Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.219 din 2 noiembrie 2021  privind modificarea şi completarea Procedurii şi modalităţii de alocare a sumelor, precum şi raportarea de către beneficiari a stadiului de execuţie a lucrărilor pentru lucrările de înregistrare sistematică iniţiate de unităţile administrativ-teritoriale, aprobată prin Ordinul directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr. 819/2016     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 1.219 din 2 noiembrie 2021 privind modificarea şi completarea Procedurii şi modalităţii de alocare a sumelor, precum şi raportarea de către beneficiari a stadiului de execuţie a lucrărilor pentru lucrările de înregistrare sistematică iniţiate de unităţile administrativ-teritoriale, aprobată prin Ordinul directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr. 819/2016

EMITENT: Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1092 din 16 noiembrie 2021
    Având în vedere dispoziţiile art. 9 alin. (12^1) şi (34^6) din Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul art. 3 alin. (13) din Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
    directorul general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară emite prezentul ordin.
    ART. I
    Procedura şi modalitatea de alocare a sumelor, precum şi raportarea de către beneficiari a stadiului de execuţie a lucrărilor pentru lucrările de înregistrare sistematică iniţiate de unităţile administrativ-teritoriale, aprobată prin Ordinul directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr. 819/2016, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 583 din 1 august 2016, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 5 punctul 11, alineatul (6) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(6) UAT va emite PVR servicii pentru serviciile prestate pe baza PVR tehnic emis de OCPI pentru fiecare livrare. PVR servicii va fi semnat de către UAT şi prestator în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la comunicarea PVR tehnic. Ulterior emiterii PVR servicii pentru Livrarea «Documente tehnice ale cadastrului - finale» sau în situaţia în care UAT nu emite PVR servicii în termen, prin derogare de la prevederile art. 110 din Regulamentul privind realizarea, verificarea şi recepţia lucrărilor sistematice de cadastru şi înscrierea din oficiu a imobilelor în cartea funciară, aprobat prin Ordinul directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr. 1/2020, cu modificările şi completările ulterioare, OCPI va solicita ANCPI deschiderea cărţilor funciare aferente imobilelor recepţionate."

    2. La articolul 5 punctul 11 alineatul (7), după litera b) se introduce o nouă literă, litera c), cu următorul cuprins:
    "c) cărţile funciare aferente unităţilor individuale din construcţiile de tip condominiu în cazul imobilelor care au făcut obiectul înregistrării sporadice."

    3. Anexele nr. 10 şi 11 se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1 şi 2 care fac parte integrantă din prezentul ordin.


    ART. II
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Directorul general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară,
                    Rákosi-Seiwarth Ildikó


    Bucureşti, 2 noiembrie 2021.
    Nr. 1.219.
    ANEXA 1

    (Anexa nr. 10 la procedură)
    OCPI ...........(judeţul)........
    Nr. ........../.........(data).......
     - model -
    PROCES-VERBAL
    de recepţie cantitativă şi calitativă în cadrul lucrărilor de înregistrare sistematică
    Livrarea: Documentele tehnice ale cadastrului - spre publicare pentru sectoarele cadastrale
    din Programul naţional de cadastru şi carte funciară pe sectoare cadastrale
    nr. ............... din UAT ..............., judeţul ................
    Comisia de recepţie a lucrărilor de înregistrare sistematică din cadrul Programului naţional de cadastru şi carte funciară, constituită prin Decizia directorului Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară .......(judeţul) ....... nr. ........../...... (data)..........., a verificat
    documentaţia depusă de .............(denumirea contractantului).......... privind Livrarea: Documentele tehnice ale cadastrului - spre publicare pentru
    sectoarele cadastrale nr. ............ din UAT ............, judeţul ..........., conform Contractului de achiziţie publică nr. .........../....(data)..... .
    Comisia de recepţie a efectuat verificări din punct de vedere cantitativ şi calitativ în toate componentele aferente Livrării: Documentele tehnice ale cadastrului - spre publicare. Livrarea este alcătuită din livrabilele descrise în procesele-verbale de predare-primire anexate prezentului proces-verbal de recepţie.
    a) verificarea cantitativă:
    În urma verificării datelor şi documentelor depuse aferente Livrării: Documentele tehnice ale cadastrului - spre publicare, Comisia de recepţie a constatat că livrarea este completă, corespunde cerinţelor din specificaţiile tehnice din punctul de vedere al formatului şi numărului de exemplare.
    Cu ocazia recepţiei cantitative, Comisia de recepţie a stabilit numărul de fişiere şi lista ID-urilor care se verifică, conform specificaţiilor tehnice:

┌────────────────┬─────────────┬───────┐
│ │ │Număr │
│Categorie │Identificator│de │
│ │ │imobile│
├────────────────┼─────────────┼───────┤
│Număr total de │ │ │
│imobile din │NT │ │
│cadrul livrării │ │ │
├────────────────┼─────────────┼───────┤
│Număr total de │ │ │
│imobile care se │N = N1 + N2 │ │
│verifică │ │ │
├────────────────┼─────────────┼───────┤
│Număr de imobile│ │ │
│care conţin │ │ │
│informaţii în │N1 │ │
│partea a III-a a│ │ │
│cărţii funciare │ │ │
├────────────────┼─────────────┼───────┤
│Procent 10% din │ │ │
│nr. de imobile │ │ │
│fără informaţii │N2 = 10% din │ │
│în partea a │NT - N1 │ │
│III-a a cărţii │ │ │
│funciare │ │ │
└────────────────┴─────────────┴───────┘



    Verificarea s-a efectuat asupra N = (nr. ) imobile verificate.

    b) verificarea calitativă:
    În urma verificării din punct de vedere calitativ a conţinutului şi corectitudinii datelor înscrise în fişierele .cgxml şi în celelalte livrabile ce constituie Livrare: Documentele tehnice ale cadastrului - spre publicare, Comisia de recepţie a constatat că livrarea corespunde cerinţelor din specificaţiile tehnice.
    Alte observaţii cu privire la livrare şi recepţie, dacă este cazul.
    Comisia de recepţie confirmă numărul imobilelor din sectoarele cadastrale ........... .

┌───────────────┬──────────┬──────────┬───────┬─────────┐
│ │ │ │Nr. │Suprafaţa│
│ │Nr. de │Nr. de │total │aferentă │
│ │imobile │imobile │de │nr. total│
│ │din │din │imobile│de │
│ │extravilan│intravilan│3 = 1 +│imobile │
│ │1 │2 │2 │(ha) │
│ │ │ │ │4 │
├───────────────┼──────────┼──────────┼───────┼─────────┤
│A - TOTAL │ │ │ │ │
│IMOBILE │ │ │ │ │
│RECEPŢIONATE (A│ │ │ │ │
│= B + C + D), │ │ │ │ │
│din care: │ │ │ │ │
├───────────────┼──────────┼──────────┼───────┼─────────┤
│B - Imobile cu │ │ │ │ │
│proprietari/ │ │ │ │ │
│posesori │ │ │ │ │
│identificaţi │ │ │ │ │
│care fac │ │ │ │ │
│obiectul plăţii│ │ │ │ │
│integrale plata│ │ │ │ │
│100% din preţul│ │ │ │ │
│unitar pe │ │ │ │ │
│imobil │ │ │ │ │
├───────────────┼──────────┼──────────┼───────┼─────────┤
│C - Imobile cu │ │ │ │ │
│proprietari │ │ │ │ │
│neidentificaţi,│ │ │ │ │
│subiect al │ │ │ │ │
│înscrierii │ │ │ │ │
│provizorii a │ │ │ │ │
│UAT- ului plata│ │ │ │ │
│10% din preţul │ │ │ │ │
│unitar pe │ │ │ │ │
│imobil │ │ │ │ │
├───────────────┼──────────┼──────────┼───────┼─────────┤
│D - Imobile │ │ │ │ │
│care nu fac │ │ │ │ │
│obiectul │ │ │ │ │
│decontării: │ │ │ │ │
│- imobile │ │ │ │ │
│cuprinse în │ │ │ │ │
│planurile │ │ │ │ │
│parcelare │ │ │ │ │
│realizate în │ │ │ │ │
│baza unor │ │ │ │ │
│contracte de │ │ │ │ │
│finanţare din │ │ │ │ │
│fonduri │ │ │ │ │
│publice; │ │ │ │ │
│- imobile care │ │ │ │ │
│au fost │ │ │ │ │
│înscrise în │ │ │ │ │
│sistemul │ │ │ │ │
│integrat de │ │ │ │ │
│cadastru şi │ │ │ │ │
│carte funciară │ │ │ │ │
│ca urmare a │ │ │ │ │
│înregistrării │ │ │ │ │
│sistematice, │ │ │ │ │
│finanţate din │ │ │ │ │
│fonduri │ │ │ │ │
│publice; │ │ │ │ │
│- unităţile │ │ │ │ │
│individuale din│ │ │ │ │
│construcţiile │ │ │ │ │
│de tip │ │ │ │ │
│condominiu. │ │ │ │ │
└───────────────┴──────────┴──────────┴───────┴─────────┘




    NOTĂ:
    Se vor completa în mod obligatoriu toate rubricile tabelului.
    Anexele raportului: (Se vor enumera documentele importante, cum ar fi cele de mai jos.)
    - procese-verbale de predare-primire;
    – notificare la finalizarea livrării Documentelor tehnice ale cadastrului - spre publicare, etapa 1;
    – procese-verbale de constatare, dacă este cazul;
    – alte documente, după caz.
    Comisia de recepţie constată că Livrarea: Documentele tehnice ale cadastrului - spre publicare pentru sectoarele cadastrale nr. .......... din UAT ................, judeţul ................, îndeplineşte cerinţele prevăzute în specificaţiile tehnice şi recepţionează livrarea Documentelor tehnice ale cadastrului - spre publicare.
    Prezentul proces-verbal de recepţie a fost întocmit în 3 exemplare, unul pentru prestator, unul pentru achizitor şi unul pentru OCPI.
    Comisia de recepţie a Documentelor tehnice ale cadastrului în cadrul Programului naţional de cadastru şi carte funciară:
    Membri:
    Numele, prenumele, funcţia, serviciul, semnătura
    Numele, prenumele, funcţia, serviciul, semnătura




    ANEXA 2

    (Anexa nr. 11 la procedură)
    OCPI ........(judeţul)..........
    Nr. ........../......(data).....
     - Model -
    PROCES-VERBAL
    de recepţie cantitativă şi calitativă în cadrul lucrărilor de înregistrare sistematică
    din Programul naţional de cadastru şi carte funciară pe sectoare cadastrale
    Livrarea: Documentele tehnice ale cadastrului - finale pentru sectoarele cadastrale nr. ............. din UAT ............., judeţul ..............
    Comisia de recepţie a lucrărilor de înregistrare sistematică din cadrul Programului naţional de cadastru şi carte funciară, constituită prin Decizia directorului Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară ..........(judeţul)......... nr. ............./.......(data)....., a verificat
    documentaţia depusă de ............(denumirea contractantului)........... privind Livrarea: Documentele tehnice ale cadastrului - finale pentru sectoarele
    cadastrale nr. ............. din UAT ................, judeţul ....................., conform Contractului de achiziţie publică nr. ........../....(data)..... .
    Comisia de recepţie a efectuat verificări din punct de vedere cantitativ şi calitativ în toate componentele aferente Livrării: Documentele tehnice ale cadastrului - finale şi a verificat toate imobilele ale căror date au fost modificate în urma soluţionării cererilor de rectificare/contestaţiilor sau au fost afectate de soluţionarea acestora. Livrarea este alcătuită din livrabilele descrise în procesele-verbale de predare-primire anexate prezentului proces-verbal de recepţie.
    a) verificarea cantitativă:
    În urma verificării datelor şi documentelor depuse, aferente Livrării: Documentele tehnice ale cadastrului - finale, Comisia de recepţie a constatat că livrarea este completă, corespunde cerinţelor din specificaţiile tehnice din punctul de vedere al formatului şi numărului de exemplare.

    b) verificarea calitativă:
    În urma verificării din punct de vedere calitativ a conţinutului şi corectitudinii datelor înscrise în fişierele.cgxml şi în celelalte livrabile ce constituie Livrarea: Documentele tehnice ale cadastrului - finale, Comisia de recepţie a constatat că livrarea corespunde cerinţelor din specificaţiile tehnice.
    Alte observaţii cu privire la livrare şi recepţie, dacă este cazul.
    Comisia de recepţie confirmă numărul imobilelor din sectoarele cadastrale .......... .

┌───────────────┬──────────┬──────────┬───────┬─────────┐
│ │ │ │Nr. │Suprafaţa│
│ │Nr. de │Nr. de │total │aferentă │
│ │imobile │imobile │de │nr. total│
│ │din │din │imobile│de │
│ │extravilan│intravilan│3 = 1 +│imobile │
│ │1 │2 │2 │(ha) │
│ │ │ │ │4 │
├───────────────┼──────────┼──────────┼───────┼─────────┤
│A - TOTAL │ │ │ │ │
│IMOBILE │ │ │ │ │
│RECEPŢIONATE (A│ │ │ │ │
│= B + C + D), │ │ │ │ │
│din care: │ │ │ │ │
├───────────────┼──────────┼──────────┼───────┼─────────┤
│B - Imobile cu │ │ │ │ │
│proprietari/ │ │ │ │ │
│posesori │ │ │ │ │
│identificaţi │ │ │ │ │
│care fac │ │ │ │ │
│obiectul plăţii│ │ │ │ │
│integrale plata│ │ │ │ │
│100% din preţul│ │ │ │ │
│unitar pe │ │ │ │ │
│imobil │ │ │ │ │
├───────────────┼──────────┼──────────┼───────┼─────────┤
│C - Imobile cu │ │ │ │ │
│proprietari │ │ │ │ │
│neidentificaţi,│ │ │ │ │
│subiect al │ │ │ │ │
│înscrierii │ │ │ │ │
│provizorii a │ │ │ │ │
│UAT- ului plata│ │ │ │ │
│10% din preţul │ │ │ │ │
│unitar pe │ │ │ │ │
│imobil │ │ │ │ │
├───────────────┼──────────┼──────────┼───────┼─────────┤
│D - Imobile │ │ │ │ │
│care nu fac │ │ │ │ │
│obiectul │ │ │ │ │
│decontării: │ │ │ │ │
│- imobile │ │ │ │ │
│cuprinse în │ │ │ │ │
│planurile │ │ │ │ │
│parcelare │ │ │ │ │
│realizate în │ │ │ │ │
│baza unor │ │ │ │ │
│contracte de │ │ │ │ │
│finanţare din │ │ │ │ │
│fonduri │ │ │ │ │
│publice; │ │ │ │ │
│- imobile care │ │ │ │ │
│au fost │ │ │ │ │
│înscrise în │ │ │ │ │
│sistemul │ │ │ │ │
│integrat de │ │ │ │ │
│cadastru şi │ │ │ │ │
│carte funciară │ │ │ │ │
│ca urmare a │ │ │ │ │
│înregistrării │ │ │ │ │
│sistematice, │ │ │ │ │
│finanţate din │ │ │ │ │
│fonduri │ │ │ │ │
│publice; │ │ │ │ │
│- unităţile │ │ │ │ │
│individuale din│ │ │ │ │
│construcţiile │ │ │ │ │
│de tip │ │ │ │ │
│condominiu. │ │ │ │ │
└───────────────┴──────────┴──────────┴───────┴─────────┘




    NOTĂ:
    Se vor completa în mod obligatoriu toate rubricile tabelului.
    Anexele raportului: (Se vor enumera documentele importante, cum ar fi cele de mai jos.)
    - procese-verbale de predare-primire;
    – procese-verbale de constatare, dacă este cazul;
    – alte documente, după caz.
    Comisia de recepţie constată că Livrarea: Documentele tehnice ale cadastrului - finale pentru sectoarele cadastrale nr. .......... din UAT .............., judeţul .............., îndeplineşte cerinţele prevăzute în specificaţiile tehnice şi recepţionează Livrarea: Documente tehnice ale cadastrului - finale.
    Prezentul proces-verbal de recepţie a fost întocmit în 3 exemplare, unul pentru prestator, unul pentru achizitor şi unul pentru OCPI.
    Comisia de recepţie a Documentelor tehnice ale cadastrului în cadrul Programului naţional de cadastru şi carte funciară:
    Membri:
    Numele, prenumele, funcţia, serviciul, semnătura
    Numele, prenumele, funcţia, serviciul, semnătura



    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016