Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.392 din 18 iunie 2012  pentru aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2012 ale institutelor nationale de cercetare-dezvoltare din coordonarea Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.392 din 18 iunie 2012 pentru aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2012 ale institutelor nationale de cercetare-dezvoltare din coordonarea Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale

EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 515 din 25 iulie 2012

    Având în vedere Referatul de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare pe anul 2012, avizat de Ministerul Finanţelor Publice,
    în conformitate cu prevederile art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţifică şi dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale emite prezentul ordin.

    ART. 1
    Se aprobă bugetele de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 ale Institutului Naţional de Cercetare Ştiinţifică în Domeniul Muncii şi Protecţiei Sociale - I.N.C.S.M.P.S. Bucureşti şi al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Protecţia Muncii - I.N.C.D.P.M. "Alexandru Darabont" - Bucureşti, institute aflate în coordonarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, prevăzute în anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 2
    (1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetele de venituri şi cheltuieli prevăzute la art. 1 reprezintă limite maxime ce nu pot fi depăşite.
    (2) În cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor aprobate, institutele naţionale de cercetare-dezvoltare vor efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.
    ART. 3
    Institutele naţionale de cercetare-dezvoltare din coordonarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
    ART. 4
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

               Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,
                                Mariana Câmpeanu

    Bucureşti, 18 iunie 2012.
    Nr. 1.392.


    ANEXA 1

    MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE
    Institutul Naţional de Cercetare Ştiinţifică în Domeniul
    Muncii şi Protecţiei Sociale - I.N.C.S.M.P.S. Bucureşti

          BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2012

                                                   mii lei
 ┌────────────────────────────────────────────┬───┬─────────┐
 │ │Nr.│Program │
 │ INDICATORI │rd.├─────────┤
 │ │ │ 2012 │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ A │ 0 │ 1 │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │VENITURI TOTALE, din care: │ 1│ 11.094│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │1. VENITURI DIN EXPLOATARE, din acestea: │ 2│ 11.072│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │a. Venituri din activitatea de bază*) │ 3│ 11.072│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │b. Venituri din alte activităţi conexe │ 4│ 0│
 │ activităţii de CD │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │c. Venituri din subvenţii de la bugetul │ 5│ 0│
 │ de stat pentru investiţii │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │2. VENITURI FINANCIARE │ 6│ 22│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │3. VENITURI EXTRAORDINARE │ 7│ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │II. CHELTUIELI TOTALE, din care: │ 8│ 10.547│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │1. Cheltuieli de exploatare, total,din care:│ 9│ 10.531│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │a. Bunuri şi servicii │ 10│ 301│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │b. Cheltuieli de personal, din care: │ 11│ 6.167│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - cheltuieli cu salariile │ 12│ 4.516│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - indemnizaţiile membrilor consiliului │ 13│ 127│
 │ de administrare │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - drepturile salariale ale directorului │ 14│ 127│
 │ (general) │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - contribuţii de asigurări sociale de stat│ 15│ 939│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - contribuţii de asigurări de şomaj │ 16│ 23│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - contribuţie pentru asigurările sociale │ 17│ 235│
 │ de sănătate │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - contribuţii pentru asigurări ptr. │ 18│ 7│
 │ accidente de muncă şi boli profesionale │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - contribuţii pentru concedii şi │ 19│ 38│
 │ indemnizaţii │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - contribuţii la Fondul de garantare a │ 20│ 11│
 │ creanţelor salariale │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - contribuţii la fondul de pensii facul- │ 21│ 0│
 │ tative │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - alte cheltuieli de personal, din care: │ 22│ 398│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - tichete de masă │ 23│ 91│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - deplasări, detaşări │ 24│ 307│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │c. Cheltuieli de exploatare privind amorti- │ 25│ 313│
 │ zarea şi provizioanele şi ajustările │ │ │
 │ pentru depreciere │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │d. Cheltuieli de protocol │ 26│ 11│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │e. Cheltuieli de reclamă şi publicitate │ 27│ 150│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │f. Cheltuieli cu sponsorizarea │ 28│ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │g. Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3-litera│ 29│ 9│
 │ c) din Legea nr. 571/2003 privind Codul │ │ │
 │ fiscal din care: │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │h. Alte cheltuieli │ 30│ 3.580│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │2. Cheltuieli financiare, din care: │ 31│ 16│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - cheltuieli privind dobânzile │ 32│ 0│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - alte cheltuieli financiare │ 33│ 16│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │3. Cheltuieli extraordinare: │ 34│ 0│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │III. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) │ 35│ 547│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │IV. IMPOZIT PE PROFIT │ 36│ 87│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │V. REZULTATUL NET │ 37│ 460│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN │ 38│ │
 │ ANII PRECEDENŢI │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │VIII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACO-│ 39│ 460│
 │ PERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII │ │ │
 │ PRECEDENŢI │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │a. Pentru cointeresarea personalului │ 40│ 92│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │b. Pentru finanţarea dezvoltării institutu- │ 41│ │
 │ lui naţional │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │c. Pentru desfăşurarea activităţii curente, │ 42│ 368│
 │ inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │IX. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, │ 43│ 686│
 │ din care: │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │1. Surse proprii │ 44│ 96│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │2. Subvenţii de la bugetul de stat pentru │ 45│ 590│
 │ investiţii │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │3. Credite bancare pentru investiţii │ 46│ 0│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - interne │ 47│ 0│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - externe │ 48│ 0│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │4. Alte surse │ 49│ 0│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII,│ 50│ 686│
 │ din care: │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs │ 51│ 686│
 │ la finele anului │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │2. Rambursări de rate aferente creditelor │ 52│ │
 │ pentru investiţii │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - interne │ 53│ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - externe │ 54│ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │XI. DATE DE FUNDAMENTARE │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │1. Venituri totale (rd.01) │ 55│ 11.094│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │2. Cheltuieli aferente veniturilor totale │ 56│ 10.547│
 │ (rd. 8) │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │3. Rezultate (+/-) (rd.57-rd.58) │ 57│ 547│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │4. Număr mediu de personal, total institut, │ 58│ 61│
 │ din care: │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - număr mediu de personal de cercetare- │ 59│ 52│
 │ dezvoltare │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total │ 60│ 5.919│
 │ institut - lei/persoana/luna │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │6. Câştigul mediu lunar pe personal de cer- │ 61│ 6.002│
 │ cetare-dezvoltare - lei/persoana/luna │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │7. Rentabilitatea (rd.57/rd.56*100) │ 62│ 5,19│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │8. Rata rentabilităţii financiare rd.37*100/│ 63│ 11,34│
 │capital propriu │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │10. Plăţi restante │ 64│ 0│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │11. Creanţe de încasat │ 65│ 0│
 └────────────────────────────────────────────┴───┴─────────┘


---------
    *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 1,110 mii lei, încheiate până la data de 31.12.2012, iar cele realizate din contracte cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 1.200 mii lei.


    MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE
    Institutul Naţional de Cercetare Ştiinţifică în Domeniul
    Muncii şi Protecţiei Sociale - I.N.C.S.M.P.S. Bucureşti

    Fundamentarea veniturilor şi cheltuielilor realizate din programe/proiecte finanţate din fonduri europene

┌────────────────────────────────────┬───┬───────────┬──────────┬──────────────┐
│ INDICATORI │Nr.│ Realizări │ Program │ Creştere/ │
│ │rd.│ 2011 │ 2012 │ descreştere │
│ │ │ │ │ 2012/2011 │
├────────────────────────────────────┼───┼───────────┼──────────┼──────────────┤
│ A │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 = (col.2/ │
│ │ │ │ │ col.1-1)*100 │
├────────────────────────────────────┼───┼───────────┼──────────┼──────────────┤
│I. Venituri totale din fonduri │ │ │ │ │
│ europene │ 1 │ 7378│ 6.477│ -12,21│
│ │ │ │ │ │
│II. Cheltuieli din fonduri europene,│ │ │ │ │
│ din care: │ 2 │ 7405│ 6.512│ -12,06│
│1. Bunuri şi servicii │ 3 │ 141│ 200│ 41,96│
│2. Cheltuieli de personal, din care:│ 4 │ 3802│ 2.872│ -24,46│
│ - cheltuieli cu salariile │ 5 │ 2977│ 2.248│ -24,48│
│ - cheltuieli cu asigurările şi │ │ │ │ │
│protecţia socială şi alte obligaţii │ │ │ │ │
│legale │ 6 │ 825│ 624│ -24,39│
│3. Cheltuieli cu reclama şi │ │ │ │ │
│publicitate │ 7 │ 56│ 150│ 167,86│
│4. Cheltuieli pentru investiţii │ 8 │ │ │ │
│5. Alte cheltuieli │ 9 │ 3406│ 3.290│ -3,42│
└────────────────────────────────────┴───┴───────────┴──────────┴──────────────┘


    NOTĂ:
    Diferenţa dintre venituri şi cheltuieli reprezintă cota de cofinanţare.


    ANEXA 2


    MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE
    Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Protecţia
    Muncii - I.N.C.D.P.M. "Alexandru Darabont" - Bucureşti

         BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2012

                                                   mii lei
 ┌────────────────────────────────────────────┬───┬─────────┐
 │ │Nr.│Program │
 │ INDICATORI │rd.├─────────┤
 │ │ │ 2012 │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ A │ 0 │ 1 │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │VENITURI TOTALE, din care: │ 1│ 13.967│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │1. VENITURI DIN EXPLOATARE, din acestea: │ 2│ 13.947│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │a. Venituri din activitatea de bază*) │ 3│ 5.720│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │b. Venituri din alte activităţi conexe │ 4│ 100│
 │ activităţii de CD │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │c. Alte venituri din exploatare │ 5│ 8.127│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │2. VENITURI FINANCIARE │ 6│ 20│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │3. VENITURI EXTRAORDINARE │ 7│ 0│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │II. CHELTUIELI TOTALE, din care: │ 8│ 13.933│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │1. Cheltuieli de exploatare, total,din care:│ 9│ 13.877│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │a. Bunuri şi servicii │ 10│ 5.277│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │b. Cheltuieli de personal, din care: │ 11│ 7.575│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - cheltuieli cu salariile │ 12│ 5.610│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - indemnizaţiile membrilor consiliului │ 13│ 59│
 │ de administraţie**) │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - drepturile salariale ale directorului │ 14│ 246│
 │ (general) │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - contribuţii de asigurări sociale de stat│ 15│ 1.167│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - contribuţii de asigurări de şomaj │ 16│ 28│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - contribuţie pentru asigurările sociale │ 17│ 292│
 │ de sănătate │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - contribuţii pentru asigurări ptr. │ 18│ 8│
 │ accidente de muncă şi boli profesionale │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - contribuţii pentru concedii şi │ 19│ 48│
 │ indemnizaţii │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - contribuţii la Fondul de garantare a │ 20│ 14│
 │ creanţelor salariale │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - contribuţii la fondul de pensii facul- │ 21│ │
 │ tative │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - alte cheltuieli de personal, din care: │ 22│ 408│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - tichete de masă │ 23│ 204│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - deplasări, detaşări │ 24│ 204│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │c. Cheltuieli de exploatare privind amorti- │ 25│ 300│
 │ zarea şi provizioanele şi ajustările │ │ │
 │ pentru depreciere │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │d. Cheltuieli de protocol │ 26│ 2│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │e. Cheltuieli de reclamă şi publicitate │ 27│ 1│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │f. Cheltuieli cu sponsorizarea │ 28│ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │g. Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3-litera│ 29│ 52│
 │ c) din Legea nr. 571/2003 privind Codul │ │ │
 │ fiscal din care: │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │h. Alte cheltuieli │ 30│ 670│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │2. Cheltuieli financiare, din care: │ 31│ 56│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - cheltuieli privind dobânzile │ 32│ 56│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - alte cheltuieli financiare │ 33│ 0│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │3. Cheltuieli extraordinare: │ 34│ 0│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │III. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) │ 35│ 34│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │IV. IMPOZIT PE PROFIT │ 36│ 6│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │V. REZULTATUL NET │ 37│ 28│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN │ 38│ 5│
 │ ANII PRECEDENŢI │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │VIII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACO-│ 39│ 23│
 │ PERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII │ │ │
 │ PRECEDENŢI │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │a. Pentru cointeresarea personalului │ 40│ 5│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │b. Pentru finanţarea dezvoltării institutu- │ 41│ 13│
 │ lui naţional │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │c. Pentru desfăşurarea activităţii curente, │ 42│ 5│
 │ inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │IX. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, │ 43│ 300│
 │ din care: │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │1. Surse proprii │ 44│ 300│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │2. Subvenţii de la bugetul de stat pentru │ 45│ 0│
 │ investiţii │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │3. Credite bancare pentru investiţii │ 46│ - │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - interne │ 47│ 0│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - externe │ 48│ 0│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │4. Alte surse │ 49│ 0│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII,│ 50│ 300│
 │ din care: │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs │ 51│ 300│
 │ la finele anului │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │2. Rambursări de rate aferente creditelor │ 52│ 0│
 │ pentru investiţii │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - interne │ 53│ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - externe │ 54│ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │XI. DATE DE FUNDAMENTARE │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │1. Venituri totale (rd.01) │ 55│ 13.967│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │2. Cheltuieli aferente veniturilor totale │ 56│ 13.933│
 │ (rd. 8) │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │3. Rezultate (+/-) (rd.57-rd.58) │ 57│ 34│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │4. Număr mediu de personal, total institut, │ 58│ 98│
 │ din care: │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - număr mediu de personal de cercetare- │ 59│ 71│
 │ dezvoltare │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total │ 60│ 4.558│
 │ institut - lei/persoana/luna │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │6. Câştigul mediu lunar pe personal de cer- │ 61│ 5.493│
 │ cetare-dezvoltare - lei/persoana/luna │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │7. Rentabilitatea (rd.57/rd.56*100) │ 62│ 0,24│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │8. Rata rentabilităţii financiare rd.37*100/│ 63│ 1,96│
 │capital propriu │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │10. Plăţi restante │ 64│ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │11. Creanţe de încasat │ 65│ 300│
 └────────────────────────────────────────────┴───┴─────────┘


---------
    *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 515 mii lei, încheiate până la data de 29.02.2012
    **) Creşterea sumei alocate indemnizaţiilor CA se datorează neacordării acesteia pentru membrii care nu au participat la şedinţe în cursul anului 2011.


    MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE
    Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Protecţia
    Muncii - I.N.C.D.P.M. "Alexandru Darabont" - Bucureşti

    Fundamentarea veniturilor şi cheltuielilor realizate din programe/proiecte finanţate din fonduri europene

┌────────────────────────────────────┬───┬───────────┬──────────┬──────────────┐
│ INDICATORI │Nr.│ Realizări │ Program │ Creştere/ │
│ │rd.│ 2011 │ 2012 │ descreştere │
│ │ │ │ │ 2012/2011 │
├────────────────────────────────────┼───┼───────────┼──────────┼──────────────┤
│ A │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 = (col.2/ │
│ │ │ │ │ col.1-1)*100 │
├────────────────────────────────────┼───┼───────────┼──────────┼──────────────┤
│I. Venituri totale din fonduri │ │ │ │ │
│ europene │ 1 │ 4826│ 8126│ 68,38│
│ │ │ │ │ │
│II. Cheltuieli din fonduri europene,│ │ │ │ │
│ din care: │ 2 │ 4826│ 8126│ 68,38│
│1. Bunuri şi servicii │ 3 │ 675│ 4270│ 532,59│
│2. Cheltuieli de personal, din care:│ 4 │ 4151│ 3856│ -7,11│
│ - cheltuieli cu salariile │ 5 │ 3250│ 2992│ -7,94│
│ - cheltuieli cu asigurările şi │ │ │ │ │
│protecţia socială şi alte obligaţii │ │ │ │ │
│legale │ 6 │ 901│ 864│ -4,11│
│3. Cheltuieli cu reclama şi │ │ │ │ │
│publicitate │ 7 │ 0│ 0│ │
│4. Cheltuieli pentru investiţii │ 8 │ 0│ 0│ │
│5. Alte cheltuieli │ 9 │ 0│ 0│ │
└────────────────────────────────────┴───┴───────────┴──────────┴──────────────┘


                                    -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016