Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.209 din 23 septembrie 2008  privind aprobarea rectificarii bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2008 al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare in Constructii si Economia Constructiilor - INCERC Bucuresti    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.209 din 23 septembrie 2008 privind aprobarea rectificarii bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2008 al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare in Constructii si Economia Constructiilor - INCERC Bucuresti

EMITENT: MINISTERUL DEZVOLTARII, LUCRARILOR PUBLICE SI LOCUINTELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 715 din 21 octombrie 2008

În temeiul prevederilor <>art. 2. alin. (3) din Legea nr. 292/2002 privind stabilirea modalitãţii de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare, ale <>art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţificã şi dezvoltarea tehnologicã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 324/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ale <>art. 15 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor mãsuri financiare în domeniul bugetar, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi ale <>art. 10 alin. (5) din Hotãrârea Guvernului nr. 361/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul dezvoltãrii, lucrãrilor publice şi locuinţelor emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2008 al Institutului Naţional de CercetareDezvoltare în Construcţii şi Economia Construcţiilor - INCERC, Bucureşti, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Cheltuielile totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli prevãzut la art. 1 reprezintã limite maxime ce nu pot fi depãşite decât în cazuri justificate, cu aprobarea Ministerului Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor şi a Ministerului Economiei şi Finanţelor, precum şi cu avizul Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse.
ART. 3
Nerespectarea prevederilor prezentului ordin atrage rãspunderea contravenţionalã în condiţiile legii.
ART. 4
Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Construcţii şi Economia Construcţiilor - INCERC Bucureşti va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

p. Ministrul dezvoltãrii,
lucrãrilor publice şi locuinţelor,
Anna Horvath,
secretar de stat

Bucureşti, 23 septembrie 2008.
Nr. 1.209.

ANEXĂ



MINISTERUL DEZVOLTĂRII, LUCRĂRILOR PUBLICE ŞI LOCUINŢELOR
INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE ÎN CONSTRUCŢII
ŞI ECONOMIA CONSTRUCŢIILOR - INCERC BUCUREŞTI
Cod fiscal 698

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
rectificat pe anul 2008

- mii lei -
┌─────────────────────────────────────┬────┬────────────┬───────────┬──────────┐
│ │Nr. │BVC aprobat │Rectificare│ │
│ INDICATORI │rd. │ an 2008 │ BVC │Diferenţa │
│ │ │ │ an 2008 │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ A │ 0 │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│I. VENITURI TOTALE, din care: │ 1 │ 18.360 │ 18.360 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1)VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:│ 2 │ 18.340 │ 18.340 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│a) Venituri din activitatea de bazã*)│ 3 │ 17.120 │ 17.120 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│b) Venituri din alte activitãţi │ │ │ │ │
│conexe activitãţii de cercetare- │ 4 │ 1.220 │ 1.220 │ 0 │
│dezvoltare │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2. VENITURI FINANCIARE │ 5 │ 20 │ 20 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│3. VENITURI EXTRAORDINARE │ 6 │ - │ - │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│II. CHELTUIELI TOTALE, din care: │ 7 │ 16.610 │ 16.610 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1) Cheltuieli de exploatare, total, │ │ │ │ │
│din care: │ 8 │ 16.593 │ 16.593 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│a) Bunuri şi servicii │ 9 │ 5.195 │ 5.195 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│b) Cheltuieli de personal, din care: │ 10 │ 9.004 │ 9.004 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - cheltuieli cu salariile │ 11 │ 6.400 │ 6.400 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - contribuţii pentru asigurãri │ │ │ │ │
│ sociale de stat │ 12 │ 1.240 │ 1.240 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - contribuţii pentru asigurãrile │ │ │ │ │
│ de şomaj │ 13 │ 61 │ 61 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - contribuţii pentru asigurãrile │ │ │ │ │
│ sociale de sãnãtate │ 14 │ 350 │ 350 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - contribuţii pentru asigurãrile │ │ │ │ │
│ de accidente de muncã şi boli │ 15 │ 61 │ 61 │ 0 │
│ profesionale │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - contribuţii pentru concedii şi │ │ │ │ │
│ indemnizaţii │ 16 │ 54 │ 54 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - contribuţii la Fondul de garantare│ │ │ │ │
│ a creanţelor salariale │ 17 │ 16 │ 16 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - contribuţii la fondul de pensii │ │ │ │ │
│ facultative │ 18 │ - │ - │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - alte cheltuieli de personal, │ │ │ │ │
│ din care: │ 19 │ 822 │ 822 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - deplasãri, detaşãri │ 20 │ 272 │ 272 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - tichete de masã │ 21 │ 550 │ 550 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│c) Cheltuieli de exploatare privind │ │ │ │ │
│amortizarea şi provizioanele │ 22 │ 1.600 │ 1.600 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│d) Cheltuieli de protocol │ 23 │ 35 │ 35 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│e) Cheltuieli de reclamã şi │ │ │ │ │
│publicitate │ 24 │ 51 │ 51 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│f) Cheltuieli cu sponsorizarea │ 25 │ - │ - │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│g) Cheltuieli prevãzute de art. 21 │ │ │ │ │
│(3-lit. c) din <>Legea nr. 571/2003 │ 26 │ 128 │ 128 │ 0 │
│privind codul fiscal │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- tichete de creşe │ 27 │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- tichete cadou │ 28 │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│h) Alte cheltuieli │ 29 │ 580 │ 580 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2) Cheltuieli financiare, din care: │ 30 │ 17 │ 17 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- cheltuieli privind dobânzile │ 31 │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- alte cheltuieli financiare │ 32 │ 17 │ 17 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│3) Cheltuieli extraordinare │ 33 │ - │ - │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│III. REZULTATUL BRUT(profit/pierdere)│ 34 │ 1.750 │ 1.750 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│IV. IMPOZIT PE PROFIT │ 35 │ 280 │ 280 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│V. REZULTATUL NET (profit/pierdere) │ 36 │ 1.470 │ 1.470 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE │ 37 │ │ │ │
│DIN ANII PRECEDENŢI │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS │ │ │ │ │
│DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE│ 38 │ 1.470 │ 1.470 │ 0 │
│DIN ANII PRECEDENŢI │ │ │ │ │
│(potrivit <>O.G. nr. 57/2002 aprobatã │ │ │ │ │
│prin <>Legea nr. 324/2003 ), din care: │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│a) Pentru cointeresarea personalului │ │ │ │ │
│angajat în activitatea de cercetare- │ 39 │ 294 │ 294 │ 0 │
│dezvoltare │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│b) Pentru finanţarea dezvoltãrii │ │ │ │ │
│institutului, în conformitate cu │ │ │ │ │
│planul de investiţii şi dotãri ale │ │ │ │ │
│acestuia, aprobat de organul admi- │ 40 │ 882 │ 882 │ 0 │
│nistraţiei centrale coordonator │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│c) Pentru desfãşurarea activitãţii │ │ │ │ │
│curente, inclusiv pentru cofinanţarea│ 41 │ 294 │ 294 │ 0 │
│proiectelor │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│VIII. SURSE DE FINANŢARE A INVESTI- │ │ │ │ │
│ŢIILOR, din care: │ 42 │ 4.362 │ 4.174 │ - 188 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1. Surse proprii │ 43 │ 2.482 │ 2.482 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2. Alocaţii de la bugetul de stat │ │ │ │ │
│pentru investiţii │ 44 │ 1.880 │ 1.692 │ - 188 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│3. Credite bancare pentru investiţii │ 45 │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- interne │ 46 │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- externe │ 47 │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│4. Alte surse │ 48 │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU │ │ │ │ │
│INVESTIŢII, din care: │ 49 │ 4.362 │ 4.174 │ - 188 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1. Investiţii, inclusiv investiţii │ │ │ │ │
│în curs la finele anului │ 50 │ 4.362 │ 4.174 │ - 188 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2. Rambursãri de rate aferente │ │ │ │ │
│creditelor pentru investiţii │ 51 │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- interne │ 52 │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- externe │ 53 │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│X. DATE DE FUNDAMENTARE │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1. Venituri totale (rd. 01) │ 54 │ 18.360 │ 18.360 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2. Cheltuieli aferente veniturilor │ │ │ │ │
│totale │ 55 │ 16.610 │ 16.610 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│3. Rezultate (+/-) (rd.54 - rd.55) │ 56 │ 1.750 │ 1.750 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│4. Numãr mediu de personal, total │ │ │ │ │
│institut, din care: │ 57 │ 305 │ 305 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- numãr mediu personal de cercetare- │ │ │ │ │
│dezvoltare │ 58 │ 235 │ 235 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│5. Caştigul mediu lunar pe salariat, │ │ │ │ │
│total institut**) (lei) │ 59 │ 1.688 │ 1.688 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│6. Caştigul mediu lunar de personal │ │ │ │ │
│de cercetare-dezvoltare (lei) │ 60 │ 2.265 │ 2.265 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│7. Rentabilitatea (rd.56/rd.55 x 100)│ 61 │ 10,54 │ 10,54 │ 0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│8. Productivitatea muncii pe total │ 62 │ 60,13 │ 60,13 │ 0 │
│personal mii lei/pers. rd.02/rd.57│ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│9. Rata rentabilitãţii financiare │ 63 │ 10,62 │ 10,77 │ 0,15 │
│ (rd.38 x 100)/capital propriu │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│10. Plãţi restante │ 64 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│11. Creanţe de încasat │ 65 │ - │ - │ - │
└─────────────────────────────────────┴────┴────────────┴───────────┴──────────┘


----------
*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului/Autoritatea Naţionalã pentru Cercetare Ştiinţificã, inclusiv cele din contractele de finanţare pe programe-nucleu, sunt în sumã de 2.392,7 mii lei, încheiate pânã la data de 31 mai 2008, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţeazã programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumã de - mii lei.
**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fãrã influenţa sumelor prevãzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general.

NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2008 s-au cuprins şi:
- suma de 87.360 lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;
- suma de 156.050 lei, reprezentând drepturile bãneşti ale directorului general.

-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016