Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME METODOLOGICE din 23 mai 2002  privind executarea lucrarilor de cadastru de specialitate al cailor ferate    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

NORME METODOLOGICE din 23 mai 2002 privind executarea lucrarilor de cadastru de specialitate al cailor ferate

EMITENT: MINISTERUL LUCRARILOR PUBLICE, TRANSPORTURILOR SI LOCUINTEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 912 din 14 decembrie 2002


CAP. 1
Dispoziţii generale

ART. 1
Cadastrul de specialitate al cãilor ferate este un subsistem de evidenta şi inventariere sistematica a tuturor corpurilor de proprietate din patrimoniul cãilor ferate, sub aspect tehnic, economic şi juridic, corelat cu celelalte lucrãri necesare în vederea înscrierii în documentele tehnice ale cadastrului general şi în documentaţiile de publicitate imobiliarã.
ART. 2
Prezentele norme metodologice se aplica tuturor unitãţilor feroviare, deţinãtorilor de infrastructura feroviara, precum şi celor care întocmesc documentaţii cadastrale cu specific feroviar.
ART. 3
(1) Executantii lucrãrilor de cadastru al cãilor ferate trebuie sa fie persoane fizice sau juridice autorizate de Oficiul Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie, denumit în continuare ONCGC. Accesul pentru mãsurãtori se face pe baza unei aprobãri emise de Compania Nationala de Cai Ferate "C.F.R." S.A.
(2) Achiziţia de servicii sau, dupã caz, de lucrãri pentru întocmirea documentaţiilor de cadastru de specialitate al cãilor ferate se face în conformitate cu prevederile legale aplicabile în domeniu.
ART. 4
Prin executarea lucrãrilor de cadastru de specialitate al cãilor ferate se realizeazã urmãtoarele obiective:
a) determinarea suprafeţelor de teren, cu sau fãrã construcţii, deţinute de unitãţile aflate în subordinea Ministerului lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei, denumit în continuare MLPTL, sau, dupã caz, de compania nationala, societãţile naţionale şi societãţile comerciale de sub autoritatea MLPTL;
b) administrarea şi gestionarea corecta a patrimoniului unitãţilor feroviare şi apãrarea drepturilor lor prin înscrierea în registrele cadastrale şi în cãrţile funciare;
c) asigurarea unei baze juste pentru stabilirea taxelor şi/sau impozitelor datorate statului pentru bunurile imobiliare aflate în proprietatea unitãţilor feroviare, conform legislaţiei în domeniul respectiv;
d) stabilirea zonelor juridice feroviare, a zonelor de siguranta şi de protecţie ale infrastructurii feroviare.
ART. 5
Cadastrul cãilor ferate asigura evidenta corpurilor de proprietate aparţinând domeniului public şi privat al statului şi al urmãtoarelor unitãţi feroviare:
a) Compania Nationala de Cai Ferate "C.F.R." - S.A., denumita în continuare C.F.R.;
b) Societatea Nationala de Transport Feroviar de Cãlãtori "C.F.R. Cãlãtori" - S.A., denumita în continuare C.F.R. Cãlãtori;
c) Societatea Nationala de Transport Feroviar de Marfa "C.F.R. Marfa" - S.A., denumita în continuare C.F.R. Marfa;
d) Societatea de Administrare Active Feroviare "S.A.A.F." S.A., denumita în continuare SAAF;
e) alte societãţi comerciale cu specific feroviar.

CAP. 2
Organizarea lucrãrilor de cadastru de specialitate al cãilor ferate

ART. 6
(1) MLPTL coordoneazã din punct de vedere tehnic, economic şi juridic lucrãrile de cadastru de specialitate al cãilor ferate.
(2) Avizarea programelor anuale de cadastru de specialitate al cãilor ferate se realizeazã de cãtre Direcţia generalã cadastru imobiliar şi gestiunea localitãţilor din cadrul MLPTL pe baza notei de fundamentare semnate de conducerile unitãţilor feroviare prezentate la art. 5.
(3) Evidenta, programele executive, caietele de sarcini şi îndrumarea metodologicã a execuţiei lucrãrilor de cadastru al cãilor ferate se realizeazã de fiecare unitate feroviara şi se centralizeazã pentru toate unitãţile feroviare de cãtre Serviciul cadastru şi concesiuni din structura C.F.R.
(4) Serviciul cadastru şi concesiuni din structura C.F.R. asigura clarificarea regimului juridic al imobilelor din domeniul public şi privat al statului pentru reţeaua cãilor ferate la nivelul întregii tarii.
(5) Serviciul cadastru şi concesiuni din structura C.F.R. împreunã cu serviciile comunitare de cadastru şi agricultura din subordinea consiliilor locale ale comunelor, oraşelor şi municipiilor asigura convocarea comisiilor de delimitare cadastrala pentru bunurile imobile.
ART. 7
Evidenta cadastrala feroviara se întocmeşte pe unitãţi administrativ-teritoriale, pentru 3 entitãţi feroviare: statie de cale feratã, interstatie feroviara, corp de proprietate izolat.
ART. 8
(1) C.F.R. va inventaria toate lucrãrile de cadastru, geodezie, topografie şi cartografie executate pana în prezent de agenţi economici sau de persoane fizice autorizate, referitoare la imobilele aflate în administrarea ori în proprietatea unitãţilor feroviare.
(2) Inventarul va cuprinde documentaţia tehnica existenta la regionalele C.F.R. în dosarele cazier cadastrale, respectiv planurile de situaţie la diferite scãri şi în diverse etape de dezvoltare a imobilului, planurile ce au stat la baza proiectãrii obiectivului sau pe baza cãrora s-au obţinut diverse avize de la organele de specialitate ale administraţiei publice centrale sau locale.
ART. 9
Trimestrial C.F.R., prin Serviciul de cadastru şi concesiuni, va transmite Direcţiei generale cadastru imobiliar şi gestiunea localitãţilor din cadrul MLPTL stadiul lucrãrilor de cadastru al cãilor ferate din punct de vedere fizic şi valoric.
ART. 10
(1) În conformitate cu obligativitatea privind integrarea cadastrelor de specialitate în cadastrul general, toate procedurile cadastrului cãilor ferate trebuie sa respecte prevederile <>Legii cadastrului şi a publicitãţii imobiliare nr. 7/1996 , cu modificãrile ulterioare, normele tehnice şi regulamentele elaborate de ONCGC.
(2) Pentru atestarea datelor gestionate intern, a vecinatatilor şi limitelor cadastrale dintre unitãţile feroviare, a documentelor de recepţie interna a lucrãrilor de cadastru, a vizelor spre neschimbare şi a conformitatii cu originalul, C.F.R. este autorizata sa utilizeze ştampila triunghiulara codificata, al carei model este prevãzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice.
(3) Codul numeric din câmpul ştampilei este atribuit personal specialiştilor autorizaţi din structura serviciilor sau, dupã caz, a birourilor din cadrul C.F.R.

CAP. 3
Etapele realizãrii cadastrului de specialitate al cãilor ferate

ART. 11
(1) Reţeaua geodezica de sprijin, de indesire şi ridicare se realizeazã astfel încât sa se asigure densitatea de puncte necesarã pentru executarea lucrãrilor de cadastru. Mãsurãtorile de teren se sprijinã pe puncte din reţeaua geodezica de stat şi în funcţie de necesitaţi se va proceda la indesirea ei.
(2) În configuraţia reţelei geodezice de indesire şi ridicare vor fi incluse cel puţin 4 puncte geodezice din reţeaua geodezica de sprijin, care sa încadreze toate punctele poligonului nou-creat.
(3) Punctele reţelelor de sprijin şi de ridicare vor satisface condiţiile de precizie impuse prin Normele tehnice pentru introducerea cadastrului general, emise de ONCGC, şi vor fi determinate în sistem de proiectie stereografica 1970 şi fata de planul de referinta Marea Neagra 1975.
(4) Materializarea punctelor reţelei geodezice de sprijin şi de ridicare se va face prin borne din beton armat, în conformitate cu tipurile standard prevãzute în <>Ordinul ministrului administraţiei publice nr. 534/2001 privind aprobarea Normelor tehnice pentru introducerea cadastrului general, sau alte tipuri de borne omologate de ONCGC, dupã caz.
(5) Se vor planta minimum 3 borne, la distanţe de circa 250-500 m una de alta, pentru fiecare statie de cale feratã sau pentru fiecare bun corp de proprietate izolat. Bornele vor fi amplasate, de regula, în zona de siguranta, asigurându-se condiţiile de stabilitate, accesibilitate şi vizibilitate. În interstatiile de cale feratã numãrul de borne şi amplasamentul lor vor fi stabilite în funcţie de condiţiile de vizibilitate şi de necesitaţi.
ART. 12
Documentaţia tehnica întocmitã dupã executarea reţelelor geodezice de sprijin, indesire şi ridicare, supusã operaţiunilor de recepţie, va cuprinde:
a) memoriul tehnic cuprinzând descrierea generalã a lucrãrii, metode de lucru, instrumente de utilizare, prelucrarea datelor (software folosit, metoda de compensare a reţelei, abaterile standard, elipsa erorilor pentru fiecare punct geodezic nou-determinat), preciziile obţinute şi altele asemenea;
b) schema dispunerii punctelor vechi şi noi, cu marcarea vizibilitatii (schita vizelor);
c) schema mãsurãtorilor efectuate (schita vizelor);
d) fisiere ASCII, pe suport magnetic, cu datele rezultate din mãsurãtorile de teren (denumirea/numãrul punctului de statie, denumirea/numerele punctelor vizate, direcţii mãsurate, distanţe mãsurate);
e) descrierile topografice (conform anexei nr. 8 la Normele tehnice pentru introducerea cadastrului general) şi schiţele de reperaj pentru punctele vechi şi noi;
f) inventar de coordonate, inclusiv pe suport magnetic (fisier ASCII conform modelului prezentat în anexa nr. 15 la Normele tehnice pentru introducerea cadastrului general);
g) tabel din care sa reiasã diferenţele dintre coordonatele vechi (puncte de ordinul I, II, III, IV) şi coordonatele noi ale aceloraşi puncte, rezultate în urma compensãrii reţelei;
h) schita reţelei geodezice la o scara convenabil aleasã, de regula 1:5.000, 1:10.000 sau 1:25.000, cu marcarea dispunerii punctelor vechi şi noi şi a vizibilitatilor dintre puncte;
i) inventarul de coordonate al tuturor punctelor reţelei şi descrierile lor topografice;
j) dosarul de verificare, întocmit de o persoana fizica sau juridicã autorizata cu categoria D de cãtre ONCGC.
ART. 13
(1) Delimitarea amplasamentului se stabileşte de cãtre o comisie de delimitare numita prin decizie a directorului general al C.F.R., din care trebuie sa facã parte câte un reprezentant de specialitate din partea beneficiarului şi a executantului, precum şi un invitat din partea consiliului local al unitãţii administrativ-teritoriale în a carei raza se afla amplasamentul feroviar, alţi membri prevãzuţi în conformitate cu normativele emise de ONCGC.
(2) Reprezentanţii unitãţii feroviare şi ai executantului încheie un proces-verbal de predare-primire a amplasamentului (procesverbal de recunoaştere a amplasamentului), în care sunt descrise amplasamentul entitatii feroviare şi limitele fata de vecini. Pe descrierea amplasamentului şi schita aferentã beneficiarul va trece limita zonei de siguranta şi a zonei de protecţie a infrastructurii feroviare publice.
(3) Pentru descrierea amplasamentului şi identificarea vecinilor, pentru fiecare vecin se va stabili denumirea persoanei fizice sau juridice vecine şi schita de vecinãtate în care vor fi trecute toate punctele de frangere ale limitei de proprietate.
(4) În cazul în care nu exista împrejmuire stabilã, limita se va borna în punctele de frangere ale hotarului. În situaţii speciale, când limita de vecinãtate dintre unitãţile feroviare situate în perimetrul entitatilor feroviare (statie de cale feratã, interstatie de cale feratã) nu poate fi marcata fizic (pe platforma caii, peroane circulate, triaje, piata garii şi altele asemenea), se pot introduce puncte nematerializate a cãror determinare se va face din minimum 3 puncte fixe.
(5) Pentru fiecare punct de frangere de pe hotarul perimetrului feroviar, recunoscut prin acte juridice sau procese-verbale de vecinãtate, precum şi pentru punctele bornate sau nematerializate, se vor determina coordonatele în sistem de proiectie stereografica 1970 şi se vor întocmi descrieri topografice.
(6) Bornarea punctelor de frangere a limitei de vecinãtate este în obligaţia executantului lucrãrii. Bornele situate pe limita zonei juridice feroviare vor fi inscriptionate "C.F.R." conform descrierii tehnice prezentate în anexa nr. 2 la prezentele norme metodologice.
ART. 14
Dosarul de delimitare cadastrala va cuprinde în principal urmãtoarele documente:
a) memoriu tehnic;
b) date rezultate din mãsurãtorile de teren şi prelucrarile acestora, pe suport magnetic - fisier ASCII (denumirea/numãrul punctului de statie, denumirea/numerele punctelor vizate, distanţe mãsurate, calcule, tolerante, erori);
c) schema mãsurãtorilor efectuate (schita vizelor);
d) pentru fiecare entitate feroviara oficiul judeţean de cadastru, geodezie şi cartografie înregistreazã numãrul cadastral şi suprafata;
e) actul de constituire a comisiei de delimitare;
f) schita generalã a limitei amplasamentului, la o scara convenabila (1:5.000, 1:10.000), cu numerotarea punctelor. La solicitarea beneficiarului se pot prezenta şi detalii la scãri mai mari;
g) schite de reperaj şi descrierile topografice ale punctelor materializate pe limitele amplasamentului;
h) inventar de coordonate pentru toate punctele de pe limita amplasamentului (materializate şi nematerializate);
i) suprafata calculatã din coordonatele punctelor de pe limita amplasamentului;
j) procesul-verbal de delimitare cadastrala şi recunoaştere a vecinatatilor, conform modelului prevãzut în anexa nr. 3 la prezentele norme metodologice.
ART. 15
Realizarea şi redactarea planului cadastral în format analogic şi digital trebuie sa respecte urmãtoarele prevederi standard:
a) redactarea planului cadastral de ansamblu, de regula la scara 1:2.000, 1:5.000 sau 1:10.000, se realizeazã pe fiecare teritoriu administrativ şi conţine intreaga suprafata a corpurilor de proprietate feroviare;
b) planul cadastral de baza se întocmeşte la scara 1:1.000 pentru staţii şi interstatii de cale feratã şi la scara 1:500 pentru bunuri imobile feroviare izolate;
c) redactarea planşelor (în format analogic nedeformabil) pentru planul cadastral de ansamblu şi planul cadastral de baza se face la alegerea beneficiarului în format standard A4, A3, A2, A1 sau A0, în funcţie de reprezentarea la scara a suprafeţei utile;
d) planurile topografice digitale şi planul cadastral digital sunt structurate pe straturi şi vor conţine toate informaţiile prevãzute în anexa nr. 4 la prezentele norme metodologice;
e) reprezentarea detaliilor de conţinut se va face, în funcţie de scara, respectând "Atlasul de semne convenţionale pentru planurile topografice la scarile 1:5.000, 1:2.000, 1:1.000 şi 1:500", editia 1978, pana la elaborarea, aprobarea şi publicarea unui nou atlas de semne convenţionale.
ART. 16
(1) Principalele elemente care trebuie sa fie incluse în planul cadastral feroviar sunt:
a) limitele zonei de siguranta a infrastructurii feroviare;
b) limitele zonei de protecţie aferente infrastructurii feroviare;
c) parcelele aferente unitãţilor feroviare;
d) axul caii ferate şi caracteristicile geometrice ale acesteia, în plan orizontal şi în plan vertical al traseului caii ferate;
e) bornele kilometrice şi hectometrice.
(2) Lungimea realã a caii ferate se mãsoarã pe axul caii. Prin mãsurãtori se vor determina aliniamentele definite de varfurile unghiurilor curbelor caii ferate. Se vor calcula unghiurile dintre aliniamente, exprimate în grade centezimale şi mãsurate în sens topografic în sensul crescator al kilometrajului. Simbolurile punctelor caracteristice şi toleranţele admise la mãsurarea distantelor şi a unghiurilor liniilor ferate vor fi cele prevãzute în STAS 9842/2-75.
(3) Aliniamentele se racordeaza prin curbe care trebuie reprezentate prin elemente caracteristice: AR, RC, CR, RA sau TI, B, TE, raza cercului de racordare, tangenta de intrare/ieşire, bisectoarea, lungimea racordarii, joanta de intrare/ieşire, valoarea tangentei şi altele asemenea.
(4) În cazul tunelurilor de cale feratã, ca puncte caracteristice ale axului caii ferate se vor evidenţia pe planul cadastral gabaritele interioare şi poziţiile kilometrice ale portalelor de intrare-ieşire.
(5) Pentru celelalte construcţii feroviare, inclusiv pentru cele care subtraverseaza sau supratraverseaza cãile ferate (accese în staţii, pasarele şi altele asemenea), se vor face mãsurãtori de precizie care sa permitã calcularea suprafeţelor şi a gabaritelor prin metoda analitica.
ART. 17
(1) Numerotarea cadastrala a corpurilor de proprietate feroviara se va face de cãtre oficiile judeţene de cadastru, geodozie şi cartografie, denumite în continuare OJCGC, în conformitate cu prevederile pct. 10.2.3 din Normele tehnice pentru introducerea cadastrului general.
(2) Numerotarea cadastrala a corpurilor de proprietate feroviare care prezintã detalii liniare, cum ar fi: ape curgãtoare, canale, diguri, cai ferate, drumuri clasate, se numeroteaza separat în cadrul fiecãrui intravilan, respectiv extravilan. Detaliile liniare primesc un singur numãr cadastral pe toatã lungimea lor (cu excepţia subtraversarilor) în cadrul fiecãrui intravilan şi un singur numãr cadastral în extravilan şi pe tronsoane create prin intersectia cu alte detalii liniare (separat în intravilan şi extravilan), respectându-se urmãtoarea ierarhie:
a) cãile ferate intretaiate de ape sau de limita unei entitãţi feroviare;
b) drumurile naţionale intretaiate de cai ferate şi ape;
c) drumurile judeţene intretaiate de ape, cai ferate şi drumuri naţionale;
d) drumurile comunale intretaiate de ape, cai ferate, drumuri naţionale şi drumuri judeţene;
e) drumurile de exploatare (comune) intretaiate de ape, cai ferate, drumuri naţionale, drumuri judeţene sau comunale.
(3) Executarea documentaţiilor tehnice cadastrale ale obiectivelor feroviare pentru înscrierea în evidentele cadastrale se va face cu avizul OJCGC, în conformitate cu regulamentele şi normele tehnice elaborate de ONCGC. Dupã receptionarea acestor documentaţii OJCGC va acorda numere cadastrale imobilelor feroviare respective.
(4) Pentru realizarea evidentei şi gestionarea patrimoniului propriu, în interiorul entitatii feroviare se vor atribui coduri tuturor parcelelor, astfel:
C - m - n, unde:
C = codul entitatii feroviare
I (5) = C(1), C(2), C(3), C(4), C(5),
cu semnificatiile:
C(1) = 1,....8 numãrul regionalei C.F.R.;
C(2) = 1 pentru statie;
C(2) = 0 pentru interstatie;
C(3), C(4), C(5) = numãrul statiei sau al interstatiei în cadrul unei regionale C.F.R. (de exemplu: 0, 023, 999);
m = codul partidei cadastrale
0 = infrastructura feroviara publica;
1 = Compania Nationala de Cai Ferate "C.F.R." S.A.;
2 = Societatea Nationala de Transport Feroviar de Cãlãtori "C.F.R. Cãlãtori" - S.A.;
3 = Societatea Nationala de Transport Feroviar de Marfa "C.F.R. Marfa" - S.A.;
4 = Societatea de Administrare Active Feroviare "S.A.A.F." - S.A.;
5 = Societatea de Servicii de Management Feroviar "S.M.F." - S.A.;
n = codul cadastral propriu-zis (numerotarea este în sensul acelor de ceasornic, de la stanga sus la dreapta jos). Exemplu: 11205-1-5.
(5) Suprafeţelor de teren ocupate de proiectiile la sol ale construcţiilor permanente din cadrul parcelelor cu categoria de folosinta curţi-construcţii apartinatoare unui corp de proprietate li se va atribui litera "C" urmatã de un indice de la 1 la n (de exemplu: C1, C2, C3, ................).
(6) În cazul existenţei unor planuri cadastrale vechi în care limitele parcelei nu au fost modificate, numerele cadastrale vechi vor fi trecute în fişa corpului de proprietate la rubrica "Menţiuni", consemnându-se istoricul numãrului cadastral.
(7) Planurile cadastrale vechi vor fi actualizate de o persoana fizica sau juridicã autorizata de ONCGC sau OJCGC. Corpurile de proprietate vor primi noi numere cadastrale atribuite de OJCGC şi, dupã caz, de Oficiul de cadastru, geodezie şi cartografie al municipiului Bucureşti, denumit în continuare OCGC al municipiului Bucureşti.
(8) Pentru corpuri de proprietate izolate aflate în patrimoniul unei entitãţi feroviare (depozite, locuinţe, cãmine, hoteluri şi altele asemenea) se vor întocmi documentaţii tehnice cadastrale pentru atribuirea numãrului cadastral provizoriu. Aceasta documentaţie se va întocmi conform instrucţiunilor privind întocmirea documentaţiei cadastrale tehnice necesare la atribuirea numãrului cadastral provizoriu.
(9) Atribuirea numãrului cadastral pentru aceste categorii de corpuri de proprietate se face de cãtre OJCGC şi, dupã caz, de OCGC al municipiului Bucureşti.
(10) Înscrierea cu caracter nedefinitiv în Cartea funciarã a unui apartament situat într-o clãdire ce formeazã obiectul unei proprietãţi individuale pe etaje sau pe apartamente se va efectua pe baza unei documentaţii tehnice cadastrale pentru atribuirea numãrului cadastral provizoriu. Aceasta documentaţie va cuprinde: cerere-tip, memoriu tehnic, plan de încadrare în zona, planul de amplasament şi delimitare a corpului de proprietate, fişa corpului de proprietate, relevee, acte de proprietate. Dupã receptionarea documentaţiei OJCGC şi, dupã caz, OCGC al municipiului Bucureşti vor atribui numãrul cadastral.
(11) Documentaţiile topografice întocmite pentru stabilirea şi evaluarea terenurilor societãţilor comerciale cu capital de stat, în conformitate cu <>Hotãrârea Guvernului nr. 834/1991 , cu modificãrile ulterioare, vor fi acceptate, dupã caz, pentru înscrierea cu caracter nedefinitiv în Cartea funciarã, dacã au fost actualizate de persoane fizice autorizate, dacã sunt adaptate la cerinţele normelor tehnice şi verificate conform prevederilor legale şi recepţionate de OJCGC şi, dupã caz, de OCGC al municipiului Bucureşti.
(12) Numerele cadastrale provizorii pentru entitãţi feroviare, statie, interstatie sau bun izolat, vor fi atribuite de OJCGC sau, dupã caz, de OCGC al municipiului Bucureşti.
(13) În cazul în care o societate comercialã doreşte sa instituie o ipoteca asupra unui corp de clãdire aflat în patrimoniul acesteia se va întocmi documentaţia necesarã dezmembrarii acestuia.
ART. 18
(1) Categoriile de folosinta se vor specifica pe planul digital în conformitate cu Normele tehnice pentru introducerea cadastrului general, aprobate prin <>Ordinul ministrului administraţiei publice nr. 534/2001 (pct. 8.1, 8.2.9 şi 8.2.10).
(2) Subcategoriile de folosinta specifice caii ferate care vor fi cuprinse în planul digital sunt:
a) Lucrãri de arta, geotehnice sau consolidare ...... cod CFa
Cuprind terenul suport pentru poduri, viaducte, ziduri de sprijin, tuneluri, amenajãri geotehnice de stabilizare, taluzuri consolidate şi altele asemenea.
b) Depouri şi remize .......... cod CFd
c) Linii şi instalaţii ........ cod CFl
Cuprind terenurile suport, inclusiv terasamente şi taluzuri, santuri de scurgere şi podeţe mici aferente liniilor, schimbatorilor de cale, peroanelor, acceselor şi tuturor instalaţiilor feroviare de siguranta a circulaţiei, de iluminat şi altele asemenea.
d) Platforme tehnologice........... cod CFp
Cuprind arealul tuturor unitãţilor logistice de întreţinere, reparatie, producţie şi exploatare feroviara.
e) Triaje ......... cod CFt
f) Reviziile de vagoane .......... cod CFv
Cuprind arealele reviziilor de vagoane, spãlãtorii de vagoane.
(3) Dacã suprafata aferentã unei subcategorii feroviare de folosinta este mai mica de 20 mp şi este adiacenta subparcelei "linii şi instalaţii", ea se va carta la aceasta.
Exemplu: podeţe tubulare sau dalate cu deschidere sub 3 m, pasarele mici, subtraversari de cabluri, conducte.
ART. 19
(1) Sistemul informaţional geografic (SIG) al C.F.R. va asigura compatibilitatea modulului de cadastru al cãilor ferate al Sistemului informatic feroviar IRIS (Integration Railway Information System - Sistem informaţional de integrare a caii ferate) cu bazele de date cadastrale ale ONCGC (BDG, BDT şi identificatori cadastrali).
(2) Reglementãrile tehnice privind structura fisierelor vor fi elaborate de C.F.R. şi avizate de MLPTL prin Direcţia generalã cadastru imobiliar şi gestiunea localitãţilor.
ART. 20
(1) Controlul, verificarea, avizarea şi recepţia lucrãrilor de cadastru de specialitate al cãilor ferate se face în conformitate cu Normele tehnice pentru introducerea cadastrului general, aprobate prin <>Ordinul ministrului administraţiei publice nr. 534/2001 , Regulamentul pentru verificarea lucrãrilor de specialitate în domeniile cadastrului, geodeziei şi cartografiei, realizate de persoane fizice şi juridice autorizate, aprobat prin <>Ordinul ministrului administraţiei publice nr. 535/2001 , Regulamentul privind recepţia lucrãrilor de geodezie, cartografie, cadastru, fotogrammetrie şi teledetectie, aprobat prin <>Ordinul ministrului administraţiei publice nr. 536/2001 , şi cu Regulamentul de avizare a lucrãrilor de cadastru, geodezie, cartografie fotogrammetrie şi teledetectie, aprobat prin <>Ordinul ministrului administraţiei publice nr. 539/2001 .
(2) Documentul unic de avizare/recepţie interna pentru orice tip de lucrare de cadastru de specialitate al cãilor ferate se întocmeşte conform anexelor nr. 6 şi 7 la prezentele norme metodologice.
(3) Actualizarea şi întreţinerea lucrãrilor de cadastru de specialitate al cãilor ferate se vor face cu o periodicitate de cel mult 6 ani sau ori de câte ori este nevoie.
(4) Recepţia şi avizarea interna a lucrãrilor de cadastru de specialitate al cãilor ferate se vor face de cãtre o comisie numita prin decizie a C.F.R. Comisia va verifica pe teren corespondenta elementelor din teren cu cele din plan.
(5) Dupã verificarea şi recepţia interna se va efectua recepţia finala şi se va întocmi procesul-verbal de recepţie finala. Recepţia interna a lucrãrilor de cadastru de specialitate al cãilor ferate se realizeazã numai în condiţiile prezentãrii documentaţiei executate de cãtre un verificator autorizat şi a documentului de recepţie emis de OJCGC sau ONCGC.
ART. 21
Înscrierea imobilelor în documentele de publicitate imobiliarã:
- Pana la introducerea cadastrului general la nivelul unitãţilor administrativ-teritoriale din intreaga ţara, înscrierea imobilelor în cãrţile funciare se face cu caracter nedefinitiv, conform prevederilor <>art. 61 din Legea nr. 7/1996 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale instrucţiunilor privind întocmirea documentaţiei cadastrale tehnice necesare la atribuirea numãrului cadastral provizoriu.
ART. 22
(1) Documentele se întocmesc şi se predau la beneficiar şi la OJCGC.
(2) Documentaţia cadastrala obţinutã în urma terminãrii lucrãrilor de cadastru al reţelei naţionale de cai ferate cuprinde urmãtoarele:
a) avizul de începere a lucrãrilor, eliberat de ONCGC sau de OJCGC, dupã caz;
b) tema lucrãrii;
c) memoriul tehnic;
d) procesul-verbal de predare a tuturor obiectivelor, însoţit de schiţele aferente, semnate de reprezentanţii beneficiarului şi ai executantului;
e) inventarul de coordonate ale punctelor radiate;
f) inventarul de coordonate şi schiţele reţelei de sprijin şi de ridicare;
g) descrierile topografice ale punctelor reţelei de sprijin şi de ridicare;
h) calculul şi compensarea coordonatelor punctelor din reţeaua de sprijin şi de ridicare;
i) fişa corpului de proprietate;
j) registrul cadastral al parcelelor feroviare pe unitatea administrativ-teritorialã;
k) registrul cadastral al proprietarilor pe unitatea administrativ-teritorialã, conform anexei nr. 4 la Normele tehnice pentru introducerea cadastrului general, aprobate prin <>Ordinul ministrului administraţiei publice nr. 534/2001 ;
l) fişa centralizatoare va avea consemnatã suprafata totalã pe categorii de folosinta şi grupe de proprietari pentru toate liniile de cale feratã (secţiile), conform anexei nr. 6 la Normele tehnice pentru introducerea cadastrului general, aprobate prin <>Ordinul ministrului administraţiei publice nr. 534/2001 ;
m) planul cadastral digital;
n) dosarul de delimitare;
o) dosarul de verificare tehnica a lucrãrii;
p) procesul-verbal de recepţie finala.

CAP. 4
Dispoziţii finale

ART. 23
(1) Cadrul legal pentru organizarea şi realizarea cadastrului cãilor ferate este prezentat în anexa nr. 8 la prezentele norme metodologice.
(2) Definiţiile elementelor specifice cadastrului cãilor ferate sunt prezentate în anexa nr. 9 la prezentele norme metodologice.
(3) Birourile de cadastru din cadrul regionalelor C.F.R. vor întocmi registrul cadastral al parcelelor, conform modelului prezentat în anexa nr. 10 la prezentele norme metodologice.
(4) Serviciul cadastru şi concesiuni din cadrul C.F.R. va întocmi situaţia lucrãrilor de cadastru al cãilor ferate conform anexei nr. 11 la prezentele norme metodologice.
(5) OJCGC şi consiliile locale vor supraveghea ca în aplicarea <>Legii fondului funciar nr. 18/1991 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, <>Legii nr. 1/2000 , <>Legii nr. 10/2001 şi a <>Hotãrârii Guvernului nr. 834/1991 sa fie respectate limitele zonei de siguranta a infrastructurii feroviare publice, proprietate publica de interes naţional, cuprinzând fasiile de teren de 20 m, amplasate de o parte şi de alta a axei liniilor ferate, conform art. 25 alin. (2), coroborat cu art. 8 alin. (2) şi <>art. 10 alin. (1) lit. a) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 12/1998 , aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 89/1999 .
ART. 24
(1) Infrastructura feroviara publica, proprietate publica a statului, concesionata C.F.R., se va inregistra în Cartea funciarã conform anexei nr. 2 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 581/1998 , care cuprinde elemente concrete ale infrastructurii feroviare publice, toate construcţiile şi instalaţiile domeniului public feroviar, enumerate generic, inclusiv terenul aferent acestora.
(2) Pe schita generalã a limitei amplasamentului birourile regionale de cadastru sau, dupã caz, Serviciul cadastru şi concesiuni va consemna codul infrastructurii feroviare publice şi va atesta cu ştampila triunghiulara pentru conformitate.

ANEXA 1


────────
la normele metodologice
────────────────────────

ŞTAMPILA TRIUNGHIULARA
"CADASTRU FEROVIAR"

Se utilizeazã:
1. la parafarea documentelor de avizare;
2. la înregistrarea dosarelor cazier;
3. la parafarea proceselor-verbale de delimitare/ vecinãtate;
4. la parafarea documentelor de preluare de active imobiliare;
5. la parafarea documentelor încheiate cu Oficiul Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie, cu oficiile judeţene de cadastru, geodezie şi cartografie sau cu Direcţia generalã cadastru imobiliar şi gestiunea localitãţilor din cadrul Ministerului lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei;
6. la parafarea notelor de constatare, somatiilor şi a documentaţiei aferente acţiunilor în revendicare;
7. la parafarea notelor de expertiza cadastrala;
8. la autentificarea consemnarilor tehnice:
● CONFORM CU ORIGINALUL;
● VIZAT SPRE NESCHIMBARE;
● PLAN SCARA 1: .............................;
● NIVELUL DE ACCES SOLICITAT (CONFIDENŢIAL/ SECRET/STRICT SECRET);
● ÎNREGISTRAT
Nr. ........ Data .............

NOTA CTCE Piatra Neamt
Reprezentarea grafica a ştampilei "Cadastru Feroviar", se gãseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, Nr. 912 din 14 decembrie, pagina 8.

NOTA:
Codul numeric semnifica:
- prima cifra: 0 = centrala C.F.R.
1-8 = regionale C.F.R.: 1 = Bucureşti
2 = Craiova
3 = Timişoara
4 = Cluj
5 = Braşov
6 = Iaşi
7 = Galaţi
8 = Constanta
- urmãtoarele 3 cifre: numãrul de cod al specialistului autorizat şi înregistrat la Serviciul cadastru şi concesiuni din cadrul C.F.R.

ANEXA 2
────────
la normele metodologice
────────────────────────

NOTA: CTCE Piatra Neamt
Modul de numerotare şi plantare a bornelor ce marcheaza limita zonei juridice feroviare, se gãseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, Nr. 912 din 14 decembrie 2002, la pagina 8.

ANEXA 3
────────
la normele metodologice
────────────────────────

Regionala de cai ferate ......... Preluat OJCGC .../...
Înregistrat la Cadastrul Feroviar cu numãrul ...../......

PROCES - VERBAL
de delimitare cadastrala şi recunoaştere a vecinatatilor
pentru amplasamentul statiei/interstatiei (numãrul codului
specific) .........între kilometrul .............
şi kilometrul .......,situat pe teritoriul ...........,
judeţul ...............................................
(denumirea unitãţii administrativ-teritoriale)

Încheiat la data .............................

În conformitate cu prevederile <>art. 4 alin. (1) din Legea cadastrului şi publicitãţii imobiliare nr. 7/1996 şi ale Normelor metodologice privind executarea lucrãrilor de cadastru de specialitate al cãilor ferate, subsemnaţii:
- .................... din partea Companiei Naţionale de Cai Ferate "C.F.R." - S.A.;
- .................. , proprietarul vecin;
- .................... din partea unitãţii administrativ-teritoriale;
- .................... din partea executantului autorizat
am procedat la recunoaşterea şi stabilirea liniei de hotar a unitãţii feroviare ............, situata pe raza comunei/oraşului/municipiului ......, judeţul ............:





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Vecin: de la Adresa corpului Numãrul Categoria Semnatura
Denumire şi la km de proprietate parcelei de proprie- Obser-
adresa km vecin folosinta tarului vatii
proprietarului
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


Linia de hotar începe din punctul marcat pe schita anexatã cu nr. ......, trece prin punctele ................ şi se termina în punctul nr. ......., situat la poziţia km ............... .
Punctele de hotar, felul materializarii, principalele categorii de folosinta, direcţia, forma, traseul şi poziţia km a liniei de hotar sunt prezentate în schita anexatã pe verso, semnatã de noi, care face parte din prezentul proces-verbal.
Schita hotarului face parte integrantã din documentaţie şi însoţeşte prezentul proces-verbal.
Prezentul proces-verbal a fost încheiat în 3 exemplare, câte unul pentru fiecare semnatar.

Reprezentantul CFR, Reprezentantul unitãţii
.................. administrativ-teritoriale
numele şi prenumele) .........................
(numele şi prenumele)

Funcţia Funcţia
Semnatura Semnatura
L.S. L.S.

ANEXA 4


──────
la normele metodologice
───────────────────────

PLANUL TOPOGRAFIC DIGITAL
Principalele elemente care trebuie sa fie incluse în planul topografic sunt: limitele zonei de protecţie a infrastructurii feroviare publice; limitele zonei de siguranta a infrastructurii feroviare publice; limitele de proprietate a caii ferate; axul caii ferate şi caracteristicile geometrice ale acesteia în plan orizontal şi în plan vertical al traseului caii ferate. Lungimea realã a caii ferate se mãsoarã pe axa. Prin mãsurãtori se vor determina aliniamentele definite de varfurile unghiurilor curbelor caii ferate. Se vor calcula unghiurile dintre aliniamente, exprimate în grade centezimale şi mãsurate în sens topografic, în sensul crescator al kilometrajului. Simbolurile punctelor caracteristice şi toleranţele admise la mãsurarea distantelor şi unghiurilor liniilor ferate vor fi cele prevãzute în STAS 9842/2-75.
Aliniamentele se racordeaza prin curbe care trebuie reprezentate prin elemente caracteristice: raza cercului de racordare, tangenta de intrare, tangenta de ieşire, bisectoarea, lungimea racordarii, punctele de intrare şi de ieşire din arcele de cerc, centrele cercurilor de racordare a aliniamentelor.
În cazul tunelurilor de cale feratã, ca puncte caracteristice ale axului caii ferate se vor materializa pe planul topografic lãţimea interioarã şi lãţimea exterioarã (lãţimea interioarã plus grosimea zidului) ale tunelului.
Se vor reprezenta pe plan în mod obligatoriu punctele de schimbare a pantei longitudinale a caii ferate.
În punctele de schimbare a pantei se vor face profile transversale (scara:1/50) care sa cuprindã toate detaliile existente.
Se vor reprezenta pe plan bornele kilometrice şi hectometrice; în dreptul lor se va executa un profil transversal a cãrui lungime va fi de 20 m stanga şi 20 m dreapta fata de axul caii ferate.
Pentru celelalte construcţii feroviare, inclusiv pentru cele care subtraverseaza sau supratraverseaza axe de cale feratã (accese în staţii, prize de aer), se vor face mãsurãtori de precizie care sa permitã calcularea suprafeţelor prin metoda analitica.
Planul topografic digital va avea în cuprins:
● detalii principale; detalii care definesc poziţia în plan şi în spaţiu a elementelor infrastructurii feroviare:
- geometria liniilor de cale feratã;
- lucrãri de arta;
- instalaţii de semnalizare;
- construcţii permanente;
- limita de proprietate;
- cãminele de vizitare şi traseele reţelelor edilitare;
● detalii secundare:
- detalii care definesc poziţia elementelor de vegetaţie, hidrografie, cai de transport rutiere şi altele asemenea;
- coordonatele detaliilor planimetrice vor fi determinate cu o precizie de ± 10 cm;
- coordonatele detaliilor planimetrice secundare vor fi determinate cu o precizie de ± 20 cm;
- cotele punctelor care definesc geometria liniilor ferate vor fi determinate cu o precizie de ± 2 mm;
- cotele punctelor caracteristice reliefului vor fi determinate cu o precizie de ± 5 cm.
În conţinutul planului vor fi cuprinse toate elementele specificate în anexa nr. 1 capitolele "Conţinutul planului topografic" şi "Mãsurãtori topografice" la Criteriile aprobate de Ministerul Economiei şi Finanţelor şi Ministerul lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului sub nr. 2.665/1C/311/1992.
La solicitarea beneficiarului pot fi introduse şi elemente din cadastrul imobiliar şi cadastrul reţelelor edilitare cuprinse în metodologia aprobatã prin Ordinul ministrului lucrãrilor publice şi amenajãrii teritoriului şi al preşedintelui Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie nr. 90/N/911-CP/1997.
Planul topografic digital va fi structurat pe straturi, gestionat pe o platforma de tip sistem informatic geografic (GIS), fiind exploatat cu fisiere "dxf" compatibile cu sistemul informatic al Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie şi al Ministerului Justiţiei.
Planul topografic va avea urmãtorul conţinut:
Pichetajul se va executa pe linia curenta de circulaţie în sensul crescator al kilometrajului indicat pe bornele hectometrice CF. Egalarea hectometrului de plecare se face de la prima borna ce preceda semnalul de intrare cap X al statiei şi se finalizeazã pe ultima borna hectometrica existenta dupã semnalul de ieşire cap Y al statiei. Pentru interstatii (linii curente) egalarea hectometrului de plecare se face complementar, din prima borna existenta dupã semnalul de ieşire cap Y din statie pana la prima borna ce preceda semnalul de intrare cap X în statia urmãtoare.
Pichetajul va cuprinde:
- puncte modulo 50 m;
- puncte de schimbare de panta;
- axele de podeţe, culee, pile, clãdiri de staţii sau cantoane;
- punctele de modificare a tipului de sina sau traverse;
- capetele pasajelor la nivel, semnale şi macazuri (PG), mãrci de siguranta, capetele de santuri sau ziduri de sprijin, toate cu indicarea ordonatei stanga/dreapta şi distanta exprimatã în metri şi centimetri;
- punctele de tangenta - intrare (TI), tangenta ieşire (TE) sau aliniament racordare (AR), racordare curba (RC), mijloc - curba (MC), curba - racordare (CR), racordare - aliniament (RA) în cazul curbelor cu arce de tranzitie.
Nivelmentul longitudinal se va executa cu precizia de ordinul V, dus şi întors pe portee modulo 50 m. Legarea se va face pe mãrcile de nivelment existente în zona.
Pe liniile curente se vor mãsura nivel superior sina (NSS) şi nivel superior traversa (NST), în curbe pe sina interioarã. Se vor mãsura cote jos şi gabaritul vertical la pasaje superioare, polate, tuneluri sau la traversarea axului caii ferate cu linii de telecomunicaţii, de forta, conducte şi altele asemenea.
Prezentarea nivelmentului longitudinal se va face respectându-se STAS 4958/91 "Profile în lung de exploatare".
Pentru liniile din statie nivelmentul în lung se executa modulo 100 m, între proiectia marcilor de siguranta, la care se adauga cote NSS şi NST în dreptul tuturor semnalelor (de intrare, ieşire, pitice de manevra şi altele asemenea).
Ridicãrile de detaliu se vor executa conform normativului C 110-69, în sistem de proiectie naţional stereografic 1970, cota Marea Neagra 1975 de baza.
Conţinutul ridicarilor de detaliu se organizeazã pe straturi de plan digital, dupã cum urmeazã:
1. punctele reţelei geodezice de sprijin şi de indesire;
2. caroiajul stereografic;
3. limitele teritorial-administrative şi ale intravilanelor componente;
4. limitele zonei juridice feroviare şi indicarea vecinilor;
5. limitele unitãţilor feroviare;
6. limita prevãzutã în actele juridice;
7. drumuri, alei, strãzi;
8. axele feroviare liniare;
9. puncte geometrice (schimbatori de cale) şi mãrci de siguranta;
10. curbe şi racorduri;
11. semnale, opritoare;
12. picheti feroviari şi borne hectometrice;
13. construcţii feroviare (clãdiri, peroane, rampe, poduribascule, castele de apa, hale, plãci turnante, instalaţii fixe);
14. platforme tehnologice şi de depozitare;
15. lucrãri de arta (poduri, viaducte, podeţe, tuneluri, ziduri de sprijin şi altele asemenea);
16. traversari ale caii ferate:
- treceri la nivel;
- subtraversari;
- supratraversari;
17. lucrãri geotehnice de protecţie;
18. reţele de electrificare (stâlpi, ancore, bare);
19. reţele supraterane (electrice, de comunicaţii şi altele asemenea);
20. reţele subterane (de comunicaţii, electrice, de apa, abur, aer comprimat, canal, fire optice şi altele asemenea);
21. hidrografie (limitele albiei minore, limitele albiei majore, ax sau fir curgere);
22. puncte cotate;
23. profile (longitudinale, transversale);
24. spaţii verzi (liziere de protecţie, decorative, cu destinaţie agricolã);
25. teren degradat (supus fenomenelor de alunecare, caderi de stanci şi altele asemenea);
26. parcele fond aservit (zona de siguranta, zona de protecţie);
27. parcele în litigiu;
28. delimitarea terenurilor pe criterii de impozitare (poligoane de performanta);
29. numerotare cadastrala;
30. puncte de insertie (macro menu).
Straturile planului digital cadastral: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 12, 13, 14, 17, 19, 25, 26, 27, 28, 29.
Geometria caii, cuprinzând:
a) macazuri, exprimarea punctelor geometrice PG (în coordonate stereografice şi pichetaj) şi mãsurarea elementelor reale ale acestora (a,b,c,d,e), consemnarea tipului de macaz, numãrul macazului, tangenta (1:n), tipul sinei, coordonatele centrului marcii de siguranta;
b) liniile de cale feratã se vor determina prin puncte radiate (X, Y, Z):
- în PG;
- în proiectia marcilor de siguranta adiacente;
- în proiectia semnalelor adiacente.
Se vor consemna tipul sinelor, tipul traverselor (lemn, beton), franturile exprimate prin puncte radiate (X,Y,Z) şi distanţe între linii din 100 în 100 m (modulo 100 m), exprimate la cm;
c) curbele de cale feratã:
- pentru liniile curente se vor exprima în coordonate pichetaj şi stereografic 1970 elementele principale ale curbelor AR, RC, MC, CR, RA, raza tangenta, bisectoarea, lungimea curbei şi unghiul aliniamentelor curbei primitive U(0), R(0), T(0), B(0), C(0), precum şi elementele parabolei cubice pentru curbele de tranzitie (racordari) L, l, m, δ, x, y max., O, U, R, T, B, C;
- pentru liniile secundare U, R, T, B, C ale curbelor determinate între PG şi linia abatuta sau între eventuale frangeri de aliniament. Varfurile curbelor se vor numerota în ordinea situarii lor în sens crescator al pichetajului kilometric, începând cu cele aparţinând liniilor curente şi continuand cu cele aparţinând celorlalte linii.
Exprimarea parametrilor curbelor se va face în conformitate cu prevederile Instrucţiei de norme şi tolerante pentru construcţia şi întreţinerea caii - Linii cu ecartament normal nr. 314/1989;
d) semnalele şi alte instalaţii de cale:
- semnalele se vor exprima prin ax în coordonate pichetaj şi punct radiat (X,Y,Z);
- tip de semnal (mecanic, electric, catarg înalt, pitic de manevra, repetitor şi altele asemenea);
- numãr de faruri;
- gabarit fata de liniile adiacente;
e) stâlpii de electrificare exprimati prin:
- tip de stalp (diametru), metalic, beton, profil, cu sau fãrã ancora;
- numãr;
- capacitate portanta;
- coordonata radiatã (X,Y,Z);
- gabarit fata de liniile adiacente;
f) poduri-bascule exprimate prin:
- ax (punct radiat X,Y,Z);
- contur (ridicari detalii);
- gabarit fata de liniile de cale feratã adiacente;
- tonaj maxim admis;
g) gropi de cenusa exprimate prin:
- ax (punct radiat X, Y, Z fund);
- lungime;
h) stâlpi de iluminat forta sau portanti, pasarele situate între linii, exprimati prin:
- ax;
- tip;
- gabarit fata de liniile CF adiacente.
Caroiaj rectangular reprezentat în modul de 1 dm, indiferent de scara planului, prin linii de grosime de 0,1 mm.
Plan cadastral digital
Planul cadastral este un derivat al planului topografic şi va infatisa parcelele structurate conform pct. 6.3.4 şi 6.3.5 din Normele tehnice pentru introducerea cadastrului general şi prin reprezentarea cu semnele convenţionale specifice.
Planul cadastral conţine reprezentarea parcelelor aflate în patrimoniul unitãţilor feroviare şi a parcelelor limitrofe, cu numerotarea cadastrala sau cu numerotarea interna, pe teritoriile administrative pe care nu a fost introdus cadastrul general. Pe limitele parcelelor deţinute de unitãţile feroviare se vor marca şi se vor numerota punctele ale cãror coordonate au fost determinate. Pe plan se vor determina şi se vor inscriptiona teritoriile administrative pe care se gãsesc parcelele prezentate.





ANEXA 5
────────
la normele metodologice
────────────────────────

FIŞA CORPULUI DE PROPRIETATE
din str. ......... nr. ......

Judeţul .......................... Nomenclatura .....................
Unitatea administrativ-teritorialã Nr. sector cadastru ..............
Cod SIRUTA ....................... Nr. cadastral al corpului
de proprietate ...................
Cod intravilan/extravilan ........ Nr. carte funciarã ...............

SCHITA CORPULUI DE PROPRIETATE A. DATE REFERITOARE LA TEREN
┌─────────────────────────────┐ ┌────┬──────┬──────┬─────────┬─────┬────┬─────┐
│ │ │Nr. │Cat.de│Cod │Suprafata│Clasa│Zona│Men- │
│ │ │par-│folo- │grupa │din masu-│de │în │tiuni│
│ │ │cela│sinta │desti-│ratori │cali-│ca- │ │
│ │ │ │ │natie │ (mp) │tate │drul│ │
│ │ │ │ │ │ │ │lo- │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ca- │ │
│ │ │ │ │ │ │ │li- │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ta- │ │
│(Dacã spaţiul rezervat este │ │ │ │ │ │ │tii │ │
│insuficient, schita corpului │ ├────┼──────┼──────┼─────────┼─────┼────┼─────┤
│de proprietate va fi repre- │ │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │
│zentata pe verso, în format │ ├────┼──────┼──────┼─────────┼─────┼────┼─────┤
│A4) │ ├────┼──────┼──────┼─────────┼─────┼────┼─────┤
│ │ ├────┴──────┼──────┼─────────┼─────┼────┼─────┤
│ │ │TOTAL │ │ │ │ │ │
│ │ └───────────┴──────┴─────────┴─────┴────┴─────┘
│ │
│ │ B.DATE REFERITOARE LA CONSTRUCŢII
│ │ ┌────────┬──────────┬────────┬──────┬─────────┐
│ │ │ Nr. │ │Supra- │Cod │ │
│ │ │ corp │ Denumire │fata │grupa │ Menţiuni│
│ │ │Clãdire/│ │constru-│desti-│ │
│ │ │constrc-│ │ita la │natie │ │
│ │ │tie │ │sol (mp)│ │ │
│ │ ├────────┼──────────┼────────┼──────┼─────────┤
│ │ │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │
│ │ ├────────┼──────────┼────────┼──────┼─────────┤
│ │ ├────────┼──────────┼────────┼──────┼─────────┤
│ │ ├────────┼──────────┼────────┼──────┼─────────┤
│ │ │TOTAL │ │ │ │ │
└─────────────────────────────┘ └────────┴──────────┴────────┴──────┴─────────┘

C. DATE REFERITOARE LA PROPRIETAR
┌─┬──────────┬──────────┬────────┬────────┬─────┬─────────┬─────────────────┬──┐
│N│Nume/ │Domiciliu/│Cod │Tipul │Cod │Suprafata│Modul de deţinere│M │
│r│Denumire │Sediu │numeric │actului │grupa│din act │Teren/construc- │e │
│ │proprietar│Proprietar│Personal│de pro- │pro- │(ha sau │tie │n │
│c│ │ │Cod │prietate│prie-│mp) │ │t │
│r│ │ │SIRUES │nr. şi │tate ├─┬───────┼────────┬────────┤i │
│t│ │ │ │data │ │T│Constru│Exclusiv│Indivi- │u │
│ │ │ │ │inregis-│ │e│ctie │ │ziune │n │
│ │ │ │ │trarii/ │ │r│ │ │ │i │
│ │ │ │ │elibe- │ │e│ │ │ │ │
│ │ │ │ │rarii │ │n│ │ │ │ │
├─┼──────────┼──────────┼────────┼────────┼─────┼─┼───────┼────────┼────────┼──┤
│1│ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │7│ 8 │ 9 │ 10 │11│
├─┼──────────┼──────────┼────────┼────────┼─────┼─┼───────┼────────┼────────┼──┤
├─┼──────────┼──────────┼────────┼────────┼─────┼─┼───────┼────────┼────────┼──┤
├─┼──────────┼──────────┼────────┼────────┼─────┼─┼───────┼────────┼────────┼──┤
├─┼──────────┼──────────┼────────┼────────┼─────┼─┼───────┼────────┼────────┼──┤
└─┴──────────┴──────────┴────────┴────────┴─────┴─┴───────┴────────┴────────┴──┘

Întocmit: ............ Data ............ Verificat ................





ANEXA 6
───────
la normele metodologice
────────────────────────

Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei
DIRECŢIA GENERALĂ CADASTRU IMOBILIAR ŞI GESTIUNEA LOCALITĂŢILOR
COMPANIA NATIONALA DE CAI FERATE CFR-SA
CADASTRUL DE SPECIALITATE AL CĂILOR FERATE
╔════════════════════╗ ╔════════════════════════════╗╔═════════════════════════╗
║ DOCUMENT DE ║ ║Şef serviciu, cod ║║Receptionat. ║
║AVIZARE/RECEPŢIE ║ ║ .......║║ ║
║Lucrãri de cadastru ║ ║Nr. ........ ║║Nr. ........ ║
║tehnico-juridic al ║ ║Data ....... ║║Data ....... ║
║cãilor ferate ║ ║ ║║ ║
║ ║ ║ ║║ ║
║Nr. ............... ║ ║ Semnatura şi parafa ║║ Semnatura şi parafa ║
║ ║ ║ ║║ ║
╚════════════════════╝ ╚════════════════════════════╝╚═════════════════════════╝

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│1. Nivel de avizare/recepţie 2. Denumirea organului de │
│ ┌─────┐ ┌───┐ avizare sau recepţie │
│ a. MLPTL └─────┘ d. Verificator└───┘ ┌─────────────────────────┐│
│ ┌─────┐ ┌───┐ │ ││
│ b. Central CFR └─────┘ e. ONCGC └───┘ └─────────────────────────┘│
│ ┌─────┐ ┌───┐ │
│ c. Regionala CFR └─────┘ f. OJCGC └───┘ │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│1. Titlul lucrãrii: │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│4. Beneficiar Adresa │
│Denumirea CN CF CFR SA Bd.Dinici Golescu 38,Sc.1 │
│Unitatea Serviciul Cadastru-Concesiuni Bucureşti │
│Cont Nr. 251101186704013332004 Banca BANC POST Bucureşti │
│Telefon/Fax 01 2126208/01 3123059 Sucursala Piata CFR │
│ Relaţii │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│5. Executant │
│Unitatea │
│Adresa │
│Telefon/Fax │
│Cont Nr. │
│Relaţii │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│6. Cod Program Cadastru ┌──────────────────┐ Faza ┌────────────────────────┐ │
│ └──────────────────┘ └────────────────────────┘ │
│ │
│ Nr. Contract ┌────────────────────────┐ Valoare Faza ┌──────────────────┐│
│ └────────────────────────┘ └──────────────────┘│
│ │
│ Valoare contract ┌──────────────────────┐ Alte modalitãţi ┌───────────────┐│
│ └──────────────────────┘ └───────────────┘│
│ │
│ Mod de plata, factura ┌─────────────────┐ Observaţii ┌───────────────┐│
│ └─────────────────┘ └───────────────┘│
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│7. Conţinutul avizãrii: │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Respectarea calitativã a temei │
│ │
│ │
│ │
│ Respectarea cantitativã a temei │
│ │
│ │
│ Recomandãri │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘





ANEXA 7
───────
la normele metodologice
───────────────────────

╔═════════════════════════════════════════════════════════════════════════════╗
║ ╔══════════════════════════════════════════════════════════════════════════╗║
║ ║ DOCUMENT de ÎNREGISTRARE ║║
║ ╚══════════════════════════════════════════════════════════════════════════╝║
║ Înregistrat CFR-SA/ONCGC/OJCGC/Carte Funciarã/Arhiva ║
║ ..................................................... ║
║ ║
║ ║
║ ║
╠═════════════════════════════════════════════════════════════════════════════╣
│ 8. Arhivarea (stocarea) documentaţiei recepţionate │
│┌───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│
││Nr. ............. Data ............. Unitatea ...................... ││
│└───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘│
│┌───────────┬─────┬────────┬────────────────┬────────────────┬──────────────┐│
││Cod partida│Nr. │Entitate│ Plan │Baza Date, dosar│ Mod de ││
││cadastrala │carte│ │ Fisier │tehnic, sau │ arhivare ││
││ │fun- │ ├─────────┬──────┤nume fisier │ ││
││ │ciara│ │Scara sau│DXF şi│ │ ││
││ │ │ │volum │MBytes│ │ ││
│├───────────┼─────┼────────┼─────────┼──────┼────────────────┼──────────────┤│
││ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 ││
│├───────────┼─────┼────────┼─────────┼──────┼────────────────┼──────────────┤│
│├───────────┼─────┼────────┼─────────┼──────┼────────────────┼──────────────┤│
│├───────────┼─────┼────────┼─────────┼──────┼────────────────┼──────────────┤│
│├───────────┼─────┼────────┼─────────┼──────┼────────────────┼──────────────┤│
│├───────────┼─────┼────────┼─────────┼──────┼────────────────┼──────────────┤│
│├───────────┼─────┼────────┼─────────┼──────┼────────────────┼──────────────┤│
│├───────────┼─────┼────────┼─────────┼──────┼────────────────┼──────────────┤│
│├───────────┼─────┼────────┼─────────┼──────┼────────────────┼──────────────┤│
│├───────────┼─────┼────────┼─────────┼──────┼────────────────┼──────────────┤│
│└───────────┴─────┴────────┴─────────┴──────┴────────────────┴──────────────┘│
│ │
│ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 9. Comisia de AVIZARE * RECEPŢIE * VERIFICARE * ARHIVARE │
│┌─────────┬───────┬────────────────┬────────┬───────────────────────────────┐│
││Numele şi│Funcţia│ Observaţii │ Data │ Semnatura ││
││Prenumele│ │ │ │ ││
│├─────────┼───────┼────────────────┼────────┼───────────────────────────────┤│
││ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 ││
│├─────────┼───────┼────────────────┼────────┼───────────────────────────────┤│
│├─────────┼───────┼────────────────┼────────┼───────────────────────────────┤│
│├─────────┼───────┼────────────────┼────────┼───────────────────────────────┤│
│├─────────┼───────┼────────────────┼────────┼───────────────────────────────┤│
│├─────────┼───────┼────────────────┼────────┼───────────────────────────────┤│
│├─────────┼───────┼────────────────┼────────┼───────────────────────────────┤│
│├─────────┼───────┼────────────────┼────────┼───────────────────────────────┤│
│├─────────┼───────┼────────────────┼────────┼───────────────────────────────┤│
│└─────────┴───────┴────────────────┴────────┴───────────────────────────────┘│
│ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



ANEXA 8


───────
la normele metodologice
────────────────────────

CADRUL LEGAL
pentru organizarea şi realizarea cadastrului de specialitate
al cãilor ferate

1. Constituţia României
2. <>Legea cadastrului şi a publicitãţii imobiliare nr. 7/1996
3. <>Legea nr. 15/1990 privind reorganizarea unitãţilor economice de stat ca regii autonome şi societãţi comerciale, cu modificãrile ulterioare
4. <>Legea fondului funciar nr. 18/1991 , republicatã
5. <>Legea protecţiei mediului nr. 137/1995 , republicatã
6. <>Legea nr. 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat în active corporale şi necorporale, republicatã, cu modificãrile ulterioare
7. <>Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publica şi regimul juridic al acesteia
8. <>Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 70/2001 pentru modificarea şi completarea <>Legii cadastrului şi a publicitãţii imobiliare nr. 7/1996
9. <>Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe cãile ferate romane şi reorganizarea Societãţii Naţionale a Cãilor Ferate Romane, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 89/1999
10. <>Hotãrârea Guvernului nr. 581/1998 privind înfiinţarea Companiei Naţionale de Cai Ferate "C.F.R." - S.A. prin reorganizarea Societãţii Naţionale a Cãilor Ferate Romane
11. <>Hotãrârea Guvernului nr. 582/1998 privind înfiinţarea Societãţii Naţionale de Transport Feroviar de Marfa "C.F.R. Marfa" - S.A. prin reorganizarea Societãţii Naţionale a Cãilor Ferate Romane
12. <>Hotãrârea Guvernului nr. 583/1998 privind înfiinţarea Societãţii de Servicii de Management Feroviar "S.M.F." S.A., prin reorganizarea Societãţii Naţionale a Cãilor Ferate Romane
13. <>Hotãrârea Guvernului nr. 584/1998 privind înfiinţarea Societãţii Naţionale de Transport Feroviar de Cãlãtori "C.F.R. Cãlãtori" - S.A. prin reorganizarea Societãţii Naţionale a Cãilor Ferate Romane
14. <>Hotãrârea Guvernului nr. 585/1998 privind înfiinţarea Societãţii de Administrare Active Feroviare "S.A.A.F." S.A. prin reorganizarea Societãţii Naţionale a Cãilor Ferate Romane
15. <>Hotãrârea Guvernului nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, cu modificãrile ulterioare
16. <>Hotãrârea Guvernului nr. 834/1991 privind stabilirea şi evaluarea unor terenuri deţinute de societãţile comerciale cu capital de stat, cu modificãrile ulterioare, şi <>Criteriile nr. 2.665/1C/311/1992 privind stabilirea şi evaluarea terenurilor aflate în patrimoniul societãţilor comerciale cu capital de stat, aprobate de Ministerul Finanţelor şi Ministerul lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului, cu modificãrile ulterioare
17. <>Ordinul ministrului administraţiei publice nr. 538/2001 pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea persoanelor fizice şi juridice care pot sa realizeze şi sa verifice lucrãri de specialitate în domeniile cadastrului, geodeziei şi cartografiei pe teritoriul României
18. <>Ordinul ministrului administraţiei publice nr. 534/2001 privind aprobarea Normelor tehnice pentru introducerea cadastrului general
19. <>Ordinul ministrului administraţiei publice nr. 535/2001 privind aprobarea Regulamentului pentru verificarea lucrãrilor de specialitate în domeniile cadastrului, geodeziei şi cartografiei, realizate de persoane fizice şi juridice autorizate
20. <>Ordinul ministrului administraţiei publice nr. 536/2001 pentru aprobarea Regulamentului privind recepţia lucrãrilor de geodezie, cartografie, cadastru, fotogrammetrie şi teledetectie
21. <>Ordinul ministrului administraţiei publice nr. 539/2001 pentru aprobarea Regulamentului de avizare a lucrãrilor de cadastru, geodezie, cartografie, fotogrammetrie şi teledetectie
22. Ordinul ministrului justiţiei nr. 1.330/C/1999 cu privire la înfiinţarea Cãrţilor funciare cu caracter nedefinitiv
23. Ordinul ministrului lucrãrilor publice, transporturilor şi locuinţei nr. 1.171/2001 privind cadastrele de specialitate din structura ministerului
24. Metodologia privind executarea lucrãrilor de introducere a cadastrului imobiliar în localitãţi, aprobatã prin Ordinul ministrului lucrãrilor publice şi amenajãrii teritoriului şi al preşedintelui Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie nr. 90/N/911-CP/1997, şi Metodologia privind executarea lucrãrilor de introducere a cadastrului reţelelor edilitare în localitãţi, aprobatã prin Ordinul ministrului lucrãrilor publice şi amenajãrii teritoriului şi al preşedintelui Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie nr. 91/N/912-CP/1997

ANEXA 9
────────
la normele metodologice
────────────────────────

DEFINIŢII
În cuprinsul prezentelor norme metodologice se folosesc denumiri specifice cadastrului de specialitate al cãilor ferate, care au urmãtoarele semnificatii:
1. bun izolat - bunurile imobiliare C.F.R. situate în afarã zonei liniilor de cale feratã;
2. bunuri imobile C.F.R. - terenurile de orice natura, liniile de cale feratã, clãdirile, construcţiile, podurile, lucrãrile de arta, reţelele de canalizare, de apa, de distribuire a energiei electrice, de alimentare cu aer, cu aburi, cu combustibili şi altele asemenea care aparţin unitãţilor feroviare;
3. cadastru - sistem de evidenta tehnica, economicã şi juridicã prin care se realizeazã identificarea, înregistrarea, mãsurarea şi reprezentarea pe planuri cadastrale a terenurilor cu sau fãrã construcţii, inclusiv lucrãri de publicitate imobiliarã;
4. corp de proprietate - unul sau mai multe imobile alipite aparţinând aceluiaşi proprietar;
5. coordonata liniara (pichetaj) - abscisa şi ordonatã unui punct determinate în funcţie de axul caii ferate;
6. dosar cazier cadastral - dosar care conţine planurile şi piesele scrise, necesare identificarii şi situarii unui imobil din punct de vedere administrativ, tehnic şi juridic;
7. entitate feroviara - statie sau interstatie feroviara ale carei obiecte au coordonate liniare (pichetaj)
8. georeferentiere - operatia de punere în concordanta a imaginii punctului de pe raster cu punctul din teren, raportat în coordonate geodezice, în format vector, ale unui plan digital;
9. imobil - parcela de teren, cu sau fãrã construcţii;
10. interstatie - imobilele feroviare situate de la prima borna hectometrica aflatã înaintea semnalului de intrare (cap Y) al unei staţii pana la prima borna hectometrica existenta dupã semnalul de intrare (cap X) al statiei urmãtoare;
11. parcela - o suprafata de teren având o singura categorie de folosinta şi unul sau mai mulţi proprietari;
12. registrul cadastral - documentul principal al cadastrului general, prin care se sistematizeaza datele cadastrale pentru evidentierea distinctã în cadrul teritoriului administrativ a situaţiei bunurilor imobile şi a proprietarilor, precum şi a situaţiilor centralizatoare pe destinaţii ale terenurilor, grupe de proprietari, intravilan - extravilan;
13. registrul cadastral feroviar - documentul principal al cadastrului de specialitate al cãilor ferate, care serveşte la evidenta imobilelor feroviare pe teritorii administrative şi pe entitãţi feroviare. Se întocmeşte pe partida cadastrala a fiecãrei unitãţi feroviare existente (Registrul cadastral feroviar "C.F.R." - S.A., Registrul cadastral feroviar "C.F.R. Marfa" - S.A., Registrul cadastral feroviar "C.F.R. Cãlãtori" S.A. şi altele asemenea);
14. statie - imobilele feroviare situate de la prima borna hectometrica existenta înaintea semnalului de intrare (cap X) pana la prima borna hectometrica existenta înaintea semnalului de ieşire cap Y (din sens opus) al unei staţii de cale feratã;
15. stereografica 1970 - sistem de proiectie cartografica, acceptat oficial în România;
16. strat - un grup logic de date, exprimat grafic la scara, care se pot asimila unor folii transparente puse peste un desen;
17. teren aferent - suprafata de teren astfel cum a fost determinata prin autorizaţia de construire sau, dupã caz, prin fişele tehnice de mãsurãtori ale suprafeţei de teren minime necesare asigurãrii utilizãrii unei construcţii în scopul destinat sau functionarii unei instalaţii la parametrii proiectati;
18. teren feroviar - suprafata de teren aflatã în proprietatea unei unitãţi feroviare, precum şi terenul concesionat acesteia sau aflat în administrarea acesteia;
19. unitate feroviara - companie, societate nationala, societate comercialã sau filiale ale acestora având personalitate juridicã, rezultate din procesul de reorganizare a Societãţii Naţionale a Cãilor Ferate Romane şi care presteazã activitãţi şi servicii feroviare consemnate în registrul comerţului;
20. zona de protecţie a infrastructurii feroviare publice cuprinde terenurile limitrofe, situate de o parte şi de alta a axei caii ferate, indiferent de proprietar, în limita a maximum 100 m de la axa caii ferate, precum şi terenurile destinate sau care servesc, sub orice forma, la asigurarea functionarii acesteia;
21. zona de siguranta a infrastructurii feroviare publice cuprinde fasiile de teren, limitrofe ultimului ax de cale feratã, având lãţimi de 20 m fiecare, situate de o parte şi de alta a axei caii ferate, necesare pentru amplasarea instalaţiilor de semnalizare şi de siguranta a circulaţiei şi a celorlalte instalaţii de conducere operativã a circulaţiei trenurilor, precum şi a instalaţiilor şi lucrãrilor de protecţie a mediului. Zona de siguranta a infrastructurii feroviare publice are regim juridic special, proprietãţile deja constituite la data apariţiei <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe cãile ferate romane şi reorganizarea Societãţii Naţionale a Cãilor Ferate Romane sunt expropriabile şi restrictionate în ceea ce priveşte construcţiile şi amenajãrile;
22. zona juridicã feroviara - reuniunea suprafeţelor de teren ce aparţin unitãţilor feroviare, în baza unor acte juridice, grupate pe entitãţi feroviare.





ANEXA 10
────────
la normele metodologice
────────────────────────

Judeţul ......................................
Teritoriul administrativ .....................
Cod SIRUTA ...................................
Cod intravilan/extravilan ....................
Statie CFR ...................................
Interstatie CFR ..............................


REGISTRUL CADASTRAL AL PARCELELOR
(pe unitãţi administrativ-teritoriale)
┌───┬─────┬─────┬───┬─────┬──────────────┬─────────────┬───────┬──────┬────────┐
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ Teren │ Construcţii │ │ │ │
│ │ │ │ │ ├───┬────┬─────┼───┬────┬────┤ │ │ │
│ │ │ │ │ │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │ 11 │ 12 │ 13 │ 14 │
├───┼─────┼─────┼───┼─────┼───┼────┼─────┼───┼────┼────┼───────┼──────┼────────┤
├───┼─────┼─────┼───┼─────┼───┼────┼─────┼───┼────┼────┼───────┼──────┼────────┤
├───┼─────┼─────┼───┼─────┼───┼────┼─────┼───┼────┼────┼───────┼──────┼────────┤
├───┼─────┼─────┼───┼─────┼───┼────┼─────┼───┼────┼────┼───────┼──────┼────────┤
├───┼─────┼─────┼───┼─────┼───┼────┼─────┼───┼────┼────┼───────┼──────┼────────┤
├───┼─────┼─────┼───┼─────┼───┼────┼─────┼───┼────┼────┼───────┼──────┼────────┤
├───┼─────┼─────┼───┼─────┼───┼────┼─────┼───┼────┼────┼───────┼──────┼────────┤
├───┼─────┼─────┼───┼─────┼───┼────┼─────┼───┼────┼────┼───────┼──────┼────────┤
├───┼─────┼─────┼───┼─────┼───┼────┼─────┼───┼────┼────┼───────┼──────┼────────┤
├───┼─────┼─────┼───┼─────┼───┼────┼─────┼───┼────┼────┼───────┼──────┼────────┤
├───┼─────┼─────┼───┼─────┼───┼────┼─────┼───┼────┼────┼───────┼──────┼────────┤
└───┴─────┴─────┴───┴─────┴───┴────┴─────┴───┴────┴────┴───────┴──────┴────────┘

1. Nr. curent
2. Nr. cadastral al corpului de proprietate
3. Adresa corpului de proprietate
4. Cod grupa proprietate
5. Cod grupa destinaţie
6. Nr. parcela
7. Categoria de folosinta
8. Suprafata (mp)
9. Nr. corp clãdire/construcţie
10. Suprafata construitã la sol
11. Cod grupa destinaţie
12. Secţiune de plan
13. Nr. partida cadastrala
14. Menţiuni





ANEXA 11
────────
la normele metodologice
────────────────────────

SITUAŢIA LUCRĂRILOR DE CADASTRU DE SPECIALITATE AL CĂILOR FERATE
Anul 200.....

Compania .............. Regionala .....................
Nume intocmitor ............. funcţia ............ telefon ..........

┌─┬──────┬─────────┬───────┬─┬─┬─┬─────────┬─┬─┬─┬──┬──────┬────────┬─────────┐
│N│ Cod │Denumirea│Cod │P│C│L│Contract │E│R│N│Cf│Supra-│Valoarea│Execu- │
│r│cadas-│lucrãrii │tip │ │ │ │ Nr. │ │ │ │ │fata │mil.lei │tant │
│ │tru de│Regionala│lucrare│ │ │ │(STADIUL)│ │ │ │ │ Ha │ │Obser- │
│c│speci-│secţia de│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │vatii │
│r│ali- │circula- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│t│tate │tie, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │C.....│entitatea│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ferovi- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ara │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼──────┼─────────┼───────┼─┼─┼─┼─────────┼─┼─┼─┼──┼──────┼────────┼─────────┤
├─┼──────┼─────────┼───────┼─┼─┼─┼─────────┼─┼─┼─┼──┼──────┼────────┼─────────┤
├─┼──────┼─────────┼───────┼─┼─┼─┼─────────┼─┼─┼─┼──┼──────┼────────┼─────────┤
├─┼──────┼─────────┼───────┼─┼─┼─┼─────────┼─┼─┼─┼──┼──────┼────────┼─────────┤
├─┼──────┼─────────┼───────┼─┼─┼─┼─────────┼─┼─┼─┼──┼──────┼────────┼─────────┤
├─┼──────┼─────────┼───────┼─┼─┼─┼─────────┼─┼─┼─┼──┼──────┼────────┼─────────┤
├─┼──────┼─────────┼───────┼─┼─┼─┼─────────┼─┼─┼─┼──┼──────┼────────┼─────────┤
├─┼──────┼─────────┼───────┼─┼─┼─┼─────────┼─┼─┼─┼──┼──────┼────────┼─────────┤
├─┼──────┼─────────┼───────┼─┼─┼─┼─────────┼─┼─┼─┼──┼──────┼────────┼─────────┤
└─┴──────┴─────────┴───────┴─┴─┴─┴─────────┴─┴─┴─┴──┴──────┴────────┴─────────┘

Legenda:

Stadiul Tip lucrare:
──────────────────────────────────────────────
P = programata rg = reţea geodezica(borne, implica şi pichetaj)
C = cerere de oferta pg = plan digital general
L = licitaţie pc = plan parcelar cadastral(include pv. de vecinãtate
şi nr. cadastral)
Ct = contract dh = documentaţie conform HG nr.834/1991
E = etape intermediare dp = documentaţie publicitate imobiliarã (înscriere
în cartea funciarã)
R = recepţie cd = completãri documentaţii(reambulari, conversie
plan digital-verificare reţele geodezice), şi
altele asemenea.
N = Numãr cadastral gr = georeferentiere
CF = carte funciarã a = Lucrãri de aerofotografiere, înregistrare şi alte
asemenea.
o = ortofotoplan sc.1:1000
e = expertize cadastrale





────────────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016