total, din care: │ 07 │ 51.334│ 1.200│ 52.534│102│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│1. Cheltuieli de exploatare - total, din care: │ 08 │ 51.040│ 0│ 51.040│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│a) bunuri şi servicii │ 09 │ 24.235│ 0│ 24.235│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│b) cheltuieli de personal, din care: │ 10 │ 22.524│ 0│ 22.524│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│- cheltuieli cu salariile │ 11 │ 16.198│ 0│ 16.198│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│- contribuţii pentru asigurãri sociale de stat │ 12 │ 3.138│ 0│ 3.138│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│- contribuţii pentru asigurãrile de şomaj │ 13 │ 155│ 0│ 155│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│- contribuţii pentru asigurãri de sãnãtate │ 14 │ 887│ 0│ 887│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│- contribuţii pentru asigurãrile de accidente de muncã │ │ │ │ │ │
│ şi boli profesionale │ 15 │ 109│ 0│ 109│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│- contribuţie pentru concedii şi indemnizaţii │ 16 │ 138│ 0│ 138│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│- contribuţii la fondul de garantare a creanţelor salariale │ 17 │ 40│ 0│ 40│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│- contribuţii la fondul de pensii facultative │ 18 │ 0│ 0│ 0│ 0│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│- alte cheltuieli de personal, din care: │ 19 │ 1.859│ 0│ 1.859│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│- tichete de masã │ 20 │ 1.400│ 0│ 1.400│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│- deplasãri, detaşãri │ 21 │ 459│ 0│ 459│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi │ │ │ │ │ │
│ provizioanele │ 22 │ 3.884│ 0│ 3.884│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│d) Cheltuieli de protocol │ 23 │ 29│ 0│ 29│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│e) Cheltuieli de reclamã şi publicitate │ 24 │ 1│ 0│ 1│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│f) Cheltuieli cu sponsorizarea │ 25 │ 30│ 0│ 30│ 0│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│g) cheltuieli prevãzute de art. 21 (3 - litera c) din Legea │ 26 │ 200│ 0│ 200│100│
│ nr. 571/2003 privind Codul fiscal, din care: │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│- tichete de creşã │ 27 │ 0│ 0│ 0│ 0│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│- tichete cadou │ 28 │ 200│ 0│ 200│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│Alte cheltuieli │ 29 │ 137│ 0│ 137│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│ │ │ │ 0│ 0│ 0│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│2. Cheltuieli financiare, din care: │ 30 │ 294│ 0│ 294│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│- cheltuieli cu dobânzile │ 31 │ 1│ 0│ 1│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│- alte cheltuieli financiare │ 32 │ 293│ 0│ 293│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│ │ │ │ 0│ 0│ 0│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│3. Cheltuieli extraordinare │ 33 │ 0│ 1.200│ 1.200│120│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│ │ │ │ 0│ 0│ 0│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│III. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) │ 34 │ 4.288│ 0│ 4.288│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│ │ │ │ 0│ 0│ 0│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│IV. IMPOZIT PE PROFIT │ 35 │ 686│ 0│ 686│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│VI. REZULTATUL NET (profit/pierdere) │ 36 │ 3.602│ 0│ 3.602│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│ │ │ │ 0│ 0│ 0│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI │ 37 │ 0│ 0│ 0│ 0│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR │ 38 │ 3.602│ 0│ 3.602│100│
│ CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI, potrivit <>O.G. nr. 57/2002 │ │ │ │ │ │
│ aprobatã prin <>Legea nr. 324/2003 ), din care: │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│a) pentru cointeresarea personalului │ 39 │ 720│ 0│ 720│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│b) pentru finanţarea dezvoltãrii institutului, în conformitate │ 40 │ 2.161│ 0│ 2.161│100│
│ cu planul de investiţii şi dotãri ale acestuia, aprobat de │ │ │ │ │ │
│ organul administraţiei centrale coordonator │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│c) pentru desfãşurarea activitãţii curente, inclusiv pentru │ │ │ │ │ │
│ cofinanţarea proiectelor │ 41 │ 720│ 0│ 720│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│IX. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: │ 42 │ 9.198│ 1.200│ 10.398│113│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│1. Surse proprii │ 43 │ 9.198│ 0│ 9.198│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│2. Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii │ 44 │ 0│ 1.200│ 1.200│120│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│3. Credite bancare pentru investiţii │ 45 │ 0│ │ 0│ 0│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│- interne │ 46 │ 0│ │ 0│ 0│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│- externe │ 47 │ 0│ │ 0│ 0│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│4. ALTE SURSE │ 48 │ 0│ │ 0│ 0│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│X. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care: │ 49 │ 9.198│ 1.200│ 10.398│113│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului │ 50 │ 9.198│ 1.200│ 10.398│120│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│2. Rambursãri de rate aferente creditelor pentru investiţii │ 51 │ 0│ 0│ 0│ 0│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│- interne │ 52 │ 0│ 0│ 0│ 0│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│- externe │ 53 │ 0│ 0│ 0│ 0│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│X. DATE DE FUNDAMENTARE │ │ │ │ 0│ 0│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│1. Venituri totale (rd. 01) │ 54 │ 55.622│ 1.200│ 56.822│102│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│2. Cheltuieli aferente veniturilor totale │ 55 │ 51.334│ 1.200│ 52.534│102│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│3. Rezultate (+/-)(rd. 54 - rd. 55) │ 56 │ 4.288│ 0│ 4.288│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│4. Numãr mediu de personal - total institut, din care: │ 57 │ 816│ 0│ 816│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│- numãr mediu personal de cercetare-dezvoltare │ 58 │ 275│ 0│ 275│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total institut**) lei │ 59 │ 1.635│ 0│ 1.635│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│6. Câştigul mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare/lei│ 60 │ 2.375│ 0│ 2.375│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│7. Rentabilitatea (rd. 56/rd. 55 x 100) │ 61 │ 8,35│ 0,00│ 8,35│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│8. Productivitatea muncii pe total personal mii lei/pers. │ │ │ │ │ │
│ (rd. 02/rd. 57) │ 62 │ 67,98│ 0,00│ 67,98│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│9. Rata rentabilitãţii financiare rd. 34 x 100/capital propriu │ 63 │ 109,42│ 0,00│ 109,42│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│10. Plãţii restante │ 64 │6.665,40│ 0,00│ 6.665,40│100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────────┼─────────┼──────────┼───┤
│11. Creanţe de încasat │ 65 │4.820,00│ 0,00│ 4.820,00│100│
└───────────────────────────────────────────────────────────────┴────┴────────┴─────────┴──────────┴───┘



--------
*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului, Autoritatea Naţionalã pentru Cercetarea Ştiinţificã, inclusiv programe-nucleu, subvenţia pentru Animaleria Bãneasa, sunt în sumã de 12.610 mii lei, la data de 1 ianuarie 2008, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţeazã programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumã de 0 mii lei.
**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fãrã a influenţa sumele prevãzute pentru plata indemnizaţiilor Consiliului de administraţie şi a directorului general.

NOTĂ:
În cheltuielile cu salariile pentru anul 2008 s-au cuprins şi:
- suma de 108.000 lei reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;
- suma de 99.000 lei reprezentând salariul directorului general.

-------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016