Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Având în vedere prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 15/2005, cu modificările şi completările ulterioare, ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 1/2014 privind unele măsuri în domeniul managementului situaţiilor de urgenţă, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă, aprobată prin Legea nr. 104/2014, cu modificările şi completările ulterioare, ale Hotărârii Guvernului nr. 557/2016 privind managementul tipurilor de risc, ale Hotărârii Guvernului nr. 741/2008 pentru aprobarea Regulamentului privind gestionarea situaţiilor de urgenţă generate de producerea unui accident de aviaţie civilă, precum şi pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 74/1991 privind înfiinţarea Regiei autonome „Administraţia română a serviciilor de trafic aerian“ - ROMATSA, ale Hotărârii Guvernului nr. 94/2014 privind organizarea, funcţionarea şi componenţa Comitetului naţional pentru situaţii speciale de urgenţă, cu modificările şi completările ulterioare, ale Hotărârii Guvernului nr. 762/2008 pentru aprobarea Strategiei naţionale de prevenire a situaţiilor de urgenţă şi cele ale Strategiei naţionale de comunicare şi informare publică pentru situaţii de urgenţă, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 548/2008, precum şi ale Legii nr. 481/2004 privind protecţia civilă, republicată, cu modificările ulterioare, în temeiul art. 7 din Regulamentul-cadru privind structura organizatorică, atribuţiile, funcţionarea şi dotarea comitetelor şi centrelor operative pentru situaţii de urgenţă, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.491/2004, cu modificările ulterioare, şi al art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 21/2015 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, cu modificările şi completările ulterioare, ministrul transporturilor emite următorul ordin: ART. 1 (1) Centrul operativ pentru situaţii de urgenţă, denumit în continuare centru operativ, este organizat şi funcţionează în cadrul Serviciului situaţii de urgenţă, sub formă de compartiment, cu activitate permanentă, în ture, în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 15/2005, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Regulamentului privind organizarea, atribuţiile, funcţionarea şi dotarea Centrului operativ pentru situaţii de urgenţă din cadrul Ministerului Transporturilor, prevăzut în anexa nr. 1. (2) Centrul operativ îşi desfăşoară activitatea în spaţiul special destinat acestui scop din cadrul Ministerului Transporturilor. ART. 2 Centrul operativ asigură managementul informaţiilor privind riscurile pentru care Ministerul Transporturilor este autoritate responsabilă cu rol principal şi secundar, precum şi al celor referitoare la alte riscuri pentru care ministerul asigură funcţiile de sprijin conform anexei nr. 2 şi transmiterea acestora cu operativitate către decidenţi şi conducerea Ministerului Transporturilor. ART. 3 (1) În vederea gestionării eficiente a situaţiilor de urgenţă, unităţile prevăzute în anexa nr. 3 vor comunica imediat centrului operativ toate informaţiile complete privind producerea şi evoluţia evenimentelor prevăzute la art. 2, precum şi măsurile aplicate. (2) Acestea vor executa activităţile prevăzute în regulamentele pentru gestionarea riscurilor repartizate Ministerului Transporturilor, precum şi cele specific funcţiilor de sprijin repartizate, potrivit capabilităţilor asumate şi difuzate în Registrul Naţional de Capabilităţi întocmit de Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă sau Centralizatorului cu Capabilităţile entităţilor din subordine şi sub autoritate, elaborate la nivelul ministerului. ART. 4 În perioada 1 octombrie anul în curs-31 martie anul următor, prin ordin al ministrului transporturilor, se constituie şi funcţionează în cadrul Centrului operativ Comandamentul central de iarnă, structură operaţională cu activitate temporară destinată realizării managementului integrat al situaţiilor de urgenţă pe timp de iarnă. Comandamentul central de iarnă îşi desfăşoară activitatea în incinta dispeceratului Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere. ART. 5 Dotările centrului operativ, prevăzute în anexa nr. 3, se asigură de la bugetul de stat prin bugetul anual al Ministerului Transporturilor şi poate fi completat şi din fonduri externe, în funcţie de necesităţi. ART. 6 Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentul ordin. ART. 7 Pentru asigurarea activităţilor specifice care trebuie îndeplinite în cadrul gestionării riscurilor repartizate şi asigurării funcţiilor de sprijin privind situaţiile de urgenţă prevăzute în anexa nr. 2, centrul operativ şi unităţile prevăzute în anexa nr. 3 - pct. I vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. ART. 8 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare la data publicării. ART. 9 La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului transporturilor nr. 1.611/2014 privind organizarea şi funcţionarea Centrului operativ pentru situaţii de urgenţă cu activitate permanentă din cadrul Ministerului Transporturilor, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 899 din 11 decembrie 2014, se abrogă. p. Ministrul transporturilor, Ninel Cercel, secretar de stat Bucureşti, 7 septembrie 2017. Nr. 1.352. ANEXA NR. 1 REGULAMENT privind organizarea, atribuţiile, funcţionarea şi dotarea Centrului operativ pentru situaţii de urgenţă din cadrul Ministerului Transporturilor ANEXA NR. 2 LISTA activităţilor specifice care se îndeplinesc în cadrul funcţiilor de sprijin repartizate conform Hotărârii Guvernului nr. 557/2016, de către Ministerul Transporturilor şi entităţile din subordine/sub autoritate 1. Înştiinţare, avertizare şi alarmare Reprezintă totalitatea activităţilor de monitorizare a pericolelor şi riscurilor specifice, de informare, înştiinţare şi alarmare a autorităţilor publice centrale şi/sau locale, precum şi a populaţiei, privind posibilitatea producerii unor situaţii de urgenţă. Rol secundar - asigurarea monitorizării pericolelor şi riscurilor specifice de către toate autorităţile responsabile; – asigurarea transmiterii avertizărilor de furtună şi a avizelor de navigaţie pentru zona maritimă de responsabilitate a României: Ministerul Transporturilor prin Compania Naţională de Radiocomunicaţii Navale „RADIONAV“ - S.A. şi Autoritatea Navală Română prin Serviciul VTMIS (Vessel Traffic Management and Information Services - maritime navigation/Servicii de informaţii şi gestionarea traficului - navigaţie maritimă). 2. Recunoaştere şi cercetare Reprezintă totalitatea activităţilor întreprinse atât de structurile de intervenţie aflate în serviciu, în vederea identificării şi evaluării consecinţelor unei situaţii de urgenţă, cât şi de structurile specializate ale autorităţilor responsabile pentru cercetarea zonelor afectate de o situaţie de urgenţă. Rol principal - recunoaştere, evaluare şi cercetarea consecinţelor unei situaţii de urgenţă produse pe apele interioare, mare, inclusiv căutarea şi salvarea de vieţi omeneşti pe mare (SAR): Ministerul Transporturilor prin autorităţile şi agenţiile din subordine/sub autoritate, conform domeniului de competenţă. 3. Comunicaţii şi informatică Reprezintă pachetul de măsuri şi acţiuni necesar asigurării, planificării, coordonării necesarului de comunicaţii pentru elementele de răspuns în situaţii de urgenţă de la nivel local, judeţean şi/sau naţional, inclusiv gestionarea informaţiilor din domeniu. Rol secundar - asigurarea funcţionării reţelelor de comunicaţii şi informatică din competenţă în vederea monitorizării pericolelor şi riscurilor specifice, precum şi pentru realizarea fluxurilor informaţionale de către toate autorităţile responsabile prin centrele operative/operaţionale, centrele de conducere şi coordonare a intervenţiilor, dispeceratele/punctele de comandă, cu respectarea regimului informaţiilor clasificate. 4. Căutare-salvare Reprezintă totalitatea activităţilor desfăşurate în scopul salvării persoanelor şi a animalelor înainte, pe timpul şi imediat după producerea unei situaţii de urgenţă, inclusiv gestionarea informaţiilor din domeniu. Rol principal - căutare şi salvare de vieţi omeneşti pe mare (SAR): Ministerul Transporturilor prin Autoritatea Navală Română (ANR) şi Agenţia Română de Salvare a Vieţii Omeneşti pe Mare - ARSVOM; – căutare aeronave civile: Ministerul Transporturilor prin Administraţia Română a Serviciilor de Trafic Aerian (ROMATSA). Rol secundar - căutare-salvare a persoanelor în zone greu accesibile: serviciile specializate SALVAMONT, METROREX şi alte servicii de profil, serviciile publice constituite în baza Legii nr. 402/2006 privind prevenirea accidentelor şi organizarea activităţii de salvare din mediul subteran speologic, republicată. 5. Descarcerare, deblocare căi de acces Reprezintă totalitatea activităţilor desfăşurate de structurile de intervenţie pentru deblocarea căilor de acces şi descarcerarea persoanelor aflate în medii ostile vieţii. Rol secundar - planificarea, asigurarea capacităţilor operaţionale necesare deblocării căilor de acces în zona afectată de o situaţie de urgenţă, în scopul salvării de vieţi omeneşti şi facilitării accesului structurilor de urgenţă la locul evenimentului: toate autorităţile responsabile, agenţii guvernamentale şi neguvernamentale şi operatori economici. 6. Protecţia populaţiei (evacuare, cazare, adăpostire, asigurare apă şi hrană, alte măsuri de protecţie) Reprezintă totalitatea activităţilor desfăşurate pentru scoaterea temporară sau definitivă a persoanelor, animalelor şi bunurilor din zonele de risc şi asigurarea condiţiilor minime de subzistenţă, inclusiv activităţile de gestionare a datelor şi informaţiilor privind desfăşurarea acestor acţiuni, precum şi cele de asigurare a populaţiei şi animalelor cu apă şi hrană. Evacuare - rol principal - fundamentarea deciziei privind evacuarea populaţiei: Ministerul Afacerilor Interne, Ministerul Sănătăţii, Ministerul Transporturilor, Ministerul Apărării Naţionale, Ministerul Mediului, Ministerul Apelor şi Pădurilor şi alte instituţii care au competenţa fundamentării deciziei privind evacuarea populaţiei. 7. Asistenţă medicală de urgenţă (prim ajutor calificat, triaj, stabilizare, evacuare medicală, asistenţă medicală de urgenţă în unităţile de primire urgenţe şi compartimentele de primire urgenţe) Reprezintă totalitatea măsurilor şi acţiunilor specifice asigurării unui răspuns specializat care vizează intervenţia structurilor de acordare a asistenţei medicale de urgenţă la locul producerii situaţiei de urgenţă. Rol secundar - acordarea asistenţei medicale de urgenţă: Ministerul Sănătăţii prin personalul medical stabilit, serviciile publice de ambulanţă, alte ministere şi organe centrale, prin unităţile spitaliceşti proprii. 8. Asistenţă medicală în faza spitalicească Reprezintă totalitatea măsurilor şi acţiunilor specifice asigurării unui răspuns specializat care vizează menţinerea în limitele normale a sănătăţii în contextul producerii unor situaţii de urgenţă sau ca urmare a manifestării epidemiilor şi pandemiilor. Rol secundar - acordarea asistenţei medicale: prin reţele sanitare proprii, aparţinând Ministerului Apărării Naţionale, Ministerului Afacerilor Interne, Ministerului Justiţiei, Ministerului Transporturilor, Serviciului Român de Informaţii, spitale ale administraţiei publice locale. 9. Localizarea şi stingerea incendiilor Reprezintă pachetul de măsuri şi acţiuni specifice gestionării şi coordonării misiunilor care vizează stingerea incendiilor. Rol secundar - sprijinul structurilor specializate în stins incendii: Ministerul Apărării Naţionale, autorităţile publice locale prin serviciile voluntare pentru situaţii de urgenţă, operatorii economici prin serviciile private pentru situaţii de urgenţă (indiferent de domeniul de activitate), Ministerul Transporturilor prin instituţiile aflate în subordine, sub autoritate sau în coordonare (pentru infrastructura feroviară, navală şi aeriană din administrare); – localizarea şi stingerea incendiilor pe fluviul Dunărea şi pe Marea Neagră: Ministerul Transporturilor prin structurile aflate în subordonare/coordonare/sub autoritate şi operatorii economici de profil, Ministerul Afacerilor Interne prin Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră. 10. Neutralizarea materialelor periculoase/explozive/ radioactive Vizează coordonarea misiunilor pentru asigurarea răspunsului în situaţia producerii evenimentelor care implică substanţe chimice, biologice, radiologice, poluanţi, mijloace explozive (substanţe asignate domeniului CBRN). Prin acest tip de misiuni se asigură coordonarea forţelor şi mijloacelor specializate, potrivit competenţelor, şi managementul situaţiilor de urgenţă care implică activarea acestei funcţii de sprijin, respectiv asigurarea măsurilor şi acţiunilor subsecvente. Rol secundar - stabilirea perimetrelor de securitate: Ministerul Afacerilor Interne prin Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă, Inspectoratul General al Jandarmeriei Române, Ministerul Transporturilor prin structurile aflate în subordine/coordonare/ sub autoritate, Ministerul Sănătăţii; – aplicarea măsurilor de limitare a dispersării substanţelor poluante sau contaminatoare pentru asigurarea protecţiei populaţiei surprinse în zona afectată: Ministerul Economiei, Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat, prin operatorii economici care produc substanţe ce pot produce poluări şi care au obligaţia realizării măsurilor de decontaminare, Ministerul Transporturilor prin structurile aflate în subordonare/coordonare/sub autoritate şi operatorii economici de profil; – intervenţia operativă pentru neutralizarea efectelor materialelor periculoase şi decontaminarea mijloacelor şi materialelor utilizate: toate autorităţile responsabile care au în coordonare/subordonare sau sub autoritate, după caz, astfel de structuri. 11. Asigurarea transportului Se referă la gestionarea informaţiilor, punerea la dispoziţie a resurselor şi coordonarea acţiunilor care implică asigurarea transportului, altul decât cel în folos propriu. Prin această funcţie se asigură inclusiv gestionarea informaţiilor despre infrastructura de transport rutieră, maritimă/fluvială, feroviară şi aeriană. Rol principal - asigurarea transportului necesar pentru realizarea evacuării populaţiei, resurselor necesare pentru intervenţie şi asistenţă de primă necesitate în situaţii de urgenţă: Ministerul Transporturilor (prin operatori economici, regii autonome şi companii naţionale) şi autorităţile administraţiei publice locale. Rol secundar - elaborarea concepţiei privind variantele de transport ale demnitarilor care beneficiază de protecţie şi constituirea parcului de mijloace necesare realizării acesteia: Serviciul de Protecţie şi Pază, Ministerul Afacerilor Interne, Ministerul Transporturilor; – realizarea graficului de transport şi asigurarea mijloacelor necesare pentru efectuarea evacuării, în termen de 6 ore de la declararea stării de urgenţă: Ministerul Transporturilor, autorităţile administraţiei publice locale; – sprijinirea autorităţilor locale pentru realizarea evacuării populaţiei, precum şi pentru transportul resurselor necesare pentru intervenţie şi asistenţă de primă necesitate în situaţii de urgenţă: Ministerul Afacerilor Interne, Ministerul Sănătăţii şi Ministerul Apărării Naţionale; – asigurarea transportului pentru animalele şi bunurile evacuate: Ministerul Transporturilor, Ministerul Economiei, Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat, Ministerul Afacerilor Interne. 12. Asigurarea energiei pentru iluminat, încălzire şi alte utilităţi Presupune gestionarea informaţiilor despre reţelele de utilităţi (canal, apă, energie, gaze etc.), poduri, viaducte de interes local/naţional, precum şi alocarea de forţe specializate şi coordonarea acestora pentru realizarea lucrărilor specifice. Rol secundar - nominalizarea responsabilităţilor în realizarea măsurilor de intervenţie de primă urgenţă: Ministerul Transporturilor, Ministerul Afacerilor Interne şi autorităţile administraţiei publice locale. 13. Efectuarea depoluării şi decontaminării CBRN Reprezintă totalitatea activităţilor desfăşurate de structurile de intervenţie pentru efectuarea depoluării şi decontaminării mediului, populaţiei, clădirilor şi tehnicii de intervenţie. Rol secundar - depoluarea şi decontaminarea CBRN: Ministerul Transporturilor prin structurile aflate în subordonare/coordonarea/sub autoritate, pentru infrastructura feroviară, navală şi aeriană pe care o are în administrare; – depoluarea fluviului Dunărea în context transfrontalier: Ministerul Apelor şi Pădurilor prin Administraţia Naţională „Apele Române“ (pentru produse şi derivate petroliere), Ministerul Transporturilor prin operatori economici, regii autonome şi companii naţionale responsabile cu navigaţia (pentru alte tipuri de poluanţi), agenţii poluatori; – depoluarea marină la Marea Neagră: Ministerul Transporturilor prin ANR şi ARSVOM, operatori economici, regii autonome şi companii naţionale aflate în subordine, sub autoritate sau în coordonare, Ministerul Mediului prin Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului, Ministerul Cercetării şi Inovării prin institutele de cercetare de specialitate; – depoluarea sau decontaminarea CBRN, după caz, în zona costieră: Ministerul Afacerilor Interne prin Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă, Ministerul Transporturilor prin ANR, ARSVOM şi operatorii economici de profil, Ministerul Mediului prin Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului, Ministerul Apelor şi Pădurilor prin Administraţia Naţională „Apele Române“, Ministerul Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene, prin autorităţile publice judeţene şi locale; – efectuarea depoluării: Ministerul Economiei, Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat, prin operatorii economici de specialitate, Ministerul Transporturilor prin structurile aflate în subordonare/coordonarea/sub autoritate, pentru obiectivele aflate în administrare, Ministerul Apelor şi Pădurilor prin Administraţia Naţională „Apele Române“, pentru obiectivele aflate în administrare; – supravegherea gradului de contaminare, evaluarea efectelor şi depoluarea, în caz de poluare marină şi costieră: Ministerul Mediului, Ministerul Apelor şi Pădurilor, Ministerul Transporturilor, Ministerul Economiei, Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat, Ministerul Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene prin autorităţile publice judeţene şi locale. 14. Restabilirea stării provizorii de normalitate Presupune asigurarea pachetului de măsuri şi acţiuni şi sprijinul tehnic de specialitate în situaţii care vizează sectoarele afectate. ANEXA NR. 3 I. Unităţile din subordinea sau sub autoritatea Ministerului Transporturilor, precum şi alte unităţi care păstrează permanent legătura cu Centrul operativ pentru situaţii de urgenţă din cadrul Ministerului Transporturilor şi au obligaţia raportării evenimentelor
┌────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Nr. │ │
│crt.│ Unitatea │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 1.│Autoritatea Feroviară Română - AFER │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 2.│Societatea Comercială de Transport cu Metroul Bucureşti "Metrorex" - S.A.│
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 3.│Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 4.│Societatea Naţională de Transport Feroviar de Călători "C.F.R. - │
│ │Călători" - S.A. │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 5.│Societatea Naţională de Transport Feroviar de Marfă "C.F.R.-Marfă" - S.A.│
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 6.│Societatea Comercială "Telecomunicaţii CFR" - S.A. │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 7.│Autoritatea pentru Reformă Feroviară - ARF │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 8.│Societatea Comercială "Grup Exploatare şi Întreţinere Palat C.F.R."-S.A. │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 9.│Agenţia de Investigare Feroviară Română - AGIFER │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 10.│Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 11.│Autoritatea Rutieră Română - A.R.R. │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 12.│Regia Autonomă "Registrul Auto Român" │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 13.│Regia Autonomă "Autoritatea Aeronautică Civilă Română" │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 14.│Autoritatea Metropolitană de Transport Bucureşti │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 15.│Centrul de Investigaţii şi Analiză pentru Siguranţa Aviaţiei Civile-CIAS │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 16.│Regia Autonomă "Administraţia Română a Serviciilor de Trafic Aerian - │
│ │ROMATSA" │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 17.│Compania Naţională "Aeroporturi Bucureşti" - S.A. │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 18.│Societatea Naţională "Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu - │
│ │Constanţa" - S.A. │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 19.│Societatea Naţională "Aeroportul Internaţional Timişoara - Traian Vuia" │
│ │- S.A. │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 20.│Societatea Comercială "Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române │
│ │TAROM" - S.A. │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 21.│Şcoala Superioară de Aviaţie Civilă │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 22.│Aeroclubul României │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 23.│Autoritatea Navală Română │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 24.│Compania Naţională "Administraţia Canalelor Navigabile" - S.A. │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 25.│Compania Naţională "Administraţia Porturilor Maritime" - S.A. Constanţa │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 26.│Regia Autonomă "Administraţia Fluvială a Dunării de Jos" │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 27.│Compania Naţională "Administraţia Porturilor Dunării Fluviale" - S.A. │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 28.│Compania Naţională "Administraţia Porturilor Dunării Maritime" - S.A. │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 29.│Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A. │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 30.│Agenţia Română de Salvarea a Vieţii Omeneşti pe Mare - ARSVOM │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 31.│Compania Naţională de Radiocomunicaţii Navale "Radionav" - S.A. │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 32.│Spitalul Clinic Căi Ferate nr. 1 Witting Bucureşti │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 33.│Spitalul Clinic Căi Ferate nr. 2 Bucureşti │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 34.│Spitalul General Căi Ferate Paşcani │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 35.│Spitalul General Căi Ferate Simeria │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 36.│Spitalul Clinic Căi Ferate Oradea │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 37.│Spitalul Clinic Căi Ferate Timişoara │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 38.│Spitalul Clinic Căi Ferate Constanţa │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 39.│Spitalul Clinic Căi Ferate Cluj-Napoca │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 40.│Spitalul Clinic Căi Ferate Craiova │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 41.│Spitalul Clinic Căi Ferate Iaşi │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 42.│Spitalul Clinic Căi Ferate Braşov │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 43.│Spitalul Clinic Căi Ferate Galaţi │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 44.│Spitalul Clinic Căi Ferate Ploieşti │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 45.│Spitalul Clinic Căi Ferate Sibiu │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 46.│Spitalul Clinic Căi Ferate Drobeta-Turnu Severin │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 47.│Alte entităţi de stat sau private (administratori de aerodromuri sau alte│
│ │infrastructuri de transport, operatori economici care operează pe toate │
│ │modurile de transport) │
└────┴─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
II. Lista cuprinzând dotările principale necesare desfăşurării activităţii Centrului operativ pentru situaţii de urgenţă din cadrul Ministerului Transporturilor
┌────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────┬──────┐
│Nr. │ │ Nr. │
│crt.│ Mijloace şi materiale │bucăţi│
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ 1.│Mobilier: birouri, scaune, fişet, masă de consiliu │ 1 set│
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ 2.│Aparat radio │ 1 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ 3.│Aparat TV color │ 1 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ 4.│Mijloace de comunicaţii: │ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ │a) telefoane fixe │ 5 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ │b) telefoane mobile │ 6 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ │c) fax │ 1 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ │d) radiotelefoane fixe │ 4 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ │e) radiotelefoane portabile │ 3 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ │f) modem internet │ 1 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ │g) echipament de videoconferinţă │ │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ 5. │Mijloace informatice: │ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ │a) staţii de lucru │ 2 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ │b) software │ 1 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ │c) servere │ 1 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ 6.│ Hărţi ale: │ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ │a) României cu materializarea infrastructurii modurilor de │ │
│ │transport şi a unor riscuri specifice gestionate de Ministerul │ │
│ │Transporturilor │ 7 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ │b) judeţelor şi municipiului Bucureşti │ 1 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ │c) Europei │ 1 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ │d) zonei economice exclusive a României │ │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ 7.│Mijloace tehnice de asigurare a iluminatului de siguranţă │ 1 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ 8.│Mijloace individuale de protecţie, de iluminat, de prim ajutor şi │ │
│ │de p.s.i. │ 2 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ 9.│Colecţii de norme, normative şi alte acte normative specifice │ 2 │
│ │prevenirii şi gestionării situaţiilor de urgenţă │seturi│
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ 10.│Planuri, programe şi proceduri specifice privind situaţiile de │ │
│ │urgenţă │ 1 set│
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ 11.│Aparatură de multiplicat documente │ 1 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ 12.│Rechizite şi consumabile pentru tehnoredactare şi multiplicare │ 2 │
└────┴──────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────┘
------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.