(faţã)
MINISTERUL TRANSPORTURILOR ŞI INFRASTRUCTURII
Autoritatea Rutierã Românã - A.R.R. Operator de transport rutier
Agenţia A.R.R. ................... ............................
GRAFICUL DE CIRCULAŢIEAL LICENŢEI DE TRASEU
Seria ....... nr..........*1)
Transport de persoane prin servicii*2) ...............
A. Denumire traseu: ...........................................
Cod traseu: ...................................................
-------
*1) Se înscriu seria şi numãrul licenţei pentru traseu.
*2) Se înscrie "regulate" sau "regulate speciale", dupã caz.
┌───────────────────────────┬──────┬──────┬──────────────────────────────┬───────────────────────────┐
│ DUS │ Km │ Nr. │ │ ÎNTORS │
│ │ │staţie│ Denumirea staţiei │ │
├───────────────────────────┼──────┼──────┤ ├───────────────────────────┤
│ Ora de plecare │ │ │ │ Ora de plecare │
├──────┬──────┬──────┬──────┼──────┼──────┼──────────────────────────────┼──────┬──────┬──────┬──────┼
│ C1 │ C2 │ C3 │ Cn │ │ │ │ C1 │ C2 │ C3 │ Cn │
├──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────────────────────────────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────────────────────────────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────────────────────────────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────────────────────────────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────────────────────────────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────────────────────────────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────────────────────────────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────────────────────────────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────────────────────────────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────────────────────────────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└──────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────────────────────────────┴──────┴──────┴──────┴──────┘
Emitent,
┌─────┬────────────────────────────┬───────────────────────────┬────────────────────────────┐
│ Nr. │ │ │ │
│ crt.│ Autogara (staţia) │ Nr./Data contractului │ Valabil pânã la ...... │
├─────┼────────────────────────────┼───────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ │ │ │ │
├─────┼────────────────────────────┼───────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ │ │ │ │
├─────┼────────────────────────────┼───────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ │ │ │ │
├─────┼────────────────────────────┼───────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ │ │ │ │
├─────┼────────────────────────────┼───────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ │ │ │ │
├─────┼────────────────────────────┼───────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ │ │ │ │
├─────┼────────────────────────────┼───────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ │ │ │ │
├─────┼────────────────────────────┼───────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ │ │ │ │
├─────┼────────────────────────────┼───────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ │ │ │ │
├─────┼────────────────────────────┼───────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ │ │ │ │
└─────┴────────────────────────────┴───────────────────────────┴────────────────────────────┘
Operator de transport rutier, Şeful agenţiei A.R.R. ..............,
............................... ...................................
(semnãtura şi ştampila) (semnãtura şi ştampila)
Data emiterii ................
CPIa Marfa Nr. atestat Persoane Nr. atestat
┌──────────┐ ┌──────────┐ ┌─────────────┐ ┌──────────┐ ┌─────────────┐
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└──────────┘ └──────────┘ └─────────────┘ └──────────┘ └─────────────┘
CPI
┌──────────┐ ┌──────────┐ ┌─────────────┐ ┌──────────┐ ┌─────────────┐
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└──────────┘ └──────────┘ └─────────────┘ └──────────┘ └─────────────┘
CPC
┌──────────┐ ┌──────────┐ ┌─────────────┐ ┌──────────┐ ┌─────────────┐
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└──────────┘ └──────────┘ └─────────────┘ └──────────┘ └─────────────┘
Transport rutier cu vehicul având
mese şi/sau dimensiuni de gabarit Nr. atestat
depãşit ┌──────────┐ ┌─────────────┐
│ │ │ │
└──────────┘ └─────────────┘
ADR
Altele decât cisterne Cisterne Clasa 1 Clasa 7 Nr. atestat
┌────────────────────┐ ┌────────┐ ┌──────┐ ┌──────┐ ┌─────────────┐
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────────────────────┘ └────────┘ └──────┘ └──────┘ └─────────────┘
Nu figureazã cu menţiuni/
Figureazã cu urmãtoarele menţiuni:
Abaterea Data comiterii Observaţii
Eliberãm prezenta fişã profesionalã pentru a-i servi ...........................
Şef agenţie A.R.R.
-----------------
(semnãtura şi ştampila)
┌───────────────────┬─────────────────────────┬─────────────────────────┬───────────┬───────┬──────────┐
│ Punctul │ Metoda │ Principale motive de │ Categorie │Amenda │Suspendare│
│ │ │ respingere │ defecţiuni│contra-│ drept │
│ │ │ ├───┬───┬───┤venţio-│utilizare │
│ │ │ │ │ │ │nalã │vehicul + │
│ │ │ │DMi│DMa│DP │ │amendã │
│ │ │ │ │ │ │ │contraven-│
│ │ │ │ │ │ │ │ţionalã │
├───────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │
├───────────────────┴─────────────────────────┴─────────────────────────┴───┴───┴───┴───────┴──────────┤
│0. IDENTIFICAREA VEHICULULUI │
├───────────────────┬─────────────────────────┬─────────────────────────┬───┬───┬───┬───────┬──────────┤
│0.1. Placa │Inspecţie vizualã │a) Lipsa plãcii │ │ X │ │ X │ │
│(plãcile) cu │ │(plãcilor) cu numãrul de │ │ │ │ │ │
│numãrul de │ │înmatriculare sau placã │ │ │ │ │ │
│înmatriculare (dacã│ │(plãci) neconformã cu │ │ │ │ │ │
│este cerut de │ │standardul │ │ │ │ │ │
│cerinţele │ │ │ │ │ │ │ │
│specifice) │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │b) Placa (plãcile) cu │ │ X │ │ X │ │
│ │ │numãrul de înmatriculare │ │ │ │ │ │
│ │ │fixatã necorespunzãtor │ │ │ │ │ │
│ │ │(încât este posibil sã │ │ │ │ │ │
│ │ │cadã pe carosabil) │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │c) Numãrul de │ │ X │ │ X │ │
│ │ │înmatriculare ilizibil │ │ │ │ │ │
│ │ │total │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │d) Numãrul de │ X │ │ │ X │ │
│ │ │înmatriculare ilizibil │ │ │ │ │ │
│ │ │parţial │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │e) Neconcordanţã cu │ │ X │ │ X │ │
│ │ │documentele vehiculului │ │ │ │ │ │
├───────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│0.2. Identificarea │Inspecţie vizualã │a) Lipseşte sau este │ │ X │ │ X │ │
│vehiculului/şasiu, │ │poansonat neconform │ │ │ │ │ │
│caroserie/numãr de │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│identificare │ │b) Incomplet, ilizibil │ │ X │ │ X │ │
│ │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │c) Neconcordanţã cu │ │ X │ │ X │ │
│ │ │documentele vehiculului │ │ │ │ │ │
│ │ │sau cu înregistrãrile RAR│ │ │ │ │ │
├───────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│0.3. Alte probleme │Inspecţie vizualã │a) Cod motor diferit faţã│ │ X │ │ X │ │
│de identificare │ │de documentele │ │ │ │ │ │
│ │ │vehiculului │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │b) Tip motor diferit faţã│ │ X │ │ X │ │
│ │ │de documentele │ │ │ │ │ │
│ │ │vehiculului │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │c) Plãcuţã cu seria de │ │ X │ │ X │ │
│ │ │motor prinsã atipic │ │ │ │ │ │
│ │ │lipsã, serie de motor │ │ │ │ │ │
│ │ │poansonatã neconformã sau│ │ │ │ │ │
│ │ │lipsã │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │d) Categorie, │ │ X │ │ X │ │
│ │ │subcategorie (rubrica │ │ │ │ │ │
│ │ │caroserie din CIV), │ │ │ │ │ │
│ │ │culoare diferite faţã de │ │ │ │ │ │
│ │ │cele menţionate în │ │ │ │ │ │
│ │ │documentele vehiculului │ │ │ │ │ │
├───────────────────┴─────────────────────────┴─────────────────────────┴───┴───┴───┴───────┴──────────┤
│1. SISTEMUL DE FRÂNARE │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.1. Stare mecanicã şi funcţionare │
├───────────────────┬─────────────────────────┬─────────────────────────┬───┬───┬───┬───────┬──────────┤
│1.1.1. Axul pedalei│Inspecţia vizualã a │a) Pedalã prea strânsã pe│ │ X │ │ X │ │
│de acţionare a │componente lor, în timp │ax │ │ │ │ │ │
│frânei de serviciu │ce sistemul de frânare ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │este acţionat │b) Uzurã avansatã/joc │ │ X │ │ X │ │
│ │Notã: Vehiculele cu │excesiv │ │ │ │ │ │
│ │servofrânã trebuie ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │inspectate cu motorul │c) Lipsã siguranţã pedalã│ │ X │ │ X │ │
│ │oprit. │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│1.1.2. Starea şi │Inspecţia vizualã şi │a) Cursã excesivã sau │ │ X │ │ X │ │
│cursa pedalei de │auditivã a componentelor │insuficientã │ │ │ │ │ │
│acţionare a frânei │în timp ce sistemul de ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │frânare este acţionat │b) Pedala nu revine │ │ X │ │ X │ │
│ │Notã: │corect. │ │ │ │ │ │
│ │Vehiculele cu servofrânã ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │trebuie inspectate cu │c) Lipsã îmbrãcãminte │ X │ │ │ X │ │
│ │motorul oprit. │pedalã, fixare incorectã,│ │ │ │ │ │
│ │ │uzatã, pedalã deformatã │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │d) Pedalã deformatã │ │ X │ │ X │ │
│ │ │excesiv, care împiedicã │ │ │ │ │ │
│ │ │buna funcţionare a │ │ │ │ │ │
│ │ │celorlalte pedale │ │ │ │ │ │
├───────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│1.1.3. Pompa de │Inspecţia vizualã a │a) Presiune insuficientã │ │ │ X │ │ X │
│vacuum, compresorul│componentelor la │pentru frânare repetatã │ │ │ │ │ │
│şi rezervoarele de │presiunea normalã de │(cel puţin douã frânãri) │ │ │ │ │ │
│aer │lucru, funcţionarea │dupã declanşarea │ │ │ │ │ │
│ │dispozitivului de │semnalului de avertizare │ │ │ │ │ │
│ │avertizare, a supapei de │(sau dacã manometrul │ │ │ │ │ │
│ │protecţie multicircuit şi│indicã o valoare de │ │ │ │ │ │
│ │a supapei de │pericol) │ │ │ │ │ │
│ │suprapresiune ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │b) Supapa de protecţie │ │ X │ │ X │ │
│ │ │multicircuit sau supapa │ │ │ │ │ │
│ │ │de suprapresiune nu │ │ │ │ │ │
│ │ │funcţioneazã. │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │c) Pierdere de aer care │ │ X │ │ X │ │
│ │ │provoacã o scãdere │ │ │ │ │ │
│ │ │sensibilã de presiune sau│ │ │ │ │ │
│ │ │pierdere de aer │ │ │ │ │ │
│ │ │perceptibilã │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │d) Deteriorare exterioarã│ │ X │ X │ │ X │
│ │ │care poate afecta │ │ │ │ │ │
│ │ │funcţionarea sistemului │ │ │ │ │ │
│ │ │de frânare │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │e) Pierderi mari de ulei │ X │ │ │ │ │
│ │ │la compresor │ │ │ │ │ │
├───────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│1.1.4. Manometru │Verificarea funcţionãrii │a) Funcţionare incorectã │ X │ │ │ │ │
│pentru presiune │ │a indicatorului sau a │ │ │ │ │ │
│joasã sau indicator│ │manometrului │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │b) Nefuncţionarea │ │ X │ │ X │ │
│ │ │indicatorului sau a │ │ │ │ │ │
│ │ │manometrului │ │ │ │ │ │
├───────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│1.1.5. Supapa de │Inspecţia vizualã şi │a) Fisuratã sau │ │ X │ │ X │ │
│control pentru │auditivã a componentelor │deterioratã, uzatã │ │ │ │ │ │
│frâna de │în timp ce sistemul de │excesiv │ │ │ │ │ │
│staţionare │frânare este acţionat ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │b) Dispozitiv de │ │ X │ │ X │ │
│ │ │acţionare supapã defect │ │ │ │ │ │
│ │ │sau supapã defectã │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │c) Neetanşeitate în │ │ X │ │ X │ │
│ │ │sistem, conexiuni slabe │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │d) Funcţionare incorectã │ │ X │ │ X │ │
├───────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│1.1.6. Frânã de │Inspecţia vizualã a │a) Sistemul de blocare │ │ X │ X │ │ X │
│staţionare, levier │componentelor în timp ce │nesigur │ │ │ │ │ │
│de comandã, │sistemul de frânare este ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│dispozitiv de │acţionat │b) Uzurã excesivã a │ X │ X │ │ X │ │
│blocare │ │axului levierului sau a │ │ │ │ │ │
│ │ │mecanismului cu clichet │ │ │ │ │ │
│ │ │al levierului │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │c) Cursã prea mare │ │ X │ X │ │ X │
│ │ │(reglat incorect) │ │ │ │ │ │
├───────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│1.1.7. Supape de │Inspecţia vizualã şi │a) Supapã deterioratã sau│ │ X │ X │ │ X │
│frânare (robineţi │auditivã a componentelor │neetanşã (pierderi aer în│ │ │ │ │ │
│de frânare, supape │în timp ce sistemul de │exces) │ │ │ │ │ │
│de descãrcare, │frânare este acţionat ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│regulatoare de │ │b) Supapã fixatã │ │ X │ │ X │ │
│presiune etc.) │ │necorespunzãtor │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │c) Pierderi de lichid de │ │ X │ X │ │ X │
│ │ │frânã │ │ │ │ │ │
├───────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│1.1.8. Dispozitive │Deconectarea tuturor │a) Robineţi de închidere │ │ X │ │ X │ │
│de cuplare pentru │sistemelor de frânare, │sau ventile cu etanşare │ │ │ │ │ │
│remorci echipate cu│dispozitivelor de cuplare│automatã defecte │ │ │ │ │ │
│sistem de frânare │dintre vehiculul ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│(electric şi/sau │tractor şi remorcã │b) Fixare │ X │ │ │ │ │
│pneumatic) │Inspecţia vizualã şi │necorespunzãtoare │ │ │ │ │ │
│ │auditivã a componentelor ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │în timp ce sistemul de │c) Montaj incorect │ │ X │ │ X │ │
│ │frânare este acţionat ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │d) Pierderi excesive de │ │ X │ │ X │ │
│ │ │aer fãrã pericol de │ │ │ │ │ │
│ │ │blocare a roţilor │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │e) Pierderi excesive de │ │ │ X │ │ X │
│ │ │aer cu pericol de blocare│ │ │ │ │ │
│ │ │a roţilor │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │f) Funcţionare incorectã │ │ X │ X │ │ X │
├───────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│1.1.9. Cilindri │Inspecţie vizualã şi │a) Deteriorate, corodate │ X │ X │ │ X │ │
│acumulatori, │auditivã ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│rezervoare de aer │ │b) Neetanşe │ X │ │ │ │ │
│comprimat │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │c) Robinet de purjare │ │ X │ │ X │ │
│ │ │defect │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │d) Fixare nesigurã/montaj│ │ X │ │ X │ │
│ │ │incorect │ │ │ │ │ │
├───────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│1.1.10. Dispozitiv │Inspecţia vizualã a │a) Dispozitiv de │ X │ X │ │ X │ │
│de servoasistare │componentelor în timp ce │servofrânã deteriorat sau│ │ │ │ │ │
│pentru frânã, │sistemul de frânare este │ineficient │ │ │ │ │ │
│cilindrul principal│acţionat ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│(sisteme │ │b) Cilindru principal │ │ │ X │ │ X │
│hidraulice) │ │defect │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │c) Cilindru principal │ │ X │ │ X │ │
│ │ │neetanş │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │d) Fixare nesigurã a │ │ X │ │ X │ │
│ │ │cilindrului principal │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │e) Cantitate insuficientã│ │ X │ │ X │ │
│ │ │de lichid de frânã │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │f) Capacul rezervorului │ X │ │ │ │ │
│ │ │de lichid de frânã lipsã │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │g) Martor de nivel pentru│ X │ │ │ │ │
│ │ │lichid de frânã aprins │ │ │ │ │ │
│ │ │sau defect │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │h) Funcţionare │ X │ │ │ │ │
│ │ │defectuoasã a │ │ │ │ │ │
│ │ │dispozitivului de │ │ │ │ │ │
│ │ │avertizare în caz de │ │ │ │ │ │
│ │ │nivel insuficient al │ │ │ │ │ │
│ │ │lichidului de frânã │ │ │ │ │ │
│ │ │(dacã este prevãzut de │ │ │ │ │ │
│ │ │constructor) │ │ │ │ │ │
├───────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│1.1.11. Conducte de│Inspecţia vizualã a │a) Risc de deteriorare │ │ │ X │ │ X │
│frânã rigide │componentelor în timp ce │sau rupere │ │ │ │ │ │
│ │sistemul de frânare este ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │acţionat │b) Neetanşeitãţi la │ │ X │ │ X │ │
│ │ │conducte │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │c) Deteriorãri sau │ │ X │ X │ │ X │
│ │ │coroziuni excesive ale │ │ │ │ │ │
│ │ │conductelor │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │d) Amplasare greşitã a │ X │ X │ │ X │ │
│ │ │conductelor │ │ │ │ │ │
├───────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│1.1.12. Conducte │Inspecţia vizualã a │a) Risc de deteriorare │ │ │ X │ │ X │
│flexibile │componentelor în timp ce │sau rupere │ │ │ │ │ │
│(furtunuri) de │sistemul de frânare este ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│frânã │acţionat │b) Furtunuri defecte, │ │ X │ │ X │ │
│ │ │puncte de frecare │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │c) Furtunuri prea scurte │ X │ │ │ │ │
│ │ │sau rãsucite │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────────────┼───┼───┼───┼───────┼──────────┤
│ │ │d) Neetanşeitãţi la │ │ X │ X │ │ X │