Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.453 din 27 noiembrie 2006  privind modificarea si completarea Ordinului ministrului sanatatii publice si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 1.211/325/2006 pentru aprobarea regulamentelor de organizare si functionare a comisiei nationale, a subcomisiilor nationale si comisiilor de evaluare a furnizorilor de servicii medicale, de dispozitive medicale, de medicamente si materiale sanitare, a standardelor de evaluare, precum si a normelor metodologice pentru evaluarea furnizorilor de servicii medicale, de dispozitive medicale, de medicamente si materiale sanitare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.453 din 27 noiembrie 2006 privind modificarea si completarea Ordinului ministrului sanatatii publice si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 1.211/325/2006 pentru aprobarea regulamentelor de organizare si functionare a comisiei nationale, a subcomisiilor nationale si comisiilor de evaluare a furnizorilor de servicii medicale, de dispozitive medicale, de medicamente si materiale sanitare, a standardelor de evaluare, precum si a normelor metodologice pentru evaluarea furnizorilor de servicii medicale, de dispozitive medicale, de medicamente si materiale sanitare

EMITENT: MINISTERUL SANATATII PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 1.022 din 22 decembrie 2006

Având în vedere dispoziţiile <>art. 244 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul dispoziţiilor <>art. 281 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ale <>Hotãrârii Guvernului nr. 862/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii Publice şi ale <>Hotãrârii Guvernului nr. 972/2006 pentru aprobarea Statutului Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate,
vãzând Referatul de aprobare al Ministerului Sãnãtãţii Publice nr. E.N. 7.081/2006 şi Referatul de aprobare al Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. D.G. 5.069/2006,

ministrul sãnãtãţii publice şi preşedintele Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate emit urmãtorul ordin:

ART. I
Anexele la Ordinul ministrului sãnãtãţii publice şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 1.211/325/2006 pentru aprobarea regulamentelor de organizare şi funcţionare a comisiei naţionale, a subcomisiilor naţionale şi comisiilor de evaluare a furnizorilor de servicii medicale, de dispozitive medicale, de medicamente şi materiale sanitare, a standardelor de evaluare, precum şi a normelor metodologice pentru evaluarea furnizorilor de servicii medicale, de dispozitive medicale, de medicamente şi materiale sanitare, publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 923 bis din 14 noiembrie 2006, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. Articolul 9 din anexa nr. 2 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 9. - Subcomisia Naţionalã de Evaluare a Unitãţilor de Dializã Publice şi Private aprobã şi utilizeazã, dupã caz, formularele cererilor de evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarul de evaluare, procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia provizorie de evaluare, notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate conform reglementãrilor legale."
2. Articolul 9 din anexa nr. 3 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 9. - Subcomisia Naţionalã de Evaluare a Furnizorilor de Asistenţã Medicalã de Urgenţã Prespitaliceascã şi Transport Sanitar aprobã şi utilizeazã, dupã caz, formularele cererilor de evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarul de evaluare, procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia provizorie de evaluare, notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate conform reglementãrilor legale."
3. Articolul 9 din anexa nr. 4 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 9. - Subcomisia Naţionalã de Evaluare a Furnizorilor de Dispozitive Medicale aprobã şi utilizeazã, dupã caz, formularele cererilor de evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarul de evaluare, procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia provizorie de evaluare, notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate conform reglementãrilor legale."
4. Articolul 7 din anexa nr. 5 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 7. - Subcomisia Naţionalã de Evaluare a Spitatelor aprobã, la propunerea reprezentanţilor Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, chestionarele de evaluare."
5. Articolul 7 din anexa nr. 6 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 7. - Comisiile de Evaluare a Spitatelor de la nivelul caselor de asigurãri de sãnãtate utilizeazã formularele cererilor de evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarul de evaluare, procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia provizorie de evaluare, notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate conform reglementãrilor legale. Acestea sunt unice la nivel naţional."
6. Articolul 7 din anexa nr. 7 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 7. - Subcomisia Naţionalã de Evaluare a Furnizorilor de Îngrijiri la Domiciliu de la nivelul caselor de asigurãri de sãnãtate aprobã, la propunerea reprezentanţilor Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, formularele cererilor de evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarul de evaluare, procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia provizorie de evaluare, notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate conform reglementãrilor legale. Acestea sunt unice la nivel naţional."
7. Articolul 7 din anexa nr. 8 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 7. - Comisiile de Evaluare a Furnizorilor de Îngrijiri la Domiciliu de la nivelul caselor de asigurãri de sãnãtate utilizeazã formularele cererilor de evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarul de evaluare, procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia provizorie de evaluare, notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate conform reglementãrilor legale. Acestea sunt unice la nivel naţional."
8. Articolul 7 din anexa nr. 9 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 7. - Subcomisia Naţionalã de Evaluare a Farmaciilor aprobã, la propunerea reprezentanţilor Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, chestionarele de evaluare."
9. Articolul 7 din anexa nr. 10 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 7. - Comisiile de Evaluare a Farmaciilor de la nivelul caselor de asigurãri de sãnãtate utilizeazã formularele cererilor de evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarul de evaluare, procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia provizorie de evaluare, notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate conform reglementãrilor legale. Acestea sunt unice la nivel naţional."
10. Articolul 7 din anexa nr. 11 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 7. - Subcomisia Naţionalã de Evaluare a Cabinetelor de Medicinã Dentarã aprobã, la propunerea reprezentanţilor Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, chestionarele de evaluare."
11. Articolul 7 din anexa nr. 12 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 7. - Comisiile de Evaluare a Cabinetelor de Medicinã Dentarã de la nivelul caselor de asigurãri de sãnãtate utilizeazã formularele cererilor de evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarul de evaluare, procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia provizorie de evaluare, notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate conform reglementãrilor legale. Acestea sunt unice la nivel naţional."
12. Articolul 7 din anexa nr. 13 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 7. - Subcomisia Naţionalã de Evaluare a Furnizorilor de Investigaţii Medicale Paraclinice - Radiologie şi Imagisticã Medicalã aprobã, la propunerea reprezentanţilor Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, chestionarele de evaluare."
13. Articolul 7 din anexa nr. 14 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 7. - Comisiile de Evaluare a Furnizorilor de Investigaţii Medicale Paraclinice - Radiologie şi Imagisticã Medicalã de la nivelul caselor de asigurãri de sãnãtate utilizeazã formularele cererilor de evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarul de evaluare, procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia provizorie de evaluare, notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate conform reglementãrilor legale. Acestea sunt unice la nivel naţional."
14. Articolul 7 din anexa nr. 15 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 7. - Subcomisia Naţionalã de Evaluare a Furnizorilor de Servicii Medicale Paraclinice - Analize Medicale de Laborator aprobã, la propunerea reprezentanţilor Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, chestionarele de evaluare."
15. Articolul 7 din anexa nr. 16 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 7. - Comisiile de Evaluare a Furnizorilor de Servicii Medicale Paraclinice - Analize Medicale de Laborator de la nivelul caselor de asigurãri de sãnãtate utilizeazã formularele cererilor de evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarul de evaluare, procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia provizorie de evaluare, notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate conform reglementãrilor legale. Acestea sunt unice la nivel naţional."
16. Articolul 7 din anexa nr. 17 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 7. - Subcomisia Naţionalã de Evaluare a Cabinetelor Medicale de Medicinã de Familie, Cabinetelor Medicale de Specialitate, Centrelor Medicale, Centrelor de Diagnostic şi Tratament şi Centrelor de Sãnãtate aprobã, la propunerea reprezentanţilor Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, chestionarele de evaluare."
17. Articolul 7 din anexa nr. 18 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 7. - Comisiile de Evaluare a Cabinetelor Medicale de Medicinã de Familie, Cabinetelor Medicale de Specialitate, Centrelor Medicale, Centrelor de Diagnostic şi Tratament şi Centrelor de Sãnãtate de la nivelul caselor de asigurãri de sãnãtate utilizeazã formularele cererilor de evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarul de evaluare, procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia provizorie de evaluare, notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate conform reglementãrilor legale. Acestea sunt unice la nivel naţional."
18. La standardul III din anexa nr. 19 se eliminã criteriul 10.
19. La standardul I din anexa nr. 26, criteriul 3 va avea urmãtorul cuprins:
"3. Spitalul are o structurã organizatoricã aprobatã/ avizatã de Ministerul Sãnãtãţii Publice."
20. La standardul I din anexa nr. 26, se eliminã criteriul 12, dându-se textelor o nouã numerotare.
21. La standardul I din anexa nr. 29, se eliminã criteriul 3, dându-se textelor o nouã numerotare.
22. La articolul 4 din anexa nr. 33, literele a) şi h) vor avea urmãtorul cuprins:
"a) unitatea de dializã care solicitã evaluarea face o cerere adresatã SCNEUD, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice; SCNEUD analizeazã documentele anexate cererii de evaluare şi emite, dupã caz, decizia provizorie de evaluare, conform modelului prevãzut în anexa nr. 7;
..........................................................................
h) SCNEUD emite notificarea privind evaluarea, decizia provizorie de evaluare sau decizia de evaluare, ale cãror modele sunt prevãzute în anexele nr. 5-7, nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii, şi programeazã vizite de evaluare suplimentare la furnizorii care nu au îndeplinit anumite criterii de eligibilitate; se recomandã efectuarea vizitei de cãtre alţi evaluatori."
23. Dupã anexa nr. 6 la Normele metodologice de evaluare a unitãţilor de dializã publice şi private, cuprinse în anexa nr. 33, se introduce o nouã anexã, anexa nr. 7, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 1 la prezentul ordin.
24. La articolul 4 din anexa nr. 34, literele a) şi h) vor avea urmãtorul cuprins:
"a) furnizorul de asistenţã medicalã de urgenţã prespitaliceascã şi transport sanitar care solicitã evaluarea face o cerere adresatã SCNEFAMUPTS, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice; SCNEFAMUPTS analizeazã documentele anexate cererii de evaluare şi emite, dupã caz, decizia provizorie de evaluare, conform modelului prevãzut în anexa nr. 7;
.........................................................................
h) SCNEFAMUPTS emite notificarea privind evaluarea, decizia provizorie de evaluare sau decizia de evaluare, ale cãror modele sunt prevãzute în anexele nr. 5-7, nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii, şi programeazã vizite de evaluare suplimentare la furnizorii care nu au îndeplinit anumite criterii de eligibilitate; se recomandã efectuarea vizitei de cãtre alţi evaluatori."
25. Dupã anexa nr. 6 la Normele metodologice de evaluare a furnizorilor de asistenţã medicalã de urgenţã prespitaliceascã şi transport sanitar, cuprinse în anexa nr. 34, se introduce o nouã anexã, anexa nr. 7, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 2 la prezentul ordin.
26. La articolul 4 din anexa nr. 35, literele a) şi h) vor avea urmãtorul cuprins:
"a) furnizorul de dispozitive medicale care solicitã evaluarea face o cerere adresatã SCNEFDM, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice; SCNEFDM analizeazã documentele anexate cererii de evaluare şi emite, dupã caz, decizia provizorie de evaluare, conform modelului prevãzut în anexa nr. 7;
.........................................................................
h) SCNEFDM emite notificarea privind evaluarea, decizia provizorie de evaluare sau decizia de evaluare, ale cãror modele sunt prevãzute în anexele nr. 5-7, nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii, şi programeazã vizite de evaluare suplimentare la furnizorii care nu au îndeplinit anumite criterii de eligibilitate; se recomandã efectuarea vizitei de cãtre alţi evaluatori."
27. Dupã anexa nr. 6 la Normele metodologice de evaluare a furnizorilor de dispozitive medicale destinate recuperãrii unor deficienţe organice sau funcţionale, cuprinse în anexa nr. 35, se introduce o nouã anexã, anexa nr. 7, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 3 la prezentul ordin.
28. La articolul 6 din anexa nr. 36, literele a) şi g) vor avea urmãtorul cuprins:
"a) spitalul care solicitã evaluarea face o cerere adresatã comisiei de evaluare, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice; comisia analizeazã documentele anexate cererii de evaluare şi emite, dupã caz, decizia provizorie de evaluare, conform modelului prevãzut în anexa nr. 7;
.........................................................................
g) comisia de evaluare a spitalelor emite notificarea privind evaluarea, decizia provizorie de evaluare sau decizia de evaluare, ale cãror modele sunt prevãzute în anexele nr. 5-7, nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii, şi programeazã vizite de evaluare suplimentare la spitalele care nu au îndeplinit anumite criterii de eligibilitate; se recomandã efectuarea vizitei de evaluare de cãtre alţi evaluatori."
29. Dupã anexa nr. 6 la Normele metodologice de evaluare a spitalelor, cuprinse în anexa nr. 36, se introduce o nouã anexã, anexa nr. 7, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 4 la prezentul ordin.
30. La articolul 6 din anexa nr. 37, literele a) şi g) vor avea urmãtorul cuprins:
"a) furnizorul de îngrijiri medicale la domiciliu care solicitã evaluarea face o cerere adresatã comisiei de evaluare, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice; comisia analizeazã documentele anexate cererii de evaluare şi emite, dupã caz, decizia provizorie de evaluare, conform modelului prevãzut în anexa nr. 7;
.........................................................................
g) comisia de evaluare a furnizorilor de îngrijiri la domiciliu emite notificarea privind evaluarea, decizia provizorie de evaluare sau decizia de evaluare, ale cãror modele sunt prevãzute în anexele nr. 5-7, nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii, şi programeazã vizite de evaluare suplimentare la furnizorii care nu au îndeplinit anumite criterii de eligibilitate; se recomandã efectuarea vizitei de cãtre alţi evaluatori."
31. Dupã anexa nr. 6 la Normele metodologice de evaluare a furnizorilor de îngrijiri medicale la domiciliu, cuprinse în anexa nr. 37, se introduce o nouã anexã, anexa nr. 7, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 5 la prezentul ordin.
32. La articolul 6 din anexa nr. 38, literele a) şi g) vor avea urmãtorul cuprins:
"a) farmacia care solicitã evaluarea face o cerere adresatã comisiei de evaluare, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice; comisia analizeazã documentele anexate cererii de evaluare şi emite, dupã caz, decizia provizorie de evaluare, conform modelului prevãzut în anexa nr. 7;
........................................................................
g) comisia de evaluare a farmaciilor emite notificarea privind evaluarea, decizia provizorie de evaluare sau decizia de evaluare, ale cãror modele sunt prevãzute în anexele nr. 5-7, nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii, şi programeazã vizite de evaluare suplimentare la farmaciile care nu au îndeplinit anumite criterii de eligibilitate; se recomandã efectuarea vizitei de cãtre alţi evaluatori."
33. Dupã anexa nr. 6 la Normele metodologice de evaluare a farmaciilor, cuprinse în anexa nr. 38, se introduce o nouã anexã, anexa nr. 7, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 6 la prezentul ordin.
34. La articolul 6 din anexa nr. 39, literele a) şi g) vor avea urmãtorul cuprins:
"a) cabinetul de medicinã dentarã care solicitã evaluarea face o cerere adresatã comisiei de evaluare, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice; comisia analizeazã documentele anexate cererii de evaluare şi emite, dupã caz, decizia provizorie de evaluare, conform modelului prevãzut în anexa nr. 7;
.........................................................................
g) comisia de evaluare a cabinetelor de medicinã dentarã emite notificarea privind evaluarea, decizia provizorie de evaluare sau decizia de evaluare, ale cãror modele sunt prevãzute în anexele nr. 5-7, nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii, şi programeazã vizite de evaluare suplimentare la cabinetele de medicinã dentarã care nu au îndeplinit anumite criterii de eligibilitate; se recomandã efectuarea vizitei de cãtre alţi evaluatori."
35. Dupã anexa nr. 6 la Normele metodologice de evaluare a cabinetelor de medicinã dentarã, cuprinse în anexa nr. 39, se introduce o nouã anexã, anexa nr. 7, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 7 la prezentul ordin.
36. La articolul 6 din anexa nr. 40, literele a) şi g) vor avea urmãtorul cuprins:
"a) furnizorul de investigaţii medicale paraclinice - radiologie şi imagisticã medicalã care solicitã evaluarea face o cerere adresatã comisiei de evaluare, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice; comisia analizeazã documentele anexate cererii de evaluare şi emite, dupã caz, decizia provizorie de evaluare, conform modelului prevãzut în anexa nr. 7;
.......................................................................
g) comisia de evaluare a furnizorilor de investigaţii medicale paraclinice - radiologie şi imagisticã medicalã emite notificarea privind evaluarea, decizia provizorie de evaluare sau decizia de evaluare, ale cãror modele sunt prevãzute în anexele nr. 5-7, nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii, şi programeazã vizite de evaluare suplimentare la furnizorii de investigaţii medicale paraclinice - radiologie şi imagisticã medicalã care nu au îndeplinit anumite criterii de eligibilitate; se recomandã efectuarea vizitei de cãtre alţi evaluatori."
37. Dupã anexa nr. 6 la Normele metodologice de evaluare a furnizorilor de investigaţii medicale paraclinice - radiologie şi imagisticã medicalã, cuprinse în anexa nr. 40, se introduce o nouã anexã, anexa nr. 7, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 8 la prezentul ordin.
38. La articolul 6 din anexa nr. 41, literele a) şi g) vor avea urmãtorul cuprins:
"a) furnizorul de servicii medicale paraclinice - analize medicale de laborator care solicitã evaluarea face o cerere adresatã comisiei de evaluare, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice; comisia analizeazã documentele anexate cererii de evaluare şi emite, dupã caz, decizia provizorie de evaluare, conform modelului prevãzut în anexa nr. 7;
.........................................................................
g) comisia de evaluare a furnizorilor de servicii medicale paraclinice - analize medicale de laborator emite notificarea privind evaluarea, decizia provizorie de evaluare sau decizia de evaluare, ale cãror modele sunt prevãzute în anexele nr. 5-7, nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii, şi programeazã vizite de evaluare suplimentare la furnizorii de servicii medicale paraclinice - analize medicale de laborator care nu au îndeplinit anumite criterii de eligibilitate; se recomandã efectuarea vizitei de cãtre alţi evaluatori."
39. Dupã anexa nr. 6 la Normele metodologice de evaluare a furnizorilor de servicii medicale paraclinice - analize medicale de laborator, cuprinse în anexa nr. 41, se introduce o nouã anexã, anexa nr. 7, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 9 la prezentul ordin.
40. La articolul 6 din anexa nr. 42, literele a) şi g) vor avea urmãtorul cuprins:
"a) cabinetul medical de medicinã de familie, cabinetul medical de specialitate, centrul medical, centrul de diagnostic şi tratament sau centrul de sãnãtate care solicitã evaluarea face o cerere adresatã comisiei de evaluare, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice; comisia analizeazã documentele anexate cererii de evaluare şi emite, dupã caz, decizia provizorie de evaluare, conform modelului prevãzut în anexa nr. 7;
.........................................................................
g) comisia de evaluare a cabinetelor medicale de medicinã de familie, cabinetelor medicale de specialitate, centrelor medicale, centrelor de diagnostic şi tratament şi centrelor de sãnãtate emite notificarea privind evaluarea, decizia provizorie de evaluare sau decizia de evaluare, ale cãror modele sunt prevãzute în anexele nr. 5-7, nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii, şi programeazã vizite de evaluare suplimentare la cabinetele medicale de medicinã de familie, cabinetele medicale de specialitate, centrele medicale, centrele de diagnostic şi tratament şi centrele de sãnãtate care nu au îndeplinit anumite criterii de eligibilitate; se recomandã efectuarea vizitei de cãtre alţi evaluatori."
41. Dupã anexa nr. 6 la Normele metodologice de evaluare a cabinetelor medicale de medicinã de familie, cabinetelor medicale de specialitate, centrelor medicale, centrelor de diagnostic şi tratament şi centrelor de sãnãtate, cuprinse în anexa nr. 42, se introduce o nouã anexã, anexa nr. 7, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 10 la prezentul ordin.
ART. II
Anexele nr. 1-10 fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. III
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sãnãtãţii publice,
Gheorghe Eugen Nicolãescu

Preşedintele Casei Naţionale
de Asigurãri de Sãnãtate,
Cristian Vlãdescu

ANEXA 1


───────
(Anexa nr. 7 la normele metodologice)
─────────────────────────────────────





Nr. ..........................
Data .........................

Antet Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate
SUBCOMISIA NAŢIONALĂ DE EVALUARE A UNITĂŢILOR DE DIALIZĂ PUBLICE ŞI PRIVATE

DECIZIE PROVIZORIE DE EVALUARE

Furnizorul ......., aflat la adresa: str. ..... nr. ......., localitatea
......., judeţul/sectorul ......, având reprezentant legal pe .........,
Actul de înfiinţare sau de organizare nr. ..., Autorizaţia sanitarã de
funcţionare nr. ......, codul fiscal ........, contul nr. ....., deschis
la Trezoreria Statului, sau contul nr. ....., deschis la Banca ........ .
În urma analizãrii documentelor anexate cererii de evaluare, se constatã
îndeplinirea condiţiilor minime pentru contractarea serviciilor specifice.

Observaţii: ..............................................................
..........................................................................
..........................................................................
..........................................................................

Decizia provizorie de evaluare este valabilã pânã la definitivarea
procesului de evaluare.

Preşedinte,
.............



ANEXA 2


───────
(Anexa nr. 7 la normele metodologice)
────────────────────────────────────





Nr. ........................
Data .......................

Antet Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate
SUBCOMISIA NAŢIONALĂ DE EVALUARE A FURNIZORILOR DE ASISTENŢĂ MEDICALĂ
DE URGENŢĂ PRESPITALICEASCĂ ŞI TRANSPORT SANITAR


DECIZIE PROVIZORIE DE EVALUARE

Furnizorul/Punctul de lucru ......, aflat la adresa: str. ......
nr. ..., localitatea ......, judeţul/sectorul ....., având reprezentant
legal pe ....., având Actul de înfiinţare/organizare nr. ........,
Autorizaţia sanitarã de funcţionare nr. ...., codul fiscal .......,
contul nr. ....., deschis la Trezoreria Statului, sau contul nr. .....,
deschis la Banca .................................. .
În urma analizãrii documentelor anexate cererii de evaluare, se constatã
îndeplinirea condiţiilor minime pentru contractarea serviciilor specifice.

Observaţii: ...........................................................
.......................................................................
.......................................................................
.......................................................................

Decizia provizorie de evaluare este valabilã pânã la definitivarea
procesului de evaluare.

Preşedinte,
................



ANEXA 3


───────
(Anexa nr. 7 la normele metodologice)
─────────────────────────────────────






Nr. ...................
Data ..................

Antet Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate
SUBCOMISIA NAŢIONALĂ DE EVALUARE A FURNIZORILOR
DE DISPOZITIVE MEDICALE DESTINATE RECUPERĂRII UNOR DEFICIENŢE
ORGANICE SAU FUNCŢIONALE

DECIZIE PROVIZORIE DE EVALUARE

Furnizorul ......, aflat la adresa: str. ........ nr. ......,
localitatea ......., judeţul/sectorul ......, având reprezentant legal
pe ........, cu Certificatul de înregistrare cu cod unic de înregistrare
sau, dupã caz, actul de înfiinţare conform prevederilor legale în
vigoare ......, Avizul de funcţionare emis de Ministerul Sãnãtãţii
Publice nr. ......, Autorizaţia sanitarã de funcţionare nr. ........,
contul nr. ....., deschis la Trezoreria Statului, sau contul nr. .......,
deschis la Banca ....................................... .
În urma analizãrii documentelor anexate cererii de evaluare, se constatã
îndeplinirea condiţiilor minime pentru contractarea serviciilor specifice.

Observaţii: .............................................................
.........................................................................
.........................................................................
.........................................................................

Decizia provizorie de evaluare este valabilã pânã la definitivarea
procesului de evaluare.

Preşedinte,
..............



ANEXA 4


───────
(Anexa nr. 7 la normele metodologice)
─────────────────────────────────────





Nr. .....................
Data ....................

Antet Casa de Asigurãri de Sãnãtate
COMISIA DE EVALUARE A SPITALELOR

DECIZIE PROVIZORIE DE EVALUARE

Spitalul ......., aflat la adresa: str. ........... nr. .........,
localitatea ......, judeţul/sectorul ......., având reprezentant legal
pe ....., Actul de înfiinţare sau de organizare nr. ....., Autorizaţia
sanitarã de funcţionare nr. ...., codul fiscal ...... şi contul
nr. ......, deschis la Trezoreria Statului, sau contul nr. .......,
deschis la Banca .......................... .
În urma analizãrii documentelor anexate cererii de evaluare, se constatã
îndeplinirea condiţiilor minime pentru contractarea serviciilor specifice.

Observaţii: .............................................................
.........................................................................
.........................................................................
.........................................................................

Decizia provizorie de evaluare este valabilã pânã la definitivarea
procesului de evaluare.

Preşedinte,
.............



ANEXA 5


───────
(Anexa nr. 7 la normele metodologice)
─────────────────────────────────────





Nr. ................
Data ...............

Antet Casa de Asigurãri de Sãnãtate
COMISIA DE EVALUARE A FURNIZORILOR DE ÎNGRIJIRI LA DOMICILIU

DECIZIE PROVIZORIE DE EVALUARE

Furnizorul/Punctul de lucru .........., aflat la adresa: str. .......
nr. ...., localitatea ......., judeţul/sectorul ...., având reprezentant
legal pe ....., cu Certificatul de înregistrare în registrul unic al
cabinetelor medicale/Actul de înfiinţare sau de organizare nr. ........,
Autorizaţia de funcţionare nr. ......, contul nr. ............, deschis
la Trezoreria Statului, sau contul nr. ......, deschis la Banca .......,
codul fiscal ................................. .
În urma analizãrii documentelor anexate cererii de evaluare, se constatã
îndeplinirea condiţiilor minime pentru contractarea serviciilor specifice.

Observaţii: .............................................................
.........................................................................
.........................................................................
.........................................................................
Decizia provizorie de evaluare este valabilã pânã la definitivarea
procesului de evaluare.

Preşedinte,
............



ANEXA 6


───────
(Anexa nr. 7 la normele metodologice)
─────────────────────────────────────





Nr. ...................
Data ..................

Antet Casa de Asigurãri de Sãnãtate
COMISIA DE EVALUARE A FARMACIILOR

DECIZIE PROVIZORIE DE EVALUARE

Farmacia/Punctul de lucru ........., aflatã/aflat la adresa: str. .......
nr. ...., localitatea ....., judeţul/sectorul ......, având reprezentant
legal pe ......., înregistratã la registrul comerţului ......... cu
Certificatul de înmatriculare nr. ...., având contul nr. ......, deschis
la Trezoreria Statului, sau contul nr. ....., deschis la Banca ......,
codul fiscal ............... .
În urma analizãrii documentelor anexate cererii de evaluare, se constatã
îndeplinirea condiţiilor minime pentru contractarea serviciilor specifice.

Observaţii: .............................................................
.........................................................................
.........................................................................
.........................................................................

Decizia provizorie de evaluare este valabilã pânã la definitivarea
procesului de evaluare.

Preşedinte,
...........


ANEXA 7


───────
(Anexa nr. 7 la normele metodologice)
─────────────────────────────────────





Nr. ....................
Data ...................

Antet Casa de Asigurãri de Sãnãtate
COMISIA DE EVALUARE A CABINETELOR DE MEDICINĂ DENTARĂ


DECIZIE PROVIZORIE DE EVALUARE

Cabinetul de medicinã dentarã/Punctul de lucru ..........., aflat la
adresa: str. ..... nr. ..., localitatea ......, judeţul/sectorul .....,
având reprezentant legal pe ........, cu Certificatul de înregistrare
în registrul unic al cabinetelor medicale ..... nr. ... sau Actul de
înfiinţare ori de organizare a unitãţii sanitare nr. ....., Autorizaţia
sanitarã de funcţionare nr. ...., contul nr. ...., deschis la Trezoreria
Statului, sau contul nr. ...., deschis la Banca .........., codul fiscal
........................ .
În urma analizãrii documentelor anexate cererii de evaluare, se constatã
îndeplinirea condiţiilor minime pentru contractarea serviciilor specifice.

Observaţii: .............................................................
.........................................................................
.........................................................................
.........................................................................
Decizia provizorie de evaluare este valabilã pânã la definitivarea
procesului de evaluare.

Preşedinte,
.............



ANEXA 8


───────
(Anexa nr. 7 la normele metodologice)
────────────────────────────────────





Nr. ...............
Data ..............

Antet Casa de Asigurãri de Sãnãtate
COMISIA DE EVALUARE A FURNIZORILOR
DE INVESTIGAŢII MEDICALE PARACLINICE - RADIOLOGIE ŞI IMAGISTICĂ MEDICALĂ

DECIZIE PROVIZORIE DE EVALUARE

Furnizorul ....., aflat la adresa: str. ...... nr. ..., localitatea .....,
judeţul/sectorul ......, având reprezentant legal pe ...., cu Certificatul
de înregistrare în registrul unic al cabinetelor medicale .... nr. ......,
Actul de înfiinţare sau de organizare a unitãţii sanitare nr. ....,
Autorizaţia sanitarã de funcţionare nr. ......, Autorizaţia de funcţionare
nr. ...., contul nr. ......, deschis la Trezoreria Statului, sau contul
nr. ...., deschis la Banca ........, codul fiscal .................... .
În urma analizãrii documentelor anexate cererii de evaluare, se constatã
îndeplinirea condiţiilor minime pentru contractarea serviciilor specifice.

Observaţii: .............................................................
.........................................................................
.........................................................................
.........................................................................
Decizia provizorie de evaluare este valabilã pânã la definitivarea
procesului de evaluare.

Preşedinte,
............



ANEXA 9


───────
(Anexa nr. 7 la normele metodologice)
─────────────────────────────────────





Nr. .................
Data ................

Antet Casa de Asigurãri de Sãnãtate
COMISIA DE EVALUARE A FURNIZORILOR
DE SERVICII MEDICALE PARACLINICE - ANALIZE MEDICALE DE LABORATOR

DECIZIE PROVIZORIE DE EVALUARE

Furnizorul ...., aflat la adresa: str. ..... nr. ...., localitatea .....,
judeţul/sectorul ...., având reprezentant legal pe ....., cu Certificatul
de înregistrare în registrul unic al cabinetelor medicale nr. ...., Actul
de înfiinţare sau de organizare a unitãţii sanitare ....., Autorizaţia
sanitarã de funcţionare nr. ....., Autorizaţia de funcţionare nr. .....,
contul nr. ...., deschis la Trezoreria Statului, sau contul nr. .......,
deschis la Banca ........, codul fiscal .............................. .
În urma analizãrii documentelor anexate cererii de evaluare, se constatã
îndeplinirea condiţiilor minime pentru contractarea serviciilor specifice.

Observaţii: .............................................................
.........................................................................
.........................................................................
.........................................................................
Decizia provizorie de evaluare este valabilã pânã la definitivarea
procesului de evaluare.

Preşedinte,
...........




ANEXA 10


────────
(Anexa nr. 7 la normele metodologice)
─────────────────────────────────────





Nr. ...............
Data ..............

Antet Casa de Asigurãri de Sãnãtate
COMISIA DE EVALUARE A CABINETELOR MEDICALE DE MEDICINĂ
DE FAMILIE, CABINETELOR MEDICALE DE SPECIALITATE, CENTRELOR MEDICALE,
CENTRELOR DE DIAGNOSTIC ŞI TRATAMENT ŞI CENTRELOR DE SĂNĂTATE

DECIZIE PROVIZORIE DE EVALUARE

Furnizorul/Punctul de lucru ....., aflat la adresa: str. ..... nr. ....,
localitatea ......, judeţul/sectorul ....., având reprezentant legal
pe ......., cu Certificatul de înregistrare în registrul unic al
cabinetelor medicale nr. ..... sau Actul de înfiinţare ori de organizare
a unitãţii sanitare ...., Autorizaţia sanitarã de funcţionare nr. .....,
contul nr. ....., deschis la Trezoreria Statului, sau contul nr. ......,
deschis la Banca ..........., codul fiscal ........................... .
În urma analizãrii documentelor anexate cererii de evaluare, se constatã
îndeplinirea condiţiilor minime pentru contractarea serviciilor specifice.

Observaţii: .............................................................
.........................................................................
.........................................................................
.........................................................................
Decizia provizorie de evaluare este valabilã pânã la definitivarea
procesului de evaluare.

Preşedinte,
.............


_________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016