Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.139 din 2 decembrie 2015  privind notificarea încheierii contractului de achiziţie publică/acordului-cadru    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 1.139 din 2 decembrie 2015 privind notificarea încheierii contractului de achiziţie publică/acordului-cadru

EMITENT: MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE - AGENŢIA NAŢIONALĂ PENTRU ACHIZIŢII PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 938 din 18 decembrie 2015

    Având în vedere:
    - Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare;
    - prevederile art. 93 din Hotărârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 4 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 13/2015 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice, aprobată prin Legea nr. 244/2015,

    preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice emite prezentul ordin.

    ART. 1
    (1) Autoritatea contractantă are obligaţia de a transmite Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice, în cel mult 48 de ore de la data încheierii contractului de achiziţie publică/acordului-cadru, o notificare cu privire la contractul de achiziţie publică/acordul-cadru încheiat.
    (2) Transmiterea notificării prevăzute la alin. (1) se va efectua prin intermediul poştei electronice la adresa de e-mail notificari@anap.gov.ro
    (3) Modelul notificării este prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 2
    Ofertantul declarat câştigător care se consideră lezat de neîncheierea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru în termenul prevăzut la art. 93 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare, are dreptul de a sesiza Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice.
    ART. 3
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
    ART. 4
    La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice nr. 136/2012 privind notificarea cu privire la încheierea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 250 din 13 aprilie 2012.

                        Preşedintele Agenţiei Naţionale
                           pentru Achiziţii Publice,
                                 Roxana Mînzatu


    Bucureşti, 2 decembrie 2015.
    Nr. 1.139.


    ANEXĂ

                                   NOTIFICARE
                    cu privire la încheierea contractului de
                       achiziţie publică/acordului-cadru

    SECŢIUNEA 1
    Autoritatea contractantă

    I.1. Denumire oficială: ..................................
    I.2. Detalii autoritate contractantă:
    Adresa ...........(strada, localitatea, judeţul)............
    CUI: .....................................................
    Persoana de contact: .....................................
    Adresa de e-mail: ........................................
    Telefon/Fax: .............................................
    I.3. Tipul autorităţii contractante: .....................
    Utilităţi: Da/Nu
    Dacă Nu, se alege:
    ● Minister sau orice altă autoritate naţională sau federală, inclusiv subdiviziunile regionale ori locale ale acestora
    ● Agenţie/Birou naţional sau federal
      ● instituţie publică de interes naţional subordonată unui minister
      ● companie/societate/regie naţională în coordonarea unui minister
    ● Autoritate regională sau locală
      ● judeţ
      ● municipiu
      ● oraş
      ● comună
      ● asociaţie de dezvoltare intercomunală
    ● Agenţie/Birou regional sau local
      ● instituţie publică de interes judeţean/local
      ● companie/societate/regie naţională în coordonarea unui consiliu judeţean/local
      ● Instituţie/Agenţie europeană sau organizaţie internaţională
    ● Altele (precizaţi): ......................
    I.4. Atribuirea contractului în numele altor autorităţi contractante:
      ● Da
      ● Nu
    (Dacă Da, se vor completa informaţii suplimentare privind respectivele autorităţi contractante, respectiv denumirea autorităţii contractante şi motivul pentru care atribuie în numele acesteia din urmă.)

    SECŢIUNEA a 2-a
    Obiectul contractului

    II.1. Denumirea dată contractului/concursului/proiectului de autoritatea contractantă/entitatea contractantă: ......................
    II.2. Tipul contractului/acordului-cadru:
      ● Lucrări
      ● Produse
      ● Servicii
    II.3. Codul CPV:
      ● Principal: .............................................
      ● Suplimentare: ..........................................

    SECŢIUNEA a 3-a
    Procedura

    III.1. Tipul procedurii
    ● Cerere de oferte
    ● Licitaţie deschisă
    ● Licitaţie restrânsă
    ● Licitaţie restrânsă accelerată
    ● Dialog competitiv
    ● Negociere cu publicarea prealabilă a unui anunţ de participare
    ● Negociere accelerată
    ● Negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare, în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare:
      ● art. 122 sau art. 252 lit. b)
      ● art. 252 lit. a)
      ● art. 122 sau art. 252 lit. c)
      ● art. 122 sau art. 252 lit. d)
      ● art. 122 sau art. 252 lit. e)
      ● art. 122 sau art. 252 lit. f)
      ● art. 122 sau art. 252 lit. g)
      ● art. 122 lit. h) sau art. 252 lit. i)
      ● art. 122 lit. i) sau 252 lit. j)
      ● art. 252 lit. h)
      ● art. 122 lit. j) sau art. 252 lit. k)
    III.2. Numărul invitaţiei/anunţului de participare publicată/publicat în Sistemul electronic de achiziţii publice: ................................
    NOTĂ:
    În situaţia în care se bifează "Negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare conform art. 122 lit. i) şi j) sau art. 252 lit. j) şi k)", se vor menţiona obligatoriu numărul anunţului/invitaţiei de participare iniţiale şi numărul anunţului de atribuire a contractului iniţial.
    III.3. Procedura este împărţită pe loturi:
      ● Da
      ● Nu
    Dacă Da: Număr de loturi atribuite: ......................

    SECŢIUNEA a 4-a
    Atribuirea contractului
    (secţiune repetitivă pentru fiecare lot atribuit în funcţie de numărul de loturi atribuite completat mai sus)

    IV.1. Numărul contractului/acordului-cadru:
    Contract nr. ....... Denumire: .................... Lot: ........
    IV.2. Termenul cuprins între data deschiderii ofertelor şi stabilirea ofertei câştigătoare: ..... zile
    IV.3. Data deciziei de atribuire a contractului: ......(zz/ll/aaaa).......
    IV.4. Data transmiterii comunicării privind rezultatul procedurii: ........(zz/ll/aaaa)............
    IV.5. Data încheierii contractului/acordului-cadru: ......(zz/ll/aaaa)........
    IV.6. Motivele care au condus la depăşirea termenului prevăzut la art. 93 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 925/2006, pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare (dacă este cazul): ........................
    IV.7. Valoarea contractului/acordului-cadru:
    Valoarea: ........................
    Moneda: EUR/USD/RON
    IV.8. Numele şi adresa operatorului economic în favoarea căruia s-a luat o decizie de atribuire a contractului/acordului-cadru:
    Denumirea oficială/adresa/localitatea/judeţul/ţara/telefonul: ..........................
    CUI: .................

    SECŢIUNEA a 5-a
    Informaţii suplimentare

    V.1. Informaţii despre fondurile Uniunii Europene
    Contractul se referă la un proiect şi/sau program finanţat din fonduri ale Uniunii Europene:
      ● Da
      ● Nu
    (dacă Da) Trimitere la proiect(e) şi/sau la program(e):
    ...........(lista)............
    V.2. Procedură verificată de Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice
    ● Nu
    ● Da, din care: cu observaţii [] fără observaţii []


                                    -----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016