Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   METODOLOGIE din 4 aprilie 2018  privind organizarea taberelor naţionale şi tematice pentru copii şi tineri, în centrele de agrement ale Ministerului Tineretului şi Sportului, în anul 2018    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 METODOLOGIE din 4 aprilie 2018 privind organizarea taberelor naţionale şi tematice pentru copii şi tineri, în centrele de agrement ale Ministerului Tineretului şi Sportului, în anul 2018

EMITENT: Ministerul Tineretului şi Sportului
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 334 bis din 17 aprilie 2018

──────────
        Aprobată prin Ordinul nr. 278 din 4 aprilie 2018, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 334 din 17 aprilie 2018
──────────
    CAP. I
    Organizarea taberelor naţionale şi tematice pentru copii şi tineri
    ART. 1
        Ministerul Tineretului şi Sportului, prin Direcţiile Judeţene pentru Sport şi Tineret, respectiv Direcţia pentru Sport şi Tineret a Municipiului Bucureşti organizează tabere naţionale şi tematice pentru copii şi tineri, în centrele de agrement ale Ministerului Tineretului şi Sportului pe perioada vacanţei de vară 2018.

    ART. 2
        Taberele naţionale cuprind activităţi educativ - recreative şi cultural - vocaţionale (activităţi de educaţie non-formală, voluntariat, educaţie civică, implicare socială, activităţi de informare, consiliere şi educaţie pentru dezvoltarea personală a tinerilor şi creşterea gradului de participare activă la viaţa publică, activităţi de pictură, dans, teatru sau alte activităţi cultural-artistice, etc.) asigurate în centrele de agrement în perioada vacanţei şcolare de vară, acestea fiind destinate elevilor din ciclurile de învăţământ gimnazial şi liceal, respectiv clasele V-XII (inclusiv).

    ART. 3
        Taberele tematice cuprind activităţi cultural - vocaţionale (activităţi de pictură, dans, teatru sau alte activităţi cultural-artistice) desfăşurate în centrele de agrement în perioada vacanţei şcolare de vară, acestea fiind destinate elevilor din toate ciclurile de învăţământ, respectiv clasele I-XII (inclusiv).

    ART. 4
     Direcţiile Judeţene pentru Sport şi Tineret, denumite în continuare Direcţii, transmit către Direcţia Activităţi pentru Studenţi şi Tabere, propunerea de organizare a taberelor naţionale/tematice alcătuită din Formularul taberei naţionale/tematice completat conform Anexei nr. 1.1 şi Programul evenimentului (detaliat pe zile). Propunerile vor fi transmise de către Direcţii spre aprobare Ministerului, prin poştă, la adresa: str. Vasile Conta, nr. 16, sector 2, Bucureşti.

    ART. 5
     Direcţia Activităţi pentru Studenţi şi Tabere va aproba derularea taberelor, luând în considerare Criteriile de aprobare a finanţării, conform Anexei nr. 1.2.

    ART. 6
        Pentru evaluarea cererilor de finanţare în cadrul Direcţiei Activităţi pentru Studenţi şi Tabere a Ministerului, se constituie o comisie de evaluare a acestora, numită prin ordin al ministrului.

    ART. 7
        În urma evaluării, comisia va elabora un raport care cuprinde cererile de finanţare selectate şi valoarea lor, în ordinea descrescătoare a punctajului obţinut, pentru fiecare tip de tabără. Acordarea finanţării proiectelor presupune obţinerea unui punctaj minim de 50 de puncte şi se aprobă în limita bugetului disponibil, atât în cazul taberelor tematice, cât şi în cazul taberelor naţionale, cu precizarea că unei Direcţii nu i se poate aproba un buget total mai mare 150.000 lei (în cadrul acestui buget putându-i-se aproba unul sau mai multe proiecte).

    ART. 8
        Direcţia Activităţi pentru Studenţi şi Tabere va întocmi Calendarul Taberelor Naţionale/Calendarul Taberelor Tematice pe baza raportului şi îl va propune spre aprobare conducerii Ministerului.

    ART. 9
        În urma aprobării Calendarelor, acestea vor fi publicate pe site-ul Ministerului.

    ART. 10
        Direcţiile vor organiza taberele naţionale şi/sau tematice conform proiectelor depuse şi aprobate.

    ART. 11
        În cazul taberelor naţionale, costul privind cazarea şi masa persoanelor beneficiare, precum şi serviciile şi materialele folosite pentru activităţile educativ-recreative (inclusiv serviciile de transport dacă se impun activităţi externe aferente tematicii taberei) vor fi suportate de către Minister, iar participanţii vor achita doar contravaloarea transportului dus-întors de la localitatea de domiciliu până la centrul de agrement şi retur.

    ART. 12
        În cazul taberelor tematice, Ministerul va suporta doar cheltuielile aferente serviciilor şi materialelor folosite pentru activităţi (inclusiv serviciile de transport dacă se impun activităţi externe aferente tematicii taberei), iar participanţii vor achita contravaloarea serviciilor de cazare, masă şi asistenţă medicală (dacă este cazul), conform preţului din oferta turistică a direcţiei organizatoare, precum şi cheltuielile de transport de la localitatea de domiciliu până la centrul de agrement şi retur.

    ART. 13
        Sistemul de rezervare al locurilor la taberele tematice este similar taberelor de odihnă. Astfel, solicitanţii pot depune cererea de rezervare fie direct la direcţia organizatoare, fie la direcţia din judeţul de reşedinţă al acestora. Încasarea contravalorii serviciilor turistice se face în conformitate cu prevederile Normelor metodologice de organizare a taberelor de odihnă în centrele de agrement/bazele turistice proprii Ministerului Tineretului şi Sportului.

    ART. 14
     La nivelul Direcţiilor se constituie o comisie de evaluare a candidaţilor care doresc să participe la taberele naţionale şi care au completat formularul de înscriere, prevăzut în Anexa nr. 1.3. Comisia de evaluare va face selecţia candidaţilor înscrişi în baza criteriilor prevăzute în Anexa nr. 1.4.

    ART. 15
        Participarea la acţiunile derulate în cadrul taberelor naţionale se va face pe baza rezultatelor jurizării candidaţilor conform articolului 14 din prezenta metodologie. Rezervările se fac direct de către Direcţiile organizatoare de tabere naţionale.

    CAP. II
    Decontarea taberelor naţionale şi tematice
    ART. 16
     Direcţiile judeţene pentru sport şi tineret, respectiv Direcţia pentru Sport şi Tineret a Municipiului Bucureşti vor trimite la Direcţia Activităţi pentru Studenţi şi Tabere, din cadrul Ministerului, până la data de 7 ale lunii, pentru luna următoare, solicitări cu sumele necesare, pentru fiecare serie şi numărul de locuri pentru elevii beneficiari de tabere naţionale/tematice, conform Anexei nr. 1.5 sau nr. 1.5.1 (în funcţie de tipul taberei). În baza solicitărilor, Direcţia Activităţi pentru Studenţi şi Tabere va întocmi un centralizator referitor la sumele necesare pentru a fi alocate, pe care îl va înainta Direcţiei Economice şi Resurse Umane, din cadrul Ministerului, până la data de 10 ale lunii.

    ART. 17
        Direcţia Economică şi Resurse Umane va vira cheltuielile referitoare la serviciile şi materialele de educaţie nonformală şi, după caz, cazarea şi masa participanţilor, conform solicitărilor Direcţiilor.

    ART. 18
     La sfârşitul fiecărei tabere Direcţiile vor transmite, în termen de 15 zile calendaristice, la Direcţia Activităţi pentru Studenţi şi Tabere, din cadrul Ministerului, un raport de evaluare al taberei, conform Anexei nr. 1.6 care să aibă anexate următoarele documente (cu menţiunea conform cu originalul):
    a) Lista de participanţi, conform Anexei nr. 1.7;
    b) Copii ale facturilor aferente taberei, după caz;
    c) Alte documente justificative care stau la baza emiterii facturilor;
    d) Evaluarea activităţilor desfăşurate de participanţi în baza raportului de activitate întocmit de unul dintre prestatorii serviciilor derulate în tabere sau de unul dintre cadrele didactice însoţitoare;
    e) Declaraţia pe proprie răspundere a directorului executiv în cadrul Direcţiei Judeţene pentru Sport şi Tineret, respectiv al Direcţiei pentru Sport şi Tineret a Municipiului Bucureşti, privind veridicitatea informaţiilor prezentate în Raportul de evaluare şi a documentelor anexate precum şi folosirea sumei decontate exclusiv pentru desfăşurarea taberei naţionale/tematice cu respectarea actelor normative în vigoare, conform Anexei nr. 1.8.


    ART. 19
        Toate documentele aferente desfăşurării acestor tabere, în original, vor fi păstrate la sediul Direcţiilor organizatoare, iar la solicitarea Ministerului vor fi prezentate pentru verificare.

    ART. 20
    (1) Ministerul va aloca fondurile necesare organizării şi desfăşurării de tabere naţionale şi tematice către Direcţiile care organizează aceste tabere;
    (2) În termen de 3 zile lucrătoare de la data la care sumele alocate au intrat în contul Direcţiilor, acestea au obligaţia de a le vira furnizorilor şi prestatorilor de bunuri şi servicii, în vederea stingerii datoriilor aferente taberelor naţionale/tematice.

    ART. 21
        În cazul taberelor naţionale, suma decontată va fi formată din preţul din oferta Direcţiei (care va cuprinde cheltuielile de cazare, masă şi asistenţa medicală) şi maximum 15 lei/zi/persoană beneficiară reprezentând cheltuielile pentru derularea de activităţi specifice tematicii taberei (materiale, servicii şi transport, dacă este cazul).

    ART. 22
        În cazul taberelor tematice, suma decontată va fi maximum 15 lei/zi/persoană beneficiară reprezentând cheltuielile pentru derularea de activităţi specifice tematicii taberei (materiale, servicii şi transport, dacă este cazul).

    ART. 23
        Direcţia Economică şi Resurse Umane va efectua plata conform centralizatorului transmis de Direcţia Activităţi pentru Studenţi şi Tabere.

    ART. 24
        Taberele naţionale şi tematice se vor finanţa din Capitolul 51.01 - Transferuri între unităţi ale administraţiei publice.

    ART. 25
        Programele organizate şi activităţile desfăşurate în cadrul taberelor naţionale/tematice, nu se vor aplica grupurilor de beneficiari ai taberelor sociale şi pentru persoanele cu dizabilităţi, organizate de Ministerul Tineretului şi Sportului prin Direcţii.

    ART. 26
        Se va asigura o gratuitate destinată însoţitorului pentru un grup de 10 beneficiari ai taberelor naţionale/tematice (în cazul grupurilor formate din cel puţin 10 participanţi în funcţie de specificul taberelor). De asemenea, conducătorul unui grup format din minimum 10 elevi va desemna şi o a doua persoană care va beneficia de gratuitate la serviciile de cazare şi masă (copil sau altă rudă personală, alt cadru didactic, părintele unui elev din grup, etc., indiferent de vârsta acestuia).

    ART. 27
        În cazul grupurilor mai mari de 10 beneficiari Direcţia organizatoare va desemna un număr de 2 formatori/promotori/animatori/cadre didactice responsabile de grup la fiecare 10 elevi, aceştia având rolul de a conduce, monitoriza şi supraveghea permanent efectivul de participanţi la tabăra naţională/tematică.

    ART. 28
        Direcţiile îşi asumă întreaga responsabilitate cu privire la întocmirea listelor persoanelor care beneficiază de aceste tabere.

    ART. 29
        Direcţiile pot organiza tabere naţionale şi sau tematice doar în centrele de agrement aflate în subordinea Ministerului Tineretului şi Sportului, pe care le administrează în mod direct.

    ART. 30
     Anexele nr. 1.1 - 1.8 fac parte integrată din prezentul ordin.

    ANEXA 1.1

    la metodologie

    ┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
    │ ANTETUL DIRECŢIEI JUDEŢENE DE SPORT ŞI TINERET │
    └──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


                           Formular tabără naţională/tematică
    I. Date privind Direcţia Judeţeană de Sport şi Tineret .....................

┌──────────────────────────────────────┐
│Denumire DJST: │
├──────────────────────────────────────┤
│Responsabili tabăra naţională/ │
│tematică: │
└──────────────────────────────────────┘


    II. Date privind tabăra naţională/tematică

┌─────────────────────┬───────────────────┐
│1. Titlul: │ │
├─────────────────────┼───────────────────┤
│2. Tema taberei: │ │
├─────────────────────┼─────────┬─────────┤
│3. Perioada de │De la: │Până la: │
│desfăşurare: │ │ │
├─────────────────────┼─────────┼─────────┤
│4. Loc de │Centru de│Judeţul: │
│desfăşurare: │agrement:│ │
├─────────────────────┼─────────┼─────────┤
│ │ │Solicitat│
│5. Buget total al │Total: │de la │
│acţiunii (lei): │ │MTS: │
│ │ │ │
├─────────────────────┼─────────┴─────────┤
│6. Participanţi: │Total: │
├─────────────────────┼───────────────────┤
│7. Beneficiari: │Nr. copii şi │
│ │tineri: │
├─────────────────────┼───────────────────┤
│8. Justificarea/ │ │
│oportunitatea/nevoile│ │
│tinerilor: │ │
├─────────────────────┼───────────────────┤
│9. Continuitatea │ │
│iniţiativei: │ │
├─────────────────────┼───────────────────┤
│10. Definirea │ │
│obiectivelor: │ │
├─────────────────────┼───────────────────┤
│11. Detalierea │ │
│activităţilor: │ │
├─────────────────────┼───────────────────┤
│12. Indicatori: │ │
├──────────┬──────────┼───────────────────┤
│13. │Dezvoltare│ │
│Descrierea│personală:│ │
│metodelor ├──────────┼───────────────────┤
│utilizate │Implicare │ │
│în │activă: │ │
│derularea ├──────────┼───────────────────┤
│activi- │Dimensiune│ │
│tăţilor: │culturală:│ │
├──────────┴──────────┼───────────────────┤
│14. Rezultate/ │ │
│beneficii/ │ │
│impact: │ │
├─────────────────────┼───────────────────┤
│15. Programul │ │
│detaliat: │ │
├─────────────────────┴───────────────────┤
│16. Promovare (indicaţi modalităţile de │
│promovare a taberei, a rezultatelor │
│acesteia şi a imaginii MTS: - spoturi │
│audio/video, contracte de publicitate - │
│machetă/articol, pentru care se vor anexa│
│respectivele contracte): │
└─────────────────────────────────────────┘

    17. Promotori (enumeraţi promotorii dvs. în organizarea taberei naţionale/tematice. Pentru fiecare completaţi un formular de tipul celui de mai jos):

┌──────────────────────────────────────┐
│Promotor 1 │
├──────────────────────────────────────┤
│Denumire partener: │
├──────────────────────────────────────┤
│Adresa: │
├──────────────────────────────────────┤
│Telefon: fax: │
├──────────────────────────────────────┤
│E-mail: website: │
├──────────────────────────────────────┤
│Persoana de contact: │
├──────────────────────────────────────┤
│Capacitate operaţională (competenţele/│
│motivaţia pentru a selecta serviciile │
│de │
│educaţie nonformală): │
└──────────────────────────────────────┘


    18. Defalcarea pe categorii de cheltuieli a bugetului solicitat de la Ministerul Tineretului şi Sportului:

┌────┬──────────┬───────┬──────┬────────┬─────┐
│Nr. │Categorie │Număr │Cost │Nr. │Cost │
│Crt.│de │unităţi│unitar│persoane│total│
│ │cheltuieli│ │ │ │lei │
├────┼──────────┼───────┼──────┼────────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────┼──────┼────────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────┼──────┼────────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────┼──────┼────────┼─────┤
│ │TOTAL │ │ │ │ │
└────┴──────────┴───────┴──────┴────────┴─────┘



        Director executiv,
        (numele, prenumele, semnătura şi ştampila)
        Direcţia Judeţeană pentru Sport şi Tineret...........
                Compartimentul contabil,
                (numele, prenumele şi semnătura)
                ................................

    ANEXA 1.2

    la metodologie




        CRITERII DE APROBARE A FINANŢĂRII:

┌────┬─────────────────────┬───────┬───────┐
│Nr. │Criterii de aprobare │Punctaj│Punctaj│
│crt.│a finanţării │maxim │acordat│
│ │ │ │ │
├────┼─────────────────────┼───────┼───────┤
│ │Justificare, │ │ │
│ │oportunitate şi │ │ │
│ │nevoile copiilor şi │ │ │
│1. │tinerilor: │ │ │
│ │identificate din │ │ │
│ │punct de vedere al │10 │ │
│ │educaţiei │ │ │
│ │nonformale, scopul/ │ │ │
│ │soluţia propusă │ │ │
├────┼─────────────────────┼───────┼───────┤
│ │Continuitatea │ │ │
│ │iniţiativei/soluţiei │ │ │
│2. │propuse: desfăşurarea│ │ │
│ │uneia sau a mai │ │ │
│ │multor acţiuni │5 │ │
│ │anterioare cu │ │ │
│ │rezultate │ │ │
│ │evidenţiabile │ │ │
├────┼─────────────────────┼───────┼───────┤
│ │Caracterul/tematica │ │ │
│ │taberei: activităţi │ │ │
│ │destinate │ │ │
│3. │promovării culturii │ │ │
│ │şi pregătirii │ │ │
│ │vocaţionale a │10 │ │
│ │tinerilor │ │ │
│ │(muzică, picturi, │ │ │
│ │teatru, etc.). │ │ │
├────┼─────────────────────┼───────┼───────┤
│ │Definirea │ │ │
│ │obiectivelor de │ │ │
│4. │învăţare: se va avea │ │ │
│ │în vedere │5 │ │
│ │să fie specific, │ │ │
│ │măsurabil, abordabil │ │ │
├────┼─────────────────────┼───────┼───────┤
│5. │Detalierea │20 │ │
│ │activităţilor │ │ │
├────┼─────────────────────┼───────┼───────┤
│ │Indicatori de │ │ │
│ │performanţă │ │ │
│ ├────┬────────────────┼───────┼───────┤
│ │ │Indicatori │ │ │
│ │ │cantitativi şi │ │ │
│ │ │calitativi: │ │ │
│ │ │numărul │ │ │
│ │6.1.│beneficiarilor, │ │ │
│6. │ │numărul │ │ │
│ │ │participanţilor,│ │ │
│ │ │servicii │2,5 │ │
│ │ │oferite, │ │ │
│ │ │procentul propus│ │ │
│ │ │obţinut de │ │ │
│ │ │beneficiari, │ │ │
│ │ │efecte │ │ │
│ ├────┼────────────────┼───────┼───────┤
│ │ │Indicatori │ │ │
│ │6.2.│financiari: │ │ │
│ │ │cheltuieli medii│2,5 │ │
│ │ │raportate la │ │ │
│ │ │beneficiari │ │ │
├────┼────┴────────────────┴───────┴───────┤
│ │Descrierea şi calitatea metodei/ │
│ │metodelor activităţilor propuse: │
│ ├────┬────────────────┬───────┬───────┤
│ │ │Dezvoltare │ │ │
│ │7.1.│personală: │ │ │
│ │ │atitudini, │5 │ │
│ │ │comportamente, │ │ │
│ │ │abilităţi │ │ │
│ ├────┼────────────────┼───────┼───────┤
│ │ │Implicare │ │ │
│ │ │activă: │ │ │
│ │ │creativitate, │ │ │
│7. │7.2.│experienţă, │ │ │
│ │ │spirit │10 │ │
│ │ │de echipă, │ │ │
│ │ │implicare, │ │ │
│ │ │relaţionare │ │ │
│ ├────┼────────────────┼───────┼───────┤
│ │ │Dimensiunea │ │ │
│ │ │culturală: │ │ │
│ │7.3.│dezvoltarea │ │ │
│ │ │cunoştinţelor şi│5 │ │
│ │ │talentelor │ │ │
│ │ │tinerilor │ │ │
├────┼────┴────────────────┼───────┼───────┤
│ │Rezultatele, impactul│ │ │
│8. │şi beneficiile │5 │ │
│ │participanţilor │ │ │
├────┼─────────────────────┼───────┼───────┤
│ │Programul detaliat al│ │ │
│9. │taberei, detalierea │ │ │
│ │sarcinilor şi │5 │ │
│ │programul │ │ │
│ │promotorilor │ │ │
├────┼─────────────────────┼───────┼───────┤
│ │Diseminarea şi │ │ │
│10. │promovarea taberei şi│ │ │
│ │a rezultatelor: │10 │ │
│ │mediatizare, │ │ │
│ │informare, promovare │ │ │
├────┼─────────────────────┼───────┼───────┤
│ │Promotorii: │ │ │
│ │organizaţii cu │ │ │
│11. │competenţă şi │ │ │
│ │experienţă, │5 │ │
│ │rapoarte de │ │ │
│ │activitate şi │ │ │
│ │certificări │ │ │
├────┼─────────────────────┼───────┴───────┤
│ │TOTAL │100 puncte │
└────┴─────────────────────┴───────────────┘


    ANEXA 1.3

    la metodologie

    ┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
    │TABĂRA NAŢIONALĂ: │
    └──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
    ┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
    │ FORMULAR DE ÎNSCRIERE │
    └──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


    I. Elemente de identitate ale solicitantului:
    Numele şi prenumele: ........................., vârsta: ........, sex: []M []F, unitatea de învăţământ ......................, adresa: .............., date de contact (telefon/fax/e-mail): ......; ..........; ............ .
    II. Categorie beneficiari*1):
        *1) Se vor ataşa documente justificative.
        1 - tineri, elevi [] []
        2 - tineri cu activitate recunoscută şi rezultate remarcabile raportate la tema proiectului []
        3 - tineri din mediul rural []
        4 - tineri instituţionalizaţi/postinstituţionalizaţi []
        5 - voluntari ONGT []
        6 - altă categorie []
    III. Declar pe propria răspundere că datele din prezenta sunt în conformitate cu realitatea.
    IV. Sunt de acord cu prevederile Regulamentului intern al proiectului şi cu Regulamentul de tabără aprobat de Ministerul Tineretului şi Sportului.
    V. Declar că nu am mai beneficiat de nicio altă tabără organizată prin Ministerul Tineretului şi Sportului sau prin Direcţiile din subordine în anul 2018.
    VI. De ce vrei să participi la această tabără? Cum crezi că te vor ajuta activităţile derulate în tabără la dezvoltarea personală? (Răspunsul este sub formă de eseu/scrisoare de intenţie - maxim 1 pagină)
        ..................................................................
        ..................................................................
        ..................................................................
        ..................................................................
        ..................................................................

           Data Nume şi prenume
                                      Semnătura


    ANEXA 1.4

    la metodologie

    ┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
    │ ANTETUL DIRECŢIEI JUDEŢENE PENTRU SPORT ŞI TINERET │
    └──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


        MODEL DE SELECŢIE PARTICIPANŢI
        COMISIA DE SELECŢIE
        > Funcţionează la nivelul direcţiilor judeţene pentru sport şi tineret.
        Atribuţii
        > Centralizează aplicaţiile depuse de participanţi;
        > Realizează selecţia finală a participanţilor, pe baza unei grile de evaluare.


        CRITERII DE ELIGIBILITATE:
        CRITERII ELIMINATORII
        Aplicanţii trebuie:
        [] să fie elevi cuprinşi într-o formă de învăţământ, în clasele V-XII (inclusiv);
        [] să aibă vârsta între 10-20 de ani; să fie cetăţeni români cu domiciliul în România;
        [] să fie apţi din punct de vedere medical;
        [] să aibă acordul scris al părinţilor, în vederea participării la tabără (în cazul minorilor);
        [] să nu mai fi participat în nicio altă tabără organizată de Ministerul Tineretului şi Sportului sau de o direcţie din subordine în anul 2018.



        CRITERII DE SELECŢIE ŞI GRILA DE PUNCTARE

┌────┬─────────────────┬───────┬───────┐
│Nr. │Criterii de │Punctaj│Punctaj│
│crt.│selecţie │maxim │acordat│
├────┼─────────────────┼───────┼───────┤
│ │Criteriul │ │ │
│ │participativ │ │ │
│ │implicarea │ │ │
│ │aplicantului în │ │ │
│ │acţiuni ce sunt │ │ │
│ │cuprinse în │ │ │
│1 │tema proiectului │20 pct.│ │
│ │sau similare - │ │ │
│ │dovedită prin │ │ │
│ │adeverinţe, │ │ │
│ │diplome, │ │ │
│ │contracte de │ │ │
│ │voluntariat │ │ │
├────┼─────────────────┼───────┼───────┤
│ │Criteriul social │ │ │
│ │tineri din mediul│ │ │
│2 │rural-dovedit │20 pct.│ │
│ │prin acte de │ │ │
│ │identitate │ │ │
├────┼─────────────────┼───────┼───────┤
│ │Criteriul │ │ │
│ │motivaţional │ │ │
│3 │scrisoare de │20 pct.│ │
│ │intenţie │ │ │
│ │(formular anexat)│ │ │
├────┼─────────────────┼───────┼───────┤
│ │Criteriul │ │ │
│ │performanţelor │ │ │
│ │şcolare │ │ │
│ │elevi │ │ │
│ │participanţi la │ │ │
│ │olimpiadele │ │ │
│4 │şcolare, clasaţi │20 pct.│ │
│ │pe │ │ │
│ │locurile I - III,│ │ │
│ │la fazele │ │ │
│ │naţionale şi │ │ │
│ │internaţionale - │ │ │
│ │dovada constând │ │ │
│ │în diplome │ │ │
├────┼─────────────────┼───────┼───────┤
│ │Criteriul │ │ │
│ │adecvării la │ │ │
│ │domeniu │ │ │
│5 │dovezi ale │20 pct.│ │
│ │cunoştinţelor, │ │ │
│ │abilităţilor şi │ │ │
│ │competenţelor │ │ │
│ │în domeniu *) │ │ │
├────┼─────────────────┼───────┼───────┤
│ │TOTAL │100 pct│ │
└────┴─────────────────┴───────┴───────┘

    *)dovedit prin diplome/adeverinţe privind participări la ateliere, seminarii, simpozioane, concursuri în domeniu/recomandare din partea profesorului de specialitate de la unitatea de învăţământ de care aparţine.

        MODALITATEA DE ÎNSCRIERE:
        Înscrierea participanţilor pentru tabăra naţională se realizează în baza următoarelor documente:

    ┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
    │A) formularul tip de înscriere (formular anexat); │
    │B) documentul de identitate (carte de identitate/certificat de naştere) - în │
    │copie; │
    │C) diplome/certificate/adeverinţe/contracte de voluntariat/recomandări, etc. -│
    │în copie; │
    │D) acordul scris al părinţilor. │
    └──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


        Se completează formularul de înscriere tipizat şi se transmite către direcţiile judeţene pentru sport şi tineret, însoţit de documentele solicitate.

        PERIOADA DE ÎNSCRIERE:
        Înscrierile se termină cu două săptămâni înainte de începerea taberei.

        REGULAMENT:
        [] candidaţii vor fi admişi în urma selecţiei în limita locurilor disponibile. Vor fi selectaţi doar candidaţii care cumulează minimum 50 de puncte conform grilei de punctare. Direcţiile organizatoare pot stabili limitele de vârsta ale candidaţilor, în funcţie de specificul taberelor, cu condiţia să se încadreze în marja de 10-20 de ani;
        [] rezultatele selecţiei participanţilor la tabăra naţională vor fi postate pe site-urile direcţiilor judeţene pentru sport şi tineret organizatoare;
        [] vor fi contactaţi doar candidaţii admişi;
        [] în cazul în care un beneficiar selectat îşi anunţă intenţia de a renunţa să participe, acesta va fi înlocuit cu un alt beneficiar selectat, aflat pe listele de rezervă;
        [] masa şi cazarea participanţilor va fi asigurată de către direcţiile judeţene pentru sport şi tineret, în cadrul centrelor de agrement pe care le administrează, iar transportul va fi asigurat de către participanţi;
        [] fiecare participant poate depune un singur formular de înscriere;
        [] nu se iau în considerare formularele incomplete.


         Director executiv Responsabil/Responsabili
         Semnătura Semnătura


    ANEXA 1.5

    la metodologie

    ┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
    │ ANTETUL DIRECŢIEI JUDEŢENE PENTRU SPORT ŞI TINERET │
    └──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


        Solicitări sume necesare desfăşurării taberelor naţionale
        Vă rugăm să ne alocaţi suma de ............., reprezentând contravaloarea serviciilor de cazare, masă, servicii şi materiale educative-recreative, pentru tabăra naţională ........... care se va desfăşura în perioada ................. .

┌────┬────────────┬──────────┬─────────┬────────┬─────────────┬─────────────┐
│ │ │Tabăra │Centru de│ │Contravaloare│Contravaloare│
│Nr. │Nr. │naţională │agrement/│Perioada│cazare şi │servicii │
│crt.│participanţi│(denumire)│baza │ │masă │şi materiale │
│ │ │ │turistică│ │ │educativ │
│ │ │ │ │ │ │recreative │
├────┼────────────┼──────────┼─────────┼────────┼─────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
└────┴────────────┴──────────┴─────────┴────────┴─────────────┴─────────────┘

        TOTAL NECESAR: ..........................
                                 DIRECTOR EXECUTIV


    ANEXA 1.5.1

    la metodologie

    ┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
    │ ANTETUL DIRECŢIEI JUDEŢENE PENTRU SPORT ŞI TINERET │
    └──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


        Solicitări sume necesare desfăşurării taberelor tematice
        Vă rugăm să ne alocaţi suma de ....................., reprezentând contravaloarea serviciilor şi materialelor educativ recreative, pentru tabăra tematică ............. care se va desfăşura în perioada ..................... .

┌────┬────────────┬──────────┬─────────┬────────┬─────────────┐
│ │ │Tabăra │Centru de│ │Contravaloare│
│Nr. │Nr. │tematică │agrement/│Perioada│servicii │
│crt.│participanţi│(denumire)│baza │ │şi materiale │
│ │ │ │turistică│ │educativ │
│ │ │ │ │ │recreative │
├────┼────────────┼──────────┼─────────┼────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
└────┴────────────┴──────────┴─────────┴────────┴─────────────┘

        TOTAL NECESAR: ..........................
                                 DIRECTOR EXECUTIV

    ANEXA 1.6

    la metodologie

    ┌──────────────────────────────────────────────────────────┐
    │Număr de înregistrare: ........ din: ....../....../.......│
    └──────────────────────────────────────────────────────────┘
    ┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
    │ RAPORT DE EVALUARE │
    └──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



┌─────────────┬──────────────────────────────────────┐
│Denumirea │ │
│taberei │ │
│naţionale/ │ │
│tematice │ │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┤
│Locul şi │ │
│perioada de │ │
│desfăşurare │ │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┤
│Organizator │ │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┤
│Parteneri │ │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┤
│Participanţi/│ │
│beneficiari │ │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┤
│Total │ │
│cheltuieli │ │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┤
│Suma │ │
│decontată din│ │
│bugetul │ │
│MTS/DJST/ │ │
│DSTMB │ │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┤
│Suma │ │
│reprezentând │ │
│contribuţie │ │
│proprie şi/ │ │
│sau │ │
│atrasă │ │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┤
│Concordanţa │ │
│între │ │
│obiectivele │ │
│propuse şi │ │
│ceea │ │
│ce s-a │ │
│realizat │ │
├─────────────┼───────────────────┬─────────┬────────┤
│ │Indicatori │Denumire │Standard│
│Indicatorii │stabiliţi │indicator│/ │
│proiectului │pe obiective │ │Realizat│
│ ├───────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Indicatori │ │ │
│ │calitativi │ │ │
│ ├───────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Indicatori │ │ │
│ │cantitativi │ │ │
│ ├───────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Indicatori │ │ │
│ │financiari │ │ │
├─────────────┼───────────────────┴─────────┴────────┤
│Descrierea │ │
│activităţilor│ │
│realizate │ │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┤
│Rezultate │ │
│obţinute (pe │ │
│obiective) │ │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┤
│ │se vor ataşa în mod obligatoriu copii │
│ │după │
│ │materialele (articole în presa scrisă │
│Promovarea │şi/sau │
│taberei │on-line, comunicate de presă, │
│naţionale/ │tipărituri, │
│tematice │promoţionale, în situaţia în care │
│ │aceasta s-a │
│ │realizat în cadrul unor emisiuni radio│
│ │sau │
│ │televizate, se vor preciza postul, │
│ │data şi │
│ │emisiunea, iar pentru afişe se va │
│ │preciza locul │
│ │afişării) prin care aceasta s-a │
│ │realizat │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┤
│Probleme/ │ │
│obstacole în │ │
│desfăşurarea │ │
│taberei │ │
│naţionale/ │ │
│tematice, │ │
│sugestii │ │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┤
│Concluzii, │ │
│menţiuni │ │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┤
│Lista │se va ataşa în mod obligatoriu CD cu │
│documente, │fotografii │
│materiale │concludente din timpul derulării │
│ataşate │proiectului, │
│ │(locaţie, activităţi, mijloace şi │
│ │materiale │
│ │folosite, participanţi) │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┤
│Declaraţie pe│ │
│propria │Declar pe propria răspundere, având în│
│răspundere │vedere │
│privind │prevederile art. 326 Codul Penal că │
│participanţii│participanţii │
│şi │la tabăra naţională sunt aceiaşi cu │
│respectarea │participanţii │
│tematicii │declaraţi în prealabil câştigători şi │
│taberei │că tabăra a │
│naţionale/ │respectat tematica aprobată. │
│tematice │ │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┤
│Responsabil │ │
│tabără │Numele şi prenumele: │
│naţională/ │......................................│
│tematică │Semnătura: │
│ │......................................│
│ │Ştampila: │
│ │ │
└─────────────┴──────────────────────────────────────┘


    ANEXA 1.7

    la metodologie

    ┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
    │ ANTETUL DIRECŢIEI JUDEŢENE PENTRU SPORT ŞI TINERET │
    └──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


                                 LISTA DE PARTICIPANŢI
        Tabăra naţională/tematică: ...........................
        Localitatea: ........................
        Perioada: ...........................

┌────┬───────┬──────────┬────────┬─────────┐
│ │ │ │ │ │
│Nr. │Nume/ │Instituţia│Data │ │
│crt.│prenume│de │naşterii│Semnătura│
│ │ │învăţământ│ │ │
├────┼───────┼──────────┼────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼───────┼──────────┼────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼───────┼──────────┼────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼───────┼──────────┼────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │
└────┴───────┴──────────┴────────┴─────────┘

        Director executiv,
        Direcţia Judeţeană pentru Sport şi Tineret ................
                          Responsabil/responsabili tabără,
                          ................................
                          ................................

    ANEXA 1.8

    la metodologie




                            DECLARAŢIE PE PROPRIE RĂSPUNDERE
        Subsemnatul ......................., angajat la ......................., având funcţia de director executiv în cadrul Direcţiei Judeţene pentru Sport şi Tineret ............., posesor al CI seria ......, nr. ........., declar pe propria răspundere, având în vedere prevederile art. 326 din Codul Penal cu privire la falsul în declaraţii, că atât informaţiile prezentate în Raportul de evaluare, cât şi documentele anexate sunt conforme cu realitatea, iar suma decontată a fost folosită exclusiv pentru desfăşurarea taberei naţionale/tematice ...................., cu respectarea actelor normative în vigoare.
        Semnătura/ştampila .............
        Data ....../......./2018

                                       ------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016