Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME din 19 iunie 2013  de aplicare a Legii nr. 165/2013 privind măsurile pentru finalizarea procesului de restituire, în natură sau prin echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist în România    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 NORME din 19 iunie 2013 de aplicare a Legii nr. 165/2013 privind măsurile pentru finalizarea procesului de restituire, în natură sau prin echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist în România

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 393 din 29 iunie 2013

    CAP. I
    Comisia locală pentru inventarierea terenurilor

    SECŢIUNEA 1
    Procedura de constituire

    ART. 1
    (1) Comisia locală pentru inventarierea terenurilor, denumită în continuare Comisia locală pentru inventariere, se constituie prin ordin al prefectului.
    (2) Comisia locală pentru inventariere se compune din:
    a) un reprezentant al instituţiei prefectului, care are şi calitatea de preşedinte;
    b) primarul comunei/oraşului/municipiului;
    c) secretarul comunei/oraşului/municipiului;
    d) un specialist în măsurători topografice şi în identificarea tarlalelor şi parcelelor din cadrul unităţii administrativ-teritoriale (specialist cadastru, inginer topograf, inginer agricol, subinginer agricol, referent agricol);
    e) un reprezentant al oficiului teritorial de cadastru şi publicitate imobiliară.
    (3) În funcţie de specificul localităţii, Comisia locală pentru inventariere se completează cu următoarele persoane:
    a) un reprezentant al Agenţiei Domeniilor Statului;
    b) un reprezentant al Academiei de Ştiinţe Agricole şi Silvice "Gheorghe Ionescu-Şişeşti";
    c) un reprezentant al Regiei Naţionale a Pădurilor - Romsilva;
    d) un reprezentant al Agenţiei Naţionale pentru Pescuit şi Acvacultură.
    (4) Specificul localităţii se stabileşte de autorităţile şi instituţiile publice care au în administrare terenuri aflate în proprietatea publică sau privată a statului.
    (5) Persoanele prevăzute la alin. (2) lit. a), d) şi e), precum şi cele prevăzute la alin. (3) sunt desemnate, în condiţiile legii, de către conducătorii instituţiilor pe care le reprezintă.
    (6) Unităţile administrativ-teritoriale care, la data intrării în vigoare a prezentelor norme, nu au încadrat un specialist conform alin. (2) lit. d) sau nu au în derulare un contract de prestări servicii având ca obiect activităţi specifice acestuia pot contracta servicii cu alţi specialişti, plata urmând a se realiza în condiţiile legii.
    (7) Prin specialist în măsurători topografice şi în identificarea tarlalelor şi parcelelor se înţelege persoana autorizată de Agenţia Naţională pentru Cadastru şi Publicitate Imobiliară să efectueze şi să verifice lucrări în domeniul cadastrului, al geodeziei şi al cartografiei pe teritoriul României.
    (8) Prefectul dispune, în condiţiile legii, măsuri pentru asigurarea personalului necesar reprezentării instituţiei prefectului în comisia constituită potrivit art. 5 din Legea nr. 165/2013 privind măsurile pentru finalizarea procesului de restituire, în natură sau prin echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist în România.
    (9) Persoanele desemnate de către instituţia prefectului pot avea calitatea de membru în mai multe comisii locale pentru inventariere.

    SECŢIUNEA a 2-a
    Modul de funcţionare

    ART. 2
    Comisia locală pentru inventariere se întruneşte în termen de 10 zile de la emiterea ordinului prefectului şi îşi stabileşte programul şi modul de lucru.
    ART. 3
    Lucrările Comisiei locale pentru inventariere se desfăşoară în prezenţa a cel puţin jumătate plus unu din numărul de membri, iar rezultatul dezbaterilor se consemnează într-un proces-verbal de şedinţă.
    ART. 4
    Comisia locală pentru inventariere întocmeşte şi transmite lunar prefectului un raport cuprinzând stadiul lucrărilor şi problemele întâmpinate.
    ART. 5
    La lucrările Comisiei locale pentru inventariere pot fi invitate şi alte persoane care pot aduce lămuriri în procesul de inventariere a terenurilor.

    SECŢIUNEA a 3-a
    Atribuţiile Comisiei locale pentru inventariere

    ART. 6
    (1) Comisia locală pentru inventariere are următoarele atribuţii:
    a) identifică izlazurile comunale şi celelalte terenuri agricole şi forestiere aflate în domeniul public sau privat al unităţii administrativ-teritoriale care pot face obiectul reconstituirii dreptului de proprietate;
    b) solicită autorităţilor şi instituţiilor publice care au în administrare terenuri aflate în proprietatea publică sau privată a statului datele necesare completării anexelor nr. 1-9;
    c) întocmeşte situaţia disponibilului de teren pe sectoare cadastrale;
    d) centralizează şi gestionează toate datele şi informaţiile tehnice puse la dispoziţie;
    e) ia măsuri pentru asigurarea integralităţii şi corectitudinii transpunerii în format digital, pe ortofotoplan, a limitelor terenurilor inventariate sub forma unor polilinii închise, în sistem naţional de proiecţie, în format .dxf;
    f) propune prefectului sancţionarea persoanelor care se fac vinovate de împiedicarea în orice mod a activităţii comisiei, conform art. 36 din Legea nr. 165/2013;
    g) sesizează organele competente în situaţia în care, în procesul de inventariere, se constată existenţa unor titluri de proprietate emise cu încălcarea dispoziţiilor legale;
    h) întocmeşte anexele nr. 1-8.
    (2) Membrii Comisiei locale pentru inventariere au următoarele atribuţii specifice:
    1. reprezentantul instituţiei prefectului convoacă în şedinţe de lucru comisia, ori de câte ori este nevoie, astfel încât procesul de inventariere să se realizeze în termenul stabilit de Legea nr. 165/2013;
    2. primarul unităţii administrativ-teritoriale asigură logistica şi spaţiile de lucru necesare desfăşurării activităţii Comisiei locale pentru inventariere;
    3. secretarul unităţii administrativ-teritoriale:
    a) pune la dispoziţie anexele şi hotărârile comisiei judeţene de fond funciar sau, după caz, ale Comisiei de fond funciar a municipiului Bucureşti privind suprafeţele validate, în care evidenţiază poziţiile/suprafeţele pentru care au fost eliberate titluri de proprietate, adeverinţe de proprietate, procese-verbale de punere în posesie, precum şi poziţiile/suprafeţele pentru care urmează să fie eliberate titluri de proprietate;
    b) pune la dispoziţie inventarele actualizate ale bunurilor din domeniul public şi privat al unităţii administrativ-teritoriale, inclusiv situaţia izlazurilor comunale;
    4. specialiştii în măsurători topografice şi în identificarea tarlalelor şi parcelelor transpun, în format digital, pe ortofotoplan, limitele terenurilor inventariate sub forma unor polilinii închise, în sistem naţional de proiecţie, în format .dxf;
    5. reprezentantul oficiului teritorial de cadastru şi publicitate imobiliară:
    a) îndrumă din punct de vedere tehnic Comisia locală pentru inventariere;
    b) pune la dispoziţia Comisiei locale pentru inventariere următoarele produse cartografice în format digital:
    (i) ortofotoplan aferent teritoriului administrativ, fişiere de tip .ecw sau .tif georeferenţiat cu reprezentarea limitelor administrative-teritoriale rămase definitive în baza Legii cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    (ii) reprezentarea sectoarelor cadastrale în format vectorial în fişier de tip .dxf, stabilite în conformitate cu dispoziţiile art. 2 alin. (1) din Legea nr. 7/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    (iii) fişier de tip .xls cuprinzând denumirea şi codul SIRUTA al unităţii administrativ-teritoriale, numărul şi suprafaţa aferentă fiecărui sector cadastral;
    c) asigură accesul la aplicaţia informatică de evidenţă a titlurilor de proprietate prin utilizator şi parolă.
    (3) Membrii Comisiei locale pentru inventariere desfăşoară orice alte activităţi necesare pentru realizarea atribuţiilor acesteia.
    ART. 7
    (1) Agenţia Domeniilor Statului, Academia de Ştiinţe Agricole şi Silvice "Gheorghe Ionescu-Şişeşti" şi Agenţia Naţională pentru Pescuit şi Acvacultură au obligaţia să pună la dispoziţia Comisiei locale pentru inventariere limitele tuturor terenurilor pe care le administrează, identificate sub forma unor polilinii închise, în sistem naţional de proiecţie, în format .dxf., astfel încât Comisia locală pentru inventariere să poată transpune aceste limite pe planul de ansamblu.
    (2) Regia Naţională a Pădurilor - Romsilva are obligaţia să transmită Comisiei locale pentru inventariere situaţia terenurilor forestiere din proprietatea statului, pe care le administrează, şi conturul acestora evidenţiat pe hărţi amenajistice la scara de 1:5000 sau 1: 10000, scanate în formatul .tif/.jpg.
    ART. 8
    Autorităţile şi instituţiile publice au obligaţia de a furniza Comisiei locale pentru inventariere toate informaţiile de care dispun cu privire la suprafeţele de terenuri care fac obiectul inventarierii.

    CAP. II
    Întocmirea situaţiei terenurilor

    ART. 9
    (1) În termen de 180 de zile de la data constituirii, Comisia locală pentru inventariere întocmeşte situaţia terenurilor care pot face obiectul reconstituirii dreptului de proprietate.
    (2) Situaţia prevăzută la alin. (1) se întocmeşte pe baza formularelor prevăzute în anexele nr. 1-9, care au următorul cuprins:
    a) Anexa nr. 1 - rezerva comisiei locale;
    b) Anexa nr. 2 - terenurile agricole de pe raza unităţii administrativ-teritoriale, aflate în proprietatea publică şi privată a statului, cu sau fără investiţii, şi în administrarea unor autorităţi şi instituţii publice;
    c) Anexa nr. 3 - terenurile forestiere aflate în proprietatea statului;
    d) Anexa nr. 4 - terenurile agricole administrate de institute şi staţiuni de cercetare, cu sau fără investiţii;
    e) Anexa nr. 5 - terenurile ocupate de izlazuri;
    f) Anexa nr. 6 - alte terenuri identificate ca disponibile în vederea restituirii.
    (3) În baza anexelor prevăzute la alin. (2) se întocmesc următoarele situaţii centralizatoare:
    a) Anexa nr. 7 - terenurile agricole şi forestiere care pot face obiectul reconstituirii dreptului de proprietate;
    b) Anexa nr. 8 - terenurile agricole, cu sau fără investiţii, aflate în proprietatea publică şi privată a statului şi în administrarea unor autorităţi, instituţii publice, institute şi staţiuni de cercetare;
    c) Anexa nr. 9 - anexa grafică cu reprezentarea categoriilor de suprafeţe prevăzute la art. 6 alin. (2) din Legea nr. 165/2013.
    ART. 10
    (1) În termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a prezentelor norme, autorităţile şi instituţiile publice, precum şi institutele şi staţiunile de cercetare care administrează terenuri aparţinând domeniului public sau privat al statului ori al unităţilor administrativ-teritoriale transmit Comisiei locale pentru inventariere datele necesare completării anexelor.
    (2) Datele necesare completării anexelor se transmit însoţite de reprezentarea grafică a terenurilor pe ortofotoplan, sub forma unor poligoane, în sistem naţional de proiecţie, în format .dxf, şi de actele doveditoare ale dreptului de proprietate/administrare.
    ART. 11
    (1) Situaţiile prevăzute la art. 9 alin. (1), întocmite de comisiile locale pentru inventariere, se vizează de către Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară, prin oficiile de cadastru şi publicitate imobiliară, în termen de 20 de zile de la depunerea lor.
    (2) Prin vizarea documentelor prevăzute la alin. (1), oficiile teritoriale certifică corectitudinea calculului analitic al suprafeţelor restituibile şi introducerea acestora în baza de date a sistemului integrat de cadastru şi carte funciară.
    (3) Situaţiile prevăzute în anexele nr. 7-9 se întocmesc în 3 exemplare originale şi se transmit Comisiei locale de fond funciar, Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară şi Comisiei judeţene de fond funciar, respectiv a municipiului Bucureşti.
    ART. 12
    (1) Terenurile agricole afectate de investiţii pot face obiectul reconstituirii dreptului de proprietate în conformitate cu prevederile legilor fondului funciar şi ale Legii nr. 165/2013.
    (2) Prin investiţii se înţelege următoarele:
    a) plantaţii de orice fel - vii, livezi, pepiniere viticole, pomicole, plantaţii de hamei şi duzi, sere, solarii, răsadniţe şi altele asemenea;
    b) capacităţi de producţie din zootehnie şi instalaţii zootehnice;
    c) platforme betonate şi spaţii de depozitare care servesc nevoilor producţiei agricole, fabrici de nutreţuri combinate dezafectate sau active;
    d) sedii de societăţi comerciale agricole, sedii de ferme agricole, cantine, dormitoare, ateliere mecanice;
    e) amenajări piscicole;
    f) instalaţii hidrotehnice, hidroelectrice sau de hidroamelioraţii;
    g) alte construcţii civile sau industriale.
    (3) Comisia locală pentru inventariere identifică terenurile cu investiţii care pot face obiectul reconstituirii dreptului de proprietate, prin constatare la faţa locului. Constatările privind identificarea tipului de investiţie, suprafaţa aferentă acesteia, precum şi existenţa acordului administratorului terenului privind realizarea investiţiei se vor consemna într-un proces-verbal semnat de membrii Comisiei locale pentru inventariere şi de proprietarul investiţiei. Comisia solicită investitorului orice documente din care să rezulte data realizării investiţiei, valoarea investiţiei, inclusiv evaluarea acesteia făcută de un expert evaluator autorizat.
    ART. 13
    (1) La cererea comisiilor judeţene de fond funciar, respectiv a municipiului Bucureşti, Agenţia Domeniilor Statului pune la dispoziţia comisiilor locale de fond funciar terenurile care pot face obiectul reconstituirii dreptului de proprietate.
    (2) Cererea Comisiei judeţene de fond funciar, respectiv a municipiului Bucureşti, se transmite însoţită de tabelul nominal prevăzut în anexa nr. 10, hotărârea Comisiei judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, de validare a întinderii dreptului de proprietate şi a amplasamentului pe care urmează a fi puse în posesie persoanele îndreptăţite, procesul-verbal de delimitare a suprafeţelor care vor face obiectul reconstituirii dreptului de proprietate, însoţit de fişa suprafeţelor şi planurile cadastrale pentru amplasamente sau schiţele de amplasament.
    (3) Procesul-verbal de delimitare a suprafeţelor care vor face obiectul reconstituirii dreptului de proprietate, fişa suprafeţelor şi planurile cadastrale pentru amplasamente sau schiţele de amplasament vor fi semnate de primar, prefect, reprezentantul teritorial al Agenţiei Domeniilor Statului şi reprezentantul Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară.
    ART. 14
    Agenţia Domeniilor Statului predă, prin protocol de predare-preluare, comisiilor locale de fond funciar şi subcomisiilor municipiului Bucureşti terenurile agricole a căror retrocedare se solicită în conformitate cu prevederile Legii fondului funciar nr. 18/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ale Legii nr. 1/2000 pentru reconstituirea dreptului de proprietate asupra terenurilor agricole şi celor forestiere, solicitate potrivit prevederilor Legii fondului funciar nr. 18/1991, şi ale Legii nr. 169/1997, cu modificările şi completările ulterioare, ale Legii nr. 247/2005 privind reforma în domeniile proprietăţii şi justiţiei, precum şi unele măsuri adiacente, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Legii nr. 165/2013.
    ART. 15
    Documentaţia înaintată de Comisia judeţeană de fond funciar, respectiv a municipiului Bucureşti, în vederea întocmirii protocolului de predare-preluare a unui teren agricol de la Agenţia Domeniilor Statului către comisiile locale de aplicare a legilor fondului funciar, va conţine următoarele:
    a) cererea Comisiei judeţene de fond funciar sau, după caz, a municipiului Bucureşti, privind punerea la dispoziţie a terenului. În cerere se face menţiunea privind parcurgerea ordinii de opţiune prevăzute de art. 12 din Legea nr. 165/2013;
    b) anexele întocmite conform Regulamentului privind procedura de constituire, atribuţiile şi funcţionarea comisiilor pentru stabilirea dreptului de proprietate privată asupra terenurilor, a modelului şi modului de atribuire a titlurilor de proprietate, precum şi punerea în posesie a proprietarilor, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 890/2005, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi anexa nr. 10, semnate şi ştampilate pe fiecare pagină de către reprezentantul teritorial al Agenţiei Domeniilor Statului;
    c) hotărârea Comisiei judeţene de fond funciar sau, după caz, a municipiului Bucureşti, pentru validarea dreptului de proprietate asupra terenurilor agricole şi a amplasamentului acestora;
    d) procesul-verbal de delimitare a suprafeţelor care fac obiectul reconstituirii dreptului de proprietate, însoţit de fişa suprafeţelor, semnate şi ştampilate pe fiecare pagină de primar, prefect, Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară şi reprezentantul teritorial al Agenţiei Domeniilor Statului;
    e) planurile cadastrale, la scara 1:5000 sau 1:10000, cu amplasamentul stabilit pentru terenurile retrocedate, sau schiţele de amplasament, vizate de primar, prefect, reprezentantul teritorial al Agenţiei Domeniilor Statului şi Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară.
    ART. 16
    (1) Comisiile locale de fond funciar au obligaţia să comunice persoanelor cărora li s-a reconstituit dreptul de proprietate, în scris, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire, data şi locul unde se va face punerea în posesie.
    (2) În cazul în care persoanele cărora li s-a făcut comunicarea sau împuterniciţii acestora nu se prezintă la data şi locul stabilite, punerea în posesie şi întocmirea proceselor-verbale se face în prezenţa unor martori, de regulă proprietari vecini. Titlurile de proprietate, precum şi procesele-verbale de punere în posesie se comunică prin poştă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire.
    (3) Prevederile alin. (1) şi (2) sunt aplicabile şi persoanelor care refuză terenul pus la dispoziţie din categoriile prevăzute la art. 12 alin. (1) lit. c) şi d) din Legea nr. 165/2013.
    ART. 17
    În sensul Legii nr. 165/2013, prin teren forestier se înţelege totalitatea pădurilor, a terenurilor destinate împăduririi, a terenurilor care servesc nevoilor de cultură, producţie sau administraţie silvică, a iazurilor, a albiilor pâraielor, a altor terenuri cu destinaţie forestieră şi neproductive, cuprinse în amenajamente silvice la data de 1 ianuarie 1990 sau incluse în acestea ulterior, în condiţiile legii, a zăvoaielor, a tufărişurilor şi a păşunilor împădurite.
    ART. 18
    Restituirea pe alt amplasament a terenurilor forestiere solicitate se face din terenurile forestiere aflate în proprietatea statului, pe raza unităţii administrativ-teritoriale în care se află fostul amplasament sau pe raza unei alte unităţi administrativ-teritoriale din judeţ, în următoarea ordine:
    a) pe terenurile forestiere predate în temeiul Legii nr. 18/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, de ocoalele silvice din structura Romsilva comisiilor locale de fond funciar, pe bază de protocol şi nepuse în posesie;
    b) pe terenurile forestiere, inclusiv cele cu altă destinaţie la data preluării, care au intrat în proprietatea statului sau au fost incluse în amenajamente silvice după anul 1948;
    c) pe terenurile forestiere care s-au aflat în proprietatea statului român înainte de anul 1948, numai în situaţia în care nu mai sunt disponibile suprafeţe prevăzute la lit. a) şi b).
    ART. 19
    În situaţia în care la nivelul unităţii administrativ-teritoriale, al localităţii învecinate sau, după caz, al judeţului nu există disponibil de teren în vederea reconstituirii dreptului de proprietate, comisia locală de fond funciar întocmeşte tabelul nominal prevăzut în anexa nr. 11, pe care o înaintează, împreună cu întreaga documentaţie, Comisiei judeţene de fond funciar, respectiv a municipiului Bucureşti, în vederea analizării şi transmiterii unei propuneri de acordare de măsuri compensatorii, potrivit prevederilor Legii nr. 165/2013.

    CAP. III
    Procedura de valorificare în numerar a punctelor

    ART. 20
    (1) În situaţia în care drepturile care decurg din deciziile de compensare se transmit, în tot sau în parte, sau se valorifică parţial în cadrul licitaţiilor naţionale de imobile ori în numerar, Autoritatea Naţională pentru Restituirea Proprietăţilor emite certificate de deţinător de puncte.
    (2) În baza deciziei de compensare emise pe numele titularului dreptului de proprietate se emit, cu titlu individual, certificate de deţinător de puncte, în următoarele situaţii:
    a) în situaţia transmiterii drepturilor recunoscute prin decizia de compensare - dobânditorului de puncte şi, în cazul transmiterii parţiale, pentru punctele netransmise, transmiţătorului de drepturi;
    b) în situaţia valorificării parţiale a drepturilor recunoscute prin decizia de compensare/certificatul de deţinător de puncte - titularului deciziei de compensare/certificatului de deţinător de puncte, pentru punctele nevalorificate în cadrul licitaţiilor naţionale de imobile sau în numerar;
    c) în situaţia decesului titularului deciziei de compensare/certificatului de deţinător de puncte-moştenitorilor, în cotele cuvenite acestora.
    (3) Forma, modul de înregistrare şi termenul de emitere a certificatului de deţinător de puncte se stabilesc prin ordin al preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Restituirea Proprietăţilor.
    (4) Decizia de compensare care a stat la baza emiterii certificatului de deţinător de puncte se reţine de către Autoritatea Naţională pentru Restituirea Proprietăţilor.
    ART. 21
    (1) Solicitarea privind valorificarea în numerar a punctelor se depune, personal sau prin mandatar cu procură în formă autentică, la sediul Autorităţii Naţionale pentru Restituirea Proprietăţilor, însoţită de decizia de compensare sau certificatul de deţinător de puncte, în original, şi de actul de identitate al solicitantului. În situaţia în care solicitarea se face în calitate de moştenitor, este necesară depunerea actelor care fac dovada acestei calităţi.
    (2) În cazul în care decizia de compensare a fost emisă pe numele mai multor persoane, fără a se stabili cotele cuvenite fiecăreia, se emite un singur titlu de plată. În cazul în care prin decizia de compensare a fost stabilit numărul de puncte cuvenit fiecărui titular, titlul de plată se emite individual.
    (3) La emiterea fiecărui titlu de plată se emite un nou certificat de deţinător de puncte, corespunzător punctelor rămase de valorificat.
    (4) Titlul de plată se comunică, în original, Ministerului Finanţelor Publice şi persoanelor îndreptăţite.
    (5) La stabilirea valorii titlului de plată se face conversia unui punct la valoarea de 1 leu.
    (6) Procedura de plată se stabileşte de Ministerul Finanţelor Publice, până la data de 31 decembrie 2016, şi se aprobă prin ordin.
    ART. 22
    (1) Titlurile de plată aferente titlurilor de despăgubire se emit în ordinea de înregistrare a dosarelor de opţiune constituite la Autoritatea Naţională pentru Restituirea Proprietăţilor anterior intrării în vigoare a Legii nr. 165/2013 şi a titlurilor de despăgubire emise în condiţiile art. 41 din aceeaşi lege.
    (2) Pentru fiecare tranşă anuală, Autoritatea Naţională pentru Restituirea Proprietăţilor emite un titlu de plată. Titlul de plată, în original, se comunică în 5 zile de la emitere Ministerului Finanţelor Publice şi persoanelor îndreptăţite.
    (3) Procedura de plată a titlurilor prevăzute la alin. (1) se stabileşte de Ministerul Finanţelor Publice, până la data de 31 decembrie 2013 şi se aprobă prin ordin.

    CAP. IV
    Dispoziţii finale

    ART. 23
    Sumele reprezentând indemnizaţiile de care beneficiază membrii Comisiei Naţionale pentru Compensarea Imobilelor se acordă din bugetul fiecărei instituţii care are reprezentanţi în această comisie.
    ART. 24
    Anexele nr. 1-11 fac parte integrantă din prezentele norme.

    ANEXA 1
    -------
la norme
--------


    Judeţul .....................................
    Unitatea administrativ-teritorială ..................

                                    SITUAŢIA
        terenurilor care constituie rezerva comisiei locale de fond funciar


┌────┬──────────┬─────────────────┬──────────────────────────┬─────────────────────┬────────────────────┬──────────────────┐
│Nr. │Nr. sector│ Suprafaţă sector│Suprafaţă neretrocedabilă/│ Suprafaţa de teren │ Total suprafaţă │ Suprafaţă rezervă│
│crt.│cadastral │ cadastral │Total suprafaţă teren │ retrocedată în baza │ validată şi nepusă │ retrocedabilă │
│ │ │ - ha - │ neagricol (ape, drumuri, │ titlurilor de │ în posesie/sentinţe│ - ha - │
│ │ │ │ canale, căi ferate etc.) │ proprietate sau a │ civile nepuse │ │
│ │ │ │ │ proceselor-verbale │ în aplicare │ │
│ │ │ │ │ de punere în posesie│ - ha - │ │
│ │ │ │ │ - ha - │ │ │
├────┼──────────┼─────────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────────┼──────────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼──────────┼─────────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────────┼──────────────────┤
│ │Total UAT:│ │ │ │ │ │
└────┴──────────┴─────────────────┴──────────────────────────┴─────────────────────┴────────────────────┴──────────────────┘


    Data: .... Preşedintele comisiei,
                                                ....................
    Întocmit: .....


    ANEXA 2
    -------
la norme
--------

    Judeţul ......................................
    Unitatea administrativ-teritorială ..................

                                 SITUAŢIA*
         terenurilor agricole aflate în proprietatea publică şi privată a
           statului, cu sau fără investiţii, şi în administrarea unor
                     autorităţi şi instituţii publice


┌────┬──────────┬────────────┬──────────────────────────┬─────────────────────┬─────────────────┬─────────────┐
│Nr. │Nr. sector│ │ Nr. parcelă/ │ Suprafaţa/Suprafaţa │ Categoria de │ │
│crt.│cadastral │ Nr. tarla │administratorul terenului │ aferentă │ folosinţă │ Observaţii │
│ │ │ │ │ investiţiei**) │ Tipul de │ │
│ │ │ │ │ - ha - │ investiţie***) │ │
├────┼──────────┼────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼──────────┼────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┴──────────┴────────────┴──────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ Total UAT: │ │ │ │
└───────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────┴─────────────────┴─────────────┘

---------
    *) Situaţia se întocmeşte pe baza datelor comunicate de autorităţile şi instituţiile publice şi se avizează de reprezentanţii autorităţilor şi instituţiilor publice.
    **) În cazul terenurilor cu investiţii se trece şi suprafaţa aferentă investiţiei constatată de comisia locală de inventariere.
    ***) În coloana 5 se trec şi constatările privind identificarea tipului de investiţie şi valoarea acesteia, consemnate de comisia locală de inventariere.

    Data: .... Preşedintele comisiei,
                                                ....................
    Întocmit: .....


    ANEXA 3
    -------
la norme
---------

    Judeţul .....................................
    Unitatea administrativ-teritorială ..................

                              SITUAŢIA*
            terenurilor forestiere aflate în proprietatea statului


┌────┬──────────┬────────────┬─────────────────────┬─────────────────────┬─────────────────┬─────────────┐
│Nr. │Nr. sector│Nr. unitate │ Nr. unitate │ Suprafaţa UA/ │ Categoria de │ │
│crt.│cadastral │ de │ amenajistică (UA) │ Suprafaţa aferentă │ folosinţă │Observaţii**)│
│ │ │producţie- │ │ investiţiei │ UA │ │
│ │ │ocol silvic/│ │ - ha - │ │ │
│ │ │ UP │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼─────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼──────────┼────────────┼─────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼─────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼─────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼─────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼─────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼─────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┴──────────┴────────────┴─────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ Total UAT: │ │ │ │
└──────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────┴─────────────────┴─────────────┘

---------
    *) Situaţia se întocmeşte pe baza datelor comunicate de autorităţile şi instituţiile publice şi se avizează de reprezentanţii autorităţilor şi instituţiilor publice.
    **) Se trec terenurile forestiere exceptate de la restituire, cu precizarea suprafeţei şi a temeiului legal al exceptării.

    Data: .... Preşedintele comisiei,
                                                ....................
    Întocmit: .....


    ANEXA 4
    -------
la norme
---------

    Judeţul .....................................
    Unitatea administrativ-teritorială ..................

                                  SITUAŢIA*
      terenurilor agricole administrate de institute şi staţiuni de cercetare, cu sau fără investiţii


┌────┬──────────┬────────────┬──────────────────────────┬─────────────────────┬─────────────────┬─────────────┐
│Nr. │Nr. sector│ │ Nr. parcelă/ │ Suprafaţa/Suprafaţa │ Categoria de │ │
│crt.│cadastral │ Nr. tarla │administratorul terenului │ aferentă │ folosinţă │ Observaţii │
│ │ │ │ │ investiţiei**) │ Tipul de │ │
│ │ │ │ │ - ha - │ investiţie***) │ │
├────┼──────────┼────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼──────────┼────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┴──────────┴────────────┴──────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ Total UAT: │ │ │ │
└───────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────┴─────────────────┴─────────────┘

--------
    *) Situaţia se întocmeşte pe baza datelor comunicate de autorităţile şi instituţiile publice şi se avizează de reprezentanţii instituţiilor sau ai staţiunilor de cercetare.
    **) În cazul terenurilor cu investiţii se trece şi suprafaţa aferentă investiţiei constatată de comisia locală de inventariere.
    ***) În coloana 5 se trec şi constatările privind identificarea tipului de investiţie şi valoarea acesteia, consemnate de comisia locală de inventariere.

    Data: .... Preşedintele comisiei,
                                                ....................
    Întocmit: .....


    ANEXA 5
    -------
la norme
--------

    Judeţul .....................................
    Unitatea administrativ-teritorială ..................

                            SITUAŢIA*
                terenurilor ocupate de izlazuri


┌────┬──────────┬────────────┬─────────────────────┬──────────────────┬─────────────────┬─────────────┐
│Nr. │Nr. sector│ │ │ Suprafaţa │ Categoria de │ │
│crt.│cadastral │ Nr. tarla │ Nr. parcelă │ - ha │ folosinţă │ Observaţii │
├────┼──────────┼────────────┼─────────────────────┼──────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼──────────┼────────────┼─────────────────────┼──────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼─────────────────────┼──────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼─────────────────────┼──────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼─────────────────────┼──────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼─────────────────────┼──────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼─────────────────────┼──────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┴──────────┴────────────┴─────────────────────┼──────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ Total UAT: │ │ │ │
└──────────────────────────────────────────────────┴──────────────────┴─────────────────┴─────────────┘


--------
    *) Situaţia se întocmeşte şi se avizează de reprezentantul primăriei.

    Data: .... Preşedintele comisiei,
                                                ....................
    Întocmit: .....


    ANEXA 6
    -------
la norme
--------

    Judeţul .....................................
    Unitatea administrativ-teritorială ..................

                            SITUAŢIA*
       cu alte terenuri identificate ca disponibile în vederea restituirii


┌────┬──────────┬────────────┬────────────────────┬─────────────────┬─────────────────┬─────────────┐
│Nr. │Nr. sector│ │ │ Suprafaţa │ Categoria de │ │
│crt.│cadastral │ Nr. tarla │ Nr. parcelă │ - ha │ folosinţă │ Observaţii │
├────┼──────────┼────────────┼────────────────────┼─────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼──────────┼────────────┼────────────────────┼─────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼────────────────────┼─────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼────────────────────┼─────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼────────────────────┼─────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼────────────────────┼─────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼────────────────────┼─────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┴──────────┴────────────┴────────────────────┼─────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ Total UAT: │ │ │ │
└─────────────────────────────────────────────────┴─────────────────┴─────────────────┴─────────────┘

---------
    * Situaţia se întocmeşte şi se avizează de reprezentantul primăriei sau al autorităţilor şi instituţiilor publice.

    Data: .... Preşedintele comisiei,
                                                ....................
    Întocmit: .....


    ANEXA 7
    -------
la norme
--------

    Judeţul ......................................
    Unitatea administrativ-teritorială ..................


                                   SITUAŢIA*)
                terenurilor agricole şi forestiere care pot face
                obiectul reconstituirii dreptului de proprietate


┌────┬──────────┬─────────────┬────────────┬────────────┬────────────┬────────────┬────────────┬─────────────────────────────────┐
│Nr. │Nr. │Suprafaţă │Total │Total │Total │Total │Total │ Total suprafaţă │
│crt.│sector │rezerva │suprafaţă │suprafaţă**)│suprafaţă │suprafaţă │suprafaţă │coloanele 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 │
│ │cadastral │retrocedabilă│Anexa nr. 2 │Anexa nr. 3 │Anexa nr. 4 │Anexa nr. 5 │Anexa nr. 6 │ - ha - │
│ │ │ - ha - │ - ha - │ - ha - │ - ha - │ - ha - │ - ha - │ │
├────┼──────────┼─────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼─────────────────────────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │
├────┼──────────┼─────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼─────────────────────────────────┤
├────┼──────────┼─────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼─────────────────────────────────┤
├────┼──────────┼─────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼─────────────────────────────────┤
├────┼──────────┼─────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼─────────────────────────────────┤
├────┼──────────┼─────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼─────────────────────────────────┤
├────┼──────────┼─────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼─────────────────────────────────┤
├────┼──────────┼─────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼─────────────────────────────────┤
├────┼──────────┼─────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼─────────────────────────────────┤
│ │ Total │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ UAT: │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴──────────┴─────────────┴────────────┴────────────┴────────────┴────────────┴────────────┴─────────────────────────────────┘

----------------
    *) Situaţia se întocmeşte de specialistul în măsurători şi se avizează de comisie.
    **) Se stabileşte ca diferenţă între suprafaţa totală şi cea exceptată de la restituire.

    Data: .... Preşedintele comisiei,

    Întocmit: ..... .....................


    ANEXA 8
    -------
la norme
--------

    Judeţul ......................................
    Unitatea administrativ-teritorială ..................


                            SITUAŢIA CENTRALIZATOARE
             a terenurilor agricole, cu sau fără investiţii, aflate
                      în proprietatea publică şi privată a
            statului şi în administrarea unor autorităţi, instituţii
      publice, institute şi staţiuni de cercetare - anexele nr. 2, 4 şi 6*)


┌────┬────────────┬──────────────────┬─────────────────────────────────┬────────────────────────┬─────────────────┬─────────────┐
│Nr. │ Nr. sector │Denumirea │ Regimul juridic al terenului │ Suprafaţa/Suprafaţa │Categoria de │ Observaţii │
│crt.│ cadastral │administratorului ├────────────────┬────────────────┤aferentă investiţiei**) │folosinţă/Tipul │ │
│ │ │terenului │domeniul public │domeniul privat │ - ha - │de investiţie***)│ │
├────┼────────────┼──────────────────┼────────────────┼────────────────┼────────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │
├────┼────────────┼──────────────────┼────────────────┼────────────────┼────────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ ├──────────────────┼────────────────┼────────────────┼────────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ ├──────────────────┼────────────────┼────────────────┼────────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ ├──────────────────┼────────────────┼────────────────┼────────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ ├──────────────────┼────────────────┼────────────────┼────────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ ├──────────────────┼────────────────┼────────────────┼────────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ ├──────────────────┼────────────────┼────────────────┼────────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
├────┴────────────┴──────────────────┴────────────────┴────────────────┼────────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│Total sector cadastral: │ │ │ │
├────┬────────────┬──────────────────┬────────────────┬────────────────┼────────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ ├──────────────────┼────────────────┼────────────────┼────────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ ├──────────────────┼────────────────┼────────────────┼────────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ ├──────────────────┼────────────────┼────────────────┼────────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ ├──────────────────┼────────────────┼────────────────┼────────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│ │ ├──────────────────┼────────────────┼────────────────┼────────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
├────┴────────────┴──────────────────┴────────────────┴────────────────┼────────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│Total sector cadastral: │ │ │ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────┴────────────────────────┴─────────────────┴─────────────┘


----------------
    *) Situaţia se întocmeşte de specialistul în măsurători şi se avizează de comisie.
    **) În cazul terenurilor cu investiţii se trece şi suprafaţa aferentă investiţiei constatată de comisia locală de inventariere.
    ***) În coloana 6 se trec şi constatările privind identificarea tipului de investiţie şi valoarea acesteia, consemnate de comisia locală de inventariere.


    Data: .... Preşedintele comisiei,

    Întocmit: ..... ......................


    ANEXA 9
    -------
la norme
--------


                                 ANEXA GRAFICĂ
        cu reprezentarea categoriilor de suprafeţe menţionate la art. 6
               alin. (2) din Legea nr. 165/2013 privind măsurile
                 pentru finalizarea procesului de restituire,
           în natură sau prin echivalent, a imobilelor preluate în mod
               abuziv în perioada regimului comunist în România
                               (model)

---------------
    NOTĂ(CTCE)
    Anexa grafică se găseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I Nr. 393 din 29.06.2013 la pagina 15 (a se vedea imaginea asociată).

 Data........... Comisia de inventariere ............ O.C.P.I. .........

    Întocmit ..........


    ANEXA 10
    --------
 la norme
----------
                               TABEL NOMINAL
         cuprinzând persoanele fizice pentru care, la nivelul unităţii
               administrativ-teritoriale, nu există teren agricol
                      disponibil în vederea reconstituirii
       dreptului de proprietate solicitat prin cerere şi cărora li se va
  acorda diferenţa de teren în conformitate cu prevederile Legii nr. 165/2013


┌────┬───────────────────┬─────────────────────┬──────────────────┬───────────────────────────┬─────────┬─────────────┬──────────┐
│ │ │ Numele şi prenumele │ │Hotărârea Comisiei judeţene│ │ Datele de │ │
│Nr. │ │titularului dreptului│Adresa titularului│de fond funciar de validare│Suprafaţa│identificare │Observaţii│
│crt.│Numele şi prenumele│ de proprietate │ dreptului de │a dreptului de proprietate │validată │a amplasamen-│ │
│ │ autorului │ │ proprietate │ şi a amplasamentului │ - ha - │tului validat│ │
├────┼───────────────────┼─────────────────────┼──────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼─────────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼─────────────────────┼──────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼─────────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼─────────────────────┼──────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼─────────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴───────────────────┴─────────────────────┴──────────────────┴───────────────────────────┴─────────┴─────────────┴──────────┘

    Întocmit: Comisia locală de fond funciar

         Primar, Agenţia Domeniilor Statului (sucursala) Oficiul de Cadastru
    ................ ...................... şi Publicitate Imobiliară


    ANEXA 11
    --------
la norme
--------

                                 TABEL NOMINAL
  cuprinzând persoanele fizice şi juridice pentru care nu există disponibil de
                teren agricol sau forestier la nivelul unităţii
                    administrativ-teritoriale, respectiv al
    judeţului, în vederea reconstituirii dreptului de proprietate solicitat
    prin cerere şi pentru care se propune acordarea de măsuri compensatorii


┌────┬───────────────────┬─────────────────────┬──────────────────┬───────────────────────────┬─────────────┬──────────┬──────────┐
│ │ │ │ │ │ Suprafaţa │ │ │
│ │ │ Numele şi prenumele │ │Hotărârea Comisiei judeţene│ propusă │Suprafaţa │ │
│Nr. │ │titularului dreptului│Adresa titularilor│ de fond funciar privind │ pentru │restituită│Observaţii│
│crt.│Numele şi prenumele│ de proprietate │ dreptului de │propunerea de acordare de │ acordarea │ potrivit │ │
│ │ autorului │ │ proprietate │ măsuri compensatorii │ de măsuri │ legilor │ │
│ │ │ │ │ │compensatorii│ fondului │ │
│ │ │ │ │ │ - ha - │ funciar │ │
├────┼───────────────────┼─────────────────────┼──────────────────┼───────────────────────────┼─────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼─────────────────────┼──────────────────┼───────────────────────────┼─────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼─────────────────────┼──────────────────┼───────────────────────────┼─────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴───────────────────┴─────────────────────┴──────────────────┴───────────────────────────┴─────────────┴──────────┴──────────┘

              Primar, O.C.P.I. Prefect,

          ............... ............... ...............


                                               ----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


vatavu sabrina
14 August 2013
as dori acest articol
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016