Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Având în vedere Referatul Direcţiei transport naval nr. 45.058/2.199 din 29.04.2024 privind publicarea acceptării Codului internaţional de siguranţă pentru navele care transportă personal industrial (Codul IP), adoptat de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.527(106) a Comitetului de siguranţă maritimă din 10 noiembrie 2022, precum şi a rectificărilor aduse Rezoluţiei MSC.527(106) prin Documentul MSC 106/19/Add.1/Corr.2 al Organizaţiei Maritime Internaţionale din 17 octombrie 2023, ţinând cont de prevederile capitolului XV din Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (SOLAS 1974), la care România a aderat prin Decretul Consiliului de Stat nr. 80/1979, intrat în vigoare prin Rezoluţia MSC.521(106), adoptată la 10 noiembrie 2022, privind amendamentele la Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (capitolul XV) şi ale art. 4 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/1997 privind transportul maritim şi pe căile navigabile interioare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în temeiul art. 9 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 370/2021 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, cu modificările şi completările ulterioare, ministrul transporturilor şi infrastructurii emite prezentul ordin. ART. 1 Se publică Codul internaţional de siguranţă pentru navele care transportă personal industrial (Codul IP), adoptat de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.527(106) a Comitetului de siguranţă maritimă din 10 noiembrie 2022, prevăzută în anexa nr. 1. ART. 2 Se publică rectificările aduse Rezoluţiei MSC. 527(106) prin Documentul MSC 106/19/Add.1/Corr.2 din 17 octombrie 2023, prevăzut în anexa nr. 2 ART. 3 Autoritatea Navală Română va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. ART. 4 Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin. ART. 5 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare la 1 iulie 2024. Ministrul transporturilor şi infrastructurii, Sorin-Mihai Grindeanu Bucureşti, 27 iunie 2024. Nr. 1.531. ANEXA 1 REZOLUŢIA MSC.527(106) din 10 noiembrie 2022 ANEXA 2 ORGANIZAŢIA MARITIMĂ INTERNAŢIONALĂ
┌─────────────────────┬────────────────┐
│COMITETUL DE │MSC 106/19/Add.1│
│SIGURANŢĂ MARITIMĂ │/Corr.2 │
├─────────────────────┼────────────────┤
│a 106-a sesiune │17 octombrie │
│ │2023 │
├─────────────────────┼────────────────┤
│Agenda item 19 │Original: │
│ │engleză │
└─────────────────────┴────────────────┘
Raport al Comitetului de siguranţă maritimă privind a 106-a sesiune a sa Rectificare* REZOLUŢIA MSC.527(106) Codul internaţional de siguranţă pentru navele care transportă personal industrial (Codul IP) ANEXĂ Partea a III-a - Reguli 1 Nota de subsol de la paragraful III/1.3 existent se şterge: " (a se vedea imaginea asociată) " 2 Se introduce următorul paragraf nou III/1.4 după paragraful III/1.3 existent şi se renumerotează paragrafele următoare: "1.4 Fără a aduce atingere cerinţelor paragrafului 1.3, se poate considera că personalul industrial calificat corespunzător, pe baza unui standard acceptabil de administraţie*1), poate fi considerat că îndeplineşte cerinţele funcţionale stabilite la paragraful II/1.2.3. *1) Se face referire la cerinţele de formare din paragraful 5.5 din Recomandările privind pregătirea şi certificarea personalului care deserveşte la bordul unităţilor mobile [Rezoluţia A .1079(28)] sau alte standarde de instruire industriale, cum ar fi cele ale Global Wind Organization (GWO), Offshore Petroleum Industry Training Organization (OPITO) şi Instruirea de bază în domeniul siguranţei offshore şi de urgenţă (acreditată de OPITO). (a se vedea imaginea asociată) " ------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.