Numele şi prenumele ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Cod numeric personal┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Adresa: Str. ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Nr. ┌─┬─┬─┬─┐ Bl. ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┐ Sc. ┌─┬─┐ Ap.┌─┬─┬─┐ Sector ┌─┐
└─┴─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └─┴─┘ └─┴─┴─┘ └─┘
Mun./oraş ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
com.;sat ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Judeţul ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Telefon ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ Fax ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
E-mail _____________________
Actul de identitate^1,^2) ┌─┬─┬─┐ Seria ┌─┬─┬─┐ Nr. ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┘ └─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Eliberat de secţia de poliţie ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Vã rog sa-mi aprobaţi acordarea*):
- indemnizaţiei pentru creşterea copilului ┌─┐
- acolaţiei de stat pentru copii ├─┤
- stimulentului pentru creşterea copilului ├─┤
└─┘
Doresc sã primesc aceste drepturi*):
┌─┐
- la domiciliu prin mandat poştal ├─┤ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
- în cont personal └─┘ nr. └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
deschis la banca ______________________________________________________
┌─┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
- în cont de card └─┘ nr. └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
deschis la banca ______________________________________________________
_____________
^1) În cazul cetãţenilor români se va specifica tipul de act de identitate:
- B.I. - buletin de identitate
- C.I. - carte de identitate
- C.I.P. - carte de identitate provizorie
^2) Pentru cetãţenii strãini sau apatrizi:
- C.I. - carte de identitate
- L.S.T. - legitimaţie de şedere temporarã
- D.I. - document de identitate.
*) Se va marca cu "X" cãsuţa corespunzãtoare.
Având calitatea de*):
┌─┐
- pãrinte natural ├─┤
- pãrinte adoptiv ├─┤
- persoanã care are în încredinţare copil în vederea adopţiei ├─┤
- tutore ├─┤
- persoanã care are copilul în plasament ├─┤
- persoanã care are copilul în plasament în regim de urgenţã └─┘
Menţionez cã, în conformitate cu OUG nr. 148/2005, sunt*):
┌─┐
- persoanã îndreptãţitã ├─┤
- reprezentant legal al persoanei îndreptãţite ├─┤
- mandatar al persoanei îndreptãţite └─┘
_____________
*) Se va marca cu "X" cãsuţa corespunzãtoare.
II. Declar pe propria rãspundere urmãtoarele:
A. Referitor la copilul/copiii pentru care solicit dreptul:
1. Numele şi prenumele ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Cod numeric personal ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Act de identitate/ ┌─┬─┬─┐ Seria ┌─┬─┬─┐ Nr. ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
act doveditor^3) └─┴─┴─┘ └─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
2. Numele şi prenumele ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Cod numeric personal ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Act de identitate/ ┌─┬─┬─┐ Seria ┌─┬─┬─┐ Nr. ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
act doveditor^3) └─┴─┴─┘ └─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
3. Numele şi prenumele ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Cod numeric personal ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Act de identitate/ ┌─┬─┬─┐ Seria ┌─┬─┬─┐ Nr. ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
act doveditor^3) └─┴─┴─┘ └─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
_____________
^3 Se vor specifica datele înscrise în certificatele de naştere ale copiilor.
B. Referitor la copiii pe care îi am în întreţinere:
1. Numele şi prenumele ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Cod numeric personal ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Act de identitate/ ┌─┬─┬─┐ Seria ┌─┬─┬─┐ Nr. ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
act doveditor^3) └─┴─┴─┘ └─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Având calitatea de copil*):
┌─┐
- Natural ├─┤
- Încredinţat în vederea adopţiei ├─┤
- Adoptat ├─┤
- Tutelat ├─┤
- Dat în plasament ├─┤
- Dat în plasament de urgenţã └─┘
2. Numele şi prenumele ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Cod numeric personal ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Act de identitate/ ┌─┬─┬─┐ Seria ┌─┬─┬─┐ Nr. ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
act doveditor^3) └─┴─┴─┘ └─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Având calitatea de copil*):
┌─┐
- Natural ├─┤
- Încredinţat în vederea adopţiei ├─┤
- Adoptat ├─┤
- Tutelat ├─┤
- Dat în plasament ├─┤
- Dat în plasament de urgenţã └─┘
3. Numele şi prenumele ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Cod numeric personal ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Act de identitate/ ┌─┬─┬─┐ Seria ┌─┬─┬─┐ Nr. ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
act doveditor^3) └─┴─┴─┘ └─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Având calitatea de copil*):
┌─┐
- Natural ├─┤
- Încredinţat în vederea adopţiei ├─┤
- Adoptat ├─┤
- Tutelat ├─┤
- Dat în plasament ├─┤
- Dat în plasament de urgenţã └─┘
4. Numele şi prenumele ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Cod numeric personal ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Act de identitate/ ┌─┬─┬─┐ Seria ┌─┬─┬─┐ Nr. ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
act doveditor^3) └─┴─┴─┘ └─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Având calitatea de copil*):
┌─┐
- Natural ├─┤
- Încredinţat în vederea adopţiei ├─┤
- Adoptat ├─┤
- Tutelat ├─┤
- Dat în plasament ├─┤
- Dat în plasament de urgenţã └─┘
_____________
^3 Se vor specifica datele înscrise în certificatele de naştere ale copiilor.
*) Se va marca cu "X" cãsuţa corespunzãtoare.
C. Referitor la situaţia înainte de solicitarea drepturilor*):
- salariat/ã ┌──┐
└──┘
Denumire angajator ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Cod fiscal ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
┌─┐
- beneficiar de indemnizaţie de şomaj ├─┤
- perioadã de stagiu de cotizare (concedieri colective) ├─┤
- concedii medicale pentru incapacitate temporarã de muncã ├─┤
- concedii medicale pentru prevenirea îmbolnãvirilor ├─┤
- concedii medicale pentru maternitate ├─┤
- concedii medicale pentru îngrijirea copilului bolnav ├─┤
- concedii medicale de risc maternal ├─┤
- beneficiar de pensie de invaliditate ├─┤
- absolvent/ã cursurile de zi ale învãţãmântului universitar ├─┤
- militar în termen/termen redus ├─┤
- stagiu de cotizare pe bazã de contract de asigurare socialã ├─┤
- beneficiar al indemnizaţiei pentru creşterea copilului în │ │
vârstã de pânã la 2 ani, respectiv 3 ani în cazul copilului │ │
cu handicap ├─┤
- independent ├─┤
- agricultor └─┘
D. Am beneficiat DA [] / NU [] de indemnizaţie de maternitate/indemnizaţie pentru creşterea copilului începând cu data de ...................
E. Declar cã mã ocup de creşterea şi îngrijirea copilului, cã acesta locuieşte împreunã cu mine şi cã nu este încredinţat sau dat în plasament unei alte persoane ori unui organism privat autorizat sau serviciu public.
F. Declar cã mã oblig ca, în termenul prevãzut de <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 148/2005 , sã comunic în scris primãriei orice modificare a situaţiei mele cu privire la creşterea şi îngrijirea copilului sau la realizarea de venituri profesionale, care poate conduce la încetarea sau suspendarea drepturilor.
Declar pe propria rãspundere cã datele şi informaţiile prezentate corespund realitãţii, sub sancţiunea prevãzutã de legea penalã.
Data Semnãtura solicitantului
____________ __________________________
III. DECLARAŢIE A CELUILALT PĂRINTE (SOŢ/SOŢIE AL/A PERSOANEI SOLICITANTE)
Subsemnata(ul),
Numele şi prenumele ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Cod numeric personal┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Adresa: Str. ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Nr. ┌─┬─┬─┬─┐ Bl. ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┐ Sc. ┌─┬─┐ Ap.┌─┬─┬─┐ Sector ┌─┐
└─┴─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └─┴─┘ └─┴─┴─┘ └─┘
Localitatea ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Judeţul ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Telefon ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ Fax ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
E-mail _____________________
Actul de identitate^1) ┌─┬─┬─┐ Seria ┌─┬─┬─┐ Nr. ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┘ └─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Eliberat de secţia de poliţie ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Declar urmãtoarele*):
┌─┐
├─┤ Beneficiez de indemnizaţie pentru creşterea copilului
└─┘ Nu beneficiez de indemnizaţie pentru creşterea copilului
Declar pe propria rãspundere cã datele şi informaţiile prezentate corespund realitãţii, sub sancţiunea prevãzutã de legea penalã.
Data Semnãtura
____________ ______________
_____________
^1) În cazul cetãţenilor români se va specifica tipul de act de identitate:
- B.I. - buletin de identitate
- C.I. - carte de identitate
- C.I.P. - carte de identitate provizorie
*) Se va marca cu "X" cãsuţa corespunzãtoare.
ANEXA 2a)
la normele metodologice
DIRECŢIA DE MUNCĂ, SOLIDARITATE SOCIALĂ ŞI FAMILIE
DECIZIA
nr. ....... din ...........
privind aprobarea acordãrii indemnizaţiei pentru creşterea
copilului/a stimulentului lunar şi a alocaţiei de stat pentru copii
Directorul executiv al Direcţiei de Muncã, Solidaritate Socialã şi Familie a ......................., numit prin ordinul ministrului muncii, solidaritãţii sociale şi familiei nr. ...,
Având în vedere:
- <>art. 14 alin. (2) din Hotãrârea Guvernului nr. 412/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei, cu modificãrile ulterioare,
- <>art. 9 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 148/2005 privind susţinerea familiei în vederea creşterii copilului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
- <>art. 10 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 148/2005 privind susţinerea familiei în vederea creşterii copilului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
- <>art. 24 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 148/2005 privind susţinerea familiei în vederea creşterii copilului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
- art. 19 alin. (2) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 148/2005 privind susţinerea familiei în vederea creşterii copilului, aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.025/2006 ,
- cererea şi declaraţia pe propria rãspundere pentru acordarea drepturilor prevãzute de <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 148/2005 privind susţinerea familiei în vederea creşterii copilului, înregistrate cu nr. ....................,
- Regulamentul de organizare şi funcţionare al Direcţiei de Muncã, Solidaritate Socialã şi Familie ................
şi în temeiul competenţelor conferite de lege,
DECIDE:
Art. 1. - Se aprobã pentru doamna/domnul ........................., în calitate de titular, urmãtoarele drepturi:
a) indemnizaţie pentru creşterea copilului, în cuantum de ........................ lei;
b) stimulent în cuantum de ............ lei;
c) alocaţie de stat pentru copii, în cuantum de .................................. lei.
Art. 2. - (1) Drepturile prevãzute la art. 1 se acordã începând cu data de ................................... .
(2) Plata drepturilor prevãzute la art. 1 se efectueazã în perioada ................................ a fiecãrei luni, prin mandat poştal/cont personal/cont de card.
Decizia poate fi contestatã în termen de 30 zile de la comunicare la Direcţia de Muncã, Solidaritate Socialã şi Familie ........................................... .
În cazul în care sunteţi nemulţumit de soluţionarea contestaţiei, decizia poate fi atacatã la Tribunalul ..............., în termen de 30 de zile de la comunicarea soluţiei contestaţiei, potrivit prevederilor <>Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004 .
Director executiv,
.....................
ANEXA 2b)
la normele metodologice
DIRECŢIA DE MUNCĂ, SOLIDARITATE SOCIALĂ ŞI FAMILIE
DECIZIA
nr. ....... din ...........
privind respingerea acordãrii indemnizaţiei pentru creşterea copilului/a
stimulentului lunar şi a alocaţiei de stat pentru copii
Directorul executiv al Direcţiei de Muncã, Solidaritate Socialã şi Familie a ..........................., numit prin ordinul ministrului muncii, solidaritãţii sociale şi familiei nr. ...,
Având în vedere:
- <>art. 14 alin. (2) din Hotãrârea Guvernului nr. 412/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei, cu modificãrile ulterioare,
- <>art. 9 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 148/2005 privind susţinerea familiei în vederea creşterii copilului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
- <>art. 10 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 148/2005 privind susţinerea familiei în vederea creşterii copilului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
- art. 19 alin. (2) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 148/2005 privind susţinerea familiei în vederea creşterii copilului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.025/2006 ,
- cererea şi declaraţia pe propria rãspundere pentru acordarea drepturilor prevãzute de <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 148/2005 privind susţinerea familiei în vederea creşterii copilului, înregistrate cu nr. ..................,
- Regulamentul de organizare şi funcţionare al Direcţiei de Muncã, Solidaritate Socialã şi Familie ...............
şi în temeiul competenţelor conferite de lege,
DECIDE:
Art. 1. - Se respinge pentru doamna/domnul ................................ acordarea drepturilor de:
a) indemnizaţie pentru creşterea copilului;
b) stimulent;
c) alocaţie de stat pentru copii.
Art. 2. - Respingerea acordãrii drepturilor are la bazã urmãtoarele motive, dupã caz:
a) solicitantul nu locuieşte împreunã cu copilul/copiii pentru care solicitã drepturile şi nu se ocupã de creşterea şi îngrijirea acestuia/acestora;
b) solicitantul nu a realizat în ultimul an anterior datei naşterii copilului, timp de 12 luni, venituri profesionale supuse impozitului pe venit, potrivit prevederilor <>Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, şi nici nu se încadreazã în situaţiile prevãzute la <>art. 1 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 148/2005 ;
c) solicitantul nu a realizat pânã la data de 31 octombrie 2006, în sistemul public de pensii, perioade de stagiu de cotizare de cel puţin 10 luni în ultimele 12 luni anterioare datei naşterii copilului.
Decizia poate fi contestatã în termen de 30 zile de la comunicare la Direcţia de Muncã, Solidaritate Socialã şi Familie .............................. .
În cazul în care sunteţi nemulţumit de soluţionarea contestaţiei, decizia poate fi atacatã la Tribunalul ...................., în termen de 30 de zile de la comunicarea soluţiei contestaţiei, potrivit prevederilor <>Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004 .
Director executiv,
.....................
ANEXA 3a)
la normele metodologice
DIRECŢIA DE MUNCĂ, SOLIDARITATE SOCIALĂ ŞI FAMILIE
DECIZIA
nr. ...... din ..........
privind suspendarea acordãrii indemnizaţiei pentru creşterea copilului/a
stimulentului lunar şi a alocaţiei de stat pentru copii
Directorul executiv al Direcţiei de Muncã, Solidaritate Socialã şi Familie a ..........................., numit prin Ordinul ministrului muncii, solidaritãţii sociale şi familiei nr. ...............,
Având în vedere:
- <>art. 14 alin. (2) din Hotãrârea Guvernului nr. 412/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei, cu modificãrile ulterioare,
- art. 12 alin. (1), (2) şi (4)-(6) din <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 148/2005 privind susţinerea familiei în vederea creşterii copilului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
- art. 27 alin. (1) şi art. 28 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 148/2005 privind susţinerea familiei în vederea creşterii copilului, aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.025/2006 ,
- cererea şi declaraţia pe propria rãspundere pentru acordarea drepturilor prevãzute de <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 148/2005 privind susţinerea familiei în vederea creşterii copilului, înregistrate cu nr. ...................,
- Regulamentul de organizare şi funcţionare al Direcţiei de Muncã, Solidaritate Socialã şi Familie ..............
şi în temeiul competenţelor conferite de lege,
DECIDE:
Art. 1. - Se suspendã pentru doamna/domnul ........................., în calitate de titular, acordarea urmãtoarelor drepturi:
a) indemnizaţie pentru creşterea copilului, în cuantum de ................. lei;
b) stimulent în cuantum de ........................... lei;
c) alocaţie de stat pentru copii, în cuantum de ........................... lei.
Art. 2. - Suspendarea plãţii drepturilor prevãzute la art. 1 se face începând cu data de ..................... .
Art. 3. - Suspendarea acordãrii drepturilor are la bazã urmãtoarele motive, dupã caz:
a) beneficiarul este decãzut din drepturile pãrinteşti;
b) beneficiarul este îndepãrtat, conform legii, de la exercitarea tutelei;
c) beneficiarul nu mai îndeplineşte condiţiile prevãzute de lege în vederea încredinţãrii copilului spre adopţie;
d) beneficiarul nu mai îndeplineşte condiţiile prevãzute de lege în vederea menţinerii mãsurii de plasament;
e) beneficiarul executã o pedeapsã privativã de libertate sau se aflã în arest preventiv pe o perioadã mai mare de 30 de zile;
f) copilul este abandonat ori este internat într-o instituţie de ocrotire publicã sau privatã;
g) beneficiarul a decedat;
h) 3 luni consecutiv s-au înregistrat mandate poştale returnate.
Decizia poate fi contestatã în termen de 30 zile de la comunicare la Direcţia de Muncã, Solidaritate Socialã şi Familie ............................. .
În cazul în care sunteţi nemulţumit de soluţionarea contestaţiei, decizia poate fi atacatã la Tribunalul ................., în termen de 30 de zile de la comunicarea soluţiei contestaţiei, potrivit prevederilor <>Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004 .
Director executiv,
.....................
ANEXA 3b)
la normele metodologice
DIRECŢIA DE MUNCĂ, SOLIDARITATE SOCIALĂ ŞI FAMILIE
DECIZIA
nr. ........ din ..........
privind încetarea acordãrii indemnizaţiei pentru creşterea copilului/a
stimulentului lunar şi a alocaţiei de stat pentru copii
Directorul executiv al Direcţiei de Muncã, Solidaritate Socialã şi Familie a ..........................., numit prin Ordinul ministrului muncii, solidaritãţii sociale şi familiei nr. .......................,
Având în vedere:
- <>art. 14 alin. (2) din Hotãrârea Guvernului nr. 412/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei, cu modificãrile ulterioare,
- <>art. 11 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 148/2005 privind susţinerea familiei în vederea creşterii copilului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
- art. 30 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 148/2005 privind susţinerea familiei în vederea creşterii copilului, aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.025/2006 ,
- cererea şi declaraţia pe propria rãspundere pentru acordarea drepturilor prevãzute de <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 148/2005 privind susţinerea familiei în vederea creşterii copilului, înregistrate cu nr. ..................,
- Regulamentul de organizare şi funcţionare al Direcţiei de Muncã, Solidaritate Socialã şi Familie ..............
şi în temeiul competenţelor conferite de lege,
DECIDE:
Art. 1. - Înceteazã pentru doamna/domnul ........................., în calitate de titular, acordarea urmãtoarelor drepturi:
a) indemnizaţie pentru creşterea copilului, în cuantum de .................... lei;
b) stimulent în cuantum de ......................... lei;
c) alocaţie de stat pentru copii în cuantum de ......................... lei.
Art. 2. - Încetarea plãţii drepturilor prevãzute la art. 1 se face începând cu data de ........................ .
Art. 3. - Încetarea acordãrii drepturilor are la bazã urmãtoarele motive, dupã caz:
a) copilul a împlinit vârsta de 2 ani, respectiv de 3 ani, în cazul copilului cu handicap;
b) a avut loc decesul copilului.
Decizia poate fi contestatã în termen de 30 zile de la comunicare la Direcţia de Muncã, Solidaritate Socialã şi Familie ........................................... .
În cazul în care sunteţi nemulţumit de soluţionarea contestaţiei, decizia poate fi atacatã la Tribunalul ............, în termen de 30 de zile de la comunicarea soluţiei contestaţiei, potrivit prevederilor <>Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004 .
Director executiv,
.....................
ANEXA 3c)
la normele metodologice
DIRECŢIA DE MUNCĂ, SOLIDARITATE SOCIALĂ ŞI FAMILIE
DECIZIA
nr. ......... din ............
privind reluarea acordãrii indemnizaţiei pentru creşterea copilului/a
stimulentului lunar şi a alocaţiei de stat pentru copii
Directorul executiv al Direcţiei de Muncã, Solidaritate Socialã şi Familie a ..........................., numit prin Ordinul ministrului muncii, solidaritãţii sociale şi familiei nr. ........................,
Având în vedere:
- <>art. 14 alin. (2) din Hotãrârea Guvernului nr. 412/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei, cu modificãrile ulterioare,
- <>art. 12 alin. (7) şi (8) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 148/2005 privind susţinerea familiei în vederea creşterii copilului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
- <>art. 13 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 148/2005 privind susţinerea familiei în vederea creşterii copilului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
- art. 27 alin. (2) şi art. 30 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 148/2005 privind susţinerea familiei în vederea creşterii copilului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.025/2006 ,
- cererea şi declaraţia pe propria rãspundere pentru acordarea drepturilor prevãzute de <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 148/2005 privind susţinerea familiei în vederea creşterii copilului, înregistrate, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, cu nr. ............................,
- Regulamentul de organizare şi funcţionare al Direcţiei de Muncã, Solidaritate Socialã şi Familie .................
şi în temeiul competenţelor conferite de lege,
DECIDE:
Art. 1. - Se aprobã pentru doamna/domnul ............................, în calitate de titular, reluarea urmãtoarelor drepturi:
a) indemnizaţie pentru creşterea copilului, în cuantum de ..................... lei;
b) stimulent în cuantum de ...................... lei;
c) alocaţie de stat pentru copii, în cuantum de ............................... lei.
Art. 2. - (1) Drepturile prevãzute la art. 1 se acordã începând cu data de ....................................... .
(2) Plata drepturilor prevãzute la art. 1 se efectueazã în perioada ..................................... a fiecãrei luni prin mandat poştal/cont personal/cont de card.
Decizia poate fi contestatã în termen de 30 de zile de la comunicare la Direcţia de Muncã, Solidaritate Socialã şi Familie ........................................ .
În cazul în care sunteţi nemulţumit de soluţionarea contestaţiei, decizia poate fi atacatã la Tribunalul ............, în termen de 30 de zile de la comunicarea soluţiei contestaţiei, potrivit prevederilor <>Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004 .
Director executiv,
.....................
ANEXA 4
la normele metodologice
Denumirea angajatorului
..........................
(elemente de identificare)
ADEVERINŢĂ
nr. ...../........
Se adevereşte prin prezenta cã doamna/domnul .............................., CNP ..............., domiciliatã/domiciliat în localitatea ...................., str. ............... nr. ..., bl. ......, sc. ......, et. ......, ap. ......, sector/judeţ ............, angajatã/angajat în unitatea noastrã de la data de .................:
- în perioada de la .................. pânã la .................. a beneficiat de indemnizaţie de maternitate/indemnizaţie pentru creşterea copilului;
- la data de ...................... se împlinesc cele 42 de zile din concediul de lãuzie;*)
- a depus cerere, înregistratã cu nr. ............/..........., pentru acordarea ..................., începând cu data de .........................;**)
- a realizat venituri profesionale supuse impozitului pe venit sau stagiu de cotizare în sistemul public de pensii, dupã cum urmeazã:
-- de la (lunã/zi) .................. pânã la (lunã/zi) a avut calitatea de ............... (de exemplu, salariat cu contract individual de muncã cu normã întreagã);
-- de la (lunã/zi) .................. pânã la (lunã/zi) a avut calitatea de ............... (de exemplu, şomer);
-- de la (lunã/zi) .................. pânã la (lunã/zi) a avut calitatea de ............... (de exemplu, salariat cu contract de muncã pe duratã determinatã, cu 1/2 normã);
-- de la (lunã/zi) .................. pânã la (lunã/zi) a avut calitatea de ............... etc.
Ultima zi/lunã de platã a indemnizaţiei de maternitate/pentru creşterea copilului a fost ................... .
Indemnizaţie restantã pentru creşterea copilului, aferentã perioadei: de la (lunã/zi) .................... pânã la (lunã/zi) ........................ .
Subsemnatul ............................, având funcţia de ................., declar cã datele cuprinse în prezenta adeverinţã sunt reale.
................................................
(Semnãtura şi ştampila reprezentantului legal)
_____________
*) Se completeazã pentru situaţiile în care persoanele se aflã în concediu de maternitate şi nu s-a deschis încã dreptul la indemnizaţia pentru creşterea copilului.
**) Se completeazã pentru situaţiile în care cererile nu au putut fi soluţionate pânã la data de 31 decembrie 2005.