Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
ORDIN nr. 1.517 din 10 octombrie 2005 pentru publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, a unor amendamente la memorandumuri de finantare ISPA
EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 929 din 18 octombrie 2005
În temeiul prevederilor <>Hotãrârii Guvernului nr. 208/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice şi a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, cu modificãrile ulterioare,
în conformitate cu prevederile <>art. 28 alin. (2) din Legea nr. 590/2003 privind tratatele,
ministrul finanţelor publice emite urmãtorul ordin:
ART. 1
Se aprobã publicarea în Monitorul Oficial al României, Partea I, a Amendamentului nr. 5 la Memorandumul de finanţare convenit între Guvernul României şi Comisia Europeanã privind asistenţa financiarã nerambursabilã acordatã prin Instrumentul pentru Politici Structurale de Preaderare pentru mãsura "Reabilitarea secţiunii Drobeta-Turnu Severin-Lugoj a drumului naţional DN 6 (faza 2 a proiectului Craiova-Lugoj), România", ratificat prin <>Legea nr. 154/2003 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 323 din 13 mai 2003, cu modificãrile ulterioare, (semnat la Bruxelles la 14 septembrie 2005 şi la Bucureşti la 4 octombrie 2005).
Acest amendament este cuprins în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Autoritatea de management pentru infrastructurã din cadrul Ministerului Finanţelor Publice va urmãri punerea în aplicare a prezentului ordin.
ART. 3
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.
p. Ministrul finanţelor publice,
Mara Rîmniceanu,
secretar de stat
Bucureşti, 10 octombrie 2005.
Nr. 1.517.
ANEXĂ
AMENDAMENTUL Nr. 5
la Memorandumul de finanţare ISPA
2001/RO/16/P/PT/006 "Reabilitarea secţiunii Drobeta-Turnu Severin-Lugoj
a drumului naţional DN 6 (faza 2 a proiectului Craiova-Lugoj), România"
Memorandumul de finanţare ISPA 2001/RO/16/P/PT/006 "Reabilitarea secţiunii Drobeta-Turnu Severin-Lugoj a drumului naţional DN 6 (faza 2 a proiectului Craiova-Lugoj), România" se modificã dupã cum urmeazã:
- Articolul 8 pct. 3 va avea urmãtorul cuprins:
"Condiţii privind plata în avans:
A doua tranşã a plãţii în avans este condiţionatã de:
a) numirea unui manager de proiect în cadrul unitãţii responsabile pentru managementul proiectului din Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Dumuri Naţionale din România;
b) prezentarea de cãtre Beneficiar a unui plan de achiziţie final, care trebuie sã fie aprobat de Comisie;
c) prezentarea unei evaluãri complete a impactului asupra mediului, inclusiv transmiterea documentaţiei relevante, care sã dovedeascã şi sã descrie modul cum:
(i) a fost consultat publicul;
(ii) au fost consultate şi/sau informate alte organisme competente;
(iii) au fost luate în considerare rezultatele consultaţiilor menţionate mai sus;
(iv) nu vor fi afectate de proiect zonele sensibile;
d) transmiterea unui rezumat netehnic al versiunii finale revizuite a studiului de impact asupra mediului, menţionat mai sus;
e) un angajament al Companiei Naţionale de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România privind luarea de mãsuri de corecţie necesare pentru atenuarea impactului proiectului asupra mediului; acest document va conţine o descriere detaliatã a mãsurilor de atenuare prevãzute şi a modului cum ele vor fi puse în aplicare;
f) transmiterea şi publicarea unei autorizaţii de mediu emise de Ministerul Mediului şi Gospodãririi Apelor pe baza evaluãrii impactului asupra mediului, menţionatã mai sus.
Literele c), d), e) şi f) se referã la mãsurã, aşa cum este ea definitã în memorandumul de finanţare iniţial, şi nu include tunelul Plugova şi varianta de ocolire Caransebeş, care au fost incluse într-un amendament anterior."
- Articolul 8 se completeazã cu punctul 7, cu urmãtorul cuprins:
"7. Condiţii referitoare la plãţile intermediare:
Cererea pentru plata intermediarã iniţialã primitã de Comisia Europeanã dupã data de 31 decembrie 2005 (sau plata finalã, dacã nu vor fi primite cereri intermediare dupã aceastã datã) este subiectul urmãtoarelor condiţii, care se referã la tunelul Plugova şi la varianta de ocolire Caransebeş:
a) prezentarea unei evaluãri complete a impactului asupra mediului, inclusiv transmiterea documentaţiei relevante care sã dovedeascã şi sã descrie modul cum:
(i) a fost consultat publicul;
(ii) au fost consultate şi/sau informate alte organisme competente;
(iii) au fost luate în considerare rezultatele consultaţiilor menţionate mai sus;
(iv) nu vor fi afectate de proiect zonele sensibile;
b) transmiterea unui rezumat netehnic al versiunii finale revizuite a studiului de impact asupra mediului, menţionat mai sus;
c) un angajament al Companiei Naţionale de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România privind luarea de mãsuri de corecţie necesare pentru atenuarea impactului proiectului asupra mediului; acest document va conţine o descriere detaliatã a mãsurilor de atenuare prevãzute şi a modului cum ele vor fi puse în aplicare;
d) transmiterea şi publicarea unei autorizaţii de mediu emise de Ministerul Mediului şi Gospodãririi Apelor pe baza evaluãrii impactului asupra mediului, menţionatã mai sus."
---------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: