Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.032 din 27 decembrie 2011  pentru aprobarea listelor cuprinzand drumurile de interes national, cu masele si dimensiunile maxime admise in circulatie pentru vehiculele rutiere de transport marfa    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.032 din 27 decembrie 2011 pentru aprobarea listelor cuprinzand drumurile de interes national, cu masele si dimensiunile maxime admise in circulatie pentru vehiculele rutiere de transport marfa

EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 11 din 6 ianuarie 2012

    În temeiul prevederilor art. 40 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale art. 5 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    ministrul transporturilor şi infrastructurii emite urmãtorul ordin:

    ART. 1
    Se aprobã listele cuprinzând drumurile de interes naţional, cu masele şi dimensiunile maxime admise în circulaţie pentru vehiculele rutiere de transport marfã, cuprinse în anexele nr. 1-4, care fac parte integrantã din prezentul ordin.
    ART. 2
    Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.
    ART. 3
    La data intrãrii în vigoare a prezentului ordin se abrogã Ordinul ministrului transporturilor şi infrastructurii nr. 355/2010 pentru aprobarea listelor cuprinzând drumurile de interes naţional, cu masele şi dimensiunile maxime admise în circulaţie pentru vehiculele rutiere de transport marfã, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 318 din 14 mai 2010.

                 Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
                              Anca Daniela Boagiu

    Bucureşti, 27 decembrie 2011.
    Nr. 1.032.


    ANEXA 1
                                     LISTA
             cuprinzând drumurile de interes naţional, cu masele şi
                      dimensiunile maxime admise prevãzute
                    pentru categoria de drum reabilitat (R)


 ┌────┬─────┬────────────────────────────────────────────────────────┬────────┐
 │Nr. │ DN │ Traseul │Lungimea│
 │crt.│ │ │ (km) │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │ 1. │ A1 │Bucureşti (km 10+600)-Piteşti (intersecţia cu DN 7) │ 109,400│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │ 2. │ A1 │Timişoara (intersecţia cu DJ 691, km 503+736) - Arad │ 44,500│
 │ │ │(intersecţia cu DN 7, km 548+236) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │ 3. │ A2 │Bucureşti (km 9+500)-Lehliu-Drajna Nouã-Feteşti- │ 151,480│
 │ │ │Cernavodã (intersecţia cu DN 22C) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │ 4. │ A2 │Intersecţia cu DN 3 (km 187+200)-intersecţia cu A4 │ 17,000│
 │ │ │(km 203+500) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │ 5. │ A3 │Intersecţia cu DN 15 (km 0+000)-Turda-Gilãu (km 51+700) │ 51,700│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │ 6. │ A4 │Intersecţie DN 3 (km 11+200)-intersecţie A2-intersecţie │ 8,800│
 │ │ │DN 39 (km 19+750) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │ 7. │ 1 │Bucureşti-Ploieşti-Braşov-Fãgãraş-Sibiu-Sebeş-Cluj- │ 644,404│
 │ │ │Napoca-Oradea-Borş-frontiera cu Ungaria │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │ 8. │ 1A │Bucureşti (intersecţia cu CB) -Ploieşti-Braşov │ 190,609│
 │ │ │(intersecţia cu DN 1) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │ 9. │ 1B │Intersecţia cu DN 1-Albeşti Paleologu-intersecţia cu DN2│ 67,639│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │10. │ 1C │Cluj-Napoca (intersecţia cu DN 1)-Dej-Baia Mare-Halmeu- │ 217,217│
 │ │ │frontiera cu Ucraina │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │11. │ 1F │Cluj-Napoca (intersecţia cu DN 1)-Zalãu-Supuru de Jos │ 123,303│
 │ │ │(intersecţia cu DN 19) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │12. │ 1H │Intersecţia cu DN 1-intersecţia cu DN 1F │ 69,426│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │13. │ 10 │Buzãu (intersecţia cu DN 2)-Braşov(intersecţia cu DN 11)│ 144,546│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │14. │ 11 │Braşov (intersecţia cu DN 1)-Oituz-Oneşti-Bacãu │ 179,311│
 │ │ │(intersecţia cu DN 2) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │15. │ 11A │Oneşti (intersecţia cu DN 11)-Adjud-Bârlad (intersecţia │ 90,701│
 │ │ │cu DN 24) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │16. │ 12 │Chichiş(intersecţia cu DN 11)-Sfântu Gheorghe-Miercurea-│ 169,585│
 │ │ │Ciuc-Gheorgheni-Topliţa (intersecţia cu DN 15) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │17. │ 13 │Braşov (intersecţia cu DN 1)-Târgu Mureş (intersecţia cu│ 168,885│
 │ │ │DN 15) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │18. │ 13A │Bãlãuşeri (intersecţia cu DN 13)-Miercurea-Ciuc │ 130,550│
 │ │ │(intersecţia cu DN 12) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │19. │ 14 │Sibiu (intersecţia cu DN 1)-Copşa Micã-Mediaş-Sighişoara│ 89,920│
 │ │ │(intersecţia cu DN 13) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │20. │ 14A │Mediaş (intersecţia cu DN 14)-Iernut (intersecţia cu DN │ 38,980│
 │ │ │15) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │21. │ 14B │Teiuş (intersecţia cu DN 1)-Copşa Micã (intersecţia cu │ 54,379│
 │ │ │DN 14) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │22. │ 15 │Turda (intersecţia cu DN 1)-Târgu Mureş-Reghin-Topliţa- │ 374,096│
 │ │ │Piatra-Neamţ-Bacãu │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │23. │ 15A │Intersecţia cu DN 16-Sãrãţel (intersecţia cu DN 17) │ 46,689│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │24. │ 16 │Apahida (intersecţia cu DN1C)-Reghin (intersecţia cu │ 90,306│
 │ │ │DN 15) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │25. │ 17 │Dej (intersecţia cu DN 1C)-Bistriţa-Suceava (intersecţia│ 254,324│
 │ │ │cu DN 2) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │26. │ 17C │Bistriţa (intersecţia cu DN 17)-Moişei (intersecţia cu │ 81,295│
 │ │ │DN 18) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │27. │ 18 │Baia Mare (intersecţia cu DN 1C)-Sighetu Marmaţiei- │ 221,231│
 │ │ │Iacobeni (intersecţia cu DN 17) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │28. │ 19 │Oradea (intersecţia cu DN 1)-Satu Mare-Livada │ 149,701│
 │ │ │(intersecţia cu DN 1 C) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │29. │ 19A │Intersecţia cu DN 1F-Satu Mare-Petea-frontiera cu │ 62,229│
 │ │ │Ungaria │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │30. │ 2 │Bucureşti-Urziceni-Buzãu-Râmnicu Sãrat-Bacãu-Suceava- │ 484,966│
 │ │ │Siret-frontiera cu Ucraina │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │31. │ 2A │Urziceni (intersecţia cu DN 2)-Slobozia-Giurgeni │ 113,805│
 │ │ │(km 113+877) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │32. │ 2B │Buzãu (intersecţia cu DN 2)-Brãila-Galaţi-frontiera cu │ 150,730│
 │ │ │Republica Moldova │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │33. │ 2D │Focşani (intersecţia cu DN 2)-Târgu Secuiesc │ 119,343│
 │ │ │(intersecţia cu DN 11) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │34. │ 2F │Bacãu (intersecţia cu DN 2)-Vaslui (intersecţia │ 82,965│
 │ │ │cu DN 24) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │35. │ 21 │Brãila (intersecţia cu DN 2B)-Slobozia-Cãlãraşi │ 132,205│
 │ │ │(intersecţia cu DN 3) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │36. │ 22 │Brãila (intersecţia cu DN 2B)-Tulcea-Ovidiu (intersecţia│ 208,317│
 │ │ │cu DN 2A) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │37. │ 22C │Cernavodã (intersecţia cu A2)-Murfatlar (intersecţia cu │ 42,740│
 │ │ │DN 3) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │38. │ 24 │Tişiţa (intersecţia cu DN 2)-Tecuci-Crasna-Iaşi-Sculeni-│ 218,669│
 │ │ │frontiera cu Republica Moldova │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │39. │ 24B │Crasna (intersecţia cu DN 24)-Huşi-Albiţa-frontiera cu │ 48,958│
 │ │ │Republica Moldova │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │40. │ 25 │Tecuci (intersecţia cu DN 24)-Şendreni (intersecţia cu │ 68,753│
 │ │ │DN 2B) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │41. │ 28 │Sãbãoani (intersecţia cu DN 2)-Târgu Frumos-Iaşi │ 75,218│
 │ │ │(intersecţia cu DN 24) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │42. │ 28B │Târgu Frumos (intersecţia cu DN 28)-Botoşani │ 78,982│
 │ │ │(intersecţia cu DN 29) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │43. │ 3 │Intersecţia cu A2 (km 237 + 580)-Murfatlar (intersecţia │ 4,720│
 │ │ │cu DN 22C)*) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │44. │ 3 │Murfatlar (intersecţia cu DN 22C)-intersecţia cu DN 3C- │ 20,200│
 │ │ │intersecţia cu DN 39 │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │45. │ 38 │Agigea (intersecţia cu DN 39)-Topraisar-Negru Vodã- │ 53,817│
 │ │ │frontiera cu Bulgaria │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │46. │ 39 │Constanţa (intersecţia cu DN 3)-Tuzla (km 23 + 500) │ 22,355│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │47. │ 5 │Bucureşti-Daia-Giurgiu-Pod Giurgiu-frontiera cu Bulgaria│ 64,254│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │48. │ 5B │Giurgiu (intersecţia cu DN 5)-Ghimpaţi (intersecţia cu │ 38,856│
 │ │ │DN 6) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │49. │ 52 │Alexandria(intersecţia cu DN 6)-Turnu Mãgurele-frontiera│ 52,854│
 │ │ │cu Bulgaria │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │50. │ 55 │Craiova (intersecţia cu DN 6)-Bechet-frontiera cu │ 71,105│
 │ │ │Bulgaria │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │51. │ 56 │Craiova (intersecţia cu DN 55)-Calafat-frontiera cu │ 84,660│
 │ │ │Bulgaria │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │52. │ 56A │Maglavit (intersecţia cu DN 56)-Simian (intersecţia cu │ 79,149│
 │ │ │DN 6) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │53. │ 58 │Caransebeş (intersecţia cu DN 6)-Reşiţa-Anina │ 83,061│
 │ │ │(intersecţia cu DN 57B) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │54. │ 58B │Reşiţa (intersecţia cu DN 58)-Voiteg (intersecţia cu │ 65,490│
 │ │ │DN 59) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │55. │ 59 │Timişoara(intersecţia cu DN 6)-Voiteg-Moraviţa-frontiera│ 64,386│
 │ │ │cu Serbia │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │56. │ 59A │Timişoara (intersecţia cu DN 6)-Jimbolia-frontiera cu │ 47,910│
 │ │ │Serbia │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │57. │ 6 │Bucureşti-Alexandria-Craiova-Drobeta-Turnu Severin- │ 638,499│
 │ │ │Lugoj-Timişoara-Cenad-frontiera cu Ungaria │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │58. │ 6A │Intersecţia cu DN 6-Baraj Porţile de Fier I-frontiera cu│ 0,970│
 │ │ │Serbia │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │59. │ 64 │Caracal (intersecţia cu DN 6)-Bãile Olãneşti │ 135,434│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │60. │ 65 │Craiova (intersecţia cu DN 6)-Piteşti (intersecţia cu │ 123,268│
 │ │ │DN 7) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │61. │ 65B │Intersecţia cu A1-intersecţia cu DN 65 │ 7,364│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │62. │ 65F │Intersecţia cu DN 65-intersecţia cu DN 6 │ 14,100│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │63. │ 66 │Filiaşi (intersecţia cu DN 6)-Târgu Jiu-Petroşani- │ 209,131│
 │ │ │Simeria (intersecţia cu DN 7) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │64. │ 67 │Drobeta-Turnu Severin (intersecţia cu DN 6)-Târgu Jiu- │ 197,134│
 │ │ │Râmnicu Vâlcea (intersecţia cu DN 7) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │65. │ 68 │Caransebeş (intersecţia cu DN 6)-Haţeg (intersecţia cu │ 70,618│
 │ │ │DN 66) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │66. │ 68A │Lugoj (intersecţia cu DN 6)-Ilia (intersecţia cu DN 7) │ 78,468│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │67. │ 69 │Timişoara (intersecţia cu DN 6)-Arad (intersecţia cu │ 52,450│
 │ │ │DN 7) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │68. │ 7 │Bucureşti-Bâldana (intersecţia cu DN 71) │ 28,248│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │69. │ 7 │Piteşti (intersecţia cu A1)-Râmnicu Vâlcea-Cãlimãneşti- │ 147,341│
 │ │ │Vestem (intersecţia cu DN1) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │70. │ 7 │Sebeş (intersecţia cu DN 1)-Deva-Arad-Nãdlac-frontiera │ 267,604│
 │ │ │cu Ungaria │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │71. │ 7B │Intersecţia cu DN 7-Turnu-frontiera cu Ungaria │ 10,200│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │72. │ 7CC │Intersecţia cu DN 7 (km 191 + 100)-intersecţia cu DN 7 │ 7,734│
 │ │ │(km 197+824) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │73. │ 71 │Bâldana (intersecţia cu DN 7)-Târgovişte-Sinaia │ 109,657│
 │ │ │(intersecţia cu DN 1) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │74. │ 72 │Gãeşti (intersecţia cu DN 7)-Târgovişte-Ploieşti │ 76,285│
 │ │ │(intersecţia cu DN 1) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │75. │ 73 │Piteşti (intersecţia cu DN 7)-Câmpulung Muşcel-Râşnov- │ 132,216│
 │ │ │Braşov (intersecţia cu DN 1) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │76. │ 73A │Predeal (intersecţia cu DN 1)-intersecţia cu DN 73 │ 19,910│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │77. │ 74 │Brad (intersecţia cu DN 76)-Alba Iulia (intersecţia cu │ 104,362│
 │ │ │DN 1) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │78. │ 74A │Abrud (intersecţia cu DN 74)-Câmpeni (intersecţia cu │ 11,106│
 │ │ │DN 75) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │79. │ 75 │Stei (intersecţia cu DN 76)-Câmpeni-Turda (intersecţia │ 161,553│
 │ │ │cu DN 1) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │80. │ 79 │Arad (intersecţia cu DN 7)-Oradea (intersecţia cu DN 1) │ 115,735│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │81. │ 79A │Vârfurile (intersecţia cu DN 76)-Chişineu-Criş-Vãrsând- │ 127,230│
 │ │ │frontiera cu Ungaria │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │82. │ CB │Intersecţia CB cu DN 1A-intersecţia CB cu DN 1- │ 71,490│
 │ │ │intersecţia CB cu DN 2-intersecţia CB cu DN 3- │ │
 │ │ │intersecţia CB cu A2-intersecţia CB cu DN 4-intersecţia │ │
 │ │ │CB cu DN 5-intersecţia CB cu DN 6-intersecţia CB cu A1- │ │
 │ │ │intersecţia CB cu DN 7-intersecţia CB cu DN 1A │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │83. │C21B │Centura Cãlãraşi DN 21B │ 4,000│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │84. │C22G │Centura Tulcea DN 22G │ 3,076│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │85. │C3AC │Centura Constanţa DN 3A │ 3,870│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │86. │CALB │Varianta ocolire DN 1 (Alba Iulia) │ 7,841│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │87. │CORA │Centura ocolire DN 1 (Oradea) │ 14,120│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │88. │CPN │Centura Piatra-Neamţ DN 15 │ 3,990│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │89. │VBN │Varianta ocolire DN 17 (Bistriţa) │ 6,900│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │90. │VDET │Varianta ocolire DN 59 (Deta) │ 5,860│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │91. │ VGH │Varianta ocolire DN 1C (Gherla) │ 5,047│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │92. │VFAG │Varianta ocolire DN 1 (Fãgãraş) │ 5,930│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │93. │VSIB │Varianta ocolire DN 1 (Sibiu) │ 3,300│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │94. │VTEC │Varianta ocolire DN 24 (Tecuci) │ 5,020│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │95. │VTGCJ│Varianta trafic greu Cluj-Napoca │ 2,453│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │96. │DJ691│Intersecţia cu centura Timişoara (km 6+500) -intersecţia│ 6,800│
 │ │ │cu A1 (km 13+300) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │97. │ │Centurile şi variantele de ocolire nou-construite ale │ │
 │ │ │localitãţilor, de la data intrãrii lor în exploatare**) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │98. │ │Sectoarele de autostrãzi nou-construite, de la data │ │
 │ │ │intrãrii lor în exploatare**) │ │
 └────┴─────┴────────────────────────────────────────────────────────┴────────┘


_________
    *) Temporar, pânã la data intrãrii în exploatare a sectorului de autostradã Cernavodã-Murfatlar.
    **) Darea în folosinţã a variantelor şi centurilor de ocolire nou-construite ale localitãţilor va fi adusã la cunoştinţa utilizatorilor prin comunicate de presã ale Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii.

    Limitele maselor şi dimensiunilor maxime admise sunt cele prevãzute pentru categoria de drum reabilitat (R) din anexele nr. 2 şi 3 la Ordonanţa Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.


    ANEXA 2
                                     LISTA
             cuprinzând drumurile de interes naţional, cu masele şi
                           dimensiunile maxime admise
                prevãzute pentru categoria de drum european (E)


 ┌────┬─────┬────────────────────────────────────────────────────────┬────────┐
 │Nr. │ DN │ Traseul │Lungimea│
 │crt.│ │ │ (km) │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │ 1. │ 19D │Sãcuieni (intersecţia cu DN 19)-frontiera cu Ungaria │ 10,200│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │ 2. │ 2A │Giurgeni (km 113+877)-Vadu Oii-Hârşova-Ovidiu-Constanţa │ 96,062│
 │ │ │(intersecţia cu DN 39) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │ 3. │ 29 │Suceava (intersecţia cu DN 2)-Botoşani (intersecţia cu │ 38,892│
 │ │ │DN 29B) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │ 4. │ 3C │Intersecţia cu DN 3 (Palas)-Constanţa-intersecţia cu DN │ 11,370│
 │ │ │2A (Ovidiu) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │ 5. │ 39 │Tuzla (km 23+500)-Mangalia-Vama Veche-frontiera cu │ 33,225│
 │ │ │Bulgaria │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │ 6. │ 39A │Eforie Nord (intersecţia cu DN 39)-Port RO-RO Constanţa │ 4,800│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │ 7. │ 59C │Jimbolia (intersecţia cu DN 59A)-Sânnicolau Mare │ 42,240│
 │ │ │(intersecţia cu DN 6) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │ 8. │ 76 │Deva (intersecţia cu DN 7)-Brad-Oradea (intersecţia cu │ 184,376│
 │ │ │DN 1) │ │
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │ 9. │ VST │Varianta ocolire DN 76 (Ştei) │ 2,800│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │ 10.│DA-PO│Constanţa-Constanţa Port (danã) │ 6,000│
 ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
 │ 11.│ MAG │Strãzile de categoria I, magistralele care asigurã │ │
 │ │ │preluarea fluxurilor majore ale oraşului pe direcţia │ │
 │ │ │drumului naţional care traverseazã oraşul sau pe │ │
 │ │ │direcţia principalã de legãturã cu acest drum │ │
 └────┴─────┴────────────────────────────────────────────────────────┴────────┘



    Limitele maselor şi dimensiunilor maxime admise sunt cele prevãzute pentru categoria de drum european (E) din anexele nr. 2 şi 3 la Ordonanţa Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.


    ANEXA 3
                                     LISTA
             cuprinzând drumurile de interes naţional, cu masele şi
                           dimensiunile maxime admise
               prevãzute pentru categoria de drum modernizat (M)

    Drumurile care nu sunt cuprinse în anexele nr. 1 şi 2 la ordin, altele decât cele pietruite. Limitele maselor şi dimensiunilor maxime admise sunt cele prevãzute pentru categoria de drum modernizat (M) din anexele nr. 2 şi 3 la Ordonanţa Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.


    ANEXA 4

                                     LISTA
             cuprinzând drumurile de interes naţional, cu masele şi
                           dimensiunile maxime admise
                prevãzute pentru categoria de drum pietruit (P)

    Drumurile care nu sunt cuprinse în anexele nr. 1 şi 2 la ordin, respectiv cele pietruite. Limitele maselor şi dimensiunilor maxime admise sunt cele prevãzute pentru categoria de drum pietruit (P) din anexele nr. 2 şi 3 la Ordonanţa Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

                                      ----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016