Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.395 din 25 octombrie 2012  pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului sanatatii si al viceprim-ministrului, ministrul finantelor publice, nr. 858/1.194/2012 privind stabilirea modalitatii de transmitere si raportare a executiei bugetului de venituri si cheltuieli in vederea monitorizarii cheltuielilor spitalelor publice    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.395 din 25 octombrie 2012 pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului sanatatii si al viceprim-ministrului, ministrul finantelor publice, nr. 858/1.194/2012 privind stabilirea modalitatii de transmitere si raportare a executiei bugetului de venituri si cheltuieli in vederea monitorizarii cheltuielilor spitalelor publice

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 731 din 29 octombrie 2012

    Având în vedere prevederile art. 15 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 17/2012 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare,
    în temeiul art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul sănătăţii, interimar, şi viceprim-ministrul, ministrul finanţelor publice, emit prezentul ordin.

    ART. I
    Anexa la Ordinul ministrului sănătăţii şi al viceprim-ministrului, ministrul finanţelor publice, nr. 858/1.194/2012 privind stabilirea modalităţii de transmitere şi raportare a execuţiei bugetului de venituri şi cheltuieli în vederea monitorizării cheltuielilor spitalelor publice, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 644 din 10 septembrie 2012, se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. II
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.


                            p. Ministrul sănătăţii,
                                   interimar,
                                  Raed Arafat,
                              subsecretar de stat

                Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice,
                                Florin Georgescu


    ANEXĂ
    -----
(Anexa la Ordinul nr. 858/1.194/2012)
-------------------------------------

    Formular nr. 1
                                                          Avizat,
                                                          -------
                                               Ordonator principal de credite

    Unitatea sanitară cu paturi*)

       Execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli al spitalului public


                                                                                                               - mi lei -
┌────┬─────┬────┬────┬────────────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┬──────┬─────┬──────────┐
│Capi│Sub- │Pa- │Gru-│ │ 2011 │ 2012 │2012 │ Realizat │
│tol │capi-│ra- │pa/ │ │ Reali-│ Pro- │Pro- │ până la │
│ │tol │graf│Ti- │ │ zări │ gram │gram │ data │
│ │ │ │tlu │ │ │ │peri-│ ........ │
│ │ │ │ │ │ │ │oadă │ │
│ │ │ │ │ │ │ │**) │ │
├────┴─────┴────┴────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ A │ B │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
├────┬─────┬────┬────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │ │TOTAL VENITURI ***) │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │ │I. VENITURI CURENTE │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │ │C. VENITURI NEFISCALE │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│3010│ │ │ │C1. VENITURI DIN PROPRIETATE │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │05 │ │ │Venituri din concesiuni şi închirieri │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │50 │ │ │Alte venituri din proprietate │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │ │C2. VÂNZĂRI DE BUNURI ŞI SERVICII │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│3310│ │ │ │VENITURI DIN PRESTĂRI DE SERVICII ŞI ALTE ACTIVITĂŢI │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │08 │ │ │Venituri din prestări de servicii │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │16 │ │ │Venituri din valorificarea produselor obţinute din activitatea │ │ │ │ │
│ │ │ │ │proprie sau anexă │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │20 │ │ │Venituri din cercetare │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │21 │ │ │Venituri din contractele cu casele de asigurări de sănătate │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │30 │ │ │Venituri din contractele încheiate cu direcţiile de sănătate │ │ │ │ │
│ │ │ │ │publică din sume alocate de la bugetul de stat │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │31 │ │ │Venituri din contractele încheiate cu direcţiile de sănătate │ │ │ │ │
│ │ │ │ │publică din sume alocate din veniturile proprii ale │ │ │ │ │
│ │ │ │ │Ministerului Sănătăţii │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │32 │ │ │Venituri din contractele încheiate cu institutele de medicină legală│ │ │ │ │
│ │ │ │ │din sume alocate de la bugetul de stat │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │50 │ │ │Alte venituri din prestări de servicii şi alte activităţi │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│3710│ │ │ │TRANSFERURI VOLUNTARE ALTELE DECÂT SUBVENŢIILE │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │01 │ │ │Donaţii şi sponsorizări │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │50 │ │ │Alte transferuri voluntare │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │ │II. VENITURI DIN CAPITAL │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│3910│ │ │ │VENITURI DIN VALORIFICAREA UNOR BUNURI │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │01 │ │ │Venituri din valorificarea unor bunuri ale instituţiilor publice │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │50 │ │ │Alte venituri din valorificarea unor bunuri │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │ │IV. SUBVENŢII │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│4210│ │ │ │Subvenţii de la bugetul de stat │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │11 │ │ │Subvenţii de la bugetul de stat pentru spitale │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │39 │ │ │Subvenţii de la bugetul de stat către instituţii publice finanţate │ │ │ │ │
│ │ │ │ │parţial sau integral din venituri proprii pentru proiecte finanţate │ │ │ │ │
│ │ │ │ │din FEN postaderare │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│4310│ │ │ │Subvenţii de la alte administraţii │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │09 │ │ │Subvenţii pentru instituţii publice │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │10 │ │ │Subvenţii din bugetele locale pentru finanţarea cheltuielilor │ │ │ │ │
│ │ │ │ │curente din domeniul sănătăţii │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │14 │ │ │Subvenţii din bugetele locale pentru finanţarea cheltuielilor de │ │ │ │ │
│ │ │ │ │capital din domeniul sănătăţii │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │16 │ │ │Sume din bugetul de stat către bugetele locale pentru finanţarea │ 0│ 0│ 0│ 0│
│ │ │ │ │investiţiilor în sănătate │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │01 │ │Sume din bugetul de stat către bugetele locale pentru finanţarea │ │ │ │ │
│ │ │ │ │aparaturii medicale şi echipamentelor de comunicaţii în │ │ │ │ │
│ │ │ │ │urgenţă în sănătate │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │02 │ │Sume din bugetul de stat către bugetele locale pentru finanţarea │ │ │ │ │
│ │ │ │ │reparaţiilor capitale în sănătate │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │03 │ │Sume din bugetul de stat către bugetele locale pentru finanţarea │ │ │ │ │
│ │ │ │ │altor investiţii în sănătate │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │17 │ │ │Sume din veniturile proprii ale Ministerului Săntăţii către │ │ │ │ │
│ │ │ │ │bugetele locale pentru finanţarea investiţiilor în sănătate │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │01 │ │Sume din veniturile proprii ale Ministerului Sănătăţii către │ │ │ │ │
│ │ │ │ │bugetele locale pentru finanţarea aparaturii medicale şi │ │ │ │ │
│ │ │ │ │echipamentelor de comunicaţii în urgenţă în sănătate │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │02 │ │Sume din veniturile proprii ale Ministerului Sănătăţii către │ │ │ │ │
│ │ │ │ │bugetele locale pentru finanţarea reparaţiilor capitale în sănătate │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │03 │ │Sume din veniturile proprii ale Ministerului Sănătăţii către │ │ │ │ │
│ │ │ │ │bugetele locale pentru finanţarea altor investiţii în sănătate │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│4510│ │ │ │Sume primite de la UE/alţi donatori în contul plăţilor efectuate │ │ │ │ │
│ │ │ │ │şi prefinanţări │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │ │II. TOTAL CHELTUIELI (II.1+II.2+II.3+II.4) │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │01 │ CHELTUIELI CURENTE │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │10 │TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │20 │TITLUL II BUNURI ŞI SERVICII │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │30 │TITLUL III DOBÂNZI │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │56 │TITLUL VIII PROIECTE CU FINANŢARE DIN FONDURI EXTERNE │ 0│ 0│ 0│ 0│
│ │ │ │ │NERAMBURSABILE POSTADERARE │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │57 │TITLUL VIII ASISTENŢĂ SOCIALĂ │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │70 │CHELTUIELI DE CAPITAL │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │71 │TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │81 │TITLUL XVI RAMBURSĂRI DE CREDITE │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │84 │TITLUL XVII PLĂŢI EFECTUATE ÎN ANII PRECEDENŢI ŞI RECUPERATE ÎN │ 0│ x│ x│ 0│
│ │ │ │ │ANUL CURENT │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │ │II.1 CHELTUIELI DIN VENITURI PROPRII (altele decât subvenţiile) │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │01 │CHELTUIELI CURENTE │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │10 │TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │20 │TITLUL II BUNURI ŞI SERVICII │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │30 │TITLUL III DOBÂNZI │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │56 │TITLUL VIII PROIECTE CU FINANŢARE DIN FONDURI EXTERNE │ │ │ │ │
│ │ │ │ │NERAMBURSABILE POSTADERARE │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │57 │TITLUL VIII ASISTENŢĂ SOCIALĂ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │70 │CHELTUIELI DE CAPITAL │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │71 │TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │81 │TITLUL XVI RAMBURSĂRI DE CREDITE │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │84 │TITLUL XVII PLĂŢI EFECTUATE ÎN ANII PRECEDENŢI ŞI RECUPERATE ÎN │ 0│ x│ x│ 0│
│ │ │ │ │ANUL CURENT │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │ │II.2 CHELTUIELI DIN SUBVENŢII DE LA BUGETUL DE STAT │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │01 │CHELTUIELI CURENTE │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │10 │TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │20 │TITLUL II BUNURI ŞI SERVICII │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │30 │TITLUL III DOBÂNZI │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │56 │TITLUL VIII PROIECTE CU FINANŢARE DIN FONDURI EXTERNE │ │ │ │ │
│ │ │ │ │NERAMBURSABILE POSTADERARE │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │57 │TITLUL VIII ASISTENŢĂ SOCIALĂ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │70 │CHELTUIELI DE CAPITAL │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │71 │TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │84 │TITLUL XVII PLĂŢI EFECTUATE ÎN ANII PRECEDENŢI ŞI RECUPERATE ÎN │ 0│ x│ x│ 0│
│ │ │ │ │ANUL CURENT │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │ │II.3 CHELTUIELI DIN SUBVENŢII DE LA BUGETUL LOCAL │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │01 │CHELTUIELI CURENTE │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │10 │TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │20 │TITLUL II BUNURI ŞI SERVICII │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │30 │TITLUL III DOBÂNZI │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │56 │TITLUL VIII PROIECTE CU FINANŢARE DIN FONDURI EXTERNE │ │ │ │ │
│ │ │ │ │NERAMBURSABILE POSTADERARE │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │57 │TITLUL VIII ASISTENŢĂ SOCIALĂ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │70 │CHELTUIELI DE CAPITAL │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │71 │TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │84 │TITLUL XVII PLĂŢI EFECTUATE ÎN ANII PRECEDENŢI ŞI RECUPERATE ÎN │ 0│ x│ x│ 0│
│ │ │ │ │ANUL CURENT │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │ │II.4 CHELTUIELI DIN SUME ALOCATE DIN VENITURILE PROPRII ALE │ 0│ 0│ 0│ 0│
│ │ │ │ │MINISTERULUI SĂNĂTĂŢII │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │01 │CHELTUIELI CURENTE │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │10 │TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │20 │TITLUL II BUNURI ŞI SERVICII │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │30 │TITLUL III DOBÂNZI │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │56 │TITLUL VIII PROIECTE CU FINANŢARE DIN FONDURI EXTERNE │ │ │ │ │
│ │ │ │ │NERAMBURSABILE POSTADERARE │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │57 │TITLUL VIII ASISTENŢĂ SOCIALĂ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │70 │CHELTUIELI DE CAPITAL │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │71 │TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE │ │ │ │ │
├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │84 │TITLUL XVII PLĂŢI EFECTUATE ÎN ANII PRECEDENŢI ŞI RECUPERATE ÎN │ 0│ x│ x│ 0│
│ │ │ │ │ANUL CURENT │ │ │ │ │
├────┴─────┴────┴────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │EXCEDENT/DEFICIT │ 0│ 0│ 0│ 0│
└────────────────────┴────────────────────────────────────────────────────────────────────┴───────┴──────┴─────┴──────────┘
                     ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┬──────┬─────┬──────────┐
                     │Plăţile restante din care: │ │ x│ x│ │
                     ├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
                     │ - arierate, definite conform legii │ │ x│ x│ │
                     └────────────────────────────────────────────────────────────────────┴───────┴──────┴─────┴──────────┘

                         Manager Director economic

----------
    *) se va completa cu denumirea spitalului public
    **) program perioadă = program aprobat 3 luni (trimestrul I) pentru raportările aferente lunilor ianuarie, februarie, martie
    **) program perioadă = program aprobat 6 luni (semestrul I) pentru raportările aferente lunilor ianuarie - iunie
    **) program perioadă = program aprobat 9 luni pentru raportările aferente lunilor ianuarie - septembrie
    **) program perioadă = program aprobat 12 luni (buget anual) pentru raportările lunilor ianuarie - decembrie
    ***) nu se cuprinde disponibilul din anii precedenţi.



    Formular nr. 2
                                                          Avizat,
                                                          -------
                                               Ordonator principal de credite

    UNITATEA SANITARĂ CU PATURI ............


                 Situaţia privind numărul de paturi, respectiv
                 numărul de posturi conform statului de funcţii
         aprobat şi câştigul mediu brut aferent la data de ............

 ┌────┬────────────────────────────────────────┬────────────┬─────────────────┐
 │Nr. │ Indicator │Nr. la data │Câştig mediu brut│
 │crt.│ │de raportare│ în luna de │
 │ │ │ │ raportare │
 │ │ │ │ (lei) │
 ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤
 │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │
 ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤
 │ I │Nr. de paturi (spitalizare continuă şi │ │ X │
 │ │de zi) │ │ │
 ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤
 │ II │Structura personalului │ X │ X │
 ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤
 │II.1│Nr. de posturi aprobate din care: │ 0 │ │
 ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤
 │ 1 │Nr. de posturi vacante │ │ X │
 ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤
 │ 2 │Nr. de posturi ocupate, din care: │ 0 │ │
 ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤
 │ │medici │ │ │
 ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤
 │ │medici rezidenţi, din care: │ 0 │ │
 ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤
 │ │rezidenţi pe post │ │ │
 ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤
 │ │rezidenţi pe loc │ │ │
 ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤
 │ │Alt personal sanitar superior │ │ │
 ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤
 │ │Personal sanitar mediu (inclusiv │ │ │
 │ │asistente medicale cu studii superioare)│ │ │
 ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤
 │ │Personal auxiliar sanitar │ │ │
 ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤
 │ │Tesa │ │ │
 ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤
 │ │Muncitori şi personal de deservire │ │ │
 ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤
 │II.2│Medici incluşi în liniile de gardă │ │ │
 │ │pentru gărzile efectuate în afara │ │ │
 │ │programului de la norma de bază │ │ │
 └────┴────────────────────────────────────────┴────────────┴─────────────────┘

                             Manager, Director economic,



    Formular nr. 3
                                                          Avizat
                                                          ------
                                               Ordonator principal de credite

    UNITATEA SANITARĂ CU PATURI ...........

              Execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli privind
           bunurile, serviciile, investiţiile la data de ............


                                                                                                                        lei
┌────────────┬──────────────────┬─────┬─────────────────────────┬──────────┬──────────────────────────────┬──────────┬──────────┐
│ │Prevederi bugetare│ │ Angajamente legale │ │ Plăţi efectuate │ │ │
│ │ anuale │ │ în anul 2012 │ Valoarea │ │Cheltuieli│ Stoc la │
│Clasificaţia├──────┬───────────┤Plan ├──────┬─────────┬────────┤facturilor├──────┬─────────────┬─────────┤ efective │ data de │
│ economică │Total,│ din care │de │Total,│aferente │aferente│în sold la│Total,│ aferente │aferente │ în luna │ ....... │
│ │ │ credite │achi-│ din │ anului │ anului │ data de │ din │obligaţiilor │ obliga- │ curentă │ (valoare │
│ │ │ bugetare │ziţii│care: │precedent│ curent │ ....... │ care:│ de plată │ţiilor de│ │ totală) │
│ │ │ destinate │ │ │ │ │ │ │ restante la │plată ale│ │ │
│ │ │ stingerii │ │ │ │ │ │ │finele anului│ anului │ │ │
│ │ │ plăţilor │ │ │ │ │ │ │ precedent │ curent │ │ │
│ │ │ restante │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ din anul │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ precedent │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼──────┼───────────┼─────┼──────┼─────────┼────────┼──────────┼──────┼─────────────┼─────────┼──────────┼──────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │4=5+6 │ 5 │ 6 │ 7 │8=9+10│ 9 │ 10 │ 11 │ 12 │
├────────────┼──────┼───────────┼─────┼──────┼─────────┼────────┼──────────┼──────┼─────────────┼─────────┼──────────┼──────────┤
│BUNURI ŞI │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│SERVICII │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼──────┼───────────┼─────┼──────┼─────────┼────────┼──────────┼──────┼─────────────┼─────────┼──────────┼──────────┤
│CHELTUIELI │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│DE CAPITAL │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼──────┼───────────┼─────┼──────┼─────────┼────────┼──────────┼──────┼─────────────┼─────────┼──────────┼──────────┤
│TOTAL: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────────────┴──────┴───────────┴─────┴──────┴─────────┴────────┴──────────┴──────┴─────────────┴─────────┴──────────┴──────────┘

                             Manager, Director economic,



    Formular nr. 4
                                                          Avizat,
                                                          -------
                                               Ordonator principal de credite

    UNITATEA SANITARĂ CU PATURI ...............

                                    SITUAŢIA
              privind serviciile prestate la data de ............


┌────┬───────────────────┬────────┬───────────┬──────────────────┬─────────┬────────────────────────┐
│Nr. │ │Valoare │ Servicii │Servicii realizate│Servicii │ Valoarea serviciilor │
│crt.│ Indicator │contract│contractate│ │decontate│facturate şi nedecontate│
│ │ │ anual │ la data ├───────┬──────────┤ ├───────────┬────────────┤
│ │ │ │raportării │Total, │ din care │ │ cu termen │ cu termen │
│ │ │ │ │ │ servicii │ │ de plată │ de plată │
│ │ │ │ │ │facturate │ │ < 30 zile │ > 30 zile │
├────┼───────────────────┼────────┼───────────┼───────┼──────────┼─────────┼───────────┼────────────┤
│ │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │
├────┼───────────────────┼────────┼───────────┼───────┼──────────┼─────────┼───────────┼────────────┤
│ 1 │Total venituri din │ │ │ │ │ │ │ │
│ │prestări servicii, │ │ │ │ │ │ │ │
│ │din care: │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼────────┼───────────┼───────┼──────────┼─────────┼───────────┼────────────┤
│ 2 │Contracte cu casele│ │ │ │ │ │ │ │
│ │de asigurări pentru│ │ │ │ │ │ │ │
│ │servicii medicale │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼────────┼───────────┼───────┼──────────┼─────────┼───────────┼────────────┤
│ 3 │Contracte cu casele│ │ │ │ │ │ │ │
│ │de asigurări pentru│ │ │ │ │ │ │ │
│ │programe naţionale │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼────────┼───────────┼───────┼──────────┼─────────┼───────────┼────────────┤
│ 4 │Contracte cu casele│ │ │ │ │ │ │ │
│ │de asigurări pentru│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ambulatoriul de │ │ │ │ │ │ │ │
│ │specialitate │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼────────┼───────────┼───────┼──────────┼─────────┼───────────┼────────────┤
│ 5 │Alte venituri │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴───────────────────┴────────┴───────────┴───────┴──────────┴─────────┴───────────┴────────────┘

                             Manager, Director economic,


    NOTĂ:
    Informaţiile cuprinse în prezentul formular se referă la serviciile anului curent. Nu vor fi incluse sumele aferente serviciilor medicale din anii precedenţi pentru care s-au încheiat acte adiţionale în anul curent.


    Formular nr. 5
                                                          Avizat,
                                                          -------
                                                Ordonator principal de credite
    UNITATEA SANITARĂ CU PATURI ...........

                                    SITUAŢIA
                privind cheltuielile finanţate din sume alocate
             din bugetele autorităţilor publice centrale şi locale

                                                                         lei
┌────┬───────────────────────┬───────┬─────────┬───────────┬─────────┬─────────┐
│Nr. │ │ Buget │ Program │Angajamente│Cereri de│ │
│crt.│ Indicator │aprobat│ perioadă│ legale │finanţare│Finanţări│
├────┼───────────────────────┼───────┼─────────┼───────────┼─────────┼─────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼───────────────────────┼───────┼─────────┼───────────┼─────────┼─────────┤
│ 1 │Total cheltuieli, │ │ │ │ │ │
│ │din care: │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼───────┼─────────┼───────────┼─────────┼─────────┤
│ 2 │Cheltuieli finanţate │ │ │ │ │ │
│ │din sume de la bugetul │ │ │ │ │ │
│ │de stat │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼───────┼─────────┼───────────┼─────────┼─────────┤
│ 3 │Cheltuieli finanţate │ │ │ │ │ │
│ │din sume alocate din │ │ │ │ │ │
│ │veniturile proprii ale │ │ │ │ │ │
│ │Ministerului Sănătăţii │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼───────┼─────────┼───────────┼─────────┼─────────┤
│ 4 │Cheltuieli finanţate │ │ │ │ │ │
│ │din subvenţii de la │ │ │ │ │ │
│ │bugetul local │ │ │ │ │ │
└────┴───────────────────────┴───────┴─────────┴───────────┴─────────┴─────────┘

                             Manager, Director economic,


                                     -----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016