Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
────────── Aprobate prin ORDINUL nr. 2.618 din 13 februarie 2025, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 172 din 26 februarie 2025.────────── ART. 1 Dispoziţii generale Prezentele norme metodologice stabilesc modul de înregistrare iniţială, gestionare a înregistrării şi a modificărilor intervenite în Registrul lucrătorilor culturali profesionişti, prin Direcţia politici culturale (DPoC), cu sprijinul Serviciului juridic, contencios şi comunicare (SJCC) şi al Direcţiei economice (DE), din cadrul Ministerului Culturii. ART. 2 Definiţii În sensul prezentelor norme metodologice, termenii şi expresiile de mai jos au următoarele semnificaţii: 1. lucrător cultural profesionist, denumit în continuare LCP - autorul sau artistul interpret şi executant, aşa cum este acesta definit în Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi/sau persoana fizică ce desfăşoară o activitate culturală de suport sau auxiliară, dintre cele prevăzute în anexa la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 21/2023 privind Statutul lucrătorului cultural profesionist, aprobată cu modificări prin Legea nr. 346/2023, care s-au înregistrat ca atare, în scop fiscal, pentru o durată de trei ani; 2. Registrul lucrătorilor culturali profesionişti, denumit în continuare Registrul - baza de date publică, administrată de Ministerul Culturii, ce cuprinde informaţiile de identificare a persoanelor fizice înregistrate ca lucrători culturali profesionişti: numărul unic de înregistrare, data înregistrării ca lucrător cultural profesionist şi data încetării acestei înregistrări, menţiunile privind suspendarea calităţii de lucrător cultural profesionist, inclusiv încetarea suspendării şi, după caz, data încetării de drept; 3. Sistemul digital pentru procesele de finanţare a culturii, denumit în continuare SDFC - platforma digitală în care se administrează în format electronic Registrul. ART. 3 Conţinutul Registrului (1) Registrul cuprinde următoarele rubrici: 1. numărul unic de înregistrare, în ordinea aprobării cererilor; 2. data înregistrării ca lucrător cultural profesionist; 3. numele şi prenumele; 4. pseudonimul artistic; 5. ocupaţia declarată; 6. domeniul de activitate dintre cele prevăzute în anexa la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 21/2023, aprobată cu modificări prin Legea nr. 346/2023; 7. data şi locul naşterii; 8. domiciliul; 9. seria şi numărul cărţii de identitate; 10. codul numeric personal; 11. numărul de telefon; 12. adresa de e-mail; 13. termenul de expirare a valabilităţii înregistrării; 14. data suspendării calităţii de LCP; 15. cauza de suspendare a calităţii de LCP; 16. data încetării suspendării calităţii de LCP; 17. data încetării calităţii de LCP (de drept sau la cerere); 18. cauza de încetare a calităţii de LCP; 19. termenul de interzicere a depunerii unei noi cereri de înregistrare; 20. data radierii din Registru. (2) Data încetării calităţii de LCP figurează în Registru până la momentul radierii persoanei. (3) Toate cererile şi notificările vor fi transmise de solicitant prin intermediul platformei SDFC, după ce se înregistrează ca utilizator. (4) Solicitările de clarificări, răspunsurile oficiale şi notificările privind cererile sunt transmise către solicitant exclusiv prin intermediul platformei SDFC. ART. 4 Înregistrarea ca lucrător cultural profesionist (1) Cererile de înregistrare în Registru se completează cu respectarea formatului din anexa nr. 1 şi se transmit oricând în cursul anului. (2) Cererile de înregistrare vor fi însoţite obligatoriu de următoarele documente: a) documente doveditoare privind realizarea pragului de 50% de venituri din activităţi culturale (care nu se subscriu unei profesii reglementate sau liberale), astfel:
┌───────────────────┬──────────────────┐
│Tipul venitului │Documente* │
├───────────────────┼──────────────────┤
│ │• adeverinţa de │
│ │venit pentru anul │
│ │fiscal anterior, │
│ │emisă de Agenţia │
│ │Naţională de │
│venituri din │Administrare │
│cesiunea │Fiscală, sau │
│drepturilor de │ultima declaraţie │
│autor sau a │unică de venit │
│drepturilor conexe │depusă în anul │
│ │fiscal anterior; │
│ │• contractele de │
│ │cesiune a │
│ │drepturilor de │
│ │autor sau a │
│ │drepturilor conexe│
├───────────────────┼──────────────────┤
│ │• adeverinţa de │
│ │venit pentru anul │
│ │fiscal anterior, │
│ │emisă de Agenţia │
│ │Naţională de │
│ │Administrare │
│ │Fiscală, sau │
│venituri din │ultima declaraţie │
│activităţi │unică de venit │
│independente din │depusă în anul │
│categoria celor │fiscal anterior; │
│enumerate în anexa │• actul │
│la Ordonanţa de │administrativ de │
│urgenţă a │autorizare a │
│Guvernului nr. 21/ │activităţii, │
│2023, aprobată cu │cuprinzând codul │
│modificări prin │CAEN al acesteia, │
│Legea nr. 346/2023 │emis de Oficiul │
│ │Naţional al │
│ │Registrului │
│ │Comerţului; │
│ │• contractele │
│ │aferente │
│ │activităţilor │
│ │independente │
├───────────────────┼──────────────────┤
│ │• adeverinţa de │
│ │venit pentru anul │
│ │fiscal anterior, │
│ │emisă de Agenţia │
│ │Naţională de │
│ │Administrare │
│ │Fiscală, sau │
│ │ultima declaraţie │
│ │unică de venit │
│venituri din │depusă în anul │
│contracte │fiscal anterior; │
│individuale de │• adeverinţa de │
│muncă pe durată │venit eliberată de│
│determinată, pentru│angajator, cu │
│activităţi │menţionarea │
│culturale şi în │explicită a │
│domeniul cultural │funcţiei ocupate │
│ │şi a domeniului de│
│ │activitate al │
│ │angajatorului; │
│ │• contractele │
│ │individuale de │
│ │muncă, fişele de │
│ │post aferente şi │
│ │extrase Revisal: │
│ │raport salariat │
└───────────────────┴──────────────────┘
* Documentul se transmite o singură dată şi se ia în considerare pentru toate tipurile de venituri bifate în cerere de solicitant. b) declaraţia pe propria răspundere privind natura veniturilor din drepturi de proprietate intelectuală (dacă este cazul), conform anexei nr. 1.4; c) cartea de identitate, în copie. (3) Persoana desemnată din cadrul DPoC verifică, în termen de maximum 20 de zile de la depunerea cererii, completitudinea acesteia şi a documentaţiei, precum şi îndeplinirea condiţiilor legale pentru aprobarea cererii, prin completarea fişei de verificare a cererii de înregistrare iniţială, prevăzută în anexa nr. 2. (4) În cazul în care există neclarităţi, persoana desemnată din cadrul DPoC solicită sprijin persoanelor desemnate din carul SJCC şi/sau DE. (5) Fişa de verificare a cererii de înregistrare iniţială, prevăzută în anexa nr. 3, avizată de persoana desemnată din cadrul SJCC şi de persoana desemnată din cadrul DE, este aprobată de directorul DPoC, fără depăşirea termenului maxim de 30 de zile de la depunerea cererii. (6) Persoana desemnată din cadrul DPoC poate solicita clarificări solicitantului, utilizând formatul prevăzut în anexa nr. 3.1. În acest caz, termenul de verificare se suspendă până la primirea răspunsului, fără a depăşi un termen maxim de 5 zile lucrătoare. (7) Aprobarea sau respingerea cererii se comunică, prin mijloace electronice, în termen de 30 de zile de la depunere. Necomunicarea în acest termen reprezintă aprobarea tacită a cererii. (8) În cazul în care cererea este aprobată, se transmite solicitantului o notificare privind aprobarea cererii, conform anexei nr. 3.2. Data înregistrării în Registru este data aprobării cererii. (9) Cererea se respinge dacă se bifează NU la oricare dintre criteriile din anexa nr. 2, persoana desemnată din cadrul DPoC completând motivul respingerii şi justificarea detaliată. În cazul în care cererea este respinsă, se transmite solicitantului o notificare privind respingerea cererii, conform anexei nr. 3.3, cu preluarea motivului şi a justificării completate în anexa nr. 2. (10) În cazul respingerii unei cereri, solicitantul poate introduce plângere prealabilă, în termen de 30 de zile de la comunicare, prin intermediul platformei SDFC. (11) Plângerea prealabilă se soluţionează de către persoana desemnată din cadrul SJCC, în termen de 30 de zile de la înregistrarea ei, iar soluţia este comunicată solicitantului prin mijloace electronice. (12) În cazul respingerii plângerii prealabile sau al nesoluţionării ei în termenul prevăzut la alin. (11), solicitantul poate sesiza instanţa de contencios administrativ competentă, în condiţiile prevăzute de Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare. ART. 5 Prelungirea înregistrării ca lucrător cultural profesionist (1) Cererile de prelungire a înregistrării se completează cu respectarea formatului din anexa nr. 1.1. (2) Cererile de prelungire se transmit, în aceleaşi condiţii ca cele prevăzute la art. 4, cu minimum 60 de zile şi maximum 120 de zile înainte de expirarea termenului de trei ani de la data înregistrării. Cererile care nu respectă termenul de depunere sunt respinse. (3) Cererile de prelungire se verifică aplicând aceeaşi procedură de la art. 4, prin utilizarea anexei nr. 2.1. (4) Prelungirea înregistrării începe să curgă de la data expirării termenului de trei ani de la data înregistrării. ART. 6 Suspendarea înregistrării ca lucrător cultural profesionist şi încetarea suspendării (1) Cererile de suspendare a calităţii de LCP se transmit în termen de 15 zile de la apariţia cauzei de suspendare şi se completează cu respectarea formatului din anexa nr. 1.2. (2) În termen de cinci zile lucrătoare de la primirea cererii de suspendare, persoana desemnată din cadrul DPoC o verifică aplicând aceeaşi procedură de la art. 4, prin completarea fişei de verificare a cererii de suspendare a înregistrării, prevăzută în anexa nr. 2.2. (3) Suspendarea este notată în Registru începând de la data înregistrării cererii de suspendare. (4) Durata înregistrării se prelungeşte corespunzător cu perioada de suspendare. (5) Cererile de încetare a suspendării, completate cu respectarea formatului din anexa nr. 1.5, se transmit în termen de 15 zile de la momentul în care a intervenit motivul de încetare a suspendării. Încetarea suspendării este înregistrată în Registru. (6) În cazul în care durata suspendării solicitate în cererea transmisă potrivit alin. (1) nu este prelungită printr-o nouă cerere de suspendare sau dacă, în termen de 15 zile de la data prevăzută la alin. (3), nu se transmite o notificare privind încetarea cauzei suspendării, înregistrarea în Registru va înceta de drept. ART. 7 Încetarea de drept şi radierea (1) Înregistrarea încetează de drept: a) la încheierea unui contract individual de muncă, pentru activităţi culturale, pe durată nedeterminată; b) ca sancţiune pentru nerespectarea obligaţiilor prevăzute la art. 6 alin. (2) şi la art. 10 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 21/2023, aprobată cu modificări prin Legea nr. 346/2023; c) în caz de deces; d) la expirarea duratei de trei ani pentru care s-a făcut înregistrarea. (2) În cazul prevăzut la alin. (1) lit. a), LCP transmite o cerere privind încetarea înregistrării în Registru, cu respectarea formatului din anexa nr. 1.3, în termen de 15 zile de la încheierea contractului individual de muncă. Încetarea este notată în Registru începând de la data înregistrării cererii. (3) În cazul prevăzut la alin. (1) lit. b), în urma sesizării primite de la Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, persoana desemnată din cadrul DPoC completează în Registru încetarea înregistrării, data încetării fiind data comunicării primite de la Agenţia Naţională de Administrare Fiscală. LCP nu poate depune o nouă cerere de înregistrare în următorii trei ani de la data încetării. (4) Persoana desemnată din cadrul DPoC completează în Registru încetarea înregistrării pentru cazul prevăzut la alin. (1) lit. c), data încetării fiind data decesului. (5) În cazul prevăzut la alin. (1) lit. d), încetarea este notată în Registru începând de la data la care au expirat cei trei ani pentru care s-a făcut înregistrarea. (6) Persoana a cărei calitate de LCP a încetat este radiată din Registru în termen de 30 de zile de la data încetării. ART. 8 Modificarea datelor de identificare Atunci când intervin modificări privind datele de identificare sau de contact, LCP transmite o notificare privind modificările intervenite, completată în concordanţă cu situaţia incidentă, cu respectarea formatului din anexa nr. 1.7, şi însoţită, după caz, de documente justificative. După verificare, modificările se vor prelua în Registru. ART. 9 Comunicarea dovezii de luare în evidenţă în Registru (1) Registrul este public, orice persoană putând accesa online un extras din Registru, cuprinzând numărul unic de înregistrare, numele şi prenumele şi data naşterii lucrătorului cultural profesionist, data înregistrării şi, după caz, data suspendării, a încetării suspendării şi/sau a încetării de drept a calităţii de LCP. (2) La cererea LCP, completată conform formatului din anexa nr. 1.6, se va emite un certificat de înregistrare în Registru, în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea cererii. Certificatul se emite prin platforma SDFC, conform formatului prevăzut în anexa nr. 3, şi va include informaţiile specificate la alin. (1). (3) Persoana desemnată din cadrul DPoC transmite săptămânal către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală şi Casa Naţională de Asigurări de Sănătate un extras din Registru, cuprinzând toate înregistrările. ART. 10 Prelucrarea datelor cu caracter personal Prelucrarea datelor cu caracter personal cuprinse în Registru se va realiza cu respectarea legislaţiei aplicabile domeniului privind protecţia datelor cu caracter personal, incluzând, dar fără a se limita la prevederile Regulamentului (UE) nr. 679/2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (GDPR). ART. 11 Informaţii cu caracter public Numele, prenumele, pseudonimul artistic, nr. unic de înregistrare, data înregistrării, data expirării înregistrării, data suspendării (dacă suspendarea este activă) şi data încetării înregistrării în Registrul LCP reprezintă date cu caracter public şi sunt disponibile online în sistemul SDFC. ART. 12 Arhivarea Toată documentaţia aferentă procedurii de înregistrare, prelungire, suspendare şi/sau încetare a înregistrării se păstrează în format digital în SDFC şi se arhivează în conformitate cu prevederile legale specifice arhivării. ART. 13 Desemnarea persoanelor şi responsabilităţi (1) În termen de 5 zile lucrătoare de la publicarea în Monitorul Oficial al României, Partea I, a prezentelor norme metodologice, se vor nominaliza prin ordin al ministrului culturii persoanele desemnate din cadrul DPoC, SJCC şi DE. (2) Responsabilităţile persoanelor desemnate din cadrul DPoC sunt următoarele: a) verifică documentaţia depusă de solicitant, pentru asigurarea conformităţii acesteia cu prevederile prezentelor norme metodologice şi ale legislaţiei în vigoare; b) întocmesc cereri de clarificări către solicitant pentru completarea documentaţiei; c) verifică îndeplinirea condiţiilor prevăzute de lege pentru înregistrarea, suspendarea înregistrării, încetarea cauzei de suspendare şi/sau încetarea de drept a înregistrării; d) comunică solicitantului aprobarea sau respingerea cererilor; e) completează, actualizează şi ţin evidenţa menţiunilor din Registru; f) operează radierile din Registru; g) colaborează cu reprezentanţii Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi ai Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate în schimbul de informaţii privind LCP; h) gestionează operaţiunile aferente Registrului din cadrul SDFC; i) întocmesc şi semnează fişele de verificare şi notificările cuprinse în prezentele norme metodologice. (3) Responsabilităţile persoanelor desemnate din cadrul SJCC şi DE sunt următoarele: a) verifică documentaţia depusă de solicitant, pentru asigurarea conformităţii acesteia cu prevederile prezentelor norme metodologice şi ale legislaţiei în vigoare; b) verifică îndeplinirea condiţiilor prevăzute de lege pentru înregistrarea, suspendarea înregistrării, încetarea cauzei de suspendare şi/sau încetarea de drept a înregistrării; c) avizează fişele de verificare cuprinse în prezentele norme metodologice. (4) Responsabilităţile directorului DPoC sunt următoarele: a) se asigură de respectarea obligaţiilor legale cu privire la Registru; b) aprobă fişele de verificare cuprinse în prezentele norme metodologice; c) dispune înregistrarea în Registru, suspendarea şi încetarea suspendării din Registru, încetarea înregistrării în Registru şi radierea din Registru ART. 14 Anexe Anexele nr. 1-3.3 fac parte integrantă din prezentele norme metodologice. ANEXA 1 la normele metodologice
CERERE de înregistrare în Registrul lucrătorilor culturali profesionişti Subsemnatul/Subsemnata, ............................................................., pseudonim artistic ...................................................., cu ocupaţia de ........................^1, domeniu de activitate din lista domeniilor de activitate culturală, activităţi auxiliare şi de suport - CAEN ........................................, născut(ă) la data de ............... în localitatea .............................., judeţul .................................., domiciliat(ă) în ......................................., str. ........................................... nr. ......, bl. ......, sc. ...., ap. ......, judeţul ............................., e-mail ................................, telefon ....................., posesor/posesoare al/a C.I. seria ..... nr. .............., eliberată de ....................... la data de .............................., având CNP ................................, solicit înregistrarea în Registrul lucrătorilor culturali profesionişti. ^1 Se va alege un cod din Clasificarea ocupaţiilor din România (COR) sau se va completa manual dacă nu există corespondent în COR. Declar că, în anul fiscal anterior depunerii prezentei cereri, conform adeverinţei de venit pentru anul fiscal anterior, emisă de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, am obţinut din toate sursele de venit (salarii/cesiune drepturi de autor sau drepturi conexe, activităţi independente, alte venituri etc.) venitul brut total de ............... lei. Declar că, în anul fiscal anterior depunerii prezentei cereri, cel puţin 50% din venitul brut total de mai sus l-am obţinut din activităţi culturale, astfel^2: ^2 Veniturile sunt cumulative şi pot fi bifate oricâte opţiuni. [ ] cesiunea drepturilor de autor sau a drepturilor conexe: - venit brut de ...............; [ ] activităţi independente din categoria celor enumerate în anexa la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 21/2023, aprobată cu modificări prin Legea nr. 346/2023: - venit brut de ...............; [ ] contracte individuale de muncă pe durată determinată, pentru activităţi culturale şi în domeniul cultural, ajunse la termen la data de ...............^3: ^3 Se va completa data de finalizare a ultimului contract de muncă, iar la venit brut se vor aduna veniturile tuturor contractelor individuale de muncă. – venit brut de ............... . Menţionez că îndeplinesc condiţiile pentru această înregistrare, aşa cum sunt ele prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 21/2023, aprobată cu modificări prin Legea nr. 346/2023, şi ataşez documentele doveditoare conform legii. Declar, cunoscând prevederile art. 326 privind falsul în declaraţii din Codul penal, că toate actele şi documentele care însoţesc prezenta cerere reprezintă înscrisuri autentice (nefalsificate), iar toate informaţiile prezentate sunt reale şi corespund adevărului. Semnătura .................... Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679. ANEXA 1.1 la normele metodologice
CERERE de prelungire a înregistrării în Registrul lucrătorilor culturali profesionişti Subsemnatul/Subsemnata, ........................................................., pseudonim artistic ........................................................., cu ocupaţia de ........................, domeniu de activitate din lista domeniilor de activitate culturală, activităţi auxiliare şi de suport - CAEN ......................................, născut(ă) la data de .................. în localitatea ..............................., judeţul ................................, domiciliat(ă) în ...................................., str. ........................................ nr. ......, bl. ......, sc. ...., ap. ......, judeţul ..................................., e-mail ..................................., telefon ......................., posesor/posesoare al/a C.I. seria ...... nr. ................, eliberată de ....................... la data de .................., având CNP ....................................., având numărul unic de înregistrare în Registrul lucrătorilor culturali profesionişti .................., data înregistrării .........................., pentru care termenul de valabilitate expiră la data de .........................., solicit prelungirea înregistrării ca lucrător cultural profesionist. Menţionez că îndeplinesc condiţiile pentru această prelungire, aşa cum sunt ele prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 21/2023, aprobată cu modificări prin Legea nr. 346/2023, şi ataşez documentele doveditoare conform legii. Declar, cunoscând prevederile art. 326 privind falsul în declaraţii din Codul penal, că toate actele şi documentele care însoţesc prezenta cerere reprezintă înscrisuri autentice (nefalsificate), iar toate informaţiile prezentate sunt reale şi corespund adevărului. Semnătura .................. Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 ANEXA 1.2 la normele metodologice
CERERE de suspendare a înregistrării în Registrul lucrătorilor culturali profesionişti Subsemnatul/Subsemnata, ......................................................, pseudonim artistic .........................................................., cu ocupaţia de ........................, domeniu de activitate din lista domeniilor de activitate culturală, activităţi auxiliare şi de suport - CAEN ............................., născut(ă) la data de ................ în localitatea ......................................, judeţul ............................., domiciliat(ă) în ...................................., str. ........................................ nr. ......, bl. ......, sc. ....., ap. ......., judeţul ..................................., e-mail ..................................., telefon ....................., posesor/posesoare al/a C.I. seria ..... nr. ............., eliberată de ....................... la data de ......................., având CNP ..................................., având numărul unic de înregistrare în Registrul lucrătorilor culturali profesionişti ................., data înregistrării .........................., solicit suspendarea înregistrării ca lucrător cultural profesionist pentru un număr de .............. zile, pe durata^1: ^1 Se bifează o singură variantă. [ ] concediului de maternitate; [ ] concediului pentru creşterea copilului; [ ] concediului pentru îngrijirea copilului bolnav sau cu handicap; [ ] concediului paternal; [ ] concediului pentru incapacitate temporară de muncă; [ ] exercitării unei funcţii de demnitate publică; [ ] contractului individual de muncă pe durată determinată. Menţionez că îndeplinesc condiţiile pentru suspendare, aşa cum sunt ele prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 21/2023, aprobată cu modificări prin Legea nr. 346/2023, şi ataşez documentele doveditoare conform legii. Declar, cunoscând prevederile art. 326 privind falsul în declaraţii din Codul penal, că toate actele şi documentele care însoţesc prezenta cerere reprezintă înscrisuri autentice (nefalsificate), iar toate informaţiile prezentate sunt reale şi corespund adevărului. Semnătura ................... Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 ANEXA 1.3 la normele metodologice
CERERE de încetare, la cerere, a înregistrării în Registrul lucrătorilor culturali profesionişti Subsemnatul/Subsemnata, ........................................................., pseudonim artistic ........................................................., cu ocupaţia de ........................, domeniu de activitate din lista domeniilor de activitate culturală, activităţi auxiliare şi de suport - CAEN ......................................, născut(ă) la data de .................. în localitatea ..............................., judeţul ................................, domiciliat(ă) în ...................................., str. ........................................ nr. ......, bl. ......, sc. ...., ap. ......, judeţul ..................................., e-mail ..................................., telefon ......................., posesor/posesoare al/a C.I. seria ...... nr. ................, eliberată de ....................... la data de .................., având CNP ....................................., având numărul unic de înregistrare în Registrul lucrătorilor culturali profesionişti .................., data înregistrării .........................., solicit încetarea, la cerere, a înregistrării ca lucrător cultural profesionist. Declar, cunoscând prevederile art. 326 privind falsul în declaraţii din Codul penal, că toate actele şi documentele care însoţesc prezenta cerere reprezintă înscrisuri autentice (nefalsificate), iar toate informaţiile prezentate sunt reale şi corespund adevărului. Semnătura ....................... Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 ANEXA 1.4 la normele metodologice
DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE privind natura veniturilor realizate din drepturi de proprietate intelectuală Subsemnatul/Subsemnata, ........................................................., pseudonim artistic ........................................................., cu ocupaţia de ........................, domeniu de activitate din lista domeniilor de activitate culturală, activităţi auxiliare şi de suport - CAEN ......................................, născut(ă) la data de .................. în localitatea ..............................., judeţul ................................, domiciliat(ă) în ...................................., str. ........................................ nr. ......, bl. ......, sc. ...., ap. ......, judeţul ..................................., e-mail ..................................., telefon ......................., posesor/posesoare al/a C.I. seria ...... nr. ................, eliberată de ....................... la data de .................., având CNP ....................................., cunoscând prevederile art. 326 privind falsul în declaraţii din Codul penal, prin prezenta declar că nu am obţinut venituri din exploatarea dreptului de autor sau a drepturilor conexe dobândite prin cesiune sau moştenire şi nici din cesiunea dreptului de autor pentru opere ştiinţifice sau pentru programe de calculator. Semnătura ................... Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 ANEXA 1.5 la normele metodologice
NOTIFICARE privind încetarea cauzei de suspendare a înregistrării în Registrul lucrătorilor culturali profesionişti Subsemnatul/Subsemnata, ........................................................., pseudonim artistic ........................................................., cu ocupaţia de ........................, domeniu de activitate din lista domeniilor de activitate culturală, activităţi auxiliare şi de suport - CAEN ......................................, născut(ă) la data de .................. în localitatea ..............................., judeţul ................................, domiciliat(ă) în ...................................., str. ........................................ nr. ......, bl. ......, sc. ...., ap. ......, judeţul ..................................., e-mail ..................................., telefon ......................., posesor/posesoare al/a C.I. seria ...... nr. ................, eliberată de ....................... la data de .................., având CNP ....................................., având numărul unic de înregistrare în Registrul lucrătorilor culturali profesionişti .................., data înregistrării ......................, data suspendării înregistrării .................., cunoscând prevederile art. 326 privind falsul în declaraţii din Codul penal, prin prezenta declar că încetează cauza de suspendare cu data de ...................... . Cauza de suspendare a fost: [ ] concediul de maternitate; [ ] concediul pentru creşterea copilului; [ ] concediul pentru îngrijirea copilului bolnav sau cu handicap; [ ] concediul paternal; [ ] concediul pentru incapacitate temporară de muncă; [ ] exercitarea unei funcţii de demnitate publică; [ ] contractul individual de muncă pe durată determinată. Semnătura .......................... Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 ANEXA 1.6 la normele metodologice
CERERE de eliberare a certificatului de înregistrare în Registrul lucrătorilor culturali profesionişti Subsemnatul/Subsemnata, ........................................................., pseudonim artistic ........................................................., cu ocupaţia de ........................, domeniu de activitate din lista domeniilor de activitate culturală, activităţi auxiliare şi de suport - CAEN ......................................, născut(ă) la data de .................. în localitatea ..............................., judeţul ................................, domiciliat(ă) în ...................................., str. ........................................ nr. ......, bl. ......, sc. ...., ap. ......, judeţul ..................................., e-mail ..................................., telefon ......................., posesor/posesoare al/a C.I. seria ...... nr. ................, eliberată de ....................... la data de .................., având CNP ....................................., înregistrat(ă) în Registrul lucrătorilor culturali profesionişti cu nr. ........ din data de ..............., vă solicit eliberarea unui certificat de înregistrare, conform art. 4 alin. (13) lit. c) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 21/2023, aprobată cu modificări prin Legea nr. 346/2023. Semnătura ............... Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 ANEXA 1.7 la normele metodologice
NOTIFICARE privind modificarea datelor personale Subsemnatul/Subsemnata, ........................................................., pseudonim artistic ........................................................., cu ocupaţia de ........................, domeniu de activitate din lista domeniilor de activitate culturală, activităţi auxiliare şi de suport - CAEN ......................................, născut(ă) la data de .................. în localitatea ..............................., judeţul ................................, domiciliat(ă) în ...................................., str. ........................................ nr. ......, bl. ......, sc. ...., ap. ......, judeţul ..................................., e-mail ..................................., telefon ......................., posesor/posesoare al/a C.I. seria ...... nr. ................, eliberată de ....................... la data de .................., având CNP ....................................., având numărul unic de înregistrare în Registrul lucrătorilor culturali profesionişti .............., data înregistrării .........................., pentru care termenul de valabilitate expiră la data de .........................., vă informez în legătură cu schimbările survenite în ceea ce priveşte: [ ]adresa de mail - noua adresă este ....................................; [ ] telefon - noul telefon este ......................................; [ ] domiciliul - noul domiciliu este ..........................................; [ ] cartea de identitate - datele C.I. sunt seria ..... nr. ..........., eliberată de ....................... la data de ...............................; [ ] ocupaţia - noua ocupaţie este .................................................^1; ^1 Se va alege un cod din Clasificarea ocupaţiilor din România (COR) sau se va completa manual dacă nu există corespondent în COR. [ ] domeniul de activitate - noul domeniu de activitate este ................................................^2. ^2 Se va alege un domeniu de activitate din lista domeniilor de activitate culturală, activităţi auxiliare şi de suport - CAEN. Ataşez, după caz, documentele doveditoare (copie a cărţii de identitate). Declar, cunoscând prevederile art. 326 privind falsul în declaraţii din Codul penal, că toate actele şi documentele care însoţesc prezenta cerere reprezintă înscrisuri autentice (nefalsificate), iar toate informaţiile prezentate sunt reale şi corespund adevărului. Semnătura ......................... Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 ANEXA 2 la normele metodologice
Aprobat Director DPoC, ........................ FIŞĂ de verificare a cererii de înregistrare iniţială
┌───────────────────┬──────────────────┐
│Nume şi prenume │ │
│solicitant: │ │
├───────────────────┼──────────────────┤
│CNP solicitant: │ │
├───────────────────┼──────────────────┤
│Nr. şi dată cerere:│ │
├───────────────────┼──┬───────────────┤
│Înregistrat │ │ │
│anterior în │ │DA cu nr. │
│Registrul │NU│...... din data│
│lucrătorilor │ │...............│
│culturali │ │ │
│profesionişti │ │ │
└───────────────────┴──┴───────────────┘
┌────┬──────────────┬──┬──┬─┬──────────┐
│Nr. │Aspecte de │ │ │N│ │
│crt.│verificat │DA│NU│/│Observaţii│
│ │ │ │ │A│ │
├────┼──────────────┼──┼──┼─┼──────────┤
│ │Cererea de │ │ │ │ │
│ │înregistrare │ │ │ │ │
│ │în Registrul │ │ │ │ │
│1. │lucrătorilor │ │ │ │ │
│ │culturali │ │ │ │ │
│ │profesionişti │ │ │ │ │
│ │este corect │ │ │ │ │
│ │completată. │ │ │ │ │
├────┼──────────────┼──┼──┼─┼──────────┤
│ │Actul de │ │ │ │ │
│ │identitate în │ │ │ │ │
│ │copie (carte │ │ │ │ │
│ │de identitate,│ │ │ │ │
│ │carte de │ │ │ │ │
│2. │identitate │ │ │ │ │
│ │provizorie) a │ │ │ │ │
│ │fost ataşat şi│ │ │ │ │
│ │este în │ │ │ │ │
│ │perioada de │ │ │ │ │
│ │valabilitate. │ │ │ │ │
├────┼──────────────┼──┼──┼─┼──────────┤
│ │Documentele │ │ │ │ │
│ │doveditoare │ │ │ │ │
│ │privind │ │ │ │ │
│ │realizarea │ │ │ │ │
│ │pragului de │ │ │ │ │
│ │50% de │ │ │ │ │
│ │venituri din │ │ │ │ │
│ │activităţi │ │ │ │ │
│ │culturale │ │ │ │ │
│ │(care nu se │ │ │ │ │
│ │subscriu unei │ │ │ │ │
│ │profesii │ │ │ │ │
│ │reglementate │ │ │ │ │
│ │sau liberale) │ │ │ │ │
│ │sunt ataşate, │ │ │ │ │
│ │după caz: │ │ │ │ │
│ │A. pentru │ │ │ │ │
│ │venituri din │ │ │ │ │
│ │cesiunea │ │ │ │ │
│ │drepturilor de│ │ │ │ │
│ │autor sau a │ │ │ │ │
│ │drepturilor │ │ │ │ │
│ │conexe: │ │ │ │ │
│ │• adeverinţa │ │ │ │ │
│ │de venit │ │ │ │ │
│ │pentru anul │ │ │ │ │
│ │fiscal │ │ │ │ │
│ │anterior, │ │ │ │ │
│ │emisă de │ │ │ │ │
│ │Agenţia │ │ │ │ │
│ │Naţională de │ │ │ │ │
│ │Administrare │ │ │ │ │
│ │Fiscală, sau │ │ │ │ │
│ │ultima │ │ │ │ │
│ │declaraţie │ │ │ │ │
│ │unică de venit│ │ │ │ │
│ │depusă în anul│ │ │ │ │
│ │fiscal │ │ │ │ │
│ │anterior; │ │ │ │ │
│ │• contractele │ │ │ │ │
│ │de cesiune a │ │ │ │ │
│ │drepturilor de│ │ │ │ │
│ │autor sau a │ │ │ │ │
│ │drepturilor │ │ │ │ │
│ │conexe; │ │ │ │ │
│ │B. pentru │ │ │ │ │
│ │venituri din │ │ │ │ │
│ │activităţi │ │ │ │ │
│ │independente: │ │ │ │ │
│ │• adeverinţa │ │ │ │ │
│ │de venit │ │ │ │ │
│ │pentru anul │ │ │ │ │
│ │fiscal │ │ │ │ │
│ │anterior, │ │ │ │ │
│ │emisă de │ │ │ │ │
│ │Agenţia │ │ │ │ │
│ │Naţională de │ │ │ │ │
│ │Administrare │ │ │ │ │
│ │Fiscală, sau │ │ │ │ │
│ │ultima │ │ │ │ │
│3. │declaraţie │ │ │ │ │
│ │unică de venit│ │ │ │ │
│ │depusă în anul│ │ │ │ │
│ │fiscal │ │ │ │ │
│ │anterior; │ │ │ │ │
│ │• actul │ │ │ │ │
│ │administrativ │ │ │ │ │
│ │de autorizare │ │ │ │ │
│ │a activităţii,│ │ │ │ │
│ │cuprinzând │ │ │ │ │
│ │codul CAEN al │ │ │ │ │
│ │acesteia, emis│ │ │ │ │
│ │de Oficiul │ │ │ │ │
│ │Naţional al │ │ │ │ │
│ │Registrului │ │ │ │ │
│ │Comerţului; │ │ │ │ │
│ │• contractele │ │ │ │ │
│ │aferente │ │ │ │ │
│ │activităţilor │ │ │ │ │
│ │independente; │ │ │ │ │
│ │C. pentru │ │ │ │ │
│ │venituri din │ │ │ │ │
│ │contracte │ │ │ │ │
│ │individuale de│ │ │ │ │
│ │muncă: │ │ │ │ │
│ │• adeverinţa │ │ │ │ │
│ │de venit │ │ │ │ │
│ │pentru anul │ │ │ │ │
│ │fiscal │ │ │ │ │
│ │anterior, │ │ │ │ │
│ │emisă de │ │ │ │ │
│ │Agenţia │ │ │ │ │
│ │Naţională de │ │ │ │ │
│ │Administrare │ │ │ │ │
│ │Fiscală, sau │ │ │ │ │
│ │ultima │ │ │ │ │
│ │declaraţie │ │ │ │ │
│ │unică de venit│ │ │ │ │
│ │depusă în anul│ │ │ │ │
│ │fiscal │ │ │ │ │
│ │anterior; │ │ │ │ │
│ │• adeverinţa │ │ │ │ │
│ │de venit │ │ │ │ │
│ │eliberată de │ │ │ │ │
│ │angajator, cu │ │ │ │ │
│ │menţionarea │ │ │ │ │
│ │explicită a │ │ │ │ │
│ │funcţiei │ │ │ │ │
│ │ocupate şi a │ │ │ │ │
│ │domeniului de │ │ │ │ │
│ │activitate al │ │ │ │ │
│ │angajatorului;│ │ │ │ │
│ │• contractele │ │ │ │ │
│ │individuale de│ │ │ │ │
│ │muncă, fişele │ │ │ │ │
│ │de post │ │ │ │ │
│ │aferente şi │ │ │ │ │
│ │extrase │ │ │ │ │
│ │Revisal: │ │ │ │ │
│ │raport │ │ │ │ │
│ │salariat │ │ │ │ │
├────┼──────────────┼──┼──┼─┼──────────┤
│ │Declaraţia pe │ │ │ │ │
│ │propria │ │ │ │ │
│ │răspundere │ │ │ │ │
│ │privind natura│ │ │ │ │
│ │veniturilor │ │ │ │ │
│4. │din drepturi │ │ │ │ │
│ │de proprietate│ │ │ │ │
│ │intelectuală │ │ │ │ │
│ │(dacă este │ │ │ │ │
│ │cazul) este │ │ │ │ │
│ │ataşată. │ │ │ │ │
├────┼──────────────┼──┼──┼─┼──────────┤
│ │Se atestă │ │ │ │ │
│ │realizarea │ │ │ │ │
│ │pragului de │ │ │ │ │
│5. │50% de │ │ │ │ │
│ │venituri din │ │ │ │ │
│ │activităţi │ │ │ │ │
│ │culturale. │ │ │ │ │
├────┼──────────────┼──┼──┼─┼──────────┤
│ │Solicitantul a│ │ │ │ │
│ │depus cererea │ │ │ │ │
│ │după expirarea│ │ │ │ │
│ │termenului de │ │ │ │ │
│ │interzicere a │ │ │ │ │
│ │înregistrării,│ │ │ │ │
│6. │impus ca │ │ │ │ │
│ │sancţiune │ │ │ │ │
│ │pentru │ │ │ │ │
│ │nerespectarea │ │ │ │ │
│ │obligaţiilor │ │ │ │ │
│ │prevăzute de │ │ │ │ │
│ │lege. │ │ │ │ │
└────┴──────────────┴──┴──┴─┴──────────┘
┌────────────┬─────────────────────────┐
│Rezultat │Aprobă/Respinge cererea │
├────────────┼─────────────────────────┤
│ │[ ] persoana nu │
│ │îndeplineşte condiţiile │
│ │prevăzute de lege pentru │
│Motivul │aprobarea cererii │
│respingerii │[ ] cererea nu este │
│(dacă este │completă/nu a fost │
│cazul) │completată în urma │
│ │cererii de clarificare │
│ │[ ] cererea nu a fost │
│ │depusă în termenul │
│ │prevăzut de lege │
├────────────┼─────────────────────────┤
│Justificare │ │
│respingere │ │
└────────────┴─────────────────────────┘
┌──────────┬────────────┬────┬─────────┐
│ │Nume şi │Data│Semnătura│
│ │prenume │ │ │
├──────────┼────────────┼────┼─────────┤
│Avizat DE │ │ │ │
├──────────┼────────────┼────┼─────────┤
│Avizat │ │ │ │
│SJCC │ │ │ │
├──────────┼────────────┼────┼─────────┤
│Întocmit │ │ │ │
│DPoC │ │ │ │
└──────────┴────────────┴────┴─────────┘
Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 ANEXA 2.1 la normele metodologice
Aprobat Director DPoC, ........................ FIŞĂ de verificare a cererii de prelungire a înregistrării
┌───────────────────┬──────────────────┐
│Nume şi prenume │ │
│solicitant: │ │
├───────────────────┼──────────────────┤
│CNP solicitant: │ │
├───────────────────┼──────────────────┤
│Nr. şi dată cerere:│ │
├───────────────────┼──┬───────────────┤
│Înregistrat │ │ │
│anterior în │ │DA cu nr. │
│Registrul │NU│...... din data│
│lucrătorilor │ │...............│
│culturali │ │ │
│profesionişti │ │ │
└───────────────────┴──┴───────────────┘
┌────┬──────────────┬──┬──┬─┬──────────┐
│Nr. │Aspecte de │ │ │N│ │
│crt.│verificat │DA│NU│/│Observaţii│
│ │ │ │ │A│ │
├────┼──────────────┼──┼──┼─┼──────────┤
│ │Cererea de │ │ │ │ │
│ │prelungire a │ │ │ │ │
│ │înregistrării │ │ │ │ │
│ │în Registrul │ │ │ │ │
│1. │lucrătorilor │ │ │ │ │
│ │culturali │ │ │ │ │
│ │profesionişti │ │ │ │ │
│ │este corect │ │ │ │ │
│ │completată. │ │ │ │ │
├────┼──────────────┼──┼──┼─┼──────────┤
│ │Actul de │ │ │ │ │
│ │identitate în │ │ │ │ │
│ │copie (carte │ │ │ │ │
│ │de identitate,│ │ │ │ │
│ │carte de │ │ │ │ │
│2. │identitate │ │ │ │ │
│ │provizorie) a │ │ │ │ │
│ │fost ataşat şi│ │ │ │ │
│ │este în │ │ │ │ │
│ │perioada de │ │ │ │ │
│ │valabilitate. │ │ │ │ │
├────┼──────────────┼──┼──┼─┼──────────┤
│ │Documentele │ │ │ │ │
│ │doveditoare │ │ │ │ │
│ │privind │ │ │ │ │
│ │realizarea │ │ │ │ │
│ │pragului de │ │ │ │ │
│ │50% de │ │ │ │ │
│ │venituri din │ │ │ │ │
│ │activităţi │ │ │ │ │
│ │culturale │ │ │ │ │
│ │(care nu se │ │ │ │ │
│ │subscriu unei │ │ │ │ │
│ │profesii │ │ │ │ │
│ │reglementate │ │ │ │ │
│ │sau liberale) │ │ │ │ │
│ │sunt ataşate, │ │ │ │ │
│ │după caz: │ │ │ │ │
│ │A. pentru │ │ │ │ │
│ │venituri din │ │ │ │ │
│ │cesiunea │ │ │ │ │
│ │drepturilor de│ │ │ │ │
│ │autor sau a │ │ │ │ │
│ │drepturilor │ │ │ │ │
│ │conexe: │ │ │ │ │
│ │• adeverinţa │ │ │ │ │
│ │de venit │ │ │ │ │
│ │pentru anul │ │ │ │ │
│ │fiscal │ │ │ │ │
│ │anterior, │ │ │ │ │
│ │emisă de │ │ │ │ │
│ │Agenţia │ │ │ │ │
│ │Naţională de │ │ │ │ │
│ │Administrare │ │ │ │ │
│ │Fiscală, sau │ │ │ │ │
│ │ultima │ │ │ │ │
│ │declaraţie │ │ │ │ │
│ │unică de venit│ │ │ │ │
│ │depusă în anul│ │ │ │ │
│ │fiscal │ │ │ │ │
│ │anterior; │ │ │ │ │
│ │• contractele │ │ │ │ │
│ │de cesiune a │ │ │ │ │
│ │drepturilor de│ │ │ │ │
│ │autor sau a │ │ │ │ │
│ │drepturilor │ │ │ │ │
│ │conexe; │ │ │ │ │
│ │B. pentru │ │ │ │ │
│ │venituri din │ │ │ │ │
│ │activităţi │ │ │ │ │
│ │independente: │ │ │ │ │
│ │• adeverinţa │ │ │ │ │
│ │de venit │ │ │ │ │
│ │pentru anul │ │ │ │ │
│ │fiscal │ │ │ │ │
│ │anterior, │ │ │ │ │
│ │emisă de │ │ │ │ │
│ │Agenţia │ │ │ │ │
│ │Naţională de │ │ │ │ │
│ │Administrare │ │ │ │ │
│ │Fiscală, sau │ │ │ │ │
│ │ultima │ │ │ │ │
│3. │declaraţie │ │ │ │ │
│ │unică de venit│ │ │ │ │
│ │depusă în anul│ │ │ │ │
│ │fiscal │ │ │ │ │
│ │anterior; │ │ │ │ │
│ │• actul │ │ │ │ │
│ │administrativ │ │ │ │ │
│ │de autorizare │ │ │ │ │
│ │a activităţii,│ │ │ │ │
│ │cuprinzând │ │ │ │ │
│ │codul CAEN al │ │ │ │ │
│ │acesteia, emis│ │ │ │ │
│ │de Oficiul │ │ │ │ │
│ │Naţional al │ │ │ │ │
│ │Registrului │ │ │ │ │
│ │Comerţului; │ │ │ │ │
│ │• contractele │ │ │ │ │
│ │aferente │ │ │ │ │
│ │activităţilor │ │ │ │ │
│ │independente; │ │ │ │ │
│ │C. pentru │ │ │ │ │
│ │venituri din │ │ │ │ │
│ │contracte │ │ │ │ │
│ │individuale de│ │ │ │ │
│ │muncă: │ │ │ │ │
│ │• adeverinţa │ │ │ │ │
│ │de venit │ │ │ │ │
│ │pentru anul │ │ │ │ │
│ │fiscal │ │ │ │ │
│ │anterior, │ │ │ │ │
│ │emisă de │ │ │ │ │
│ │Agenţia │ │ │ │ │
│ │Naţională de │ │ │ │ │
│ │Administrare │ │ │ │ │
│ │Fiscală, sau │ │ │ │ │
│ │ultima │ │ │ │ │
│ │declaraţie │ │ │ │ │
│ │unică de venit│ │ │ │ │
│ │depusă în anul│ │ │ │ │
│ │fiscal │ │ │ │ │
│ │anterior; │ │ │ │ │
│ │• adeverinţa │ │ │ │ │
│ │de venit │ │ │ │ │
│ │eliberată de │ │ │ │ │
│ │angajator, cu │ │ │ │ │
│ │menţionarea │ │ │ │ │
│ │explicită a │ │ │ │ │
│ │funcţiei │ │ │ │ │
│ │ocupate şi a │ │ │ │ │
│ │domeniului de │ │ │ │ │
│ │activitate al │ │ │ │ │
│ │angajatorului;│ │ │ │ │
│ │• contractele │ │ │ │ │
│ │individuale de│ │ │ │ │
│ │muncă, fişele │ │ │ │ │
│ │de post │ │ │ │ │
│ │aferente şi │ │ │ │ │
│ │extrase │ │ │ │ │
│ │Revisal: │ │ │ │ │
│ │raport │ │ │ │ │
│ │salariat │ │ │ │ │
├────┼──────────────┼──┼──┼─┼──────────┤
│ │Declaraţia pe │ │ │ │ │
│ │propria │ │ │ │ │
│ │răspundere │ │ │ │ │
│ │privind natura│ │ │ │ │
│ │veniturilor │ │ │ │ │
│4. │din drepturi │ │ │ │ │
│ │de proprietate│ │ │ │ │
│ │intelectuală │ │ │ │ │
│ │(dacă este │ │ │ │ │
│ │cazul) este │ │ │ │ │
│ │ataşată. │ │ │ │ │
├────┼──────────────┼──┼──┼─┼──────────┤
│ │Se atestă │ │ │ │ │
│ │realizarea │ │ │ │ │
│ │pragului de │ │ │ │ │
│5. │50% de │ │ │ │ │
│ │venituri din │ │ │ │ │
│ │activităţi │ │ │ │ │
│ │culturale. │ │ │ │ │
├────┼──────────────┼──┼──┼─┼──────────┤
│ │Cererea a fost│ │ │ │ │
│ │transmisă cu │ │ │ │ │
│ │minimum 60 de │ │ │ │ │
│ │zile şi │ │ │ │ │
│ │maximum 120 de│ │ │ │ │
│6. │zile înainte │ │ │ │ │
│ │de expirarea │ │ │ │ │
│ │termenului de │ │ │ │ │
│ │trei ani de la│ │ │ │ │
│ │data │ │ │ │ │
│ │înregistrării.│ │ │ │ │
└────┴──────────────┴──┴──┴─┴──────────┘
┌────────────┬─────────────────────────┐
│Rezultat │Aprobă/Respinge cererea │
├────────────┼─────────────────────────┤
│ │[ ] persoana nu │
│ │îndeplineşte condiţiile │
│ │prevăzute de lege pentru │
│Motivul │aprobarea cererii │
│respingerii │[ ] cererea nu este │
│(dacă este │completă/nu a fost │
│cazul) │completată în urma │
│ │cererii de clarificare │
│ │[ ] cererea nu a fost │
│ │depusă în termenul │
│ │prevăzut de lege │
├────────────┼─────────────────────────┤
│Justificare │ │
│respingere │ │
└────────────┴─────────────────────────┘
┌──────────┬────────────┬────┬─────────┐
│ │Nume şi │Data│Semnătura│
│ │prenume │ │ │
├──────────┼────────────┼────┼─────────┤
│Avizat DE │ │ │ │
├──────────┼────────────┼────┼─────────┤
│Avizat │ │ │ │
│SJCC │ │ │ │
├──────────┼────────────┼────┼─────────┤
│Întocmit │ │ │ │
│DPoC │ │ │ │
└──────────┴────────────┴────┴─────────┘
Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 ANEXA 2.2 la normele metodologice
Aprobat, Director DPoC, ........................ FIŞĂ de verificare a cererii de suspendare a înregistrării
┌───────────────────┬──────────────────┐
│Nume şi prenume │ │
│solicitant: │ │
├───────────────────┼──────────────────┤
│CNP solicitant: │ │
├───────────────────┼──────────────────┤
│Nr. şi dată cerere:│ │
├───────────────────┼──┬───────────────┤
│Înregistrat │ │ │
│anterior în │ │DA cu nr. │
│Registrul │NU│...... din data│
│lucrătorilor │ │...............│
│culturali │ │ │
│profesionişti │ │ │
└───────────────────┴──┴───────────────┘
┌────┬──────────────┬──┬──┬─┬──────────┐
│Nr. │Aspecte de │ │ │N│ │
│crt.│verificat │DA│NU│/│Observaţii│
│ │ │ │ │A│ │
├────┼──────────────┼──┼──┼─┼──────────┤
│ │Cererea de │ │ │ │ │
│ │suspendare a │ │ │ │ │
│ │înregistrării │ │ │ │ │
│ │în Registrul │ │ │ │ │
│1. │lucrătorilor │ │ │ │ │
│ │culturali │ │ │ │ │
│ │profesionişti │ │ │ │ │
│ │este corect │ │ │ │ │
│ │completată. │ │ │ │ │
├────┼──────────────┼──┼──┼─┼──────────┤
│ │Documentul │ │ │ │ │
│ │doveditor al │ │ │ │ │
│ │situaţiei de │ │ │ │ │
│ │suspendare │ │ │ │ │
│ │este ataşat: │ │ │ │ │
│ │a) decizia │ │ │ │ │
│ │privind │ │ │ │ │
│ │acordarea │ │ │ │ │
│ │indemnizaţiei │ │ │ │ │
│ │de maternitate│ │ │ │ │
│ │/pentru │ │ │ │ │
│ │creşterea │ │ │ │ │
│ │copilului/ │ │ │ │ │
│ │pentru │ │ │ │ │
│ │îngrijirea │ │ │ │ │
│ │copilului │ │ │ │ │
│ │bolnav sau cu │ │ │ │ │
│ │handicap; │ │ │ │ │
│ │b) adeverinţă │ │ │ │ │
│ │privind │ │ │ │ │
│ │acordarea │ │ │ │ │
│ │concediului │ │ │ │ │
│2. │paternal; │ │ │ │ │
│ │c) certificat │ │ │ │ │
│ │de concediu │ │ │ │ │
│ │medical pentru│ │ │ │ │
│ │incapacitate │ │ │ │ │
│ │temporară de │ │ │ │ │
│ │muncă, │ │ │ │ │
│ │eliberat de │ │ │ │ │
│ │medicul de │ │ │ │ │
│ │familie sau de│ │ │ │ │
│ │medicul │ │ │ │ │
│ │specialist; │ │ │ │ │
│ │d) actul de │ │ │ │ │
│ │numire/ │ │ │ │ │
│ │desemnare │ │ │ │ │
│ │într-o funcţie│ │ │ │ │
│ │de demnitate │ │ │ │ │
│ │publică; │ │ │ │ │
│ │e) contract │ │ │ │ │
│ │individual de │ │ │ │ │
│ │muncă, pe │ │ │ │ │
│ │durată │ │ │ │ │
│ │determinată. │ │ │ │ │
├────┼──────────────┼──┼──┼─┼──────────┤
│ │Consimţământul│ │ │ │ │
│ │informat │ │ │ │ │
│ │pentru │ │ │ │ │
│ │înregistrarea/│ │ │ │ │
│ │prelungirea/ │ │ │ │ │
│3. │suspendarea │ │ │ │ │
│ │înregistrării │ │ │ │ │
│ │ca lucrător │ │ │ │ │
│ │cultural │ │ │ │ │
│ │profesionist │ │ │ │ │
│ │este ataşat. │ │ │ │ │
├────┼──────────────┼──┼──┼─┼──────────┤
│ │Cererea a fost│ │ │ │ │
│ │transmisă în │ │ │ │ │
│ │termen de 15 │ │ │ │ │
│4. │zile de la │ │ │ │ │
│ │apariţia │ │ │ │ │
│ │cauzei │ │ │ │ │
│ │suspendării. │ │ │ │ │
├────┼──────────────┼──┼──┼─┼──────────┤
│ │Sunt │ │ │ │ │
│ │îndeplinite │ │ │ │ │
│ │condiţiile │ │ │ │ │
│ │legale pentru │ │ │ │ │
│5. │suspendarea │ │ │ │ │
│ │înregistrării │ │ │ │ │
│ │ca lucrător │ │ │ │ │
│ │cultural │ │ │ │ │
│ │profesionist. │ │ │ │ │
└────┴──────────────┴──┴──┴─┴──────────┘
┌────────────┬─────────────────────────┐
│Rezultat │Aprobă/Respinge cererea │
├────────────┼─────────────────────────┤
│ │[ ] persoana nu │
│ │îndeplineşte condiţiile │
│ │prevăzute de lege pentru │
│Motivul │aprobarea cererii │
│respingerii │[ ] cererea nu este │
│(dacă este │completă/nu a fost │
│cazul) │completată în urma │
│ │cererii de clarificare │
│ │[ ] cererea nu a fost │
│ │depusă în termenul │
│ │prevăzut de lege │
├────────────┼─────────────────────────┤
│Justificare │ │
│respingere │ │
└────────────┴─────────────────────────┘
┌──────────┬────────────┬────┬─────────┐
│ │Nume şi │Data│Semnătura│
│ │prenume │ │ │
├──────────┼────────────┼────┼─────────┤
│Avizat DE │ │ │ │
├──────────┼────────────┼────┼─────────┤
│Avizat │ │ │ │
│SJCC │ │ │ │
├──────────┼────────────┼────┼─────────┤
│Întocmit │ │ │ │
│DPoC │ │ │ │
└──────────┴────────────┴────┴─────────┘
Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 ANEXA 3 la normele metodologice
CERTIFICAT de înregistrare în Registrul lucrătorilor culturali profesionişti Prin prezenta se certifică că dl/dna ......................................................, pseudonim artistic ............................................., cu ocupaţia de ........................, domeniu de activitate din lista domeniilor de activitate culturală, activităţi auxiliare şi de suport - CAEN ......................................, născut(ă) la data de .................. în localitatea ..............................., judeţul ................................, domiciliat(ă) în ...................................., str. ........................................ nr. ......, bl. ......, sc. ...., ap. ......, judeţul ..................................., e-mail ..................................., telefon ......................., posesor/posesoare al/a C.I. seria ...... nr. ................, eliberată de ....................... la data de .................., având CNP ....................................., este înregistrat(ă) în Registrul lucrătorilor culturali profesionişti, având numărul unic de înregistrare .............., cu data de înregistrare .......................... . Situaţia istorică a înregistrărilor este:
┌────┬─────────────────────────┬───────┐
│ │Tip stare (înregistrat, │ │
│Data│suspendat, încetare │Detalii│
│ │suspendare, încetare │ │
│ │înregistrare, radiat) │ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
├────┼─────────────────────────┼───────┤
└────┴─────────────────────────┴───────┘
Semnătura ...................... Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 ANEXA 3.1 la normele metodologice
Cerere de clarificări Referitor la Cererea cu nr. ....... din data de ........................., depusă de dl/dna ........................................................, pseudonim artistic ......................................................., cu ocupaţia de .............................., domeniu de activitate din lista domeniilor de activitate culturală, activităţi auxiliare şi de suport - CAEN ......................................, născut(ă) la data de ................................ în localitatea ............................., judeţul ............................, domiciliat(ă) în .................................., str. ..................................... nr. ......, bl. ....., sc. ...., ap. ......, judeţul ..........................., e-mail ...................................., telefon .................., posesor/posesoare al/a C.I. seria ........ nr. ...................., eliberată de ................... la data de ..................., având CNP ..........................., vă solicităm următoarele: ........................................................................................... Semnătura ................ Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 ANEXA 3.2 la normele metodologice
NOTIFICARE privind aprobarea cererii Prin prezenta se atestă faptul că cererea de înregistrare/prelungire a înregistrării/suspendare a înregistrării în Registrul lucrătorilor culturali profesionişti, depusă la data de ...................... de către dl/dna ......................................................, pseudonim artistic ............................................, cu ocupaţia de .............................................., domeniu de activitate din lista domeniilor de activitate culturală, activităţi auxiliare şi de suport - CAEN .........................., născut(ă) la data de ................................ în localitatea ............................., judeţul ............................., domiciliat(ă) în ................................., str. ..................................... nr. ......, bl. ......, sc. ...., ap. ......, judeţul .............................., e-mail ................................., telefon ......................, posesor/posesoare al/a C.I. seria ...... nr. ..............., eliberată de .................... la data de ........................, având CNP ..................................., a fost aprobată. Semnătura ................... Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 ANEXA 3.3 la normele metodologice
NOTIFICARE privind respingerea cererii Prin prezenta se atestă faptul că cererea de înregistrare/prelungire a înregistrării/suspendare a înregistrării în Registrul lucrătorilor culturali profesionişti, depusă la data de ..................... de către dl/dna ....................................................................., pseudonim artistic .................................................., cu ocupaţia de ................................................, domeniu de activitate din lista domeniilor de activitate culturală, activităţi auxiliare şi de suport - CAEN ........................., născut(ă) la data de .......................... în localitatea .........................., judeţul ..........................., domiciliat(ă) în ...................................., str. .................................... nr. ......, bl. ......, sc. ...., ap. ......, judeţul .............................., e-mail ......................................, telefon .................., posesor/posesoare al/a C.I. seria ...... nr. ................., eliberată de ....................... la data de .............................., având CNP ................................, a fost respinsă. Motivul respingerii îl reprezintă: [ ] persoana nu îndeplineşte condiţiile prevăzute de lege pentru aprobarea cererii; [ ] cererea nu este completă/nu a fost completată în urma cererii de clarificare; [ ] cererea nu a fost depusă în termenul prevăzut de lege. Justificare respingere: Semnătura ................... Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 -----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.