Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.015 din 15 iulie 2021  pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei nr. 60/2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului tehnic permanent pentru construcţii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 1.015 din 15 iulie 2021 pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei nr. 60/2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului tehnic permanent pentru construcţii

EMITENT: Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Administratiei
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 737 din 28 iulie 2021
    Potrivit prevederilor art. 43 alin. (7) şi (8) din Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale cap. I lit. A pct. 4 nr. crt. 1 din anexa nr. I la Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare,
    având în vedere prevederile art. 6 alin. (1) şi ale art. 12 lit. b) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 212/2020 privind stabilirea unor măsuri la nivelul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, aprobată cu modificări prin Legea nr. 109/2021,
    în temeiul prevederilor art. 18 alin. (4) şi ale art. 37 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 668/2017 privind stabilirea condiţiilor pentru comercializarea produselor pentru construcţii, precum şi ale art. 12 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 477/2020 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei,
    ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei emite prezentul ordin.
    ART. I
    Ordinul ministrului dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei nr. 60/2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului tehnic permanent pentru construcţii, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 79 din 25 ianuarie 2021, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. Titlul se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ORDIN
    privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului tehnic permanent pentru construcţii şi a comisiilor tehnice de specialitate, precum şi pentru aprobarea cuantumului indemnizaţiei de participare a membrilor în comisiile tehnice de specialitate"

    2. Articolul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 1
    Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare a Consiliului tehnic permanent pentru construcţii şi a comisiilor tehnice de specialitate, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin."

    3. După articolul 1 se introduce un nou articol, articolul 1^1, cu următorul cuprins:
    "ART. 1^1
    Se aprobă cuantumul indemnizaţiei de participare a membrilor comisiilor tehnice de specialitate, care se calculează conform numărului de ore aferent analizării documentelor, precum şi participării la şedinţele de avizare/abilitare/supraveghere, conform salariului de bază mediu brut orar al funcţiei de profesor universitar cu vechime în învăţământ peste 25 de ani, gradaţia 0, prevăzut în cap. I lit. A pct. 4 nr. crt. 1 - «Funcţia profesor universitar» din anexa nr. I - Familia ocupaţională de funcţii bugetare «Învăţământ» - la Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare."

    4. Titlul anexei se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "REGULAMENT
    de organizare şi funcţionare a Consiliului tehnic permanent pentru construcţii şi a comisiilor tehnice de specialitate"

    5. În anexă, la articolul 2, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(2) C.T.P.C. asigură activitatea privind agrementul tehnic în construcţii care se desfăşoară în cadrul comisiilor tehnice de specialitate pentru avizarea agrementelor tehnice în construcţii, pentru abilitarea organismelor elaboratoare de agremente tehnice în construcţii, precum şi pentru supravegherea organismelor elaboratoare de agremente tehnice în construcţii."

    6. În anexă, la articolul 11 alineatul (1), litera j) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "j) semnează deciziile cu privire la acordarea/prelungirea/ menţinerea condiţionată/restrângerea/suspendarea/anularea abilitării organismelor elaboratoare de agremente tehnice în construcţii în baza propunerii formulate de comisiile tehnice de specialitate pentru abilitarea acestor organisme, ca urmare a hotărârii C.T.P.C.;"

    7. În anexă, la articolul 13, litera g) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "g) completează şi păstrează registrele de evidenţă pentru abilitare, în care sunt înregistrate cererile de acordare/ prelungire/menţinere condiţionată/restrângere/suspendare/ anulare a abilitării, certificatele de abilitare emise şi anexele cu menţiuni;"

    8. În anexă, la articolul 14, partea introductivă se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 14
    Documentele-suport redactate de direcţia de specialitate pot fi:"

    9. În anexă, la articolul 14, litera l) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "l) rapoartele de acordare/prelungire/menţinere condiţionată/ extindere/restrângere/suspendare/anulare a abilitării organismelor elaboratoare de agremente tehnice în construcţii;"

    10. În anexă, la articolul 14, litera p) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "p) registrele de evidenţă pentru abilitare, în care sunt înregistrate cererile de acordare/prelungire/menţinere condiţionată/ extindere/restrângere/suspendare/anulare a abilitării, certificatele de abilitare emise şi anexele cu menţiuni;"

    11. În anexă, articolul 15 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 15
    Comisiile tehnice de specialitate pentru avizarea agrementelor tehnice în construcţii prevăzute la art. 2 alin. (2), denumite în continuare comisii de avizare, se înfiinţează prin decizie a preşedintelui C.T.P.C."

    12. În anexă, după articolul 23 se introduc două noi articole, articolele 23^1 şi 23^2, cu următorul cuprins:
    "ART. 23^1
    (1) Plata indemnizaţiei de participare se acordă membrilor comisiilor de avizare pe baza participării efective la analizarea documentaţiei prezentate şi a numărului de ore de participare la şedinţele de avizare, conform pontajului întocmit de secretarul comisiei de avizare, în luna următoare efectuării avizării.
    (2) În sensul prevederilor alin. (1), „participare efectivă“ se consideră şi cazul în care specialiştii desemnaţi prevăzuţi la alin. (1) nu pot fi prezenţi la şedinţa de avizare, dar transmit în scris sau electronic punctul de vedere referitor la documentele analizate, nu mai târziu de ora începerii şedinţei de avizare.
    (3) Pontajul va cuprinde distinct:
    a) numărul de ore lucrate pentru analizarea documentaţiei, transmis de către membrii comisiei de avizare direcţiei de specialitate, printr-o declaraţie pe propria răspundere;
    b) numărul de ore de participare la şedinţele de avizare.
    ART. 23^2
    Cuantumul indemnizaţiei de participare a membrilor în cadrul comisiilor de avizare se calculează după următoarea formulă: (a se vedea imaginea asociată)
    unde:
    - I este cuantumul indemnizaţiei de participare a membrilor în cadrul comisiilor de avizare;
    – Spu este salariul de bază brut stabilit pentru funcţia de profesor universitar cu vechime în învăţământ peste 25 de ani, gradaţia 0, pentru anul 2022, potrivit Legii-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
    – Nmed este numărul mediu de ore pe lună pentru anul în curs pentru un program complet de lucru potrivit prevederilor Hotărârii Guvernului pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe ţară garantat în plată, aplicabilă;
    – n este numărul de ore aferent participării efective la procedura de avizare, prestat de un membru al comisiei de avizare."

    13. În anexă, după articolul 26 se introduc două noi articole, articolele 26^1 şi 26^2, cu următorul cuprins:
    "ART. 26^1
    (1) Plata indemnizaţiei de participare se acordă membrilor Comisiei de evaluare în vederea abilitării, pe baza participării efective la analizarea documentaţiei prezentate şi a numărului de ore de participare la auditurile de abilitare, conform pontajului întocmit de secretarul comisiei de evaluare în vederea abilitării, în luna următoare efectuării abilitării.
    (2) Pontajul va cuprinde distinct:
    a) numărul de ore lucrate pentru analizarea documentaţiei, transmis de membrii Comisiei de evaluare în vederea abilitării direcţiei de specialitate, printr-o declaraţie pe propria răspundere;
    b) numărul de ore de participare la auditurile de abilitare.
    ART. 26^2
    Cuantumul indemnizaţiei de participare a membrilor în cadrul Comisiei de evaluare în vederea abilitării se calculează după următoarea formulă: (a se vedea imaginea asociată)
    unde:
    - I este cuantumul indemnizaţiei de participare a membrilor în cadrul Comisiei de evaluare în vederea abilitării;
    – Spu este salariul de bază brut stabilit pentru funcţia de profesor universitar cu vechime în învăţământ peste 25 de ani, gradaţia 0, pentru anul 2022, potrivit Legii-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
    – Nmed este numărul mediu de ore pe lună pentru anul în curs pentru un program complet de lucru potrivit prevederilor Hotărârii Guvernului pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe ţară garantat în plată, aplicabilă;
    – n este numărul de ore aferent participării efective la procedura de abilitare, prestat de un membru al Comisiei de evaluare în vederea abilitării."

    14. În anexă, după articolul 30 se introduc două noi articole, articolele 30^1 şi 30^2, cu următorul cuprins:
    "ART. 30^1
    (1) Plata indemnizaţiei de participare se acordă membrilor Comisiei de evaluare în vederea supravegherii, pe baza participării efective la analizarea documentaţiei prezentate şi a numărului de ore de participare la auditurile de supraveghere, conform pontajului întocmit de secretarul Comisiei de evaluare în vederea supravegherii, în luna următoare efectuării supravegherii.
    (2) Pontajul va cuprinde distinct:
    a) numărul de ore lucrate pentru analizarea documentaţiei, transmis de membrii Comisiei de evaluare în vederea supravegherii direcţiei de specialitate, printr-o declaraţie pe propria răspundere;
    b) numărul de ore de participare la auditurile de supraveghere.
    ART. 30^2
    Cuantumul indemnizaţiei de participare a membrilor în cadrul Comisiei de evaluare în vederea supravegherii organismelor elaboratoare de agrement tehnic în construcţii se calculează după următoarea formulă: (a se vedea imaginea asociată)
    unde:
    - I este cuantumul indemnizaţiei de participare a membrilor în cadrul Comisiei de evaluare în vederea supravegherii;
    – Spu este salariul de bază brut stabilit pentru funcţia de profesor universitar cu vechime în învăţământ peste 25 de ani, gradaţia 0, pentru anul 2022, potrivit Legii-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
    – Nmed este numărul mediu de ore pe lună pentru anul în curs pentru un program complet de lucru potrivit prevederilor Hotărârii Guvernului pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe ţară garantat în plată, aplicabilă;
    – n este numărul de ore aferent participării efective la procedura de supraveghere, prestat de un membru al Comisiei de evaluare în vederea supravegherii."



    ART. II
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei,
                    Cseke Attila Zoltán

    Bucureşti, 15 iulie 2021.
    Nr. 1.015.
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016