Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.510 din 10 decembrie 2013  privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli modificat pe anul 2013 al Autoritatii Feroviare Romane - AFER    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.510 din 10 decembrie 2013 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli modificat pe anul 2013 al Autoritatii Feroviare Romane - AFER

EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 789 din 16 decembrie 2013
    În temeiul prevederilor art. 16 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 8 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 626/1998 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Feroviare Române - AFER, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 24/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul transporturilor emite următorul ordin:

    ART. 1
    Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli modificat pe anul 2013 al Autorităţii Feroviare Române - AFER, care funcţionează în subordinea Ministerului Transporturilor, finanţată din venituri proprii, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 2
    (1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli al Autorităţii Feroviare Române - AFER reprezintă limite maxime şi nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea ministrului transporturilor.
    (2) În cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor aprobate, Autoritatea Feroviară Română - AFER poate efectua cheltuieli proporţional cu gradul de realizare a veniturilor.
    ART. 3
    La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului transporturilor, interimar, nr. 1.065/2013 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli rectificat pe anul 2013 al Autorităţii Feroviare Române - AFER, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 575 din 10 septembrie 2013, se abrogă.
    ART. 4
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                 p. Ministrul transporturilor,
                    Manuel Marian Donescu,
                      secretar de stat

    Bucureşti, 10 decembrie 2013.
    Nr. 1.510.

    ANEXĂ

    MINISTERUL TRANSPORTURILOR

                     BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
   modificat pe anul 2013 pentru Autoritatea Feroviară Română - AFER


                                                                               - mii lei -
┌─────┬───────┬─────┬───────────────────────────────────────────────────────────┬──────────┐
│Cap./│Subcap.│Para-│ Denumirea indicatorilor │ Program │
│Titlu│Articol│graf │ │ 2013 │
│ │ │Ali- │ │ │
│ │ │neat │ │ │
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ A │ B │ C │ D │ 1 │
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│00.01│10 │ │VENITURI PROPRII - TOTAL │ 50.095,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│00.02│ │ │I. VENITURI CURENTE │ 49.995,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│29.00│ │ │C. VENITURI NEFISCALE │ 49.995,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│30.00│ │ │C1. VENITURI DIN PROPRIETATE │ 50,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│31.10│ │ │VENITURI DIN DOBÂNZI │ 50,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │03 │ │Alte venituri din dobânzi │ 50,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│33.00│10 │ │C2. VÂNZĂRI DE BUNURI ŞI SERVICII │ 49.945,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│33.10│ │ │VENITURI DIN PRESTĂRI DE SERVICII ŞI ALTE ACTIVITĂŢI │ 49.845,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │08 │ │Venituri din prestări de servicii │ 49.545,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │16 │ │Venituri din valorificarea produselor obţinute din │ 50,00│
│ │ │ │producţia proprie │ │
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │20 │ │Venituri din cercetare │ 50,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │50 │ │Alte venituri din prestări de servicii şi alte activităţi │ 200,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│35.10│ │ │AMENZI, PENALITĂŢI ŞI CONFISCĂRI │ 100,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │50 │ │Alte amenzi, penalităţi şi confiscări │ 100,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│39.10│ │ │II. VENITURI DIN CAPITAL │ 100,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │50 │ │Alte venituri din valorificarea unor bunuri │ 100,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │ │CHELTUIELI - TOTAL │ 56.280,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │ │CHELTUIELI CURENTE │ 53.580,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 10│ │ │Titlul I. CHELTUIELI DE PERSONAL │ 32.795,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │10.01 │ │Cheltuieli salariale în bani │ 24.805,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │01 │Salarii de bază │ 22.375,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │04 │Spor de vechime │ - │
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │05 │Sporuri pentru condiţii de muncă │ 505,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │06 │Alte sporuri │ 45,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │07 │Ore suplimentare │ - │
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │08 │Fond de premii │ - │
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │09 │Prima de vacanţă │ - │
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │12 │Indemnizaţii plătite unor persoane din afara unităţii │ 590,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │13 │Indemnizaţii de delegare │ 600,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │30 │Alte drepturi salariale în bani │ 690,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │10.02 │ │Cheltuieli salariale în natură │ 990,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │01 │Tichete de masă │ 990,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │10.03 │ │Contribuţii │ 7.000,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │01 │Contribuţii pentru asigurările sociale de stat │ 5.260,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │02 │Contribuţii pentru asigurările de şomaj │ 130,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │03 │Contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate │ 1.350,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │04 │Contribuţii pentru asigurările de accidente de muncă │ 52,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │06 │Contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii │ 208,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 20│ │ │Titlul II. BUNURI ŞI SERVICII │ 19.625,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │20.01 │ │Bunuri şi servicii │ 5.020,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │01 │Furnituri de birou │ 70,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │02 │Materiale pentru curăţenie │ 30,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │03 │Încălzit, iluminat şi forţă motrică │ 1.000,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │04 │Apă, canal şi salubritate │ 250,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │05 │Carburanţi şi lubrifianţi │ 500,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │06 │Piese de schimb │ 300,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │08 │Poştă, telecomunicaţii, radio, tv, internet │ 800,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │09 │Materiale şi prestări de servicii cu caracter funcţional │ 770,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │30 │Alte bunuri şi servicii pentru întreţinere şi funcţionare │ 1.300,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │20.02 │ │Reparaţii curente │ 900,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │20.04 │ │Medicamente şi materiale sanitare │ 10,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │02 │Materiale sanitare │ 10,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │20.05 │ │Bunuri de natura obiectelor de inventar │ 560,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │01 │Uniforme şi echipament │ 50,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │03 │Lenjerie şi accesorii de pat │ 10,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │30 │Alte obiecte de inventar │ 500,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │20.06 │ │Deplasări, detaşări, transferări │ 3.200,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │01 │Deplasări interne │ 2.500,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │02 │Deplasări în străinătate │ 700,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │20.11 │ │Cărţi, publicaţii şi materiale documentare │ 200,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │20.12 │ │Consultanţă şi expertiză │ 10,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │20.13 │ │Pregătire profesională │ 400,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │20.14 │ │Protecţia muncii │ 75,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │20.30 │ │Alte cheltuieli │ 9.250,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │01 │Reclamă şi publicitate │ 50,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │02 │Protocol şi reprezentare │ 200,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │04 │Chirii │ 850,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │30 │Alte cheltuieli cu bunuri şi servicii │ 8.150,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 55│ │ │Titlul VII. ALTE TRANSFERURI │ 50,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │55.02 │ │Transferuri curente în străinătate (către organizaţii │ 50,00│
│ │ │ │internaţionale) │ │
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │01 │Contribuţii şi cotizaţii la organisme internaţionale │ 50,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 57│ │ │Titlu IX. ASISTENŢĂ SOCIALĂ │ 1.110,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │57.02 │ │Ajutoare sociale │ 1.110,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │01 │Ajutoare sociale în numerar │ 1.110,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │ │CHELTUIELI DE CAPITAL │ 2.700,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 71│ │ │Titlul XII. ACTIVE NEFINANCIARE │ 2.700,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │71.01 │ │Active fixe │ 2.700,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │01 │Construcţii │ 300,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │02 │Maşini, echipamente şi mijloace de transport │ 2.000,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │03 │Mobilier, aparatură birotică şi alte active corporale │ - │
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │30 │Alte active fixe │ 400,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │ │REZULTAT FINANCIAR │ │
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │ │ VENITURI TOTALE │ 50.095,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │ │ CHELTUIELI TOTALE │ 56.280,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │ │ a) Excedent │ │
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │ │ b) Deficit │ 6.185,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │ │ c) Sold disponibil din anul precedent pentru acoperirea │ │
│ │ │ │ deficitului │ 6.185,00│
└─────┴───────┴─────┴───────────────────────────────────────────────────────────┴──────────┘


    Date de fundamentare a cheltuielilor de personal în bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2013:
    1) Număr mediu de personal: 532 persoane;
    2) Câştigul mediu brut lunar: 3.641 lei/salariat;
    3) În câştigul mediu brut lunar de la punctul 2) nu este cuprinsă şi suma aferentă salariilor girectorului general şi a directorilor de organisme (suma de 350 mii lei);
    4) În cheltuielile cu salariile sunt cuprinse şi: indemnizaţiile mebrilor Consiliului de conducere şi alte membrilor comitetelor directoare ale organismelor (suma de 590 mii lei), precum şi indemnizaţiile de delegare (suma de 600 mii lei).
    5) În câştigul mediu salarial brut lunar nu este cuprinsă suma de 237 mii lei, reprezentând diferenţele salariale ce se vor achita urmare sentinţelor judecătoreşti definitive şi irevocabile.

                                      -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016