Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   METODOLOGIE din 9 iulie 2008  privind organizarea si desfasurarea reevaluarii activitatii managerului spitalului public pentru perioada 1 ianuarie - 30 iunie 2008    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

METODOLOGIE din 9 iulie 2008 privind organizarea si desfasurarea reevaluarii activitatii managerului spitalului public pentru perioada 1 ianuarie - 30 iunie 2008

EMITENT: MINISTERUL SANATATII PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 553 din 22 iulie 2008


1. Reevaluarea dupã 6 luni a activitãţii managerului spitalului public pentru perioada 1 ianuarie - 30 iunie 2008 se desfãşoarã în perioada 15 noiembrie 2008 - 1 decembrie 2008.
Sunt reevaluaţi managerii care au fost evaluaţi pentru activitatea desfãşuratã în anul 2007 şi pentru care s-a dispus reevaluarea activitãţii dupã 6 luni.
2. Evaluarea dupã 6 luni a activitãţii managerului spitalului public se face de o comisie de evaluare formatã din preşedinte, vicepreşedinte, 3-5 membri şi un secretariat format din 1-2 persoane, numitã prin ordin al ministrului sãnãtãţii publice, astfel:
a) pentru spitalele publice din subordinea autoritãţilor de sãnãtate publicã judeţene/a municipiului Bucureşti, membrii comisiei de evaluare sunt propuşi de cãtre directorul executiv al acestora, care este preşedintele comisiei de evaluare. Vicepreşedintele este şeful Compartimentului audit intern din aceeaşi instituţie. În situaţia în care la nivelul autoritãţii de sãnãtate publicã nu este încadrat postul de auditor intern, vicepreşedintele este nominalizat din cadrul altei autoritãţi de sãnãtate publicã, prin ordin al ministrului sãnãtãţii publice;
b) pentru spitalele publice din subordinea Ministerului Sãnãtãţii Publice, preşedintele este directorul general al Direcţiei generale politici, strategii şi managementul calitãţii în sãnãtate, iar vicepreşedintele este un reprezentant al Direcţiei audit în aceeaşi instituţie.
3. Comisia de evaluare menţionatã la pct. 2 întocmeşte, pe baza rezultatelor obţinute de fiecare manager de spital, fişa de evaluare prevãzutã în anexa nr. 3 la ordin. Fişa de evaluare se înainteazã Comisiei centrale de evaluare însoţitã de dosarul de reevaluare, care cuprinde obligatoriu urmãtoarele documente:
a) copia contractului de management şi a actului adiţional la acesta, încheiate pentru perioada 1 ianuarie - 30 iunie 2008;
b) documentele care susţin punctajul acordat la fiecare indicator de performanţã, dupã cum urmeazã:
b(1)) statul de funcţii pe anul 2008, aprobat conform legii;
b(2)) situaţia financiarã încheiatã la 30 iunie 2008;
b(3)) situaţia statisticã aferentã perioadei 1 ianuarie - 30 iunie 2008 (cod MS 60.4.4A, cap. 2; cod MS 60.4.4, cap. 3; cod MS 60.4.4.A, cap. 14), centralizatorul - cod MS 60.4.4, cap. 15 "Personalul mediu şi superior sanitar pe tipuri de unitãţi", centralizatorul activitãţii spitalului - cod 19.15, darea de seamã statisticã pentru semestrul I 2008 (cod MS 60.4.2, cap. 1 "Principalii indicatori ai cunoaşterii sãnãtãţii, pe semestrul I 2008, pentru fiecare spital", câte un document semnat şi ştampilat, completat numai cu pct. 10 "Infecţii interioare din spital");
c) copii ale actelor de control ale tuturor organismelor abilitate;
d) raportul de autoevaluare al managerului spitalului public (în cuprinsul acestuia se au în vedere acţiunile organizate şi desfãşurate pe parcursul perioadei evaluate, privind modul de îndeplinire a indicatorilor şi criteriilor de performanţã, procedurile interne de evaluare şi control, elaborare de acte normative cu caracter intern, mãsurile întreprinse pentru eficientizarea activitãţii unitãţii şi creşterea calitãţii actului medical, gestionarea eventualelor situaţii de crizã apãrute la nivelul spitalului public etc.); managerul spitalului public rãspunde pentru realitatea şi corectitudinea datelor puse la dispoziţia comisiei de evaluare, conform legii;
e) alte documente care pot constitui bazã pentru evaluarea îndeplinirii criteriilor de performanţã prevãzute în anexa nr. 2 la ordin.
4. Comisia de evaluare menţionatã la pct. 2 are urmãtoarele atribuţii:
a) sã înregistreze dosarul de evaluare depus de cãtre managerul spitalului public numai dacã acesta conţine toate documentele prevãzute la pct. 3;
b) sã verifice concordanţa dintre indicatorii asumaţi prin actul adiţional şi cei înscrişi în fişa de reevaluare, precum şi dintre valorile indicatorilor realizaţi menţionaţi în fişa de evaluare şi cei transmişi de Şcoala Naţionalã de Sãnãtate Publicã şi Management Sanitar şi Centrul Naţional Pentru Organizarea şi Asigurarea Sistemului Informaţional şi Informatic în Domeniul Sãnãtãţii;
c) sã valideze, sub semnãturã, în funcţie de rezultatele obţinute în urma reevaluãrii, propunerea de menţinere/încetare a contractului de management al managerului spitalului public evaluat;
d) sã înregistreze şi sã transmitã Comisiei centrale de evaluare numai dosarele care conţin toate documentele prevãzute la pct. 3;
e) sã respingã motivat dosarele incomplete şi sã comunice managerului spitalului public documentele lipsã care au determinat aceastã situaţie;
f) sã întocmeascã şi sã valideze, sub semnãtura preşedintelui comisiei de evaluare şi a managerului spitalului public respectiv, un opis cuprinzând toate documentele existente în dosarul de reevaluare depus de fiecare manager.
5. La nivelul Ministerului Sãnãtãţii Publice este constituitã, prin ordin al ministrului sãnãtãţii publice, Comisia centralã de evaluare, formatã din preşedinte, vicepreşedinte, 3-5 membri şi un secretariat format din 1-2 persoane. Comisia centralã de evaluare are misiunea de a verifica şi de a urmãri modul de desfãşurare a reevaluãrii, modul de întocmire a fişelor de reevaluare şi de a soluţiona eventualele contestaţii apãrute în cadrul reevaluãrii activitãţii managerilor spitalelor publice. Preşedintele Comisiei centrale de evaluare este directorul general al Direcţiei generale organizare, resurse umane, dezvoltare profesionalã şi salarizare din Ministerul Sãnãtãţii Publice, iar vicepreşedinte este directorul Direcţiei audit din aceeaşi instituţie.
6. Comisia centralã de evaluare, în baza rezultatelor reevaluãrii efectuate de comisia de evaluare menţionatã la pct. 2, propune ministrului sãnãtãţii publice, dupã caz:
a) menţinerea contractului de management pentru managerii spitalelor publice care îndeplinesc condiţiile prevãzute la art. 4 alin. (2) din ordin;
b) emiterea actului administrativ de încetare înainte de termen a contractului de management, pentru managerii spitalelor publice care îndeplinesc condiţiile prevãzute la art. 4 alin. (3) din ordin.
7. În aplicarea dispoziţiilor prezentei metodologii, Şcoala Naţionalã de Sãnãtate Publicã şi Management Sanitar şi Centrul Naţional Pentru Organizarea şi Asigurarea Sistemului Informaţional şi Informatic în Domeniul Sãnãtãţii furnizeazã Ministerului Sãnãtãţii Publice şi comisiilor de evaluare prevãzute la pct. 2, pânã la data de 1 noiembrie 2008, valorile indicatorilor de performanţã a managementului spitalului public care intrã în sfera lor de competenţã, realizate de fiecare spital public în perioada 1 ianuarie - 30 iunie 2008.
8. Datele menţionate la pct. 7, validate de Şcoala Naţionalã de Sãnãtate Publicã şi Management Sanitar şi Centrul Naţional Pentru Organizarea şi Asigurarea Sistemului Informaţional şi Informatic în Domeniul Sãnãtãţii, sunt consemnate în fişa de evaluare prevãzutã în anexa nr. 3 la ordin, la rubrica "Valoare indicator realizatã 1 ianuarie - 30 iunie 2008", şi stau la baza evaluãrii activitãţii managerului spitalului public pentru perioada 1 ianuarie - 30 iunie 2008.
9. Reevaluarea dupã 6 luni a activitãţii managerilor spitalelor publice aflate în subordinea ministerelor şi instituţiilor cu reţea sanitarã proprie se face în conformitate cu dispoziţiile prezentului ordin.


------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016