ADRESA DE INFORMARE
Cãtre: Spitalul ...................
Cãtre: Adresa .....................
Cãtre: Judeţul ....................
Stimaţi domni,
Vã prezentãm ataşat situaţia centralizatã privind desfãşurarea Contractului
de furnizare nr. ....... din ................... . Aceastã situaţie este afe-
rentã lunii ................. şi cuprinde:
● situaţia livrãrilor de (medicamente, materiale sanitare, reactivi, dupã
caz);
● situaţia încasãrilor aferente livrãrilor de (medicamente, materiale sani-
tare, reactivi, dupã caz).
În perioada la care fac referire situaţiile prezentate au fost constatate
urmãtoarele elemente:
1. .......................................................................;
2. .......................................................................;
3. .......................................................................;
4. .......................................................................;
5. ...................................................................... .
În cazul în care informaţiile nu sunt corect recepţionate, vã rugãm sã con-
tactaţi pe domnul/doamna ....................................... pentru a le
retransmite.
Vã mulţumim pentru colaborare.
Data completãrii ...................
Cu stimã,
Furnizor,
.................
(semnãtura autorizatã)
ANEXA 2
Înregistrare
Spitalul .................. Nr. .... data ..../..../2004
FORMULAR DE COMANDĂ
Cãtre .............................
(Numele furnizorului)
Stimaţi domni,
În acord cu Contractul nr. .....din data de ................., vã solicitãm
livrarea urmãtoarelor produse, în urmãtoarele cantitãţi:
┌────┬─────────────────┬──────────────┬───────────────────────┬──────────────┐
│Nr. │ Produsul │ Forma │ Denumirea comercialã │ Cantitatea │
│crt.│ │ │ │ │
├────┼─────────────────┼──────────────┼───────────────────────┼──────────────┤
│ 1. │ │ │ │ │
├────┼─────────────────┼──────────────┼───────────────────────┼──────────────┤
│ 2. │ │ │ │ │
├────┼─────────────────┼──────────────┼───────────────────────┼──────────────┤
│ 3. │ │ │ │ │
├────┼─────────────────┼──────────────┼───────────────────────┼──────────────┤
│ 4. │ │ │ │ │
├────┼─────────────────┼──────────────┼───────────────────────┼──────────────┤
│....│ │ │ │ │
├────┼─────────────────┼──────────────┼───────────────────────┼──────────────┤
│ N │ │ │ │ │
└────┴─────────────────┴──────────────┴───────────────────────┴──────────────┘
Menţionãm cã aceste produse sunt cele aferente perioadei ............... şi
se referã la poziţia ........................... din graficul de livrare
anexat la contract.
Mulţumim pentru colaborare.
........................
(semnãtura autorizatã)
L.S.
ANEXA 3
Înregistrare
Spitalul ...................... Nr. .... data ..../..../2004
PROCES - VERBAL DE RECEPŢIE
Încheiat între Spitalul .................................................,
(denumirea şi adresa spitalului)
reprezentat de domnul/doamna ................., în calitate de beneficiar,
şi Societatea Comercialã ................................................,
(denumirea şi sediul societãţii)
reprezentatã prin domnul/doamna .........................................,
în calitate de furnizor.
În conformitate cu prevederile Contractului nr. ..... din data de .......,
în urma solicitãrii beneficiarului prin comanda cu înregistrarea nr. .......
din data de ..........., s-au livrat produse în forma şi cantitatea menţio-
nate în anexã.
S-a fãcut inspecţia, iar livrarea corespunde:
♦ din punct de vedere cantitativ, cu cantitatea înscrisã în comanda bene-
ficiarului;
♦ din punct de vedere al denumirii şi al formei, cu anexa la contract şi
cu comanda beneficiarului;
♦ din punct de vedere calitativ, conform certificatului de calitate, nu
sunt constatate deteriorãri, iar termenul de valabilitate rãmas este
mai mare de 4 luni sau mai mare de 80% din termenul total de valabili-
tate a produselor;
♦ seriile lotului sunt vizibile şi uşor de identificat atât pe ambalaje-
le mari, cât şi pe cele individuale.
Alte comentarii şi observaţii*1) :
_______
*1) Cu privire la lipsuri, deteriorãri, termene de valabilitate etc.
1. ......................................................................;
2. ......................................................................;
3. ......................................................................;
4. ......................................................................;
5. ..................................................................... .
Data
............
Am primit, Am predat,
.............. ..................
(semnãtura autorizatã) (semnãtura autorizatã)
L.S. L.S.
................ ................