Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.027 din 22 octombrie 2005  privind modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a   Hotararii Guvernului nr. 166/2004 pentru aprobarea proiectului Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.027 din 22 octombrie 2005 privind modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a Hotararii Guvernului nr. 166/2004 pentru aprobarea proiectului "Dezvoltarea sistemului de colectare a deseurilor de ambalaje PET postconsum in vederea reciclarii", aprobate prin Ordinul ministrului mediului si gospodaririi apelor nr. 117/2004 , republicat

EMITENT: MINISTERUL MEDIULUI SI GOSPODARIRII APELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 980 din 4 noiembrie 2005
În temeiul <>art. II din Hotãrârea Guvernului nr. 989/2005 privind modificarea şi completarea <>Hotãrârii Guvernului nr. 166/2004 pentru aprobarea proiectului "Dezvoltarea sistemului de colectare a deşeurilor de ambalaje PET postconsum în vederea reciclãrii", publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 801 din 2 septembrie 2005, şi al <>art. 5 alin. (8) din Hotãrârea Guvernului nr. 408/2004 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului şi Gospodãririi Apelor, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 285 din 31 martie 2004, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul mediului şi gospodãririi apelor emite urmãtorul ordin:

ART. I
Se aprobã modificarea şi completarea Normelor metodologice de aplicare a <>Hotãrârii Guvernului nr. 166/2004 pentru aprobarea proiectului "Dezvoltarea sistemului de colectare a deşeurilor de ambalaje PET postconsum în vederea reciclãrii", aprobate prin <>Ordinul ministrului mediului şi gospodãririi apelor nr. 117/2004 , republicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 121 din 8 februarie 2005, dupã cum urmeazã:
1. Se înlocuieşte sintagma "agent/agenţi economic/economici" cu sintagma "operator/operatori economic/economici".
2. Se înlocuieşte sintagma "suma de 9.600 lei/kg" cu sintagma "suma de 0,4 lei RON/kg".
3. Se înlocuieşte sintagma "<>Hotãrârea Guvernului nr. 166/2004 " cu sintagma "<>Hotãrârea Guvernului nr. 166/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare".
4. Se înlocuieşte sintagma "<>Hotãrârea Guvernului nr. 349/2002 " cu sintagma "<>Hotãrârea Guvernului nr. 621/2005 privind gestionarea ambalajelor şi a deşeurilor de ambalaje".
5. Alineatul (3) al articolului 1 se abrogã.
6. Alineatul (1) al articolului 4 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 4. - (1) Suma de 0,4 lei RON/kg, exclusiv TVA, alocatã din bugetul Fondului pentru mediu, se utilizeazã integral de cãtre beneficiar numai pentru plata unui kilogram de deşeuri de ambalaje PET postconsum achiziţionate de la operatorii economici autorizaţi în vederea colectãrii lor de la populaţie."
7. Articolul 5 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 5. - Atât agenţii economici colectori, cât şi agenţii economici reciclatori solicitanţi trebuie sã îndeplineascã urmãtoarele condiţii:
a) sã fie autorizaţi pentru desfãşurarea activitãţii de colectare, respectiv de reciclare a deşeurilor de mase plastice, conform legislaţiei în vigoare;
b) sã nu aibã datorii la bugetul de stat, bugetul asigurãrilor sociale de stat, bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate, bugetul asigurãrilor pentru şomaj, bugetele locale, la Fondul pentru mediu şi la alte fonduri;
c) sã nu sponsorizeze activitãţi cu impact negativ asupra mediului."
8. Articolul 6 se abrogã.
9. Alineatul (4) al articolului 8 va avea urmãtorul cuprins:
"(4) Termenul limitã de depunere a cererilor de finanţare este data de 30 noiembrie a fiecãrui an."
10. Articolul 12 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 12. - În maximum 30 de zile lucrãtoare de la data depunerii cererii de finanţare, Administraţia Fondului pentru Mediu comunicã solicitantului în scris, prin poştã, cu confirmare de primire, aprobarea finanţãrii şi valoarea acesteia sau motivul respingerii cererii de finanţare."
11. Alineatul (13) al articolului 13 va avea urmãtorul cuprins:
"(13) Administraţia Fondului pentru Mediu are obligaţia de a restitui garanţiile constituite de beneficiar, în termen de 30 de zile de la finalizarea contractului, cu excepţia cazului în care este nevoitã sã cearã executarea lor."
12. Alineatul (2) al articolului 15 va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Odatã cu ultima cerere de tragere, beneficiarul este obligat sã prezinte Administraţiei Fondului pentru Mediu un raport final care sã cuprindã capitolele prevãzute la alin. (1)."
13. Alineatul (1) al articolului 17 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 17. - (1) Nerespectarea de cãtre beneficiar a destinaţiei fondurilor obţinute prin finanţarea nerambursabilã a proiectului «Dezvoltarea sistemului de colectare a deşeurilor de ambalaje PET postconsum în vederea reciclãrii» constituie contravenţie şi se sancţioneazã cu amendã de la 5.000 lei RON la 10.000 lei RON şi confiscarea sumei neachitate cãtre operatorii economici autorizaţi în vederea colectãrii."
14. Alineatul (2) al articolului 17 va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Utilizarea sumelor obţinute prin finanţare nerambursabilã pentru achiziţionarea, în baza contractelor de transfer de responsabilitate, a deşeurilor de ambalaje PET postconsum în vederea reciclãrii în scopul atingerii obiectivelor naţionale prevãzute de <>Hotãrârea Guvernului nr. 621/2005 privind gestionarea ambalajelor şi a deşeurilor de ambalaje constituie contravenţie şi se sancţioneazã cu amendã de la 30.000 lei RON la 50.000 lei RON şi confiscarea sumelor încasate necuvenit."
15. Alineatul (3) al articolului 17 va avea urmãtorul cuprins:
"(3) Constatarea contravenţiilor, încadrarea şi aplicarea sancţiunilor se fac de cãtre organele de specialitate din cadrul Ministerului Finanţelor Publice şi de cãtre persoane împuternicite în acest scop din cadrul Ministerului Mediului şi Gospodãririi Apelor şi al Administraţiei Fondului pentru Mediu."
16. La anexa nr. 1 la normele metodologice "Semnificaţia termenilor specifici utilizaţi", definiţia "Deşeuri de ambalaje PET postconsum" va avea urmãtorul cuprins:
"Deşeuri de ambalaje PET postconsum - orice ambalaj din polietilentereftalat (PET) care nu mai satisface cerinţele şi scopul pentru care a fost proiectat şi fabricat, care rãmâne dupã ce produsul a fost consumat sau utilizat de cãtre consumatorul persoanã fizicã/juridicã."
17. La anexa nr. 1 la normele metodologice "Semnificaţia termenilor specifici utilizaţi", definiţia "Relaţie de grup" se înlocuieşte cu definiţia "Transfer de responsabilitate", cu urmãtorul cuprins:
"Transfer de responsabilitate - încredinţarea de cãtre agenţii economici spre realizare a obiectivelor anuale de valorificare sau incinerare în instalaţii de incinerare cu recuperare de energie şi, respectiv, reciclare a deşeurilor de ambalaje cãtre un operator economic autorizat de Ministerul Mediului şi Gospodãririi Apelor pentru preluarea responsabilitãţii realizãrii obiectivelor anuale."
18. Anexa nr. 2 "Cerere de finanţare nerambursabilã pentru agenţii economici reciclatori", anexa nr. 3 "Contract de finanţare nerambursabilã" şi anexa nr. 4 "Cerere de tragere din finanţarea nerambursabilã" la normele metodologice se înlocuiesc cu anexele nr. 1-3 la prezentul ordin.
19. Anexa nr. 2.3 "Declaraţie" la anexa nr. 2 la normele metodologice se abrogã.
20. A doua liniuţã de la anexa nr. 4.4 "Declaraţie-angajament" la anexa nr. 4 la normele metodologice va avea urmãtorul cuprins:
"- nu avem datorii la Fondul pentru mediu, deoarece:
a) nu ne încadrãm în nici una dintre categoriile de contribuabili prevãzute la <>art. 8 alin. (1) din Legea nr. 73/2000 privind Fondul pentru mediu, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
b) ne încadrãm în categoriile de contribuabili prevãzute la <>art. 8 alin. (1) lit. ..... din Legea nr. 73/2000 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, dar ne-am achitat obligaţiile aferente."
ART. II
Contractele aflate în derulare la data intrãrii în vigoare a prezentului ordin se modificã prin acte adiţionale, în conformitate cu prevederile prezentului ordin.
ART. III
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. IV
Administraţia Fondului pentru Mediu, unitate aflatã în coordonarea Ministerului Mediului şi Gospodãririi Apelor, va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. V
<>Ordinul ministrului mediului şi gospodãririi apelor nr. 117/2004 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a <>Hotãrârii Guvernului nr. 166/2004 pentru aprobarea proiectului "Dezvoltarea sistemului de colectare a deşeurilor de ambalaje PET postconsum în vederea reciclãrii", republicat, cu modificãrile şi completãrile aduse prin prezentul ordin, va fi republicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouã numerotare.

Ministrul mediului
şi gospodãririi apelor,
Sulfina Barbu
Bucureşti, 22 octombrie 2005.
Nr. 1.027.

ANEXA 1
-------
(Anexa nr. 2 la normele metodologice)
-------------------------------------

Antet solicitant
Nr. de înregistrare ..../...
Nr. de înregistrare AFM ....

CERERE DE FINANŢARE NERAMBURSABILĂ
pentru agenţii economici reciclatori

Cãtre Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM) privind acordarea unei finanţãri nerambursabile
Titlul proiectului: "Dezvoltarea sistemului de colectare a deşeurilor de ambalaje PET postconsum în vederea reciclãrii"
Numele complet al solicitantului: ..................
Numele prescurtat (dacã existã): ...................
Forma juridicã de organizare: ......................
Nr. de înregistrare la ORC/tribunal/judecãtorie: .../...
C.U.I./Cod fiscal: ....................................
Adresa sediului social:
Str. ...... nr. ...., bl. ..., sc. ..., et. ..., ap. ....
Oraşul/satul/comuna: ....................................
Judeţul/sectorul: .......................................
Telefon: .............. Fax: ............................
E-mail: ................................................
Persoana de contact: ...................................
Telefon: ...............................................
În calitate de: ........................................

Finanţare solicitatã
Unitatea ........ solicitã o finanţare nerambursabilã în sumã de ....., pe un termen de ..........
(1) Declarãm pe propria rãspundere cã:
a) nu avem datorii la Fondul pentru mediu, deoarece:
- nu ne încadrãm în nici una dintre categoriile de contribuabili prevãzute la <>art. 8 alin. (1) din Legea nr. 73/2000 privind Fondul pentru mediu, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
- ne încadrãm în categoriile de contribuabili prevãzute la <>art. 8 alin. (1) lit. ........... din Legea nr. 73/2000 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, dar ne-am achitat obligaţiile aferente;
b) nu sponsorizãm şi nu vom sponsoriza pe durata contractului de finanţare încheiat cu AFM activitãţi cu efect negativ asupra mediului;
c) nu vom solicita finanţare din Fondul pentru mediu pentru cantitãţile de deşeuri de ambalaje PET postconsum achiziţionate individual, utilizând propriile resurse sau în baza contractelor de transfer de responsabilitate, în vederea îndeplinirii obiectivelor de recuperare şi reciclare, conform prevederilor <>Hotãrârii Guvernului nr. 621/2005 privind gestionarea ambalajelor şi a deşeurilor de ambalaje;
d) nu vom storna şi nu vom accepta stornãri ale facturilor prezentate AFM în vederea finanţãrii;
e) nu vom folosi sumele provenite din finanţarea acordatã de AFM în alte scopuri decât cele prevãzute în <>Hotãrârea Guvernului nr. 166/2004 pentru aprobarea proiectului "Dezvoltarea sistemului de colectare a deşeurilor de ambalaje PET postconsum în vederea reciclãrii", cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(2) Solicitantul îşi asumã rãspunderea pentru toate informaţiile conţinute în prezenta cerere de finanţare şi în toate celelalte anexe şi documente depuse, inclusiv documentele financiare, garanteazã autenticitatea şi corectitudinea lor în concordanţã cu realitatea şi declarã cã a luat cunoştinţã de prevederile Codului penal privind falsul în declaraţii.
(3) Neîndeplinirea condiţiilor prevãzute mai sus ori prezentarea eronatã sau falsã a acestor informaţii va duce automat la respingerea cererii de finanţare sau, ulterior, la returnarea integralã a sumei primite ca finanţare nerambursabilã în cadrul acestui proiect, dacã aceasta a fost acordatã.
(4) În cazul în care cererea va fi aprobatã şi finanţarea nerambursabilã va fi acordatã, aceasta va fi utilizatã în mod exclusiv pentru scopurile declarate în aceastã cerere de finanţare şi în anexele şi documentele aferente.
(5) AFM are dreptul de a contacta orice instituţie, organizaţie sau persoanã care poate furniza informaţii utile pentru luarea deciziilor în ceea ce priveşte finanţarea solicitatã.
(6) Prin semnãtura şi ştampila sa solicitantul confirmã cã şi-a însuşit şi a înţeles în întregime conţinutul cererii de finanţare.
(7) Solicitantul are obligaţia de a anexa la sfârşitul prezentei cereri de finanţare urmãtoarele documente:
a) proces-verbal al adunãrii generale a acţionarilor/asociaţilor privind solicitarea de acordare şi contractare a finanţãrii, precum şi numele persoanei legal desemnate sã reprezinte solicitantul în relaţia cu AFM;
b) copie de pe autorizaţia de valorificare a deşeurilor de mase plastice a solicitantului, emisã în baza <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 16/2001 privind gestionarea deşeurilor industriale reciclabile, republicatã, cu modificãrile ulterioare, valabilã la data depunerii cererii de finanţare, cu obligativitatea prelungirii termenului de valabilitate, în cazul expirãrii acestuia pe perioada finanţãrii;
c) copii de pe urmãtoarele documente ale solicitantului: actul de înfiinţare - statut, contract sau act constitutiv, hotãrârea judecãtoreascã prin care a fost aprobatã înfiinţarea şi toate modificãrile aduse actului de înfiinţare, înregistrate la autoritatea care a aprobat înfiinţarea, certificatul de înregistrare, inclusiv anexele cu autorizaţiile de funcţionare pentru sediul social şi pentru toate punctele de lucru declarate, şi alte acte considerate relevante;
d) copii de pe documentele care dovedesc sediul social şi punctele de lucru ale solicitantului: contract de vânzare-cumpãrare, contract de închiriere, contract de leasing, contract de comodat, dupã caz;
e) certificatul constatator, în original, emis de oficiul registrului comerţului, nu mai vechi de 10 zile, din care sã rezulte: datele de identificare a solicitantului, capitalul social, obiectul principal de activitate şi celelalte activitãţi secundare - inclusiv cod CAEN 3720, recuperarea deşeurilor şi resturilor nemetalice reciclabile, punctele de lucru declarate, acţionarii/asociaţii, situaţia juridicã, fondul de comerţ;
f) copii de pe actele care dovedesc dreptul de proprietate asupra bunurilor cu care se garanteazã finanţarea, inclusiv dovada cã acestea nu sunt grevate de sarcini;
g) formularele de bilanţ contabil pe ultimii 2 ani sau pe o perioadã mai scurtã, în funcţie de data înfiinţãrii, vizate de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor Publice, în copie, cu balanţele de verificare sintetice şi analitice aferente acestora, semnate şi ştampilate, însoţite de raportul administratorilor şi de raportul comisiei de cenzori sau raportul de audit, dupã caz;
h) copie de pe ultimul formular de raportare contabilã semestrialã, vizat de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor Publice, şi balanţa de verificare sinteticã şi analiticã aferentã acestuia, semnatã şi ştampilatã, dupã caz, în funcţie de data înfiinţãrii;
i) balanţa de verificare sinteticã şi analiticã aferentã lunii precedente depunerii cererii, transpusã în formularul de bilanţ, semnatã şi ştampilatã;
j) certificate de atestare fiscalã, nu mai vechi de 10 zile, în original, care dovedesc cã solicitantul nu are datorii la bugetul general consolidat;
k) certificate fiscale, nu mai vechi de 10 zile, în original, care dovedesc cã solicitantul nu are datorii la bugetele locale;
l) copii de pe declaraţiile privind obligaţiile de platã la veniturile Fondului pentru mediu, în cazul în care solicitantul se încadreazã în prevederile <>art. 8 alin. (1) din Legea nr. 73/2000 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
m) certificat de cazier fiscal al solicitantului, nu mai vechi de 10 zile, în original, eliberat de organele de specialitate teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice;
n) copii de pe contractele de aprovizionare cu deşeuri de ambalaje PET postconsum ale solicitantului;
o) planul de afaceri al solicitantului, însoţit de bugetul de venituri şi cheltuieli şi de fluxul de încasãri şi plãţi în numerar, conform anexelor nr. 2.4, 2.4.1 şi 2.4.2;
p) notã de prezentare privind aspectele tehnice ale solicitantului, din care sã rezulte în mod obligatoriu: fluxul tehnologic şi capacitatea liniei sau liniilor tehnologice, descrierea utilajelor componente, instalaţiile de tratare a apelor uzate rezultate din procesul tehnologic, în cazul în care aceasta din urmã existã;
q) copii de pe actele de proprietate pentru utilajele din dotare, copii de pe contractele de închiriere şi/sau de pe contractele de leasing, dupã caz;
r) copii de pe contractele de desfacere pentru materia primã secundarã obţinutã de solicitant, copii de pe comenzi şi de pe documentele justificative: facturi interne, facturi externe, declaraţii vamale de export, acreditive, documente de transport etc.;
s) copie de pe autorizaţia de mediu, atât pentru sediul social, cât şi pentru punctele de lucru;
t) alte documente relevante ce pot fi solicitate de AFM.

Reprezentantul legal
Numele şi prenumele ................
Funcţia ............................
Semnãtura ..........................
Data ...............................

1. Structura estimatã a finanţãrii pe perioada de valabilitate a contractului-plafon de finanţare:


────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Cantitatea Cantitatea Denumirea Cantitatea Suma alocatã
de deseuri de deseuri materiei de materie din bugetul
de ambalaje de ambalaje PET prime prima Fondului pentru
PET post- postconsum secundare secundara mediu pentru
consum achizitionata estimate a estimata kilogramul de
estimata a fara transfer fi obtinuta a fi deşeuri de Valoarea
se achizi- de responsabi- (fulgi obtinuta ambalaje PET estimatã
tiona fara litate si granule (kg) postconsum, de încasat
transfer de estimata a fi sau alte introdus în din bugetul
responsa- introdusa in produse) procesul de Fondului
bilitate procesul de producţie, pentru
(kg) productie prelucrat şi mediu
(kg) transformat (col. 2 x
în materie col. 5)
primã (lei RON)
secundarã
(lei RON/kg,
exclusiv TVA)
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 2 3 4 5 6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
0,4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



2. Derularea (graficul) plãţilor (prezentaţi propunerea dumneavoastrã de derulare a plãţilor cãtre terţi):


────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Suma trasã şi plãtitã
crt. Data plãţii din finanţarea nerambursabilã
(lei RON)
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
..
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Total: x
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



3. Modalitatea de platã din sursele puse la dispoziţie de aceastã facilitate de finanţare:
● ordin de platã;
● cec;
● bilet la ordin;
● umerar;
● alte modalitãţi.
(Marcaţi cu X opţiunea)
4. Durata estimatã a proiectului:
● data anticipatã de început: ziua ... luna ... anul ...;
● data anticipatã de sfârşit: ziua ... luna ... anul ....
5. Localizarea proiectului (adresa unde se implementeazã proiectul) ..................
6. Descrierea proiectului (descrieţi pe scurt natura proiectului, elementele generale şi mecanismele de implementare împreunã cu tehnologiile pe care le veţi folosi, fazele, etapele, indicatorii etc.) ...................
7. Obiective şi rezultate estimate la finalizarea proiectului (produse şi/sau servicii prevãzute a se realiza în urma implementãrii proiectului propus, calitate, cantitate, eşalonare în timp etc.) .................
8. Impactul asupra mediului înconjurãtor prin realizarea proiectului propus (efecte, propagare, minimizare impact negativ, în ce grad este abordatã legislaţia Uniunii Europene, în ce mãsurã se pot obţine efecte multiplicatoare, modalitãţi de extindere ulterioarã, interacţiunea cu diferite programe de mediu etc.) ......
9. Durabilitate:
● durabilitate financiarã (cum vor fi finanţate activitãţile dupã încetarea finanţãrii nerambursabile?) ...........
● durabilitate organizaţionalã (vor permite structurile actualului proiect continuarea activitãţilor la sfârşitul realizãrii proiectului şi va exista "proprietate" localã asupra rezultatelor?) ............
● durabilitate la nivel de politicã (care va fi impactul structural al proiectului: va duce la îmbunãtãţirea legislaţiei, a codurilor de conduitã, a metodelor etc.?) ................
10. Graficul de realizare a proiectului propus:


────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Luna Activitãţile propuse în cadrul proiectului
(detalierea activitãţilor, cantitãţi utilizate etc.)
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Luna 1
Luna 2
Luna 3
Luna 4
Luna 5
Luna 6
Luna 7
Luna 8
Luna 9
Luna 10
Luna 11
Luna 12
Raport final
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



11. Program de achiziţii (conform obiectului finanţãrii):


────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Obiectul achiziţiei Furnizor Valoarea estimatã Termen de platã*)
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Total: x x
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


----------
*) A se încadra în termenul stabilit în Normele metodologice de aplicare a <>Hotãrârii Guvernului nr. 166/2004 pentru aprobarea proiectului "Dezvoltarea sistemului de colectare a deşeurilor de ambalaje PET postconsum în vederea reciclãrii", aprobate prin <>Ordinul ministrului mediului şi gospodãririi apelor nr. 117/2004 , republicat, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

12. Alte angajamente şi obligaţii financiare ale solicitantului:
● credite;
● leasing;
● bilete la ordin emise şi avaluri;
● scrisori de garanţie emise în favoarea unor furnizori.
Bifaţi şi detaliaţi ....................................
13. Datorii:
Datorii faţã de stat .........................................
● TVA ..................................................
● CAS ..................................................
● CASS .................................................
● Fond de şomaj ..................................
● Impozit pe profit ................................
● Alte datorii .........................................
Comentarii ....................................................
Datorii faţã de AFM ...........................................
Comentarii ...................................................
14. Impozite şi taxe (beneficiazã sau va beneficia firma de reduceri ori de scutiri de impozite şi taxe de orice fel? Dacã da, care sunt acestea şi pentru ce perioadã?) ..............................
15. De la data întocmirii bilanţului, au avut loc schimbãri semnificative? Dacã da, specificaţi: ..........................

Reprezentantul legal
Numele şi prenumele ..............................
Funcţia ..........................................
Semnãtura ........................................
Data .............................................
L.S.

ANEXA 2
-------
(Anexa nr. 3 la normele metodologice)
-------------------------------------

CONTRACT DE FINANŢARE NERAMBURSABILĂ
Nr. ....../.......

Între:
Administraţia Fondului pentru Mediu, cu sediul în municipiul Bucureşti, Splaiul Independenţei nr. 294, corp A, sectorul 6, cod fiscal 14715650, cont IBAN nr. RO92TREZ706501XXX000155, deschis la Trezoreria Sectorului 6 Bucureşti, reprezentatã legal prin director general ......... şi director economic ....., în calitate de finanţator, denumitã în continuare AFM,
şi
Societatea Comercialã .........., cu sediul în ......, înmatriculatã la registrul comerţului sub nr. ....., cod fiscal ....., cont IBAN nr. ........, deschis la Trezoreria ......, reprezentatã legal prin domnul/doamna ...... şi domnul/doamna ......, în calitate de beneficiar, denumitã în continuare beneficiar,
a intervenit urmãtorul contract de finanţare nerambursabilã, denumit în continuare contract.

ART. 1
Obiectul contractului
1. AFM, prin prezentul contract, acordã beneficiarului o finanţare nerambursabilã sub forma unui plafon de finanţare, în valoare de .... lei RON (litere), conform graficului de finanţare nerambursabilã, anexã la contract.
2. Orice platã excedentarã efectuatã de AFM constituie plata necuvenitã, iar beneficiarul are obligaţia de a restitui sumele necuvenite în termen de 5 zile calendaristice de la data confirmãrii de primire a notificãrii din partea AFM.
ART. 2
Destinaţia plafonului de finanţare
1. Plafonul de finanţare este acordat pentru achiziţionarea deşeurilor de ambalaje PET postconsum de la operatorii economici autorizaţi în vederea colectãrii lor de la persoane fizice.
2. Suma încasatã din Fondul pentru mediu conform prezentului contract se utilizeazã integral de cãtre beneficiar pentru plata deşeurilor de ambalaje PET postconsum achiziţionate de la operatorii economici autorizaţi în vederea colectãrii lor de la populaţie, plãtind cãtre aceştia 0,4 RON/kg de deşeu de ambalaj PET postconsum.
ART. 3
Durata plafonului de finanţare
Durata finanţãrii este de .... luni, calculatã de la data intrãrii în vigoare a prezentului contract pânã la data de ...., dar fãrã a depãşi perioada cât este în vigoare <>Hotãrârea Guvernului nr. 166/2004 pentru aprobarea proiectului "Dezvoltarea sistemului de colectare a deşeurilor de ambalaje PET postconsum în vederea reciclãrii", cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 4
Utilizarea plafonului de finanţare
1. Utilizarea plafonului de finanţare de cãtre beneficiar se poate face numai dupã îndeplinirea de cãtre acesta a tuturor condiţiilor prevãzute în prezentul contract, inclusiv constituirea în favoarea AFM a garanţiei prevãzute la art. 5.
2. Utilizarea sumelor aprobate se efectueazã prin trezorerie, în limita plafonului de finanţare stabilit conform art. 1 pct. 1, prin creditarea contului beneficiarului nr. ...., deschis la Trezoreria ............ .
3. Creditarea contului beneficiarului se face numai pe bazã de cerere de tragere însoţitã de documentele justificative obligatorii prevãzute în aceasta, prin care beneficiarul demonstreazã achiziţionarea şi reciclarea ambalajelor PET.
4. Depunerea cererii de tragere se face la data prevãzutã în graficul de finanţare nerambursabilã, iar în imposibilitatea prezentãrii la acest termen, depunerea cererii de tragere şi a documentelor aferente va avea loc la data planificatã pentru urmãtoarea tragere.
5. Aprobarea cererilor de tragere se face în urma verificãrii informaţiilor cuprinse în documentele justificative menţionate la pct. 3. Neprezentarea, în mod nejustificat, la 3 trageri consecutive prevãzute în graficul de finanţare nerambursabilã atrage rezilierea contractului, în condiţiile art. 9 pct. 3 lit. b).
6. Debitarea contului AFM se va face în termen de 15 zile de la depunerea cererii de tragere.
7. Suma totalã a tragerilor din plafonul de finanţare trebuie sã se încadreze în limita maximã prevãzutã la art. 1 pct. 1.
8. Suma neutilizatã la sfârşitul perioadei de finanţare se considerã anulatã şi finanţarea se diminueazã corespunzãtor, dacã între AFM şi beneficiar nu a intervenit un acord de prelungire printr-un act adiţional la prezentul contract, încheiat cu cel puţin 5 zile înainte de data expirãrii perioadei de finanţare.
9. Anularea sumelor neutilizate la sfârşitul perioadei de finanţare se va notifica în scris beneficiarului.
ART. 5
Garantarea plafonului de finanţare
1. În cazul declarãrii prezentului contract scadent, toate obligaţiile beneficiarului rezultate din acesta, dobânzile, penalitãţile, cheltuielile de judecatã şi/sau de executare silitã, dupã caz, sunt garantate cu bilete la ordin, în alb, cu clauza "fãrã protest", emise de beneficiar şi avalizate de administratorii/acţionarii/asociaţii agentului economic, pentru fiecare tragere.
2. Îndeplinirea obligaţiilor beneficiarului rezultate din prezentul contract este garantatã prin constituirea de cãtre acesta a unei scrisori de garanţie bancarã de bunã execuţie în favoarea AFM, al cãrei cuantum este cuprins între 10-15% din valoarea contractului, dar nu mai mic decât valoarea unei trageri, şi care va constitui anexã la contract.
ART. 6
Obligaţii ale beneficiarului
1. Pe lângã obligaţiile ce îi revin potrivit celorlalte prevederi din prezentul contract, beneficiarul declarã şi se obligã faţã de AFM, de la data semnãrii prezentului contract şi atâta timp cât are o obligaţie faţã de AFM în baza prezentului contract, cã:
a) va asigura executarea proiectului în conformitate cu descrierea acestuia, cuprinsã în cererea de finanţare aprobatã;
b) va fi singurul rãspunzãtor în faţa AFM pentru implementarea proiectului şi nu va subcontracta vreo parte din acesta;
c) va folosi plafonul de finanţare exclusiv pentru scopul declarat în prezentul contract;
d) va livra materiile prime secundare obţinute, numai însoţite de documentele de certificare a calitãţii şi a originii, dupã caz;
e) va furniza AFM copii de pe situaţiile sale financiare semestriale şi anuale cu balanţele lunare de verificare aferente, inclusiv balanţele de verificare lunare, în termen de maximum 5 zile lucrãtoare de la data avizãrii acestora de cãtre autoritãţile competente, şi va transmite AFM orice altã informaţie sau orice alte documente relevante pentru prezentul contract, solicitate de aceasta;
f) va informa AFM şi va prezenta documentele corespunzãtoare în cazul în care survin modificãri cu privire la actele constitutive ale societãţii comerciale sau în conducerea acesteia (consiliul de administraţie şi conducerea executivã), precum şi în cazul în care intervin modificãri ale informaţiilor furnizate AFM cu ocazia prezentãrii cererii de finanţare sau pe parcursul derulãrii prezentului contract;
g) are toate autorizaţiile necesare funcţionãrii, inclusiv autorizaţii de mediu pentru activitatea desfãşuratã şi pentru cea care urmeazã a se realiza din finanţarea primitã de la AFM şi se obligã la reînnoirea lor pe toatã durata contractului;
h) nu are/are credite sau alte obligaţii similare faţã de bãnci ori instituţii financiare, la data semnãrii prezentului contract, şi anume: ....*1);
----------
*1) În caz afirmativ, se vor trece sumele, banca/instituţia şi termenul de rambursare.

i) nu are/are în derulare alte contracte de finanţare rambursabilã şi/sau nerambursabilã, la data semnãrii prezentului contract, şi anume: ...*2);
-----------
*2) În caz afirmativ, se vor trece sumele, finanţatorul şi proiectele pentru care s-a obţinut finanţare şi, eventual, termenul de rambursare.

j) va permite reprezentanţilor AFM accesul la sediile sale şi la punctele de lucru, precum şi la amplasamentul proiectului, pentru inspectarea activitãţilor ce se realizeazã din plafonul de finanţare acordat şi din examinarea registrelor şi a evidenţelor contabile;
k) va plãti toate taxele şi impozitele pe care le datoreazã potrivit reglementãrilor legale;
l) va informa AFM, în cel mai scurt timp posibil, în cazul în care va fi supus unei proceduri de reorganizare judiciarã, faliment, executare silitã sau oricãrei alte proceduri asemãnãtoare;
m) va informa AFM în legãturã cu orice intenţie de fuziune, divizare sau reducere a capitalului social şi va depune la sediul AFM Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a, în care a fost publicat proiectul de fuziune/divizare sau hotãrârea de reducere a capitalului;
n) nu va vinde, nu va cesiona, nu va închiria sau nu va disponibiliza active ale societãţii comerciale în alt scop decât pentru înlocuirea celor existente cu noi active de valoare cel puţin egalã sau mai mare decât a celor existente;
o) nu beneficiazã şi nu va contracta alte finanţãri nerambursabile pentru proiectul supus finanţãrii prin prezentul contract;
p) va întocmi şi va depune la sediul AFM, pânã la data de 30 ianuarie a fiecãrui an, un raport referitor la modul de implementare a proiectului în anul precedent, din care sã rezulte beneficiile economico-financiare, îmbunãtãţirea calitãţii mediului, impactul social;
q) va întocmi şi va depune la sediul AFM, odatã cu prezentarea ultimei cereri de tragere, un raport din care sã rezulte beneficiile economico-financiare, îmbunãtãţirea calitãţii mediului, impactul social şi alte date considerate relevante, pentru întreaga perioadã în care a beneficiat de finanţare.
ART. 7
Obligaţii ale AFM
AFM se obligã faţã de beneficiar:
1. sã asigure finanţarea proiectului în condiţiile menţionate în prezentul contract;
2. sã urmãreascã îndeplinirea etapelor prevãzute în contract, inclusiv prin verificare la faţa locului dacã tot ceea ce a declarat beneficiarul este conform cu realitatea;
3. sã punã la dispoziţie beneficiarului informaţiile legate de operaţiunea de finanţare.
ART. 8
Alte clauze
1. Contractul, în integralitatea sa, precum şi toate drepturile şi obligaţiile decurgând din acesta nu pot face obiectul cesiunii. În caz de imposibilitate, neimputabilã beneficiarului, de a executa prevederile contractuale, activitatea va fi preluatã de succesorii sãi în drepturi, cu aprobarea prealabilã a AFM.
2. Beneficiarul îşi asumã integral rãspunderea pentru prejudiciile cauzate terţilor din culpa sa pe parcursul derulãrii proiectului, AFM fiind degrevatã integral de orice responsabilitate.
3. Beneficiarul va adopta o asemenea conduitã prin care va evita conflictul de interese şi va informa imediat AFM despre orice situaţie care dã naştere sau este posibil sã dea naştere unui astfel de conflict.
4. AFM şi beneficiarul se angajeazã sã pãstreze confidenţialitatea rapoartelor, situaţiilor la care se face referire în acest contract şi a oricãrui document, informaţie sau a altui material de care ia cunoştinţã în derularea prezentului contract.
5. Informaţiile rezultând din actele şi documentele menţionate la pct. 4 pot fi furnizate unei terţe persoane doar cu acordul expres al celeilalte pãrţi sau al autoritãţilor competente, conform legii.
6. Beneficiarul se obligã ca, în orice notã, raport, material publicat, conferinţã şi seminar cu privire la proiect, sã specifice cã acesta a beneficiat de finanţare din partea AFM.
ART. 9
Cazuri de culpã
1. Nerespectarea de cãtre beneficiar a oricãreia dintre obligaţiile sale asumate prin prezentul contract constituie caz de culpã.
2. Constituie caz de culpã şi urmãtoarele fapte ale beneficiarului:
a) face declaraţii false sau incomplete pentru a obţine a obţine finanţarea prevãzutã în contract sau furnizeazã rapoarte ce nu reprezintã realitatea;
b) comite nereguli de ordin financiar sau acte de corupţie în legãturã cu proiectul, stabilite printr-o hotãrâre judecãtoreascã definitivã.
3. AFM va notifica beneficiarul în maximum 5 zile de la constatarea unui caz de culpã şi, în cazul în care deficienţele menţionate în notificare nu sunt înlãturate în maximum 30 de zile de la data notificãrii, AFM are dreptul sã ia urmãtoarele mãsuri:
a) sistarea temporarã, fãrã preaviz, a utilizãrii finanţãrii, pânã la remedierea cauzelor care au dus la sistare;
b) rezilierea contractului cu daune-interese pânã la concurenţa sumei trase de la AFM.
4. AFM are dreptul sã sisteze finanţarea fãrã preaviz, în cazul în care se constatã, prin orice mod, cã sumele au fost folosite pentru plata cantitãţilor colectate în vederea reciclãrii pentru atingerea obiectivelor naţionale prevãzute la <>art. 14 din Hotãrârea Guvernului nr. 621/2005 privind gestionarea ambalajelor şi a deşeurilor de ambalaje, la care sunt obligaţi operatorii economici care introduc pe piaţã ambalaje. În aceastã situaţie sunt aplicabile prevederile <>art. 5 din Hotãrârea Guvernului nr. 166/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare *3).
-----------
*3) <>Art. 5 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 166/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, prevede sancţionarea cu amenzi între 5.000 lei RON şi 50.000 lei RON şi confiscarea sumelor încasate necuvenit.

5. AFM are dreptul sã declare scadente obligaţiile din prezentul contract în cazul în care beneficiarul are alte obligaţii faţã de AFM şi/sau bugetul statului sau faţã de alte bugete care au fost declarate scadente, considerându-se aceastã situaţie caz de culpã, conform prezentului contract.
6. Neexercitarea de cãtre AFM a oricãrui drept prevãzut în prezentul contract nu constituie o renunţare la acesta, iar AFM va putea uza de acel drept oricând, pânã la stingerea tuturor obligaţiilor beneficiarului faţã de aceasta.
ART. 10
Rãspunderea contractualã
1. Contractul angajeazã rãspunderea solidarã a beneficiarului şi a succesorilor sãi pe de o parte, iar pe de altã parte a AFM şi a succesorilor acesteia.
2. În caz de neexecutare sau de executare necorespunzãtoare a obligaţiilor contractuale, beneficiarul se obligã la plata de daune-interese în cuantumul sumei trase.
3. AFM poate recupera suma menţionatã la pct. 2, inclusiv prin executarea garanţiilor constituite în favoarea sa.
ART. 11
Încetarea contractului
1. De drept:
a) la data prevãzutã în contract;
b) în cazul imposibilitãţii obiective a beneficiarului de a realiza proiectul ......, prin renunţare, cu un preaviz scris, de maximum 30 de zile, farã plata de daune-interese;
c) la data intervenţiei unui act de autoritate, la apariţia unor circumstanţe care nu au putut fi prevãzute la data încheierii contractului şi care pot conduce la modificarea clauzelor contractuale în aşa mãsurã încât îndeplinirea contractului respectiv ar fi contrarã instituţiei şi interesului public, fãrã plata de daune-interese; acest fapt va fi notificat beneficiarului în termen de 5 zile de la momentul apariţiei unor astfel de circumstanţe sau de la momentul în care AFM a avut cunoştinţã de apariţia unor astfel de circumstanţe;
2. Prin reziliere, la iniţiativa AFM, în urmãtoarele condiţii:
a) beneficiarul nu îşi îndeplineşte obligaţiile asumate prin contract;
b) beneficiarul este declarat insolvabil, se aflã în reorganizare judiciarã sau în stare de faliment;
c) neprezentarea la 3 trageri consecutive, în mod nejustificat.
În acest caz AFM are dreptul de a declara obligaţiile scadente, acestea devenind exigibile imediat, urmând a fi îndeplinite de cãtre beneficiar în termen de 30 de zile de la data notificãrii de cãtre AFM.
Dacã beneficiarul nu îşi îndeplineşte obligaţiile scadente, AFM este în drept sã cearã rezilierea contractului, cu daune-interese pânã la concurenţa sumei trase de la AFM.
3. Beneficiarul rãmâne direct rãspunzãtor pentru toate consecinţele financiare directe sau indirecte antrenate de încetarea contractului înainte de termen din culpa sau la iniţiativa sa.
ART. 12
Forţa majorã
1. Forţa majorã, definitã conform legii, exonereazã partea care o invocã în condiţiile legii.
2. Forţa majorã este constatatã de o autoritate competentã.
3. Cazul de forţã majorã invocat de beneficiar trebuie dovedit şi va constitui obiectul verificãrilor ce vor fi efectuate cu aceastã ocazie de cãtre AFM.
4. Partea contractantã care invocã forţa majorã are obligaţia de a notifica celeilalte pãrţi, în termen de 5 zile de la data apariţiei respectivului caz, sã transmitã acte doveditoare în termen de cel mult 15 zile de la data producerii evenimentului considerat a fi caz de forţa majorã şi sã comunice data încetãrii unuia dintre aceste cazuri, în termen de 5 zile de la încetare, precum şi de a lua orice mãsuri care îi stau la dispoziţie în vederea limitãrii consecinţelor.
5. Îndeplinirea contractului va fi suspendatã în perioada de acţiune a forţei majore, dar fãrã a prejudicia drepturile ce li se cuveneau pãrţilor pânã la apariţia acesteia.
6. Dacã nu se procedeazã la anunţare, în condiţiile şi termenele prevãzute începerii şi încetãrii cazului de forţã majorã, partea care o invocã va suporta toate daunele provocate celeilalte pãrţi prin lipsa notificãrii.
7. Dacã forţa majorã acţioneazã sau se estimeazã cã va acţiona pe o perioadã mai mare de 6 luni, fiecare parte va avea dreptul sã notifice celeilalte pãrţi acest lucru, întâlnindu-se pentru a conveni fie asupra modului de executare a contractului, fie asupra desfiinţãrii acestuia, fãrã ca vreuna dintre pãrţi sã poatã pretinde celeilalte pãrţi daune-interese.
ART. 13
Litigii
1. Orice neînţelegere rezultând din interpretarea şi/sau executarea prezentului contract se rezolvã, pe cât posibil, pe cale amiabilã.
2. În cazul în care o soluţie amiabilã nu este posibilã, litigiul se supune spre soluţionare autoritãţilor competente în a cãror razã teritorialã îşi are sediul AFM.
3. Prezentul contract se supune legislaţiei române.
ART. 14
Notificãri
1. Orice notificare în baza prezentului contract se va face la urmãtoarele adrese:
Pentru AFM: Bucureşti, Splaiul Independenţei nr. 294, corp A, sectorul 6;
Pentru beneficiar: ...
Notificãrile se pot transmite şi pe fax, la numãrul ......, pentru AFM, şi la numãrul ......, pentru beneficiar, cu condiţia ca acestea sã fie confirmate ulterior.
2. Notificãrile fãcute beneficiarului la adresele menţionate la pct. 1, dupã caz, se considerã a fi aduse la cunoştinţa acestuia.
3. În cazul în care beneficiarul doreşte sã fie notificat la o altã adresã sau şi-a schimbat adresa, aceasta va fi comunicatã în scris la AFM.
ART. 15
Dispoziţii finale
1. Prin semnarea prezentului contract, inclusiv în caz de semnare prin împuternicire, noi, reprezentanţii legali ai beneficiarului, declarãm cã am luat cunoştinţã despre prevederile Codului penal privind falsul în declaraţii.
2. Prezentul contract constituie titlu executoriu.
3. Anexele ...*4) fac parte integrantã din prezentul contract.
---------
*4) Se va completa identificând corespunzãtor fiecare anexã sau se va elimina, dacã nu sunt anexe.

4. Prezentul contract, inclusiv anexele la acesta, pot fi modificate şi/sau completate, cu acordul pãrţilor, prin acte adiţionale. Cererea de modificare a contractului va fi adresatã AFM cu minimum 30 de zile înaintea momentului la care se doreşte ca aceastã modificare sã intre în vigoare, cu excepţia cazurilor bine întemeiate şi justificate de beneficiar.
5. Prezentul contract intrã în vigoare la data semnãrii sale.
Prezentul contract s-a semnat la data de ........., la sediul AFM Bucureşti, în ... exemplare, toate având valoare juridicã egalã, dintre care ......*5) exemplare pentru AFM şi ... exemplare pentru beneficiar.
-------------
*5) Pentru AFM sunt necesare minimum 3 exemplare.

AFM Beneficiar
Director general, Reprezentantul legal al beneficiarului,
................ Numele şi prenumele ...............
Funcţia ...........................
Semnãtura ......................
LS. LS.

Director economic,
...................
Director Direcţia de proiecte şi de implementare,
.................................................
Şef serviciu,
...............................................
Consilier juridic,
...............................................


ANEXA 3
-------
(Anexa nr. 4 la normele metodologice)
-------------------------------------

CERERE
de tragere din finanţarea nerambursabilã
Nr. .... din data .......

Societatea Comercialã ...................................
Sediul ..................................................
Nr. de înregistrare la ORC ........./........./.......
Codul unic de înregistrare ..............................
Capitalul social ........................................
Contul nr. ..................., deschis la Trezoreria ...
Nr. de înregistrare la AFM: ........ din data ............

Cãtre
Administraţia Fondului pentru Mediu
În baza Contractului de finanţare nerambursabilã nr ...../...., vã rugãm sã aprobaţi prezenta cerere de tragere pentru suma de ... lei RON din finanţarea nerambursabilã contractatã.
Aceastã sumã va fi utilizatã de beneficiar pentru plata cantitãţilor de deşeuri de ambalaje PET postconsum achiziţionate de la operatorii economici colectori.
Cererea de tragere este însoţitã în mod obligatoriu de:
a) documentele care atestã provenienţa cantitãţilor de deşeuri de ambalaje PET postconsum achiziţionate de beneficiar de la operatorii economici colectori - facturile furnizorilor, adeverinţele de primire şi platã, în cazul în care operatorul economic reciclator este şi colector, în original şi în copie, şi tabelele centralizatoare aferente acestora, prezentate în anexele nr. 4.1 şi 4.2 la prezenta cerere;
b) tabelul centralizator al cantitãţilor de deşeuri de ambalaje PET postconsum achiziţionate, introduse în procesul de producţie, prelucrate şi transformate în materie primã secundarã, cu valoarea de încasat din bugetul Fondului pentru mediu, dupã cum urmeazã:


────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Cantitatea Cantitatea Denumirea Cantitatea Suma alocatã
de deseuri de deseuri materiei de materie din bugetul
de ambalaje de ambalaje PET prime prima Fondului pentru
PET post- postconsum secundare secundara mediu pentru
consum achizitionata obtinute obtinuta kilogramul de
achizi- fara transfer (fulgi, (kg) deşeuri de
tionata de responsabi- granule ambalaje PET Valoarea
fara litate si sau alte postconsum, de încasat
transfer de introdusa produse) introdus în din bugetul
responsa- in procesul procesul de Fondului
bilitate de productie producţie, pentru
(kg) (kg) prelucrat şi mediu
transformat (col. 2 x
în materie col. 5)
primã (lei RON)
secundarã
exclusiv TVA)
(lei RON/kg,
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 2 3 4 5 6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
0,4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



c) tabelul centralizator al documentelor care dovedesc cantitãţile de deşeuri de ambalaje PET postconsum introduse în procesul de producţie, prelucrate şi transformate de solicitant, prin reciclare, în materie primã secundarã, pentru care se solicitã finanţarea, conform modelului prezentat în anexa nr. 4.3 la prezenta cerere;
d) facturile interne/externe, declaraţiile vamale de export, documentele de transport, în original şi în copie, privind desfacerea materiei prime secundare rezultate din deşeurile de mase plastice PET postconsum achiziţionate şi finanţate (cu excepţia primei trageri din finanţarea aprobatã);
e) copiile documentelor de certificare a calitãţii (la intern) şi a calitãţii şi originii (la export), pentru materia primã secundarã obţinutã şi livratã, conform reglementãrilor în vigoare (cu excepţia primei trageri din finanţarea aprobatã);
f) copiile autorizaţiilor de colectare a deşeurilor de mase plastice de la persoane fizice ale operatorilor economici colectori de la care s-au achiziţionat cantitãţile de deşeuri de ambalaje PET postconsum, emise în baza <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 16/2001 privind gestionarea deşeurilor industriale reciclabile, republicatã, cu modificãrile ulterioare;
g) declaraţie-angajament pe propria rãspundere a operatorului economic colector de la care solicitantul a achiziţionat deşeurile de ambalaje PET postconsum, conform modelului prezentat în anexa nr. 4.4 la prezenta cerere (la prima tragere şi ori de câte ori se schimbã agentul economic colector);
h) copiile autorizaţiilor de mediu pentru operatorii economici colectori de la care s-au achiziţionat cantitãţile de deşeuri de ambalaje PET postconsum introduse în producţie;
i) balanţele de verificare analitice lunare pentru operatorii economici reciclatori;
j) copiile declaraţiilor de platã lunare la bugetul de stat, bugetul asigurãrilor sociale, bugetul Fondului unic de sãnãtate, bugetul asigurãrilor de şomaj, alte bugete locale sau fonduri speciale cu ordinele de platã aferente pentru operatorii economici reciclatori;
k) certificate de atestare fiscalã şi certificate fiscale, nu mai vechi de 10 zile, care dovedesc cã operatorul economic reciclator nu are datorii la bugetul de stat, bugetul asigurãrilor sociale, bugetul Fondului unic de sãnãtate, bugetul asigurãrilor de şomaj, alte bugete locale sau fonduri speciale (trimestrial);
l) certificate de atestare fiscalã şi certificate fiscale, nu mai vechi de 10 zile, care dovedesc cã operatorii economici colectori nu au datorii la bugetul de stat, bugetul asigurãrilor sociale, bugetul Fondului unic de sãnãtate, bugetul asigurãrilor de şomaj, alte bugete locale sau fonduri speciale (la fiecare tragere);
m) copiile declaraţiilor privind obligaţiile de platã la Fondul pentru mediu ale operatorului economic reciclator şi ale operatorului economic colector cu ordinele de platã aferente;
o) buletinele de analizã (lunare) pentru apele uzate evacuate pentru operatorii economici reciclatori care deţin instalaţii de spãlare;
p) copii de pe contractele de muncã pentru persoanele angajate în vederea derulãrii proiectului (la prima tragere şi ori de câte ori intervin modificãri).
Situaţia finanţãrii la data prezentei cereri de tragere:


- lei RON -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Suma totala Suma Suma Suma Suma totalã trasã
aprobata acordata solicitata aprobata din finanţarea Suma
conform pana la data prin prin nerambursabilã, ramasa
contractului prezentei prezenta prezenta inclusiv suma de tras
de finantare cereri de cerere cerere aprobatã prin de
nerambursabila tragere de tragere de prezenta cerere finantarea
tragere de tragere nerambur-
sabila
aprobata
(col. 1-5)
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 2 3 4 5 6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



Cunoscând prevederile Codului penal privind falsul în declaraţii, declar cã am verificat datele din prezenta cerere de tragere şi, în conformitate cu informaţiile furnizate, o declar corectã şi completã.

Reprezentantul legal al beneficiarului,
Numele şi prenumele ......................
Funcţia ..................................
Semnãtura .......................
L.S.

Aprobat AFM,
Director general al AFM
.........................
Director Direcţia economicã,
..............................
Director Direcţia de proiecte şi de implementare,
..................................................
Şef serviciu Direcţia de proiecte şi de implementare,
...................................................

Referent,
...................
-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016