Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Luând în considerare Referatul de aprobare al Administraţiei Fondului pentru Mediu nr. 1.193/CB din 8.08.2017 pentru modificarea şi completarea Ghidului de finanţare a Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional 2017-2019, aprobat prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul mediului, nr. 661/2017, în temeiul prevederilor art. 13 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 105/2006, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 13 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 19/2017 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului şi pentru modificarea unor acte normative, viceprim-ministrul, ministrul mediului, emite prezentul ordin. ART. I Ghidul de finanţare a Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional 2017-2019, aprobat prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul mediului, nr. 661/2017, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 293 din 25 aprilie 2017, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. La articolul 2 alineatul (1), literele o), v), w) şi y)-z1) se modifică şi vor avea următorul cuprins: "o) dosar de acceptare - dosar cuprinzând documentele obligatorii care se depun la Autoritate de către proprietarul persoană juridică, de drept public ori de drept privat, proprietarul entitate juridică fără personalitate juridică sau de către proprietarul organizaţie profesională care este organizată şi îşi desfăşoară activitatea în una dintre formele de exercitare a profesiei liberale, în vederea acceptării în program; ...........................................................v) proprietar - persoana fizică având domiciliul sau reşedinţa în România, care deţine în proprietate un autovehicul uzat înmatriculat pe numele său, ori, după caz, moştenitorii săi; persoana juridică română, de drept public ori de drept privat, entitate juridică fără personalitate juridică sau organizaţia profesională care este organizată şi îşi desfăşoară activitatea în una dintre formele de exercitare a profesiei liberale, cu sediul profesional în România, care deţine în proprietate un autovehicul uzat înmatriculat pe numele său;w) proprietar acceptat - proprietarul persoană juridică, de drept public ori de drept privat, proprietarul entitate juridică fără personalitate juridică sau proprietarul organizaţie profesională care este organizată şi îşi desfăşoară activitatea în una dintre formele de exercitare a profesiei liberale, al cărui dosar de acceptare a fost aprobat de Autoritate; ..............................................................y) notă de înscriere - documentul generat de aplicaţia PSIPAN, eliberat de către producătorul validat cu ocazia înscrierii în program a proprietarului autovehiculului uzat, persoană fizică, persoană juridică, de drept public ori de drept privat, entitate juridică fără personalitate juridică sau organizaţie profesională care este organizată şi îşi desfăşoară activitatea în una dintre formele de exercitare a profesiei liberale; formularul notei de înscriere este prevăzut în anexele nr. 4.1 şi 4.2 la prezentul ghid;z) sesiune de înscriere - perioadă de timp determinată în interiorul căreia: producătorul poate depune la Autoritate dosarul de validare; proprietarul persoană juridică, de drept public ori de drept privat, proprietarul entitate juridică fără personalitate juridică sau proprietarul organizaţie profesională care este organizată şi îşi desfăşoară activitatea în una dintre formele de exercitare a profesiei liberale poate depune la Autoritate dosarul de acceptare;z1) solicitant - persoana fizică, persoana juridică, de drept public ori de drept privat, entitatea juridică fără personalitate juridică sau organizaţia profesională care este organizată şi îşi desfăşoară activitatea în una dintre formele de exercitare a profesiei liberale, care intenţionează să achiziţioneze unul sau mai multe autovehicule noi sub beneficiul primei de casare şi al eventualelor ecobonusuri prin depunerea, în acest sens, a documentelor necesare;" 2. La articolul 15, alineatele (1)-(3) se modifică şi vor avea următorul cuprins: "(1) Proprietarul persoană juridică, de drept public ori de drept privat, entitate juridică fără personalitate juridică sau proprietarul organizaţie profesională care este organizată şi îşi desfăşoară activitatea în una dintre formele de exercitare a profesiei liberale poate solicita alocarea unităţilor numai după includerea sa în lista proprietarilor acceptaţi, publicată pe pagina de internet a Autorităţii.(2) Solicitarea unităţilor de către proprietarii persoane juridice, de drept public ori de drept privat, entităţi juridice fără personalitate juridică sau proprietarii organizaţii profesionale care sunt organizate şi îşi desfăşoară activitatea în una dintre formele de exercitare a profesiei liberale se face prin înscrierea la unul dintre producătorii validaţi care au încheiat contract de finanţare nerambursabilă cu Autoritatea, dar nu mai târziu de 15 decembrie a fiecărui an aferent desfăşurării programului, cu excepţia anului 2019, când data-limită de înscriere la unul din producătorii validaţi este 20 noiembrie.(3) Finanţarea unităţilor solicitate se face numai în limita fondurilor alocate de către Autoritate proprietarilor persoane juridice, de drept public ori de drept privat, entităţi juridice fără personalitate juridică şi proprietarilor organizaţii profesionale care sunt organizate şi îşi desfăşoară activitatea în una dintre formele de exercitare a profesiei liberale." 3. La articolul 16, alineatul (1) şi partea introductivă a alineatului (3) se modifică şi vor avea următorul cuprins: "(1) Producătorul validat, care a perfectat contractul cu Autoritatea şi se află cuprins în lista prevăzută la art. 13 alin. (10), poate efectua înscrierea proprietarului persoană fizică, în baza dosarului de participare constituit de către acesta în condiţiile prevăzute la art. 21 alin. (2), şi a proprietarilor persoane juridice, de drept public ori de drept privat, entităţi juridice fără personalitate juridică şi proprietarilor organizaţii profesionale care sunt organizate şi îşi desfăşoară activitatea în una dintre formele de exercitare a profesiei liberale, în baza dosarului de participare constituit de către acestea în condiţiile prevăzute la art. 48 alin. (2). ..........................................................(3) Înscrierea proprietarului persoană juridică, de drept public ori de drept privat, entitate juridică fără personalitate juridică sau a proprietarului organizaţie profesională care este organizată şi îşi desfăşoară activitatea în una dintre formele de exercitare a profesiei liberale constă în îndeplinirea următoarelor formalităţi:" 4. La articolul 17, alineatul (4) şi partea introductivă a alineatului (7) se modifică şi vor avea următorul cuprins: "(4) În situaţia confirmării, la data confirmării sau în următoarea zi lucrătoare, producătorul validat comunică rezultatul proprietarului înscris şi, după caz, beneficiarului, precum şi faptul că are la dispoziţie un termen de maximum 30 de zile de la data emiterii notei de înscriere pentru proprietarul persoană fizică şi, respectiv, un termen de maximum 120 de zile de la data emiterii notei de înscriere pentru proprietarul persoană juridică, de drept public ori de drept privat, entitate juridică fără personalitate juridică sau proprietarul organizaţie profesională care este organizată şi îşi desfăşoară activitatea în una dintre formele de exercitare a profesiei liberale, pentru a proceda la obţinerea certificatului de distrugere şi a certificatului de radiere. .........................................................(7) În termen de maximum 30 de zile de la data emiterii notei de înscriere pentru proprietarul persoană fizică şi, respectiv, în termen de maximum 120 de zile de la data emiterii notei de înscriere pentru proprietarul persoană juridică, de drept public ori de drept privat, entitate juridică fără personalitate juridică sau proprietarul organizaţie profesională care este organizată şi îşi desfăşoară activitatea în una dintre formele de exercitare a profesiei liberale, însă numai după confirmarea de către aplicaţia PSIPAN a informaţiilor prevăzute la alin. (1), producătorul validat introduce în aplicaţia PSIPAN:" 5. La articolul 18 alineatul (6), partea introductivă a literei b) se modifică şi va avea următorul cuprins: "b) în cazul beneficiarului persoană juridică, de drept public ori de drept privat, entitate juridică fără personalitate juridică sau organizaţie profesională care este organizată şi îşi desfăşoară activitatea în una dintre formele de exercitare a profesiei liberale:" 6. La articolul 19, partea introductivă a alineatului (2) se modifică şi va avea următorul cuprins: "(2) Sub rezerva îndeplinirii cumulative a criteriilor de eligibilitate, sunt eligibile pentru a participa în cadrul programului următoarele categorii de persoane juridice române, de drept public ori de drept privat:" 7. La articolul 19 alineatul (2), după litera h) se introduce o nouă literă, litera i), cu următorul cuprins: "i) alte persoane juridice, de drept public ori de drept privat." 8. La capitolul II secţiunea a 2-a, după subsecţiunea a 11-a se introduce o nouă subsecţiune, subsecţiunea a 12-a „Persoana juridică română, de drept public ori de drept privat“, cuprinzând articolele 44^1 şi 44^2, cu următorul cuprins: " SUBSECŢIUNEA a 12-a Persoana juridică română, de drept public ori de drept privat ART. 44^1 Criterii de eligibilitate Poate participa în cadrul programului orice persoană juridică română, de drept public ori de drept privat, care îndeplineşte, cumulativ, următoarele criterii de eligibilitate: a) deţine calitatea de proprietar, conform definiţiei aplicabile prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. v); b) acţionează în nume propriu; c) are sediul profesional în România şi desfăşoară activităţi pe teritoriul României; d) are îndeplinite obligaţiile de plată a taxelor, impozitelor, amenzilor şi contribuţiilor către bugetul de stat, bugetele locale, bugetul Fondului pentru mediu, conform prevederilor legale în vigoare; e) nu se află în stare de insolvenţă sau faliment, nu se află în procedură de reorganizare judiciară, dizolvare, lichidare, desfiinţare, închidere, inclusiv închidere operaţională, nu se află sub administrare specială, nu are suspendate ori restricţionate activităţile, nu se află într-o altă situaţie similară legal reglementată; nu face obiectul unei proceduri legale în justiţie pentru situaţiile mai sus menţionate şi nici pentru orice altă situaţie similară; f) potrivit declaraţiei pe propria răspundere din cererea de finanţare, solicitantul nu a fost condamnat pentru infracţiuni împotriva mediului prin hotărâre judecătorească definitivă; g) nu a fost şi nu este subiectul unei proceduri de recuperare a unui ajutor de stat declarat ca fiind ilegal şi incompatibil cu piaţa comună, ca urmare a unei decizii a Consiliului Concurenţei sau a Comisiei Europene, ori, în cazul în care a făcut obiectul unei astfel de decizii, aceasta a fost deja executată şi creanţa a fost recuperată integral; h) ajutorul de minimis solicitat sub forma primei de casare nu urmează a fi utilizat pentru desfăşurarea de activităţi în unul dintre sectoarele prevăzute în cuprinsul anexei 1 la Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene, cu respectarea Regulamentului (UE) nr. 1.407/2013 al Comisiei din 18 decembrie 2013, şi nici pentru achiziţionarea autovehiculelor noi destinate transportului rutier de mărfuri - pentru solicitanţii care desfăşoară şi declară activităţi economice conform anexei nr. 10 la prezentul ghid; i) valoarea totală a ajutoarelor de minimis de care solicitantul a beneficiat pe o perioadă de 3 ani consecutivi (2 ani fiscali precedenţi şi anul fiscal în cursul căruia depune dosar de acceptare în program), cumulată cu valoarea alocării financiare acordate în baza schemei de minimis, nu depăşeşte echivalentul în lei, la data depunerii dosarului de acceptare, a 200.000 euro (sau 100.000 euro, dacă activează în sectorul transporturilor rutiere de mărfuri), potrivit declaraţiei pe propria răspundere depuse la dosar, inclusiv pentru solicitanţii care deţin calitatea de întreprindere unică, conform declaraţiei pe propria răspundere din anexa nr. 7. În situaţia în care solicitantul are calitatea de întreprindere unică, aşa cum este definită la art. 2 alin. (2) din Regulamentul (UE) nr. 1.407/2013 al Comisiei din 18 decembrie 2013, valoarea totală a ajutoarelor de minimis se va calcula prin însumarea ajutoarelor de minimis acordate pe o perioadă de 3 ani consecutivi întreprinderilor care fac parte din întreprinderea unică respectivă; j) nu a obţinut şi nu este pe cale să obţină finanţare prin proiecte ori programe finanţate din alte fonduri publice, inclusiv fonduri comunitare, pentru achiziţionarea aceluiaşi/aceloraşi autovehicul/autovehicule care urmează a fi achiziţionat/ achiziţionate prin program, potrivit declaraţiei pe propria răspundere din cererea de finanţare; k) nu este înregistrată cu fapte sancţionate de legislaţia financiară. ART. 44^2 Conţinutul dosarului de acceptare Dosarul de acceptare trebuie să cuprindă următoarele documente: a) formularul cererii de finanţare prevăzut în anexa nr. 6, completat integral, în original, semnat şi ştampilat de către reprezentantul legal sau de către împuternicitul acestuia; b) împuternicire notarială, în original, pentru cazul în care cererea de finanţare este semnată de către o persoană împuternicită; c) documentul prin care a fost ales/numit reprezentantul legal, în copie certificată «conform cu originalul»; d) actul de identitate al reprezentantului legal, în copie certificată «conform cu originalul»; e) actul de identitate al persoanei împuternicite, în copie certificată «conform cu originalul»; f) certificatul de cazier fiscal emis pe numele solicitantului persoană juridică de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor Publice, în termen de valabilitate la data depunerii dosarului de acceptare, în original sau în copie legalizată; g) certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitantului persoană juridică de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor Publice, în termen de valabilitate la data depunerii dosarului de acceptare, în original sau în copie legalizată; h) certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri ale bugetului local, emis pe numele solicitantului persoană juridică de către autoritatea publică locală în a cărei rază teritorială îşi are sediul solicitantul, în termen de valabilitate la data depunerii dosarului de acceptare, în original sau în copie legalizată; i) certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri ale bugetului local, emis pe numele solicitantului persoană juridică de către autoritatea publică locală în a cărei rază teritorială este înregistrat fiscal autovehiculul uzat, în termen de valabilitate la data depunerii dosarului de acceptare, în original sau în copie legalizată (pentru cazurile în care autovehiculul uzat nu este înregistrat la sediul profesional al proprietarului); j) certificatul de atestare privind obligaţiile la Fondul pentru mediu, emis pe numele solicitantului persoană juridică de către Autoritate, aflat în termen de valabilitate la data depunerii dosarului de validare, în original sau în copie legalizată; k) actul administrativ (hotărârea/ordinul/decizia/dispoziţia etc., după caz) prin care a fost înregistrată persoana juridică, conform dispoziţiilor legale speciale, în copie certificată «conform cu originalul»; l) adeverinţă/extras din registrul în care este înscris solicitantul, după caz, în original, eliberată/eliberat de autoritatea competentă, nu mai veche/vechi de 10 zile de la data depunerii dosarului de acceptare, din care să rezulte că organizaţia nu a fost radiată şi nu se află în procedură de dizolvare sau lichidare; în situaţia în care solicitantul nu se supune înscrierii în niciun registru, se va depune actul normativ prin care a fost înfiinţat; m) actul de înfiinţare, în copie certificată «conform cu originalul» (lege/hotărâre a Guvernului/hotărâre judecătorească etc., după caz); n) actul administrativ (ordinul/decizia/dispoziţia, după caz) prin care a fost numit/validat conducătorul instituţiei publice, în copie certificată «conform cu originalul»; extras din ordinul de numire/adeverinţă, în original, din care rezultă numirea în funcţie a conducătorului instituţiei (unde este cazul); o) declaraţia pe propria răspundere privind ajutoarele de minimis obţinute în ultimii 3 ani, respectiv 2 ani fiscali precedenţi şi anul fiscal în cursul căruia proprietarul se înscrie în program, semnată şi ştampilată de către reprezentantul legal, în original, conform formularului prevăzut în anexa nr. 7. În situaţia în care solicitantul are calitatea de întreprindere unică, aşa cum este definită la art. 2 alin. (2) din Regulamentul (UE) nr. 1.407/2013 al Comisiei din 18 decembrie 2013, valoarea totală a ajutoarelor de minimis se va calcula prin însumarea ajutoarelor de minimis acordate pe o perioadă de 3 ani consecutivi întreprinderilor care fac parte din întreprinderea unică respectivă; p) declaraţia pe propria răspundere a reprezentantului legal conform formularului prevăzut în anexa nr. 10, în original, care trebuie să conţină activităţile principale, sectoarele în care solicitantul îşi desfăşoară efectiv activitatea, precum şi activitatea pentru care va fi utilizat autovehiculul nou ce urmează a fi achiziţionat în cadrul programului. (Se vor menţiona codurile CAEN însoţite de denumirea acestora în cazul solicitanţilor care desfăşoară şi declară activităţi economice.)" 9. La articolul 47, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins: "(3) Comisia de acceptare verifică îndeplinirea conformităţii documentelor şi a criteriilor de eligibilitate, completând, în funcţie de categoria proprietarului, grilele de evaluare a conformităţii documentelor şi eligibilităţii proprietarilor, prevăzute în cuprinsul anexelor nr. 8 şi 9.1-9.9." 10. La articolul 48, alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins: "(4) Proprietarul persoană juridică, de drept public ori de drept privat, entitate juridică fără personalitate juridică sau organizaţie profesională care este organizată şi îşi desfăşoară activitatea în una dintre formele de exercitare a profesiei liberale se poate înscrie la orice producător validat şi achiziţionează autovehiculul nou/autovehiculele noi cu respectarea termenului prevăzut la art. 16 alin. (6)." 11. Articolul 59 se modifică şi va avea următorul cuprins: "Anexele nr. 1-3, 4.1, 4.2, 5-8, 9.1-9.9 şi 10 fac parte integrantă din prezentul ghid." 12. La anexa nr. 4.2, titlul se modifică şi va avea următorul cuprins: "NOTĂ DE ÎNSCRIERE a proprietarului persoană juridică, de drept public ori de drept privat, sau entitate juridică fără personalitate juridică" 13. În anexa nr. 5, punctul 2 se modifică şi va avea următorul cuprins: "2. lista proprietarilor beneficiari persoane juridice, de drept public ori de drept privat, şi entităţi juridice fără personalitate juridică, pe suport hârtie, semnată şi ştampilată pe fiecare filă de către reprezentantul legal/împuternicitul reprezentantului legal al ..........................., în original, certificată «conform aplicaţiei PSIPAN» de către personalul responsabil cu implementarea din cadrul AFM;" 14. După anexa nr. 9.8 se introduce o nouă anexă, anexa nr. 9.9, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. ART. II Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Viceprim-ministru, ministrul mediului, Graţiela Leocadia Gavrilescu Bucureşti, 8 august 2017. Nr. 1.117. ANEXĂ (Anexa nr. 9.9 la ghid) GRILĂ de evaluare a conformităţii documentelor şi eligibilităţii proprietarului persoană juridică, de drept public ori de drept privat, pentru sesiunea aferentă anului ......... Denumirea proprietarului solicitant: ........................................... Nr. de înregistrare la AFM a cererii de finanţare: ....................... Grilă pentru analiza juridică Etapa I
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────┐
│ Conformitate administrativă şi criterii de eligibilitate │ Evaluator │
│ ├────┬────┬───────────┤
│ │ Da │ Nu │Comentarii │
├──────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────┼───────────┤
│ │Solicitantul │ │ │ │
│ │ I. CONFORMITATE │ │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────┼───────────┤
│ 1.│Dosarul de acceptare a fost depus în cadrul sesiunii de înscriere │ │ │ │
│ │organizate de AFM, în condiţiile prevăzute de art. 46 alin. (1) din │ │ │ │
│ │Ghidul de finanţare a Programului de stimulare a înnoirii Parcului │ │ │ │
│ │auto naţional, 2017-2019 (ghid). │ │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────┼───────────┤
│ 2.│Dosarul de finanţare al solicitantului cuprinde: │ │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────┼───────────┤
│ 2.1.│Formularul cererii de finanţare prevăzut în anexa nr. 6, completat │ │ │ │
│ │integral, în original, semnat şi ştampilat de către reprezentantul │ │ │ │
│ │legal sau de către împuternicitul acestuia │ │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────┼───────────┤
│ 2.2.│Împuternicirea notarială/Documentul administrativ de împuternicire, │ │ │ │
│ │în original, pentru cazul în care cererea de finanţare este semnată │ │ │ │
│ │de către o persoană împuternicită │ │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────┼───────────┤
│ 2.3.│Documentul prin care a fost ales/numit reprezentantul legal, în copie │ │ │ │
│ │certificată "conform cu originalul" │ │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────┼───────────┤
│ 2.4.│Actul de identitate al reprezentantului legal, în copie certificată │ │ │ │
│ │"conform cu originalul" │ │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────┼───────────┤
│ 2.5.│Actul de identitate al persoanei împuternicite, în copie certificată │ │ │ │
│ │"conform cu originalul" │ │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────┼───────────┤
│ 2.6.│Actul administrativ (hotărârea/ordinul/decizia/dispoziţia etc., după │ │ │ │
│ │caz) prin care a fost înregistrată persoana juridică, conform │ │ │ │
│ │dispoziţiilor legale speciale, în copie certificată "conform cu │ │ │ │
│ │originalul" │ │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────┼───────────┤
│ 2.7.│Adeverinţă/Extras din registrul în care este înscris solicitantul, │ │ │ │
│ │după caz, în original, eliberată/eliberat de autoritatea competentă, │ │ │ │
│ │nu mai veche/vechi de 10 zile de la data depunerii dosarului de │ │ │ │
│ │acceptare, din care să rezulte că organizaţia nu a fost radiată şi nu │ │ │ │
│ │se află în procedură de dizolvare sau lichidare; în situaţia în care │ │ │ │
│ │solicitantul nu se supune înscrierii în niciun registru, se va depune │ │ │ │
│ │actul normativ prin care a fost înfiinţat │ │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────┼───────────┤
│ 2.8.│Actul de înfiinţare, în copie certificată "conform cu originalul" │ │ │ │
│ │(lege/hotărâre a Guvernului/hotărâre judecătorească etc., după caz) │ │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────┼───────────┤
│ 2.9.│Actul administrativ (ordinul/decizia/dispoziţia, după caz) prin care │ │ │ │
│ │a fost numit/validat conducătorul instituţiei publice, în copie │ │ │ │
│ │certificată "conform cu originalul"; extras din ordinul de numire/ │ │ │ │
│ │adeverinţă, în original, din care rezultă numirea în funcţie a │ │ │ │
│ │conducătorului instituţiei (unde este cazul) │ │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────┼───────────┤
│ 2.10.│Certificatul constatator emis de către oficiul registrului comerţului │ │ │ │
│ │de pe lângă tribunalul în a cărui rază teritorială îşi are sediul │ │ │ │
│ │social proprietarul, în original sau în copie legalizată, nu mai vechi│ │ │ │
│ │de 30 de zile la data depunerii dosarului de acceptare; nu se acceptă │ │ │ │
│ │formatul electronic al certificatului constatator emis de Serviciul │ │ │ │
│ │INFOCERT (unde este cazul) │ │ │ │
├──────┴──────────────────────────────────────────────────────────────────────┴────┴────┴───────────┤
│ II. ELIGIBILITATE │
├──────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────┬────┬────┬───────────┤
│ 3.│Potrivit declaraţiei pe propria răspundere din cererea de finanţare, │ │ │ │
│ │solicitantul deţine calitatea de proprietar al autovehiculelor uzate. │ │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────┼───────────┤
│ 4.│Potrivit declaraţiei pe propria răspundere din cererea de finanţare, │ │ │ │
│ │solicitantul acţionează în nume propriu. │ │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────┼───────────┤
│ 5.│Potrivit declaraţiei pe propria răspundere din cererea de finanţare, │ │ │ │
│ │nu se află în stare de insolvenţă sau faliment, nu se află într-o altă│ │ │ │
│ │situaţie similară legal reglementată. Nu face obiectul unei proceduri │ │ │ │
│ │legale în justiţie pentru situaţiile mai sus menţionate şi nici pentru│ │ │ │
│ │orice altă situaţie similară. │ │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼────┼───────────┤
│ 6.│Potrivit declaraţiei pe propria răspundere din cererea de finanţare, │ │ │ │
│ │solicitantul nu a fost condamnat pentru infracţiuni împotriva mediului│ │ │ │
│ │prin hotărâre judecătorească definitivă. │ │ │ │
└──────┴──────────────────────────────────────────────────────────────────────┴────┴────┴───────────┘
Etapa II Analiza remedierii motivelor în baza art. 47 alin. (5) din ghid
┌───────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────┐
│ Documente prezentate │ Remedierea motivelor de respingere │ │
│ │ evidenţiate în etapa I │ Observaţii │
├───────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │
├───────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │
├───────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │
└───────────────────────────┴─────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────┘
Etapa III Propunere înaintare comitet director
┌────────────────┬────────────────────────────────┐
│ │Propus spre acceptare │
├────────────────┼────────────────────────────────┤
│ │Propus spre respingere │
└────────────────┴────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬───────────────────┐
│ Consilier juridic │ │ │
│ (numele şi prenumele) │ Semnătura │ Data │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼───────────────────┤
│ Preşedintele comisiei de acceptare │ │ │
│ (numele şi prenumele) │ Semnătura │ Data │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ │ │
└──────────────────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴───────────────────┘
-----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.