┌───────────────────────┐ ┌────────────────────────────┐ ┌───────────────────────┐
│ CONSILIUL STIINTIFIC ├───┬┤ CONSILIUL DE ADMINISTRATIE ├──┬───┤ COMITET DIRECTOR │
│ ŞI PEDAGOGIC │ ││ │ │ └───────────────────────┘
└───────────────────────┘ │└──────────────┬─────────────┘ │ ┌───────────────────────┐
┌────────────────────────┐ │ │ │ ┌─┤ Compartiment juridic │
│Compartiment comunicare,├─┐│ │ │ │ └───────────────────────┘
│ relaţii publice │ ││ ┌────────────┴───────────────┐│ │ ┌───────────────────────┐
└────────────────────────┘ ├┴──┤ DIRECTOR GENERAL ├┴─┼───┤ Compartiment audit │
┌────────────────────────┐ │ │ │ │ │ intern │
│ Compartiment resurse ├─┤ └────────────┬───────────────┘ │ └───────────────────────┘
│ umane │ │ │ │ ┌────────────────────────────┐
└────────────────────────┘ │ │ │ │ DIRECTOR FINANCIAR- │
┌────────────────────────┐ │ │ └─┤ CONTABILITATE │
│ Compartiment achizitii ├─┤ │ │ ADMINISTRATIV │
│ publice │ │ │ └───────────┬────────────────┘
└────────────────────────┘ │ │ ┌──────────────┴───┐
┌────────────────────────┐ │ │ ┌────────────┴───┐ ┌────────────┴─────────────┐
│Compartiment tehnologia ├─┘ │ │ Serviciul │ │ Serviciul aprovizionare, │
│ informaţiilor │ │ │ financiar │ │ administrativ şi │
└────────────────────────┘ │ │ contabilitate │ │ întreţinere │
│ └────────────────┘ └──────────────────────────┘
┌─────────────────────────────────────┬┴───────────────┬─────────────────────┬────────────────────┐
│ │ │ │ │
┌───┴─────────────────────────────────┐┌──┴────────────┐┌──┴───────────┐┌────────┴───────────┐ ┌────┴───────┐
│ Centrul de Formare Postuniversitara ││ ││ ││ Centrul Naţional │ │ │
│Sănătăţii Publice, Administraţiei ││ Centrul de ││ Centrul de ││ de Promovare │ │ Biroul │
│ şi Managementului ││ Management al ││ Cercetare şi ││ a │ │documentare │
│ Serviciilor Sănătăţii ││ Serviciilor ││ Evaluare a ││ Sănăţăţii │ │ şi │
└─────┬───────────────┬────────────┬──┘│ de Sănătate ││ Serviciilor │└───┬───────────┬────┘ │ discrimina-│
│ │ │ │ ││ de │┌───┴──────┐┌───┴──────┐ │ rea │
┌──────┴──────┐┌───────┴─────┐ │ └───────────────┘│ Sănătate ││ Unitate ││ Unitatea │ │ informatii │
│Departamentul││Departamentul│┌─────┴───────┐ └──────────────┘│ de ││ de │ │ lor │
│ de ││ de ││Departamentul│ │ coordo- ││ mana- │ └────────────┘
│ formare ││ sănătate ││ de │ │ nare, ││ gement │
│ post- ││ publică ││ cercetare │ │ monito- ││ a │
│universitară ││ şi ││ în │ │ rizare ││asistenţei│
│ în ││ management ││ domeniul │ │ şi ││ medicale │
│ sănătate ││ al ││ sănătăţii │ │ evaluare ││comunitare│
│ publică, ││ serviciilor ││ publice │ │ a progra-││ │
│ administra-││ de ││ şi │ │ melor ││ │
│ ţie ││ sănătate ││ medicină │ │ de ││ │
│ şi ││ pentru ││ bazată │ │ promo- ││ │
│ management ││ persoane ││ pe │ │ vare a ││ │
└─────────────┘│ cu studii ││ dovezi │ │ sănătăţii││ │
│ medii ││ │ └──────────┘└──────────┘
│ şi post- │└─────────────┘
│ liceale │
│ din │
│ domeniul │
│ sănătăţii │
│ publice │
│ şi │
│ private │
│ │
└─────────────┘
┌────┬─────────────────────────────────┐
│Nr. │Categorie de personal │
│crt.│ │
├────┼─────────────────────────────────┤
│1. │Personal de conducere │
├────┼─────────────────────────────────┤
│2. │Personal de execuţie didactic │
├────┼─────────────────────────────────┤
│3. │Personal de execuţie şi cercetare│
├────┼─────────────────────────────────┤
│ │Personal de execuţie de expertiză│
│4. │şi consultanţă în domeniul │
│ │sănătăţii publice şi │
│ │managementului sanitar │
├────┼─────────────────────────────────┤
│ │Personal de execuţie tehnic, │
│5. │economic, de altă specialitate şi│
│ │administrativ │
└────┴─────────────────────────────────┘