Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Având în vedere dispoziţiile: - art. XII alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 59/2020; – Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările şi completările ulterioare; – Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 120/2020 privind instituirea unor măsuri de sprijin destinate salariaţilor şi angajatorilor în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2; – Referatului de aprobare nr. 2.239 din 16.09.2020, în baza prevederilor art. 15 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 81/2020 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale, cu completările ulterioare, ministrul muncii şi protecţiei sociale emite următorul ordin: ART. I Anexa la Ordinul ministrului muncii şi protecţiei sociale nr. 741/2020 pentru aprobarea modelului documentelor prevăzute la art. XII alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificările şi completările aduse prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2020 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2 şi pentru stabilirea unor măsuri suplimentare de protecţie socială, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 269 din 31 martie 2020, cu modificările ulterioare, se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. ART. II Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul muncii şi protecţiei sociale, Victoria Violeta Alexandru Bucureşti, 21 septembrie 2020. Nr. 1.426. ANEXA 1 (Anexa la Ordinul nr. 741/2020) Angajator ........................................................ Adresa sediului social .............................................. CUI/CIF .......................................................... Cont bancar nr. .................................................. Telefon .......................................................... E-mail ........................................................... Către AGENŢIA PENTRU OCUPAREA FORŢEI DE MUNCĂ JUDEŢEANĂ ................/A MUNICIPIULUI BUCUREŞTI CERERE Subsemnatul/(a), ..................................., în calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului .............................., cu sediul social în localitatea ......................, str. .............................. nr. ......., judeţul ................./municipiul ............................., sectorul ........, vă solicit plata contravalorii indemnizaţiei prevăzute la art. XI alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 59/2020, pentru un număr de ......................... persoane, în sumă totală de .............................. lei brut, aferentă perioadei ......................... . Anexez prezentei*): [] declaraţie pe propria răspundere privind suspendarea activităţii în baza deciziei emise de către Direcţia de Sănătate Publică a Judeţului .........../Municipiului Bucureşti ca urmare a anchetei epidemiologice (anexa nr. 1); [] copia deciziei de suspendare a activităţii emise de Direcţia de Sănătate Publică a Judeţului .........................../Municipiului Bucureşti; [] lista persoanelor care urmează să beneficieze de indemnizaţie (anexa nr. 2); Numele şi prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) .......................... Semnătura ................................ Data ...................... *) Se va bifa în mod corespunzător de către solicitant. ANEXA 1 la cerere DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE Subsemnatul/(a), ................................, în calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului ........................, CUI/CIF ............................. cu sediul social în localitatea ......................., str. .......................... nr. ......., judeţul ............................/ municipiul ..............., sectorul ........, cunoscând prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la falsul în declaraţii, declar pe propria răspundere că, drept urmare a anchetei efectuate de Direcţia de Sănătate Publică (DSP) a Judeţului ................................/Municipiului Bucureşti, pe perioada stării de alertă, activitatea a fost suspendată pentru perioada .........................................., potrivit Deciziei nr. ......./.................... DSP ..................................., pe care o ataşez, în copie, la prezenta declaraţie. Numele şi prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) .......................... Semnătura .......................... Data .................. ANEXA 2 la cerere LISTA persoanelor cărora li s-a suspendat contractul individual de muncă, din iniţiativa angajatorului, potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru care se solicită acordarea sumelor necesare plăţii indemnizaţiei prevăzute la art. XI alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020, cu modificările şi completările ulterioare Semnificaţia coloanelor din tabelul de mai jos este următoarea: a - Numărul de zile aferente suspendării contractului individual de muncă în perioada stării de alertă; b - Indemnizaţia solicitată**).
┌────┬────────────┬───┬────────┬─────────┬─────────────┬────────────┬─┬─┐
│ │ │ │ │ │Salariul de │Data │ │ │
│Nr. │Numele şi │ │Nivel de│Reşedinţa│bază brut │suspendării │ │ │
│crt.│prenumele │CNP│educaţie│(urban/ │corespunzător│contractului│a│b│
│ │salariatului│ │(ISCED) │rural) │locului de │individual │ │ │
│ │ │ │ │ │muncă ocupat │de muncă*) │ │ │
├────┼────────────┼───┼────────┼─────────┼─────────────┼────────────┼─┼─┤
│1 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼────────┼─────────┼─────────────┼────────────┼─┼─┤
│2 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼────────┼─────────┼─────────────┼────────────┼─┼─┤
│....│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┴────────────┴───┴────────┴─────────┴─────────────┴────────────┴─┼─┤
│TOTAL │ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────┴─┘
Numele şi prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) .................................. Semnătura ................................ Data .................. *) Conform Registrului general de evidenţă a salariaţilor. **) 75% din salariul de bază, dar nu mai mult de 75% din câştigul salarial mediu brut. ----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.