Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul prevederilor <>art. 11 alin. (1) lit. k) şi alin. (3) din Legea nr. 345/2002 privind taxa pe valoarea adãugatã, republicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 653 din 15 septembrie 2003, precum şi ale <>art. 12 alin. (6) din Hotãrârea Guvernului nr. 735/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, ministrul finanţelor publice emite urmãtorul ordin: ART. 1 Se aproba Normele privind aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adãugatã pentru livrãrile de bunuri şi prestãrile de servicii în favoarea directa a misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi a personalului acestora, prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin. ART. 2 Pe data intrãrii în vigoare a prezentului ordin se abroga prevederile <>Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 816/2002 pentru aprobarea Normelor privind aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adãugatã cu drept de deducere pentru livrãrile de bunuri şi prestãrile de servicii în favoarea directa a misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi a personalului acestora, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 478 din 4 iulie 2002. ART. 3 Certificatele de scutire de taxa pe valoarea adãugatã emise în baza prevederilor <>Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 816/2002 îşi menţin valabilitatea pana la expirarea termenului prevãzut în acestea. ART. 4 Direcţia generalã a finanţelor publice a municipiului Bucureşti va lua mãsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin. ART. 5 Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Ministrul finanţelor publice, Gheorghe Gherghina, secretar de stat Bucureşti, 9 octombrie 2003. Nr. 1.395. ANEXA NORME privind aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adãugatã pentru livrãrile de bunuri şi prestãrile de servicii în favoarea directa a misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi a personalului acestora ART. 1 (1) Potrivit prevederilor <>art. 11 alin. (1) lit. k) din Legea nr. 345/2002 privind taxa pe valoarea adãugatã, republicatã, sunt scutite de taxa pe valoarea adãugatã livrãrile de bunuri şi prestãrile de servicii în favoarea directa a misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi a personalului acestora, cu excepţia cetãţenilor romani, pe baza de reciprocitate. Limita plafonului pentru care se aplica aceasta scutire se stabileşte de Ministerul Afacerilor Externe, pe baza de reciprocitate acordatã misiunilor diplomatice romane şi personalului acestora. Rãspunderea pentru verificarea respectãrii condiţiilor de reciprocitate revine Direcţiei generale protocol naţional din cadrul Ministerului Afacerilor Externe. Sunt asimilate taxei pe valoarea adãugatã şi intra sub incidenta reciprocitãţii impozitele pe consum generale, aplicate misiunilor diplomatice romane şi personalului acestora de cãtre statele partenere. (2) De asemenea, sunt scutite de taxa pe valoarea adãugatã livrãrile de bunuri şi prestãrile de servicii în favoarea directa a reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi a personalului acestora, cu excepţia cetãţenilor romani. ART. 2 Pentru livrãrile de bunuri şi/sau prestãrile de servicii în favoarea persoanelor menţionate la art. 1, furnizorii de bunuri şi/sau prestatorii de servicii au obligaţia sa emita facturi fiscale sau alte documente specifice, aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 831/1997 pentru aprobarea modelelor formularelor comune privind activitatea financiarã şi contabila şi a normelor metodologice privind întocmirea şi utilizarea acestora sau prin ordine ale ministrului finanţelor publice emise în baza <>Hotãrârii Guvernului nr. 831/1997 , care sa cuprindã, în mod obligatoriu, denumirea misiunii diplomatice, a oficiului consular sau a reprezentantei internaţionale interguvernamentale acreditate în România, respectiv numele persoanei, în cazul personalului acestora, cu excepţiile prevãzute la art. 5 alin. (2) şi (3). ART. 3 Scutirea de taxa pe valoarea adãugatã se realizeazã prin urmãtoarele modalitãţi: a) prin facturare fãrã taxa pe valoarea adãugatã de cãtre furnizorii de bunuri şi/sau prestatorii de servicii, în favoarea persoanelor menţionate la art. 1, pe baza certificatului de scutire de taxa pe valoarea adãugatã eliberat de Direcţia generalã a finanţelor publice a municipiului Bucureşti, conform modelului prezentat în anexa nr. 1, şi a legitimatiei speciale eliberate în acest scop de Ministerul Afacerilor Externe, în cazul în care încasarea contravalorii bunurilor livrate şi a serviciilor prestate nu se efectueazã în numerar sau cu instrumente de plata nenominale; b) prin facturarea chiriei fãrã taxa pe valoarea adãugatã de cãtre persoanele impozabile care închiriazã spaţii cu destinaţia de sediu al misiunilor diplomatice, al oficiilor consulare şi al reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, resedinte ale sefilor acestora, precum şi locuinţe pentru personalul misiunilor diplomatice, al oficiilor consulare sau al reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, pe baza avizului Ministerului Afacerilor Externe privind respectarea condiţiilor de reciprocitate în cazul închirierii de spaţii pentru misiunile diplomatice, oficiile consulare şi personalul acestora. Dacã nu mai este respectata condiţia de reciprocitate, Ministerul Afacerilor Externe îşi va retrage avizul acordat şi nu se mai aplica scutirea de taxa pe valoarea adãugatã; c) prin restituirea taxei pe valoarea adãugatã aferente bunurilor şi serviciilor cumpãrate, efectuatã de Direcţia generalã a finanţelor publice a municipiului Bucureşti. Restituirea se solicita de misiunile diplomatice, oficiile consulare, reprezentantele internaţionale interguvernamentale acreditate în România, pentru bunurile şi/sau serviciile achiziţionate atât de acestea, cat şi de personalul lor, astfel cum este prevãzut la art. 1. ART. 4 (1) Certificatul de scutire de taxa pe valoarea adãugatã prevãzut la art. 3 lit. a) se elibereazã la cererea furnizorului de bunuri/prestatorului de servicii, întocmitã conform modelului prezentat în anexa nr. 2, pe baza urmãtoarelor documente: a) copie de pe actul constitutiv; b) copie de pe documentul care atesta calitatea de plãtitor de taxa pe valoarea adãugatã; c) dovada dotãrii cu aparatura necesarã pentru utilizarea cãrţilor de credit; d) declaraţie pe propria rãspundere din care sa rezulte ca nu se va incasa contravaloarea bunurilor livrate sau a serviciilor prestate în numerar ori cu instrumente nenominale. (2) Direcţia generalã a finanţelor publice a municipiului Bucureşti va comunica Ministerului Afacerilor Externe lista cuprinzând furnizorii de bunuri/prestatorii de servicii cãrora li s-au eliberat certificate de scutire de taxa pe valoarea adãugatã. (3) Cererile de eliberare a certificatelor de scutire de taxa pe valoarea adãugatã se soluţioneazã în termen de 15 zile de la data depunerii cererii şi documentelor prevãzute la alin. (1). (4) Ministerul Afacerilor Externe elibereazã legitimatii speciale numai în cazurile de reciprocitate efectivã deplina, fãrã existenta unor restrictii sortimentale şi plafonari valorice sau cantitative, acordate de statul partener misiunilor diplomatice romane şi personalului acestora. ART. 5 (1) Pentru restituirea taxei pe valoarea adãugatã prevãzutã la art. 3 lit. c), solicitantii trebuie sa completeze o cerere de restituire şi un borderou conform modelului prezentat în anexa nr. 3, întocmit în doua exemplare, care trebuie sa cuprindã: a) documentele în care sunt consemnate bunurile şi serviciile achiziţionate în cursul trimestrului pentru care se solicita restituirea, cu excepţia cazurilor în care condiţiile de reciprocitate prevãd termene mai mari de 3 luni; b) documentele care atesta achitarea contravalorii bunurilor şi serviciilor pana la data depunerii cererilor, dupã caz. (2) Pentru livrãrile de bunuri şi/sau prestãrile de servicii efectuate în mod global pentru nevoile unui imobil cu mai multe apartamente, în care persoanele menţionate la art. 1 ocupa o parte, cu titlu de proprietar sau de chiriaş, documentele pe baza cãrora se face restituirea sunt urmãtoarele: a) decontul cuprinzând cheltuielile comune şi taxa pe valoarea adãugatã, întocmit de administratorul imobilului, cu indicarea cotei-pãrţi pe care colocatarul este obligat sa o plãteascã, potrivit normelor legale privind repartizarea cheltuielilor comune pe locatari; b) chitanţa emisã de administraţia imobilului, prin care se certifica plata cheltuielilor comune şi a taxei pe valoarea adãugatã, rezultatã din decont. (3) Pentru carburanţii auto se admit bonurile fiscale emise conform <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligaţia agenţilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicatã, dacã sunt stampilate şi au înscrise denumirea cumpãrãtorului şi numãrul de înmatriculare al autovehiculului. (4) Documentele justificative pe baza cãrora se solicita restituirea taxei pe valoarea adãugatã prevãzute de prezentul articol se depun în copie pentru bunurile şi serviciile destinate uzului oficial al misiunilor diplomatice, al oficiilor consulare şi al reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România şi în original pentru bunurile şi serviciile destinate uzului personalului acestora. Pot fi prezentate în copie documentele pentru bunurile de folosinta îndelungatã, prevãzute în anexa la <>Hotãrârea Guvernului nr. 394/1995 privind obligaţiile ce revin agenţilor economici - persoane fizice sau juridice - în comercializarea produselor de folosinta îndelungatã, destinate consumatorilor, republicatã, cu modificãrile ulterioare. (5) Cererile de restituire a taxei pe valoarea adãugatã, prevãzute în anexele nr. 4 şi 5, împreunã cu borderourile şi documentele justificative, se transmit trimestrial Ministerului Afacerilor Externe, cel mai târziu pana la finele lunii urmãtoare încheierii trimestrului pentru care se solicita restituirea, cu excepţia cazurilor în care condiţiile de reciprocitate prevãd termene mai mari de 3 luni. (6) Prin derogare de la termenele de restituire a taxei pe valoarea adãugatã prevãzute la alin. (5), misiunile diplomatice şi oficiile consulare ale statelor în care exerciţiul bugetar se încheie la data de 30 septembrie pot solicita restituirea taxei pe valoarea adãugatã pentru trimestrul III în doua transe, prin depunerea cererii de restituire şi a documentelor justificative separat pentru lunile iulie şi august pana la finele lunii septembrie şi separat pentru luna septembrie pana cel târziu la finele lunii octombrie. (7) Nedepunerea în termenul prevãzut la alin. (5) a cererilor de restituire şi/sau a documentaţiei aferente atrage pierderea dreptului de restituire a taxei pe valoarea adãugatã. Cererile de restituire şi documentele justificative nedepuse în termen vor fi returnate de Ministerul Afacerilor Externe celor care le-au transmis. (8) Prin derogare de la prevederile alin. (7), în cazuri temeinic justificate, la solicitarea persoanelor menţionate la art. 1, ministrul finanţelor publice poate aproba efectuarea restituirii taxei pe valoarea adãugatã, în situaţia în care cererea de restituire şi/sau documentaţia aferentã nu au fost depuse în termenul prevãzut la alin. (5). ART. 6 (1) Direcţia generalã protocol naţional din cadrul Ministerului Afacerilor Externe are obligaţia sa confrunte sumele evidentiate în borderouri cu documentele justificative prezentate. În urma verificãrii, pe borderou se va face menţiunea, sub semnatura, "Confruntat cu documentele justificative". (2) Documentaţia avizatã favorabil de Ministerul Afacerilor Externe va fi transmisã solicitanţilor prevãzuţi la art. 3 lit. c), care o vor depune la Direcţia generalã a finanţelor publice a municipiului Bucureşti. (3) Ministerul Afacerilor Externe va comunica Direcţiei generale a finanţelor publice a municipiului Bucureşti, în termen de 15 zile de la data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea I, a prezentelor norme, lista cuprinzând statele pentru care condiţiile de reciprocitate prevãd termene de restituire mai mari de 3 luni. Informaţiile respective vor fi actualizate ori de câte ori intervin modificãri în relaţiile reciproce dintre state. (4) Direcţia generalã a finanţelor publice a municipiului Bucureşti analizeazã cererile de restituire a taxei pe valoarea adãugatã şi documentele insotitoare. Verificarea şi analiza efectuate urmãresc urmãtoarele: a) documentele ce atesta achiziţionarea de bunuri şi de servicii sa corespundã formularelor tipizate comune şi specifice privind aplicarea taxei pe valoarea adãugatã, prevãzute de reglementãrile în vigoare, şi sa se refere la trimestrul pentru care se solicita restituirea, cu excepţia cazurilor în care condiţiile de reciprocitate prevãd termene mai mari de 3 luni; b) existenta avizului favorabil al Ministerului Afacerilor Externe. (5) În urma verificãrii şi analizei se întocmeşte o nota în care se consemneazã numãrul şi data cererii, rezultatul verificãrii şi propuneri cu privire la aprobarea restituirii sau, dupã caz, respingerea cererii de restituire a taxei pe valoarea adãugatã. (6) Restituirea taxei pe valoarea adãugatã se aproba de cãtre directorul general al Direcţiei generale a finanţelor publice a municipiului Bucureşti. Pe baza aprobãrii se întocmesc comunicarea cãtre trezorerie, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 6, precum şi comunicarea cãtre solicitant privind modul de soluţionare a cererii, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 7. ART. 7 (1) În baza comunicãrilor primite trezoreria va întocmi ordine de plata tip trezorerie pentru fiecare solicitant, în care se va înscrie suma care se restituie. Pe versoul ordinului de plata se vor mentiona distinct suma care se restituie misiunilor diplomatice, oficiilor consulare sau reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România şi suma restituitã personalului acestora, în cazul în care nu sunt deschise conturi personale în care sa se facã vãrsãmintele. (2) Operaţiunile de restituire a taxei pe valoarea adãugatã se evidenţiazã în contabilitate prin contul 20.13.01.02 "Taxa pe valoarea adãugatã restituitã", deschis la Trezoreria Statului. ART. 8 (1) Soluţionarea de cãtre Direcţia generalã a finanţelor publice a municipiului Bucureşti a cererilor de restituire a taxei pe valoarea adãugatã se face în termen de 30 de zile de la data depunerii cererii şi a documentelor insotitoare, avizate de Ministerul Afacerilor Externe. (2) În situaţiile prevãzute la art. 5 alin. (6), termenul de soluţionare a cererii pentru lunile iulie şi august de cãtre Direcţia generalã a finanţelor publice a municipiului Bucureşti este de 15 zile de la data depunerii cererii şi a documentelor insotitoare, avizate de Ministerul Afacerilor Externe. ART. 9 Intra sub incidenta prezentelor norme numai bunurile şi serviciile a cãror contravaloare a fost achitatã în lei pe teritoriul României. ART. 10 Cererile de restituire a taxei pe valoarea adãugatã nesolutionate pana la intrarea în vigoare a prezentelor norme, aferente cumpãrãrilor efectuate în trimestrul III al anului 2003, se soluţioneazã potrivit acestora. ART. 11 Anexele nr. 1-7 fac parte integrantã din prezentele norme. ANEXA 1 -------la norme-------- MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE DIRECŢIA GENERALĂ A FINANŢELOR PUBLICE A MUNICIPIULUI BUCUREŞTI CERTIFICAT de scutire de taxa pe valoarea adãugatã Nr. ....... din ............ În conformitate cu prevederile art. 3 lit. a) din Normele privind aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adãugatã pentru livrãrile de bunuri şi prestãrile de servicii în favoarea directa a misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi a personalului acestora, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.395/2003, a fost eliberat prezentul certificat care atesta dreptul furnizorului de bunuri/prestatorului de servicii ................................., cu sediul în ................., str. .................. nr. ............, judeţul/sectorul ...................., codul poştal ...................., codul fiscal ...................., înmatriculat la Registrul comerţului sub nr. ................ din ....................., sa efectueze livrãri de bunuri/prestãri de servicii în favoarea directa a ambasadelor, consulatelor generale, reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi a personalului acestora, cu excepţia cetãţenilor romani, în regim de scutire de taxa pe valoarea adãugatã, cu drept de deducere, pe baza legitimatiei speciale eliberate de Ministerul Afacerilor Externe. Prezentul certificat este valabil 12 luni de la data de ......... . Director general, .................. ANEXA 2 -------la norme-------- CERERE Denumirea solicitantului ............. codul fiscal ......................... Sediul ............................... În conformitate cu prevederile art. 3 lit. a) din Normele privind aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adãugatã pentru livrãrile de bunuri şi prestãrile de servicii în favoarea directa a misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi a personalului acestora, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.395/2003, prin prezenta cerere solicitam eliberarea unui certificat de scutire de taxa pe valoarea adãugatã pentru livrarea de bunuri şi prestarea de servicii în favoarea directa a misiunilor diplomatice, oficiilor consulare, reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România şi a personalului acestora, cu excepţia cetãţenilor romani. Anexãm urmãtoarele documente: - copie de pe actul constitutiv; - copie de pe documentele care atesta calitatea de plãtitor de taxa pe valoarea adãugatã; - dovada dotãrii cu aparatura necesarã pentru utilizarea cãrţilor de credit; - declaraţie pe propria rãspundere din care sa rezulte ca nu se va incasa în numerar sau cu instrumente nenominale contravaloarea bunurilor livrate sau a serviciilor prestate. Semnatura şi ştampila Data ..................... .................la norme-------- BORDEROU cuprinzând documentele justificative prevãzute la art. 5 alin. (2) din norme
┌───┬──────────────────┬─────────┬────────┬──────┬────────────────────┬────────┐
│Nr.│ Documentul │ Valoarea│Valoarea│Total │Documentul de plata │ Suma │
│crt│ │ fãrã │ │ │ corespunzãtor │achitatã│
│ ├─────────┬───┬────┤ T.V.A. │ T.V.A.│ ├──────────┬───┬─────┤ │
│ │Denumirea│Nr.│Data│ │ │ │ Denumirea│Nr.│Data │ │
├───┼─────────┼───┼────┼─────────┼────────┼──────┼──────────┼───┼─────┼────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │
├───┼─────────┼───┼────┼─────────┼────────┼──────┼──────────┼───┼─────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────────┼───┼────┼─────────┼────────┼──────┼──────────┼───┼─────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───┴─────────┴───┴────┴─────────┴────────┴──────┴──────────┴───┴─────┴────────┘
Solicitant,
...................
Semnatura Ştampila Data
......... ................... ...............
NOTA:
În cazul bonurilor fiscale, documentul înscris în borderou în col. 1-3 se
va înscrie şi în col. 7-9, iar totalul de la col. 6 se va înscrie şi în
col. 10.
la norme--------
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│Nr. de înregistrare ...... Nr. de înregistrare ....│
│Data: .................... CERERE Data: ..................│
│ Loc rezervat de restituire a taxei Loc rezervat│
│pentru Ministerul pe valoarea adãugatã pentru Ministerul │
│Finanţelor Publice Afacerilor Externe │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Denumirea instituţiei: │
│a) Misiunea diplomaticã .............................................. │
│1. b) Oficiul consular ............................................... │
│c) Reprezentanta internationala interguvernamentalã │
│...................................................................... │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2. Adresa: │
│Localitatea .........., str. .............. nr. ....., sectorul ............, │
│codul poştal ........................ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Prin prezenta cerere solicitam restituirea taxei pe valoarea adãugatã
plãtite pentru cumpãrãri de bunuri/prestãri de servicii, în conformitate cu
procedura prevãzutã, în suma de ................. lei.
┌──┐
RESTITUIREA ESTE AFERENTĂ TRIMESTRULUI │ │
└──┘
Solicitam restituirea în contul nr. ..........., deschis la ............
Sucursala .................................
Conducãtorul instituţiei,
...................................
(semnatura şi ştampila)
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ CADRU REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE │
│ Avizam favorabil restituirea T.V.A. în suma de .......... lei, fiind │
│îndeplinite condiţiile de reciprocitate. │
│ │
│ Directorul general al │
│ Direcţiei generale protocol naţional, │
│ │
│ Semnatura .................. Data ........... │
│ Ştampila │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ CADRU REZERVAT MINISTERULUI FINANŢELOR PUBLICE │
│ │
│ Aprobam restituirea T.V.A. în suma de ................. lei. │
│ │
│ Directorul general al Direcţiei generale │
│a finanţelor publice a municipiului Bucureşti, │
│ │
│ Semnatura ................ Data ........... │
│ Ştampila │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
la norme--------
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│Nr. de înregistrare ...... Nr. de înregistrare ....│
│Data: .................... CERERE Data: ..................│
│ Loc rezervat de restituire a taxei Loc rezervat│
│pentru Ministerul pe valoarea adãugatã pentru Ministerul │
│Finanţelor Publice Afacerilor Externe │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Numele şi prenumele solicitantului ..................................... │
│ Instituţia ............................................................. │
│ Funcţia solicitantului ................................................. │
│ Numãrul carnetului eliberat de Ministerul Afacerilor Externe ........... │
│ Adresa instituţiei: │
│ Localitatea .............., str. ........... nr. ........, sectorul ..., │
│ codul poştal ............. │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Prin prezenta cerere solicitam restituirea taxei pe valoarea adãugatã
plãtite pentru cumpãrãri de bunuri/prestãri de servicii, în conformitate cu
procedura prevãzutã, în suma de ........................... lei.
┌──┐
RESTITUIREA ESTE AFERENTĂ TRIMESTRULUI... │ │
└──┘
Solicitam restituirea în contul nr. ......., deschis la ................
Sucursala ............................ .
Conducãtorul instituţiei,
..............................
(semnatura şi ştampila)
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ CADRU REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE │
│ Avizam favorabil restituirea T.V.A. în suma de .......... lei, fiind │
│îndeplinite condiţiile de reciprocitate. │
│ │
│ Directorul general al │
│ Direcţiei generale protocol naţional, │
│ │
│ Semnatura .................. Data ........... │
│ Ştampila │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ CADRU REZERVAT MINISTERULUI FINANŢELOR PUBLICE │
│ │
│ Aprobam restituirea T.V.A. în suma de ................. lei. │
│ │
│ Directorul general al Direcţiei generale │
│a finanţelor publice a municipiului Bucureşti, │
│ │
│ Semnatura ................ Data ........... │
│ Ştampila │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
ANEXA 6 -------la norme-------- DIRECŢIA GENERALĂ A FINANŢELOR PUBLICE A MUNICIPIULUI BUCUREŞTI Compartimentul ................. Nr. ......./.......... Cãtre Trezoreria ............................ Ca urmare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adãugatã, înregistratã la Direcţia generalã a finanţelor publice a municipiului Bucureşti sub nr. ........./........., va comunicãm aprobarea restituirii taxei pe valoarea adãugatã aferente bunurilor şi serviciilor cumpãrate de: a) Misiunea diplomaticã/Oficiul consular/Reprezentanta internationala interguvernamentalã ......................................; b) personal al ......................................., în suma de: a) ................. lei; b) ................. lei. Va rugãm ca sumele de mai sus sa fie restituite prin virament în contul ...........(instituţiei sau al persoanei)........... nr. ........., deschis la Banca ............, Sucursala/Filiala/Agenţia ......................... . Alãturat ca remitem cererea de restituire aprobatã, pe baza cãreia va rugãm sa efectuati viramentul. Şef de compartiment, ....................... ANEXA 7 -------la norme-------- DIRECŢIA GENERALĂ A FINANŢELOR PUBLICE A MUNICIPIULUI BUCUREŞTI Nr. ....../.......... Cãtre ..................... Ca urmare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adãugatã, înregistratã la Direcţia generalã a finanţelor publice a municipiului Bucureşti sub nr. ......./......., va comunicãm aprobarea restituirii taxei pe valoarea adãugatã aferente bunurilor şi serviciilor cumpãrate pentru: a) Misiunea diplomaticã/Oficiul consular/Reprezentanta internationala interguvernamentalã .......................................; b) personalul Misiunii diplomatice/Oficiului consular/Reprezentantei internaţionale interguvernamentale ..............................., urmând ca plata sa se efectueze prin virament în contul ...(instituţiei sau al persoanei)... nr. ......, deschis la Banca ........................................, Sucursala/Filiala/Agenţia ............................................ . Sumele aferente sunt: a) ............... lei; b) ............... lei. Director general, .................. ------------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.