Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME METODOLOGICE din 16 aprilie 2025  privind aspectele procedurale pentru acordarea ajutorului de stat, a modelului de decont privind costurile care urmează să fie acordate de la bugetul de stat, monitorizarea, evaluarea şi controlul utilizării ajutorului de stat acordat Societăţii Complexul Energetic Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 NORME METODOLOGICE din 16 aprilie 2025 privind aspectele procedurale pentru acordarea ajutorului de stat, a modelului de decont privind costurile care urmează să fie acordate de la bugetul de stat, monitorizarea, evaluarea şi controlul utilizării ajutorului de stat acordat Societăţii Complexul Energetic "Valea Jiului" - S.A. potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 13/2025 privind instituirea cadrului legal pentru acordarea unui ajutor de stat Complexului Energetic "Valea Jiului" - S.A. pentru închiderea şi punerea în siguranţă a minelor de huilă necompetitive Lonea, Lupeni, Livezeni şi Vulcan

EMITENT: Ministerul Energiei
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 348 din 22 aprilie 2025
──────────
    Aprobate prin ORDINUL nr. 371 din 16 aprilie 2025, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 348 din 22 aprilie 2025.
──────────
    ART. 1
    Societatea Complexul Energetic „Valea Jiului“ - S.A. transmite Ministerului Energiei, în format electronic, semnate cu/purtând semnătură electronică calificată, până la data de 10 a fiecărei luni pentru luna următoare, limitele lunare de credite de angajament şi credite bugetare privind sumele care urmează să fie acordate de la bugetul de stat pentru finanţarea activităţilor prevăzute la art. 3 alin. (2) lit. a)-e) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 13/2025 privind instituirea cadrului legal pentru acordarea unui ajutor de stat Complexului Energetic „Valea Jiului“ - S.A. pentru închiderea şi punerea în siguranţă a minelor de huilă necompetitive Lonea, Lupeni, Livezeni şi Vulcan, după caz, la adresele de e-mail office.cabinet@energie.gov.ro, office.dgbfc@energie.gov.ro, fonduri.europene@energie.gov.ro. şi office.dgem@.energie.gov.ro.

    ART. 2
    Societatea Complexul Energetic „Valea Jiului“ - S.A. transmite până la data de 15 a fiecărei luni solicitarea pentru asigurarea disponibilităţilor financiare necesare avansului lunar şi documente aferente realizatului lunii anterioare, însoţite de documente justificative privind executarea lucrărilor, certificate pentru conformitate cu originalul, un exemplar în format letric şi 3 stickuri USB, precum şi în format electronic, semnate cu/purtând semnătură electronică calificată, la adresele de e-mail: office.cabinet@energie.gov.ro, office.dgem@energie.gov.ro şi fonduri.europene@energie.gov.ro.

    ART. 3
    (1) La solicitarea prevăzută la art. 2 vor fi anexate următoarele documente justificative:
    a) decont privind costurile care urmează să fie acordate de la bugetul de stat, certificat în privinţa realităţii, regularităţii şi legalităţii şi vizei „bun de plată“, respectiv a vizei de control financiar preventiv propriu, conform modelului prevăzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice;
    b) balanţele analitice aferente costurilor realizate în fiecare mină pentru subvenţiile acordate în lunile în care se transmit deconturile;
    c) notă justificativă privind acordarea avansului pentru tipuri de cheltuieli, fundamentată pe activităţile prevăzute în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice;
    d) notă justificativă privind acordarea ajutorului de stat pentru lucrările executate aferente fiecărei activităţi prevăzute în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice şi fiecărei exploatări miniere;
    e) situaţie lunară de lucrări;
    f) decont centralizator pentru cheltuielile efectuate;
    g) centralizator financiar al lucrărilor/activităţilor executate;
    h) centralizator fond de salarii aferent executării activităţilor, care va conţine data, numele directorului, viza „bun de plată“;
    i) contribuţii aferente cheltuielilor directe - certificate pentru realitate, legalitate, viza „bun de plată“, cu precizarea că suma reprezintă totalul brut;
    j) fondul de handicap - tabel cu sumele aferente şi cu viza „bun de plată“;
    k) anexa cu situaţia deplasărilor vizată „certificat pentru realitate“ şi „bun de plată“;
    l) anexa Piese de schimb - Materiale utilizate la lucrările autorizate prin Decizia Comisiei Europene C (2024) 7.896 final din 15 noiembrie 2024 va fi însoţită de declaraţia tip nr. 1, redată în anexa nr. 2 la prezentele norme metodologice. Notele de debitare-creditare vor fi însoţite de declaraţia tip nr. 2, redată în anexa nr. 2 la prezentele norme metodologice;
    m) procese-verbale de recepţie calitativă şi cantitativă a lucrărilor executate, aprobate de conducerea fiecărei exploatări miniere şi însuşite de reprezentantul legal al societăţii;
    n) rapoarte lunare privind problemele tehnice/evenimente apărute din timpul executării lucrărilor de închidere şi de punere în siguranţă a minelor;
    o) centralizator lucrări de punere în siguranţă din care rezultă cantităţile de cărbune la fiecare mină pentru luna raportată.

    (2) Societatea răspunde la orice solicitare din partea Ministerului Energiei cuprinzând clarificări în legătură cu documentele depuse potrivit alin. (1) în termen de o zi de la data primirii solicitării.

    ART. 4
    (1) Monitorizarea, evaluarea şi controlul utilizării ajutorului de stat de către Societatea Complexul Energetic „Valea Jiului“ - S.A. se realizează prin direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Energiei.
    (2) Activitatea de monitorizare constă în colectarea, procesarea, verificarea datelor şi informaţiilor care atestă executarea lucrărilor şi se va realiza de către Direcţia generală politici energice.
    (3) Realizarea lucrărilor de închidere şi sumele lunare efectiv utilizate pentru executarea acestora, conform planului de închidere a exploatărilor miniere, planului de încetare a activităţii şi proiectelor tehnice aferente fiecărei exploatări miniere, cu respectarea Deciziei Comisiei Europene C (2024) 7.896 final din 15 noiembrie 2024 şi a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 13/2025, se vor certifica de către un diriginte de şantier, prin servicii de dirigenţie, desemnat în condiţiile Legii nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, cu modificările şi completările ulterioare, de către Societatea Complexul Energetic „Valea Jiului“ - S.A.
    (4) Activitatea de evaluare constă în identificarea, în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 13/2025 şi ale Planului de închidere mine actualizat aferent perioadei 2023-2032, autorizat de către Comisia Europeană prin Decizia C (2024) 7.896 final din 15.11.2024, a respectării practicilor europene şi naţionale, a măsurilor de închidere a minelor şi de refacere a mediului bazate pe evaluarea riscurilor, cu considerarea deciziilor privind necesitatea şi amploarea acţiunilor de remediere bazate pe criteriul riscurilor şi pericolelor la adresa oamenilor, proprietăţii şi mediului.
    (5) Societatea Complexul Energetic „Valea Jiului“ - S.A. va pune la dispoziţie, în scopul evaluării, documentele justificative ale încadrării fiecărei lucrări executate. În acest scop, la finalul fiecărei luni, Societatea Complexul Energetic „Valea Jiului“ - S.A. va transmite o analiză privind rezultatul măsurilor adoptate.
    (6) Activitatea de evaluare descrisă la alin. (4) se va realiza de către Direcţia generală politici energetice.
    (7) Controlul utilizării ajutorului de stat se realizează prin activitatea de emitere a vizei de certificare în privinţa realităţii, regularităţii şi legalităţii şi a vizei „bun de plată“ pe decontul lunar privind costurile care urmează să fie acordate de la bugetul de stat, emis de Societatea Complexul Energetic „Valea Jiului“ - S.A., decont lunar ce va fi aprobat de ordonatorul principal de credite.
    (8) Activitatea de control efectuată prin emiterea vizei „certificat în privinţa realităţii, regularităţii şi legalităţii“ constă în verificarea următoarelor documente:
    a) facturi, contracte care justifică utilizarea sumelor şi documente justificative privind cheltuielile salariale;
    b) angajamentul/angajamentele legal/legale pentru justificarea solicitării de avans (plăţi preliminate lunare) sau pe baza căruia/cărora s-au efectuat respectivele prestări de servicii/livrări de bunuri/execuţie de lucrări (comenzi, contracte);
    c) procesele-verbale de recepţie cantitativă şi calitativă care confirmă efectuarea serviciilor prestate/bunurilor livrate/lucrărilor executate, asumate de directorii fiecărei exploatări miniere, aprobate de directorul general al societăţii şi certificate de dirigintele de şantier, după caz.

    (9) Activitatea de control efectuată prin emiterea vizei „bun de plată“ constă în verificarea următoarelor documente:
    a) facturi, contracte care justifică utilizarea sumelor şi documente justificative privind cheltuielile salariale;
    b) angajamentul/angajamentele legal/legale pentru justificarea solicitării de avans (plăţi preliminate lunare) sau pe baza căruia/cărora s-au efectuat respectivele prestări de servicii/livrări de bunuri/execuţie de lucrări (comenzi, contracte);
    c) procesele-verbale de recepţie cantitativă şi calitativă care confirmă efectuarea serviciilor prestate/bunurilor livrate/lucrărilor executate, asumate de directorii fiecărei exploatări miniere, aprobate de directorul general al societăţii şi certificate de dirigintele de şantier, după caz.

    (10) Direcţia generală politici energetice va certifica în privinţa „realităţii, regularităţii şi legalităţii“ şi va întocmi nota justificativă pentru deschiderea creditelor bugetare aferente decontului privind costurile care urmează să fie acordate de la bugetul de stat, iar Direcţia generală investiţii va da viza „bun de plată“ şi va întocmi documentele ce stau la baza efectuării plăţii - ALOP.

    ART. 5
    Direcţia generală politici energetice şi Direcţia generală investiţii vor elabora referatul şi caietul de sarcini pentru achiziţionarea serviciilor de audit tehnic şi financiar în condiţiile Legii nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi documentaţia pentru achiziţionarea serviciilor unui consultant independent pentru monitorizarea extracţiei de cărbune ca fiind strict limitată la abordarea riscurilor în materie de siguranţă până la încetarea extracţiei, în condiţiile Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 6
    (1 ) Pe baza constatărilor reieşite din activitatea de monitorizare, în cazul în care se constată nerespectarea de către Societatea Complexul Energetic „Valea Jiului“ - S.A. a destinaţiei sumelor acordate prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 13/2025, Direcţia generală politici energetice informează Direcţia generală investiţii pentru a lua măsurile necesare în vederea recuperării ajutoarelor de stat şi a dobânzilor aferente, în condiţiile cap. VI din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 77/2014 privind procedurile naţionale în domeniul ajutorului de stat, precum şi pentru modificarea şi completarea Legii concurenţei nr. 21/1996, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 20/2015, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale normelor europene în domeniul recuperării ajutoarelor de stat.
    (2) Decizia de stopare/recuperare se aprobă de conducerea Ministerului Energiei şi trebuie să conţină cel puţin următoarele elemente:
    a) emitentul deciziei, sediul social şi codul de identificare ale acestuia;
    b) numărul şi data deciziei;
    c) denumirea operatorului economic debitor;
    d) codul unic de înregistrare al debitorului;
    e) domiciliul fiscal al debitorului;
    f) obiectul deciziei;
    g) motivele de fapt şi de drept care au condus la emiterea deciziei;
    h) temeiul legal şi modalitatea de acordare a ajutorului de stat;
    i) cuantumul ajutorului de stat de care are dreptul să beneficieze Societatea Complexul Energetic „Valea Jiului“ - S.A.;
    j) temeiul legal în baza căruia s-a dispus stoparea ajutorului de stat/de minimis;
    k) data la care se realizează stoparea acordării ajutorului de stat, respectiv data producerii situaţiei de fapt care determină, potrivit prevederilor legale, măsura stopării;
    l) temeiul legal al puterii executorii a deciziei;
    m) organul la care se poate depune contestaţia şi termenul de depunere a acesteia;
    n) numele şi semnătura ministrului energiei sau ale persoanei delegate.

    (3) Deciziile de stopare/recuperare se comunică Societăţii Complexul Energetic „Valea Jiului“ - S.A. de către Direcţia generală investiţii în termen de 5 zile de la emitere, în vederea rambursării voluntare.
    (4) În situaţia în care sumele reprezentând ajutor de stat nu sunt achitate voluntar, deciziile prevăzute la alin. (3) se transmit, în cel mult 20 de zile lucrătoare de la comunicare, organelor fiscale competente, în vederea recuperării ajutorului de stat, inclusiv a dobânzilor aferente, potrivit prevederilor Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.
    (5) În cadrul executării silite a deciziilor prevăzute la alin. (3), Ministerul Energiei calculează valoarea dobânzii pentru perioada cuprinsă între data plăţii ajutorului de stat şi data emiterii deciziei de recuperare inclusiv, iar organele fiscale competente vor calcula valoarea dobânzii pentru perioada cuprinsă între data emiterii deciziei de recuperare şi data recuperării sau a rambursării integrale a sumelor datorate de către beneficiar.

    ART. 7
    Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentele norme metodologice.

    ANEXA 1

    la normele metodologice
    Model decont privind costurile care urmează să fie acordate
    de la bugetul de stat conform
    Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 13/2025 privind instituirea
    cadrului legal pentru acordarea unui ajutor de stat
    Complexului Energetic „Valea Jiului“ - S.A. pentru închiderea şi
    punerea în siguranţă a minelor de huilă necompetitive
    Lonea, Lupeni, Livezeni şi Vulcan*

┌──────┬──────────────┬────────┬────────┬─────────────────────────────┬───────────────────┬─────┬──────┬─────────┐
│ │ │ │Total │Luna „n“ anul …. │Luna „n + 1“ anul….│ │ │ │
│Nr. │Denumire mină/│ │realizat│ │ │Total│ │Diferenţă│
│crt. │Costuri │UM │lunile ├──────────┬────────┬─────────┼──────────┬────────┤plăţi│Plafon│de │
│ │ │ │1 - „n –│Preliminar│Realizat│Diferenţa│Preliminar│Decontat│ │ │acordat │
│ │ │ │1“ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼────────┼────────┼──────────┼────────┼─────────┼──────────┼────────┼─────┼──────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │9 = 8 + │10 = │ │12 = 11 –│
│1 │2 │3 │4 │5 │6 │7 = 6 – 5│8 │7 │4 + 6│11 │10 │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │+ 9 │ │ │
├──────┼──────────────┼────────┼────────┼──────────┼────────┼─────────┼──────────┼────────┼─────┼──────┼─────────┤
│1. │Exploatare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │minieră (…) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼────────┼────────┼──────────┼────────┼─────────┼──────────┼────────┼─────┼──────┼─────────┤
│ │Costuri cu │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │plăţile │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │compensatorii │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │conform art. 3│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│1.1. │alin. (2) lit.│Mii lei │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │a) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │dinOrdonanţa │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │de urgenţă a │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │Guvernului nr.│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │13/2025 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼────────┼────────┼──────────┼────────┼─────────┼──────────┼────────┼─────┼──────┼─────────┤
│ │Număr de │Nr. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│1.1.1.│persoane │pers. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │concediate │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼────────┼────────┼──────────┼────────┼─────────┼──────────┼────────┼─────┼──────┼─────────┤
│ │Cheltuieli cu │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│1.1.2.│salariile │Lei/ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │compensatorii/│pers. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │persoană │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼────────┼────────┼──────────┼────────┼─────────┼──────────┼────────┼─────┼──────┼─────────┤
│ │Costuri cu │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │reconversia │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │profesională │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │conform art. 3│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│1.2. │alin. (2) lit.│Mii lei │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │b) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │dinOrdonanţa │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │de urgenţă a │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │Guvernului nr.│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │13/2025 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼────────┼────────┼──────────┼────────┼─────────┼──────────┼────────┼─────┼──────┼─────────┤
│ │Număr │Nr. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│1.2.1.│salariaţi │pers. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │participanţi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼────────┼────────┼──────────┼────────┼─────────┼──────────┼────────┼─────┼──────┼─────────┤
│1.2.2.│Cheltuieli/ │Lei/ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │salariat │salariat│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼────────┼────────┼──────────┼────────┼─────────┼──────────┼────────┼─────┼──────┼─────────┤
│ │Costuri pentru│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │lucrări │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │privind │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │siguranţa │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │activităţii în│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │subteran │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│1.3. │conform art. 3│Mii lei │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │alin. (2) lit.│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │c) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │dinOrdonanţa │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │de urgenţă a │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │Guvernului nr.│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │13/2025 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼────────┼────────┼──────────┼────────┼─────────┼──────────┼────────┼─────┼──────┼─────────┤
│ │Lucrări │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │miniere de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│1.3.1.│punere în │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │siguranţă în │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │subteran │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼────────┼────────┼──────────┼────────┼─────────┼──────────┼────────┼─────┼──────┼─────────┤
│ │Lucrări │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │speciale de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│1.3.2.│punere în │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │siguranţă în │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │subteran │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼────────┼────────┼──────────┼────────┼─────────┼──────────┼────────┼─────┼──────┼─────────┤
│ │Lucrări │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │necesare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │pentru │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│1.3.3.│protecţia │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │zăcământului │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │şi a │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │suprafeţei │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼────────┼────────┼──────────┼────────┼─────────┼──────────┼────────┼─────┼──────┼─────────┤
│ │Construcţii de│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │închidere │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│1.3.4.│lucrări │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │miniere │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │subterane │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼────────┼────────┼──────────┼────────┼─────────┼──────────┼────────┼─────┼──────┼─────────┤
│ │Lucrări │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │necesare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │pentru montare│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │/demontare, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│1.3.5.│recuperare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │material, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │utilaje, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │instalaţii, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │mijloace fixe │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼────────┼────────┼──────────┼────────┼─────────┼──────────┼────────┼─────┼──────┼─────────┤
│ │Închidere │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │lucrări │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│1.3.6.│miniere de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │legătură cu │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │suprafaţa │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼────────┼────────┼──────────┼────────┼─────────┼──────────┼────────┼─────┼──────┼─────────┤
│1.4. │Total cărbune │Tone │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │extras │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼────────┼────────┼──────────┼────────┼─────────┼──────────┼────────┼─────┼──────┼─────────┤
│ │Neutralizarea │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │cărbunelui │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │rezultat în │Tone │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│1.5. │urma │şi mii │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │lucrărilor de │lei** │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │punere în │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │siguranţă │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼────────┼────────┼──────────┼────────┼─────────┼──────────┼────────┼─────┼──────┼─────────┤
│ │Costuri legate│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │reabilitarea │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │fostelor │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │exploatări │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │miniere │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │conform art. 3│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │alin. (2) lit.│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │d) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│1.6. │dinOrdonanţa │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│1.6.1.│de urgenţă a │Mii lei │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │Guvernului nr.│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │13/2025 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │Dezafectarea │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │construcţiilor│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │de la │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │suprafaţă │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │Eliberarea │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │terenurilor │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │Reabilitare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │incinte │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼────────┼────────┼──────────┼────────┼─────────┼──────────┼────────┼─────┼──────┼─────────┤
│ │Costuri de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │recultivare a │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │solurilor de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │suprafaţă │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │conform art. 3│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│1.7. │alin. (2) lit.│Mii lei │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │e) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │dinOrdonanţa │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │de urgenţă a │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │Guvernului nr.│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │13/2025 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼────────┼────────┼──────────┼────────┼─────────┼──────────┼────────┼─────┼──────┼─────────┤
│ │Lucrări de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│1.7.1.│recultivare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│1.7.2.│suprafaţă │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │Refacere mediu│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└──────┴──────────────┴────────┴────────┴──────────┴────────┴─────────┴──────────┴────────┴─────┴──────┴─────────┘


    Director general,
    ...............
    Director tehnic,
    ...............
    Şef Compartiment economic,
    ...............
      * Pentru verificarea corectitudinii întocmirii decontului se vor ataşa balanţele analitice aferente lunii (n + 1) pentru fiecare mină, pentru subvenţiile acordate.
    ** Unitatea de măsură pentru cantitatea de cărbune neutralizat este „tone“, iar pentru valoarea cărbunelui neutralizat unitatea de măsură este „mii lei“.

    ANEXA 2

    la normele metodologice
    Modele declaraţii
    Declaraţia-tip nr. 1
    Subsemnatul/Subsemnata, ..............., posesor/posesoare al/a BI/CI seria .…. nr. …........, eliberat(ă) de …...…… la data de …….......…., CNP ..............., cunoscând dispoziţiile Codului penal cu privire la falsul în declaraţii, în calitate de ......(Se va preciza funcţia deţinută în cadrul Societăţii Complexul Energetic „Valea Jiului“ - S.A.)........., declar pe propria răspundere că materialele şi piesele de schimb utilizate în luna …… anul …… nu au mai fost solicitate la decontare prin deconturile din lunile anterioare, începând cu luna octombrie 2023, şi s-au consumat în totalitate în luna ….. anul ......... .
    Declaraţia-tip nr. 2
    Subsemnatul/Subsemnata, ..............., posesor/posesoare al/a BI/CI seria ….. nr. …......…, eliberat(ă) de ….....… la data de …......……, CNP ..............., cunoscând dispoziţiile Codului penal cu privire la falsul în declaraţii, în calitate de .......(Se va preciza funcţia deţinută în cadrul Societăţii Complexul Energetic „Valea Jiului“ - S.A.)........, declar pe propria răspundere că notele de debitare-creditare de la poziţiile … (nr. factură electronică) reprezintă consum de materiale, piese de schimb, cu caracteristicile tehnice ..........….., bunuri cu caracteristicile utilizate în ….. luna……. anul …… numai pentru mina …........ neregăsindu-se în situaţii similare ale deconturilor aferente minelor …… .

    ------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016